voor de zekerheid had je er liever nog wel 1 bij gemaakt. want dan had groningen zowiezo met 4-0 moeten winnnen nu is 2-0 voor verlenging en 3-0 voor een overwinning dat kunnen ze nog wel halen ajax moet gewoon die 0 houden in het hel van het noorden.quote:Op donderdag 27 april 2006 12:35 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
uit één keer scoren is genoeg
Tuurlijk, in principe moet het ook wel lukken, maar makkelijk zal het niet worden.quote:Op donderdag 27 april 2006 12:35 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
uit één keer scoren is genoeg
Ik niet hoor.quote:Op donderdag 27 april 2006 12:42 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Wat ik wel jammer vond was dat boukari (ondanks dat hij heel mooi voorbereidde bij de 2-0) een te harde overtreding maakte op buijs...
Goh die Buijs trapte Boukhari pas smerig, gewoon wraak van Boukhariquote:Op donderdag 27 april 2006 12:42 schreef Mangoworks2002 het volgende:
ik heb de wedstrijd dus niet kunnen zien... Waren we zoveel beter? Wat ik wel jammer vond was dat boukari (ondanks dat hij heel mooi voorbereidde bij de 2-0) een te harde overtreding maakte op buijs...
En los van de prestaties, Blind is Ajax. Praat met hem en kijk of hij als assistent een jaartje door wilt gaan om meer ervaring op te doen. Bijvoorbeeld als assistent van Ten Cate.quote:Op donderdag 27 april 2006 12:42 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind het ook niet kunnen zo hoor. Hoe slecht het ook was, en hoe beroerd Danny het ook gedaan heeft, je moet wel altijd normaal met mensen om blijven gaan.
Maar daar schort het al jaren aan bij Ajax....
Ja, maar ik hoop wel dat hij nu een beetje in vorm blijft...quote:Op donderdag 27 april 2006 12:45 schreef Rhapsody het volgende:
Hij speelde goed ja.
Sowieso speelt ie goed de laatste wedstrijden. Terecht dat Ajax hem wilt behouden.
Hij heeft nog zo'n periode gehad dat hij wel aardig speelde, van mij mag hij weg.,.,quote:Op donderdag 27 april 2006 12:45 schreef Rhapsody het volgende:
Hij speelde goed ja.
Sowieso speelt ie goed de laatste wedstrijden. Terecht dat Ajax hem wilt behouden.
Nee.quote:Op donderdag 27 april 2006 12:47 schreef TC03 het volgende:
Een maand geleden zag iedereen Blind nog liever gisteren dan vandaag vetrekken en nu moet hij opeens blijven.
Klopt, ik vind het ook maar schijnheilig. Blind moet weg als hoofdcoach.quote:Op donderdag 27 april 2006 12:47 schreef TC03 het volgende:
Een maand geleden zag iedereen Blind nog liever gisteren dan vandaag vetrekken en nu moet hij opeens blijven.
Moet van mij ook opstappen als Coach, maar verder gaan als Assistent...quote:Op donderdag 27 april 2006 12:47 schreef TC03 het volgende:
quote:Op donderdag 27 april 2006 12:47 schreef TC03 het volgende:
Uit volle borst meegezongen, maar alleen om hem een hart onder de riem te steken, hij wordt door het bestuur aan het lijntje gehouden en dat vind ik een zéér slechte behandeling van een échte Ajacied.quote:Op donderdag 27 april 2006 12:47 schreef TC03 het volgende:
precies bied hem gewoon weer een functie binnen ajax aan. het bestuur heeft geen respect voor Mister Ajax.quote:Op donderdag 27 april 2006 12:52 schreef HeatWave het volgende:
Blind moet ook wel weg, maar hij moet met het verdiende respect behandeld worden. Het is en blijft een ras-ajacied.
Iddquote:Op donderdag 27 april 2006 12:52 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Uit volle borst meegezongen, maar alleen om hem een hart onder de riem te steken, hij wordt door het bestuur aan het lijntje gehouden en dat vind ik een zéér slechte behandeling van een échte Ajacied.
quote:Op donderdag 27 april 2006 12:57 schreef Dylan Dog het volgende:
Kunnen jullie nog kampioen worden trouwens?
Geniet er nog maar van, PSV'ers! Want vanaf komend seizoen gaat Ajax weer heersen over de Nederlandse velden, dus zeg je SCC maar alvast op.quote:Op donderdag 27 april 2006 12:57 schreef Dylan Dog het volgende:
Kunnen jullie nog kampioen worden trouwens?
quote:Op donderdag 27 april 2006 13:00 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Geniet er nog maar van, PSV'ers! Want vanaf komend seizoen gaat Ajax weer heersen over de Nederlandse velden, dus zeg je SCC maar alvast op.
Laat me niet lachen man.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:00 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Geniet er nog maar van, PSV'ers! Want vanaf komend seizoen gaat Ajax weer heersen over de Nederlandse velden, dus zeg je SCC maar alvast op.
Aan het lijntje worden gehouden is als ze hem het volle vertrouwen geven maar hem aan het seizoen toch ontslaan. Die situatie vermijd je nu.quote:Op donderdag 27 april 2006 12:52 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Uit volle borst meegezongen, maar alleen om hem een hart onder de riem te steken, hij wordt door het bestuur aan het lijntje gehouden en dat vind ik een zéér slechte behandeling van een échte Ajacied.
Nog altijd denk ik dat het voor alle partijen beter is dat er een nieuwe trainer/coach komt.![]()
Jij durft zeg, ik geloof er niet in.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:00 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Onzin, 90% vond van niet. Ook hier. Misschien zelfs jij wel.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:01 schreef Jasza het volgende:
[..]
Volgens mij vond iedereen dat hij iig het seizoen moest afmaken![]()
Je mag al me posts terugkijken, ik vond dat hij sowieso het seizoen moest afmakenquote:Op donderdag 27 april 2006 13:08 schreef devv05 het volgende:
[..]
Onzin, 90% vond van niet. Ook hier. Misschien zelfs jij wel.
Je praat jezelf alleen in deze post al tegenquote:Op donderdag 27 april 2006 13:09 schreef Jasza het volgende:
[..]
Je mag al me posts terugkijken, ik vond dat hij sowieso het seizoen moest afmakenAls ten Cate of van Gaal kan komen: doen anders niets veranderen.
Jammer datie niet in het centrum zit.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:08 schreef -Wolf- het volgende:
Liep gisteren nog in het centrum van 010. Zat er nog aan te denken om even langs de fanshop te gaan om te vragen of ze nog wat DVDtjes in de aanbieding hadden.
er zit een fanshop in het centrum. goed kijken.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jammer datie niet in het centrum zit.
Ohja...quote:Op donderdag 27 april 2006 13:14 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
er zit een fanshop in het centrum. goed kijken.
Ik ben er bijna van overtuigd dat Ten Cate komt.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:15 schreef Jasza het volgende:
Haha ten Cate net in het sportjournaal, Van gelder vroeg er klopt niks van de geruchten he:
Hij lachen en zeggen:
Nou dat weet ik niet
Hij vind het iig heel mooi dat Ajax hem wil hebben, vind het een grote beloning maar hij zegt pas na de finale van de CL iets.
Klinkt met de geruchten die er al zijn bijna als een bevestiging.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:15 schreef Jasza het volgende:
Haha ten Cate net in het sportjournaal, Van gelder vroeg er klopt niks van de geruchten he:
Hij lachen en zeggen:
Nou dat weet ik niet
Hij vind het iig heel mooi dat Ajax hem wil hebben, vind het een grote beloning maar hij zegt pas na de finale van de CL iets.
In de competitie werden de laatste drie uitduels tegen NEC, PSV en Twente toch niet verloren althans. Ik denk dat dat uitcomplex iets te groot wordt uitgemeten. De meeste clubs zullen wel een uitcomplex hebben, maar als die thuis dan weer niet zoveel punten halen als Groningen wordt daar niet zo de nadruk op gelegd.quote:Op donderdag 27 april 2006 12:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Al had groningen niet echt veel in te brengen, maar dat is het hele seizoen al zo voor hun als ze uit spelen....
Nou als je met een big smile zegt ' nou dat weet ik niet' Dan is het overduidelijk dat hij komt.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:15 schreef Jasza het volgende:
Hij lachen en zeggen:
Nou dat weet ik niet
Ja gelukkig heb je dat niet gedaanquote:Van Gaal dacht bij Ajax aan Salmon
--------------------------------------------------------------------------------
27 april 2006
Louis van Gaal had als technisch directeur van Ajax Glen Salmon op zijn verlanglijstje staan. Dat meldt de huidige trainer van AZ deze week in Voetbal International. Van Gaal, die bij Ajax op de nominatie zou staan om trainer Danny Blind na dit seizoen op te volgen, is van mening dat de spits van FC Groningen al jaren wordt onderschat.
"In onze thuiswedstrijd vond ik Groningen met Erik Nevland en Glen Salmon heel gevaarlijk", aldus Van Gaal in het blad. "Salmon vind ik al jaren een heel goede spits, hij is altijd ondergewaardeerd geweest. Ik heb hem nog in mijn hoofd gehad voor Ajax."
Juist. Het seizoen was gewoon kut, en dan maakt het niet uit dat Blind een ras-Ajacied is of niet.quote:Nu wordt het door de media opgeklopt alsof Blind een goed seizoen zou hebben gedraaid. Tweede ronde CL in een dramatisch slechte poule, de bekerfinale waarvoor je via Eindhoven, Heerenveen, en het wonder van Roda JC in terecht komt, en de playoffs waarbij je tegen een ploeg speelde die aan het uitvoetballen was en nu tegen Groningen, waarbij je over 2 wedstrijd toch wel de betere moet zijn.
Ik denk eigenlijk ook dat er een (omgekeerd) thuiscomplex is. Het gaat zo'n beetje een eigen leven leiden, en dan kan het op den duur alleen maar tegenvallen.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:20 schreef Cruoninga het volgende:
Ik denk dat dat uitcomplex iets te groot wordt uitgemeten.
quote:Maduro en Rosales hopen op bekerfinale
Hedwiges Maduro en Mauro Rosales hopen alsnog op tijd fit te zijn voor de bekerfinale tegen PSV op 7 mei. Dat meldt RTV Noord-Holland. De twee Ajacieden, die afgelopen zondag tijdens het play-offduel tegen Feyenoord geblesseerd het veld moesten verlaten, lieten weten dat zij hard aan hun herstel werken.
Maduro liep tijdens het duel een enkelblessure op, die hem twee tot vier weken aan de kant zou houden. De international gaf tegenover RTV Noord-Holland aan dat hij toewerkt naar de finale. Dat geldt ook voor Rosales die een knieblessure opliep. De bekerfinale tussen PSV en Ajax wordt gespeeld in de Rotterdamse Kuip.
Het maakt het sneu, zeker omdat Blind over pakweg 5 jaar een uitstekende coach voor Ajax zou kunnen zijn geweest.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:31 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Juist. Het seizoen was gewoon kut, en dan maakt het niet uit dat Blind een ras-Ajacied is of niet.
Wie schrijft hem af? Hij heeft dit jaar de meeste wedstrijden gespeeld. Wat mij betreft speelt Perez volgend seizoen op 10 en blijft Rosenberg gewoon als basisklant voor Mitea op linksbuiten.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:42 schreef Messenga het volgende:
Als er iemand dit seizoen het toppunt van doorzetten is dan is het Rosenberg.Jammer dat ze em zo snel afschrijven
Iedereen die opstellingen voor volgend jaar maakt.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:44 schreef twi het volgende:
[..]
Wie schrijft hem af? Hij heeft dit jaar de meeste wedstrijden gespeeld. Wat mij betreft speelt Perez volgend seizoen op 10 en blijft Rosenberg gewoon als basisklant voor Mitea op linksbuiten.
Ziet er goed uit.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:41 schreef M0NTANA het volgende:
Doel: Stekelenburg (Gentenaar)
Rechtsback: Heitinga (Boakye)
Centrale verdediger: Stam (Grygera)
Linksback: Vermaelen (Schilder)
Defensieve middenvelder: Maduro (Lindenbergh)
Rechtshalf: Mendes da Silva (Sarpong/Yildirim)
Linkshalf: Emanuelson (Boukhari)
Tien: Sneijder (Defour/Gourcouff)
Rechtsbuiten: Rosales (Rosenberg)
Spits: Huntelaar (Babel)
Linksbuiten: Perez (Mitea)
Vermaelen is natuurlijk geen echte linksback, zie hem liever centraal.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:41 schreef M0NTANA het volgende:
Doel: Stekelenburg (Gentenaar)
Rechtsback: Heitinga (Boakye)
Centrale verdediger: Stam (Grygera)
Linksback: Vermaelen (Schilder)
Defensieve middenvelder: Maduro (Lindenbergh)
Rechtshalf: Mendes da Silva (Sarpong/Yildirim)
Linkshalf: Emanuelson (Boukhari)
Tien: Sneijder (Defour/Gourcouff)
Rechtsbuiten: Rosales (Rosenberg)
Spits: Huntelaar (Babel)
Linksbuiten: Perez (Mitea)
Defensie van drie man, dus niet een linksback die opkomt. Meer de rol van Frank de Boer/Winston Bogarde in het succesvolle Ajax onder Louis van Gaal, midden jaren negentig.quote:Op donderdag 27 april 2006 14:04 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Vermaelen is natuurlijk geen echte linksback, zie hem liever centraal.
Hetzelfde geldt voor Heitinga, maar dan aan de rechterkant. Maar de opstelling is 3-4-3, dan kan het welquote:Op donderdag 27 april 2006 14:04 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Vermaelen is natuurlijk geen echte linksback, zie hem liever centraal.
Hedwiges Maduro daarvoor komt dan ook uitstekend tot zijn recht, daarbij hebben de opkomende de laatste jaren de vleugelspitsen nog weleens in de weg gelopen, dat voorkom je nu ook.quote:Op donderdag 27 april 2006 14:10 schreef twi het volgende:
Ik zie liever geen opkomende backs meer. Met Stam centraal leren Heitinga en Vermaelen veel meer van het pure verdedigen.
Ach 3-4-3 of 4-3-3 met opkomende backs . . .quote:Op donderdag 27 april 2006 14:22 schreef F1Bas het volgende:
De vraag is wat onze nieuwe trainer wilt, 3-4-3 zie ik niet zo snel gebeuren namelijk.
Er werd met name gezongen dat Blind een echte Ajacied is en daaraan is geen woord gelogen.quote:Op donderdag 27 april 2006 14:26 schreef jimjim1983 het volgende:
vond het vreemd dat het hele stadion gisteren zo massaal steun betuigde aan Blind, had ik niet verwacht.
Al dus ELF.quote:Afspraak Ten Cate nieuwe trainer Ajax niet terug te draaien
Door: Sander Berends
27/04/2006 13:01
Tijdens en na de wedstrijd tegen FC Groningen kreeg Ajax-trainer Danny Blind gisteren voortdurend steunbetuigingen aan zijn adres. Spelers vielen hem in de armen en supporters scandeerden zijn naam. Het stelt het bestuur van Ajax voor een enorm probleem. Volgens zeer intieme bronnen zijn de onderhandelingen met trainer Henk ten Cate al in een dermate verre fase dat er geen weg meer terug is. ,,We kunnen ze niet meer terugdraaien'', aldus een woordvoerster. Ongeacht het resultaat uit de play-offs zal Blind dus op zoek moeten naar een nieuwe baan. Ten Cate zou als geboren Amsterdammer graag de functie overnemen bij Ajax. De huidige assistent-trainer van Barcelona zou zijn besluit om uit Spanje te vertrekken, na afloop van het seizoen en de finale om de Champions League bekend willen maken.
ik denk niet dat als ze niet blij zijn met hem als trainer dat ze dat dan zouden zingen.quote:Op donderdag 27 april 2006 14:28 schreef BoNi het volgende:
[..]
Er werd met name gezongen dat Blind een echte Ajacied is en daaraan is geen woord gelogen.
Behalve het feit dat men Blind wilde steunen was het ook een belangrijk signaal naar het bestuur.
Ik vond het eigenlijk helemaal niet vreemd....
Bij Talpa werd vooraf aan de samenvatting ook de suggestie gewekt dat bijna iedere Ajax-supporter voor het aanblijven van Blind is.quote:Op donderdag 27 april 2006 14:26 schreef jimjim1983 het volgende:
vond het vreemd dat het hele stadion gisteren zo massaal steun betuigde aan Blind, had ik niet verwacht.
aldus een woordvoersterquote:Op donderdag 27 april 2006 14:30 schreef BoNi het volgende:
[..]
Al dus ELF.
De geruchten worden wel steeds hardnekkiger....
Jammergenoeg niet, had wel mogelijk geweest, wanneer Ajax alles wat eerlijker en opener naar hem communiceerde. Nu wordt hij schandalig behandeld, een échte Ajacied verdient zoiets niet.quote:Op donderdag 27 april 2006 14:35 schreef zjroentje het volgende:
Natuurlijk blijft Blind niet binnen Ajax mocht hij de zak krijgen.
Het respect wat Blind heeft is op basis van zijn voetbalverleden, niet zijn trainersverleden.quote:Op donderdag 27 april 2006 14:35 schreef zjroentje het volgende:
er komt een ruil.. Blind naar Barca.. en henkie naar AJAXquote:Op donderdag 27 april 2006 14:35 schreef zjroentje het volgende:
Ja, het is inderdaad hoop tegen beter weten in. Zo gaat dat nou eenmaal de laatste jaren, exit van ras-Ajacieden waaraan de club zijn identiteit te danken heeft.quote:Op donderdag 27 april 2006 14:35 schreef zjroentje het volgende:
Dat zou best wel chic zijn.quote:Op donderdag 27 april 2006 14:37 schreef space-kees het volgende:
[..]
er komt een ruil.. Blind naar Barca.. en henkie naar AJAX![]()
Je hebt gelijk.quote:Op donderdag 27 april 2006 14:40 schreef Cruoninga het volgende:
Opzienbarend dat een trainer na zo'n seizoen nog altijd zoveel krediet heeft. En dat bij een club waar ze doorgaans voor minder al om het hoofd van de coach roepen. Hoe was het met Jan "oprotten!" Wouters gegaan wanneer hij ook tot het elftal van 1995 had behoord?
Dat klinkt niet eens zo onlogisch om eerlijk te zijn.quote:Op donderdag 27 april 2006 14:37 schreef space-kees het volgende:
[..]
er komt een ruil.. Blind naar Barca.. en henkie naar AJAX![]()
Daar ben ik het dus niet mee eens, want DB werd 14 maanden geleden aangesteld en mocht in de zomer van 2005 miljoenen uitgeven om zijn elftal te realiseren. Met 42 verliespunten na 34 wedstrijden mag je concluderen dat het een kutseizoen was, dus wat dat betreft mag/moet hij plaatsmaken voor een vervanger.quote:Op donderdag 27 april 2006 14:44 schreef space-kees het volgende:
Blind kan er toch niets aan doen.. hij kreeg al die draken van spelers van Koeman, en nu gaan dr eindelijk wat weg.. en zijn er toppers bij gekomen, en komen volgend seizoen nog paar toppers(geef danny nog wat krediet, want de trainer is zo goed als zijn spelers zijn)!!!!
quote:Op donderdag 27 april 2006 14:44 schreef space-kees het volgende:
Blind kan er toch niets aan doen.. hij kreeg al die draken van spelers van Koeman, en nu gaan dr eindelijk wat weg.. en zijn er toppers bij gekomen, en komen volgend seizoen nog paar toppers(geef danny nog wat krediet, want de trainer is zo goed als zijn spelers zijn)!!!!
Blind is een echte Ajacied, dat heeft niks met 1995 te maken. Hij heeft 13 jaar voor de club gevoetbald. Jan Wouters maar 5 jaar, daarnaast is hij een judas. Een echte ajacied speelt niet voor psv.quote:Op donderdag 27 april 2006 14:40 schreef Cruoninga het volgende:
Opzienbarend dat een trainer na zo'n seizoen nog altijd zoveel krediet heeft. En dat bij een club waar ze doorgaans voor minder al om het hoofd van de coach roepen. Hoe was het met Jan "oprotten!" Wouters gegaan wanneer hij ook tot het elftal van 1995 had behoord?
Idd en gisteren tijdens de persconferentie zei hij dat hij dit seizoen een selectie had die niet in balans was.quote:Op donderdag 27 april 2006 14:46 schreef Mr.Mills het volgende:
Nou nou, Blind was zelf tevreden over de selectie en hoefde buiten Lindenbergh geen versterkingen meer...
preciesquote:Op donderdag 27 april 2006 14:50 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Blind is een echte Ajacied, dat heeft niks met 1995 te maken. Hij heeft 13 jaar voor de club gevoetbald. Jan Wouters maar 5 jaar, daarnaast is hij een judas. Een echte ajacied speelt niet voor psv.
Als je alles van te voren wist....quote:Op donderdag 27 april 2006 14:50 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Idd en gisteren tijdens de persconferentie zei hij dat hij dit seizoen een selectie had die niet in balans was.
Seedorf behoorde ook tot het elftal van 1995 en toch is hij bij veel Ajacieden niet geliefd. Van Vossen idem dito. Blind werkt al 20! jaar bij Ajax. Lijkt me dus logisch dat er geen anti spreekkoren komen tegen zo'n clubicoon.quote:Op donderdag 27 april 2006 14:40 schreef Cruoninga het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |