wat bolkedebeer zegt, is bij bmw al langer zo...quote:Op woensdag 7 juni 2006 00:37 schreef Jimmeh het volgende:
Waaraan zie je dat het een smokers edition is en wat doet die edition? Of noemen ze een asbakje, heel chique smokers edition![]()
ah dan heeft de E90 wel een klepjequote:Op woensdag 7 juni 2006 08:02 schreef bolkedebeer het volgende:
[..]
Nee, het is een niet-rokers versie.
Voor diegenen die er zo om moeten lachen, de rokersversie kent inderdaad asbakken aan de voorzijde en achterin, alsmede sigarettenaanstekers voor- en achterin. De niet-rokersversie waarvoor gekozen kan worden bij bestelling kent deze niet.
eigenlijk wel. wat moet zoiets kosten en in wat voor staat is diequote:Op woensdag 7 juni 2006 08:43 schreef vwk het volgende:
Heeft iemand interesse in een 3.91 differentieel met 25% sper?
Het zit in een groot huis, van een E28, dus past ook onder een E30
waar blijven de foto's?!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:04 schreef Roadster het volgende:
Het is rustig hier zeg... ben een tijdje niet op FOK geweest maar zit toch wel bruikbare info in de BMW fantopics moet ik zeggen.
Heb zelf in april een E36 M3 GT gekocht, straks nog even de GT spoilerlip eraf halen voor en dan morgen naar ATP Papenburg in duitsland voor een driftdagje.
damn mooi ding zeg, zeker die stoelen met alcantra. is zo'n gt nou sportiever geveerd en afgesteld als de standaard M3 of heeft een gt alleen die wat lichtere onderdelen en wat andere spoilers?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:58 schreef Roadster het volgende:
Hier paar fototjes:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
wat dacht je er van dat jij misschien een m3 stuur in je 328 hebt?quote:Op maandag 19 juni 2006 12:24 schreef vwk het volgende:
Aparte tellerklok, is dat standaard?
Wel apart om te zien dat je een niet ///M3 stuur hebt, zit nml. dezelfde in als mijn 328i
Standaard loopt de klok tot 280, deze is naar H&H Motorsport geweest voor een andere DME (motormanagement), redline is naar 7900rpm gegaan daarmee kan ie 292 halen op de klok, moet wel want heb geen 6e vernselling.quote:Op maandag 19 juni 2006 12:24 schreef vwk het volgende:
Aparte tellerklok, is dat standaard?
Wel apart om te zien dat je een niet ///M3 stuur hebt, zit nml. dezelfde in als mijn 328i
dan haalt hij de redline ookquote:Op maandag 19 juni 2006 18:14 schreef Robin__ het volgende:
whoa dus hij haalt de redline ook nog echt in zn 5?!
Niet dat het niet hard genoeg is ofzo.. wat zou ie doen met een 6 bak?
topsnelheid rij je toch bijna nooit... accelereren in de 5 doe je dagelijks.. en ik bedoelde trouwens dat hij met een 6bak in d 6e versnelling ook de redline haaldequote:Op maandag 19 juni 2006 18:22 schreef Robin__ het volgende:
Kwa top bedoelde ik.. ja oke je zou ook met 2 versnellingen ook 300 kunnen halen maar echt lekker voor je acceleratie is het niet. Ik ben alleen verbaast dat ze dan niet kiezen voor een wat hogere top en een iets langzamere acceleratie in zn 5 (alsof die er echt toe doet) Of haalt ie de redline ook echt maar net aan?
Hmm, volgens mij is het gewoon een standaard sportstuur met airbag. Ik dacht dat alle ///M sturen het gekleurde stiksel haddenquote:Op maandag 19 juni 2006 12:40 schreef Pharell het volgende:
[..]
wat dacht je er van dat jij misschien een m3 stuur in je 328 hebt?
(overigens heb ik geen idee of het wel of niet een m3 stuur is)
Je hebt ook meerdere soorten, een 4-spaaks die je vaak zonder logo ziet, een 3-spaaks (anders als hierboven) en een 3-spaaks die als een soort haaientand loopt, deze zit volgens mij alleen in de M3 3.2 modellen en de Z3 M-modellen.quote:Op maandag 19 juni 2006 13:45 schreef Geqxon het volgende:
"Mijn" M3 stuur ziet er volgens mij wel ietjes anders uit...
Da's helemaal waar, al vind ik de plaatsing van de 2 horizontale spaken wat minderquote:Op maandag 19 juni 2006 16:11 schreef Roadster het volgende:
[..]
Standaard loopt de klok tot 280, deze is naar H&H Motorsport geweest voor een andere DME (motormanagement), redline is naar 7900rpm gegaan daarmee kan ie 292 halen op de klok, moet wel want heb geen 6e vernselling.
Dit stuur vind ik echt 10x mooier dan het dikke 4spaaks stuur, maargoed, smaken verschillen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |