quote:Op donderdag 27 april 2006 10:20 schreef As_33 het volgende:
[..]
Mijn vriendinnen weten het wel, vind het ondertussen namelijk niet zo leuk meer om de hele tijd grapjes te maken over seks met ze (want ja, deed ik ook altijd). Verder praat ik er ook af en toe met mijn moeder en mijn zusje over. Mijn zusje heeft namelijk in haar vorige relatie ook aan het eind maanden lang geen seks meer gehad omdat ze geen zin meer had, maar dat kwam ook omdat die relatie niet zo best meer ging.
Gelukkig is bij haar nu alles weer goed, nu ze een nieuwe vriend heeft (namelijk de broer van mijn vriend, das pas cliche), maar ze begrijpt me iig wel.
gelukkig ben ik nog wel knuffelig, maar een paar maanden geleden was het bij mij nog wel zo dat ik echt al ineenkromp als er ook maar een vinger in de buurt van mijn borsten kwam of zo, en dat vond mijn vriend écht heel vervelend. Dat is nu dus gelukkig een beetje over, ik vind het weer minder erg als hij wat speels aan me zit, alleen moet het nog wel daarbij blijvenquote:Op donderdag 27 april 2006 10:39 schreef tirannetje24 het volgende:
ik zou niet weten met wie ik het er nog echt over zou kunnen hebben.
Met 1 vriendin misschien, maar die hoort al zoveel van me aan dat ik haar daar niet ook nog mee wil lastig vallen.
Het is gewoon moeilijker dan dat de meeste mensen ( voornamelijk mannen) denken. En daardoor wordt het gewoon niet makkelijker gemaakt.
Soms zijn mannen zo gevoelloos en niet begripvol.
Doordat ik geen zin/behoefte aan sex meer had hoefde ik ook totaal niet aangeraakt te worden, geknuffeld te worden of wat voor soort aanraking dan ook van hem. En ik snap dat hij dat ook niet prettig vond, maar iets opdringen is in dit soort situaties gewoon not done. En dat snapte hij gewoon niet.
Ik snap trouwens wel dat je die ene vriendin niet te veel lastig wil vallenquote:Op donderdag 27 april 2006 10:39 schreef tirannetje24 het volgende:
ik zou niet weten met wie ik het er nog echt over zou kunnen hebben.
Met 1 vriendin misschien, maar die hoort al zoveel van me aan dat ik haar daar niet ook nog mee wil lastig vallen.
Het is gewoon moeilijker dan dat de meeste mensen ( voornamelijk mannen) denken. En daardoor wordt het gewoon niet makkelijker gemaakt.
Doordat ik geen zin/behoefte aan sex meer had hoefde ik ook totaal niet aangeraakt te worden, geknuffeld te worden of wat voor soort aanraking dan ook van hem. En ik snap dat hij dat ook niet prettig vond, maar iets opdringen is in dit soort situaties gewoon not done. En dat snapte hij gewoon niet.
helemaal mee eens, soms moet je iemand ook gewoon ergens mee lastig kunnen vallen. Maar soms is die drempel ook (nog) iets te hoog.quote:Op donderdag 27 april 2006 10:47 schreef As_33 het volgende:
[..]
Ik snap trouwens wel dat je die ene vriendin niet te veel lastig wil vallenIk val eigenlijk ook alleen maar mijn moeder er echt 'mee lastig', maar een aantal vriendinnen weten het omdat het gewoon ter sprake kwam. Ik heb het indertijd ook veel gehad over het feit dat ik van pil ging veranderen als we van die echt meidengesprekken over de pil en ongesteldheid enz. hadden, en dus is het ook logisch dat ik op een gegeven moment verteld heb dat ik ermee ging stoppen en waarom. Verder ben ik over het algemeen juist degene die lastig wordt gevallen door mensen, dus af en toe mag ik ook wel eens vind ik
![]()
Veel plezierquote:Op donderdag 27 april 2006 11:06 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
helemaal mee eens, soms moet je iemand ook gewoon ergens mee lastig kunnen vallen. Maar soms is die drempel ook (nog) iets te hoog.
Het is voor nu maar even aankijken of er nog een leuke man mijn pad zal kruisen en of alle problemen de wereld dan uit zijn. En anders tjah dat zien we dan wel weer ....
ik ga me nu lekker optutten
offtopic gilmore girls rocks. Kan niet wachten tot volgende week woensdag. Veel plezierquote:Op donderdag 27 april 2006 11:10 schreef As_33 het volgende:
[..]
Veel plezierIk ga koffie leuten en Gilmore Girls kijken
![]()
Heel erg offtopic idd, maar wat is er volgende week woensdag dan, het wordt momenteel toch niet uitgezonden?quote:Op donderdag 27 april 2006 11:12 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
offtopic gilmore girls rocks. Kan niet wachten tot volgende week woensdag. Veel plezier
in amerika welquote:Op donderdag 27 april 2006 11:19 schreef As_33 het volgende:
[..]
Heel erg offtopic idd, maar wat is er volgende week woensdag dan, het wordt momenteel toch niet uitgezonden?
wat voor hulp kun je er voor zoeken?quote:Op donderdag 27 april 2006 11:21 schreef Pracissor het volgende:
Maar zoeken jullie hier geen hulp voor?
Ikke jaloersquote:
laatste offtopicquote:Op donderdag 27 april 2006 11:24 schreef As_33 het volgende:
[..]
Ikke jaloersNou ja, ik vermaak me wel met seizoen 1 nu en wacht verder braaf af tot ze het hier weer gaan uitzenden
![]()
Jij denkt dat wanneer je een probleem hebt met je seksualiteit daar geen oplossing voor is? Jij was van plan om desnoods seks gewoon geen plaats meer te geven in je relatie? Natuurlijk moet je naar een psycholoog/seksuoloog wanneer een probleem als deze aanhoudt.quote:Op donderdag 27 april 2006 11:24 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
wat voor hulp kun je er voor zoeken?
Behalve proberen open tegen je vriend te zijn en aan te geven of je het wel of niet prettig vindt.
Ja, misschien een sexuologe. Of mijn probleem daar bij baat heeft weet ik niet.
Zoals tirannetje24 al zegt, wat voor hulp kunnen we zoeken. We praten er hier over in de hoop elkaar een beetje te kunnen helpen. Verder zijn een aantal van ons ook echt bezig er aan te werken. Zelf probeer ik nu of meer lichaamsbeweging en gezondere voeding helpt.quote:Op donderdag 27 april 2006 11:21 schreef Pracissor het volgende:
Maar zoeken jullie hier geen hulp voor?
Het lijkt mij een psychisch probleem, gezonde voeding/beweging zal misschien iets helpen maar uiteindelijk lijkt mij dat niet de oplossing. Wanneer het probleem eigenlijk afkomstig uit de context van de relatie kan je misschien daar beter hulp bij zoeken.quote:Op donderdag 27 april 2006 11:27 schreef As_33 het volgende:
[..]
Zoals tirannetje24 al zegt, wat voor hulp kunnen we zoeken. We praten er hier over in de hoop elkaar een beetje te kunnen helpen. Verder zijn een aantal van ons ook echt bezig er aan te werken. Zelf probeer ik nu of meer lichaamsbeweging en gezondere voeding helpt.
dan heb je mijn verhaal nog niet goed gelezenquote:Op donderdag 27 april 2006 11:26 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Jij denkt dat wanneer je een probleem hebt met je seksualiteit daar geen oplossing voor is? Jij was van plan om desnoods seks gewoon geen plaats meer te geven in je relatie? Natuurlijk moet je naar een psycholoog/seksuoloog wanneer een probleem als deze aanhoudt.
Ik heb inderdaad een psychisch probleem, maar ik denk niet dat het met mijn relatie te maken heeft. Ik heb momenteel last van een flinke dip, mijn emoties schieten echt alle kanten op, van vrolijk binnen 2 seconden naar zwaar depressief. Ik merk dat ik wanneer ik flink van lichaamsbeweging heb gehad, ik me beter voel, dus ik denk dat dat wel een goeie manier is om het probleem aan te pakken.quote:Op donderdag 27 april 2006 11:29 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Het lijkt mij een psychisch probleem, gezonde voeding/beweging zal misschien iets helpen maar uiteindelijk lijkt mij dat niet de oplossing. Wanneer het probleem eigenlijk afkomstig uit de context van de relatie kan je misschien daar beter hulp bij zoeken.
Ik begrijp het.quote:Op donderdag 27 april 2006 11:31 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
dan heb je mijn verhaal nog niet goed gelezen
In het kort: Het heeft bij mij te maken met oa een gezondheidskwestie. Een terugkomende blaasontsteking na het hebben van sex wat wel 3 maanden of langer duurt met alle verschrikkelijke pijnklachten van dien en slecht functionerende nieren in die periode.
Wetende dat je iedere keer zo veel pijn hebt en er ook echt helemaal niets helpt moet je toch bepaalde dingen op zij schuiven ook al heb je er af en toe behoefte aan.
En zoals As_33 zegt is steun bij elkaar om er over te praten ook een vorm van helpen. Tips en alles zullen echt niet in de wind geslagen worden.
Ja, in dat geval zal sport en gezonde voeding zeker helpen. Het zijn dus voornamelijk problemen die voortkomen uit onderliggende problemen. Toch zou ik informeren naar de mogelijkheden van een psycholoog, een psychisch probleem waait nooit zomaar over. Seks is toch vaak een soort cement in een relatie.quote:Op donderdag 27 april 2006 11:35 schreef As_33 het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad een psychisch probleem, maar ik denk niet dat het met mijn relatie te maken heeft. Ik heb momenteel last van een flinke dip, mijn emoties schieten echt alle kanten op, van vrolijk binnen 2 seconden naar zwaar depressief. Ik merk dat ik wanneer ik flink van lichaamsbeweging heb gehad, ik me beter voel, dus ik denk dat dat wel een goeie manier is om het probleem aan te pakken.
Ik zit verder ook een beetje te denken aan een psycholoog of seksuoloog, maar ik weet nog niet helemaal hoe ik dat met mijn verzekering zou moeten doen (eigen risico, no claim, in hoeverre valt het er überhaupt onder, zelf geen geld) .
Lees als je een keertje tijd en zin heb de vorige topics maar eens doorquote:Op donderdag 27 april 2006 11:43 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ik begrijp het.
Ik kreeg even de indruk dat men 'gewoon geen zin' had en dat men niet naar oplossing leek te kijken, daarom mijn eerste vraag over het hulp zoeken.
Hoe meer je je erop focust hoe minder het lukt.quote:Op donderdag 27 april 2006 11:49 schreef As_33 het volgende:
[..]
Lees als je een keertje tijd en zin heb de vorige topics maar eens doorIk kan alleen wel begrijpen dat we nu een beetje erg luchtig er over deden, maar dat komt omdat het gewoon geen zin heeft om je er constant druk over te maken, dat werkt alleen maar averechts.
ik sluit me hierbij aanquote:Op donderdag 27 april 2006 11:52 schreef Miriampje het volgende:
[..]
Hoe meer je je erop focust hoe minder het lukt.
Je bent dan veel te gestresst.
quote:Op donderdag 27 april 2006 11:31 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
dan heb je mijn verhaal nog niet goed gelezen
In het kort: Het heeft bij mij te maken met oa een gezondheidskwestie. Een terugkomende blaasontsteking na het hebben van sex wat wel 3 maanden of langer duurt met alle verschrikkelijke pijnklachten van dien en slecht functionerende nieren in die periode.
Wetende dat je iedere keer zo veel pijn hebt en er ook echt helemaal niets helpt moet je toch bepaalde dingen op zij schuiven ook al heb je er af en toe behoefte aan.
En zoals As_33 zegt is steun bij elkaar om er over te praten ook een vorm van helpen. Tips en alles zullen echt niet in de wind geslagen worden.
Anders lees je even haar posts in andere topics.quote:Op donderdag 27 april 2006 16:28 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Ben je wel naar een dokter geweest met deze medische klachten?
Anders reageer je even normaal en hou je anders je bek. KTHNXBYEquote:Op donderdag 27 april 2006 16:47 schreef sadisticembrace het volgende:
[..]
Anders lees je even haar posts in andere topics.
Even teruglezen zoals sadisticembrace al zegtquote:Op donderdag 27 april 2006 16:28 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Ben je wel naar een dokter geweest met deze medische klachten?
Anders houden we het even fideelquote:Op donderdag 27 april 2006 16:59 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Anders reageer je even normaal en hou je anders je bek. KTHNXBYE
Met je hoofd
mannen hequote:Op donderdag 27 april 2006 17:08 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Anders houden we het even fideel![]()
Tjaquote:
ik wens je een vrolijke en gezellige avond toequote:Op donderdag 27 april 2006 17:38 schreef As_33 het volgende:
[..]
Tja![]()
Ik ga zo in ieder geval ff een half uurtje sporten en daarna lekker eten met een glaasje wijn erbijHet zal wel weinig uitmaken voor mijn libido ben ik bang, maar misschien dat ik iig de rest van de avond een beetje vrolijk ben
![]()
Ook niet onbelangrijk! Veel plezier.quote:Op donderdag 27 april 2006 17:38 schreef As_33 het volgende:
[..]
Tja![]()
Ik ga zo in ieder geval ff een half uurtje sporten en daarna lekker eten met een glaasje wijn erbijHet zal wel weinig uitmaken voor mijn libido ben ik bang, maar misschien dat ik iig de rest van de avond een beetje vrolijk ben
![]()
En ben je waarschijnlijk een groot deel van je frustratie kwijt. Waardoor je weer opnieuw kunt beginnenquote:Op donderdag 27 april 2006 17:38 schreef As_33 het volgende:
[..]
Tja![]()
![]()
misschien moet ik dan toch echt eens naar de sportschool.quote:Op donderdag 27 april 2006 21:45 schreef Miriampje het volgende:
[..]
En ben je waarschijnlijk een groot deel van je frustratie kwijt. Waardoor je weer opnieuw kunt beginnenMinder snel chagrijnig!! Leven de sport (zou het zelf ook vaker moeten doen
)
Ik heb er alleen de tijd niet voor. Ik dans al 2,5 uur in de week. Maar ik wil nog meer sporten. Maar de sportschool zit op een half uur rijden met de auto van mijn huis. Ik moet dan gebracht worden en het kost zoveel tijd. En ik probeer zoveel mogelijk naar school te fietsen!!quote:Op donderdag 27 april 2006 22:06 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
misschien moet ik dan toch echt eens naar de sportschool.
Zou een hoop chagrijnige woorden en blikken schelen misschien
Zo te horen beweeg je al meer dan genoegquote:Op vrijdag 28 april 2006 11:39 schreef Miriampje het volgende:
[..]
Ik heb er alleen de tijd niet voor. Ik dans al 2,5 uur in de week. Maar ik wil nog meer sporten. Maar de sportschool zit op een half uur rijden met de auto van mijn huis. Ik moet dan gebracht worden en het kost zoveel tijd. En ik probeer zoveel mogelijk naar school te fietsen!!
Ja in mijn omgeving is fitness helemaal "ïn". Maar ik vind dat saai!! En als ik dan hoor hoeveel sommige klasgenoten sporten... dan lijkt dat van mij weinigquote:Op vrijdag 28 april 2006 11:47 schreef As_33 het volgende:
[..]
Zo te horen beweeg je al meer dan genoegVoor mij was het nu echt hoognodig te gaan sporten, aangezien ik sinds ik met mijn vriend samenwoon niet meer een aantal keer per week 20 minuten heen en de dag erna 20 minuten terug hoef te fietsen
![]()
Verder heb ik ontzettend geluk met een fitnessruimte in de studentenflat, waar nooit een hond is![]()
en ik doe helemaal niets aan bewegingquote:Op vrijdag 28 april 2006 11:47 schreef As_33 het volgende:
[..]
Zo te horen beweeg je al meer dan genoegVoor mij was het nu echt hoognodig te gaan sporten, aangezien ik sinds ik met mijn vriend samenwoon niet meer een aantal keer per week 20 minuten heen en de dag erna 20 minuten terug hoef te fietsen
![]()
Verder heb ik ontzettend geluk met een fitnessruimte in de studentenflat, waar nooit een hond is![]()
Nee doh. Vrouwen zijn niet de enige wezens die aandacht nodig hebben. Knuffelen hoef je toch niet meteen aan sex te relateren. Volgens mij ben jij hier degene die niet helemaal begripvol is.quote:Op donderdag 27 april 2006 10:39 schreef tirannetje24 het volgende:
Ik heb soms echt het gevoel dat mijn vriend veel meer aandacht nodig heeft dan mij. Maar wel een anders soort aandacht. Hij heeft liever lichamelijke aandacht en ik hoor liever dat ik iets goed heb gedaan.quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:37 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Nee doh. Vrouwen zijn niet de enige wezens die aandacht nodig hebben. Knuffelen hoef je toch niet meteen aan sex te relateren. Volgens mij ben jij hier degene die niet helemaal begripvol is.
precies wat Miriampje zegt.quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:40 schreef Miriampje het volgende:
[..]
Ik heb soms echt het gevoel dat mijn vriend veel meer aandacht nodig heeft dan mij. Maar wel een anders soort aandacht. Hij heeft liever lichamelijke aandacht en ik hoor liever dat ik iets goed heb gedaan.
Ja ehh, wat zoek jij eigenlijk in een relatie dan. Als je samen in de stad loopt is het toch fijn om hand in hand te lopen. Als je op de bank met elkaar zit is het toch fijn om te knuffelen. Volgens mij kun je beter je vriend dumpen en een psycholoog zoeken om te praten, want dat is schijnbaar het enige wat je wilt. Een man wil lichamelijk contact, knuffelen of sex, dat maakt niet uit. Dat is nou eenmaal zo en als je dat niet wilt dan loopt je relatie vroeg of laat toch stuk.quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:50 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
precies wat Miriampje zegt.
Ik ben totaal niet van het lichamelijk contact, hand in hand lopen etc.
En dat krijg ik dan gewoon niet aan het verstand bij iig 1 vent. Erg lastig/vervelend, veroorzaakt alleen maar ruzies/woorden etc.
ik weet niet of je het hele verhaal gevolgd heb, wordt volgens mij de 4e keer in 48 uur tijd dat ik het kan neerschrijven.quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:55 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Ja ehh, wat zoek jij eigenlijk in een relatie dan. Als je samen in de stad loopt is het toch fijn om hand in hand te lopen. Als je op de bank met elkaar zit is het toch fijn om te knuffelen. Volgens mij kun je beter je vriend dumpen en een psycholoog zoeken om te praten, want dat is schijnbaar het enige wat je wilt. Een man wil lichamelijk contact, knuffelen of sex, dat maakt niet uit. Dat is nou eenmaal zo en als je dat niet wilt dan loopt je relatie vroeg of laat toch stuk.
Hij is inmiddels mijn vriend niet meer. Onder andere door het intieme contact wat er niet meer was.quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:07 schreef boebiedoe het volgende:
Nee dat verhaal heb ik niet gevolgd.
Maar als ik het goed begrijp hebben jij en je vriend nauwelijks sex meer, door een terugkomende blaasontsteking. Dat zal ongetwijfeld al frustrerend genoeg voor hem zijn, en dan ontneem je hem ook nog het intieme gevoel van knuffelen, hand in hand lopen etc ? Ook al zit je niet lekker in je vel, alleen al voor de gemoedstoestand van je vriend zou je je er af en toe overheen moeten zetten om hem gerust te stellen in jullie relatie.
Wat zegt de dokter er eigenlijk over, je terugkomende blaasontsteking dus? En als je dat al een keer gepost hebt geef je maar een linkje.
en daar ben ik dus bang voor.quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:09 schreef As_33 het volgende:
Hé, een verschil tussen jullie en mijIk ben juist ontzettend knuffelig, aanrakerig, met armen om elkaar heen over straat lopen enz. En dat is dus ook niet wat er mist in onze relatie, we knuffelen meer dan genoeg, het gaat alleen nooit over in seks omdat ik dat niet wil.
niet heel grondig.quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:22 schreef boebiedoe het volgende:
Heb je wel eens zelf research gedaan op het i-net?.
http://www.google.nl/search?q=terugkerende+blaasontstekingquote:Op vrijdag 28 april 2006 14:24 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
niet heel grondig.
Standaard zoeken op blaasontsteking vind je eigenlijk helemaal niets interessants.
Misschien moet ik dat inderdaad eens beter uitzoeken.
En gewoon nog een keer een goed gesprek met mijn uroloog hebben
ik kan geen cranberry meer zien.quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:42 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?q=terugkerende+blaasontsteking
Of andere synoniemen voor terugkerend. Ik roep maar wat.
http://www.allergie-weg.nl/Blaasontsteking.htmquote:Op vrijdag 28 april 2006 14:46 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
ik kan geen cranberry meer zien.![]()
Die standaard dingen ken ik allemaal al. En ik ben onder behandeling van een uroloog. Maar voor zover nu bekend is heb ik gewoon de vette pech dat er niets aan te doen is en ze (nog) niets anders hebben kunnen vinden.
Soms hoop ik dat ze gewoon iets vinden (niets ernstigs) lekker weghalen en ik weer verder kan met het leven van voor de blaasonsteking.
maar helaas mag dat het niet zijn, voor nu....
leuk verhaal.quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:49 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
http://www.allergie-weg.nl/Blaasontsteking.htm
Je hebt geen kerstboom in de huiskamer?.
dat is idd nogal wat. Maar wat moet je anders?quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:05 schreef Aneurism het volgende:
Ooit eens bij een andere Uroloog geweest? 2 en een half jaar geen sex is nogal wat... Persoonlijk zou ik niet eerder zijn kamer uitgaan dan dat ik een antwoord krijg waarom ik geen sex kan hebben zonder pijn.
Volgens mij was Geen zin in sex dubbel, maar is die opengelaten. Vervolg daarop is dat deel, dus eigenlijk ook dubbel.quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:15 schreef Zwaffel het volgende:
Geen zin in sex 2
hoort die niet gewoon hierbij?
Ik vind de topics redelijk vergelijkbaar, ik had ook begrepen dat dat ander topic was gestart omdat deel 3 van deze reeks niet zo lekker liep. Ik post iig in beide topics, kan nooit kwaadquote:Op zaterdag 29 april 2006 21:46 schreef Miriampje het volgende:
Volgens mij was "geen zin in seks" een topic die net over iets anders ging dat deze topic "gewoon geen zin"
en deel 2 daarvan zal daar dan op door gaan!!
Er zijn veel verzekeringen waarbij deze hulp geheel of gedeeltelijk wordt vergoed. Je huisarts kan hier waarschijnlijk wel meer over vertellen. Let goed op of je psychologische hulp krijgt of psychotherapie (de namen lijken hier op, maar kweet niet zeker of het 100% goed is) de ene wordt veel beter vergoed dan de andere.quote:Op donderdag 27 april 2006 11:35 schreef As_33 het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad een psychisch probleem, maar ik denk niet dat het met mijn relatie te maken heeft. Ik heb momenteel last van een flinke dip, mijn emoties schieten echt alle kanten op, van vrolijk binnen 2 seconden naar zwaar depressief. Ik merk dat ik wanneer ik flink van lichaamsbeweging heb gehad, ik me beter voel, dus ik denk dat dat wel een goeie manier is om het probleem aan te pakken.
Ik zit verder ook een beetje te denken aan een psycholoog of seksuoloog, maar ik weet nog niet helemaal hoe ik dat met mijn verzekering zou moeten doen (eigen risico, no claim, in hoeverre valt het er überhaupt onder, zelf geen geld) .
Uit jou verhaal krijg ik het idee dat de communicatie van haar kant niet zo heel goed is (ik weet natuurlijk niet wat haar kant is) en dat is funest voor een relatie. Ik snap jouw gevoelens helemaal, want mijn vriend heeft mij ook verteld dat ie de intimiteit mist, niet zozeer, om het even heel bot te zeggen, het neuken zelf.quote:Op zondag 30 april 2006 10:44 schreef rubbol het volgende:
hoi ik ben hier eens een beetje aan het rondneuzen om een oplossing te vinden voor het geen waar ik erg mee zit.
ik ben 26 jaar zelfstandig ondernemr met behoorlijk veel succes leuk huisje leuke auto en een leuke vriendin nu bijna 3 jaar
nu sinds 1,5 jaar hebben eigenlijk een leuke relatie er ontbreekt alleen 1 ding intimiteit ik heb hier al op heel veel verschillende manieren geprobeerd wat aan te veranderen vragen naar wat haar dwarszit,vragen of er dingen zijn die ik doe wat haar dwarszit,proberen iets leuks en romantisch te organiseren ik heb geprobeerd met iets geks te komen zoals een spelletje bedenken het geen wat ik voornamelijk krijg te horen is dat ik te weinig knuffel ik heb mezelf daar in proberne zo goed mogelijk te veranderen en probeer iedere dag wel een paar keer lekker met haar te knuffelen s avonds op de ban k lekker aan dr voetjes friemelen maar er veranderd niets na een tijdje weer eens gevraagd wat er nu aan de hand is nu kreeg ik te horen je denkt alleen maar aan seks heb haar daarna 2 maanden niet aangeraakt niks geprobeerd alleen af gewacht tevergeefs
ik wordt er zo godsgruwelijk onzeker van ik voel me sukkel iedere keer als ik haar probeer te benaderen weer een afwijzing ik ben nu op een punt dat ik he niet meer durf te proberen bang om weer afgewezen te worden ik weet dat het fout is maar ben nu mn heil op een andere manier gaan zoeken door wel eens een pornotje te kijken en mezelf zo maar een handje te helpen nu heeft zij dit opgemerkt en me gezegd dat k daar mee moet stoppen anders gaat ze bij me weg dit is dus ook afgelopen ik heb de laatste weken ook geen zin meer om met haar te knuffelen of samen met haar te douchen ik schaam me voor me lichaam ik denk dat het daar wat mee te maken heeft maar dat ze dat niet durft te zeggen.
ik hou ontzettend veel van haar maar ik trek dit niet meer ik heb behoefte aan affectie en genegenheid ik wilk zo graag een keer met haar vrijen en niet even snel een nummertje maar the full package lekker zoenen knuffelen strelen en langzaam verder maar t gaat er niet van komen
ik merk dat er vrouwen rondlopen die dit merken aan mij
het lijkt wel alsof ik een bord om mn nek heb voor sommige vrouwen
ik heb dit weekend haar uitgebreid verwent met een paar leuke kadoos waaronder een paar oorbellen een grotebos bloemen niks niks niks helpt om haar een stemming te geven waardoor zij ook zin krijgt om eens met mij intiem te zijn
ik sta op het punt weg te gaan of mezelf wat aan te doen ik ben 3 jaar gelden verhuisd om bij haar te kunnen zijn woon nu 200 km bij mn familie en vrienden vandaan
voel me ziels alleen en ben dag in dag uit verdrietig om het feit dat ik keer op keer faal om mijn relatie een succes te maken
ik wil graag weten van andere mensen wat zij zouden doen of denken dat het beste is om te doen
en therapie is geen optie want
als ik daar over begin wordt ze pisnijdig
ik hoop dat iemand mij een beetje op weg kan helpen ik ben ten einde raad
Ik heb even het stukje eruit gepikt dat je vrouw het niet goed vind als je porno kijkt of aan jezelf zit. Ik vind dit persoonlijk een beetje egoïstisch van haar. Als zij jou niet alles kunt geven dan mag je het toch wel bij jezelf proberen. Daar heb ik bij mijn vriend ook helemaal geen moeite mee.quote:Op zondag 30 april 2006 10:44 schreef rubbol het volgende:
[..]
ik wordt er zo godsgruwelijk onzeker van ik voel me sukkel iedere keer als ik haar probeer te benaderen weer een afwijzing ik ben nu op een punt dat ik he niet meer durf te proberen bang om weer afgewezen te worden ik weet dat het fout is maar ben nu mn heil op een andere manier gaan zoeken door wel eens een pornotje te kijken en mezelf zo maar een handje te helpen nu heeft zij dit opgemerkt en me gezegd dat k daar mee moet stoppen anders gaat ze bij me weg dit is dus ook afgelopen ik heb de laatste weken ook geen zin meer om met haar te knuffelen of samen met haar te douchen ik schaam me voor me lichaam ik denk dat het daar wat mee te maken heeft maar dat ze dat niet durft te zeggen.
[..]
Dan zit er pas echt iets goed mis. Misschien kun je het beter laten barsten, je geeft tenslotte zelf al aan dat het nu zo niet gaat. Als je haar dit echt niet wilt laten lezen, dan kan je bijvoorbeeld een brief schrijven in iets subtielere bewoordingen, waar je vooral de nadruk legt op het feit dat je er zo onzeker van wordt (dus niet boos of zo).quote:Op maandag 1 mei 2006 21:50 schreef rubbol het volgende:
ik durf haar dit niet te laten lezen want dan barst er hier wat
Laat het maar barsten, je staat in je volste recht, als je niet eens jezelf mag helpen dan was ze bij mij toch echt exit geweest hoor!quote:Op maandag 1 mei 2006 21:50 schreef rubbol het volgende:
Volgens mij heb je alles al geprobeerd. ik denk dat er geen oplossing is.. die ligt bij je vriendin en niet bij jou. Spijtig, maar sommige vrouwen willen dus echt geen sex... Ik zou het nog even aankijken en anders toch bij haar weggaan omdat het simpelweg niet werkt.quote:Op zondag 30 april 2006 10:44 schreef rubbol het volgende:
hoi ik ben hier eens een beetje aan het rondneuzen om een oplossing te vinden voor het geen waar ik erg mee zit.
ik ben 26 jaar zelfstandig ondernemr met behoorlijk veel succes leuk huisje leuke auto en een leuke vriendin nu bijna 3 jaar
nu sinds 1,5 jaar hebben eigenlijk een leuke relatie er ontbreekt alleen 1 ding intimiteit ik heb hier al op heel veel verschillende manieren geprobeerd wat aan te veranderen vragen naar wat haar dwarszit,vragen of er dingen zijn die ik doe wat haar dwarszit,proberen iets leuks en romantisch te organiseren ik heb geprobeerd met iets geks te komen zoals een spelletje bedenken het geen wat ik voornamelijk krijg te horen is dat ik te weinig knuffel ik heb mezelf daar in proberne zo goed mogelijk te veranderen en probeer iedere dag wel een paar keer lekker met haar te knuffelen s avonds op de ban k lekker aan dr voetjes friemelen maar er veranderd niets na een tijdje weer eens gevraagd wat er nu aan de hand is nu kreeg ik te horen je denkt alleen maar aan seks heb haar daarna 2 maanden niet aangeraakt niks geprobeerd alleen af gewacht tevergeefs
ik hou ontzettend veel van haar maar ik trek dit niet meer ik heb behoefte aan affectie en genegenheid ik wilk zo graag een keer met haar vrijen en niet even snel een nummertje maar the full package lekker zoenen knuffelen strelen en langzaam verder maar t gaat er niet van komen
ik merk dat er vrouwen rondlopen die dit merken aan mij
het lijkt wel alsof ik een bord om mn nek heb voor sommige vrouwen
ik heb dit weekend haar uitgebreid verwent met een paar leuke kadoos waaronder een paar oorbellen een grotebos bloemen niks niks niks helpt om haar een stemming te geven waardoor zij ook zin krijgt om eens met mij intiem te zijn
ik sta op het punt weg te gaan of mezelf wat aan te doen ik ben 3 jaar gelden verhuisd om bij haar te kunnen zijn woon nu 200 km bij mn familie en vrienden vandaan
voel me ziels alleen en ben dag in dag uit verdrietig om het feit dat ik keer op keer faal om mijn relatie een succes te maken
ik wil graag weten van andere mensen wat zij zouden doen of denken dat het beste is om te doen
en therapie is geen optie want
als ik daar over begin wordt ze pisnijdig
ik hoop dat iemand mij een beetje op weg kan helpen ik ben ten einde raad
Ik ben nu een maandje of 3 gestopt met de pil, en merk dat het nu ietsje beter lijkt te gaan. Een maandje stoppen met de pil heeft dus mogelijk helemaal geen zin, half jaartje is misschien beter. Verder kan je vriendin er over denken over te stappen op een andere pil: yasmin. Die werkte bij mij indertijd libidoverhogend (ik ben er mee gestopt omdat ik er emotioneel onstabiel van werd, maar dat verschilt per persoon).quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:34 schreef sneeker het volgende:
hallo,kdenk dak dit hier wel mag posten he.
men vriendin en ik hebben al effe een probleempje,we zijn bijna 2 jaar samen,het eerste half jaar neemde ze nog geen pil,en ze had constant zin in sex bij manier van spreken,toen is ze begonnen met de pil(ik heb gelezen dat het mogelijk is dat dit het libido sterk kan doen dalen) en we merkten dat ze echt minder en minder zin kreeg,ook als ze effe stopt elke maand heeft ze iets meer zin. Ze vindt dit zelf ook niet leuk maar ze praat er niet graag over. Voor de rest gaat het heel goed tussen ons,alleen zijn er hierdoor soms wat spanningen tussen ons. Om zeker te weten dat het aan de pil ligt,wat kan je dan het beste doen? huisarts of genycoloog? of mss eerst zelf is een maandje stoppen met de pil? Hoelang zou het duren voor ze weer zin krijgt zoals vroeger als ze stopt met de pil? groetjes
Ik ben niet a-seksueel, ik heb gewoon tijdelijk minder zin, dankzij mijn voormalige pilgebruikquote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:21 schreef Darkwolf het volgende:
Damn... deeltje 4 alweer.
Het blijft voor mij moeilijk voor te stellen om een a-sexueel persoon te zijn.
(Mits het komt door een verleden, maar dat is een ander verhaal natuurlijk!)
Ik blijf van mening: For every problem, there is a solution.
Hoe lullig het ook klinkt, ik denk niet dat ik een relatie zou kunnen hebben met iemand die a-sexueel is.
Ik heb al tig vriendinnen zat.
Nu ben ik benieuwd voor de mensen die maar geen zin hebben of kunnen krijgen (en vooral willen):
Hoe zouden jullie het vinden als je partner voor zijn lusten een fuck buddy erbij zou nemen die van de situatie af weet (dat hij/zij dus verder wel een relatie heeft en dus niet single is)????
Als het goed is heeft de huisarts begrip voor zo'n probleem. Ze kan het probleem heel klinisch uitleggen: 'ik wil graag een andere pil, want ik heb last van libidoverlies' of iets dergelijks. Ze kan ook naar hem/haar toe gaan en zeggen dat ze graag de pil yasmin wil gaan slikken omdat ze daar goede dingen over gehoord heeft; de meeste huisartsen doen niet zo moeilijk over de pil. En misschien kan je mee gaan als ze het echt zo vervelend vindt?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:32 schreef sneeker het volgende:
bedankt,en moet ze hier voor naar de huisarts ofzo voor die andere pil? ik denk het wel he,want das ook een probleempje denk,we praten hier wel over maar als ik er niks meer over zou zeggen dan zou ze er ook niet veel moeite voor doen,en ik denk dat ze haar er een beetje voor schaamt om tegen de huisarts te gaan zeggen dat ze geen zin meer heeft. (moest het echt aan de pil liggen he). Hoe kan je zoiets het beste zeggen tegen de huisarts?
grtz
Nee maar daarom juist!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:15 schreef As_33 het volgende:
[..]
Ik ben niet a-seksueel, ik heb gewoon tijdelijk minder zin, dankzij mijn voormalige pilgebruik![]()
Verder zou mijn vriend kunnen opstappen als ie er een fuckbuddy bij zou nemen, om twee redenen. Ten eerste wil ik een monogame relatie (een keertje vreemdgaan kan gebeuren, maar een fuckbuddy hebben is een hele bewuste keuze), en ten tweede zou het een vorm van vluchten voor het probleem zijn, terwijl we er juist aan moeten werken.
Ik vraag me af of je nou echt gelukkig in een relatie kan zijn, als je geen seks met je partner hebt en dat maar buiten de deur moet halen, ook als dat gewoon mag van de partner.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:39 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Nee maar daarom juist!
Dat zeg ik!
For every problem there is a solution!
Maar stel die zou er niet zijn of komen of a-sexuele partner zou het wel best vinden.
Ik vraag me af of zo'n agreement dan rendabel zou zijn.
Want tja je wilt geen sex, maar meneer mag dan niet een kale botte fuck buddy relatie hebben.
Dan vraag ik mij af waarom niet als je geen sex wilt.
Zijn liefde heb je dan immers.
Alleen de sex word met iemand anders gedeelt.
Maar ja... a-sexueel en zo is het verder prima he?
Nee kijk als je er aan werkt... dan moet je vriendin inderdaad niet eens aan zoiets gaan lopen denken.
Helemaal mee eens As_33!
Ik blijf erbij, als ik een periode had van geen zin in seks hebben, en mijn vriend zou daardoor chagrijnig worden (dat is geen ramp) en ruzie gaan trappen (dat is wel een ramp), dan zou ik accuut nog minder zin krijgen. Terwijl als hij geduld zou hebben en me de kans zou geven mezelf weer open te stellen, het een heel ander verhaal zou zijn.quote:Op maandag 15 mei 2006 11:30 schreef hannelore het volgende:
Als wij geen sex hebben is mijn vriend sachrijnig. Dat gaat helaas niet over. ja, als we sex hebben gehad is ie weer een paar dagen blij. Een fuckbuddy is voor hem geen optie. Hij vindt namelijk dat liefde en sex bij elkaar horen en daarom wil hij ook sex met mij! Ik heb af en toe een opleving (mijn libido bedoel ik) maar over het algemeen heb ik nog steeds weinig zin in sex. Ondanks die multi-maca. Het leek even te helpen maar inmiddelw hebben we al weer een ruzie over geen sex achter de rug hoor.
Ik zag laatst ergens anders een topic over geen zin in sex en daar waren wel heel veel mesnen, bijna allemaal vrouwen, die gewoon sdtandaard geen zin in sex hadden... Ik vrees dus dat er weinig aan te doen is, behalve wat je er zelf aan doet dus
Tja, het werkt natuurlijk wel van twee kanten he. De man in dit geval raakt gefrustreerd van het ontbreken van iets natuurlijks (want dat is sex, een natuurlijk iets). Dat de man altijd maar begrip moet opbrengen is op een gegeven moment echt niet realistisch meer. Waarom zou de man wel begrip moeten opbrengen maar de vrouw niet? Immers, welke concessies doet zij voor deze situatie? Geen enkele toch? Mevrouw heeft geen zin, en de man heeft een probleem, en moet eigenlijk niet zeiken (heel zwart wit gezegd).quote:Op maandag 15 mei 2006 12:19 schreef sadisticembrace het volgende:
[..]
Ik blijf erbij, als ik een periode had van geen zin in seks hebben, en mijn vriend zou daardoor chagrijnig worden (dat is geen ramp) en ruzie gaan trappen (dat is wel een ramp), dan zou ik accuut nog minder zin krijgen. Terwijl als hij geduld zou hebben en me de kans zou geven mezelf weer open te stellen, het een heel ander verhaal zou zijn.
Maar misschien heeft dat ook iets te maken met mijn fetish, genegeerd worden en moeite moeten doen.![]()
In de meeste gevallen hier in dit topic doet de vrouw wél concessies, we werken tenslotte aan ons probleem, proberen oplossingen te bedenken, geven toe dat het geen houdbare situatie is enz. En dat vreet ook energie, dus ik vind het niet meer dan normaal dat wanneer de vrouw een hoop moeite doet, dat de man begrip toont en snapt dat er constant over zeuren/ruzie maken niet bepaald helpt.quote:Op maandag 15 mei 2006 12:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tja, het werkt natuurlijk wel van twee kanten he. De man in dit geval raakt gefrustreerd van het ontbreken van iets natuurlijks (want dat is sex, een natuurlijk iets). Dat de man altijd maar begrip moet opbrengen is op een gegeven moment echt niet realistisch meer. Waarom zou de man wel begrip moeten opbrengen maar de vrouw niet? Immers, welke concessies doet zij voor deze situatie? Geen enkele toch? Mevrouw heeft geen zin, en de man heeft een probleem, en moet eigenlijk niet zeiken (heel zwart wit gezegd).
Trust me, ik weet hoe het is als man zijnde, ik zit zelf in die situatie! En ook ik heb me er gedeeltelijk bij neergelegd dat het op sexgebied niet goed meer komt, maar veel problemen levert het wel op!
Het lage libido vind ik voor mezelf niet erg. Ik kan er heel goed mee leven. Maar ik kan er niet mee leven dat ik mijn vriend er pijn mee doe. Dat hij zich ongewenst en afgedankt voelt. En daar wil ik dan wel voor werken. Maar als mijn vriend er geen problemen mee zou hebben zou ik het niet eens gemerkt hebben.quote:Op maandag 15 mei 2006 12:35 schreef As_33 het volgende:
[..]
In de meeste gevallen hier in dit topic doet de vrouw wél concessies, we werken tenslotte aan ons probleem, proberen oplossingen te bedenken, geven toe dat het geen houdbare situatie is enz. En dat vreet ook energie, dus ik vind het niet meer dan normaal dat wanneer de vrouw een hoop moeite doet, dat de man begrip toont en snapt dat er constant over zeuren/ruzie maken niet bepaald helpt.
Ik geef je trouwens wel volkomen gelijk als het gaat om situaties waarin de vrouw het niet erg vindt om zo'n laag libido te hebben en er ook niets aan doet.
Ik vind het dus zelf wel erg, en ik mis het zin hebben ook echt en misschien dat daardoor de drang om het probleem op te lossen nog wat groter is.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:07 schreef Miriampje het volgende:
[..]
Het lage libido vind ik voor mezelf niet erg. Ik kan er heel goed mee leven. Maar ik kan er niet mee leven dat ik mijn vriend er pijn mee doe. Dat hij zich ongewenst en afgedankt voelt. En daar wil ik dan wel voor werken. Maar als mijn vriend er geen problemen mee zou hebben zou ik het niet eens gemerkt hebben.
Dat wordt minder fijn vozen dan, donderdag gaat het regenen. ;-)quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:27 schreef As_33 het volgende:
[..]
Ik vind het dus zelf wel erg, en ik mis het zin hebben ook echt en misschien dat daardoor de drang om het probleem op te lossen nog wat groter is.
Vandaag trouwens in de dierentuin in een hoekje beetje staan vozen![]()
Ik merk dus heel erg dat een dagje met zijn tweetjes iets echt leuks gaan doen best wel helpt. Das fijn, want donderdag gaan we naar de efteling
![]()
Helemaal mee eens. Dus is het hier oorlog op het moment. Dwz. hij maakt geen ruzie maar hij sluit zich van me af door zo sachrijnig te lopen doen. Als ik vraag wat er is of probeer er over te praten geeft hij wel toe dat hij vervelend en onredelijk is maar zegt NIETS. IOndertussen krijg ik steeds minder zin in sex. Inderdaad. Alsof je zin in sex hebt met zo'n stuk sachrijn! Gisteren heeft hij it frustratie een hele spiegel aan gort geslagen. Sorry hoor, dat gaat me echt te ver. Ik word daar ook weer bijzonder gestressed van, kan er niet van slapen etc. Hij bereikt dus het tegenovergestelde en wordt zo alleen maar gefrustreerder. De viciueze cirkel weer.quote:Op maandag 15 mei 2006 12:19 schreef sadisticembrace het volgende:
[..]
Ik blijf erbij, als ik een periode had van geen zin in seks hebben, en mijn vriend zou daardoor chagrijnig worden (dat is geen ramp) en ruzie gaan trappen (dat is wel een ramp), dan zou ik accuut nog minder zin krijgen. Terwijl als hij geduld zou hebben en me de kans zou geven mezelf weer open te stellen, het een heel ander verhaal zou zijn.
Maar misschien heeft dat ook iets te maken met mijn fetish, genegeerd worden en moeite moeten doen.![]()
Zou ik ook exact zo hebben. Maar daar heb je weinig aan, ben ik bang.quote:Op donderdag 18 mei 2006 07:13 schreef hannelore het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Dus is het hier oorlog op het moment. Dwz. hij maakt geen ruzie maar hij sluit zich van me af door zo sachrijnig te lopen doen. Als ik vraag wat er is of probeer er over te praten geeft hij wel toe dat hij vervelend en onredelijk is maar zegt NIETS. IOndertussen krijg ik steeds minder zin in sex. Inderdaad. Alsof je zin in sex hebt met zo'n stuk sachrijn! Gisteren heeft hij it frustratie een hele spiegel aan gort geslagen. Sorry hoor, dat gaat me echt te ver. Ik word daar ook weer bijzonder gestressed van, kan er niet van slapen etc. Hij bereikt dus het tegenovergestelde en wordt zo alleen maar gefrustreerder. De viciueze cirkel weer.
En dat fetisch van jou... dat heeft volgens mij de halve wereld, ik wel in iedere geval!![]()
Ik ga nu komen met een cliche reply: heb je hem al eens voorgesteld zijn frustraties van zich af te schrijven in een brief aan jou? Ik heb ondertussen wel begrepen dat er gewoon over praten niet werkt bij jullie, en de seksuoloog waar je het op een gegeven moment over had is er blijkbaar ook nog niet van gekomen, maar misschien dat een brief dus een idee is? Hij kan het namelijk proberen en daarna beslissen of ie het jou wel wil laten lezen, het is dus helemaal vrijblijvend. Jullie moeten echt iets doen aan dit probleem (sorry dat ik jullie zeg, maar ik geloof echt dat een dergelijk probleem toch bij twee ligt, hoewel ik weet dat jij wel je best doetquote:Op donderdag 18 mei 2006 07:13 schreef hannelore het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Dus is het hier oorlog op het moment. Dwz. hij maakt geen ruzie maar hij sluit zich van me af door zo sachrijnig te lopen doen. Als ik vraag wat er is of probeer er over te praten geeft hij wel toe dat hij vervelend en onredelijk is maar zegt NIETS. IOndertussen krijg ik steeds minder zin in sex. Inderdaad. Alsof je zin in sex hebt met zo'n stuk sachrijn! Gisteren heeft hij it frustratie een hele spiegel aan gort geslagen. Sorry hoor, dat gaat me echt te ver. Ik word daar ook weer bijzonder gestressed van, kan er niet van slapen etc. Hij bereikt dus het tegenovergestelde en wordt zo alleen maar gefrustreerder. De viciueze cirkel weer.
En dat fetisch van jou... dat heeft volgens mij de halve wereld, ik wel in iedere geval!![]()
En hoe moet dat ons helpen?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:40 schreef Veilside_red het volgende:
Ik heb altijd zin. Owja ik ben een manMaar gelukkig is mijn meissie er ook niet vies van!
Waarom is het in vredesnaam nog aan tussen jou en die vriend van je? Ik hoor niets anders dan negatieve verhalen.. Komt op mij niet echt gezond over moet ik eerlijk zeggen..quote:Op donderdag 18 mei 2006 07:13 schreef hannelore het volgende:
[..]
In alle eerlijkheid geef ik toe dat ik niet alles heb gelezen van je... Maar toch: kan het niet zo zijn dat jouw vriend er even geen uitweg in ziet? Dat hij er in zijn ogen genoeg over heeft gepraat en zich geen raad weet met zijn frustratie? Bedoel praten is één maar uiteindelijk moet er een oplossing komen...quote:Op donderdag 18 mei 2006 07:13 schreef hannelore het volgende:
[..]
Nee er zit inderdaad meer achter. Hij is depressief... Inmiddels hebben we een knallende ruzie en daarna een goed gesprek gehad, is hij weer aan de anti depressiva en gaat het allemaal een stuk beterquote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:35 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Waarom is het in vredesnaam nog aan tussen jou en die vriend van je? Ik hoor niets anders dan negatieve verhalen.. Komt op mij niet echt gezond over moet ik eerlijk zeggen..![]()
Dank voor de tips maar zoals ik net schreef is inmiddels de bom gebarsten en heeft hij alles gezegd wat hij op zijn lever had (niet best..). Wij verschillen heel erg en dat gaat niet altijd goed. Zo ook met sex/relatie tot elkaar. Die uitbarsting hielp wel. Eindelijk trok hij zijn bek eens open en nu gaat het ineens al een heel weekend heel erg goed en hebben we ook weer sex waar de vonken van af vliegen. Hopelijk blijft dat zo.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:13 schreef As_33 het volgende:
[..]
Ik ga nu komen met een cliche reply: heb je hem al eens voorgesteld zijn frustraties van zich af te schrijven in een brief aan jou? Ik heb ondertussen wel begrepen dat er gewoon over praten niet werkt bij jullie, en de seksuoloog waar je het op een gegeven moment over had is er blijkbaar ook nog niet van gekomen, maar misschien dat een brief dus een idee is? Hij kan het namelijk proberen en daarna beslissen of ie het jou wel wil laten lezen, het is dus helemaal vrijblijvend. Jullie moeten echt iets doen aan dit probleem (sorry dat ik jullie zeg, maar ik geloof echt dat een dergelijk probleem toch bij twee ligt, hoewel ik weet dat jij wel je best doet), want het klinkt mij in de oren alsof de kwaliteit van jullie relatie drastisch aan het dalen is.
Yeah!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:47 schreef As_33 het volgende:
Daarnet lekker samen gedouched, en ons netjes gehouden aan onze afspraak ff een tijdje proberen seks zonder neuken te hebben, omdat ik bij dat laatste vaak een omslagpunt heb, dat ik ineens niet meer wil en dat hielp, nu kunnen misschien ophouden seks te associeren met 'op een gegeven moment geen zin meer hebben', en weer ff leren dat het gewoon lekker is; toch fijn om weer eens tegelijkertijd zin te hebben![]()
Voor een weekendje met zo'n vent op te trekken is leuk. Maar als je er een relatie mee zou krijgen... dan word het waarschijnlijk weer flop!! (Als je er al een relatie mee zou willen)quote:Op maandag 22 mei 2006 16:24 schreef VanBinsbergenLUL het volgende:
Volgens mij moeten bovenstaande troostloze vrouwen gewoon een keer goed geneukt worden door een brede exotische man.
Vrouwen, verwen uzelf met een 1-persoons reis naar Ghana. Laat je een paar keer aan stukken trekken door zo'n loverboy... kan je er weer een paar jaar tegenaan.
Maar deze oplossing is natuurlijk te simplistisch voor vrouwen. Dus waarom typ ik dit eigenlijk?
Je dacht zeker aan jezelf?quote:Op maandag 22 mei 2006 16:24 schreef VanBinsbergenLUL het volgende:
Volgens mij moeten bovenstaande troostloze vrouwen gewoon een keer goed geneukt worden door een brede exotische man.
Vrouwen, verwen uzelf met een 1-persoons reis naar Ghana. Laat je een paar keer aan stukken trekken door zo'n loverboy... kan je er weer een paar jaar tegenaan.
Maar deze oplossing is natuurlijk te simplistisch voor vrouwen. Dus waarom typ ik dit eigenlijk?
Zo heet ook een presentatrice van fresh fm, of was het nou cazquote:
Haha klopt.. was me nog niet opgevallenquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:56 schreef hannelore het volgende:
verrassen met 2 r-en, ander ga je 'm cremeren.... :-)
Maarre, zet hem op!
Succesquote:Op woensdag 24 mei 2006 12:28 schreef Miriampje het volgende:
[..]
Haha klopt.. was me nog niet opgevallen
Ik wil 'm natuurlijk verrassen
Ja.. verrassen, het is zo stom
Want eigenlijk hoort het geen verrassing te zijn, het hoort normaal te zijn
Tja. Je moet niet bang zijn dat je geen seks meer hebt, je moet bang zijn of je vriend dat wel trekt.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:52 schreef Miriampje het volgende:
Ik heb een goed gesprek gehad met mijn vriend.
Hij vind dat ik vaker nee moet zeggen als ik het ook echt niet wil.
Hij merkt aan me dat ik het niet wil.
En dat vind hij ook niet prettig.
Maar ik ben bang dat we dan nooit meer seks hebben.....
Ja, daar ben ik ook bang voor. Die seks hoeft voor mij niet echt. Maar voor mijn vriend (en de rest van Nederland) is dat toch best wel belangrijk. In het begin wil hij misschien niet dat ik het zonder zin doe. (ik doe het niet tegen mijn zin, ik heb er gewoon niet zo'n zin in)quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tja. Je moet niet bang zijn dat je geen seks meer hebt, je moet bang zijn of je vriend dat wel trekt.
Dat is toch wel behoorlijk dramatisch. Dat zou ik je vriend dan maar eerlijk vertellen, aan hem de keus dan wat hij verder wil.quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:51 schreef Miriampje het volgende:
[..]
Die seks hoeft voor mij niet echt.
Ik ken haar kant van het verhaal natuurlijk niet, maar dat is topic nummer 2 waar mijn tenen weer gaan krommen.quote:Op maandag 1 mei 2006 21:50 schreef rubbol het volgende:
Helemaal gelijk, het is natuurlijk bullshit dat de man gewoon maar moet accepteren wat er gaande is. (en ja, ik ben nog steeds een vrouw met libidoproblemen, maar ik praat er wél over en doe er wél wat aanquote:Op donderdag 15 juni 2006 17:11 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Ik ken haar kant van het verhaal natuurlijk niet, maar dat is topic nummer 2 waar mijn tenen weer gaan krommen.
Je kunt je toch zo niet laten inpakken door je partner?
Dit is toch geen relatie meer te noemen?
Kom op man!
Wat al is gezegd: praten!
Word ze pissig en ga je er alleen maar ruzie over krijgen zodat jij weer met je hoofd tussen je schouders ergens kut zit te voelen?
LEAVE HER!
Ga weer lekker in de buurt wonen bij de mensen (je familie ect.) die WEL van je houden, en score een girl die ECHT van je houd en je respecteert.
En vooral: communiceert.
Mijn nieuwe partner heeft maanden voor mij (haar keus en initiatief) moeten vechten en zichzelf heel erg moeten bewijzen omdat ik niet eens meer een relatie wilde na mijn laatste relaties waarin heel wat elementen die je beschrijft in voor kwamen.
"ik durf haar dit niet te laten lezen want dan barst er hier wat "![]()
![]()
![]()
Dat vind ik nog heel redelijk moet ik zeggen. Ik heb de andere topics niet gelezen, dus weet zo niet hoe het bij de anderen is?quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:32 schreef As_33 het volgende:
En update over mijn eigen situatie: het gaat wel ietsje beter, hebben toch wel weer 2 tot 3x per maand seks, wat al enige vooruitgang is. Het is alleen nog steeds zo dat het de ene keer wel lekker is voor mij, maar dat ik de andere keer op een gegeven moment een omslagpunt heb, dat ik eigenlijk ineens tegen mijn zin bezig ben, heel vervelend en ook niet te verklaren.
Klinkt heel herkenbaar!! Zo voelt het bij mij ook. Maar ik probeer wel minimaal 1x per week seks te hebben. Dat is ook beter voor de relatie. En uiteindelijk, meestal als we bezig zijn is die zin er wel. Ookal is het maar een beetje.quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:32 schreef As_33 het volgende:
En update over mijn eigen situatie: het gaat wel ietsje beter, hebben toch wel weer 2 tot 3x per maand seks, wat al enige vooruitgang is. Het is alleen nog steeds zo dat het de ene keer wel lekker is voor mij, maar dat ik de andere keer op een gegeven moment een omslagpunt heb, dat ik eigenlijk ineens tegen mijn zin bezig ben, heel vervelend en ook niet te verklaren.
Bij mij is de zin er dus juist wel voordat we bezig zijn, maar soms verdwijnt die tijdens de seks. Ik heb het er wel met mijn vriend over gehad, en gezegd dat ik misschien wat meer afwisseling nodig heb of zo. De zin verdwijnt namelijk alleen tijdens het neuken, en ook nooit meteen.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:56 schreef Miriampje het volgende:
[..]
Klinkt heel herkenbaar!! Zo voelt het bij mij ook. Maar ik probeer wel minimaal 1x per week seks te hebben. Dat is ook beter voor de relatie. En uiteindelijk, meestal als we bezig zijn is die zin er wel. Ookal is het maar een beetje.
Het gaat nu ook beter hoorquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:12 schreef nikao het volgende:
[..]
Dat vind ik nog heel redelijk moet ik zeggen. Ik heb de andere topics niet gelezen, dus weet zo niet hoe het bij de anderen is?
En ja, ook voor mij (man) klinkt deze situatie heel herkenbaar. Alleen de ruimte en het initiatief laten werkt niet, want dan gebeurt er gewoon helemaal niets. Ik moet eerlijk bekennen me er min of meer al bij neergelegd te hebben dat het nou eenmaal zo is. (de relatie is verder heel erg goed)
we praten er wel veel over, en ze is ook al wel bij de sexuoloog geweest, (2x) maar het haalt allemaal niet veel uit. Bij vlagen probeert ze wel veel, maar de situatie blijft zo dat er moeite gedaan moet blijven worden. Als ik er dan een tijdje niet om vraag sluipt het erin dat zij er ook niets aan doet, en dan gebeurt er ook niets. Ik voel me ook altijd zo'n 'oversexte vent' als ik er altijd om moet vragen..dus dat vragen/aankaarten staat me inmiddels echt tegen..quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:26 schreef As_33 het volgende:
[..]
Het gaat nu ook beter hoorEerst zaten we in een situatie waarin we rustig een maand lang geen seks hadden, omdat ik er echt een afkeer van had. Dat bleek aan deels aan de pil die ik slikte te liggen, want toen ik daar mee stopte, omdat ik er echt alles aan wilde doen om de situatie te verbeteren, begon het heel langzaam aan beter te gaan. Daarnaast heb ik ook nog wat andere dingen geprobeerd zoals sporten enz.
Doet jouw vriendin er wel alles aan om de zin terug te krijgen? Want ik vind dat je dat toch wel minstens verplicht bent aan je partner. Kijk, als je er van alles aan doet, maar het lukt gewoon echt niet, dan is daar weinig aan te doen, maar als je het niet eens probeert dan zou ik het toch niet een goede relatie noemen.
Je bent geen 'oversexte vent' hoor, je bent gewoon een mens en je hebt een relatie en daar hoort seks bij. Ik heb zelf geen ervaring met de seksuoloog (ik zat er over te denken, maar toen begon het net beter te gaan, dus ben er niet meer aan toe gekomen), maar het lijkt mij dat daar toch wel flink wat sessies over heen moeten gaan voordat er enig resultaat te zien is.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:54 schreef nikao het volgende:
[..]
we praten er wel veel over, en ze is ook al wel bij de sexuoloog geweest, (2x) maar het haalt allemaal niet veel uit. Bij vlagen probeert ze wel veel, maar de situatie blijft zo dat er moeite gedaan moet blijven worden. Als ik er dan een tijdje niet om vraag sluipt het erin dat zij er ook niets aan doet, en dan gebeurt er ook niets. Ik voel me ook altijd zo'n 'oversexte vent' als ik er altijd om moet vragen..dus dat vragen/aankaarten staat me inmiddels echt tegen..
probleem is er al vrijwel vanaf het begin, al is het de afgelopen 2 jaar wel erger dan het eerste jaar. we hebben nu 3 jaar een relatie en zijn beiden 25+. Frequentie? hmm momenteel is het gewoon vrijwel nihil. neuken 1x per twee maand ofzo.. en 'handwerk' 1x per twee weken.. (en dan alleen naar mij toe)quote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:27 schreef As_33 het volgende:
[..]
Je bent geen 'oversexte vent' hoor, je bent gewoon een mens en je hebt een relatie en daar hoort seks bij. Ik heb zelf geen ervaring met de seksuoloog (ik zat er over te denken, maar toen begon het net beter te gaan, dus ben er niet meer aan toe gekomen), maar het lijkt mij dat daar toch wel flink wat sessies over heen moeten gaan voordat er enig resultaat te zien is.
Verder nog even een paar vraagjes: hoe oud is je vriendin, hoe lang hebben jullie al een relatie en hoe vaak hebben jullie momenteel seks? Heb je de standaarddingetjes als tijd nemen, romantiek creeëren bijv. met veel kaarsjes enz. en een paar glaasjes wijn erin al geprobeerd? Wanneer en hoe is dit probleem ontstaan?
Das algemeen bekend..quote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:52 schreef humm3l het volgende:
Ik weet niet of iemand hier iets aan heeft.. Maar ik las laatst ergens dat de pil het testosteron-gehalte in het bloed van de vrouw doet afnemen.. Daardoor krijg je gewoon minder zin in sex.. Ligt dus bij veel vrouwen gewoon aan de pil.. Ik heb er zelf ook wel last van, maar ik wil niet stoppen met de pil omdat ik dan niet meer mn menstruatie kan regelen... Dillema..![]()
Gewoon stoppen, heb ik ook gedaan, hoewel ik het ook jammer vond om weer 'natuurlijk' ongesteld te worden, ook omdat dat het bij mij gepaard gaat met redelijk heftige buikpijn. Ik heb toch totaal geen spijt, omdat het wel flink geholpen heeft bij mij. Bovendien, je kunt altijd weer ermee beginnen.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:52 schreef humm3l het volgende:
Ik weet niet of iemand hier iets aan heeft.. Maar ik las laatst ergens dat de pil het testosteron-gehalte in het bloed van de vrouw doet afnemen.. Daardoor krijg je gewoon minder zin in sex.. Ligt dus bij veel vrouwen gewoon aan de pil.. Ik heb er zelf ook wel last van, maar ik wil niet stoppen met de pil omdat ik dan niet meer mn menstruatie kan regelen... Dillema..![]()
Dat laatste is inderdaad jammer, want het kan enorm helpen, zeker als je het combineert met lekker eten en een filmpje.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 09:59 schreef nikao het volgende:
[..]
probleem is er al vrijwel vanaf het begin, al is het de afgelopen 2 jaar wel erger dan het eerste jaar. we hebben nu 3 jaar een relatie en zijn beiden 25+. Frequentie? hmm momenteel is het gewoon vrijwel nihil. neuken 1x per twee maand ofzo.. en 'handwerk' 1x per twee weken.. (en dan alleen naar mij toe)
Alles wat je zegt is al geprobeerd hoor;) behalve de wijn; ze drinkt namelijk niet, wat het er ook weer niet makkelijker op maakt (had een handig middel kunnen zijn om je 'los' te maken)
Bij mij gaat dat alleen zo als ik slecht geslapen heb en toch al moe ben, maar ja, das vaak toch niet bevoordelijk voor de seks. Als ik echter goed uitgerust ben en ook goed gegeten heb, dan werkt het bij mij wel libidoverhogend (en flink ookquote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:45 schreef Miriampje het volgende:
Iedereen zegt dat alcohol goed is voor de seks.
Nou als je mij wat alcohol geeft slaap ik veel sneller.
Dus veel seks zal het niet worden
We hadden gisteravond ook een feestje.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:02 schreef As_33 het volgende:
[..]
Bij mij gaat dat alleen zo als ik slecht geslapen heb en toch al moe ben, maar ja, das vaak toch niet bevoordelijk voor de seks. Als ik echter goed uitgerust ben en ook goed gegeten heb, dan werkt het bij mij wel libidoverhogend (en flink ook)
Het effect van de pil op het libido is zwaar overschat, studie's wijzen uit dat maar 5% van de pilgebruiksters last heeft van een verlaagd libido door de pil.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:52 schreef humm3l het volgende:
Bij mij lag het toch echt wel aan de pil. Ik was een hele tijd aan de pil Yasmine, maar ben vanwege flinke emotionele problemen daarmee overgestapt op Cilest. Ik was altijd een seksverslaafde (quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:15 schreef erodome het volgende:
[..]
Het effect van de pil op het libido is zwaar overschat, studie's wijzen uit dat maar 5% van de pilgebruiksters last heeft van een verlaagd libido door de pil.
Er wordt te makkelijk naar de pil gewezen, vaak is het zo dat het tijdelijk kan helpen met de pil te stoppen omdat iemand denkt dat het daaraan ligt, maar dat is meestal niet blijvend omdat het probleem waardoor het libido lager is(wat meestal tussen de oren zit, ellendige plek omdat het vaak geen pasklare oplossing voor is) niet opgelost wordt.
quote:Op maandag 19 juni 2006 15:18 schreef Miriampje het volgende:
Ik droom wel eens van seks met een vrouw.
Maar dan geen voor opgezette.
Dat je met een meisje afspreekt om die reden.
Maar meer spontaan.
Filmpje kijken en dan opeens aan elkaar gaat zitten...
quote:Op maandag 19 juni 2006 15:35 schreef Miriampje het volgende:
Ik zou zelf wel eens naar een parenclub willen...
Maar of ik mijn vriend meekrijg![]()
Dus jij hebt vrijwel nooit zin om met je vriend te neuken. Maar ondertussen wil je wel met een vrouw experimenteren, en naar een parenclub. En doe je stoer over sexen in de badkamer. Lekker wijf ben jij zeg. Als ik jouw vriend was zou IK zo ook geen zin meer krijgen om nog wat met jou te doen.quote:Op maandag 19 juni 2006 11:33 schreef Miriampje het volgende:
Mijn vriend en ik wonen ook nog thuis...
Maar we blijven echt niet alleen in de slaapkamer.
Vooral de badkamer is een goede plek
En als de ouders van huis zijn... neuken de kinderen op tafel
Tja... dat heb ik opzich ook soms.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:45 schreef Miriampje het volgende:
Iedereen zegt dat alcohol goed is voor de seks.
Nou als je mij wat alcohol geeft slaap ik veel sneller.
Dus veel seks zal het niet worden
Begrijp da ook nie, daar heb ik altijd zin voor, gelijk wanneer, maar niet iedereen denkt daar zo over.quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:59 schreef wokkeltje het volgende:
kan t me gewoon nie voorstelle.. hoe t is om geen zin te hebben in sex
onmogelijk
Ik weet wel wat seks is. En ik wil ook nog heel veel dingen experimenteren. Ik heb ook zo mijn fantasieën. Ik zou ook willen dat de seks tussen mijn vriend en mij spetterd en spannend was. Zoals het eerst wel was!! Maar toch kan ik me er niet toe zetten... Het is zo'n gek gevoel.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:09 schreef Kamose het volgende:
Dus jij hebt vrijwel nooit zin om met je vriend te neuken. Maar ondertussen wil je wel met een vrouw experimenteren, en naar een parenclub. En doe je stoer over sexen in de badkamer. Lekker wijf ben jij zeg. Als ik jouw vriend was zou IK zo ook geen zin meer krijgen om nog wat met jou te doen.
Doe ik ook al veel minder. Als ik er te veel aan denk word het geforceerd.quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:50 schreef zoalshetis het volgende:
ik zou me er vooral niet te druk over maken. dat werkt contra.
Seks tussen jou en je partner spetterend en spannend maken en houden doe je samen. Misschien ben je toch niet meer zo gek op je vriend of vind je hem niet meer zo aantrekkelijk als eerst? Hoe lang was de seks wel spetterend en spannend en hoe lang is dat al niet meer zo?quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:46 schreef Miriampje het volgende:
[..]
Ik weet wel wat seks is. En ik wil ook nog heel veel dingen experimenteren. Ik heb ook zo mijn fantasieën. Ik zou ook willen dat de seks tussen mijn vriend en mij spetterd en spannend was. Zoals het eerst wel was!! Maar toch kan ik me er niet toe zetten... Het is zo'n gek gevoel.
Het is niet zo dat de seks nu niet meer spetterend en spannend is.quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:09 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Seks tussen jou en je partner spetterend en spannend maken en houden doe je samen. Misschien ben je toch niet meer zo gek op je vriend of vind je hem niet meer zo aantrekkelijk als eerst? Hoe lang was de seks wel spetterend en spannend en hoe lang is dat al niet meer zo?
Euh, helemaal niet lullig bedoelt... maar ben je dan niet bang dat je vriend "rare dingen" gaat doen..quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:20 schreef As_33 het volgende:
Ik ga niet eens reageren op de post van VanBinsbergenLUL![]()
Weinig te melden verder. Vriendlief heeft een keelontsteking en dat komt ons seksleven natuurlijk ook niet ten goede. Wel hebben we nog verdere plannen gemaakt om elkaar wat minder te zien (omdat hij wat meer ruimte nodig heeft, zowel letterlijk als figuurlijk), zo zal ik af e n toe weer eens een nachtje bij mijn ouders gaan slapen, zodat hij het huis dan ff voor zichzelf heeft.
misschien dat dat in deze situatie makkelijker verteerbaar is, want ze weet waarom hij dat zou doen. heeft weinig met liefde te maken.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:31 schreef Neverending het volgende:
[..]
Euh, helemaal niet lullig bedoelt... maar ben je dan niet bang dat je vriend "rare dingen" gaat doen..(En dan bedoel ik niet een filmpje kijken en zelf met de
)
Succes allemaal met de problemen... ik heb er ook wel eens last van (gehad) en het is vrij irritant..!
Dit was niet op mij gericht. Maar ik kan er in mijn situatie ook antwoord op geven.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:31 schreef Neverending het volgende:
[..]
Euh, helemaal niet lullig bedoelt... maar ben je dan niet bang dat je vriend "rare dingen" gaat doen..(En dan bedoel ik niet een filmpje kijken en zelf met de
)
Succes allemaal met de problemen... ik heb er ook wel eens last van (gehad) en het is vrij irritant..!
Heel lastig om aan de ene kant best die wil te hebben maar het niet om te kunnen zetten in daden, nare drempels zijn het.quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:46 schreef Miriampje het volgende:
[..]
Ik weet wel wat seks is. En ik wil ook nog heel veel dingen experimenteren. Ik heb ook zo mijn fantasieën. Ik zou ook willen dat de seks tussen mijn vriend en mij spetterd en spannend was. Zoals het eerst wel was!! Maar toch kan ik me er niet toe zetten... Het is zo'n gek gevoel.
Ik denk dat als, wanneer ik één avondje weg bent, mijn vriend meteen met een ander in bed zou duiken, de relatie wel erg bagger isquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:31 schreef Neverending het volgende:
[..]
)
Ik ben het met je eens hoor...quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:39 schreef As_33 het volgende:
[..]
Ik denk dat als, wanneer ik één avondje weg bent, mijn vriend meteen met een ander in bed zou duiken, de relatie wel erg bagger is![]()
Maar nee, daar ben ik niet bang voor, we praten veel en hebben het daar al láng geleden over gehad![]()
Een andere dame lijkt me inderdaad niet echt de bedoeling, maar pornosites zijn toch geen ramp? Als hij een beetje stimulatie nodig heeft en daarvoor porno gebruikt lijkt me niets mis mee....quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:04 schreef Neverending het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens hoor...Maar ik ben dan ook een vrouw!
Maar als je vriend al maanden droog staat.. en jij gaat dan ineens meer avonden/nachten weg om hem "tijd voor zichzelf" te gunnen, maak je het hem wel heel erg makkelijk/moeilijk...
Hij zal maar net een leuke (gewillige) dame tegenkomen IRL of hij laat zijn oog een vallen op de daarvoor beschikbare sites op het net ofzo...![]()
Gelukkig staat mijn vriend niet al maanden droog, we hebben momenteel toch wel1 tot 2 keer per maand seks (en dat zou meer zijn ware het niet dat hij het ontzettend druk heeft met studie, werk én stage).quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:04 schreef Neverending het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens hoor...Maar ik ben dan ook een vrouw!
Maar als je vriend al maanden droog staat.. en jij gaat dan ineens meer avonden/nachten weg om hem "tijd voor zichzelf" te gunnen, maak je het hem wel heel erg makkelijk/moeilijk...
Hij zal maar net een leuke (gewillige) dame tegenkomen IRL of hij laat zijn oog een vallen op de daarvoor beschikbare sites op het net ofzo...![]()
Gewoon een beetje stimulans niet nee.. maar wat vind je er van als hij gaat zitten webcammen...? Of met andere dames gaat mailen/foto's sturen.. ?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Een andere dame lijkt me inderdaad niet echt de bedoeling, maar pornosites zijn toch geen ramp? Als hij een beetje stimulatie nodig heeft en daarvoor porno gebruikt lijkt me niets mis mee....
Nogmaals,without offence, maar 1 a 2 keer sex is voor een man (naar mijn beleving) echt HEEL erg weinig...! En zeker als het allemaal zo moeilijk gaat/de keren dat het gebeurd is het niet eens met veel overgave.. Misschien ben ik een doemdenker, maar ik denk zelf dat er maar weinig mannen zijn die dan (voor langere tijd) die verleiding kunnen weerstaan... ! En zeker als je een beetje een leuke vent hebben: andere vrouwen lijken dat te ruiken. Kijk maar eens om je heen hoeveel mensen er vreemd gaan...!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:00 schreef As_33 het volgende:
[..]
Gelukkig staat mijn vriend niet al maanden droog, we hebben momenteel toch wel1 tot 2 keer per maand seks (en dat zou meer zijn ware het niet dat hij het ontzettend druk heeft met studie, werk én stage).
Verder hebben we duidelijke afspraken: irl vreemd gaan zou ik niet blij mee zijn en dient dus ook vermeden te wordenOnline 'vreemd gaan' (waaronder ik het voeren van toch wel zeer erotische gesprekken met een vriendin van hem versta) wil hem een enkele keer nog wel eens gebeuren. Ook daar ben ik niet echt blij mee, maar als hij het me gewoon vertelt wanneer dat gebeurt dan maak ik er niet zo'n probleem van, mits tegenwoordig de webcam maar uit blijft.
Hij weet dus precies waar mijn grenzen liggen en wat ie wel en niet kan doen zonder serieuze gevolgen voor onze relatie. Gelukkig gaat dat ook gewoon goed, want als ik er tegenwoordig eens een avondje vandoor ga dan staat ie als een klein kind te springen en te juichen dat ie lekker een avondje animé kan gaan kijken![]()
Bij mij ook hoor...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:09 schreef miss_sly het volgende:
webcammen en erotisch msn-en zijn bij mij al te ver. Wat As_33 hierboven beschrijft zou ik niet accepteren. maar gewoon anonieme porno is prima.
Ik vind de seksfrequentie ook te laag hoor, maar het komt eigenlijk vooral doordat hij iedere dag moe thuis komt, om 10 uur gaat slapen en om 6 uur weer op moet. Maar vandaag bijvoorbeeld hoefde hij pas om 1 uur naar zijn werk en waren we om 10 uur al wakker, dus toen is het er wel van gekomen. En de keren dat we seks hebben is vaak toch wel met overgave hoorquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:09 schreef Neverending het volgende:
[..]
Nogmaals,without offence, maar 1 a 2 keer sex is voor een man (naar mijn beleving) echt HEEL erg weinig...! En zeker als het allemaal zo moeilijk gaat/de keren dat het gebeurd is het niet eens met veel overgave.. Misschien ben ik een doemdenker, maar ik denk zelf dat er maar weinig mannen zijn die dan (voor langere tijd) die verleiding kunnen weerstaan... ! En zeker als je een beetje een leuke vent hebben: andere vrouwen lijken dat te ruiken. Kijk maar eens om je heen hoeveel mensen er vreemd gaan...!
Ik zorg dan ook altijd, al heb ik soms ook wel eens een periode wat minder zin, dat mijn vriend in die zin goed "voorzien" is...zin hoeft er niet altijd te zijn, dat kan je ook laten maken en als (ik dan iig) je eenmaal bezig ben, dan ben ik al snel toch wel in the mood(Even ervanuitgaand dat je geen lichamelijke afwijking hebt he.. zoals dat met die blaasontstekingen)
Misschien moet je aan de vrouwen pil gaanquote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:24 schreef A_L_N_F het volgende:
ik heb helaas het omgekeerde probleem. ik kan op een avond echt wel 4 a 5 keer achter elkaar.
lig dan naast een meid in bed en dan lig je lepeltje lepelte en dan komt die weer.
of je wil gaan slapen enj je denkt dat de sex wel heel ubergeil was. dan mag je ook weer.
dan denk ik, stel dat ik morgen dood ga....dan wil ik wel extra genoten hebben. huppa gaan we weer.
dan ga je denken: zou een vijfde keer mogelijk zijn? ondertussen laat je je hand over de zachte contouren van de dame zijn kontje glijdden en dan weer.
mhen, ik wou dat ik minder geil was
Heeft iemand het hier gehad over 1 tot 2 keer in de week dan? Ik weet wel dat ik het over 1 tot 2 keer per maand gehad heb.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:47 schreef zoalshetis het volgende:
ik vind één of twee keer per week niet echt horen tot 'gewoon geen zin'.
Ik heb dat inderdaad gezegt.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:47 schreef zoalshetis het volgende:
ik vind één of twee keer per week niet echt horen tot 'gewoon geen zin'.
Anderhalf jaar??? Nou dan stond ze toch echt wel al op straat hoor sorry dat ik het zeg.quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:41 schreef Tolven het volgende:
Kijk onze laatste keer was anderhalf jaar geleden... Dat is nog eens geen zin hebbenen hoewel ik vooral na een half jaar er wel de smoor erin begon te krijgen heb ik nu zo iets van.... Het zal wel. De rest is in orde en zolang ze me niet gaat verbieden er handwerk van te maken heb ik genoeg andere zorgen om me druk over te maken.
Ja idd.. aan de andere kant, dan ben je inmiddels wel vergeten wat je mist.. stel je zou het weer es een keer doen dan ben je weer net zo gefrustreerd als een jaar geledenquote:Op donderdag 29 juni 2006 10:35 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Anderhalf jaar??? Nou dan stond ze toch echt wel al op straat hoor sorry dat ik het zeg.
Persoonlijk vind ik seks onmisbaar in een relatie.quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:42 schreef Tolven het volgende:
Moet ook eerlijk toegeven dat ik na een half jaar wel aan heel wat verleiding heb blootgestaan om het maar op te geven en door te gaan naar een ander. Maar zoals gezegd begin je het minder te missen en komen andere problemen voor in de plaats. Dus nu vind ik het niet belangrijk meer omdat ik mijn aandacht er gewoon niet aan kan en wil spenderen.
Oh ja ps: Zoals ik ook al verder zei is de rest van de relatie ook bijna perfect dus ik heb genoeg redenen om bij haar te blijven.
Volgens mij heb ik iets gemist?quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:18 schreef Tolven het volgende:
Nope dit zijn mijn problemen. Daar heeft zij echt geen weet van (en zo houd ik het ook graag).
quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:42 schreef Tolven het volgende:
Moet ook eerlijk toegeven dat ik na een half jaar wel aan heel wat verleiding heb blootgestaan om het maar op te geven en door te gaan naar een ander. Maar zoals gezegd begin je het minder te missen en komen andere problemen voor in de plaats. Dus nu vind ik het niet belangrijk meer omdat ik mijn aandacht er gewoon niet aan kan en wil spenderen.
Oh ja ps: Zoals ik ook al verder zei is de rest van de relatie ook bijna perfect dus ik heb genoeg redenen om bij haar te blijven.
Dank u!!quote:
Dat klinkt mij niet heel erg gezond in de oren, dat je in een relatie van 8 jaar je problemen niet met je partner bespreekt. Maar goed, ik kan me ook niet voorstellen om zo lang geen seks te hebben zonder ook maar te proberen er iets aan te doen. Mijn vriend zou dat misschien nog wel geaccepteerd hebben, maar echt gelukkig zou het hem niet gemaakt hebben en dat is niet goed genoeg voor mij. Ik vind dat je op dat gebied veel voor elkaar over moet hebben, en daarmee bedoel ik dus niet tegen je zin in seks hebben, maar wel er achter proberen te komen waarom je libido zo laag is en wat je daar aan kan doen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:18 schreef Tolven het volgende:
Nope dit zijn mijn problemen. Daar heeft zij echt geen weet van (en zo houd ik het ook graag).
Hoe lang zijn jullie bij elkaar?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:10 schreef Miriampje het volgende:
[..]
We hadden gisteravond ook een feestje.
En wat gedronken...
Mijn vriend super geil.. en ik lag meteen te slapen![]()
Het zou bij mij snel over zijn...quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:28 schreef maniack28 het volgende:
Schijnbaar wel he.. ik vind het ook niet leuk dat ik maar 1x per twee weken sex heb.. mjah... wat doe je eraan? Hopen dat het weer een keer goed komt met het libido van mn vriendin.
In die situatie zat ik ook een paar jaar, het ging niet eens meer om het aantal keer sex per week (wat nog redelijk gemiddeld was als ie een 'goede' periode had) maar het gedoe eromheen. Nooit es stiekem een hand onder m'n shirt/in m'n broek, nooit effe geil doen tussendoor, steeds bij mezelf denken 'ik heb zin maar hij toch niet dus ik ga het niet eens proberen' Dat was allemaal zo ontzettend frustrerend. Om de paar weken (of zelfs nog vaker) was er wel een uitbarsting, om gestoord van te worden. Het hielp allemaal niks, werd er nooit beter op. Op het laatst kon ik zelf niet eens meer geil worden omdat ik het gevoel iedere keer maar onderdrukte om niet weer gefrustreerd te raken. De relatie was verder wel goed, nooit van plan geweest het uit te maken. Toen hij dat wel deed was ik flink naar de klote maar de enige troost was 'in m'n volgende relatie zal ik waarschijnlijk WEL meer sex hebben'. Ben 'm er nog steeds dankbaar voor dat ie de stap heeft gezetquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:28 schreef maniack28 het volgende:
Schijnbaar wel he.. ik vind het ook niet leuk dat ik maar 1x per twee weken sex heb.. mjah... wat doe je eraan? Hopen dat het weer een keer goed komt met het libido van mn vriendin.
Volgens mij is je relatie dan allang doodgebloed, de passie eruitquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:17 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
In die situatie zat ik ook een paar jaar, het ging niet eens meer om het aantal keer sex per week (wat nog redelijk gemiddeld was als ie een 'goede' periode had) maar het gedoe eromheen. Nooit es stiekem een hand onder m'n shirt/in m'n broek, nooit effe geil doen tussendoor, steeds bij mezelf denken 'ik heb zin maar hij toch niet dus ik ga het niet eens proberen' Dat was allemaal zo ontzettend frustrerend. Om de paar weken (of zelfs nog vaker) was er wel een uitbarsting, om gestoord van te worden. Het hielp allemaal niks, werd er nooit beter op. Op het laatst kon ik zelf niet eens meer geil worden omdat ik het gevoel iedere keer maar onderdrukte om niet weer gefrustreerd te raken. De relatie was verder wel goed, nooit van plan geweest het uit te maken. Toen hij dat wel deed was ik flink naar de klote maar de enige troost was 'in m'n volgende relatie zal ik waarschijnlijk WEL meer sex hebben'. Ben 'm er nog steeds dankbaar voor dat ie de stap heeft gezet
Heb je het nu alleen over het gequote stukje?quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:10 schreef Aneurism het volgende:
En hij kan daar mee leven?
Jah.. maar dat is nu inmiddels al heel langzaam aan het verbeteren.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 07:51 schreef Aneurism het volgende:
Nee over dat 1x per 2 weken sex...
het is dan ik... gelukkig zei je niet als mij, dat was nog erger geweest.quote:
Ehmmm... als we toch aan het mierenneuker zijn mister taal wonder...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:13 schreef maniack28 het volgende:
[..]
het is dan ik... gelukkig zei je niet als mij, dat was nog erger geweest.
En gelukkig is het niet constant alleen maar het libido dat we proberen op te krikkenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:10 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Ehmmm... als we toch aan het mierenneuker zijn mister taal wonder...
Wat dacht je van "Dan doe je het beter als ik"???
Anyhow... ik heb dit topic een tijdje mee gelezen en kan alleen maar zeggen daar ik niet iedereen persoonlijk ken dus moeilijk kan gaan lopen oordelen en blaten: als de relatie maar GOED is!![]()
En een extra compliment en hart onder de riem voor de mensen die hun uiterste best te doen om hun libido op te krikken!![]()
Initiatief van jouw kant uit...quote:Op maandag 3 juli 2006 15:20 schreef hannelore het volgende:
Wat wil ie dan?
2-3x per week soms 4x per week. Niks te klagen hier. Tuurlijk zou ik best elke dag willen, maar zolang je samen in de hoeveelheid kunt vinden ben ik tevreden... give & take niet alleen met sexquote:Op maandag 3 juli 2006 15:34 schreef maniack28 het volgende:
met 2x per week ben ik dik tevreden.. jammer dat ik dat niet red
Tsja... sommige mensen geven nogal moeilijkquote:Op maandag 3 juli 2006 15:37 schreef Punjab het volgende:
[..]
2-3x per week soms 4x per week. Niks te klagen hier. Tuurlijk zou ik best elke dag willen, maar zolang je samen in de hoeveelheid kunt vinden ben ik tevreden... give & take niet alleen met sex
Was was dan goed? De vakantie of de terugkomstquote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:35 schreef Miriampje het volgende:
Ik ben zondag terug gekomen van een 30 daagse vakantie zonder mijn vriend.
Erg goed voor de seks!!
En nu heb ik zelf echt zin.
Misschien toch wat vaker alleen weg gaan!!
Dat zou het startsein zijn voor een jaar lang geen sex als strafquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:39 schreef erodome het volgende:
Maar goed dat je niet in mijn huis leeft dan elegy, want die games waren dan echt met het grof vuil meegegaan
Jaaja, goed genoeg voor de afwas te doen zekerquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:54 schreef erodome het volgende:
Dat zou het startsein zijn voor wat extra minnaars, dat wil zeggen, als ik je verder lief genoeg vindt om in de buurt te houden
Maar goed, zolang jullie er maar ok mee zijn heeft de rest van de wereld er geen donder mee te maken, je moet doen wat je gelukkig maakt en bij jou hoort daar veel gamen bij.
Dat ligt een beetje aan het moment, er mogen best weekjes tussenzitten die snert zijn qua seks, misschien zelfs wel een maandje, maar gemiddeld genomen stel ik toch wel erg veel prijs op een minimum van 3 keer per week, voor minder doe ik het niet.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:03 schreef P8 het volgende:
Hoevaak vinden jullie dat je in een normale relatie sex "moet" hebben?
Er wordt hier aardig moeilijk gedaan als er in een relatie weinig sex is. Maar wat Tolven zegt is waar. Na een tijdje boeit het niet meer. Ikzelf zit/zat in een relatie waarin we ongeveer 1 keer per maand sex hadden.
De rest zat goed bij ons, dus ik leerde er wel mee leven.
ach, ik heb het liever ook 3 keer per week. Tuurlijk. Ik ben een manquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:22 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat ligt een beetje aan het moment, er mogen best weekjes tussenzitten die snert zijn qua seks, misschien zelfs wel een maandje, maar gemiddeld genomen stel ik toch wel erg veel prijs op een minimum van 3 keer per week, voor minder doe ik het niet.
Seks hoort er nou eenmaal bij, ik heb (ondertussen dus gelukkig wel weer) aan die vorm van intimiteit. Ik ga me er ook altijd ontzettend goed door voelen, het is voor mij een teken dat ik speciaal ben voor mijn vriend, ik voel me er nog aantrekkelijker door en, heel belangrijk, het is gewoon lekker om te doen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:03 schreef P8 het volgende:
Hoevaak vinden jullie dat je in een normale relatie sex "moet" hebben?
Er wordt hier aardig moeilijk gedaan als er in een relatie weinig sex is. Maar wat Tolven zegt is waar. Na een tijdje boeit het niet meer. Ikzelf zit/zat in een relatie waarin we ongeveer 1 keer per maand sex hadden.
De rest zat goed bij ons, dus ik leerde er wel mee leven.
quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:42 schreef Tolven het volgende:
Wat is jouw defenitie van een perfecte relatie als ik vragen mag?quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:18 schreef Tolven het volgende:
Ik denk dat die voor iedereen anders is!! Het is gewoon waar je naar verlangt.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:02 schreef HassieBassie het volgende:
Wat is jouw defenitie van een perfecte relatie als ik vragen mag?
Ook laat om nu nog te gaan reageren. Er bestaat geen defenitie want er bestaat niet zoiets als de perfecte relatie. De enige mensen die ik kende die zeiden een perfecte relatie te hebben zijn nu allemaal uitelkaar dus daar ga ik niet aan beginnen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:02 schreef HassieBassie het volgende:
Wat is jouw defenitie van een perfecte relatie als ik vragen mag?
Tja wie niet?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:50 schreef As_33 het volgende:
Ik heb idd tegenwoordig wat meer zin, en ben bovendien deze week ook weer met mijn eerste pil begonnen (niet degene uiteraard waar ik juist libidoproblemen van kreeg). Jammer genoeg heb ik daarnaast wel verder wat relatieprobleempjes, maar das nogal een verhaal, misschien dat ik later vandaag of morgen nog zin heb om dat hier allemaal neer te zetten.
Onze relatieproblemen hebben in principe niets te maken met ons seksleven, want dat gaat juist weer beter (zie mijn laatste post voor de huidige opleving, waarin ik vertelde ineens een voorliefde voor pijpen te hebben ontwikkeldquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:25 schreef hannelore het volgende:
[..]
Tja wie niet?
Vrees dat geen zin in sex uiteindelijk toch altijd een gevolg of een oorzaak is van relatieproblemen
Lijkt mij eigenlijk niet zo leuk voor je, dit. Maar ik ben zo desperate momenteel dat ik het zelfs een goed idee zou vinden als mijn vent dat eens zou doen!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:59 schreef As_33 het volgende:
[..]
maar dat hij wel op internet contacten mag onderhouden, mits dat in volledige openheid gebeurd. Nu gaat dat deels wel goed, ik begin er al iets minder problemem mee te hebben, ik mag zijn msn-logs nakijken enz. en hij verteld de meeste mensen ook eerlijk dat hij een relatie heeft, maar zo af en toe vergeet ie dat nog wel eens.
Dat begreep ik al uit je andere topic in R&P ja, sterktequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:47 schreef hannelore het volgende:
[..]
Lijkt mij eigenlijk niet zo leuk voor je, dit. Maar ik ben zo desperate momenteel dat ik het zelfs een goed idee zou vinden als mijn vent dat eens zou doen!
Ik vraag me dan altijd af... zit het dan tussen je oren of is je libido (?) ineens echt stukken hoger geworden? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat je "ineens" meer zin hebt, tenzij je echt van hormonen af gaat, dus stoppen met alle vormen van anticonceptie! (Niet als aanval bedoelt, maar ... u know)quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:04 schreef Miriampje het volgende:
Ik geef deze topic maar weer eens een schopje
even een updatje erin gooien.
Ik ben inmiddels van de pil af,
en ben aan de Nuvaring gegaan
Ik merk aan mezelf dat ik minder afwerend reageer als mijn vriend seks wil
Maar ik weet niet of dat komt door de verandering van conceptiemiddel
Het gaat dus steeds beter... maar nog niet vergelijkbaar met menig fokker
Ik weet dat het bij mij indertijd niet tussen mijn oren zat. De pil die ik toen slikte vlakte namelijk al mijn emoties af, wat in het begin heel fijn leek omdat ik geen depressieve buien meer had. Maar na een tijdje werd ik ook niet meer echt blij, en mijn gebrek aan libido ging daar toen mee gepaard, vrij logisch op zich. Toen ik stopte met die pil kwamen al mijn emoties weer terug, en kon ik dus ook weer zin in seks hebben.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:19 schreef Alaric het volgende:
[..]
Ik vraag me dan altijd af... zit het dan tussen je oren of is je libido (?) ineens echt stukken hoger geworden? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat je "ineens" meer zin hebt, tenzij je echt van hormonen af gaat, dus stoppen met alle vormen van anticonceptie! (Niet als aanval bedoelt, maar ... u know)
In welk opzicht is je instelling veranderd?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:39 schreef Miriampje het volgende:
Het is niet opeens VEEEL hoger geworden
Maar ik werk wel een verschil
Ik denk niet dat het volledig komt door het veranderen van hormonen
Ik heb ook een andere instelling gekregen
dat is wel het belangrijkste verschil
Eerst was het als mijn vriend seks wilde meteenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:15 schreef miss_sly het volgende:
In welk opzicht is je instelling veranderd?
't komt vaker voor dan je denkt...quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:49 schreef Bendeleider het volgende:
TT mag het woordje Gewoon wel weg.
Dat is niet gewoon.
Dat denken jullie en daarom ben je zo onzeker.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:02 schreef Miriampje het volgende:
[..]
't komt vaker voor dan je denkt...
Dieren hebben geen rem maar als die niet lekker in de vel zitten dan gaat sex bijvoorbeeld ook niet op.quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:49 schreef Bendeleider het volgende:
TT mag het woordje Gewoon wel weg.
Dat is niet gewoon.
Lekkere beredenering gast!quote:Vrouwen of mannen die geen zin in sex hebben zijn gewoon onzeker of mongool.
Graag gedaan.quote:Op donderdag 29 maart 2007 08:45 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Dieren hebben geen rem maar als die niet lekker in de vel zitten dan gaat sex bijvoorbeeld ook niet op.
Sommige dieren hebben ook nooit zin en werpen elk verzoek tot dekken af.
Zowel bij mensen als dieren komt dit fenomeen in de natuur gewoon voor.
Waarom moet je mij niet vragen want behalve dat ik mij er niks bij kan voorstellen heb ik er tevens (gelukkig) geen last van!
[..]
Lekkere beredenering gast!![]()
Ik zie je voor het eerst iets zinnigs posten geloof ikquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:04 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Maar dat je gewoon geen zin hebt is kul.
De tt moet zijn Verdomme welke kronkel in mijn stompe harses zorgt ervoor dat ik niet kan/wil genieten van lekkere seks?
Dit soort topics zijn gewoon om depri van te worden en het gevoel weg te nemen dat jij de enige bent.
Gewoon kul dit.
Leuk gevonden, snap alleen niet precies wat je ermee bedoelt.quote:Sex and the City syndroom als je het mij vraagt
Tally, dank je wel voor die kleine terechtwijizing. Ik zou het echt heel jammer vinden als deze topicreeks, die altijd vol begrip is geweest, ineens veranderd in een zwart-wit topic, waarin mensen tegen over elkaar staan.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:33 schreef Tally het volgende:
Bendeleider dat je wil discussieren over wel of niet normaal oké..
Maar dat hoeft niet op deze manier.. Zou je andere woorden kunnen gebruiken dan dat je op dit moment doet.. Dank u
Vind jij.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:04 schreef Bendeleider het volgende:
Graag gedaan.
Maar dat je gewoon geen zin hebt is kul.
Sex is zwaar overrated in veel gevallen en voor sommige is het dus echt geen priortiteit in het leven.quote:De tt moet zijn Verdomme welke kronkel in mijn stompe harses zorgt ervoor dat ik niet kan/wil genieten van lekkere seks?
Hey Richie,quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:31 schreef richie29 het volgende:
[..]
Ik zie je voor het eerst iets zinnigs posten geloof ik, en je hebt deels nog gelijk ook. Vind ik tenminste, maar denk wel dat je een beetje menselijkheid vergeet zegmaar...
Dat TS en vele vrouwen met haar dit 'probleem' hebben is zo langzamerhand wel bekend. Als je dit topic doorleest zijn er al een aantal die zich hierin herkennen, en zo zijn er in het verleden nog wel meer topics met dezelfde situatie geweest.
Al is FOK! dan misschien niet een 100% weerspiegeling van de samenleving, het geeft naar mijn idee echt wel aan dat dit (veel) vaker voorkomt dan je zou verwachten.
Hoe dan ook, of het nou 'normaal' is of niet, TS en vele dames met haar VOELEN dit in ieder geval wel zo. En ja, ik ben het er absoluut eens met je dat zoiets tussen de oren zit en is om depri van te worden.
Waarom er zoveel behoefte is om aan bevestiging in de zin van; 'Ik ben toch niet de enige?' ....denk dat dat ligt aan een behoorlijke dosis onzekerheid en/of het toch op de een of andere manier in de knoei zitten met jezelf.
Een ander kan je daar echt niet mee helpen. Die kan je hooguit steunen, maar door hier bevestiging te zoeken doe je naar mijn mening de kous lekker makkelijk af met; Zie je wel? Zie je wel dat er veel meer mensen zijn die dit ook hebben?...dus is het normaal.
Ja sorry, maar dus niet! Dit is niet normaal! Wel is het een logisch gevolg van hoe jij je voelt en in je vel zit. Ook kan je dit niet kwalijk genomen worden, maar het zou gewoon niet zo moeten zijn.
[..]
Leuk gevonden, snap alleen niet precies wat je ermee bedoelt.
Probleem van de moderne maatschappij? Teveel soaps kijken waarin dit soort dingen ook als normaal wordt aangegeven? Iets anders?
Ander ga je even in je eerste bericht serieus reageren, kutn00bquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:15 schreef RYsjartizchek het volgende:
[..]
Hey Richie,
Waar haal jij je wijsheid vandaan man? Triest gewoon...
![]()
Maar dat komt omdat ze steeds jonger een mening krijgen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:38 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb lekker afgelopen week niet geneukt!!
quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:40 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat ze steeds jonger een mening krijgen.
ik probeer je standpunt te begrijpen...quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:46 schreef Bendeleider het volgende:
Sex in the City syndroom is het kijken via andermans ogen naar jezelf.
Maak je niet druk maar maak er gewoon een gezellige avond van.
Lekker belangrijk al die modebeelden etc.
Vrouwen die zeggen dat ze niet leven na wat ze voorgeschoteld krijgen liegen.
Ze proberen regelrechte kopieen te zijn van de heren en dames van het goede leven.
Lukt ze niet en dan komt de onzekerheid.
Terwijl ze blij moeten zijn dat ze gewoon jan modaal zijn!
Daar geniet je meer van kan ik je vertellen.
Jullie zijn onzeker over jezelf.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:18 schreef Miriampje het volgende:
[..]
ik probeer je standpunt te begrijpen...
maar snap het niet helemaal
jij vind dus dat iedereen blij moet zijn met het normaal zijn
daar geniet je het meeste van...
maar hoe vind je dat terug in geen zin in seks
sorry ik vat 't niet helemaal
Dat zou kunnen...quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:58 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Jullie zijn onzeker over jezelf.
Terwijl dat helemaal niet hoeft.
Die onzekerheid resulteert in een lage sexdrive.
Ik laat het lekker algemeen omdat het ook een algemene gradatie van onzekerheid is.quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:54 schreef Tolven het volgende:
Spijt me om te zeggen, maar ik kan gerust stellen dat er wel meer zaken mee kunnen spelen als onzekerheid. Je hebt vermoeidheid, lichamelijke klachten, geestelijke klachten en ga zo maar even gerust een tijdje door. Elk kan met een klein beetje pech je hele sexleven om zeep helpen (ik weet er alles van) en dan kun jij wel lekker even gaan zeggen dat alle vrouwen zonder sexdrive "onzeker van zichzelf zijn", maar daar kan ik niet achter staan. Mijn vriendin en ik hadden een redelijk sexleven (al eerder bepost en besproken). En opeens is daar een muur. Is mijn vriendin dan nu volgens jouw logica onzeker van zichzelf? Nee het spijt me je redenering is veel te algemeen.
LOL!quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:56 schreef Bendeleider het volgende:
Ook zal het best wel zijn dat vrouwen na de verliefdheid gewoon minder sex willen.
Vrouwen zijn huisjeboompjekindje wezens en wij mannen neuken er gewoon lustig op los.
Na-aper!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 08:22 schreef Tally het volgende:
Bendeleider wat een onzin..
Dat is het enige wat ik kan uitbrengen na het lezen van jouw laatste post..
Echt complete onzin..
Ja hoquote:Op donderdag 29 maart 2007 20:29 schreef Miriampje het volgende:
[..]
wnat door het niet willen raak je onzeker
omdat veel mensen zeggen dat het niet normaal is...
en dan heb je nog minder zin
en dan gaat het van kwaad tot erger...
Dat zit gewoon in je genen lieve schat.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 07:48 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
LOL!
Ik denk dat Erodome jou heel hard gaat uitlachen.
Mijn eigen vriendin trouwens ook.
Je moest eens weten hoeveel mannen hun vrouw/vriendin niet eens bij kunnen houden!
"Mannen neuken er rustig op los"
Rrrrright.![]()
Ik snap het helemaal wat je zegtquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:09 schreef richie29 het volgende:
[...]
In ieder geval bedoel ik uit eindelijk dat het gevaar van het normaal vinden van deze situatie zit in het dan ook niks meer ondernemen om het te veranderen...juist omdat het 'normaal' is.
Vrouwen hebben ook van nature geen lage seksdrive, integendeel, als we kijken naar de geschiedenis en naar stukken daarin die wij als matriarchaal zien dan zien we dat vrouwen gewoon heerlijk actief waren in het zoeken van partners, zich vaak niet bonden, geen maagdelijksheidcultus en andere shit, wist je dat bv tantra uit een voor ons matriarchaal stelsel komt?quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:56 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ik laat het lekker algemeen omdat het ook een algemene gradatie van onzekerheid is.
Ik heb ook echt wel het benul dat fysieke dingen etc meespelen.
Maar neem nou jou geval.
Je geeft aan dat het eerst altijd goed zat.
Maar nu ineens die muur?! Dat is gewoon door de indoctrinatie van het huidige mode ''gevoel''.
Vrouwen worden gewoon onzekerder..... veel meer dan vroeger.
Dat is niet de schuld van die arme schapen zelf maar ze mekkeren er zo heerlijk over.
Dat is nou het hele aangeleerde '' Sex in the City'' syndroom..
De zogenaamd sterke vrouw wordt lekker in een net5 jeukserie geprojecteerd en elke vrouw gaat dingen overnemen.
Ook zal het best wel zijn dat vrouwen na de verliefdheid gewoon minder sex willen.
Vrouwen zijn huisjeboompjekindje wezens en wij mannen neuken er gewoon lustig op los.
Maar ik ben van mening dat de hoge mate van onzekerheid een grote rol speelt bij veel vrouwen.
Straks vind hij men kont te dik.....
Ik ben toch zeker niet alleen voor de seks...
Hij kijkt vaak naar andere vrouwen..
Eigenlijk vind ik het best zielig voor al dat vrouwvolk.
Dit geldt ook voor de mannelijke seksualiteit, imo.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:10 schreef erodome het volgende:
Het is een samenloop van omstandigheden die de vrouwelijke seksualiteit goed in de weg zit.
Eeh, met andere woorden...je gaat je open opstellen ipv overtuigd zijn (in jezelf) van het feit dat de man pech heeft?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:26 schreef miss_sly het volgende:
Verder denk ik wel dat het algemene idee dat als een vrouw nou eenmaal geen zin heeft, dat maar moet worden geaccepteerd en dat de man die wel zin heeft pecht heeft, diep geworteld is. Ik dacht er zo ongeveer hetzelfde over, tot ik hier op het forum oa door posts van jou daar toch wat anders over ben gaan denken.
Dit hele topic is bedoeld om er achter te komen waarom ons libido laag is, en wat we daar aan kunnen doen. Dat betekent niet dat je nou een keer zin moet maken, bij mij iig niet, dat werkt totaal niet. Het betekent wel dat je kunt proberen op de lange termijn wat dingen te veranderen: anticonceptie, leefsituatie, meer tijd aan elkaar besteden. Het is belangrijk om je wel bewust te zijn van het feit dat het iets is waar je aan moet werken, niet accepteren dat je 'toch geen zin hebt en daar niets aan te doen is'. Ik vind namelijk dat seks bij een relatie hoort, dat betekent niet dat je iedere dag moet, of zelfs iedere week als het een keer echt niet uitkomt, maar het moet niet zo zijn dat je weken lang geen seks hebt, dat vind ik niet normaal en wil ik ook niet in een relatie en ik vind het ook heel normaal als een partner dat niet accepteert.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:57 schreef richie29 het volgende:
[..]
Eeh, met andere woorden...je gaat je open opstellen ipv overtuigd zijn (in jezelf) van het feit dat de man pech heeft?
Of soort van ' zin maken ' ?
Begrijp ik dat goed zo?
Benieuwd hoe je dat doet![]()
Nee zin maken werkt alleen op korte termijnquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:03 schreef As_33 het volgende:
[..]
Dit hele topic is bedoeld om er achter te komen waarom ons libido laag is, en wat we daar aan kunnen doen. Dat betekent niet dat je nou een keer zin moet maken, bij mij iig niet, dat werkt totaal niet. Het betekent wel dat je kunt proberen op de lange termijn wat dingen te veranderen: anticonceptie, leefsituatie, meer tijd aan elkaar besteden. Het is belangrijk om je wel bewust te zijn van het feit dat het iets is waar je aan moet werken, niet accepteren dat je 'toch geen zin hebt en daar niets aan te doen is'. Ik vind namelijk dat seks bij een relatie hoort, dat betekent niet dat je iedere dag moet, of zelfs iedere week als het een keer echt niet uitkomt, maar het moet niet zo zijn dat je weken lang geen seks hebt, dat vind ik niet normaal en wil ik ook niet in een relatie en ik vind het ook heel normaal als een partner dat niet accepteert.
ik ben na dit topic op nuvaring overgestaptquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:38 schreef richie29 het volgende:
Zin maken stond niet voor niets tussen haakjes
Maar hebben jullie eigenlijk wat gehad aan alle posts in dit topic dan? Was er iets in de praktijk toepasbaar dat helpt/hielp ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |