abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 april 2006 @ 17:19:02 #1
19758 Taurusje_Koetje
Smaken verschillen.
pi_37165564
Vorige was vol, dus hier verder met Geen zin in sex

Laatste reactie was erg aardig (excuses voor een flauwe reactie). Nogmaals, ik waardeer het heel erg dat de meeste reacties serieus zijn.

In het kort: al maanden geen zin meer in seks, na vele oorzaken te bedenken niks gevonden (veel geprobeerd), gister naar seksuoloog geweest die denkt dat het (o.a.) door een turbulente tijd in mijn leven komt en schuldgevoel; dat ik mezelf nog niet heb vergeven dat ik in een periode dat het uit was met mijn vriend, en ik erg in de war was, met een ander naar bed ben geweest. Advies is komende maanden iig geen seks meer met mijn vriend, vriend vind het prima en heeft het heel lief opgevat. Hier nog even mijn laatste belangrijke post voor de gemakkelijkheid:
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 08:57 schreef Taurusje_Koetje het volgende:
Ik heb de liefste vriend van de wereld

Zag er heel erg tegenop om het te vertellen, was bang voor zn reactie... maar hij nam het ontzettend goed op, echt onvoorstelbaar. Dat hij van me houdt, dat hij het echt niet erg vindt om een tijd geen sex te hebben, zeker niet als ik (en dus wij samen) daarmee geholpen ben (zijn), en hij zou ook geen sex willen als ik dat niet fijn vind, liever een tijd wachten en het pas weer doen als ik er ook weer van kan genieten...

Het was echt een fijn gesprek waarin we ook een hoop hebben besproken van 'vroeger', wat ook wel weer eens goed was om te doen. Ook hebben we het over de toekomst gehad enzo, waarbij hij zei dat ik 'het best wel eens zou kunnen zijn'

Kortom, hij was ontzettend begripvol, heeft het er echt voor over, en hij zei zelfs: dan kunnen we ook ontdekken hoe leuk alle leuke dingen buiten sex zijn! En elkaar op een andere manier ontdekken etc. Zucht! Ik voel me ook gelijk een stuk prettiger en opgeluchter, en ontzettend gelukkig met deze lieve, lieve jongen!!
Overigens gaf mijn vriend aan het hele gebeuren met die andere jongen wel te hebben geaccepteerd en zich erbij heeft neergelegd. Nu ik dus nog

Volgende afspraak met de seksuoloog is 18 mei.
Als de kikker kwaakt in het riet, gaat het regenen. Of niet.
pi_37165642
Ik wijs nog even op mijn laatste post in het vorige topic: waarom niet de dames hun vriend mee laten posten en de heren hun vriendin. Mijn vriend leest iig dit topic mee
Arseen (As), atoomnummer 33
pi_37169067
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 17:22 schreef As_33 het volgende:
Ik wijs nog even op mijn laatste post in het vorige topic: waarom niet de dames hun vriend mee laten posten en de heren hun vriendin. Mijn vriend leest iig dit topic mee
Voor de andere kant van het verhaal? Hoe het is om een vriendin te hebben die weinig seks wil?
Ik zal het mijn vriend eens vragen. Misschien lurkt hij toch al mee, dat weet ik niet.
Are you pondering what I'm pondering?
  vrijdag 21 april 2006 @ 21:09:12 #4
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_37170955
Je vriend leest mee?
Bij deze aan hem many kuddos en muchos respect dat hij zonder gedoe of geblaat volledig aan jou zijde staat in de zin van maanden geen sex met jou.
Dat klinkt wel zo logisch, maar echt niet dat dit voor elke man/vrouw op te brengen is 1 2 3.
Je mag in je handjes klappen met zo'n toffe (geduldige) peer als hij!

Respect!
  zaterdag 22 april 2006 @ 02:01:24 #5
19758 Taurusje_Koetje
Smaken verschillen.
pi_37177469
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 21:09 schreef Darkwolf het volgende:

Je vriend leest mee?
Bij deze aan hem many kuddos en muchos respect dat hij zonder gedoe of geblaat volledig aan jou zijde staat in de zin van maanden geen sex met jou.
Dat klinkt wel zo logisch, maar echt niet dat dit voor elke man/vrouw op te brengen is 1 2 3.

Respect!
Mijn vriend leest (voor zover ik weet) niet mee maar ik hou hem wel op de hoogte van wat hier wordt gezegd, ook omdat ik er veel steun aan heb. Hij vindt dat erg fijn hoewel hij wat huiverig is met forums. Maar namens mijn vriend dus ook bedankt voor al jullie reacties

En ja hij is lief he
Als de kikker kwaakt in het riet, gaat het regenen. Of niet.
pi_37182157
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 21:09 schreef Darkwolf het volgende:

Je vriend leest mee?

Respect!
Dat weet ik, ik ben ook heel blij met hem
Aan de andere kant is het denk ik ook wel een beetje logisch: ik doe er ook van alles aan om het probleem te verhelpen tenslotte, en we hebben ook wel af en toe seks, alleen niet vaak.
pi_37271878
Ik heb mijn vriend nog niet vereld dat ik op dit forum over ons zit te praten.... Nog niet. Wel dat ik mensen gevonden heb met hetzelfde probleem dus misschien snapt ie het zo ook wel... 1+1 is tenslotte geen 3. De sexuologg vond hij wel een goed plan, gelukkig. Ben alleen ziek dus al 5 dagen de deur niet uitgeweest, niks gedaan en de pc ook nauwelijk aan gehad.
pi_37278033
Beterschap hannelore

Ik ben momenteel ff helemaal niet bezig met het geen zin in seks hebben, maar ben wel van alles aan het doen om me gewoon in het algemeen beter te voelen. Ik slik multivitaminen en st.jans kruid tegen mijn dip, en ik ben gisteren ff gaan sporten, niet lang, half uurtje, maar ik voelde me erna wel ontzettend energiek, dus ik ga er zeker mee door.
pi_37303718
Dank je As_33.
Sporetn schijnt wel goed te zijn voor je libido je. Mijn vriend sport 3 a 4 keer in de week...:)
pi_37303727
sporten dus. Zou ik ook moeten doen!
pi_37376240
Geen zin in seks kan door de pil komen. Daar had ik het van. Ik kreeg er ook stemmingswisselingen en gevoeligheid voor depressie voor. Ik ben er dus mooi mee gestopt. Geef mij maar rubbers.

Sinds ik er mee gestopt ben, ben ik weer de nymfomane van vroeger
pi_37376568
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 14:17 schreef Marjolijnnn het volgende:
Geen zin in seks kan door de pil komen. Daar had ik het van. Ik kreeg er ook stemmingswisselingen en gevoeligheid voor depressie voor. Ik ben er dus mooi mee gestopt. Geef mij maar rubbers.

Lang leve het placebo-effect!
The more I see, the less I know / The more I like to let it go
  Moderator vrijdag 28 april 2006 @ 14:27:02 #13
5428 crew  miss_sly
pi_37376593
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 14:26 schreef sadisticembrace het volgende:

[..]

Lang leve het placebo-effect!
Hoe bedoel je dat?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_37377031
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 14:17 schreef Marjolijnnn het volgende:

Ik ben er nu ook een paar maanden mee gestopt, maar mijn nymphomane kant is nog niet terug gekomen.
pi_37379001
Hoe meer mensen hier roepen dat ze allerlei enge symptomen van de pil krijgen, hoe meer mensen die symptomen ook daadwerkelijk krijgen. Inderdaad het placebo-effect.
Are you pondering what I'm pondering?
  vrijdag 28 april 2006 @ 15:47:33 #16
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_37379061
hadden we niet al een topic hiervoor? waars deel 4 opeens? niet meer in MAT :S
  vrijdag 28 april 2006 @ 16:18:05 #17
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_37380070
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 12:21 schreef As_33 het volgende:

[..]

Dat weet ik, ik ben ook heel blij met hem
Aan de andere kant is het denk ik ook wel een beetje logisch: ik doe er ook van alles aan om het probleem te verhelpen tenslotte, en we hebben ook wel af en toe seks, alleen niet vaak.
Die reactie was eigenlijk voor de TS haha!
Maar bij deze ook voor jou dan!

Persoonlijk zou ik het er heel erg moeilijk mee hebben denk ik als man zijnde.
I am a sex machine.
En dit onderdeel is essentieel voor mij in de relatie, dus ook dat het goed loopt.
pi_37397649
ja dat kennen we. Daar GAAT het hier nou juist om.
pi_37403226
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 14:40 schreef As_33 het volgende:

[..]

Ik ben er nu ook een paar maanden mee gestopt, maar mijn nymphomane kant is nog niet terug gekomen.
Bij mij heeft dat toch ook zeker wel vier maanden geduurd, als het niet meer is.
pi_37403235
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 15:45 schreef Mini_rulez het volgende:
Hoe meer mensen hier roepen dat ze allerlei enge symptomen van de pil krijgen, hoe meer mensen die symptomen ook daadwerkelijk krijgen. Inderdaad het placebo-effect.
Bij mij was dat niet het geval.
pi_37403715
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 14:56 schreef Marjolijnnn het volgende:

[..]

Bij mij heeft dat toch ook zeker wel vier maanden geduurd, als het niet meer is.
Dat geeft mij dan weer goede hoop Was libidoverlies trouwens ook de reden dat je stopte met de pil?
  zaterdag 29 april 2006 @ 21:44:11 #22
117804 Miriampje
Little gurlie
pi_37413705
Gewoon geen zin <part 4>

Volgens mij is deze de nieuwste en de enige echt
pi_37414614
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 15:20 schreef As_33 het volgende:

[..]

Dat geeft mij dan weer goede hoop Was libidoverlies trouwens ook de reden dat je stopte met de pil?
Jazeker! En de dips die het met zich meebracht.
pi_37416458
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 22:16 schreef Marjolijnnn het volgende:

[..]

Jazeker! En de dips die het met zich meebracht.
Ik had bij mijn eerste pil ook last van dips (en verhoogd libido: yasmin), ik ben toen daarom een andere gaan slikken, cilest; ik werd toen emotioneel heel stabiel, maar mijn libido verdween echt compleet, tot en met terugdeinzen bij elke aanraking Ik ben nu 2 maanden gestopt met die pil, en er is wel enige verbetering, maar niet heel veel, zeker bij lange na niet genoeg. Ik begon dan ook al flink te wanhopen, en zit zelfs al te twijfelen of ik niet mijn eerste, libidoverhogende pil, weer moet gaan slikken. Maar ik ga nu iig nog minstens 2 maandjes wachten, ff kijken of er nog verbetering op treedt
Als je het niet vervelend vindt, zou ik (en misschien ook de andere dames hier ) heel graag je hele verhaal willen horen
pi_37417562
Ik begon met Microgynon. Deze beviel niet, ik ging er zelfs van overgeven en was altijd misselijk. Om deze reden stapte ik over op Diane35, want ik vond dat ik ook een beetje last had van acné, dus dat waren twee vliegen in één klap. Deze was op zich wel goed, ik had weinig lichamelijke klachten, maar hierdoor daalde mijn libido flink. Hierdoor weigerde ik mijn vriend vaak en was ik erg geprikkeld, wat onze relatie niet ten goede kwam. Zelfs denken aan seks stond me tegen. Een beetje knuffelen vond ik genoeg, als het maar niet te lang duurde, want ik had nog genoeg andere dingen te doen.

Ik had veel goede verhalen gehoord over Yasmin: libido verhogend naar het schijnt. Maar daar merkte ik gedurende de drie maanden dat ik deze slikte weinig van. Misschien was het ook nog te kort om te oordelen. Maar doordat ik psychisch al niet erg stabiel ben (erfelijk bepaald) kreeg ik gauw dips. In combinatie met mijn bloedziekte en dingen die in de winter allemaal foutliepen, zoals mijn studie, kreeg ik een megadip. Dat was de druppel en stopte ik met de pil.

Nu gaat het een stúk beter. Psychisch en met mijn seksleven. Een fijne bijkomstigheid van het condoom vind ik, dat het sperma daar mooi in blijft. En dus niet in mijn slipje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')