Ik viinum topquote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:37 schreef PdeHoog het volgende:
Mensen, de mail met detail-info is rondgestuurd. Als je iets denkt te missen, laat het dan even wetenOok als je geen mail hebt ontvangen.
quote:
Bij ACTS heb ik geen contacten, wel bij Rail4Chem en Railion, die hebben beide ook Klazen. In mijn avatar staat ook een Rail4Chem Klaas aka Formule 1 klaas aka gele kanarie aka 66 020quote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe dan meteen een ACTS Class 66 ("Klaas")
Seinhuis gaan we zeker wat mee doen lijkt me
Helaasquote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:23 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Heb jij je tankpas voor de diesel nog? Zal wel paar 100 liter nog zijn...
Donequote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:30 schreef Kleintje het volgende:
P, geld is overgemaakt.
Mail is niet binnen.
Heb al dagen mail problemen.
Wil je um mailen naar info @ t-connectit punt nl
Dan gaat het moeilijk wordenquote:
ik heb dat hele lijntje in '94 gelopenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:08 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Dan gaat het moeilijk worden
Maar we mogen dus ook niet spoorlopen....
Had net een goed id voor een foto in het spoor...
Iig niet op het terrein zelf. Er wordt daar gewoon gewerkt door die mensen en er is treinverkeer en zo.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik heb dat hele lijntje in '94 gelopen
dat mag niet meer?
goffeju
Seinhuisje van binnen, dat is mooi manquote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:58 schreef PdeHoog het volgende:
Laatste nieuws:
diesellokjes zijn niet beschikbaar. Die zijn vermoedelijk allemaal in gebruik. Wat we nog wel hebben weten te regelen is toegang tot het seinhuis.
quote:Op woensdag 3 mei 2006 09:26 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb al een retourtje heerlen gekochtdus nu MOET ik wel komen
*Noteert in planning.quote:Op woensdag 3 mei 2006 09:44 schreef Klare het volgende:
Ik moet helaas afzeggen voor zatedag! Vind het ontzettend jammer maar er zijn wat dingen gebeurt waardoor ik echt niet kan komen (zet hier liever geen details neer). Hoop dat jullie een superdag hebben en de volgende keer ben ik er graag bij!
quote:Op woensdag 3 mei 2006 09:44 schreef Klare het volgende:
Ik moet helaas afzeggen voor zatedag! Vind het ontzettend jammer maar er zijn wat dingen gebeurt waardoor ik echt niet kan komen (zet hier liever geen details neer). Hoop dat jullie een superdag hebben en de volgende keer ben ik er graag bij!
Hoelaat kom je aan?quote:Op woensdag 3 mei 2006 09:26 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb al een retourtje heerlen gekochtdus nu MOET ik wel komen
weeniet, uur of half elf geloof ikquote:
dan kom je om .36 aan als het goed isquote:Op woensdag 3 mei 2006 15:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
weeniet, uur of half elf geloof iken dan nog met de postkoets naar Simpelveld
Perron 5, dacht ik.quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
weeniet, uur of half elf geloof iken dan nog met de postkoets naar Simpelveld
komt helemaal goed, I've been there beforequote:Op woensdag 3 mei 2006 15:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan kom je om .36 aan als het goed is
owjah bus: uitstappen bij het oranjeplein, de straat die schuin loopt (niet onder t spoor door maar die andere) uitlopen, kom je bij t station uit
ohh ohh. nou dan moet ik ook nog maar wat andere dingetjes meenemen. heb verder niet echt veel bijzonders zegmaarquote:Op woensdag 3 mei 2006 08:30 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
@Falanx: neem wat meer kleding mee dan 1 setje, je bent een van de weinige mannelijke modellen en je wilt toch geen duo-shoot met een bloedmooie dame mislopen omdat je geen bijpassend gekleurde kleding bij je hebt he?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |