blah blah wat een onzin, als je een stijl niet aanstaat hoeft dat niet te betekenen dat er meteen iemand in rijdt die jij als sjonnie betitelt.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:47 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ach kommop. In zo'n vernaggelde M3 kan alleen maar een sjonnie rijden
Dat is de reflectie van de grond in de carroseriequote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:17 schreef Geqxon het volgende:
Op de foto hierboven zie ik wat kleurverschil tussen de diverse panelen
Of je leest ff die advertentie.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:17 schreef Geqxon het volgende:
Op de foto hierboven zie ik wat kleurverschil tussen de diverse panelen
met verlichte pookknopquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:14 schreef Hyperdude het volgende:
Iemand nog geld over voor een redelijk onverbouwde E30 M3?
Staat nu op ¤5200
http://cgi.ebay.de/BMW-M3(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
Vergt nog wel wat werk, maar als ie mechanisch goed is, misschien niet eens zo gek?
[afbeelding]
Die zet je gewoon weer op Ebay; voor veelquote:
ruimte achterin is idd $^!@#%! (maar beter als in de 6quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:53 schreef Geqxon het volgende:
Ik zat laatst in een 1-serie, en jemig, wat heeft dat ding lage ruiten! Geeft een erg cool chop-top effect. Top bakkie verder, zo'n 1-serie. Voor mijn 1.86 moest de voorste stoel echter wel wat naar voren
dat is om sjonnie's te werenquote:Op zondag 4 juni 2006 16:45 schreef Youp het volgende:
[..]
ruimte achterin is idd $^!@#%! (maar beter als in de 6)
nadeel van die hoge deuren en kleine ruitjes is dat je je arm niet in de zon kan laten bakken
Uiteindelijk verkocht voor ¤7051.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:14 schreef Hyperdude het volgende:
Iemand nog geld over voor een redelijk onverbouwde E30 M3?
Staat nu op ¤5200
http://cgi.ebay.de/BMW-M3(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
Vergt nog wel wat werk, maar als ie mechanisch goed is, misschien niet eens zo gek?
[afbeelding]
OEM product... Zit er bij mij ook in, en kijkt best chiquequote:
netjes, mooi interieur, sportstoelenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:43 schreef bolkedebeer het volgende:
[..]
320D Dynamic Executive plus SatNav BMW professional
[afbeelding]
Nee, het is een niet-rokers versie.quote:Op woensdag 7 juni 2006 00:26 schreef Youp het volgende:
[..]
netjes, mooi interieur, sportstoelen, mooie kleuren en afwerking (alu strips) en mooi sportstuur, 320D rijdt ook heerlijk relaxed
-edit-
wel een smokers edition, rook je? of om een andere reden daarvoor gekozen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |