Dit wordt voor mij ook een spannende, ik heb nog niet voor een zo grote groep foto's hoeven hosten. Sowieso host ik niet in hi-res, dat gaat me echt te veel bandbreedte kosten als iedereen tegelijk foto's gaat zitten kijken (en er wordt in de dagen na de meet echt enorm op F5 gedrukt). Bovendien moet ik dan foto's ontvangen en plaatsen (er wordt net als vorig jaar NIET ge-FTPed), URLs terugsturen en tegelijkertijd zelf ook nog foto's bewerken en modden. Ow ja: ik heb ook nog gewoon een baan en een gezinquote:Op vrijdag 28 april 2006 23:54 schreef blackbully het volgende:
[..]
dat snap ik maar er komen erg veel modellen waarvan via fok niet makkelijk aan email msn of wat dan ook contact op te nemen is.
kunnen we afspreken dat de fotografen met mail in het besloten gedeelte gaan staan?
en dan dus de modellen mailen naar de fotografen welke foto's online mogen en wat ze in hires willen?
is misschien makkelijker met zo'n grote groep modellen
Hmm ff kijken.. niet hi-res, geen FTP, druk met modden, baan en gezin..quote:Op zaterdag 29 april 2006 00:01 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Dit wordt voor mij ook een spannende, ik heb nog niet voor een zo grote groep foto's hoeven hosten. Sowieso host ik niet in hi-res, dat gaat me echt te veel bandbreedte kosten als iedereen tegelijk foto's gaat zitten kijken (en er wordt in de dagen na de meet echt enorm op F5 gedrukt). Bovendien moet ik dan foto's ontvangen en plaatsen (er wordt net als vorig jaar NIET ge-FTPed), URLs terugsturen en tegelijkertijd zelf ook nog foto's bewerken en modden. Ow ja: ik heb ook nog gewoon een baan en een gezin
De beste oplossing (en voor iedereen de minste moeite) is het regelen van MSN of e-mail adressen. Op incidentele basis wil ik best wat regelen, maar anders wordt het echt te gek.
Er is iemand anders beschikbaar met een bredere upload, maar die heeft minder schijfuimte, en een (weliswaar ruime) datalimiet. Ik heb dubbele schijfruimte, 1024kb upload en geen data limiet.quote:Op zaterdag 29 april 2006 11:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hmm ff kijken.. niet hi-res, geen FTP, druk met modden, baan en gezin..
Niet lullig bedoeld hoor, maar kan niet iemand anders zich er mee bemoeien dan?
Ah joh, geeft niks, die kleine wil zo graag S&G foto's, dat komt een ander keertje welquote:Op zaterdag 29 april 2006 16:02 schreef Ynske het volgende:
Ik ben bang dat ik roet in t eten van de plannen van Kleintje ga gooien.
Tijdens onze foto shoot zijn er gewoon vrijwilligers aan het werk in Simpelveld. Ik heb eventjes in t kort contact gehad met het management, over die S&G foto's maar het lijkt mij, en het management niet verstandig om daaraan te beginnen. Aanstootgevende situaties moeten vermeden worden.
ik neem mijn bouwhelm ook mee. ECHTER dit is privebezitquote:Op zaterdag 29 april 2006 16:05 schreef Ynske het volgende:
Owjah, ipv de overals heb ik 1 of 2 kieltjes die ik van mijn vader mag lenen
ECHTER, dit is privébezit, en ik hoop dan ook dat men hier voorzichtig mee omgaat zodat ik dit na afloop weer geheel terug mee naar huis kan nemen!
Eerder 95%. Het was de moeder van Pea tijdens de Kesselmeet gelukt om steeds buiten schot te blijven.quote:Op zaterdag 29 april 2006 23:11 schreef blackbully het volgende:
ze wil niet op de foto? oke mar is het erg als ze met een foto op internet komt?
want die kans is natuurlijk 100%
Neem het per mail even op met PdeHoog. Hij is de Grote Organisatorquote:Op zaterdag 29 april 2006 23:20 schreef _evenstar_ het volgende:
het is echt puur voor ons kleine meisje ivm voeding etc..
Ja...hiero van Gatwick dusquote:Op zaterdag 29 april 2006 22:54 schreef _evenstar_ het volgende:
heya vraagje i het een probleem als mijn moeder mee komt? zodat ze de kleine wat in de gaten kan houden ook? ze wilt niet op de foto.. laat even wat weten ivm geld over maken ( ja ik ben laat .. sorry...)
Sommige mensen proberen wat te organiseren voor andere mensen en zijn dan idd enigzins zenuwachtig dat er iets verpest wordtquote:Op maandag 1 mei 2006 13:18 schreef Kleintje het volgende:
HMII, denk juist dat het probleem is dat sommige mensen dingen altijd te serieus oppakken.
Geloof niet dat ik daar echt tussen hoor...
quote:Op maandag 1 mei 2006 13:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Sommige mensen proberen wat te organiseren voor andere mensen en zijn dan idd enigzins zenuwachtig dat er iets verpest wordtGek he
![]()
Zodra alle betalingen binnen zijn, boek ik het geld over naar Ynske en verder wens ik jullie veel plezier. Ik ga niet meer mee.
Dit in combinatie met het andere geneuzel vind ik voorlopig wel weer ff genoeg eigenlijk
choffer P...quote:Op maandag 1 mei 2006 13:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Sommige mensen proberen wat te organiseren voor andere mensen en zijn dan idd enigzins zenuwachtig dat er iets verpest wordtGek he
![]()
Zodra alle betalingen binnen zijn, boek ik het geld over naar Ynske en verder wens ik jullie veel plezier. Ik ga niet meer mee.
Dit in combinatie met het andere geneuzel vind ik voorlopig wel weer ff genoeg eigenlijk
Ik zit met mijn kin op mijn knieën en mijn wenkbrauwen tegen het plafond te lezen.quote:Op maandag 1 mei 2006 14:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Schrijft u even mee thuis? Fles als anti-reller![]()
*screenshot maakt met zichzelf ernaast--voor het nog niet bestaande denk ik nageslachtquote:Op maandag 1 mei 2006 14:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Schrijft u even mee thuis? Fles als anti-reller![]()
Best...dan is het toch onzinnig en kinderachtig. Ik vind de sfeer hier echt zwaar achteruit gegaan de laatste tijd en dat ligt niet alleen aan dit voorval maar meer het totaalbeeld. Ik zie alleen maar schoppen tegen modjes, onderwater-steken richting mensen, botte reacties tegen mensen.quote:Op maandag 1 mei 2006 13:53 schreef Kleintje het volgende:
Pee, serieus... ik zou het kut vinden als je niet komt.
En ik zou het vooral erg onzinnig en kinderachtig vinden.
Jammer dat je niet op de rest van mijn post ingaat.quote:Op maandag 1 mei 2006 14:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Best...dan is het toch onzinnig en kinderachtig. Ik vind de sfeer hier echt zwaar achteruit gegaan de laatste tijd en dat ligt niet alleen aan dit voorval maar meer het totaalbeeld. Ik zie alleen maar schoppen tegen modjes, onderwater-steken richting mensen, botte reacties tegen mensen.
Je bedoelt het IRL uitpraten van dingen en FOT weer gezellig makenquote:Op maandag 1 mei 2006 15:01 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Jammer dat je niet op de rest van mijn post ingaat.
maar goed... so be it.
Ach ik ben gewoon weer eens veel te lomp door de bocht gekomen. Het is mijn schuld dat P nu niet gaat...quote:Op maandag 1 mei 2006 16:03 schreef BloodyLotte het volgende:
Nou..
Kom op kinders, dit is nergens voor nodig.
Die van jou is binnen jaquote:Op maandag 1 mei 2006 23:47 schreef BloodyLotte het volgende:
Mijn geld is inmiddels binnen, neem ik aan? Ik heb vorige week betaald.
Daaronder val ik gok ik.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:45 schreef PdeHoog het volgende:
Mensen, er hebben nog vijf mensen niet betaald. Gaarne ASAP betalen aub![]()
Lever het zaterdag maar in! Dan is Ynske daar ook vanafquote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:25 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Daaronder val ik gok ik.
Ik zou het je zaterdag IRL geven, maar ja, jij komt niet..
Begrijpelijkquote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:10 schreef Kleintje het volgende:
Ik ga me afmelden. Mijn paard staat te vroeg op knappen en dan wil ik niet 200 km. van huis zijn. Misschien komt het veulen wel eerder dan zaterdag, dan kijk ik of ik alsnog kom of niet. Als het er niet is kom ik zeker niet.
Ik zie het wel verschijnen. Vermeld wel even je nick als de naam onherkenbaar is voor mijquote:Ik maak het geld straks via een andere rekening naar je over P.
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:10 schreef Kleintje het volgende:
Ik ga me afmelden. Mijn paard staat te vroeg op knappen en dan wil ik niet 200 km. van huis zijn. Misschien komt het veulen wel eerder dan zaterdag, dan kijk ik of ik alsnog kom of niet. Als het er niet is kom ik zeker niet.
Ik maak het geld straks via een andere rekening naar je over P.
Sorry...
Ik laat je gewoon in de maillijst staanquote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:18 schreef Kleintje het volgende:
Komt goed P.
Wil jou en Ynske in ieder geval bedanken voor de organisatie.
Zou graag nog wel het adres en alle details willen ontvangen via mail. Wie weet verandert de situatie en dan ben ik er gewoon.
Kun je dat ff uitleggen? Niet iedereen weet dit, ik incl.quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:48 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Fotografen leggen per e-mail/MSN/postkoets/whatever de foto's voor aan de modellen. Die zeggen ja of nee. Pas dan weet j of je foto op Fok mag. Alle andere foto's komen -zoals altijd- op een besloten plek van het internet.
Bij de andere meets hebben we een afgeschermde site gemaakt waarbij alleen de deelnemers een login kregen om problemen te voorkomen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:47 schreef Mukie het volgende:
[..]
Kun je dat ff uitleggen? Niet iedereen weet dit, ik incl.
Ah perfectquote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Bij de andere meets hebben we een afgeschermde site gemaakt waarbij alleen de deelnemers een login kregen om problemen te voorkomen.
Op die manier kunnen alle modellen en fotografen naar de foto's kijken zonder dat je overspoelt wordt door puberige reacties.
Uiteraard kun je er voor kiezen om de foto's op FOK! te zetten, maar dat moeten fotograaf en model onderling regelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |