neem dan de CSi... die presteerd tenminste ook nog een beetje met zn 5.6 (of was het nou 5.7?) liter v12quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:30 schreef Geqxon het volgende:
Een 850i met 18" velgen vind ik zo geweldig porno. Met die enorm lekkere 5 liter V12
reken voor een 850 maar even het 10 voudige aan onderhoudquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:01 schreef Geqxon het volgende:
De CSi is al helemaal onbetaalbaar
Als ik ooit een leuke full-time baan heb, ga ik denk ik naar een 850i kijken, of als ik de auto ook nog voor mijn werk nodig heb een E38 750i
Beide zijn voor tussen de 13.500 en 15.000 al prima te verkrijgen, toch? Aan onderhoud zat ik zelf te denken aan ongeveer 150 euro per maand, dat is neem ik aan ook goed gegokt?
150 x 10 is 1.500quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:23 schreef Geqxon het volgende:
1500 euro per maand aan onderhoud?? Okay, ik volg je sarcasme, maar met bv. 10.000km per jaar zat ik toch echt aan hoogstens 2000 euro te denken.
Een halve set banden (zonder burnouts krijg ik het gevoel dat je er 20.000km mee door kan gaan), nieuwe remschijven rondom en de standaard beurten?
oepsquote:Op woensdag 31 mei 2006 09:05 schreef Geqxon het volgende:
Sinds wanneer hebben we 10 maanden per jaar?Het is dan nog altijd 1800, want redelijk gelijk staat aan tegen de 2.000.
Ik dacht zelf dus aan 2.000 euro per jaar aan onderhoud, dus exclusief de benzine, verzekering en wegenbelasting.
Zoals ik net al zei: Als ik ooit een leuke full-time baan heb, en nog thuis woon, dat ik dán naar een leuke BMW ga kijken. Want anders is het inderdaad onbetaalbaar
Komt goedquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Alles op zn tijd
(zaterdag 500 foto's gemaakt, en als ik bij ekle foto dat domme lisjte in moet vullen snap jij dat dat niet 123 klaar is)
maar die zal ik ook nog tonen in dit topic, vreest niet
kerel ik heb een keer een week aan zo'n ding gewerkt... grote beurt en wat kleine dingetjes die blijven terugkomen bij zo'n apparaatquote:Op woensdag 31 mei 2006 09:05 schreef Geqxon het volgende:
Sinds wanneer hebben we 10 maanden per jaar?Het is dan nog altijd 1800, want redelijk gelijk staat aan tegen de 2.000.
Ik dacht zelf dus aan 2.000 euro per jaar aan onderhoud, dus exclusief de benzine, verzekering en wegenbelasting.
Zoals ik net al zei: Als ik ooit een leuke full-time baan heb, en nog thuis woon, dat ik dán naar een leuke BMW ga kijken. Want anders is het inderdaad onbetaalbaar
Bedankt dat je mij even uit mijn droom geslapt hebt.quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:00 schreef Youp het volgende:
[..]
kerel ik heb een keer een week aan zo'n ding gewerkt... grote beurt en wat kleine dingetjes die blijven terugkomen bij zo'n apparaatwaarom denk je dat ze in de aanschaf zo goedkoop zijn
maak je geen illusies.... als de bougi's vervangen moeten worden moet je bijvoorbeeld al het halve motorblok uitbouwen ongeveer
dan zitten er nog allerlij gekke systemen in (hydraulisch meesturende achteras etc.) die onderhoud behoeven... zo'n auto is voor wanneer je het al gemaakt heb om er bij te kopen voor de hobby
geen daily driver, echt niet...
Dan nog liever een fiets, heb je tenminste nog achterwielaandrijvingquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:21 schreef Geqxon het volgende:
...
Geen 850 voor mij dus
Of het moet een Vulva 850 zijn
arme 6... hadden ze beter aan mij kunnen gevenquote:Op woensdag 31 mei 2006 23:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Merk en type: BMW
Eigenaar: Kok autoverhuur 't Harde
Land van herkomst: Nederland
Locatie: Sint Annaparochie: camping de blikvaart
Datum: 27-05-2006
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: foto genomen bij de tractor-, auto-, en truckpulling Het Bildt
[afbeelding]
Merk en type: BMW 635 CSI
Eigenaar: Kok autoverhuur 't Harde
Land van herkomst: Nederland
Locatie: Sint Annaparochie: camping de blikvaart
Datum: 27-05-2006
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: foto genomen bij de tractor-, auto-, en truckpulling Het Bildt
quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:41 schreef Alexxxxx het volgende:
Het is geen crossbak.... hij word gebruikt voor carpulling....
[afbeelding]
Dit idee dus....
Nee... Want nu komen er geen deuken in, en gaat ie jarenlang mee.... een wezenlijk verschil....quote:
zitten er ook standaard motorblokken in met een paar aanpassingen, of worden ze allemaal vervangen door tienduizend liter V8's met superchargers enzoquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee... Want nu komen er geen deuken in, en gaat ie jarenlang mee.... een wezenlijk verschil....
bij de meeste is het idd gewoon een plastic kap over een lang chassis die is volgestouwd met oersterke motoren.... Maar de 635 heeft nog een originele mtor en chasis, alle onderdelen zijn BMW, hij komt uit in de standaard klassequote:Op donderdag 1 juni 2006 15:15 schreef Inorbit het volgende:
[..]
zitten er ook standaard motorblokken in met een paar aanpassingen, of worden ze allemaal vervangen door tienduizend liter V8's met superchargers enzo
zijn wel redelijk verneukte exemplaren.....quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:45 schreef jacco het volgende:
Wat BMW's met Iforged velgen
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
blah blah wat een onzin, als je een stijl niet aanstaat hoeft dat niet te betekenen dat er meteen iemand in rijdt die jij als sjonnie betitelt.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:47 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ach kommop. In zo'n vernaggelde M3 kan alleen maar een sjonnie rijden
Dat is de reflectie van de grond in de carroseriequote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:17 schreef Geqxon het volgende:
Op de foto hierboven zie ik wat kleurverschil tussen de diverse panelen
Of je leest ff die advertentie.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:17 schreef Geqxon het volgende:
Op de foto hierboven zie ik wat kleurverschil tussen de diverse panelen
met verlichte pookknopquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:14 schreef Hyperdude het volgende:
Iemand nog geld over voor een redelijk onverbouwde E30 M3?
Staat nu op ¤5200
http://cgi.ebay.de/BMW-M3(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
Vergt nog wel wat werk, maar als ie mechanisch goed is, misschien niet eens zo gek?
[afbeelding]
Die zet je gewoon weer op Ebay; voor veelquote:
ruimte achterin is idd $^!@#%! (maar beter als in de 6quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:53 schreef Geqxon het volgende:
Ik zat laatst in een 1-serie, en jemig, wat heeft dat ding lage ruiten! Geeft een erg cool chop-top effect. Top bakkie verder, zo'n 1-serie. Voor mijn 1.86 moest de voorste stoel echter wel wat naar voren
dat is om sjonnie's te werenquote:Op zondag 4 juni 2006 16:45 schreef Youp het volgende:
[..]
ruimte achterin is idd $^!@#%! (maar beter als in de 6)
nadeel van die hoge deuren en kleine ruitjes is dat je je arm niet in de zon kan laten bakken
Uiteindelijk verkocht voor ¤7051.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:14 schreef Hyperdude het volgende:
Iemand nog geld over voor een redelijk onverbouwde E30 M3?
Staat nu op ¤5200
http://cgi.ebay.de/BMW-M3(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
Vergt nog wel wat werk, maar als ie mechanisch goed is, misschien niet eens zo gek?
[afbeelding]
OEM product... Zit er bij mij ook in, en kijkt best chiquequote:
netjes, mooi interieur, sportstoelenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:43 schreef bolkedebeer het volgende:
[..]
320D Dynamic Executive plus SatNav BMW professional
[afbeelding]
Nee, het is een niet-rokers versie.quote:Op woensdag 7 juni 2006 00:26 schreef Youp het volgende:
[..]
netjes, mooi interieur, sportstoelen, mooie kleuren en afwerking (alu strips) en mooi sportstuur, 320D rijdt ook heerlijk relaxed
-edit-
wel een smokers edition, rook je? of om een andere reden daarvoor gekozen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |