quote:Op donderdag 27 april 2006 10:20 schreef As_33 het volgende:
[..]
Mijn vriendinnen weten het wel, vind het ondertussen namelijk niet zo leuk meer om de hele tijd grapjes te maken over seks met ze (want ja, deed ik ook altijd). Verder praat ik er ook af en toe met mijn moeder en mijn zusje over. Mijn zusje heeft namelijk in haar vorige relatie ook aan het eind maanden lang geen seks meer gehad omdat ze geen zin meer had, maar dat kwam ook omdat die relatie niet zo best meer ging.
Gelukkig is bij haar nu alles weer goed, nu ze een nieuwe vriend heeft (namelijk de broer van mijn vriend, das pas cliche), maar ze begrijpt me iig wel.
gelukkig ben ik nog wel knuffelig, maar een paar maanden geleden was het bij mij nog wel zo dat ik echt al ineenkromp als er ook maar een vinger in de buurt van mijn borsten kwam of zo, en dat vond mijn vriend écht heel vervelend. Dat is nu dus gelukkig een beetje over, ik vind het weer minder erg als hij wat speels aan me zit, alleen moet het nog wel daarbij blijvenquote:Op donderdag 27 april 2006 10:39 schreef tirannetje24 het volgende:
ik zou niet weten met wie ik het er nog echt over zou kunnen hebben.
Met 1 vriendin misschien, maar die hoort al zoveel van me aan dat ik haar daar niet ook nog mee wil lastig vallen.
Het is gewoon moeilijker dan dat de meeste mensen ( voornamelijk mannen) denken. En daardoor wordt het gewoon niet makkelijker gemaakt.
Soms zijn mannen zo gevoelloos en niet begripvol.
Doordat ik geen zin/behoefte aan sex meer had hoefde ik ook totaal niet aangeraakt te worden, geknuffeld te worden of wat voor soort aanraking dan ook van hem. En ik snap dat hij dat ook niet prettig vond, maar iets opdringen is in dit soort situaties gewoon not done. En dat snapte hij gewoon niet.
Ik snap trouwens wel dat je die ene vriendin niet te veel lastig wil vallenquote:Op donderdag 27 april 2006 10:39 schreef tirannetje24 het volgende:
ik zou niet weten met wie ik het er nog echt over zou kunnen hebben.
Met 1 vriendin misschien, maar die hoort al zoveel van me aan dat ik haar daar niet ook nog mee wil lastig vallen.
Het is gewoon moeilijker dan dat de meeste mensen ( voornamelijk mannen) denken. En daardoor wordt het gewoon niet makkelijker gemaakt.
Soms zijn mannen zo gevoelloos en niet begripvol.
Doordat ik geen zin/behoefte aan sex meer had hoefde ik ook totaal niet aangeraakt te worden, geknuffeld te worden of wat voor soort aanraking dan ook van hem. En ik snap dat hij dat ook niet prettig vond, maar iets opdringen is in dit soort situaties gewoon not done. En dat snapte hij gewoon niet.
helemaal mee eens, soms moet je iemand ook gewoon ergens mee lastig kunnen vallen. Maar soms is die drempel ook (nog) iets te hoog.quote:Op donderdag 27 april 2006 10:47 schreef As_33 het volgende:
[..]
Ik snap trouwens wel dat je die ene vriendin niet te veel lastig wil vallenIk val eigenlijk ook alleen maar mijn moeder er echt 'mee lastig', maar een aantal vriendinnen weten het omdat het gewoon ter sprake kwam. Ik heb het indertijd ook veel gehad over het feit dat ik van pil ging veranderen als we van die echt meidengesprekken over de pil en ongesteldheid enz. hadden, en dus is het ook logisch dat ik op een gegeven moment verteld heb dat ik ermee ging stoppen en waarom. Verder ben ik over het algemeen juist degene die lastig wordt gevallen door mensen, dus af en toe mag ik ook wel eens vind ik
![]()
Veel plezierquote:Op donderdag 27 april 2006 11:06 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
helemaal mee eens, soms moet je iemand ook gewoon ergens mee lastig kunnen vallen. Maar soms is die drempel ook (nog) iets te hoog.
Het is voor nu maar even aankijken of er nog een leuke man mijn pad zal kruisen en of alle problemen de wereld dan uit zijn. En anders tjah dat zien we dan wel weer ....
ik ga me nu lekker optutten
offtopic gilmore girls rocks. Kan niet wachten tot volgende week woensdag. Veel plezierquote:Op donderdag 27 april 2006 11:10 schreef As_33 het volgende:
[..]
Veel plezierIk ga koffie leuten en Gilmore Girls kijken
![]()
Heel erg offtopic idd, maar wat is er volgende week woensdag dan, het wordt momenteel toch niet uitgezonden?quote:Op donderdag 27 april 2006 11:12 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
offtopic gilmore girls rocks. Kan niet wachten tot volgende week woensdag. Veel plezier
in amerika welquote:Op donderdag 27 april 2006 11:19 schreef As_33 het volgende:
[..]
Heel erg offtopic idd, maar wat is er volgende week woensdag dan, het wordt momenteel toch niet uitgezonden?
wat voor hulp kun je er voor zoeken?quote:Op donderdag 27 april 2006 11:21 schreef Pracissor het volgende:
Maar zoeken jullie hier geen hulp voor?
Ikke jaloersquote:
laatste offtopicquote:Op donderdag 27 april 2006 11:24 schreef As_33 het volgende:
[..]
Ikke jaloersNou ja, ik vermaak me wel met seizoen 1 nu en wacht verder braaf af tot ze het hier weer gaan uitzenden
![]()
Jij denkt dat wanneer je een probleem hebt met je seksualiteit daar geen oplossing voor is? Jij was van plan om desnoods seks gewoon geen plaats meer te geven in je relatie? Natuurlijk moet je naar een psycholoog/seksuoloog wanneer een probleem als deze aanhoudt.quote:Op donderdag 27 april 2006 11:24 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
wat voor hulp kun je er voor zoeken?
Behalve proberen open tegen je vriend te zijn en aan te geven of je het wel of niet prettig vindt.
Ja, misschien een sexuologe. Of mijn probleem daar bij baat heeft weet ik niet.
Zoals tirannetje24 al zegt, wat voor hulp kunnen we zoeken. We praten er hier over in de hoop elkaar een beetje te kunnen helpen. Verder zijn een aantal van ons ook echt bezig er aan te werken. Zelf probeer ik nu of meer lichaamsbeweging en gezondere voeding helpt.quote:Op donderdag 27 april 2006 11:21 schreef Pracissor het volgende:
Maar zoeken jullie hier geen hulp voor?
Het lijkt mij een psychisch probleem, gezonde voeding/beweging zal misschien iets helpen maar uiteindelijk lijkt mij dat niet de oplossing. Wanneer het probleem eigenlijk afkomstig uit de context van de relatie kan je misschien daar beter hulp bij zoeken.quote:Op donderdag 27 april 2006 11:27 schreef As_33 het volgende:
[..]
Zoals tirannetje24 al zegt, wat voor hulp kunnen we zoeken. We praten er hier over in de hoop elkaar een beetje te kunnen helpen. Verder zijn een aantal van ons ook echt bezig er aan te werken. Zelf probeer ik nu of meer lichaamsbeweging en gezondere voeding helpt.
dan heb je mijn verhaal nog niet goed gelezenquote:Op donderdag 27 april 2006 11:26 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Jij denkt dat wanneer je een probleem hebt met je seksualiteit daar geen oplossing voor is? Jij was van plan om desnoods seks gewoon geen plaats meer te geven in je relatie? Natuurlijk moet je naar een psycholoog/seksuoloog wanneer een probleem als deze aanhoudt.
Ik heb inderdaad een psychisch probleem, maar ik denk niet dat het met mijn relatie te maken heeft. Ik heb momenteel last van een flinke dip, mijn emoties schieten echt alle kanten op, van vrolijk binnen 2 seconden naar zwaar depressief. Ik merk dat ik wanneer ik flink van lichaamsbeweging heb gehad, ik me beter voel, dus ik denk dat dat wel een goeie manier is om het probleem aan te pakken.quote:Op donderdag 27 april 2006 11:29 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Het lijkt mij een psychisch probleem, gezonde voeding/beweging zal misschien iets helpen maar uiteindelijk lijkt mij dat niet de oplossing. Wanneer het probleem eigenlijk afkomstig uit de context van de relatie kan je misschien daar beter hulp bij zoeken.
Ik begrijp het.quote:Op donderdag 27 april 2006 11:31 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
dan heb je mijn verhaal nog niet goed gelezen
In het kort: Het heeft bij mij te maken met oa een gezondheidskwestie. Een terugkomende blaasontsteking na het hebben van sex wat wel 3 maanden of langer duurt met alle verschrikkelijke pijnklachten van dien en slecht functionerende nieren in die periode.
Wetende dat je iedere keer zo veel pijn hebt en er ook echt helemaal niets helpt moet je toch bepaalde dingen op zij schuiven ook al heb je er af en toe behoefte aan.
En zoals As_33 zegt is steun bij elkaar om er over te praten ook een vorm van helpen. Tips en alles zullen echt niet in de wind geslagen worden.
Ja, in dat geval zal sport en gezonde voeding zeker helpen. Het zijn dus voornamelijk problemen die voortkomen uit onderliggende problemen. Toch zou ik informeren naar de mogelijkheden van een psycholoog, een psychisch probleem waait nooit zomaar over. Seks is toch vaak een soort cement in een relatie.quote:Op donderdag 27 april 2006 11:35 schreef As_33 het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad een psychisch probleem, maar ik denk niet dat het met mijn relatie te maken heeft. Ik heb momenteel last van een flinke dip, mijn emoties schieten echt alle kanten op, van vrolijk binnen 2 seconden naar zwaar depressief. Ik merk dat ik wanneer ik flink van lichaamsbeweging heb gehad, ik me beter voel, dus ik denk dat dat wel een goeie manier is om het probleem aan te pakken.
Ik zit verder ook een beetje te denken aan een psycholoog of seksuoloog, maar ik weet nog niet helemaal hoe ik dat met mijn verzekering zou moeten doen (eigen risico, no claim, in hoeverre valt het er überhaupt onder, zelf geen geld) .
Lees als je een keertje tijd en zin heb de vorige topics maar eens doorquote:Op donderdag 27 april 2006 11:43 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ik begrijp het.
Ik kreeg even de indruk dat men 'gewoon geen zin' had en dat men niet naar oplossing leek te kijken, daarom mijn eerste vraag over het hulp zoeken.
Hoe meer je je erop focust hoe minder het lukt.quote:Op donderdag 27 april 2006 11:49 schreef As_33 het volgende:
[..]
Lees als je een keertje tijd en zin heb de vorige topics maar eens doorIk kan alleen wel begrijpen dat we nu een beetje erg luchtig er over deden, maar dat komt omdat het gewoon geen zin heeft om je er constant druk over te maken, dat werkt alleen maar averechts.
ik sluit me hierbij aanquote:Op donderdag 27 april 2006 11:52 schreef Miriampje het volgende:
[..]
Hoe meer je je erop focust hoe minder het lukt.
Je bent dan veel te gestresst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |