abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37340583
quote:
Op donderdag 27 april 2006 11:54 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Heb je dat van hem persoonlijk of is het een quote ergens? VI.nl meldde op 1 augustus 2005 het volgende:
[..]

Dus een transfervrije overstap.

Ahmed Mido Hossam is inderdaad (voor anderhalf seizoen) gehuurd van AS Roma, maar Edgar Davids is toch echt eigendom van Tottenham Hotspur.
Maar ja, diezelfde VI meld dat Edgar nog onder contract staat bij Inter (zoek maar eens op de speler Edgar Davids en kijk links bij zijn foto)
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_37340624
quote:
Na de gewonnen thuiswedstrijd tegen FC Groningen namen zes Ajacieden afscheid van Ajax, onder wie Yannis Anastasiou en Tomás Galásek. Het tweetal vertelt meteen na afloop wat ze ervan vonden. ,,Ik ben er trots op dat ik tweeënhalf jaar bij Ajax heb mogen spelen", reageerde Anastasiou.
  donderdag 27 april 2006 @ 12:25:12 #93
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_37340843
David Mendes da Silva stond/staat in de belangstelling van AZ als potentiële vervanger van Denny Landzaat, dus Ajax zal hem wellicht als ruilobject gebruiken om de Oranje-international binnen te halen? Of denk ik nu tever door?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_37340869
quote:
Op donderdag 27 april 2006 12:25 schreef M0NTANA het volgende:
David Mendes da Silva stonds/staat in de belangstelling van AZ als potentiële vervanger van Denny Laandzaat, dus Ajax zal hem wellicht als ruilobject gebruiken om de Oranje-international binnen te halen? Of denk ik nu tever door?
Twee keer binnen dezelfde transferperiode wisselen van club mag geloof ik niet.

3.5 miljoen vind ik wel erg veel voor Mendes.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_37340871
Ik denk dat je te ver doordenkt, zulke constructies heb ik in Nederland nog nooit gezien.
That's all folks!
pi_37340884
Anastasiou Respect voor die gozer.
  donderdag 27 april 2006 @ 12:31:37 #97
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_37341010
Het was een tamme pot, maar toch wel bijzonder gisteren in de ArenA moet ik zeggen .

Ik had liever nog 2 goals meer gezien, want ik ben er nog niet gerust op. Maar de acties van het publiek en de sfeer in het algemeen was lekker .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_37341064
quote:
Op donderdag 27 april 2006 12:25 schreef M0NTANA het volgende:
David Mendes da Silva stond/staat in de belangstelling van AZ als potentiële vervanger van Denny Landzaat, dus Ajax zal hem wellicht als ruilobject gebruiken om de Oranje-international binnen te halen? Of denk ik nu tever door?
  donderdag 27 april 2006 @ 12:35:09 #99
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_37341081
quote:
Op donderdag 27 april 2006 11:55 schreef DaYwALKuR het volgende:
Toch wel jammer voor Blind, hij kan bijna alles nog halen, voorronde CL, de beker, alleen de titel niet meer maar goed een 5e plek voor Ajax KAN niet. Het liefste zou ik hem volgend jaar nog eens willen zien, maar dat risico kan je bij Ajax niet lopen, stel je voor ze worden weer 5e .
5e??? let jij wel op ajax is 4e geworden

anyway 3,5 miljoen voor mendes is veelste veel zeg
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_37341083
quote:
Op donderdag 27 april 2006 12:31 schreef HeatWave het volgende:
Het was een tamme pot, maar toch wel bijzonder gisteren in de ArenA moet ik zeggen .

Ik had liever nog 2 goals meer gezien, want ik ben er nog niet gerust op. Maar de acties van het publiek en de sfeer in het algemeen was lekker .
uit één keer scoren is genoeg
  donderdag 27 april 2006 @ 12:36:50 #101
147713 Twentekomteran
Twentse Groeten
pi_37341130
Hallo,

Naast Blind gaan nog iets van 4 100% Ajacieden weg, dit is toch een moment om te huilen als AJAX supporter. het bestuur moet onder handen genomen worden. Als Blind vertrouwen krijgt, net zoals Van Gaal kreeg, dan komt hij een heel eind. Verschillende spelers zijn dit seizoen vertrokken, hij heeft een jong team overgehouden dat misschien wel bijna klaar is voor een goed seizoen, hij heeft nu ook Huntelaar.

Ik ben Twente fan , maar ik vind het belachelijk dat Blind eruit moet samen met de overige stafleden!!
  donderdag 27 april 2006 @ 12:37:19 #102
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_37341143
quote:
Op donderdag 27 april 2006 12:35 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

voor de zekerheid had je er liever nog wel 1 bij gemaakt. want dan had groningen zowiezo met 4-0 moeten winnnen nu is 2-0 voor verlenging en 3-0 voor een overwinning dat kunnen ze nog wel halen ajax moet gewoon die 0 houden in het hel van het noorden.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  donderdag 27 april 2006 @ 12:39:49 #103
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_37341233
quote:
Op donderdag 27 april 2006 12:35 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Tuurlijk, in principe moet het ook wel lukken, maar makkelijk zal het niet worden.

Al had groningen niet echt veel in te brengen, maar dat is het hele seizoen al zo voor hun als ze uit spelen....
Get woke, go broke!
pi_37341287
Ajax gaat het gewoon redden. En ik denk dat het bestuur nog wel eens goed na mag gaan denken over hoe ze omgaan met de staf.

Dat ze het seizoen NA de laatste wedstrijd gaan evalueren is prima. Maar laat dan nu zien dat je iig vertrouwen hebt in de technische staf.
pi_37341313
ik heb de wedstrijd dus niet kunnen zien... Waren we zoveel beter? Wat ik wel jammer vond was dat boukari (ondanks dat hij heel mooi voorbereidde bij de 2-0) een te harde overtreding maakte op buijs...
  donderdag 27 april 2006 @ 12:42:10 #106
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_37341317
Ik vind het ook niet kunnen zo hoor. Hoe slecht het ook was, en hoe beroerd Danny het ook gedaan heeft, je moet wel altijd normaal met mensen om blijven gaan.

Maar daar schort het al jaren aan bij Ajax....
Get woke, go broke!
pi_37341349
quote:
Op donderdag 27 april 2006 12:42 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Wat ik wel jammer vond was dat boukari (ondanks dat hij heel mooi voorbereidde bij de 2-0) een te harde overtreding maakte op buijs...
Ik niet hoor.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_37341375
quote:
Op donderdag 27 april 2006 12:42 schreef Mangoworks2002 het volgende:
ik heb de wedstrijd dus niet kunnen zien... Waren we zoveel beter? Wat ik wel jammer vond was dat boukari (ondanks dat hij heel mooi voorbereidde bij de 2-0) een te harde overtreding maakte op buijs...
Goh die Buijs trapte Boukhari pas smerig, gewoon wraak van Boukhari
pi_37341394
quote:
Op donderdag 27 april 2006 12:42 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind het ook niet kunnen zo hoor. Hoe slecht het ook was, en hoe beroerd Danny het ook gedaan heeft, je moet wel altijd normaal met mensen om blijven gaan.

Maar daar schort het al jaren aan bij Ajax....
En los van de prestaties, Blind is Ajax. Praat met hem en kijk of hij als assistent een jaartje door wilt gaan om meer ervaring op te doen. Bijvoorbeeld als assistent van Ten Cate.
  donderdag 27 april 2006 @ 12:44:50 #110
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_37341401
Boukhari deed het idd aardig gisteren weer .
Get woke, go broke!
pi_37341424
Hij speelde goed ja.

Sowieso speelt ie goed de laatste wedstrijden. Terecht dat Ajax hem wilt behouden.
  donderdag 27 april 2006 @ 12:45:46 #112
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_37341430
quote:
Op donderdag 27 april 2006 12:45 schreef Rhapsody het volgende:
Hij speelde goed ja.

Sowieso speelt ie goed de laatste wedstrijden. Terecht dat Ajax hem wilt behouden.
Ja, maar ik hoop wel dat hij nu een beetje in vorm blijft...
Get woke, go broke!
pi_37341445
quote:
Op donderdag 27 april 2006 12:45 schreef Rhapsody het volgende:
Hij speelde goed ja.

Hij heeft nog zo'n periode gehad dat hij wel aardig speelde, van mij mag hij weg.,.,
too much is not enough....
  donderdag 27 april 2006 @ 12:47:05 #114
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_37341471
Een maand geleden zag iedereen Blind nog liever gisteren dan vandaag vetrekken en nu moet hij opeens blijven.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_37341494
quote:
Op donderdag 27 april 2006 12:47 schreef TC03 het volgende:
Een maand geleden zag iedereen Blind nog liever gisteren dan vandaag vetrekken en nu moet hij opeens blijven.
Nee.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_37341517
quote:
Klopt, ik vind het ook maar schijnheilig. Blind moet weg als hoofdcoach.
pi_37341521
quote:
Moet van mij ook opstappen als Coach, maar verder gaan als Assistent...
pi_37341578
quote:
  donderdag 27 april 2006 @ 12:52:11 #119
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_37341610
Blind moet ook wel weg, maar hij moet met het verdiende respect behandeld worden. Het is en blijft een ras-ajacied.
Get woke, go broke!
  donderdag 27 april 2006 @ 12:52:52 #120
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_37341625
quote:
Uit volle borst meegezongen, maar alleen om hem een hart onder de riem te steken, hij wordt door het bestuur aan het lijntje gehouden en dat vind ik een zéér slechte behandeling van een échte Ajacied.

Nog altijd denk ik dat het voor alle partijen beter is dat er een nieuwe trainer/coach komt.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')