Leuk manquote:Op donderdag 27 april 2006 18:49 schreef Messenga het volgende:
Ow ow ow!
Jongens!
11 Juli komt Ajax hier in Bathmen voor de eerste oefenwedstrijd van het seizoen.
Nou zit ik afgelopen jaar vrij dicht tegen het eerste van de plaatselijke club aan, A.B.S. Bathmen.
Dat betekent dus dat er een kans in zit dat ik over 3 maand tegen Ajax speel!
Simon Cziommer.quote:Op donderdag 27 april 2006 19:15 schreef Nega het volgende:
Maar nogmaals is mijn vraag waar niemand op antwoord: vinden jullie dat Ajax nog iemand voor volgend seizoen moet halen, en wie dan?
Van der Meyde zou een welkome versterking zijn, beetje serieuze concurrentie op rechtsbuiten kan geen kwaad.quote:Op donderdag 27 april 2006 19:15 schreef Nega het volgende:
Maar nogmaals is mijn vraag waar niemand op antwoord: vinden jullie dat Ajax nog iemand voor volgend seizoen moet halen, en wie dan?
Die ga ik ook eens binnenkort halenquote:Op donderdag 27 april 2006 19:25 schreef StarGazer het volgende:
Zo de Ajax historie dvd is binnen. Dit gaat genieten worden
Jawel hoor, en gelukkig zullen ze kiezen voor een nieuwe trainer.quote:Op donderdag 27 april 2006 19:27 schreef patrickt36 het volgende:
Het bestuur heeft gewoon geen keus.
Klopt. Mooi om terug te zien. Ook de 2-3 tegen Atlético. Gil y Gilquote:Op donderdag 27 april 2006 20:17 schreef methodmich het volgende:
Dat was met Splinter in de basis toch?
Ach, volgens mij stelden die steunbetuigingen van de laatste week niet zo heel veel voor. Dat is bij het meerendeel van de supporters voornamelijk het respect voor Blind als clubman denk ik.quote:Op donderdag 27 april 2006 19:27 schreef patrickt36 het volgende:
Wat een fucking Topic titel. Hebben we daarvoor gisterenavond onze longen uit ons lijf geschreewd?
Het bestuur heeft gewoon geen keus. Blind zal hoe dan ook blijven. Hij heeft alle steun van de spelers en supporters. En dan bedoel ik niet de 818 kijkers.
Eens een Ajacied, altijd een Ajacied.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |