Laatste post uit vorig topic van bendeleiderquote:Je kunt ook stellen dat baren de straf van het vrouwelijk orgasme is en dat het vrouwelijk orgasme dus geen enkele zin heeft.
Maar ik zal het wel bij een wit bier laten
Hoest eigk met jou? Ik volg dit topic (reeks onderhandquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:31 schreef Miriampje het volgende:
zullen we het in dit topic weer lekker over onze problemen hebben
en niet over die van Bendeleider...
het is nu inmiddels wel vastgesteld dat hij geen verstand van vrouwen heeft
Dit snap ik en heb ik al tig keer beaamt.quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:28 schreef Mini_rulez het volgende:
Deze was eerder. Oh, en door een vrouw geopend.![]()
Natuurlijk kunnen wij wel van onszelf geil zijn, en voor onszelf of hoe je het ook wilt noemen. Dat doen we echt niet alleen om het mannen naar de zin te maken ofzo. Alleen als je een wat lagere sexdrive hebt, heb je soms een groter 'duwtje' nodig om geil te worden. Je vriend is één van de dingen die dat duwtje kunnen bieden, maar als hij je dan geen aandacht geeft gebeurt dat dus niet.
Is het nu duidelijk?
quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:31 schreef Miriampje het volgende:
Er valt niet over te discussiëren want wij kiezen hier ook niet voor. Ik vind het ook raar als ik geen zin heb, maar dat betekent niet dat ik er iets aan kan doen. Net zo min als jij er iets aan kunt doen dat je wél zin hebt.quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:37 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Dit snap ik en heb ik al tig keer beaamt.
Maar vind dit in principe wel raar.
Maar ik heb verder niks meer te drammen en zal de discussie wel aan viva lezend Nederland over laten en vooral geen tegenstrijdige mening geven die een discussie zou kunnen doen oplaaien.
Ligt eraan wat je verbetering noemt.quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:31 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Hoest eigk met jou? Ik volg dit topic (reeks onderhand) nu een beetje.
Nog niet veel verbetering wel?
Hmm,ja,ik weet totaal niet wat je meemaakt. En als ik heel eerlijk ben,ben ik daar ook enorm blij omquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:44 schreef Miriampje het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je verbetering noemt.
Op seksgebied niet veel verbetering.
Maar ik ben me er wel minder druk om gaan maken.
Ik ben aan het proberen gewoon het "geen zin" weg te schrappen
En ik probeer leeg te beginnen als hij me op wil geilen.
Want als ik meteen met "geen zin" begin eindigt het ook met "geen zin"
Maar de zin die vanzelf komt... die is nog ver te zoeken
Je geeft hierboven aan dat ze zin wel geprikkeld kan worden, waarom zou je dat dan niet wat meer opzoeken ?quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:41 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Er valt niet over te discussiëren want wij kiezen hier ook niet voor. Ik vind het ook raar als ik geen zin heb, maar dat betekent niet dat ik er iets aan kan doen. Net zo min als jij er iets aan kunt doen dat je wél zin hebt.
Nou, niet altijd. Soms wel, maar dan nóg is er meer prikkeling voor nodig dan normaal. Als het er enigszins in zat, maakte ik daar ook wel gebruik van hoor.quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:47 schreef webspider het volgende:
[..]
Je geeft hierboven aan dat ze zin wel geprikkeld kan worden, waarom zou je dat dan niet wat meer opzoeken ?
Immers, het resultaat is toch lekker?
Ga ik helemaal mee akkoord. Ik begin het zo onderhand ontzettend denigrerend te vinden dat bendeleider totaal geen respect toont voor andermans visie en de mogelijkheid dat alles niet is zoals hij denkt dat het is totaal over het hoofd ziet.quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:31 schreef Miriampje het volgende:
De eerste nuttige toevoeging van Bendeleider in dit topicquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:50 schreef Bendeleider het volgende:
Maarja wie weet zit ik wel mis !
Je bent daar zo gevoelig voor als je zelf toelaatquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:50 schreef Bendeleider het volgende:
Je hebt met het jaar meer dingen om onzeker over te zijn en ik denk dat mannen hier ook steeds meer last van zullen hebben.
Denk aan bladen,tv shows,internet en de mentaliteit van sommige mensen tegenwoordig.
Het zijn geen kwetsende reacties,enkel reacties die jou niet aanstaan.quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:53 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ga ik helemaal mee akkoord. Ik begin het zo onderhand ontzettend denigrerend te vinden dat bendeleider totaal geen respect toont voor andermans visie en de mogelijkheid dat alles niet is zoals hij denkt dat het is totaal over het hoofd ziet.
Echt, als hij respect zou tonen voor de ontopic dingen, zou hij zulke kwetsende reacties niet posten en er niet op doorhameren.
Het grijpt je hoe dan ook.quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:54 schreef webspider het volgende:
[..]
Je bent daar zo gevoelig voor als je zelf toelaat
En nu kun jij verdomme nog bepalen of iets kwetsend is voor een ander of niet? Ga toch neuken.quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:54 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Het zijn geen kwetsende reacties,enkel reacties die jou niet aanstaan.
Dat is niet mijn schuld heur.
Ik probeer me in te leven in de gedachten gang van ts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |