abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 29 april 2006 @ 00:01:52 #101
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_37393097
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 23:54 schreef blackbully het volgende:

[..]

dat snap ik maar er komen erg veel modellen waarvan via fok niet makkelijk aan email msn of wat dan ook contact op te nemen is.

kunnen we afspreken dat de fotografen met mail in het besloten gedeelte gaan staan?
en dan dus de modellen mailen naar de fotografen welke foto's online mogen en wat ze in hires willen?

is misschien makkelijker met zo'n grote groep modellen
Dit wordt voor mij ook een spannende, ik heb nog niet voor een zo grote groep foto's hoeven hosten. Sowieso host ik niet in hi-res, dat gaat me echt te veel bandbreedte kosten als iedereen tegelijk foto's gaat zitten kijken (en er wordt in de dagen na de meet echt enorm op F5 gedrukt). Bovendien moet ik dan foto's ontvangen en plaatsen (er wordt net als vorig jaar NIET ge-FTPed), URLs terugsturen en tegelijkertijd zelf ook nog foto's bewerken en modden. Ow ja: ik heb ook nog gewoon een baan en een gezin
De beste oplossing (en voor iedereen de minste moeite) is het regelen van MSN of e-mail adressen. Op incidentele basis wil ik best wat regelen, maar anders wordt het echt te gek.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  zaterdag 29 april 2006 @ 00:42:17 #102
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_37393985
Ik denk dat ik Phoentje maar de Canon 350 D met 80-300 lens laat bedienen en zelf de lekker makkelijke simpele A80 neem en rustig treintjes en macrotjes van details ga maken misschien nog wat lucky shots van een afstand. Maar geen model gedwngen foto;s .. dat lukt prima met de A80 , daar heb ik geen grote cam voor nodig , maar wie weet wat ik doe. ik zie wel, ben meer van de spontane shots dan de verplichte shoots. of er moet iemand / groepje iemanden uitspringen die iets hebben waar van ik denk .. hoi hier komen daar staan en doe smile .. dan zijn die mensen de klos
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  zaterdag 29 april 2006 @ 08:55:12 #103
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_37396299
Nou precies wat LD zegt dus eigenlijk, met uitzondering dan van dat stuk over die charmante assistente

En met een S1 IS ipv een A80

We komen er wel uit hoor
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zaterdag 29 april 2006 @ 11:09:53 #104
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_37397862
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 00:01 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Dit wordt voor mij ook een spannende, ik heb nog niet voor een zo grote groep foto's hoeven hosten. Sowieso host ik niet in hi-res, dat gaat me echt te veel bandbreedte kosten als iedereen tegelijk foto's gaat zitten kijken (en er wordt in de dagen na de meet echt enorm op F5 gedrukt). Bovendien moet ik dan foto's ontvangen en plaatsen (er wordt net als vorig jaar NIET ge-FTPed), URLs terugsturen en tegelijkertijd zelf ook nog foto's bewerken en modden. Ow ja: ik heb ook nog gewoon een baan en een gezin
De beste oplossing (en voor iedereen de minste moeite) is het regelen van MSN of e-mail adressen. Op incidentele basis wil ik best wat regelen, maar anders wordt het echt te gek.
Hmm ff kijken.. niet hi-res, geen FTP, druk met modden, baan en gezin..

Niet lullig bedoeld hoor, maar kan niet iemand anders zich er mee bemoeien dan?
  zaterdag 29 april 2006 @ 13:14:37 #105
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_37400615
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 11:09 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Hmm ff kijken.. niet hi-res, geen FTP, druk met modden, baan en gezin..

Niet lullig bedoeld hoor, maar kan niet iemand anders zich er mee bemoeien dan?
Er is iemand anders beschikbaar met een bredere upload, maar die heeft minder schijfuimte, en een (weliswaar ruime) datalimiet. Ik heb dubbele schijfruimte, 1024kb upload en geen data limiet.

De reden waarom ik niet op BB's idee wil ingaan is omdat ik dan 80% van de tijd bezig ben met bestanden binnenhalen en URLs terugsturen. Ik heb niets tegen het on line zetten van een fotoboek, zoals ik de vorige keer ook heb gedaan (en dat ging volgens mij prima). Maar het gaat me echt te ver om foto voor foto bestandjes te moeten gaan hosten, dat is te arbeidsintensief.

De reden dat ik geen hi-res foto's wil hosten is dat ik nu per fotograaf ongeveer 1GB schijfruimte beschikbaar heb. Daar kun je op 1024x768 heel veel foto's op kwijt. Maar vorig jaar waren er een paar mensen die me poster formaat foto's stuurden. Het hosten van één zo'n foto kost relatief veel ruimte, duurt belachelijk lang, en bovendien vreet het onnodig veel bandbreedte, zijn er meer mensen die foto's willen bekijken.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  zaterdag 29 april 2006 @ 13:39:43 #106
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_37401353
Ah okee, ja een GB moet wel zat zijn per fotograaf. Is me nu nog niet erg duidelijk hoe het later in het besloten gebied terechtkomt allemaal, maar dat zien we tzt vanzelf wel dan
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 29 april 2006 @ 16:02:53 #107
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_37404536
Ik ben bang dat ik roet in t eten van de plannen van Kleintje ga gooien.

Tijdens onze foto shoot zijn er gewoon vrijwilligers aan het werk in Simpelveld. Ik heb eventjes in t kort contact gehad met het management, over die S&G foto's maar het lijkt mij, en het management niet verstandig om daaraan te beginnen. Aanstootgevende situaties moeten vermeden worden.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 29 april 2006 @ 16:05:07 #108
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_37404577
Owjah, ipv de overals heb ik 1 of 2 kieltjes die ik van mijn vader mag lenen
ECHTER, dit is privébezit, en ik hoop dan ook dat men hier voorzichtig mee omgaat zodat ik dit na afloop weer geheel terug mee naar huis kan nemen!
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  zaterdag 29 april 2006 @ 17:32:29 #109
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_37406695
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 16:02 schreef Ynske het volgende:
Ik ben bang dat ik roet in t eten van de plannen van Kleintje ga gooien.

Tijdens onze foto shoot zijn er gewoon vrijwilligers aan het werk in Simpelveld. Ik heb eventjes in t kort contact gehad met het management, over die S&G foto's maar het lijkt mij, en het management niet verstandig om daaraan te beginnen. Aanstootgevende situaties moeten vermeden worden.
Ah joh, geeft niks, die kleine wil zo graag S&G foto's, dat komt een ander keertje wel
  zaterdag 29 april 2006 @ 17:36:22 #110
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_37406810
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 16:05 schreef Ynske het volgende:
Owjah, ipv de overals heb ik 1 of 2 kieltjes die ik van mijn vader mag lenen
ECHTER, dit is privébezit, en ik hoop dan ook dat men hier voorzichtig mee omgaat zodat ik dit na afloop weer geheel terug mee naar huis kan nemen!
ik neem mijn bouwhelm ook mee. ECHTER dit is privebezit
  zaterdag 29 april 2006 @ 22:54:05 #111
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_37415605
heya vraagje i het een probleem als mijn moeder mee komt? zodat ze de kleine wat in de gaten kan houden ook? ze wilt niet op de foto.. laat even wat weten ivm geld over maken ( ja ik ben laat .. sorry...)
Engaging Infinite Improbability Drive..
  zaterdag 29 april 2006 @ 23:11:46 #112
68154 blackbully
olie doet wonderen op vuur
pi_37415970
ze wil niet op de foto? oke mar is het erg als ze met een foto op internet komt?

want die kans is natuurlijk 100%
[quote]Op donderdag 13 juli 2006 23:00 schreef freud het volgende:
Mijn stem voor FA heb je! Beetje rellen is goed. Viva la revolucion!
[/quote]
  zaterdag 29 april 2006 @ 23:17:38 #113
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_37416108
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 23:11 schreef blackbully het volgende:
ze wil niet op de foto? oke mar is het erg als ze met een foto op internet komt?

want die kans is natuurlijk 100%
Eerder 95%. Het was de moeder van Pea tijdens de Kesselmeet gelukt om steeds buiten schot te blijven.
- Privacy Matters
  zaterdag 29 april 2006 @ 23:19:26 #114
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_37416150
sowieso is er een stop op de inschrijvingen dacht ik, maar goed, ik ga daar niet over En als het van tevoren duidelijk is dat je moeder geen model is, dan lijkt me dat verder niet zo'n probleem, wel?
  zaterdag 29 april 2006 @ 23:20:10 #115
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_37416164
het is echt puur voor ons kleine meisje ivm voeding etc..
  zaterdag 29 april 2006 @ 23:22:11 #116
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_37416205
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 23:20 schreef _evenstar_ het volgende:
het is echt puur voor ons kleine meisje ivm voeding etc..
Neem het per mail even op met PdeHoog. Hij is de Grote Organisator
- Privacy Matters
  zaterdag 29 april 2006 @ 23:24:38 #117
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_37416247
Nou.... Ynske is de grote organisator, PdH is de regelnicht
pi_37429400
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 22:54 schreef _evenstar_ het volgende:
heya vraagje i het een probleem als mijn moeder mee komt? zodat ze de kleine wat in de gaten kan houden ook? ze wilt niet op de foto.. laat even wat weten ivm geld over maken ( ja ik ben laat .. sorry...)
Ja...hiero van Gatwick dus Schrijf even EUR 4,25 extra over Dan komt het goed
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_37452357
quote:
Op maandag 1 mei 2006 13:18 schreef Kleintje het volgende:
HMII, denk juist dat het probleem is dat sommige mensen dingen altijd te serieus oppakken.
Geloof niet dat ik daar echt tussen hoor...
Sommige mensen proberen wat te organiseren voor andere mensen en zijn dan idd enigzins zenuwachtig dat er iets verpest wordt Gek he

Zodra alle betalingen binnen zijn, boek ik het geld over naar Ynske en verder wens ik jullie veel plezier. Ik ga niet meer mee.

Dit in combinatie met het andere geneuzel vind ik voorlopig wel weer ff genoeg eigenlijk
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_37452488
quote:
Op maandag 1 mei 2006 13:25 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Sommige mensen proberen wat te organiseren voor andere mensen en zijn dan idd enigzins zenuwachtig dat er iets verpest wordt Gek he

Zodra alle betalingen binnen zijn, boek ik het geld over naar Ynske en verder wens ik jullie veel plezier. Ik ga niet meer mee.

Dit in combinatie met het andere geneuzel vind ik voorlopig wel weer ff genoeg eigenlijk
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
pi_37452959
quote:
Op maandag 1 mei 2006 13:31 schreef -Marjo- het volgende:

[..]

Sorry Ligt niet aan jou hoor
  maandag 1 mei 2006 @ 13:48:44 #122
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_37453009
pdhoog a;s goed is moet je van mij zo binnen hebben... inet bankieren lag er gisteren uit sorry..
pi_37453089
quote:
Op maandag 1 mei 2006 13:47 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Sorry Ligt niet aan jou hoor
Ja maar, nu kan ik je compensatie lens niet lenen....
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
  maandag 1 mei 2006 @ 13:52:57 #124
117222 HMaster-II
<3 HMistress
pi_37453147
quote:
Op maandag 1 mei 2006 13:25 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

choffer P...
Laat je je zo maar uit het veld slaan.. De kinders zijn alleen wat gespannen de laatste tijd..
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
  maandag 1 mei 2006 @ 13:53:43 #125
3744 Kleintje
op en top!
pi_37453165
Pee, serieus... ik zou het kut vinden als je niet komt.
En ik zou het vooral erg onzinnig en kinderachtig vinden.
Zoals je zelf al aangeeft.. het is geneuzel.

Op internet is het zo makkelijk om woorden verkeerd over te laten komen.
Dus laten we die woorden IRL met zijn allen uitspreken en daarna FOT weer gezellig maken!
  maandag 1 mei 2006 @ 14:09:08 #126
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_37453625
ach, wat was er nou helemaal aan de hand? er schoten gewoon ff wat dingetjes verkeerd bij wat mensen, kan gebeuren.

Schrijft u even mee thuis? Fles als anti-reller
pi_37453917
quote:
Op maandag 1 mei 2006 14:09 schreef Dr_Flash het volgende:

Ik zit met mijn kin op mijn knieën en mijn wenkbrauwen tegen het plafond te lezen.
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
  maandag 1 mei 2006 @ 14:43:33 #128
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_37454668
quote:
Op maandag 1 mei 2006 14:09 schreef Dr_Flash het volgende:
*screenshot maakt met zichzelf ernaast--voor het nog niet bestaande denk ik nageslacht
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_37454770
quote:
Op maandag 1 mei 2006 13:53 schreef Kleintje het volgende:
Pee, serieus... ik zou het kut vinden als je niet komt.
En ik zou het vooral erg onzinnig en kinderachtig vinden.
Best...dan is het toch onzinnig en kinderachtig. Ik vind de sfeer hier echt zwaar achteruit gegaan de laatste tijd en dat ligt niet alleen aan dit voorval maar meer het totaalbeeld. Ik zie alleen maar schoppen tegen modjes, onderwater-steken richting mensen, botte reacties tegen mensen.

Ik besteed op dit moment mijn tijd liever aan iets wat ik leuk vind dan aan iets waar ik zwaar tegenop zie en ja.....ik begin steeds meer op te zien tegen deze meet ondanks dat ik razend enthousiast ben over de setting en de mogelijkheden die het bied.

En over de meet zelf:

Ik heb inmiddels meerdere modellenmeets meegemaakt; ik heb daar, samen met Ronald, geprobeerd de leerpunten uit te halen en we hebben samen met Ynske de hele boel proberen te regelen.

Op dit moment heeft deze modellenmeet 45+ deelnemers. Dat is echt de grootste meet die FOT ooit heeft gezien volgens mij (en natuurlijk alleen maar mooi), maar dat levert wel de nodige issues en spanningen op.

Gezien de vorige meets proberen we dingen gewoon goed te regelen en omdat we het wel over Ynskes thuisomgeving hebben vind ik het niet meer dan normaal dat ze wat zenuwachtig wordt. Dat er dan gelijk moet worden gesproken over bemoederend vind ik een beetje teleurstellend.

Hetzelfde geld voor hetgeen wat door mensen werd aangekondigd als overorganiserend om fotografen en modellen in groepjes samen te voegen voor de liefhebbers en het geschop en tegendraadse van mensen. Ik heb daar wat moeite mee en noem me dan maar kinderachtig of overgevoelig....so be it.

Dit is iig het laatste wat ik er over zeg. Veel plezier zaterdag
  maandag 1 mei 2006 @ 14:58:40 #130
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_37455154
Mja, wat kan ik ervan zeggen.. Ik zou ook redenen genoeg kunnen bedenken om niet te komen, maar net wat je zegt, de setting en de mogelijkheden zijn erg interessant en ik heb er iig alle vertrouwen in dat als puntje bij paaltje komt, het een leuke en gezellige meet wordt Jammer dat je een en ander niet wat meer los van elkaar kunt zien. Maar goed, jouw keuze. Ook veel plezier zaterdag, met wat je dan ook gaat doen
  maandag 1 mei 2006 @ 15:01:09 #131
3744 Kleintje
op en top!
pi_37455224
quote:
Op maandag 1 mei 2006 14:46 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Best...dan is het toch onzinnig en kinderachtig. Ik vind de sfeer hier echt zwaar achteruit gegaan de laatste tijd en dat ligt niet alleen aan dit voorval maar meer het totaalbeeld. Ik zie alleen maar schoppen tegen modjes, onderwater-steken richting mensen, botte reacties tegen mensen.
Jammer dat je niet op de rest van mijn post ingaat.
maar goed... so be it.

Ik krijg ook bijna het idee om maar niet te gaan. Op deze manier blijft er weinig lol over en krijg je zo'n haat en nijd meet.
Maar gelukkig heb ik bijna het idee. Ik wil Flash en HMII zien en spreken... ZOOOO
pi_37455322
quote:
Op maandag 1 mei 2006 15:01 schreef Kleintje het volgende:

[..]

Jammer dat je niet op de rest van mijn post ingaat.
maar goed... so be it.
Je bedoelt het IRL uitpraten van dingen en FOT weer gezellig maken Geen behoefte aan Degenen met wie ik goed op kan schieten, verdwijnen langzaam maar zeker en spreek ik wel op andere manieren.
  maandag 1 mei 2006 @ 15:30:30 #133
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_37456131
Ach ja, ieder z'n gein People come and people go, de wereld vergaat niet
pi_37457216
Nou. .

Kom op kinders, dit is nergens voor nodig.
  maandag 1 mei 2006 @ 16:05:08 #135
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_37457247
quote:
Op maandag 1 mei 2006 16:03 schreef BloodyLotte het volgende:
Nou. .

Kom op kinders, dit is nergens voor nodig.
Ach ik ben gewoon weer eens veel te lomp door de bocht gekomen. Het is mijn schuld dat P nu niet gaat...
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_37457368
Zeg kinders, het is nergens voor nodig om jezelf een schuldgevoel aan te praten hoor. Druppel, emmer bla bla bla etc. etc. etc. Ik liep al te twijfelen en dit was ff genoeg zeg maar.

Shit happens. Gewoon doorgaan. Tjakka etc
pi_37473595
Mensen, er hebben nog vijf mensen niet betaald. Gaarne ASAP betalen aub
pi_37473683
Mijn geld is inmiddels binnen, neem ik aan? Ik heb vorige week betaald.
pi_37473710
quote:
Op maandag 1 mei 2006 23:47 schreef BloodyLotte het volgende:
Mijn geld is inmiddels binnen, neem ik aan? Ik heb vorige week betaald.
Die van jou is binnen ja Moest even gokken op welke nick ik het moest boeken, maar de woonplaats verried al veel
pi_37477369
Gelaen
  dinsdag 2 mei 2006 @ 08:25:21 #141
3744 Kleintje
op en top!
pi_37478080
quote:
Op maandag 1 mei 2006 23:45 schreef PdeHoog het volgende:
Mensen, er hebben nog vijf mensen niet betaald. Gaarne ASAP betalen aub
Daaronder val ik gok ik.
Ik zou het je zaterdag IRL geven, maar ja, jij komt niet..

Is het goed dat ik het volgende week stort met het geld van de Ardennen? Verwacht dat geld volgende week terug en dan stort ik dit gelijk mee.
pi_37478932
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 08:25 schreef Kleintje het volgende:

[..]

Daaronder val ik gok ik.
Ik zou het je zaterdag IRL geven, maar ja, jij komt niet..
Lever het zaterdag maar in! Dan is Ynske daar ook vanaf
  dinsdag 2 mei 2006 @ 10:10:22 #143
3744 Kleintje
op en top!
pi_37479696
Ik ga me afmelden. Mijn paard staat te vroeg op knappen en dan wil ik niet 200 km. van huis zijn. Misschien komt het veulen wel eerder dan zaterdag, dan kijk ik of ik alsnog kom of niet. Als het er niet is kom ik zeker niet.

Ik maak het geld straks via een andere rekening naar je over P.

Sorry...
pi_37479775
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 10:10 schreef Kleintje het volgende:
Ik ga me afmelden. Mijn paard staat te vroeg op knappen en dan wil ik niet 200 km. van huis zijn. Misschien komt het veulen wel eerder dan zaterdag, dan kijk ik of ik alsnog kom of niet. Als het er niet is kom ik zeker niet.
Begrijpelijk En dan organiseer je een keer een modellenmeet bij jou Moeder + dochter (of zoon) of zo
quote:
Ik zie het wel verschijnen. Vermeld wel even je nick als de naam onherkenbaar is voor mij
  dinsdag 2 mei 2006 @ 10:17:54 #145
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_37479867
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 10:10 schreef Kleintje het volgende:

Sorry...

kom je dan ook niet naar ons toe?
begrijp het wel hoor
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  dinsdag 2 mei 2006 @ 10:18:03 #146
3744 Kleintje
op en top!
pi_37479873
Komt goed P.

Wil jou en Ynske in ieder geval bedanken voor de organisatie.
Zou graag nog wel het adres en alle details willen ontvangen via mail. Wie weet verandert de situatie en dan ben ik er gewoon.
pi_37479881
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 10:18 schreef Kleintje het volgende:
Komt goed P.

Wil jou en Ynske in ieder geval bedanken voor de organisatie.
Zou graag nog wel het adres en alle details willen ontvangen via mail. Wie weet verandert de situatie en dan ben ik er gewoon.
Ik laat je gewoon in de maillijst staan
  dinsdag 2 mei 2006 @ 11:47:32 #148
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_37482531
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 23:48 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Fotografen leggen per e-mail/MSN/postkoets/whatever de foto's voor aan de modellen. Die zeggen ja of nee. Pas dan weet j of je foto op Fok mag. Alle andere foto's komen -zoals altijd- op een besloten plek van het internet.
Kun je dat ff uitleggen? Niet iedereen weet dit, ik incl.
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
pi_37482614
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 11:47 schreef Mukie het volgende:

[..]

Kun je dat ff uitleggen? Niet iedereen weet dit, ik incl.
Bij de andere meets hebben we een afgeschermde site gemaakt waarbij alleen de deelnemers een login kregen om problemen te voorkomen.

Op die manier kunnen alle modellen en fotografen naar de foto's kijken zonder dat je overspoelt wordt door puberige reacties.

Uiteraard kun je er voor kiezen om de foto's op FOK! te zetten, maar dat moeten fotograaf en model onderling regelen
  dinsdag 2 mei 2006 @ 11:53:20 #150
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_37482703
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 11:50 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Bij de andere meets hebben we een afgeschermde site gemaakt waarbij alleen de deelnemers een login kregen om problemen te voorkomen.

Op die manier kunnen alle modellen en fotografen naar de foto's kijken zonder dat je overspoelt wordt door puberige reacties.

Uiteraard kun je er voor kiezen om de foto's op FOK! te zetten, maar dat moeten fotograaf en model onderling regelen
Ah perfect
De foto's zelf (mooi en ook minder goed gelukt) mag je als model houden?
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')