Uiteraardquote:Op zondag 18 juni 2006 18:06 schreef Intelligence het volgende:
en uiteraard is ook de sex fantastisch
Nee, maar serieus, waarom moet het sowieso op de slaapkamer?quote:Op zondag 18 juni 2006 18:15 schreef Intelligence het volgende:
Typische kansloze Fok reactes, heerlijk
met spijkers tussen je vingersquote:Op zondag 18 juni 2006 21:13 schreef Rosbief het volgende:
Tip: Met de vlakke hand op de tieten slaan!
Tolsexquote:Op zondag 18 juni 2006 22:08 schreef zatoichi het volgende:
Na tien maanden al? Ik vind de slaapkamer nog steeds fantastisch. (7 jaar overigens). Natuurlijk op zijn tijd een andere plek; maar wat mij betreft gaat niets boven een heerlijk groot best waar je alle kanten op kan draaien, rollen, springen en tollen!
ze zullen vast nog bij hun ouders wonen...quote:Op zondag 18 juni 2006 18:42 schreef ZwarteMagika het volgende:
Na 10 maanden al saai?als je het spannender wil maken moet je JUIST de slaapkamer uit, dus keuken badkamer bank trap etc..
Dacht ik ook, des te leuker als je weet dat je ouders in de huiskamer zitten, of je maakt het huis onveilig als ze niet thuis zijnquote:Op zondag 18 juni 2006 23:31 schreef badlittlegirl het volgende:
[..]
ze zullen vast nog bij hun ouders wonen...![]()
trapquote:Op zondag 18 juni 2006 18:42 schreef ZwarteMagika het volgende:
Na 10 maanden al saai?als je het spannender wil maken moet je JUIST de slaapkamer uit, dus keuken badkamer bank trap etc..
de meest krakkemikkige stoel van het huis? leg maar eens uit hoe die zo plat komtquote:Op maandag 19 juni 2006 12:44 schreef mAnDy_OoSt het volgende:
[..]
achtertuin... balkon... lievelingsstoel van de vader des huizes
quote:Op maandag 19 juni 2006 13:13 schreef Mickje het volgende:
Als je perse op je kamer wilt neuken, dan kan je haar toch letterlijk alle hoeken van je kamer laten zien
preciesquote:Op maandag 19 juni 2006 12:44 schreef mAnDy_OoSt het volgende:
[..]
Probeer het eens op een andere plek in het huis.. Of mischien wat variatie in de standjes.. Of een nieuwe tijger print boxer ??quote:Op zondag 18 juni 2006 18:06 schreef Intelligence het volgende:
Hallo,
heb nu al 10 maand een relatie met een geweldig meisje, en uiteraard is ook de sex fantastisch, maar...het word zo gewoontjes enzo, we zitten al aan een trio te denken met 1 v erbij, maar hebben jullie misschien nog ideeen waardoor de sex spannender/leuker word (geen butiensex enzo moet wel op de slaapkamer te doen zijn)
Oeeh spannendquote:Op maandag 19 juni 2006 14:45 schreef Miriampje het volgende:
Vastbinden en blinddoeken vind ik ook wel leuk!!
quote:Op maandag 19 juni 2006 17:32 schreef Blazkowich het volgende:
Laat haar eens tandpasta in haar mond houden terwijl ze je pijpt.
Is erg Hot
Lijkt mij niks!quote:Op maandag 19 juni 2006 17:32 schreef Blazkowich het volgende:
Laat haar eens tandpasta in haar mond houden terwijl ze je pijpt.
Is erg Hot
miij eerlijk gezegd ook nietquote:
quote:Op maandag 19 juni 2006 14:41 schreef Charizma het volgende:
[..]
Probeer het eens op een andere plek in het huis.. Of mischien wat variatie in de standjes.. Of een nieuwe tijger print boxer ??
Gebruik je fantasie..
quote:Op maandag 19 juni 2006 13:13 schreef Mickje het volgende:
Als je perse op je kamer wilt neuken, dan kan je haar toch letterlijk alle hoeken van je kamer laten zien, je bureaustoel, je bureau, je kast, je deur, de vloer, varieer eens met standjes!
Ik weet niet hoe jullie het nu al saai kunnen krijgen? Altijd maar jij boven, zij onder? Mja dan begrijp ik het wel. Als ik naar mezelf kijk, heb een relatie van 11 maanden, en heb buiten, de eettafel, de bank, in een donker steegje, in de regen, onder de douche, en nog meer plekken al gedaan. En geloof me, ben er nog lang niet klaar meeMaar wees gewoon een beetje creatief!
Ja, of simpel touw. Kaarsvet doet het ook goed, en ik gok dat er nog wel meer dingen simpelweg binnenshuis te vinden zijn.quote:Op maandag 19 juni 2006 16:23 schreef Dreadknight het volgende:
idd een paar sjaaltjes (voor blinddoek en vastbinden) en bijv een ijsblokje kan wonderen doen... (ijsblokje wel eerst "nat" maken zodat het plakt)
Ja is wel geil, maar wel natquote:Op maandag 19 juni 2006 19:16 schreef Brunette het volgende:
[..]
![]()
Dat lijkt me echt vet!
Mits zomerregen![]()
Vader des huizes hebben we de deur al uitgezet, heerlijk ouders die gescheiden zijn....quote:Op maandag 19 juni 2006 12:44 schreef mAnDy_OoSt het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |