April, de maand van de DVD.quote:Op donderdag 27 april 2006 20:30 schreef StarGazer het volgende:
Dat ontslag van Olsen blijft ook echt een dieptepunt zeg
Maar goed, ga zelf maar kijken. Prachtige dvd's
Ook trein 5.quote:Op donderdag 27 april 2006 20:06 schreef --HOOLIE-- het volgende:
7 mei...trein 5...nog meer mensen???
Nou, een filmpje met de successen van Feyenoord past ook wel een VHSquote:Op donderdag 27 april 2006 20:32 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ook trein 5.![]()
Wel kut, Ajax brengt een DVD uit met die geweldige historie, zal je zien dat Feyenoord het nu gaat overtreffen, om ons terug te pakken!
Wat moeten zij in godsnaam uitbrengen dan? Die dvd dat ze 2 x wonnen in de reguliere competitie van ons Aller Ajax ?quote:Op donderdag 27 april 2006 20:32 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ook trein 5.![]()
Wel kut, Ajax brengt een DVD uit met die geweldige historie, zal je zien dat Feyenoord het nu gaat overtreffen, om ons terug te pakken!
Wil ik ook wel.quote:Op donderdag 27 april 2006 18:49 schreef Messenga het volgende:
Ow ow ow!
Jongens!
11 Juli komt Ajax hier in Bathmen voor de eerste oefenwedstrijd van het seizoen.
Nou zit ik afgelopen jaar vrij dicht tegen het eerste van de plaatselijke club aan, A.B.S. Bathmen.
Dat betekent dus dat er een kans in zit dat ik over 3 maand tegen Ajax speel!
Dat jij, als 16 jarige, in het 1e voetbalt van je vereniging, zegt dat iets over jouw voetbalkwaliteiten of over de vereniging waar je bij zit?quote:Op donderdag 27 april 2006 18:49 schreef Messenga het volgende:
Ow ow ow!
Jongens!
11 Juli komt Ajax hier in Bathmen voor de eerste oefenwedstrijd van het seizoen.
Nou zit ik afgelopen jaar vrij dicht tegen het eerste van de plaatselijke club aan, A.B.S. Bathmen.
Dat betekent dus dat er een kans in zit dat ik over 3 maand tegen Ajax speel!
Whehehe.quote:Op donderdag 27 april 2006 20:42 schreef M0NTANA het volgende:
Job Cohen dacht waarschijnlijk dat de Ajax-aanhang ook de trein van FCG zou komen verwelkomen:
[afbeelding]
Waar slaat het op, zóveel ME?![]()
[Centraal] Randverschijnselen #7 ?quote:Op donderdag 27 april 2006 20:42 schreef M0NTANA het volgende:
Job Cohen dacht waarschijnlijk dat de Ajax-aanhang ook de trein van FCG zou komen verwelkomen:
[afbeelding]
Waar slaat het op, zóveel ME?![]()
Op dit moment wel, weet ook niet of iedereen zit te springen op nog zo'n succes-DVD.quote:Op donderdag 27 april 2006 20:37 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Nou, een filmpje met de successen van Feyenoord past ook wel een VHS
Bedoel dat Feyenoord door het uitbrengen van de Ajax-DVD met alle successen wellicht gemotiveerd raakt om nóg grotere successen te behalen dan Ajax, maar ik acht de kans klein.quote:Op donderdag 27 april 2006 20:38 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Wat moeten zij in godsnaam uitbrengen dan? Die dvd dat ze 2 x wonnen in de reguliere competitie van ons Aller Ajax ?![]()
De eerstequote:Op donderdag 27 april 2006 20:41 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat jij, als 16 jarige, in het 1e voetbalt van je vereniging, zegt dat iets over jouw voetbalkwaliteiten of over de vereniging waar je bij zit?.
Blijf je nog wel hier posten nadat je bent gescout?quote:
Welke klasse speelt die club van jou dan?quote:
Het is toch gewoon wie het eerst is, gaat in de 1e trein? Volgens mij zegt je treinnummer niks.quote:Op donderdag 27 april 2006 20:32 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ook trein 5.![]()
Dan zou ik tegen Ajax m'n uiterste best doen. Met een beetje geluk wordt je gescout voor een proefperiode. 80% dat je daar niet doorheen komt, maar kun je wel zeggen dat je bent gescout door Ajaxquote:
quote:Op donderdag 27 april 2006 20:58 schreef StarGazer het volgende:
Inzaghi
Voor het eerst sinds 3 jaar dat ik dat doelpunt weer terug zie. En wat doet het pijn
Tomassonquote:Op donderdag 27 april 2006 20:58 schreef StarGazer het volgende:
Inzaghi
Voor het eerst sinds 3 jaar dat ik dat doelpunt weer terug zie. En wat doet het pijn
Chivu die weg gleedquote:
haha, nouja, ik zie welquote:Op donderdag 27 april 2006 20:48 schreef twi het volgende:
[..]
Blijf je nog wel hier posten nadat je bent gescout?Hebben we in elk geval een direct lijntje naar Ajax 1
quote:Op donderdag 27 april 2006 21:03 schreef Messenga het volgende:
[..]
haha, nouja, ik zie wel.
@ Nashje: 3e klasse zondag.
Nee, johquote:Op donderdag 27 april 2006 21:05 schreef Jajong het volgende:
[..]! Dan hoef je geen uitnodiging van Ajax te verwachten hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |