Laatste post uit vorig topic van bendeleiderquote:Je kunt ook stellen dat baren de straf van het vrouwelijk orgasme is en dat het vrouwelijk orgasme dus geen enkele zin heeft.
Maar ik zal het wel bij een wit bier laten
Hoest eigk met jou? Ik volg dit topic (reeks onderhandquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:31 schreef Miriampje het volgende:
zullen we het in dit topic weer lekker over onze problemen hebben
en niet over die van Bendeleider...
het is nu inmiddels wel vastgesteld dat hij geen verstand van vrouwen heeft
Dit snap ik en heb ik al tig keer beaamt.quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:28 schreef Mini_rulez het volgende:
Deze was eerder. Oh, en door een vrouw geopend.![]()
Natuurlijk kunnen wij wel van onszelf geil zijn, en voor onszelf of hoe je het ook wilt noemen. Dat doen we echt niet alleen om het mannen naar de zin te maken ofzo. Alleen als je een wat lagere sexdrive hebt, heb je soms een groter 'duwtje' nodig om geil te worden. Je vriend is één van de dingen die dat duwtje kunnen bieden, maar als hij je dan geen aandacht geeft gebeurt dat dus niet.
Is het nu duidelijk?
quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:31 schreef Miriampje het volgende:
Er valt niet over te discussiëren want wij kiezen hier ook niet voor. Ik vind het ook raar als ik geen zin heb, maar dat betekent niet dat ik er iets aan kan doen. Net zo min als jij er iets aan kunt doen dat je wél zin hebt.quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:37 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Dit snap ik en heb ik al tig keer beaamt.
Maar vind dit in principe wel raar.
Maar ik heb verder niks meer te drammen en zal de discussie wel aan viva lezend Nederland over laten en vooral geen tegenstrijdige mening geven die een discussie zou kunnen doen oplaaien.
Ligt eraan wat je verbetering noemt.quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:31 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Hoest eigk met jou? Ik volg dit topic (reeks onderhand) nu een beetje.
Nog niet veel verbetering wel?
Hmm,ja,ik weet totaal niet wat je meemaakt. En als ik heel eerlijk ben,ben ik daar ook enorm blij omquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:44 schreef Miriampje het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je verbetering noemt.
Op seksgebied niet veel verbetering.
Maar ik ben me er wel minder druk om gaan maken.
Ik ben aan het proberen gewoon het "geen zin" weg te schrappen
En ik probeer leeg te beginnen als hij me op wil geilen.
Want als ik meteen met "geen zin" begin eindigt het ook met "geen zin"
Maar de zin die vanzelf komt... die is nog ver te zoeken
Je geeft hierboven aan dat ze zin wel geprikkeld kan worden, waarom zou je dat dan niet wat meer opzoeken ?quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:41 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Er valt niet over te discussiëren want wij kiezen hier ook niet voor. Ik vind het ook raar als ik geen zin heb, maar dat betekent niet dat ik er iets aan kan doen. Net zo min als jij er iets aan kunt doen dat je wél zin hebt.
Nou, niet altijd. Soms wel, maar dan nóg is er meer prikkeling voor nodig dan normaal. Als het er enigszins in zat, maakte ik daar ook wel gebruik van hoor.quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:47 schreef webspider het volgende:
[..]
Je geeft hierboven aan dat ze zin wel geprikkeld kan worden, waarom zou je dat dan niet wat meer opzoeken ?
Immers, het resultaat is toch lekker?
Ga ik helemaal mee akkoord. Ik begin het zo onderhand ontzettend denigrerend te vinden dat bendeleider totaal geen respect toont voor andermans visie en de mogelijkheid dat alles niet is zoals hij denkt dat het is totaal over het hoofd ziet.quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:31 schreef Miriampje het volgende:
De eerste nuttige toevoeging van Bendeleider in dit topicquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:50 schreef Bendeleider het volgende:
Maarja wie weet zit ik wel mis !
Je bent daar zo gevoelig voor als je zelf toelaatquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:50 schreef Bendeleider het volgende:
Je hebt met het jaar meer dingen om onzeker over te zijn en ik denk dat mannen hier ook steeds meer last van zullen hebben.
Denk aan bladen,tv shows,internet en de mentaliteit van sommige mensen tegenwoordig.
Het zijn geen kwetsende reacties,enkel reacties die jou niet aanstaan.quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:53 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ga ik helemaal mee akkoord. Ik begin het zo onderhand ontzettend denigrerend te vinden dat bendeleider totaal geen respect toont voor andermans visie en de mogelijkheid dat alles niet is zoals hij denkt dat het is totaal over het hoofd ziet.
Echt, als hij respect zou tonen voor de ontopic dingen, zou hij zulke kwetsende reacties niet posten en er niet op doorhameren.
Het grijpt je hoe dan ook.quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:54 schreef webspider het volgende:
[..]
Je bent daar zo gevoelig voor als je zelf toelaat
En nu kun jij verdomme nog bepalen of iets kwetsend is voor een ander of niet? Ga toch neuken.quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:54 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Het zijn geen kwetsende reacties,enkel reacties die jou niet aanstaan.
Dat is niet mijn schuld heur.
Ik probeer me in te leven in de gedachten gang van ts.
Dan zouden alle vrouwen geen zin meer hebben, Einstein.quote:
quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:53 schreef jpg97 het volgende:
kan de TT niet gewijzigd worden in :" Nog steeds geen zin" ?
Ik ben van mening dat ik niet kwetsend bezig ben,.quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:56 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
En nu kun jij verdomme nog bepalen of iets kwetsend is voor een ander of niet? Ga toch neuken.
bij dezequote:Op dinsdag 11 april 2006 22:57 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Als je dat wel bent kun je ervoor kiezen dit niet te lezen of mij vriendelijk verzoeken te minderen.
het spijt me, maar dit topic is eerder bedoelt voor mij dan voor jou, dus ik vraag me af waarom ik uit mezelf rekening moet gaan houden met jou in plaats van andersom...quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:57 schreef Bendeleider het volgende:
Ik ben van mening dat ik niet kwetsend bezig ben,.
Als je dat wel bent kun je ervoor kiezen dit niet te lezen of mij vriendelijk verzoeken te minderen.
Je gaf net zelf aan dat je verbaast was dat er nog zoveel vrouwen waren die ook ''geen zin hadden''.quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:56 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dan zouden alle vrouwen geen zin meer hebben, Einstein.
Met die invloeden komen we namelijk allemaal wel eens in aanraking.
Last time I checked, weten mensen zelf toch het beste of ze ergens door gekwetst worden of niet.quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:57 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat ik niet kwetsend bezig ben,.
Ik ben hier dan ook om jullie te begrijpen en daar waar mogelijk een mening te geven en/of te helpen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:58 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
het spijt me, maar dit topic is eerder bedoelt voor mij dan voor jou, dus ik vraag me af waarom ik uit mezelf rekening moet gaan houden met jou in plaats van andersom...
Nee, dat ben ik helemaal niet. Zoveel zijn er namelijk niet. Alleen de vrouwen die wél zin hebben, komen hier niet.quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:59 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Je gaf net zelf aan dat je verbaast was dat er nog zoveel vrouwen waren die ook ''geen zin hadden''.
Maar dat is dus niet raar.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:00 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik helemaal niet. Zoveel zijn er namelijk niet. Alleen de vrouwen die wél zin hebben, komen hier niet.
Ik zei dat ik het in eerste instanatie raar vond dat ik zelf geen zin had, omdat ik dat voorheen wel had.
Dat is al besproken in het vorige topic. Stress, zorgen, algehele geestelijke moeheid en demotivatie.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:02 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Maar dat is dus niet raar.
Waarom denk je zelf dat je geen zin hebt ?
Ik las het.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:04 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat is al besproken in het vorige topic. Stress, zorgen, algehele geestelijke moeheid en demotivatie.
Denk je aan me ?quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:59 schreef Zwaffel het volgende:
nou,ik ben het zat. Ik ga vingerentot morgen
zullen we het in dit topic weer lekker over onze problemen hebbenquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:31 schreef Miriampje het volgende:
Als ik lol wil hebben ga ik naar een ander topicquote:Op dinsdag 11 april 2006 23:09 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Is trouwens ook een instelling van lik men vestje.
Ipv dat je de vrolijkheid opzoekt of het bespreekt met diegene die het ook wat aangaat.
En als je er dan echt niet uitkomt dan iemand zoeken die hier ook voor betaald wordt.
Ik lach alvast om het grapje ...ja iemand die er verstand van heeft en niet iemand zoals BL.
KUL![]()
Had het over de zin waarin je instelling naar boven kwam.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:17 schreef Miriampje het volgende:
[..]
Als ik lol wil hebben ga ik naar een ander topic
als ik over dit probleem wil praten... dan kom ik op dit topic
Dat is mijn eigen keuze...
Wellicht is je zelfvertrouwen veels te laag en zou dit ,na het zien van je fotoboek,toch echt wel hoger moeten liggen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:25 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Had het over de zin waarin je instelling naar boven kwam.
Wellicht schort het hier aan ..Instelling door bijv nare ervaringen ?
Wat jij wil.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:34 schreef Mini_rulez het volgende:
Oh, gaan we nu amateurpsycholoogje spelen?
Oh, goed dat je het zegt. Nu weet ik eindelijk wat er met me aan de hand is.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:36 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Wat jij wil.
Ik denk dat je behoorlijk ontevreden met jezelf bent en baalt dat ik zo bruis van het zelf vertrouwen.
Grotendeels wel.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:36 schreef Miriampje het volgende:
hoe kun jij in twee berichtjes concluderen dat mijn zelfvertrouwen laag is.
En sinds wanneer zou zelfvertrouwen en uiterlijk op 1 lijn moeten liggen.
Ik vind dat ik een goed zelfvertrouwen heb.
Maar daar ben je er nog niet mee
Natuurlijk zit het tussen de oren, maar dan hoeft het nog geen zelfvertrouwen-issue te zijn.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:40 schreef Bendeleider het volgende:
Maar je gaat me niet vertellen dat het niet grotendeels tussen de oren zit..
Fijn dat je zo volwassen reageert.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:38 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oh, goed dat je het zegt. Nu weet ik eindelijk wat er met me aan de hand is.
Ik durf er geld op te zetten van wel.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:41 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Natuurlijk zit het tussen de oren, maar dan hoeft het nog geen zelfvertrouwen-issue te zijn.
Laat me wel duidelijk zijn dat ik je problemen en omgeving hierin mee tel.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:43 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ik durf er geld op te zetten van wel.
Ook een instelling van heb ik jou daar.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:43 schreef Mini_rulez het volgende:
Zonde van een interessant topic.
Welja . als je altijd maar bemoedert wordt en nooit een confrontatie krijgt met een degelijke discussie blijf je emmeren.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:48 schreef Miriampje het volgende:
Ik vond deel 1 en tot de helft van deel 2 een goede topic
maar nu...![]()
Ik zal wel 5 dagen moeten wachten op een fatsoenlijke probleemstelling en persoonlijke mening waarom.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:53 schreef Jaytonism het volgende:
Dit topic heeft altijd een moeilijke start, wees gerust.
Wat zou jij hier dan graag willen zien?quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:55 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ik zal wel 5 dagen moeten wachten op een fatsoenlijke probleemstelling en persoonlijke mening waarom.![]()
Waarom jij denkt weinig geil te zijn.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:56 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wat zou jij hier dan graag willen zien?
En dus voel jij je minder geil door omstandigheden ?quote:Op woensdag 12 april 2006 00:00 schreef Miriampje het volgende:
als ik zou weten waarom ik weinig geil ben
dan was het voor mij ook niet zo'n probleem
en had ik deze topic niet opgestart
het is volges mij niet naar één probleem toe te schuiven
Een samenloop van omstandigheden.
quote:Op zondag 9 april 2006 17:39 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ja, het is zeker iets van tijdelijke aard dat helemaal niets met mijn vriend te maken heeft. Stress, zowel op school als in de familie, vervelende gebeurtenissen die zich opstapelen en meer 'chronische' problemen van mensen die dicht bij me staan. Lang verhaal, maar al met al is het gewoon een aanslag op je geestelijke gezondheid. Uiteindelijk ben/was ik vooral gewoon geestelijk moe, weinig motivatie om dingen te ondernemen terwijl er zoveel dingen zijn die moeten en zoveel mensen voor wie je er wilt zijn, daarnaast concentratieproblemen, tics, stemmingswisselingen, paniekaanvallen. Verminderde seksdrive is dan gewoon één van de vele manieren waarop zoiets zich uit.
Het gaat de laatste tijd ook al weer de goede kant op qua seks bij ons, maar ik kan me nog steeds goed verplaatsen in vrouwen die écht geen zin hebben omdat ik dat zelf ook een tijd lang heb meegemaakt.
Waarom zie je dit uberhaupt als een probleem en vind je dit raar?quote:Op woensdag 12 april 2006 00:02 schreef Mini_rulez het volgende:
Dat heb ik in het vorige topic al beschreven:
[..]
Van jou had ik al gelezen.quote:Op woensdag 12 april 2006 00:02 schreef Mini_rulez het volgende:
Dat heb ik in het vorige topic al beschreven:
[..]
Wit bier ?quote:Op woensdag 12 april 2006 00:08 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dus nu is je vraag beantwoord, wat nu?
Niet gezien, sorry.quote:Op woensdag 12 april 2006 00:06 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Waarom zie je dit uberhaupt als een probleem en vind je dit raar?
Het is een reactie van het lichaam uit toch ?
Dit gaat verder dan het feit waarover het hadden van te weinig aandacht en zulks,.
Mijn punt is dus ook dat alles door bladen en horen van zo complex is geworden en dat dit gewoon met een degelijke portie nuchterheid wel weer goed komt ?
Nouja je zult niet alleen seks hebben verzaakt in de tijd dat je zo hoog zat met je stress.quote:Op woensdag 12 april 2006 00:12 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Niet gezien, sorry.
Ik denk dat het niet door bladen enzo komt. Ik had namelijk eerst wel gewoon zin in seks, en daarna een tijdlang niet. In die tijd is de invloed van de media etc. toch niet veranderd?
Waarom kan het niet gewoon liggen aan die dingen die ik noemde?
Het is wel een feit dat hoe meer je ermee bezig bent, hoe slechter het gaat.
Dat viel eigenlijk wel mee. Ik had toch al niet echt een ritme. Of een sport.quote:Op woensdag 12 april 2006 00:17 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Nouja je zult niet alleen seks hebben verzaakt in de tijd dat je zo hoog zat met je stress.
Wellicht zijn er meer dingen bij ingeschoten.
Sport,gezond eten ,vrienden.
Dan wordt je met de almaar toenemende druk van de media etc knettertje onzeker lijkt me.
En al die ellende laat zich ook niet ongemerkt voorbij gaan.
Er is gewoon zoveel meer dan je denkt als je druk bent met school,stress etc.
Vervolgens beging je weer met sport en vlot het daar ook niet etc.
Het is je ritme die een opdonder krijgt.
(Dit punt hanteer ik al de hele avond geloof ik)
Media,milieu hoe je het wil zien het heeft een grotere invloed dan men denkt.quote:Op woensdag 12 april 2006 00:20 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat viel eigenlijk wel mee. Ik had toch al niet echt een ritme. Of een sport.
Op zich was ik echt nog wel in staat om een normaal leven te leiden, alleen mijn eigen emoties waren anders dan normaal, en seks heeft daar gewoon erg veel mee te maken. Je kunt het zo draaien als je wilt, maar ik denk toch echt niet dat het iets met de media te maken heeft.
Maar denk voornamelijk dat de emoties van een vrouw een lichaam in hun macht hebben hoor.quote:Op woensdag 12 april 2006 00:20 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat viel eigenlijk wel mee. Ik had toch al niet echt een ritme. Of een sport.
Op zich was ik echt nog wel in staat om een normaal leven te leiden, alleen mijn eigen emoties waren anders dan normaal, en seks heeft daar gewoon erg veel mee te maken. Je kunt het zo draaien als je wilt, maar ik denk toch echt niet dat het iets met de media te maken heeft.
Ik hanteer een vrouwvriendelijke discussie methodiek.quote:
Ik lees geen bladen. Ik kijk nauwelijks tv dus dat is ook te verwaarlozen (tenzij je wilt beweren dat NOVA invloed heeft op je sexdrive). Die invloed is echt iets dat van persoon tot persoon verschilt, en jij kent mij niet goed genoeg om dit te beoordelen.quote:Op woensdag 12 april 2006 00:24 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Media,milieu hoe je het wil zien het heeft een grotere invloed dan men denkt.
Het is niet eens de bladen die je leest maar een vriendin die iets gelezen heeft en je dit inpepert etc.
Maar jullie zijn zo lekker complex.
En ben toch blij een pielleke te hebben.
Of gaan we het toch met wit bier oplossen int sunneke !
Dat heb ik inderdaad wel gemerkt.quote:Op woensdag 12 april 2006 00:25 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
En ook als je goed veel sport heeft je lichaam ook meer zin.
Ik ben wel lief en serieus !quote:Op woensdag 12 april 2006 00:29 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat heb ik inderdaad wel gemerkt.
Ik kijk liever toe.quote:Op woensdag 12 april 2006 00:26 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ik hanteer een vrouwvriendelijke discussie methodiek.
Help me eens loel.
Je kan seks hebben met iemand door bijv lust ?quote:Op woensdag 12 april 2006 00:55 schreef zhe-devilll het volgende:
Als je niet van iemand houdt
hoe kun je dan sex hebben met die persoon of er zin in hebben?
Als iemand je elke keer pijn doet of kwetst?
Hoe kun je met zo iemand dan sex hebben?
Als iemand je telkens beledigt of kleineert, hoe kun je daar dan intiem mee zijn
en er mee delen?
In een goede relatie stroomt alles, dus ook seksuele energie!
Stroomt dit niet dan is er iets aan de hand in de relatie!
Lovehandles ontstaan vaak door sex met een partner die niet bij je past en hoort.
Waarbij je geen gehoor geeft aan je eigen gevoelens, niet houden van jezelf hoort hier ook bij.
Nml sex hebben met iemand die het niet voor je is, is hetzelfde als je lichaam laten binnendringen door een inbreker..
*Op filosofische toer is nu*
![]()
Waarom niet.quote:Op woensdag 12 april 2006 00:56 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Je kan seks hebben met iemand door bijv lust ?
Nee ik niet!quote:Op woensdag 12 april 2006 00:56 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Je kan seks hebben met iemand door bijv lust ?
Je hebt geen piemel hé ?quote:
Zegt me niks die man!quote:Op woensdag 12 april 2006 01:00 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Je hebt geen piemel hé ?
Als david hasselhoff nu nakend in je bed zou liggen ?
Nou ben er wel blij meequote:
Die zou ik eruit schoppen, ouwe viezerik. En nog Duits ook.quote:Op woensdag 12 april 2006 01:00 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Je hebt geen piemel hé ?
Als david hasselhoff nu nakend in je bed zou liggen ?
Ik ook niet, hoop ik toch. Niet iedereen die weleens seks heeft met iemand waar ze niet van houden, is gelijk een sloerie.quote:Op woensdag 12 april 2006 01:04 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Nou ben er wel blij mee
ik hoer en sloer niet!
![]()
nee oke ik snap hetquote:Op woensdag 12 april 2006 01:06 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik ook niet, hoop ik toch. Niet iedereen die weleens seks heeft met iemand waar ze niet van houden, is gelijk een sloerie.
Het ging toch over geen zin hebben!quote:Op woensdag 12 april 2006 01:08 schreef Mini_rulez het volgende:
Dit lijkt me niet echt een onderwerp voor dit topic.
Verandering van spijs doet eten, zeggen ze.quote:Op woensdag 12 april 2006 01:13 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Het ging toch over geen zin hebben!
Nou dan!daarom zou ik bv geen zin hebben!
Wanneer verwacht je me ?quote:Op woensdag 12 april 2006 01:14 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Verandering van spijs doet eten, zeggen ze.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |