Maar ja, diezelfde VI meld dat Edgar nog onder contract staat bij Inter (zoek maar eens op de speler Edgar Davids en kijk links bij zijn foto)quote:Op donderdag 27 april 2006 11:54 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Heb je dat van hem persoonlijk of is het een quote ergens? VI.nl meldde op 1 augustus 2005 het volgende:
[..]
Dus een transfervrije overstap.![]()
Ahmed Mido Hossam is inderdaad (voor anderhalf seizoen) gehuurd van AS Roma, maar Edgar Davids is toch echt eigendom van Tottenham Hotspur.
quote:Na de gewonnen thuiswedstrijd tegen FC Groningen namen zes Ajacieden afscheid van Ajax, onder wie Yannis Anastasiou en Tomás Galásek. Het tweetal vertelt meteen na afloop wat ze ervan vonden. ,,Ik ben er trots op dat ik tweeënhalf jaar bij Ajax heb mogen spelen", reageerde Anastasiou.
Twee keer binnen dezelfde transferperiode wisselen van club mag geloof ik niet.quote:Op donderdag 27 april 2006 12:25 schreef M0NTANA het volgende:
David Mendes da Silva stonds/staat in de belangstelling van AZ als potentiële vervanger van Denny Laandzaat, dus Ajax zal hem wellicht als ruilobject gebruiken om de Oranje-international binnen te halen? Of denk ik nu tever door?
quote:Op donderdag 27 april 2006 12:25 schreef M0NTANA het volgende:
David Mendes da Silva stond/staat in de belangstelling van AZ als potentiële vervanger van Denny Landzaat, dus Ajax zal hem wellicht als ruilobject gebruiken om de Oranje-international binnen te halen? Of denk ik nu tever door?
5e??? let jij wel op ajax is 4e gewordenquote:Op donderdag 27 april 2006 11:55 schreef DaYwALKuR het volgende:
Toch wel jammer voor Blind, hij kan bijna alles nog halen, voorronde CL, de beker, alleen de titel niet meermaar goed een 5e plek voor Ajax KAN niet. Het liefste zou ik hem volgend jaar nog eens willen zien, maar dat risico kan je bij Ajax niet lopen, stel je voor ze worden weer 5e
.
uit één keer scoren is genoegquote:Op donderdag 27 april 2006 12:31 schreef HeatWave het volgende:
Het was een tamme pot, maar toch wel bijzonder gisteren in de ArenA moet ik zeggen.
Ik had liever nog 2 goals meer gezien, want ik ben er nog niet gerust op. Maar de acties van het publiek en de sfeer in het algemeen was lekker.
voor de zekerheid had je er liever nog wel 1 bij gemaakt. want dan had groningen zowiezo met 4-0 moeten winnnen nu is 2-0 voor verlenging en 3-0 voor een overwinning dat kunnen ze nog wel halen ajax moet gewoon die 0 houden in het hel van het noorden.quote:Op donderdag 27 april 2006 12:35 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
uit één keer scoren is genoeg
Tuurlijk, in principe moet het ook wel lukken, maar makkelijk zal het niet worden.quote:Op donderdag 27 april 2006 12:35 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
uit één keer scoren is genoeg
Ik niet hoor.quote:Op donderdag 27 april 2006 12:42 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Wat ik wel jammer vond was dat boukari (ondanks dat hij heel mooi voorbereidde bij de 2-0) een te harde overtreding maakte op buijs...
Goh die Buijs trapte Boukhari pas smerig, gewoon wraak van Boukhariquote:Op donderdag 27 april 2006 12:42 schreef Mangoworks2002 het volgende:
ik heb de wedstrijd dus niet kunnen zien... Waren we zoveel beter? Wat ik wel jammer vond was dat boukari (ondanks dat hij heel mooi voorbereidde bij de 2-0) een te harde overtreding maakte op buijs...
En los van de prestaties, Blind is Ajax. Praat met hem en kijk of hij als assistent een jaartje door wilt gaan om meer ervaring op te doen. Bijvoorbeeld als assistent van Ten Cate.quote:Op donderdag 27 april 2006 12:42 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind het ook niet kunnen zo hoor. Hoe slecht het ook was, en hoe beroerd Danny het ook gedaan heeft, je moet wel altijd normaal met mensen om blijven gaan.
Maar daar schort het al jaren aan bij Ajax....
Ja, maar ik hoop wel dat hij nu een beetje in vorm blijft...quote:Op donderdag 27 april 2006 12:45 schreef Rhapsody het volgende:
Hij speelde goed ja.
Sowieso speelt ie goed de laatste wedstrijden. Terecht dat Ajax hem wilt behouden.
Hij heeft nog zo'n periode gehad dat hij wel aardig speelde, van mij mag hij weg.,.,quote:Op donderdag 27 april 2006 12:45 schreef Rhapsody het volgende:
Hij speelde goed ja.
Sowieso speelt ie goed de laatste wedstrijden. Terecht dat Ajax hem wilt behouden.
Nee.quote:Op donderdag 27 april 2006 12:47 schreef TC03 het volgende:
Een maand geleden zag iedereen Blind nog liever gisteren dan vandaag vetrekken en nu moet hij opeens blijven.
Klopt, ik vind het ook maar schijnheilig. Blind moet weg als hoofdcoach.quote:Op donderdag 27 april 2006 12:47 schreef TC03 het volgende:
Een maand geleden zag iedereen Blind nog liever gisteren dan vandaag vetrekken en nu moet hij opeens blijven.
Moet van mij ook opstappen als Coach, maar verder gaan als Assistent...quote:Op donderdag 27 april 2006 12:47 schreef TC03 het volgende:
quote:Op donderdag 27 april 2006 12:47 schreef TC03 het volgende:
Uit volle borst meegezongen, maar alleen om hem een hart onder de riem te steken, hij wordt door het bestuur aan het lijntje gehouden en dat vind ik een zéér slechte behandeling van een échte Ajacied.quote:Op donderdag 27 april 2006 12:47 schreef TC03 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |