Ik viinum topquote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:37 schreef PdeHoog het volgende:
Mensen, de mail met detail-info is rondgestuurd. Als je iets denkt te missen, laat het dan even wetenOok als je geen mail hebt ontvangen.
quote:
Bij ACTS heb ik geen contacten, wel bij Rail4Chem en Railion, die hebben beide ook Klazen. In mijn avatar staat ook een Rail4Chem Klaas aka Formule 1 klaas aka gele kanarie aka 66 020quote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe dan meteen een ACTS Class 66 ("Klaas")
Seinhuis gaan we zeker wat mee doen lijkt me
Helaasquote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:23 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Heb jij je tankpas voor de diesel nog? Zal wel paar 100 liter nog zijn...
Donequote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:30 schreef Kleintje het volgende:
P, geld is overgemaakt.
Mail is niet binnen.
Heb al dagen mail problemen.
Wil je um mailen naar info @ t-connectit punt nl
Dan gaat het moeilijk wordenquote:
ik heb dat hele lijntje in '94 gelopenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:08 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Dan gaat het moeilijk worden
Maar we mogen dus ook niet spoorlopen....
Had net een goed id voor een foto in het spoor...
Iig niet op het terrein zelf. Er wordt daar gewoon gewerkt door die mensen en er is treinverkeer en zo.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik heb dat hele lijntje in '94 gelopen
dat mag niet meer?
goffeju
Seinhuisje van binnen, dat is mooi manquote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:58 schreef PdeHoog het volgende:
Laatste nieuws:
diesellokjes zijn niet beschikbaar. Die zijn vermoedelijk allemaal in gebruik. Wat we nog wel hebben weten te regelen is toegang tot het seinhuis.
quote:Op woensdag 3 mei 2006 09:26 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb al een retourtje heerlen gekochtdus nu MOET ik wel komen
*Noteert in planning.quote:Op woensdag 3 mei 2006 09:44 schreef Klare het volgende:
Ik moet helaas afzeggen voor zatedag! Vind het ontzettend jammer maar er zijn wat dingen gebeurt waardoor ik echt niet kan komen (zet hier liever geen details neer). Hoop dat jullie een superdag hebben en de volgende keer ben ik er graag bij!
quote:Op woensdag 3 mei 2006 09:44 schreef Klare het volgende:
Ik moet helaas afzeggen voor zatedag! Vind het ontzettend jammer maar er zijn wat dingen gebeurt waardoor ik echt niet kan komen (zet hier liever geen details neer). Hoop dat jullie een superdag hebben en de volgende keer ben ik er graag bij!
Hoelaat kom je aan?quote:Op woensdag 3 mei 2006 09:26 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb al een retourtje heerlen gekochtdus nu MOET ik wel komen
weeniet, uur of half elf geloof ikquote:
dan kom je om .36 aan als het goed isquote:Op woensdag 3 mei 2006 15:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
weeniet, uur of half elf geloof iken dan nog met de postkoets naar Simpelveld
Perron 5, dacht ik.quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
weeniet, uur of half elf geloof iken dan nog met de postkoets naar Simpelveld
komt helemaal goed, I've been there beforequote:Op woensdag 3 mei 2006 15:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan kom je om .36 aan als het goed is
owjah bus: uitstappen bij het oranjeplein, de straat die schuin loopt (niet onder t spoor door maar die andere) uitlopen, kom je bij t station uit
ohh ohh. nou dan moet ik ook nog maar wat andere dingetjes meenemen. heb verder niet echt veel bijzonders zegmaarquote:Op woensdag 3 mei 2006 08:30 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
@Falanx: neem wat meer kleding mee dan 1 setje, je bent een van de weinige mannelijke modellen en je wilt toch geen duo-shoot met een bloedmooie dame mislopen omdat je geen bijpassend gekleurde kleding bij je hebt he?![]()
![]()
Die van mij wel. Wat andere fotografen ervan vinden mag je met hen opnemenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:53 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ah perfect
De foto's zelf (mooi en ook minder goed gelukt) mag je als model houden?
Hij's klaar?quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:11 schreef Dr_Flash het volgende:
als ik om 12 uur er ben, ben ik nog wel op tijd voor de stoomloc toch?? Moet namelijk eerst zaterdagochtend nog ff langs de fotowinkel, een zekere lens ophalen
Mee eensquote:Op donderdag 4 mei 2006 17:27 schreef RonaldV het volgende:
Even terugkomend op de condoleance-lijst:
Ik vraag me af of het wel zo slim is om een condoleance-lijst neer te leggen voor de familie van de medewerker die plots is overleden. Die mensen hebben geen idee wie we zijn, of wat we komen doen.
Mag ik voorstellen om ook dit te skippenquote:Maar natuurlijk kunnen we er niet helemaal aan voorbijgaan.
Mijn voorstel is dit:
Bij de aanvang van de meet, als iedereen er zo ongeveer is, houden we een korte bijeenkomst, voor en met onze begeleiders. Daar houden we een minuut stilte, voor we daadwerkelijk met de shoot beginnen.
quote:
quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:13 schreef Ynske het volgende:
GODVERDEGODVER sorry voor mijn taalgebruik
een collega van de trein is overleden, en raad eens wanneer de begrafenis is... idd zaterdag om half 1
Dat kloptquote:
nope als je er maar voor zorgt dat de zon schijntquote:Op donderdag 4 mei 2006 18:06 schreef Falanx het volgende:
ok heel vervelend. gecondoleert. dit verandert verder niks voor ons ?
Ik denk dat je "bijeenkomst" iets te dramatisch ziet. We zijn sowieso even bij elkaar, al was het maar om nog even een keer de veiligheidregels te vertellen (do's & don'ts). Mijn idee was om daar even die ene minuut aan te plakken. Niks dramatisch, gewoon even een minuut voor diegenen die ons begeleiden, maar misschien liever naar de begrafenis waren gegaan. Ik kan die minuut best missen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mag ik voorstellen om ook dit te skippenZoals je zelf al aangaf: men kent ons niet, wij kennen de overledene niet en ik vind dit, misschien cru gezegd, wat te dramatisch worden allemaal
We kunnen ons wat ingetogener gedragen in het bijzijn van de ZLSM-medewerkers, maar condoleance-registers en bijeenkomsten lijken me ietwat te ver gaan
Mee eens is..quote:Op donderdag 4 mei 2006 18:14 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik denk dat je "bijeenkomst" iets te dramatisch ziet. We zijn sowieso even bij elkaar, al was het maar om nog even een keer de veiligheidregels te vertellen (do's & don'ts). Mijn idee was om daar even die ene minuut aan te plakken. Niks dramatisch, gewoon even een minuut voor diegenen die ons begeleiden, maar misschien liever naar de begrafenis waren gegaan. Ik kan die minuut best missen.
Ja, is prima. Dat is ook veel makkelijker dan "je ingetogen gedragen in bijzijn van". Dat is niet iets concreets, dat zegt niks, doet niks, en is ook niet wat de overledene zich gewenst zou hebben, begrijp ik. Laten we die minuut doen. Maarreh... ik ben wat later dus, waarschijnlijkquote:Op donderdag 4 mei 2006 18:14 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik denk dat je "bijeenkomst" iets te dramatisch ziet. We zijn sowieso even bij elkaar, al was het maar om nog even een keer de veiligheidregels te vertellen (do's & don'ts). Mijn idee was om daar even die ene minuut aan te plakken. Niks dramatisch, gewoon even een minuut voor diegenen die ons begeleiden, maar misschien liever naar de begrafenis waren gegaan. Ik kan die minuut best missen.
Willen ze het niet verkopen?quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:18 schreef Muk het volgende:
Het ouderlijk huis van mijn ouwe heer ligt langs het miljoenenlijntje, het is het oude stationnetje van eys.
daar rijd ik achteraf nog eventjes heen voor wat foto's, het ligt onder aan zo'n beetje de mooiste heuvel van limburg![]()
http://www.miljoenenlijn.nl/pic/st_eys_1.jpg
edit, en het lukt me op de een of andere manier niet om de foto hier te tonen, dus ik heb m maar gelinkt....![]()
hij had het bijna teruggekocht als vakantiehuis een paar jaar geleden, maarja, het ligt in limburg, en dan moet je tegen limburgers kunnen he'quote:
quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:45 schreef Muk het volgende:
[..]
hij had het bijna teruggekocht als vakantiehuis een paar jaar geleden, maarja, het ligt in limburg, en dan moet je tegen limburgers kunnen he'
quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik dacht al dat het niet lang zou duren voor er eentje zou bijten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |