abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2440980
Dit is het vervolg op Club Daniëlle, deel 7.

Nog even een samenvatting van het voorafgaande:

Situatie: Club Daniëlle is een fantasieversie van Big Brother 3 en BBtB3-fokkers door elkaar. Daniëlle is eigenaar van Club Daniëlle en zij moet sappelen voor het bestaan van deze club.

Laatste update:
De luchtvaartmaatschappijen komen er langzaam weer een beetje bovenop. APK en Karn zijn (na de nodige problemen op de luchthaven) vertrokken naar Thailand. Tante Bep zit nu in Australië. Huiz is voor zaken naar Colombia afgereisd. FemaleHunter vertrekt zeer binnenkort naar de Carribean. Intussen heeft Ethel Jappie van een gewisse dood gered. Scope's organisatie wordt bedreigd door de geheime activiteiten van JooB, de nieuwste aanwinst. Ook Patty_Drab en Lab6 hebben de Club ontdekt. En dankzij de kundige handen van Dr_Greene, die nu bezig is met zijn nieuwste project -Mary- genaamd, heeft BB-King zijn laatste avontuur met Sabine16 toch overleefd.

Verder worden af en toe de verhalen afgewisseld met screenshots.

Om het verhaal herkenbaar te houden, lopen in het topic "Club Danielle" fictie en werkelijkheid, toekomst en verleden door elkaar. Zo zullen exits, kantwissels, ruzies en andere gebeurtenissen een plaats krijgen in het verhaal. Zie de spelregels indien je plotseling de behoefte voelt om mee te schrijven.

Voor meer info check:
"Club Daniëlle", deel 7
"Club Daniëlle", deel 6
"Club Daniëlle", deel 5
"Club Daniëlle", deel 4
"Club Daniëlle", deel 3
"Club Daniëlle", deel 2
"Club Daniëlle", deel 1

Voor commentaar op Club Daniëlle, zie het topic met de verassende naam:
Commentaar op Club Daniëlle, deel 1

Of, als je alles in één keer wilt zien, inclusief handige lijst van de cast:
Club Daniëlle website

Veel plezier!

[Dit bericht is gewijzigd door Scope op 10-12-2001 19:54]

En vast!
pi_2441098
Even snel hier dan een link naar deel 7: Club Daniëlle, deel 7

[wil iemand van de vaste crew de rest toevoegen?]

pi_2441157
Ja, Ethel, zal ik straks doen heb ik gedaan...

[Dit bericht is gewijzigd door Scope op 10-12-2001 20:11]

En vast!
pi_2444852
(standaard disclaimer)

Met een flits springt de operatielamp in het laboratorium aan en verlicht de zachtroze huid van het lichaam dat op de stalen tafel ligt. Dr_Greene loopt zachtjes neuriënd om zijn creatie heen. Het neuriën helpt hem de gebeurtenissen van de afgelopen tijd een beetje op orde te krijgen. BB-King is ontsnapt, maar dat is niet het ergste. Nee, die griezelige man van het Mysterie van Lantbouw, JooB, die bezorgt Dr_Greene kippenvel. Hij laat zijn hand over de koude huid van het lichaam voor hem glijden. "Zo mooi...", mompelt Dr_Greene, "zo perfect..." Abrupt loopt Dr_Greene naar de barometer die aan de muur van het lab hangt. Er is onweer op komst. "Perfect!", glimlacht hij, en begint de apparatuur klaar te zetten...

"Rustig maar, Sabine16, rustig maar", zegt Scope. Sabine16 zit overstuur in het kantoor van Scope boven in Club Ibiza. "Ik kan haar niet uitstaan!", schreeuwt ze, "Mijn baantje inpikken!" Scope staart uit het raam, terwijl hij met zijn hand over zijn kin wrijft. "Sacha, wil je me een plezier doen en Ethel even naar boven sturen?" Sacha legt haar rustig nagelvijl neer en loopt naar beneden, om even later weer naar boven te komen. Scope draait zich om en kijkt naar Ethel, die blozend haar bloesje dichtknoopt. "Jij...", snuift Sabine16, terwijl ze rood aanloopt. "Ssst...", zegt Scope tegen Sabine16, maar Ethel onderbreekt hem. "Ik wilde helemaal niet strippen!", begint ze, "Het was Jappie's idee, maar ik kan hem niets weigeren. Maar Sabine16, ik hoef echt je baantje niet!" Sabine16 kijkt haar verbaasd aan. "Echt niet", glimlacht Ethel verlegen, "jij bent er veel beter in dan ik!" "Vind je?", vraagt Sabine16, "Ben ik écht goed?" Ethel knikt. "Is het opgelost dan, Sabine16?", gaat Scope verder, "Blijf jij onze vaste stripper?" Sabine16 knikt enthousiast, ze is haar boosheid alweer vergeten. "Kom", zegt ze tegen Ethel, "ga je mee naar beneden? Even glaasje 7up drinken?" "Met een rietje?", vraagt Ethel, terwijl beide dames lachend de kamer verlaten. Scope ploft in zijn stoel. "Goed gedaan Scope", zegt Sacha. Scope glimlacht. "Ik heb niets gedaan! Maar bedankt voor het compliment!" Sacha lacht zachtjes. "Luister", zegt ze, plotseling serieus, "beneden zit een vreemde snuiter. Ik ken hem ergens van. Volgens mij heet hij JooB..." Scope buigt zich voorover. "Wat is er dan met hem?", vraagt hij. Sacha begint te vertellen.

Beneden zitten Cynix en Attelenooje met JooB en Lab6 aan een tafeltje. Ze hebben flink zitten zuipen. "Neemz nogges un pilzie, Jopie! Hips!", lalt Attelenooje. Cynix schenkt de glazen nog eens vol, en drinkt direct zijn glas in een teug leeg. "Mijn naam is...kgggggg...Mijn naam is...kggggg...JooB" Attelenooje schiet in de lach, hij slaat mijn zijn handen op de knie. "Hahaha! Volleges mijn hebbie teveel gesope, Jopie!" Een schok schiet door JooB's lichaam. Attelenooje proest het uit. "Hahahaha! Nou hebbie ookal de stuipe! Geen alle kohol meer voor die jonge, Zieniks!" Het ontgaat JooB allemaal. Rode waarschuwings teksten vliegen via zijn optische sensor over zijn netvlies. "Warning. Alcohol Overload. Warning." Plots vliegen de vonken uit zijn oren, en met een metaalachtig klinkende bonk valt JooB met zijn voorhoofd op de tafel. Cynix en Attelenooje brullen het uit! "Haha!", lacht Cynix, "hij had nog maar amper een glas op!" Dan staat Lab6 op, en met zichtbare inspanning tilt hij het lichaam van JooB op en sleept het naar boven, naar een van de kamertjes, Cynix en Atje lachend achterlatend.

In Club Daniëlle is het momenteel saai, erg saai. Iedereen is boos na het mislukte plan van GJ om Ibiza terug te krijgen. "Ik heb het ge-had hier!", schreeuwt Kelly!" Sandy loopt boos achter haar aan. "Jij denkt alleen maar aan jezelluf", zegt ze. "Ja!", gilt Kelly, "begin jij ook nog eens een keertje, bah!" GJ kan overal wel om lachen. Hij heeft het lumineuze plan opgevat een modeshow te organiseren. "Hihi", lacht hij, terwijl hij nog eens een flinke slok van zijn wijn neemt, "en daar komt ons topmodel Sandy en ze draagt een gewèldige creatíe van Ed!" Maar niemand luistert naar hem...

"Het is niet waar...", zucht Scope, terwijl hij met zijn handen door zijn haar wrijft. Sacha knikt. "Toch wel", zegt ze zacht. Scope staat op en staart weer uit het raam. Het wordt vast onweer, het is zo donker buiten. Dan gaat plotseling zijn mobieltje. "Ook dat nog", gromt Scope. Hij pakt het telefoontje uit zijn zak en leest het bericht. "Oh", zegt hij, terwijl hij zich omdraait, "dat is goed nieuws. Huiz is aangekomen in Colombia en is direct begonnen met orde op zaken stellen." Sacha kijkt Scope opgelucht aan. "Ga je mee naar beneden?", vraagt ze, "ik ben wel toe aan een stevige borrel!" Scope knikt en gezamenlijk lopen ze naar beneden. Net als ze bij Jappie, FH en CarOnline aan tafel schuiven, vliegt de deur open. De zaal wordt wit verlicht door een bliksemschicht, en het silhouet van een forse man wordt zichtbaar. Dan gaat de deur dicht, en wordt de onbekende zichtbaar. Het is BB-King! "Hallelujah!", roept hij, "I'm back! New and improved! Halleluhah!" "Amen!", juicht de zaal in koor. "Kom erbij!", roept Sabine16, en de pastoor huppelt van vreugde naar de bar, waar hij tussen Sabine16 en Ethel in gaat zitten.

"Hahahahahaha!" Dr_Greene verkeert in extase. De energie van de bliksem wordt via kabels doorgegeven aan het lichaam op de operatietafel, het lab verlichtend met een vreemd blauw wit licht. Dr_Greene kijkt op de metertjes, nog één bliksemschicht is nodig. Flitzzzzzzzzz! Het lichaam op de tafel vertoont een lichte stuiptrekking. "Kom op Mary, kom op!", moedigt Dr_Greene zijn creatie aan. Hij ziet hoe het lichaam langzaam kleur begint te krijgen, de vingerkootjes beginnen te bewegen...en dan verlicht door een bliksemflits...ziet Dr_Greene hoe Mary's ogen zich openen. "It's alive! It's alive!", gilt Dr_Greene, helemaal door het dolle heen...

---
Hoe gaat het verder, wat is Dr_Greene met Mary, zijn nieuwe creatie, van plan? Wat heeft Sacha Scope allemaal verteld over de geheimzinnige JooB, of is hij niet langer een probleem, aangezien hij zichzelf aardig in de problemen heeft gebracht? Zal Lab6 hem nog kunnen redden? En, hoe zal de omgeving op de vernieuwde BB-King reageren?

We zullen zien...

En vast!
  maandag 10 december 2001 @ 23:13:28 #5
16305 Jappie
parttime reverend
pi_2444976
Hahaha, mooi Scope .....eens kijken of jopie (JooB) behalve mooie verhalen schrijven ook inovaventief zal zijn

[Dit bericht is gewijzigd door Jappie op 11-12-2001 18:53]

maandag 10 december 2001 @ 23:14:05 #6
15985 huiz
Man in Black
pi_2444987
Briefkaartje van Huiz uit Colombia:

Scope Pure Colombia BV
pi_2445048
Ow men ow men ow men!! Ik kan het niet meer bijbenen!!
Sabine, JooB geloof ik en dan Scope ook nog!
Echt geweldig, kom net uit mn werk en dan een deel 8!!
Super!
Screw them.
We're going home.
pi_2445052
Jeetje Scope, was mijn koorts net weer gezakt, krijg ik nu weer de ene na de andere flash (ahaaaaaaaaaaaa) van het lachen...
...
pi_2445064
En een postkaart van Huiz, dat gaat sneller dan een e-meeuw!
Leuk, hopelijk heeft ie mooi weer
Screw them.
We're going home.
  maandag 10 december 2001 @ 23:21:53 #10
15600 BB-King
Long live the King!
pi_2445072
Ha Scope, goed verhaal!
En toch leuk dat Huiz nog een kaartje stuurt!
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_2445500
Geweldig weer Scope!! En wat fijn dat alles wel redelijk goed gaat met iedereen! Ben blij dat Sabine16 weer blij is met haar baantje, zij is ook echt DE stripper van de club en ik denk dat niemand dat kan evenaren. al heb ik gehoord dat CarOnline en FH tijdens het drinken van vele flessen Sancerre hebben geroepen dat ze vééééél beter konden strippen dan Sabine16 en ik en dat ook in een dappere bui wilden doen

Wat leuk dat in het toilet het kaartje van Huiz hangt vraag me af of de geheime dienst dit kaartje ook gezien heeft

En Sacha en Scope zijn toch wel een heel normaal en rustig slim heldenduo aan het worden mmmm, stijgt de roem hun boven het hoofd uit en gaan ze ten onder aan hun eigen arrogantie

Jappie is natuurlijk geschrokken van de gebeurtenissen van de afgelopen tijd, hij is nu wel redelijk rustig.. maar hebben stille wateren diepe gronden??? En is hij ondertussen aan het snuffelen in de beautycase van Patty_Drab, leert deze hem de technieken van het ontharen met hars???

pi_2445746
Scope, geweldig verhaal weer! Als ik het zou kunnen zou ik het zelf ook proberen maar ik deed al 3 dgn over een sintgedichtje....
pi_2445797
Wat ik nu dus heb begrepen is dat Lab-6 iedereen geclaimd heeft tot en met maart 2003 . Vol spanning wachten we dus af... Succes lab-6 in het komende jaar

ps: ik wilde dit bericht in commentaren op.. plaatsen, maar daar is geen hond te bekennen...

dinsdag 11 december 2001 @ 00:35:24 #14
15985 huiz
Man in Black
pi_2445822
quote:
Op dinsdag 11 december 2001 00:33 schreef Ethel o.a. het volgende:
...maar daar is geen hond te bekennen...
Hier wel dan?
Scope Pure Colombia BV
pi_2445840
*woef*
...
pi_2445853
Ethel ,het zou waarschijnlijk duren tot maart 2003 voor ik een verhaal klaar heb!
pi_2445924
quote:
Op dinsdag 11 december 2001 00:28 schreef Lab-6 het volgende:
Scope, geweldig verhaal weer! Als ik het zou kunnen zou ik het zelf ook proberen maar ik deed al 3 dgn over een sintgedichtje....
Hoi Lab-6!
Het hoeft niet op rijm hoor, zoals je ziet doet niemand dat!
Behalve op 5 dec. maar dat is het al geweest
Als je zin hebt om te schrijven, vooral doen!!
Er zijn al zoveel nieuwe schrijvers en alles is leuk om te lezen, dus laat je niet tegenhouden

vind ik dan he, niet dat ik in de organistatie zit, maar ik dacht ik meld het ff. Hopelijk krijg ik geen straf nu

Screw them.
We're going home.
  dinsdag 11 december 2001 @ 00:46:36 #18
15985 huiz
Man in Black
pi_2445957
Heej Lab-6, niks van Ethel aantrekken hoor, die roept de hele tijd vanaf de kantlijn allerlei *tips* die in de verhaallijn horen volgens haar, maar ze schrijft zelf ook nooit.

We zitten hier allemaal voor onze gezelligheid en als je liever leest dan schrijft, dan is het ook goed. En als je liever schrijft dan leest dan ben je ook welkom...

Ik ben even een weekje op vakantie (zit in Colombia toevallig, kom vrijdag of zaterdag weer terug) dus lees ik nu ook eventjes liever dan dat ik schrijf, geen tijd voor daar in Colombia, zaken gaan voor.

Dus geniet lekker mee, schrijvend of lezend, als je het maar leuk vindt!

Ben je niet blij met je rolletje in het verhaal?

Scope Pure Colombia BV
pi_2446120
Glad to be alive!!!

Ben nu al benieuwd wat Dr_Greene met die apparatuur van plan is....

dinsdag 11 december 2001 @ 01:10:43 #20
15985 huiz
Man in Black
pi_2446194
quote:
Op dinsdag 11 december 2001 01:01 schreef -Mary- o.a. het volgende:
Glad to be alive!!!
Welcome to the living world...
Scope Pure Colombia BV
pi_2446876
Sorry ik wil me niet met dit topic bemoeien maar jullie gebruiken mijn dochter. Ik ben de moeder van Sabine 16 en ze is helemaal geen 16. Ze is net 15 geworden maar heeft haar papieren vervalst, en ik maar denken dat het voor een feestje was
Enkele van jullie ga ik aangeven en als mijn meisie thuis komt dan zal ik haar een pak rammel geven.
Ps geloof haar niet als ze zegt dat ze mijn dochter niet is.
Try anything once, twice to be sure
pi_2447187
(standaard disclaimer)

Sodeju.
Begint de boel nu eventjes op zijn plaats te vallen!
Na de bestorming van Tante Bep haar boerderie had ik eventjes wat tijd voor mijzelf.
Ik vroeg me nog steeds af wat ik in het geheel voor plaats moest innemen en òf ik dat wel moest gaan doen.
Ik was immers net terug, en eigenlijk ging het allemaal een beetje te snel.
Daar zat ik dan in de schuur, het was koud, maar gelukkig, Sabine16 was ongedeerd.
Ik rommelde wat in mijn legerpukkel, op zoek naar een sigaret en liep ondertussen naar het weiland.
Ik stak mijn sigaret aan en besefte op dat moment dat dit hetgeen was waar ik al die jaren achteraan had gerend: rust!
De prachtige nacht! Het ultieme niets... Zou ik me dan toch hier vestigen? Zou ik mijzelf eindelijk eens gaan settelen?
Verward maar opgelucht tegelijk keek ik naar de sterren, ik wist precies waar ik was, maar voor het eerst, en eindelijk, was dat niet meer van belang.
Tevreden inhaleerde ik diep.
Ik ga het doen, het kan mij niet meer schelen, ik doe het gewoon. Ik blijf!

De zon kwam op en zoals altijd gaf mij dat het gevoel van, 'weg hier voordat ze je spotten'.
Ja, een besluit kan je zomaar nemen, maar de oude gewoontes en gevoelens die daar bij horen sla je er niet zomaar uit.
Misschien wel een beetje overdonderd door mijn besluit grabbelde ik weer in de pukkel.
De kleren van Sabine16 verwrongen tot touwladder had ik nog steeds bij mij.
Een beetje verbaasd over het feit dat deze lapjes stof genoeg waren om een lichaam te bedekken, schoof ik mijn hand in het kleine broekzakje van Sabine16 haar lycra broek.
Er zat een kauwgummetje, oorbel en een papiertje in.
Nieuwsgierig vouwde ik het verfrommelde papiertje open.
Met een lief poppig handschrift stond er iets geschreven. De ochtendschemer was niet genoeg dus pakte ik mijn aansteker om bij te lichten.
Na enig puzzelen maakte ik er iets uit op van:

Voor als ik er niet meer ben,
Pappa, Mamma hou van jullie!
P.S Pappascheerdiesnorafmoestatnu.

Mmmmm, wel vreemd... Schrijf je zo'n mededeling als je in doods nood bent? Misschien een beetje overdreven, doods nood in combinatie met Ed, maar Sabine16 kon dat natuurlijk niet weten.
Ik stak maar weer een sigaret op, het papiertje nogmaals tegen het licht houdend.
Die laatse zin intrigeerde mij nog het meest. P.S Pappascheerdiesnorafmoestatnu...
Nou ja zin... Als je niet beter zou weten, zou je denken dat Sabine16 de haardracht van haar vader niet echt apprecieerde.
Voor mij was dit wel degelijk een boodschap in code vorm. Niet die van het soort welke ik gewend was te gebruiken, maar Sabine16 had kennelijk toch de noodzaak gezien dit te vermelden in haar, tja ik noem het toch maar, afscheidsbriefje.

Zal ik dit op gaan nemen met mijn nieuw verworven collega's of zal ik dit alleen gaan doen.
En weer de twijfel, had ik 10 minuten geleden niet besloten dat ik het maar eens wat rustiger aan moest gaan doen?
Voor het geld deed ik het allang niet meer, ik zou een ander hobby moeten gaan verzinnen...

Nee, laat het maar komen zoals het komt, ik zal het de heren tezijnertijd wel vertellen.
Het vertrouwen is er nog niet helemaal maar lang zal dat niet meer duren.
Ik heb tenslotte iedereen de hand geschud. Kon bijna mijn lachen niet houden, zo makkelijk als dat ging. Ze zouden onderhand toch beter moeten weten.
In welk handboek stond dat ook alweer.... Oh ja, mijn god, dat is lang geleden.... Hoofdstuk 11, regel 21: Raak elkaar onder geen beding aan, voor dat u het door heeft bent u in het bezit van een zendertje of andersinds traceerbaars.
Het maakte mij wederom aan het lachen. Naïef dat waren ze, alhoewel niet allemaal, want de onderlinge verstandhouding tussen Sas-sers wordt niet bezegeld met zendertjes.

Het was nu al aardig licht aan het worden, in de verte hoorde ik de kerkklokken slaan.
Tijd om te verdwijnen, het was weer een verhelderende nacht geweest.
Alleen mijn leger outfit, daar kan ik mij overdag niet in vertonen.
Nee, niet de kleren van Sabine16, ik zou de te kleine kleding look van dat gekke Patty mens overtreffen.
Nou ja, waarschijnlijk denken de heren daar wel aan voordat we in Antwerpen zijn.
Zal ik ze dan meteen vertellen van dat briefje? of.....

[Dit bericht is gewijzigd door sacha op 11-12-2001 04:18]

...
  dinsdag 11 december 2001 @ 07:18:40 #23
16305 Jappie
parttime reverend
pi_2447378
Verlaten door haar enige echte vriend APK verviel Sacha weer in gesprek met zichzelf. God wat miste ze hem, ze kon het bijna niet bevatten. Was het pas 24 uur geleden? Het leek wel een eeuwigheid. Al die nachten samen waken, waren een welkome afwisseling voor haar onrustige geest geweest. En dan nu plots die eenzaamheid. Open kaart spelen dan maar? Hmm, het klonk aanlokkelijk, maar zoals ze wist kon dat in haar vakgebied haar doodvonnis worden. Nog maar even wachten dan, die paar weekjes hield ze ook wel vol, dan zat de missie er op en kon ze van haar welverdiende rust genieten......

* Jappie vond het zeer intrigerend!!

dinsdag 11 december 2001 @ 09:12:41 #24
17282 Sabine16
Go with the flow..
pi_2447768
quote:
Op dinsdag 11 december 2001 02:16 schreef Moesta het volgende:
Sorry ik wil me niet met dit topic bemoeien maar jullie gebruiken mijn dochter. Ik ben de moeder van Sabine 16 en ze is helemaal geen 16. Ze is net 15 geworden maar heeft haar papieren vervalst, en ik maar denken dat het voor een feestje was
Enkele van jullie ga ik aangeven en als mijn meisie thuis komt dan zal ik haar een pak rammel geven.
Ps geloof haar niet als ze zegt dat ze mijn dochter niet is.

Ik dacht dat je me vader was hehe But anyway ik ben 17!

Scope mooi verhaal Sacha mooi verhaal too! <-- Ben benieuwd wat er nou gaat gebeuren Ik had ook nooit dat briefje in me zak moeten laten zitten! lol

En ik ben weer stripster ik ben weer stripster yahoooo!

[Dit bericht is gewijzigd door Sabine16 op 11-12-2001 09:28]

If you cant beat'em join them
pi_2447922
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_2448087
quote:
Op dinsdag 11 december 2001 09:12 schreef Sabine16 het volgende:

hehe But anyway ik ben 17!

ja maar dat geloven we natuurlijk niet meer,
je moeder waarschuwde ons al dat je alles zou ontkennen

Mooie streamshot trouwens
Ik zag hem gisteravond laat( )nog

Screw them.
We're going home.
pi_2448120
Sacha! Mooi verhaal!

[Oprah Winfreymode on] You go Girl! [/Oprah Winfreymode]

Screw them.
We're going home.
pi_2448226
Hij gaat weer lekker!
enne, de schrijvers moeten zich maar niks van Ethel aantrekken hoor, C en F gaan toch echt niet meer strippen. F gaat de koffers vandaag pakken...
pi_2448263
Sacha een geweldig verhaal
pi_2448339
quote:
Op dinsdag 11 december 2001 09:12 schreef Sabine16 het volgende:

[..]

Ik dacht dat je me vader was hehe But anyway ik ben 17!

Ik geloof dat je het nog steeds niet goed verwerkt hebt meisje, hoe kan je pappie vanuit de hemel hier posten?
Kom naar huis lieverd kindjes van 15 horen deze dingen allemaal niet te doen
PS De poppen in je poppenhuis missen je, ze willen zooo graag met je spelen.
pi_2448363
quote:
Op dinsdag 11 december 2001 10:17 schreef femalehunter het volgende:
Hij gaat weer lekker!
enne, de schrijvers moeten zich maar niks van Ethel aantrekken hoor, C en F gaan toch echt niet meer strippen. F gaat de koffers vandaag pakken...
Ik dacht dat dat wel vetgedrukt mocht, vind je ook niet
Screw them.
We're going home.
pi_2448368
quote:
Op dinsdag 11 december 2001 10:34 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Ik dacht dat dat wel vetgedrukt mocht, vind je ook niet

Go Girl!
pi_2448419
quote:
Op dinsdag 11 december 2001 10:35 schreef femalehunter het volgende:

[..]

Go Girl!

... ...
Screw them.
We're going home.
  dinsdag 11 december 2001 @ 10:53:09 #34
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_2448576
Claim (na Lab6, dus dat kan nog wel even duren)
En om op de vraag te antwoorden of ik ook inventief kan zijn....we shall see
Nou doe je het weer!
pi_2448675
Ondertussen...

Femalehunter heeft het wel gehad in Club D. Ze herinnert zich dat ze een paar maanden geleden 2 tickets heeft gekocht naar de caribean, en gaat daar maar gebruik van maken.
Na van iedereen afscheid te hebben genomen in Club D en in Club Ibiza, vertrekt ze naar haar eigen huis om haar koffers te pakken. De duikuitrusting is gechecked, ze mist alleen haar duikmes, waarmee Ethel onze Jappie heeft gered van een gewisse dood. Femalehunter stapt in haar leasebak en rijdt naar de dichtsbijzijnde duikshop, teneinde een nieuw, scherp, duikmes aan te schaffen. Je weet tenslotte nooit wat je tegen komt op 30 meter diepte, denkt ze.

Thuis aangekomen completeert ze haar duikuitrusting. Dan de koffers...pfff, hoeveel bikini's moeten er eigenlijk mee, als je ruim 2,5 week weggaat? En hoeveel jurkjes? Moet ze nette kleren meenemen voor kerst, of kan ze gewoon in een strandjurkje kerst vieren? Ze gaat tenslotte BBQ-en op het strand met kerst. Vragen, vragen, en niemand die de antwoorden heeft. Na een blik in haar walk-in-closet, maakt ze een selectie van alle zomerkleding. Het inpakken is begonnen... Nog 2 nachtjes in de kou, en dan: Vamos a la playa!
Femalehunter wordt helemaal blij met dit vooruitzicht. Wel vraagt ze zich af of iemand of iedereen van Club D haar komt uitzwaaien op Schiphol. De ervaring leert echter: uit het oog, uit het hart, dus ze rekent nergens op.

Morgen zal ze nog een afscheidbriefje sturen naar Club D. Ze zal haar nieuwe vrienden wel missen, denkt ze. Met weemoed denkt ze terug aan alle avonturen die ze daar beleefd heeft. Vooral Ethel en CarOnline, die samen met femalehunter zich verenigt hebben in CEF, zal ze missen. Wat was het toch leuk, die GJ-Look-a-like dance-contest. Al die mannen in roze DKNY-shirts... femalehunter glimlacht even. Dat met Sinterklaas was minder geslaagd, toch heeft ze er achteraf dubbel om gelegen, samen met Ethel. Huiz, Jappie en Scope zal ze ook zeker gaan missen. Veel avonturen komen door dit trio, dat steeds wat nieuws wist te verzinnen.

Morgen, in Club D: zullen, door het afscheidsbriefje van femalehunter, enkele leden van Club D naar Schiphol gaan om afscheid te nemen? Lees morgen weer!

pi_2448763
Haha FH, op de valreep nog een verhaaltje?! Leuk!

Als Mr Dre je naar het vliegveld brengt wil ik wel mee om je uit te zwaaien hoor,
en daarna ga ik weer gezellig met Mr Dre terug in zn taxi naar Brasschaat...

Screw them.
We're going home.
pi_2448966
quote:
Op dinsdag 11 december 2001 10:53 schreef JooB het volgende:
Claim (na Lab6, dus dat kan nog wel even duren)
Lab6 heeft toch niet geclaimd of wel?
(En als dat tot maart 2003 duurt... op 20 maart worden mn dochters ( DIE IK IN CLUB DANIELLE TROUWENS NIET HEB )
4 jaar dus als dat er voor of er na kan graag want dan heb ik al wat die dag )
Screw them.
We're going home.
pi_2448994
Oei ik ben wel erg aanwezig hier he.
Ik ga wel wat nuttigs doen, schoonmaken ofzo.
Screw them.
We're going home.
pi_2449764
Sacha en FemaleHunter Absolute topklasse! Jullie zijn geweldig!
En FH, maak je geen zorgen, er zal een heel uitzwaai team gereed staan op Schiphol!

JooB, succes met je verhaal (ben benieuwd hoe je je eruit redt)! Lab6, je kunt gewoon een poging wagen! Succes ermee!

CarOnline, kun je bij mij ook komen stofzuigen?

En vast!
  dinsdag 11 december 2001 @ 12:28:10 #40
15985 huiz
Man in Black
pi_2449783
Geweldig weer al die nieuwe verhalen!!!
Scope Pure Colombia BV
  dinsdag 11 december 2001 @ 12:29:47 #41
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_2449803
(standaard disclaimer)

'.....no data...does not compute....waiting for imput....!'
In een kamertje boven Club Daniëlle ligt het schokschouderende lichaam van inspekteur JooB. Uit zijn oren komt nog een klein sliertje rook. Het gezicht is verwrongen in een groteske grimas. De vingers van zijn rechterhand trillen ongecontroleerd. Tritsen data rollen over de optische sensor op het netvlies van zijn rechteroog. De informatie wordt alleen niet geprocessed. Na een paar minuten begint er in de rug zachtjes een relaitje te klikken. Na vijf minuten geklik begint het relaitje te zoemen. Het trillen van de vingers stopt onmiddelijk. De vertrokken grimas ontspant zich en de ademhaling van het geavanceerde bio-systeem komt langzaam weer op gang. Het is altijd lastig dat het motorisch systeem later op gang komt. Het enige dat hij kan doen is bewegingsloos blijven liggen. Ondertussen dringen intussen van buitenaf door in zijn bewustzijn. Hij hoort duidelijk het gelach van beneden, het klinken van glazen, muziek. 'klootzakken,' denkt hij, 'many have tried, but no one succeeded....yet.'
Dan verschijnt de volgende boodschap op zijn netvlies:
"System has not responded for 5 minutes. Do you want to start Auto-Destruct Sequence? >"
Shit. Auto Destruct. Helemaal vergeten. Als dat in werking treedt heeft hij 2 minuten, voordat de nucleaire kernkop in zijn lichaam afgaat.....hij moet...

'System hasn't responded for more than 5 minutes...do you want to commence Auto-Destruct Sequence? >'
Ja, verdomme! wacht nou even...hij moest een puls sturen naaur het auto-override systeem. Krampachtig probeerde JooB zijn spieren te spannen. Niets. Helemaal Niets.
'gggghaaaa...' zweetdruppeltjes begonnen zich te vormen op zin voorhoofd. 'kom op....kom op! dacht hij wanhopig. 'beweeg je!'

"System hasn't responded in more than 5 minutes. Commencing Auto-Destruct Sequence....Now."
Fuck!
Er begon een electronische teller te piepen.
Hij moest zich bewegen, dat was de enige manier om de teller te stoppen...'kom op, concentratie!'
Piep! "Auto-Destruct in one minute and fourty five seconds"
'Beweeg wat! al is het je wimper!'
'Ik doe mijn best, ik...oh fuck, ik blaas de hele tering-bende op! Laat ze allemaal maar lekker feesten...dans maar op de vulkaan! Ik geef het op!'
Piep! "Auto-Destruct in one minute and thirty seconds!"
'Kan mij het schelen...fucking Attelenooje! Fucking APK! Fucking Scope! lach maar! over anderhalve minuut bestaat er helemaal NIKS meer!! Ahahhahahah!!!' gaat het door zijn brein, terwijl van beneden vaag een stem klinkt: 'Hup, Sabine16! strippen!'
'Nee! ik doe het niet meer!'
'Hips! eeeh! Joopie! waaazz iz Joopie?! hebbie gezoooooopeeeh! hahahahah!'
Piep! "Auto-Destruct in....One Minute"
'Fuck you all!!! ik...aah...Anne...'
Anne? Anne? een zoete herinnering vult zijn beneveld brein. Sepiakleurige flarden doemen op uit de mist van zijn koortsachtige gedachtengang. Flarden van een zomer, lang geleden. De geur van Lentebloessem en een zacht parfum vult zijn neusgaten....Een gezicht vormt zich voor zijn geestesoog. Zwarte krullen, bruine ogen, een schaterende lach. Een gracieus meisje in een strak zomerjurkje en een stem...'Jopie....(JooBie..zuipe! roept Attelenooie beneden)...slettebakje!'
Oh Anne....
Piep! "Auto-Destruct in...twenty seconds..."
Anne....wanneer was dat? Dat zijn leven nog één ongecompliceerde vrolijke boel was? Dat hij gelukkig was!
Gelukkig....
Piep! "Auto Destruct in...TEN seconds!"
'Lalalalalalala!.(van beneden)
Een traan rolt langzaam langs zijn wang. Onbewust fladdert een fractie van een seconde de wimper van rechter-oog.
Een onhoorbare klik, nauwlijks geregistreerd in zijn bewustzijn.
PIEEEEEEEEP! "Auto-Destruct......Aborted!"
'Anne...ik..' Versuft knipperde hij met zijn ogen. Abort?
Langzaam bewoog hij een hand. Toen de andere. Even later zat hij op zijn knieën. Niet veel later stond hij overeind, zijn zwarte kleding afstoffend...'And the world will never know' zei hij zachtjes, grinnikend.
Hij liep naar de deur van de kamer en opende zachtjes de deur. Het gestommel van beneden klonk luider. Geruisloos sloop hij de trap af. Daar zaten ze met z'n allen. Voor hij het wist stond hij midden in de Club.
Attelenooie had hem als eerste in de gaten.
'Joopie!!! lalde hij laveloos. Lekkuuuhh Zuippuuuuhhh!'
'Nobody Touch Nothing!' gromde hij. En haalde zijn Berringer tevoorschijn. Blam! Daar had Scope al een kogel in zijn schouder te pakken!

Wordt (zeer zeker) Vervolgd

Nou doe je het weer!
pi_2449828
Joob! Spannend!!
  dinsdag 11 december 2001 @ 12:50:17 #43
15985 huiz
Man in Black
pi_2450029
Oei! Het heeft weinig gescheeld of Club D was van de aardbodem weggevaagd...

Heel spannend Joob!

Scope Pure Colombia BV
pi_2450245
Wat heb ík nu weer gedaan??? Wel heel erg spannend, JooB! : D

BTW...Heb je ICQ of MSN account?

En vast!
pi_2450273
quote:
Op dinsdag 11 december 2001 12:29 schreef JooB het volgende:
'Hup, Sabine16! strippen!'
'Nee! ik doe het niet meer!'
Dit lijkt me alleen een beetje sterk! De rest is heel geloofwaardig!
En vast!
pi_2450378
Hup, Sabine16! strippen
Nee! ik doe het niet meer

Goed zo meisje

pi_2450380
Oops...wel een beetje veel reacties van mij (misschien moet ik ook maar even gaan stofzuigen ofzo), maar ik wilde eventueel wel claimen. Tenzij Lab6, BB-King of iemand anders wil schrijven, post dan ff hier...
En vast!
  dinsdag 11 december 2001 @ 13:24:33 #48
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_2450463
quote:
Op dinsdag 11 december 2001 13:07 schreef Scope het volgende:
BTW...Heb je ICQ of MSN account?
Sorry, ik zit op me werrek! (heb wel msn, maar niet op deze comp).

Kom op, mensen, SChrijven!

Nou doe je het weer!
pi_2450746
Op dinsdag 11 december 2001 12:26 schreef Scope het teen en tander waaronder dit:

En FH, maak je geen zorgen, er zal een heel uitzwaai team gereed staan op Schiphol!
Nou daar gaat mn gezellige ritje in de bossen met Mr Dre...

CarOnline, kun je bij mij ook komen stofzuigen?
Je wil me niet eens op de koffie hebben, en dan mag ik wel komen stofzuigen?! Tuurlijk. Niet he.

Screw them.
We're going home.
pi_2450794
Joob! Spannend! Echt soeper!
* CarOnline zoekt naar het duimomhoogzovanwathebjedatgoedgedaaniksteekermijnduimvanopicoontje, maar kan m niet vinden
Screw them.
We're going home.
pi_2450896
Kep lekker tegen mezelf aan zitten lullen vannacht, zie ik nu....

Inderdaad Jappie!
Bij gebrek aan APK's streamverslagen ben ik vannacht maar uit mijn beddie gekropen en heb de laptop verwisseld voor een echte computer en heb mij een slag in de rondte zitten typen...

...
pi_2450974
quote:
Op dinsdag 11 december 2001 13:54 schreef CarOnline het volgende:
* CarOnline zoekt naar het duimomhoogzovanwathebjedatgoedgedaaniksteekermijnduimvanopicoontje, maar kan m niet vinden
Dit wat je bedoelt?
En vast!
pi_2451031
quote:
Op dinsdag 11 december 2001 14:14 schreef Scope het volgende:

[..]

Dit wat je bedoelt? [afbeelding]

Ja bedankt. Heel mn reactie kan nu naar onzin
Screw them.
We're going home.
  dinsdag 11 december 2001 @ 15:49:06 #54
15600 BB-King
Long live the King!
pi_2452175
Scope, van mij mag je het volgende verhaal wel claimen als je wilt want je hebt toch nog wat recht te zetten! Ik ga wel vanavond/vannacht weer een stukje gaan schrijven dus ben benieuwd wat in die tussentijd de ontwikkelingen zijn!
  dinsdag 11 december 2001 @ 15:56:51 #55
17282 Sabine16
Go with the flow..
pi_2452300
quote:
Op dinsdag 11 december 2001 13:18 schreef Moesta het volgende:
Hup, Sabine16! strippen
Nee! ik doe het niet meer

Goed zo meisje

Pleaze shut up
  dinsdag 11 december 2001 @ 16:01:01 #56
17282 Sabine16
Go with the flow..
pi_2452366
quote:
Op dinsdag 11 december 2001 10:03 schreef CarOnline het volgende:

[..]

ja maar dat geloven we natuurlijk niet meer,
je moeder waarschuwde ons al dat je alles zou ontkennen

Mooie streamshot trouwens
Ik zag hem gisteravond laat( )nog

Caronline Why do you believe that bullshit

Bedankt voor compliment

dinsdag 11 december 2001 @ 17:07:09 #57
16305 Jappie
parttime reverend
pi_2453320
quote:
Op dinsdag 11 december 2001 14:05 schreef sacha het volgende:
Kep lekker tegen mezelf aan zitten lullen vannacht, zie ik nu....

Inderdaad Jappie!
Bij gebrek aan APK's streamverslagen ben ik vannacht maar uit mijn beddie gekropen en heb de laptop verwisseld voor een echte computer en heb mij een slag in de rondte zitten typen...

Maar op wat voor een heerlijke manier geweldigenoten!!
quote:
Op dinsdag 11 december 2001 schreef JooB het volgende:
Hahaha, laat dat nou het woord zijn wat deze analfabeet koortsachtig zocht in zijn beperkt geheugen (11 MB)

En om de vraag zelf te beantwoorden....een volmondig ja

pi_2457432
Ben bijna klaar...nog een surinaams kwartiertje...uh...Nederlands halfuurtje dus!

[Dit bericht is gewijzigd door Scope op 11-12-2001 22:38]

En vast!
pi_2458130
(standaard disclaimer)

Deel 1

De kracht waarmee een kogel zich door het vlees boort went nooit, zelfs niet bij Scope, die in de afgelopen jaren toch een flink aantal kogelgaten heeft opgelopen. Maar Scope is niet de man om hierover te gaan lopen klagen, integendeel, hij vindt zo'n kogelwond bestwel stoer staan. Een tweede knal brengt Scope weer terug in de realiteit. Vanuit zijn ooghoek ziet hij hoe Jappie en CarOnline hun wapens tevoorschijn hebben gehaald en het vuur openen. Sacha heeft in elke hand een Beretta en schiet er lustig op los. Wapens in overvloed! Zelfs Patty_Drab blijkt een oude revolver in zijn handtasje te hebben verstopt. Scope grijpt zijn Desert Eagle en haalt de trekker over...

In het spervuur dat ontstaat probeert iedereen een veilig heenkomen te zoeken. Ethel gooit het duikersmes naar JooB toe en springt dan met Sabine16 en BB-King achter de bar. FemaleHunter, die nog zo had gehoopt op een rustige afscheidsborrel, duikt onder de tafel, samen met Atje, die zich lallend afvraagt "waar Zieniks gebeleven is hips!" Andries laat ook zijn ware aard zien, en lijkbleek van schrik rent ie naar buiten. Diane komt krijsend achter hem aan. "Laat me niet in de steek!", gilt ze boven het geluid van de knallende pistolen uit. Daniëlle volgt haar naar buiten, waar Andries bij zijn illegaal opgevoerde Smart Manta staat uit de hijgen. "Klootzak! Mij achterlaten, hè?", hijgt Diane, en slaat Andries met haar vuisten op zijn gezicht. "Au! Au!", gilt hij, en grijpt met beide handen naar zijn ogen. Dan bereikt de eerste kogel ook de parkeerplaats van Club Ibiza, en vormt een mooi gat in het asfalt. "Shit!", roept Andries, terwijl hij achter het stuur kruipt van zijn Smart, "we gaan nú naar Club Daniëlle, ik heb het hier wel gezien." Daniëlle en Diane kijken elkaar verschrikt aan. "Doe jij het woord maar", zegt Diane. Daniëlle schraapt haar keel. "Uh...Andries", begint ze, "hoe kun jij rijden met twee blauwe ogen?" Andries knijpt het stuurwiel zo stevig vast, dat zijn knuisten wit worden. "Het is mijn auto!", gromt hij met dichtgeslagen ogen, "dus ík rij! Geven jullie maar aanwijzingen. En nu instappen!" De tweede kogel die naar buiten komt schieten, trekt beide dames over de streep en snel stappen ze bij Andries in de Smart. "Ok, Achteruit, gas, links, links, remmen, ja, gassen!", roept Daniëlle en hortend en stotend rijdt Andries de Smart naar Club Daniëlle.

Via zijn optische sensor zou JooB informatie binnen moeten krijgen over de kogels die op hem afkomen. Traject, snelheid, type kogel en geschatte plaats van impact en eventuele ontwijk opties. Maar, helaas voor hem draait zijn systeem op Windows95, dat duidelijk nog niet is voorbereid op de hoeveelheid projectielen die op hem afgevuurd worden en de nodige rode waarschuwingsteksten vliegen alweer voor zijn ogen. "Windows encountered a fatal error...please restart." En hoewel JooB qua hardware in diverse opzichten heel geavanceerd is, is wordt zijn pantser danig vernield door accuratesse waarmee zijn tegenstanders hun wapens hanteren. Vrijwel alle kogels treffen hun doel, terwijl JooB vanwege de gecrashte software een beetje voor spek en bonen terugschiet. Daar verschijnen ook weer de flashbacks aan Anne, het mooie, slanke gracieuze meisje dat JooB was voordat hij werd omgebouwd. Het opstartmuziekje van Windows brengt JooB abrupt weer terug in de realiteit. Plink! "Verdorie!", denkt JooB, "daar heb je die verrekte paperclip ook weer!" "Waarmee kan ik u van dienst zijn?", wil de paperclip vragen, maar daar krijgt hij geen kans toe, want één kogel weet door te dringen tot JooB's accu's en direct valt de stroom uit. JooB's nog menselijke kant voelt hoe hij in elkaar stort...

En vast!
pi_2458190
Deel 2

"Remmen!" Met piepende remmen komt de Smart voor Club Daniëlle tot stilstand... Andries en beide dames klimmen uit het wagentje en lopen naar binnen. "We ruilen van Clubs, nu!", roept Andries. GJ staat voor het eerst van zijn leven met zijn mond vol tanden. "OHHHHHHH YESSSSSSSS!", kraait Kelly, "We gaan weer naar Ibiza!" Enthousiast geeft ze Leo een kus op zijn gezicht, die juist daarvoor zijn neus aan het snuiten was. Kelly trekt een vies gezicht en draait zich om om Leo's snottebel uit te spugen. "Bah!", mompelt ze. GJ heeft intussen zijn stem weer teruggevonden, en nadat hij Andries veel succes heeft gewenst met Club Daniëlle, verzoekt hij zijn werknemers alle spulletjes bij elkaar te zoeken en zich klaar te maken voor de verhuizing.

Flushhhhh! Cynix loopt de WC uit, wast zijn handen in het wasbakje, maar blijft nog even voor de spiegel staan. "Pfoe", zegt hij tegen zijn spiegelbeeld, "wat zie jij er belabberd uit. Niet zoveel meer drinken!" Dan loopt hij de zaal binnen en schrikt zich een ongeluk. In de tijd dat hij op het toilet zijn maag aan het legen was, is de grote zaal van Club Ibiza omgetoverd in een ware schiettent. Hij ziet hoe Sacha, Jappie, CarOnline en Patty_Drab hun nog rokende pistolen op het hoopje JooB gericht houden. Scope en Attelenooje zijn bezig een slotje om Lab6 heen te slaan, maar het wil niet echt lukken. "Ben ik even weg", denkt Cynix, "en gelijk cirkelen de aasgieren klapwiekend rond." Dan krijgt Atje de slotenmaker in de gaten. "Hé ouwe schaperammer!", roept hij, "kom ons es ff hellupe!" Cynix zucht, en opent zijn koffer om er een slotje uit te halen. Intussen komen ook de andere gasten uit hun schuilplaats tevoorschijn...BB-King mompelt zachtjes hallelujah. Verschrikt slaat Ethel de handen voor haar mond als ze het hoofd van JooB, gescheiden van zijn romp, in de gaten krijgt. Even speelt ze met het idee flauw te vallen, maar dan ziet ze dat er geen bloed te zien is, alleen maar snippers van draadjes en andere stukjes metaal. Cynix bemerkt dat hij geen slotjes meer op voorraad heeft. Hij stelt dan ook voor Lab6 te laten gaan. Scope heeft er geen bezwaar tegen, JooB lijkt toch uitgeschakeld nu. "Ok!", zegt hij tegen Lab6, "ga maar dan!" Lab6 knikt, maar pakt snel alle onderdelen van JooB bij elkaar en stopt ze in een plastic zak. Vervolgens rent hij Club Ibiza uit...

"Pfew!", roept FemaleHunter, als de rust een beetje weergekeerd is, "dat was me wel wat, hè!" CarOnline en Scope knikken instemmend. Jammer dat Huiz dit heeft moeten missen, vindt Sacha. "Ach!", zegt Scope wijzend op de camera's die Coos nog heeft laten installeren, "hij ziet het wel terug op video!" Scope hoopt wel dat Huiz nog iets van zich zal laten horen. Aan de bar is BB-King met Patty_Drab in gesprek geraakt. "Wat een enige vrouw", denkt de pastoor bij zichzelf, "daar zou ik nou wel eens een beschuitje mee willen eten!" Ethel heeft intussen het Senseo Crema koffiezet apparaat ontdekt en biedt iedereen een kopje koffie aan, ondertussen vertellend hoe geweldig deze machine wel niet is. "En dat voor maar 140 gulden!", roept ze. "Hmmm", zegt Attel, terwijl hij zijn lippen aflikt, "dit bakkie is lekkeder dan die pleuris die Bea van me eige altijd maak!" Het laatste kopje is voor Jappie, die het lief glimlachend accepteert. Sabine16 komt naast Scope zitten, als ze hem plotseling verschrikt aankijkt. "Je bloedt!", zegt ze, en pakt Scope's schouder beet. "Och", zegt Scope, terwijl hij zijn colbert en overhemd uittrekt, "valt wel mee. Ik voel er al niets meer van. Het was maar een schampschot." Maar Sabine16 heeft de EHBO doos al te pakken, en samen met CarOnline legt ze een mooi verband aan om Scope's gewonde schouder. Dan komen GJ, Kelly, Sandy en Leo de zaal binnengestapt. Met een plof laat GJ zijn koffertje op de grond vallen en voor de tweede keer in zijn leven staat hij met zijn mond vol tanden, bij de aanblik van de ravage...

Hijgend bonkt Lab6 op de deur. "Doe open!", roept hij. Na een minuut gaat de deur open. Dr_Greene verschijnt in de deuropening. "Wat moet je?", vraagt hij. Lab6 opent de plastic zak zodat de dokter kan zien wat er in zit. "Wow!", roept Dr_Greene, en trekt Lab6 naar binnen. Hij pakt de onderdelen van JooB uit de tas en legt ze op de operatietafel. "Kan ik u helpen, Dr_Greene", klinkt een prachtige vrouwenstem. Lab6 draait zich verschrikt om en ziet daar de mooiste vrouw die hij ooit gezien heeft. "Wie is dat?", stamelt hij. "Dat", zegt Dr_Greene trots, "dat is Mary! En Mary, wil je mij mijn gereedschapskist aangeven?" "Maar natuurlijk, Dr_Greene", zegt Mary gehoorzaam. En terwijl Lab6 dit prachtige wezen met open mond aanstaart, gaat Dr_Greene neuriend aan het werk.

--
Zal het Dr_Greene lukken JooB te repareren, of heeft hij Mary's hulp nog hard nodig? Zal Patty_Drab vallen voor de avances van BB-King? Zal Huiz nog contact opnemen vanuit Colombia! Er zijn nog veel meer vragen, maar we zullen zien hoe het afloopt!

En vast!
  dinsdag 11 december 2001 @ 23:03:47 #61
16305 Jappie
parttime reverend
pi_2458493
quote:
Op dinsdag 11 december 2001 22:43 schreef Scope het volgende:

"Windows encountered a fatal error...please restart."

Wat je met boerenslimheid al niet kan bedenken

p.s. ik kan nog wel veel meer quoten......maar wil ook nog wat voor de anderen overhouden Was er weer een van de hoogste orde Scope

[Dit bericht is gewijzigd door Jappie op 11-12-2001 23:06]

pi_2458521
en voor Scope nog eenmaal troelala troelala troelala
en voor Scope nog eenmaal troelala troelalalalala troelalaaaa

mooi verhaal dus

Screw them.
We're going home.
  dinsdag 11 december 2001 @ 23:08:23 #63
15985 huiz
Man in Black
pi_2458579
Ansichtkaartje uit Colombia:

Scope Pure Colombia BV
pi_2458884
En een pluim voor Scope, en nog één en nog één en nog één!
...
  dinsdag 11 december 2001 @ 23:29:39 #65
15600 BB-King
Long live the King!
pi_2458920
Mooi, dan ga ik nu weer even een deeltje claimen!
pi_2458926
oe, spannend!
...
pi_2458945
Goed werk, Scope!
pi_2458989
Allemaal wederom bedankt voor jullie complimenten ! En BB-King, maar er wat moois van! Hallelujah!
En vast!
pi_2459314
quote:
Op dinsdag 11 december 2001 23:29 schreef BB-King het volgende:
Mooi, dan ga ik nu weer even een deeltje claimen!
Wil je misschien nog wel een beetje van onze heilige Knuffelbeer (la je nie gek makuh!) erin doen?
En vast!
  woensdag 12 december 2001 @ 00:03:42 #70
15600 BB-King
Long live the King!
pi_2459369
quote:
Op woensdag 12 december 2001 00:00 schreef Scope het volgende:

[..]

Wil je misschien nog wel een beetje van onze heilige Knuffelbeer (la je nie gek makuh!) erin doen?

Komt in orde!
pi_2459457
Héééé, wat zie ik nu opeens, ben je Casanova van beroep geworden? O wat stout van mij, zit ik te slowchatten terwijl dat eigenlijk in de commentaren moet, maar voor deze ene keer mag dat wel vind ik!
En vast!
  woensdag 12 december 2001 @ 02:09:36 #72
15600 BB-King
Long live the King!
pi_2460587
quote:
Op woensdag 12 december 2001 00:10 schreef Scope het volgende:
Héééé, wat zie ik nu opeens, ben je Casanova van beroep geworden? O wat stout van mij, zit ik te slowchatten terwijl dat eigenlijk in de commentaren moet, maar voor deze ene keer mag dat wel vind ik!
Oeps, ik ben een beetje druk met mijn verhaal bezig en had geen tijd meer om te reageren op het forum! Mja beste Scope, ik ben een casanova geworden sinds mijn ontmoeting met de 'Heilige Knuffelbeer' maar ben nog steeds priester hoor! En ik weet niet wie er nu nog op mijn verhaal wachten, maar nog even geduld aub...!

BB-King merkt dat zijn creativiteit weer aan het verdwijnen is

pi_2460616
*doet met toverstokje*
...
  woensdag 12 december 2001 @ 03:44:52 #74
15600 BB-King
Long live the King!
pi_2460854
BB-King zat aan de bar en zat diep na te denken over zijn ontmoeting met de 'Heilige Knuffelbeer' zoals hij hem voortaan zou noemen. Hij hoefde zich niet meer aan het strakke protocol van de kerk te houden maar gewoon van het leven te genieten en proberen elke mooie vrouw eens lekker stevig te 'bekeren' met één of ander knuffelstandje. Hij had daarnet een gesprekje gehad met Patty_Drab die naast hem op een krukje zat en het beviel hem goed. In gedachte had hij haar al helemaal uitgekleed maar de geile blik veranderde drastisch toen diezelfde Patty_D uit de beha twee ballonnen haalde en ze nog wat groter ging opblazen om nog meer indruk te maken op de pastoor. Met een smoesje wist hij zich uit de voeten te maken en ging hij op zoek naar wat echte vrouwelijke knuffelkandidaten in Club Ibiza!

In Club Ibiza stonden GJ, Leo, Kelly en Sandy nog te kijken naar de puinhoop voor zich. Na een tijdje met de mond vol tanden te staan zei GJ pissed-off: "Andries heeft ons goed beetgenomen, het ziet er naar uit dat wij hier weer de boel mogen gaan opruimen." Leo bemoeide zich ermee: "Volgens mij is hier sprake geweest van wat miscommunicatie, we kunnen de volgende keer beter...." GJ luisterde niet en zei: "Ik weet niet wat jullie gaan doen maar ik ga eerst een paar wijntjes naar achteren gieten." Leo duidelijk op z'n pik getrapt schreeuwde hierop: "Laat me nou eens uitpraten lul!" GJ verrast door de uitbarsting van Leo liet zich niet kennen en ging de discussie aan. Kelly en Sandy waren ondertussen naar de bar gelopen en waren naast Patty_Drab gaan zitten die z'n ballonnen weer druk in zijn beha aan het proppen was. Kelly zei toen ze dit zag: "Wat doe jij nou met die goedkope pruldingetjes? Moet je de mijne eens voelen, net echt hoor! Voel eens aan mijn tieten!!! Jaaaaa Sandy, doe jij ook maar even mee. Voel eens aan mijn tieten!!!" Sandy zuchtte eens diep en gehoorzaamde braaf voordat ze weer een grote mond kreeg.

Terwijl BB-King zocht naar een knuffelpartner hoorde hij opeens een stem in zijn hoofd: "Hee maatje, heb je al wat lekkere wijven weten te pakken hehe?" BB-King schrok maar besefte zich dat het wel de 'Heilige Knuffelbeer' moest zijn. "Uh nee, ik ben eigenlijk nu op zoek om eerlijk te zijn.", antwoordde hij. "Potverdikke, als ik jou zou zijn had ik allang de hand aan mezelluf geslagen weet-je-wel want anders zou die poef van mij echt wel op ontploffuh hebben gestaan." BB-King leek die zin niet echt meer verstaan te hebben want zijn aandacht ging uit naar iets heel anders. "Heej maatje, ik zie dat je dat lekkere wijf in de gaten heb, zo krijg zelluf ook zin erin als ik d'r zo zie. Ik zou zeggen, ga d'r op af en knuffel ze weet-je-wel. Laat je nie gek makuh ouwe gabber!!!", en weg was de stem weer. BB-King moest nu laten zien dat hij het kon en met beheerste stappen liep hij op haar af...

pi_2460866
BBKing! Ik wilde net naar bed gaan, krijg ik zomaar een verhaaltje voor het slapen gaan!
En wat voor eentje!
Zeer bijzonder!!
Screw them.
We're going home.
  woensdag 12 december 2001 @ 07:17:34 #76
16305 Jappie
parttime reverend
pi_2460999
Mooi! BBKing maar wie zou hij nou gespot hebben....zou het dit keer wel een vrouw zijn ?
  woensdag 12 december 2001 @ 10:14:38 #77
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_2461584
Ha ha...Bastards!

I'll be back!

Nou doe je het weer!
  woensdag 12 december 2001 @ 12:26:55 #78
15600 BB-King
Long live the King!
pi_2462688
Ik vond hem zelf wat minder haha maar ik zat gisternacht zo te knoeien en had ook nog op een verkeerd knopje gedrukt dat ik al wat tekst kwijt was en opnieuw moest beginnen. Had er bijna nog de wilgen aangehangen. Maar goed, een paar stukjes waren wel weer leuk.

Ben in ieder geval wel benieuwd welke vrouw ik op het oog heb, hoop op een lekkere

pi_2462836
quote:
Op woensdag 12 december 2001 10:14 schreef JooB het volgende:
I'll be back!
Da's je geraden ook!
quote:
Op woensdag 12 december 2001 12:26 schreef BB-King het volgende:
Ik vond hem zelf wat minder haha maar ik zat gisternacht zo te knoeien en had ook nog op een verkeerd knopje gedrukt dat ik al wat tekst kwijt was en opnieuw moest beginnen. Had er bijna nog de wilgen aangehangen.
Klote is dat, hè! Is mij ook een keer overkomen, alles weg! Sindsdien schrijf ik op aanraden van Huiz in Word! Moet je wel ff in Extra, AutoCorrectie, AutoOpmaak 'rechte aanhalingstekens vervangen door gekrulde aanhalingstekens' uitvinken, anders krijg je van die rare tekens!

Maar verder weer erg leuk verhaal hoor, met onze Heilige Knuffelbeer !!

En vast!
pi_2462856
En voordat iemand anders ermee aan de haal gaat wil ik toch nog even claimen...heb JooB, Dr_Greene, Mary en Lab6 niet nodig, de rest wel!
En vast!
  woensdag 12 december 2001 @ 12:52:00 #81
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_2462870
Deel 1.

(standard disclaimer)

In een bedompte hotelkamer in Bogota zit een zwetende Huiz angstig naar de telefoon te staren. Hij is net een dag geleden aangekomen en zit nu al in de problemen. De gwenste transactie verliep niet zo gladjes als hij gehoopt had. Ten eerste ging het bij aankomst op het vliegveld al bijna fout. De douane-beambte, een zwaar besnord heerschap, zat hem vanachter zijn bureau wantrouwend aan te kijken, beide handen gevouwen op z'n niet geringe pens.
'Ah, Señor, esta un mucho grande persona de Hollanda, no?'
'eh..sorry, me no hablar español!'
'aahhh..que malo!...djoe perfer Englais, no?'
'eh, si! English,'zweette Huiz. Hoe was het in godsnaam mogelijk? Hij zette één voet op Columbiaanse bodem en precies hém pikken ze ertussenuit...rustig blijven nou, ze weten niks. Ze kunnen niks weten...
'Señor! please...answer me a couple questions..then you can go....if no...' met een vette arm maakte de man een weids gebaar. Hij had alle tijd van de wereld. Hij kon hier nog wel uren zitten!
'eh..okay,' stamelde Huiz.
'Do you know a man se ãma...Escubar?'
'No...never heard of him,'
'Are you sure? señor? djoe never see him?' De man nam een haaltje van een vettige afgekloven sigaar, wat een walm verspreidde die misselijkmakend was.
'No! never seen him before in my life!' Rustig blijven.
De man keek hem met zwarte ogen lang aan. Aan de muur tikte een aftandse klok de seconden af. Seconden die uren leken te duren.
'Okay...djoe can go...thank djoe verrymuch, Señor!'
Enigszins shakend stond Huiz op uit de stoel. Geloofde de man hem? Bijna niet te geloven, want hij zat te zweten als een otter. Hij herschikte zijn bezwete kledij en stak onhandig een hand op, ten afscheid.
'zenk you sir! eh..Muchas Gracias!.. beye beye!'
'De nada,' ronkte de man, terwijl zijn stoel zuchtte onder zijn gewicht, 'see you aroun'!
En bijna misselijk van de spanning had hij het kantoortje verlaten. 'Goh, is die commando-training bij de verbindelaars toch nog ergens goed voor geweest!'had hij nog opgelucht gedacht. Maar inmiddels was het 24 uur later en voelde hij zich helemaal niet meer zo opgelucht. Sterker nog, hij was zo gespannen als een houten jas!
Sinds hij in het hotel was, had hij het gevoel gehad dat hij gevolgd was. Iedere keer als hij uit het raam keek, was het alsof hij net uit een ooghoek een schim in de schaduwen weg zag duiken! Maar hij zag niemand...
Opnieuw keek hij naar de telefoon! Escubar! Hoe wist de man van zijn contactpersoon hier in Columbia? En het was geen gok geweest, dat wist hij honderd procent zeker! De man had allang moeten bellen...hij had al twee postkaarten naar Holland gestuurd, maar Scope en Sacha zouden geen genoegen nemen met een derde, zonder uitleg! Hij had geen excuus meer. Het harde geluid van de telefoon deed hem bijna tegen het plaffond aan springen. Hij dook inelkaar! God, laat het Escubar zijn...dan kon hij ergens op een onopvallende plek afspreken en dan als de sodemieter terug naar Europa!

De ravage in Club Ibiza was compleet. Gert Jan en Leo liepen te foeteren, terwijl ze de rotzooi zo goed en zo kwaad als het kon opruimden. Kelly had meteen de eerste de beste spiegel achter de bar opgezocht die nog niet kapot-geschoten was en stond zichzelf uitgebreid te bewonderen. Sandy had zichzelf stil in een hoekje van de club opgerold en lag stilletjes voor zich uit te snikken. Het zou niet meer lang duren voordat ze haar nervous breakdown had. Aan de bar zat BB King, met aan zijn zijde de schone Patty_Drab, die een wel erg welgevulde voorgevel bleek te hebben. 'Goh,'riep Gert Jan, 'kan jij niet effe in het bubbelbad gaan liggen, dan spring ik er bovenop!'
'Ja, en dan zeker wéér kortsluiting hiero!'reageerde Leo, druk bezemend. 'wat is hier in godesnaam gebeurd?'
'Eh'lalde iemand bij zijn oor, 'dat zall ik uw is effe haarfein uitlegge!'Het was Attelenooje, die buiten wat gaten in zijn bouw-kledij geen averij had opgelopen.
'ik zeg, tege Bea, van sichsellef, ik seg, ik geef um een schop in ze rug en dan hoppa!! hhhaaahaaahaa! bleef nix van um over!!' Walgend en met betraande ogen van de drankwalm uit Attelenooje's bek maakte Leo zich kotsend uit de voeten. 'Godverdomme!'spoog Cynix nijdig, zo blijf ik hier schoonmaken!'

Nou doe je het weer!
  woensdag 12 december 2001 @ 12:54:26 #82
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_2462885
quote:
Op woensdag 12 december 2001 12:49 schreef Scope het volgende:
En voordat iemand anders ermee aan de haal gaat wil ik toch nog even claimen...heb JooB, Dr_Greene, Mary en Lab6 niet nodig, de rest wel!
Sorry niet gezien...
Nou doe je het weer!
  woensdag 12 december 2001 @ 13:01:47 #83
15600 BB-King
Long live the King!
pi_2462933
Hoe kan ik nu weer naast Patty_Drab zitten?!!
Ik was toch van plan om naar een mooie chick te stappen

Help mij uit deze benarde positie, wie dan ook...

pi_2462939
quote:
Op woensdag 12 december 2001 12:54 schreef JooB het volgende:
Sorry niet gezien...
Haha! Maar je ziet hoe belangrijk het is om te claimen, maak je verhaal nu maar af...brei ik het erna wel weer goed!
En vast!
  woensdag 12 december 2001 @ 13:12:10 #85
15985 huiz
Man in Black
pi_2463000
Ja Scope, brei mijn situatie ook maar weer goed
Scope Pure Colombia BV
pi_2463100
en brei voor mij een vestje, kep 't hartstikke koud!
als je wilt...

Nou ik ben benieuwd, mooi verhaal JooB... en nou wachten op Skoop... joepie..

Screw them.
We're going home.
  woensdag 12 december 2001 @ 14:06:57 #87
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_2463482
Deel 2.

(standaard dis-claimer)

'Kunt u hem repareren?'hijgt Lab6 in de kille, klinische ruimte van Dr_Greene's laboratorium. De Dr. kijkt even verstoort op van zijn werk. Er verschijnt een boze rimpel boven de ijsblauwe ogen.
'repareren, repareren....'t is geen tosti-apparaat! zie je niet dat ik hier wetenschappelijk belangwekkend werk verricht? Man! je hebt totaal geen benul van de brille van mijn arbeid!' En weer gleed zijn blik even naar de beeldschone assistente. Wat een waarlijk goddelijke creatie! Tot in iedere milimeter van haar 1.98 meter: PERFECTIE!
Maar waar was hij gebleven? Oh, ja, die stomme vragen van die sterveling, Lab6!
'Nee, mijnheer Lab6, de nieuwe JooB wordt een werk dat zijn weerga in dit heelal niet kent!'
'Nou, deze versie was toch ook al niet mis, op een kleinigheidje na, dan,' probeerde Lab6 voorzichtig. Hij wilde niet de toorn van de goede doctor over zich afroepen. Wie weet wat voor andere helse creaties hij nog op z'n naam had staan? Lab6 rilde even bij de gedachte!
'Toegegeven, het was natuurlijk een blunder om als stuurprogramma voor dit op zich onverwoestbare systeem een onbetrouwbare versie van Windows '95 te gebruiken...' Dr_Greene's stem ging slechts een tiende van een octaaf omhoog, wat meestal niet zo'n goed teken was!
'Maar WIE gaf mij de verkeerde CD-Rom bij het installeren?!!
En even richtte de volle furie in de blik van de Doctor zich op Lab6! Deze begon onmiddelijk ongecontrolleerd te rillen. Dit waren de enige momenten, die erop hintten, dat Dr_Greene mischien niet helemaal menselijk was...mischien wel helemaal niet menselijk!
'ma ma ma...' stamelde Lab6.
'Rustig maar, ik ben niet rancuneus. Tenminste, niet waar het dit soort werk-modellen betreft. Mag ik even die laser-boor van je, Mary?' MAry gaf hem de boor. Hij werkte rustig, maar onverstoorbaar door. Eerst zorgde hij ervoor dat onherstelbaar beschadigde lichaamsdelen vervangen werden. Waar hij geen bionisch materiaal kon gebruiken, verving hij de delen door de nieuwste versies van onverwoestbaar titanium. Mechanisch zat het wel snor. Het waren de bio-mechanische processen waar hij zich meer zorgen over maakte. Hij verwijderde meteen het fake Self Destruct alarm. Geen reden voor onnodige paniek. Na vier-en een half uur opereren, startte hij de zelf-test van het systeem. Scan-disc, auto-drive. Start download geheugen....
'Meteen even kijken of we dat virus er niet uit kunnen krijgen,' mompelde de doctor.
'Dat Anne-virus is verdomde lastig te traceren!'
'Zijn dat geen valse herinneringen?' durfde Lab6 het aan te vragen.
'Zoiets...het is een hardnekkig virus dat doet verlangen naar een oude liefde, of relatie, of hoe jullie mensen dat ook noemen!'
'Wat triest. Was die Anne iemand die hij echt gekend heeft?'
'Natuurlijk niet! Ze was een geheim agente die werkte bij Buitenlandse Zaken. Goed in haar werk, uitermate geschikt voor undercover. Ze is nog wel eens voor ons naar Israel geweest. Gedineerd met Sharon, dat soort dingen. Ja, Anne van de Werk was een prima agente! Totdat ze onderdook, natuurlijk....' Nu is het een mysterieus virus, vreemd genoeg.'
Na vijf uur was de operatie ten einde. Dr_Greene keek eens goedkeurend naar zijn werk. Niet slecht, vond hij zelf, niet perfect, zoals Mary, maar...lang niet slecht. De nieuwe JooB kon alles wat zijn oude versie kon, en meer. En beter! 'We can rebuild him....Better...Stronger....Faster!'
AAHAHAHAHAHA!'lachte de doctor. Lab6 keek verschrikt naar de uitgang.
'Zo...en nu om het af te maken...het nieuwe besturingsprogramma!' Dr_Greene strekte zijn hand uit en keek Lab6 dreigend aan. 'En waag het niet me weer teleur te stellen!'
'Natuurlijk niet, doctor! hier! Windows Millenium Edition! zonder bugs!'
'Mmmm...better be right...'
Toen de installatie voltooid was, opende een nieuwe JooB zijn ogen op voor het eerst op de wereld. Hij keek de doctor aan. De data-chip begon meteen informatie door te geven. Daarna keek hij naar Lab6, de man die hem gered had. 'Dank je.' sprak JooB zijn eerste woorden.
'Graag gedaan,' stamelde deze, 'je zag er uit als een vergiet!' JooB draaide zich om en zag Mary voor het eerst in volle glorie voor zich staan. Haar antisceptische nachtgewaad opende zich lichtjes en gaf een aanblik op een paar glorieuze borsten.
'Mama!' liet JooB zich ontvallen. Dr_Greene glimlachte trots. Mary liet zich ook niet onbetuigd door al deze ongegeneerde aandacht. Zij bloosde en het leek of ze het compliment wilde beantwoorden.
'K..k...k...k' JooB fronsde zijn wenkbrauwen K?
Mary begon steeds heftiger te stotteren, haar ogen knipperend, het hoofd op en neer knikkend.
'koe...koe...koe....koe...KOEK'
'Kindje!' riep Dr_Greene bezorgd, 'wat is er met je!'
'KOEK....KOEK....KOEKOEKKOEK!
'Koek koek!' probeerde Lab6, in zijn naiviteit. De vuistslag van Dr_Greene trof het frontaal op zijn neus.
'KOe...KOEK...KOEKOE...KOEKE....

KOEKELEDOOSIE!'

En met een zucht viel Mary flauw.
'Mooi' zei JooB, 'dat weten we ook weer! ik ga naar Columbia, de mazzel!' En voor de Doctor iets kan zeggen, was hij de deur al uit.
'Maryyyyyy!' schreeuwde Dr_Greene.

Nou doe je het weer!
pi_2463578
* CarOnline zet petje op, om hem daarna weer af te nemen! Heel mooi!
Screw them.
We're going home.
pi_2463585
Hahahaha! ! Goed verhaal, JooB!

Toch jammer dat Dr_Greene geen XP heeft geinstalleerd, ik voorzie weer de nodige problemen.

En vast!
pi_2463747
quote:
Op woensdag 12 december 2001 13:01 schreef BB-King het volgende:
Hoe kan ik nu weer naast Patty_Drab zitten?!!
Ik was toch van plan om naar een mooie chick te stappen

Help mij UIT deze benarde positie, wie dan ook...

Ik ben een mooie chick! Een soort Nicky Nicole, maar dan mooier en atletisch met stootkussens
Maar ik wil helemaal niet dat je aan me zit pastoortje. En van Sabine16 blijf je helemaal af, gggrrrrr
Want als je niet uitkijkt dan help ik jou IN een benarde positie

Klasse allemaal

No more streams, so now I'm listening to http://www.smoothjazz.com
pi_2463971
JooB, kan ik een mailtje naar je e-mailadres (dat in je profielstaat) sturen?
En vast!
  woensdag 12 december 2001 @ 15:09:48 #92
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_2464002
quote:
Op woensdag 12 december 2001 15:05 schreef Scope het volgende:
JooB, kan ik een mailtje naar je e-mailadres (dat in je profielstaat) sturen?
Nee, da's mijn email thuis.

Doe maar naar joopb@hotmail.com
of:
joop.tree.feyenoord@12move.nl

Nou doe je het weer!
  woensdag 12 december 2001 @ 16:10:26 #93
17282 Sabine16
Go with the flow..
pi_2464712
quote:
Op woensdag 12 december 2001 14:32 schreef Patty_Drab het volgende:

[..]

Ik ben een mooie chick! Een soort Nicky Nicole, maar dan mooier en atletisch met stootkussens
Maar ik wil helemaal niet dat je aan me zit pastoortje. En van Sabine16 blijf je helemaal af, gggrrrrr
Want als je niet uitkijkt dan help ik jou IN een benarde positie

Klasse allemaal

Go patty Go patty Tnx hun
  woensdag 12 december 2001 @ 16:19:40 #94
17282 Sabine16
Go with the flow..
pi_2464832
Verder heb ik weer heerlijk genoten van de verhalen !!

**applause**

pi_2465670
quote:
Op woensdag 12 december 2001 14:32 schreef Patty_Drab het volgende:

[..]
En van Sabine16 blijf je helemaal af, gggrrrrr

Ik ben blij dat je op mijn Sabientje past Patty Dank je

De verhalen waren weer toppie

pi_2465777
Ben weer helemaal bijgelachen, en wacht (helemaal niet on-)geduldig op Scope...
oh my, wat zeg ik nu weer...
...
  woensdag 12 december 2001 @ 17:41:32 #97
16305 Jappie
parttime reverend
pi_2465964
Great Jo(o)B!!!!

Scope zal achter de schermen je email wel nodig gehad hebben om te smeken voor clementie!

woensdag 12 december 2001 @ 17:42:04 #98
17282 Sabine16
Go with the flow..
pi_2465969
quote:
Op woensdag 12 december 2001 17:20 schreef Moesta het volgende:

[..]

Ik ben blij dat je op mijn Sabientje past Patty Dank je

De verhalen waren weer toppie

Je leert het ook niet he? Je begint me nu een beetje te vervelen. Grapje is nu wel duidelijk en leuk geweest.
Please stop this!
  woensdag 12 december 2001 @ 17:52:58 #99
16305 Jappie
parttime reverend
pi_2466073
quote:
Op woensdag 12 december 2001 17:42 schreef Sabine16 het volgende:

[..]

Je leert het ook niet he? Je begint me nu een beetje te vervelen. Grapje is nu wel duidelijk en leuk geweest.
Please stop this!

Heeft iemand nog een americain football team in de aanbieding!!!!! Sabine16 needs it!!!
pi_2466491
quote:

[..]

Please stop this!

Ah joh, maak je niet druk, het zal wel goed bedoeld zijn!
Ik snap je wel hoor, maar het is maar Club Danielle...waar alles mag en nix moet! Kiep it Koel
Screw them.
We're going home.
  woensdag 12 december 2001 @ 18:49:38 #101
17282 Sabine16
Go with the flow..
pi_2466544
quote:
Op woensdag 12 december 2001 18:42 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Ah joh, maak je niet druk, het zal wel goed bedoeld zijn!
Ik snap je wel hoor, maar het is maar Club Danielle...waar alles mag en nix moet! Kiep it Koel

Ok mamma
pi_2466624
Sttttt... das ons geheim
Screw them.
We're going home.
  woensdag 12 december 2001 @ 20:02:45 #103
17282 Sabine16
Go with the flow..
pi_2467481
quote:
Op woensdag 12 december 2001 18:58 schreef CarOnline het volgende:
Sttttt... das ons geheim

Ok, my lips are sealed

pi_2467576
Wordt femalehunter nog uit het verhaal geschreven?? Scope, waar ben je???
  woensdag 12 december 2001 @ 20:09:56 #105
16305 Jappie
parttime reverend
pi_2467600
quote:
Op woensdag 12 december 2001 20:08 schreef femalehunter het volgende:
Wordt femalehunter nog uit het verhaal geschreven?? Scope, waar ben je???
Femalehunter word 17 dagen lang tijdens haar afwezigheid gruwelijk misbruikt
pi_2467907
(Standaard Disclaimer )

Deel 1

Achter de bar na een kopje koffie uit de nieuwe Senseo Crema machine komt Ethel weer wat bij haar positieven. Ze beseft voor het eerst waar ze eigenlijk is. Een of andere louche club het leek zo leuk, maar eigenlijk voelt ze zich niet op haar gemak. Ze kijkt eens goed rond, en voelt de weerzin opborrelen. "Ik ga weg hier", denkt ze, "en ik kom nooit meer terug!" De feesten, het dansen, de liters Sancerre, de lol met CEF en natuurlijk de GJ-look-a-like-dance-contest heel leuk, maar sinds de laatste schietpartij met JooB heeft Ethel het hier gehad. Ze moet hier weg, maar waar moet ze heen? Als een zombie staart ze in de puinhopen voor haar uit.op haar lip bijtend.

Terwijl Cynix en Attelenooje GJ en de rest van de bewoners helpen de zaal een beetje op te ruimen, zit FemaleHunter nog te praten met CarOnline en Scope en vertelt trots dat morgen weggaat naar de Bahama's. Lekker weg, met haar (overigens welgevormde) achterwerk in het zand. En dan duiken heerlijk! Scope en CarOnline onderdrukken het jaloerse gevoel dat zich van hen meester maakt en grijnzen er vriendelijk op los, met een zuur gezicht. Ethel staat stiekum hun gesprek af te luisteren. "Zo", denkt ze, "dat lijkt me een goede plaats om eens lekker uit te rusten!" Als ze nou eens heel stiekum met FH mee ging? Ze staart nog steeds naar het koffie kopje in dr hand, maar ze zit ergens diep van binnen een list te bedenken FH vertelt intussen verder over wat ze allemaal mee moet nemen, van de koffers die allemaal mee moeten, en hoe ze in vredesnaam een keuze moet maken uit al haar bikinis. Ethel besluit met FH mee te gaan, wat er ook gebeurt!

FH neemt voorlopig afscheid van Scope en CarOnline en beweegt zich richting deur.
Ethel duikt onder de bar, en wacht tot FH naar buiten is gelopen. Dan sprint ze gebukt naar de kapstok en gaat er snel achter staan, om van daaruit door het glas in de deur te kijken waar FH heen gaat. FemaleHunter, die niets in de gaten heeft, loopt inmiddels buiten door de vrieskou richting huis. Ethel pakt een jas van de kapstok en trekt m snel aan. Trekt de deur zachtjes losen piept er doorheen. Als ze buiten staat, en FH in het vizier heeft, sprint ze naar de dichtstbijzijnde boom en gaat er met ingehouden adem achter staan. "Klein maken" denkt ze. En eens kijken wiens jas ik aan heb. Ze voelt in de binnenzak, en daar piept een papagaai. "Oh de leren jas van Andriesdie is hij mooi kwijt nu!", zegt ze zachtjes. FH loopt niets vermoedend op haar dooie akkertje richting haar huisje, al "Heeeee heehee baby Oeh Ah" neuriend. Ze heeft er zin in! Lekker de kerstdagen in een rieten rokje en een zonnehoed op dr bolnog 1 nachtje slapen. Ethel duikt van boom naar prullebak, van prullebak naar lantaarnpaal, van lantaarnpaal in een portiekje.om FH zo ongezien mogelijk te achtervolgen.

Als FH thuis is aangekomen, loopt ze direkt door naar boven om haar koffers op te zoeken. Ze heeft gelukkig al het een en ander voorbereid, haar duikspullen liggen al compleet op de grond. Ze is vreselijk vermoeid, maar dit is gewoon een klusje wat moet gebeuren. Ook wel weer leuk aan de andere kant. Ethel wacht geduldig achter een auto, ze kan in het licht FH zien, die bezig is op de slaapkamer, haar kasten uit te ruimen. Ethel gaat eens verzitten na een uurtje. "Zere kuiten krijg je er van", moppert ze. Maar ja ze heeft wel een goed doel in het vooruitzicht.

Na 2 uur geeft FH de moed op. Haar hele slaapkamer ligt vol met bikini's, broeken, t-shirts, topjes, makeup spullen, petjes, flippers, badslippers. Wat een drama. Ze weet nog maar één uitweg. Kelly bellen. Kelly, haar vroegere vriendinnetje. Hun wegen zijn een beetje gescheiden, omdat Kelly wat andere interesses kreeg. Maar ze weet wel wat FH in haar koffer moet pakken. Ze belt naar Kel op dr mobieltje. Kelly vind het een énig idee en belooft FH een verassing mee te nemen. Op de achtergrond hoort FemaleHunter hoe Leo en GJ tegen elkaar aan het schelden zijn! "Hé Gèhèrt!", kraait Kelly, "Hou je eens stil, ik ben even aan het bellen!". "Laat me uitpraten, Kel!", roept GJ boos op de achtergrond. "Mannen!", verzucht Kelly tegen FH. Femalehunter glimlacht even, en dan hoort ze Kelly naar GJ gillen dat ze weggaat.

Even later ziet Ethel tot haar stomme verbazing Kelly aankomen lopen, al mopperend en pruttelend een grote schatkist voort duwend. Ze heeft er een rood hoofd van gekregen. Ethel gaat wat rechter op zitten, en houd zich vast aan de motorkap van de auto. FH doet de deur open als Kelly heeft aangebeld, en roept verrast "Oh!" als ze de grote kist ziet.

Samen zeulen ze het ding de trap op, en als hij eindelijk op de slaapkamer staat, doet Kelly de kist langzaam open. FH doet eerbiedig een stapje achteruit.
Kelly zegt met zachte geheimzinnige stem: "Dit, FH, mag jij mee, omdat je mijn beste vriendin bent. Omdat je me gesteund hebt, in moeilijke tijden. Wees er zuinig op, ik wil het wel terug. Maar ik sta erop dat jij het mee neemt". FH is verrast, en weet niet wat ze met de situatie aan moet. Kelly doet de kist helemaal open, en daar ligt het zeemeerminnenpak van Kelly. Inclusief zeewier, parels, schelpen. Alles erop en er aan.

"Omdat je gaat duiken, FemaleHunter!", zegt Kelly kinderlijk blij. FH vind het zo ontroerend, en de tranen springen haar in de ogen. Ze omhelsen elkaar. "Ik heb je gemist", snuift FH. "Ik jou oohook!", roept Kelly. De meiden maken het weer goed met elkaar, en Kel begint al snel op systematische manier de koffer van FH in te pakken. Bikini hier, stringetje daar In no time zit de schatkist vol met kleding. Helaas mag FH maar 30 kilo aan bagage mee nemen en 20 kilo aan duikspullen, dus moet er een paar kilo af van de duikartikelen. Na wat wikken en wegen, en hele discussies, zijn ze het erover eens wat wel en niet mee moet. Uiteindelijk staan klaar voor verzending: één schatkist en één grote koffer allebei vol met duikspullen en kleding.

Dan zeulen de dames de schatkist naar beneden en laden hem in de achterbak van FemaleHunter's zwarte Volvo V70. Ze laten de achterklep van de auto openstaan en lopen weer FH's huisje binnen om de andere koffer te gaan pakken. Dit is het moment waar Ethel op gewacht heeft, en hoewel ze het heel erg koud heeft, besluit ze deze kans te grijpen. Snel rent ze naar de Volvo, opent de schatkist en graait er wat kleding uit. Die verstopt ze zolang onder de auto. Tevreden ziet ze dat er ook een zuurstoffles in de kist ligt, handig voor als ze het benauwd mocht krijgen. Uiteindelijk klimt ze zelf in de schatkist en doet het deksel net op tijd dicht. Want daar komen Kelly en FemaleHunter alweer aangelopen. Ze schuiven de koffer naast de schatkist en doen dan de achterklep in. Daarna doet FH de deur van haar huisje op slot, en beide dames stappen in de Volvo, en gaan op weg naar Club Ibiza om daar nog even afscheid te nemen.

---
En dan zal Scope nu deel 2 schrijven!

En FemaleHunter, een fijne vakantie, goeie reis en lekker bakken hè!
Denk aan ons. In deze vrieskou!!!
Groeten van CarOnline

Screw them.
We're going home.
pi_2468022
Geweldig verhaal CarOnline. Ik zie het helemaal voor me, Ethel die me achtervolgt (in Andries'jas met papagaai)... LOL!

Je kunt trouwens wel merken dat je inside-info van Scope hebt ontvangen (over mijn bestemming en wat voor auto ik heb), maar dat geeft niet, je hebt het hardstikke goed gedaan.

Ik ben benieuwd hoe Scope het verhaal afmaakt... Nog 2 uurtjes wachten dus... Spannend!

woensdag 12 december 2001 @ 20:46:41 #108
17282 Sabine16
Go with the flow..
pi_2468084
Gaaf, mooi, cool, leuk verhaal Caronline!

En Femalehunter natuurlijk van mij ook een prettige vakantie gewenst! Duikse!

pi_2468111
quote:
Op woensdag 12 december 2001 20:34 schreef CarOnline het volgende:
En FemaleHunter, een fijne vakantie, goeie reis en lekker bakken hè!
Denk aan ons. In deze vrieskou!!!
Groeten van CarOnline

Thanks (in het topic: bedank hier de streamers heb ik jullie ook allemaal even genoemd, en in commentaren op Club D. ook.) Ik ga gruwelijk bruin worden, denk ik.
  woensdag 12 december 2001 @ 20:54:45 #110
17282 Sabine16
Go with the flow..
pi_2468208
quote:
Op woensdag 12 december 2001 20:48 schreef femalehunter het volgende:

[..]
Ik ga gruwelijk bruin worden, denk ik.

Maak ons nog jaloerser! Tss en ik ga maar naar Centerparcs ik zit liever op de bahama's
  woensdag 12 december 2001 @ 22:14:28 #111
15985 huiz
Man in Black
pi_2469591
Ansichtkaartje van Huiz:

Scope Pure Colombia BV
pi_2469669
He Huiz! Ja, je bent nog op tijd. Ik wacht nog vol spanning op het vervolg van Scope... Hij hanteert ook de surinaamse tijd, blijkbaar.
pi_2469893
Deel 2

Opgesloten in de donkere schatkist voelt Ethel hoe FH's Volvo tot stilstand komt. Dan hoort ze hoe de deuren opengaan en vervolgens weer dichtslaan. Gelukkig is het lekker warm in de schatkist, en moe van alle inspanningen van vandaag valt Ethel in slaap...

FemaleHunter en Kelly staan verbaasd in de grote zaal. Het is schitterend opgeruimd allemaal, van de schietpartij van even tevoor is niets meer te zien! "Maar", vraagt FH zich af, "waar is iedereen gebleven!" De zaal is helemaal leeg, er is niemand te zien. "Nou moe", kraait Kelly, "hier begrijp ik niets van. Misschien zijn ze allemaal naar Club Daniëlle toe?" FemaleHunter gaat eenzaam zitten op een stoeltje. Hoewel ze het wel een beetje had verwacht, komt het toch wel hard aan. "Heb ik dan niets betekend?", denkt ze droevig, "al die tijd dat ik me hier heb ingezet voor de Club?"

"Tadaaaa!", klinkt het opeens, en daar komt GJ aangelopen in zijn mooiste roze trui! Dan komt ook de rest binnen. De overige heren hebben allemaal een Hawaii shirt aangetrokken, en CarOnline, Sandy, Sacha en Patty_Drab hebben een mooie bloemenkrans om hun nek gehangen. De rieten hoela-hoep rokjes vonden ze net iets te ver gaan. Sabine16 heeft uiteraard wel zo'n rieten rokje aan, en twee halve kokosnoten als topje. Dit tot groot plezier van BB-King, die op slag is vergeten dat hij de cocktails moest uitdelen! FemaleHunter is heel blij verrast, en wie heel goed kijkt ziet dat ze even een traantje van blijdschap moet wegpinken. Dan zet Leo de tropisch muziekje aan, en GJ springt op de bar en voert nog één keer zijn welbekende dansje uit, terwijl de dames hem toejuichen. Als GJ klaar is, springt hij soepeltjes op de grond, en biedt FemaleHunter een extra koud Breezertje aan. Leo wil intussen GJ proberen te imiteren en hij klimt ook op de bar, maar glijdt uit over een verdwaald olijfje en valt er aan de andere kant weer af, waar hij wordt besprongen door Attelenooje. "Es ff kijke hoeveel kook us note ik in je hol ken stoppe!", roept hij. Iedereen ligt dubbel van het lachen. "Nu ik! Nu ik!", roept Sabine16, en springt op de bar.

"Dit vind ik écht leuk, jongens!", roept FemaleHunter blij. Ze slaat haar arm CarOnline en geeft haar een dikke zoen. Scope heeft nog een kaartje voor haar van Huiz uit Colombia, die haar natuurlijk ook een goede reis naar de Bahama's wenst. "Misschien komt hij wel even langs!", grapt Scope, "hij is toch in de buurt!" Cynix kijkt intussen een beetje bedenkelijk. "Het is wel een grote leegloop hier!", zegt hij, "iedereen is weg! Tante Bep, en Karn en APK. En Ethel? Waar is Ethel eigenlijk?" Niemand weet het. "Ach", zegt FemaleHunter, "die duikt wel weer een keertje op!" "En met die leegloop", gaat Patty_Drab verder, "valt het ook wel mee, ik ben er toch bij gekomen, en Sacha!" "En ik ben ook weer terug!", roept BB-King, die met twee halve kokosnoten en een rieten rokje in zijn handen ook aan tafel schuift. "New and improved! Hallelujah!" Dan draait ie zich om en geeft een kushandje aan Sabine16, die van de bar afgeklommen is en nu naar boven loopt om zich aan te kleden. "Toch wel jammer", zegt Jappie zachtjes tegen FH, "we hadden zo'n leuk stel kunnen zijn!" "Ach Jappie", glimlacht FH, "ik ben met 17 daagjes weer terug!" Jappie knikt en neemt nog een slokje van zijn bier.

"Piiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeep", zegt het metaaldetectiepoortje. "Heeft u nog metalen in uw zakken, meneer?", vraagt de beveiligingsbeambte op het vliegveld aan JooB. JooB schudt van nee. "Sorry meneer, maar als het poortje piept mag u niet mee!" JooB kijkt in het rond. Dat hij hier niet eerder aan gedacht heeft. Er zijn teveel mensen hier, geweld gebruiken heeft geen zin. JooB draait zich om en besluit weer terug te gaan naar het Brasschaat Memorial, terug naar het Lab van Dr_Greene. Misschien weet hij een oplossing.

FemaleHunter kijkt op haar horloge. De tijd om afscheid te nemen is nu aangebroken. "Jongens", zegt ze, "het spijt me heel erg, maar ik moet nu gaan. Het is nog een eind rijden naar Schiphol en morgen moet ik vroeg inchecken!" FemaleHunter staat op, om van iedereen afscheid te nemen. "Nou meid", kraait Kelly, terwijl haar tranen opwellen, "heel veel plezier hoor!" CarOnline geeft haar vriendin een dikke knuffel. "Goede reis, hè!", zegt ze, "en veilig terugkomen, hoor!" "You bet!", zegt FH, en dan omhelst ze Scope. "Pas je goed op iedereen hier?", vraagt FH. "Natuurlijk", antwoord Scope, "en een fijne vakantie! Stuur je nog een kaartje?" "Ja hoor", lacht FH, "virtueel!" Daar komt ook Cynix aan, en steekt zijn hand uit. "Meid", zegt ie nog een beetje schor, "ik kan je niet kussen, want anders steek ik je nog aan! Maar we hebben van je genoten!" "Ik ook van jou, Cynix!", zegt FH, terwijl ze zijn hand schudt. Jappie is de volgende. "Veel plezier", zegt hij, "en tot over 17 dagen!" "Dag Jappie!", lacht FH en geeft hem drie dikke zoenen. Als laatste komt Gert. Hij trekt zijn roze trui uit. "Asjeblieft!", zegt hij tegen FH, terwijl hij de trui in haar handen drukt "ik heb nog een kadootje voor je, voor als je het koud mocht krijgen op de Bahama's!" FemaleHunter is helemaal overrompeld door dit gebaar. Ze vliegt GJ om de hals! "Dank je wel!", zegt ze zachtjes.

Dan is het echt tijd om te vertrekken. FemaleHunter checkt of ze alles heeft en stapt dan in haar Volvo. "Prettige vakantie!", roept Sabine16 nog op de valreep, "Duikze!" "Lekker bruin worden, hè!", zegt Sacha. "Haha!", lacht FH, "dat ga ik zeker doen! Ik ga gruwelijk bruin worden!" Ze zwaait nog een keer naar iedereen, en dan start ze de motor. "Huuuuuuh!", huilt Kelly. "Dat", denkt FH, "zal ik in elk geval niet missen!" Dan rijdt ze langzaam weg, uitgezwaaid door alle bewoners en stamgasten die Club Ibiza rijk is. Zelfs Attelenooje en Leo hebben hun gevecht afgebruiken om FH nog even uit te zwaaien. Net voordat de rode achterlichten van de Volvo om de hoek verdwijnen, toetert FH nog een keer, maar dan is ze echt weg.
"Kom", zegt GJ, "we gaan naar binnen." En een beetje stilletjes loopt de groep naar binnen.

Ethel schrikt wakker van de claxon. Ze voelt hoe de wagen in beweging komt. In de verte hoort ze het kenmerkende gehuil van Kelly. "Mooi", denkt Ethel, "we zijn op weg! Bahama's, here we come!"

---
En zo verlaat FemaleHunter (samen met Ethel) Brasschaat voor een welverdiende vakantie op de Bahama's! Hoe gaat het verder in de club zonder de enerverende aanwezigheid van beide dames? En JooB, wat zijn zijn plannen verder? Zal Dr_Greene nog een oplossing weten of is hij te druk bezig om Mary te repareren. We zullen zien...

Lieve FemaleHunter, nogmaals een hele fijne vakantie gewenst. Geniet ervan! En veilig terugkomen! Groetjes, Scope

En vast!
pi_2469974
Scope! Geweldig!

*femalehunter is heel blij met alle lieve woorden en nog veel blijer met de roze trui van GJ*

pi_2469993
Sh*t... ik wou die trui...
Mooi verhaal Scope, en wederom een afscheid...
Bah... maar mooi verhaal
Screw them.
We're going home.
pi_2470016
hahaha ik wist niet dat jij ook zou reageren op die trui
*Proest*

ik bied 50 piek..

Screw them.
We're going home.
pi_2470049
quote:
Op woensdag 12 december 2001 22:42 schreef CarOnline het volgende:
ik bied 50 piek..
'T is wel een DKNY hoor, enne GJ heeft hem gedragen... btw is dit shirt echt niet te koop, ik trek hem morgen aan in het vliegtuig!
pi_2470068
Och jee, lees nu net je afscheidsliedje op de commentaren op Club D...snif snif...
En vast!
  woensdag 12 december 2001 @ 22:49:07 #119
16305 Jappie
parttime reverend
pi_2470111
quote:
Op woensdag 12 december 2001 22:41 schreef CarOnline het volgende:

Mooi verhaal Scope, en wederom een afscheid...

IDD
pi_2470115
quote:
Op woensdag 12 december 2001 22:44 schreef femalehunter het volgende:

[..]

'T is wel een DKNY hoor, enne GJ heeft hem gedragen... btw is dit shirt echt niet te koop, ik trek hem morgen aan in het vliegtuig!

ja hallo tis wel een tweedehandsje he!!

shit, net te laat!!

Screw them.
We're going home.
pi_2470137
quote:
Op woensdag 12 december 2001 22:49 schreef CarOnline het volgende:
ja hallo tis wel een tweedehandsje he!!
Meid, meid, meid, Vintage is in hoor! En vooral vintage wat GJ gedragen heeft! Ik heb hem btw al aan, zit lekkerrrrrr!
pi_2470175
Nou, roze is mijn kleur niet, DKNY mijn merk niet, dus Femalehunter ga jij maar lekker in het vliegtuig knoedelen met GJ's truitje hoor!

En Scope, weer grote klasse!

...
pi_2470195
quote:
Op woensdag 12 december 2001 22:51 schreef femalehunter het volgende:

[..]

Meid, meid, meid, Vintage is in hoor! En vooral vintage wat GJ gedragen heeft! Ik heb hem btw al aan, zit lekkerrrrrr!

Ja hou nou maar op! Ik voel me al zo belabberd
En wrijf het er dan ook nog es in dat ik die trui niet heb!!

En dan ga je ook nog op vakantie! 't Is nu C ipv CEF...
Boehoeeee!! Wat moet ik nou!!

Screw them.
We're going home.
pi_2472263
quote:

[..]

Please stop this!

Sorry Hoor ik wist niet dat je kwaad werd.
Om het goed te maken alvast een gelukkig kerstfeest.

[Dit bericht is gewijzigd door Moesta op 13-12-2001 03:01]

donderdag 13 december 2001 @ 11:39:20 #125
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_2473728
Claim! en vast!

zet mij maar neer voor een deeltje of 2.

Nou doe je het weer!
  donderdag 13 december 2001 @ 11:40:54 #126
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_2473737
Deel 1.

Standaard disclaimer

Zittend in zijn mysterie van Lantbouw standaard-issue metallic grijze Opel Astra, kookte JooB van woede. Hoe is het mogelijk! Wat een rund! Wat een debiel! Hij beukte nog eens met zijn vuisten op het stuur.
Heeft u nog metaal in uw zakken! Hij was een wandelend stuk schroot! Hij scheurde over de snelweg naaar Braschaat Memorial, dat er in het schemerlicht weer angst-aanjagend bij lag. Met piepende remmen parkeerde hij de Astra al slippend op het parkeerterrein, dat verder opvallend leeg was. Hij verliet de wagen en ging op een drafje op weg naar Dr_Greene.
Die zelfde Doctor was op dat moment druk doende met het onderzoeken van Mary, zijn liefste kloon. De ogen van Mary stonden wat dof en haar mond schuimde een beetje.
'Koek koek koekelekoek!' sputterde ze. Lab6 drentelde zenuwachtig heen en weer, niet goed wetend hoe hij zich nuttig kon maken.
'Ach meisje van me,' sprak Dr_Greene bezorgd, 'wat is er toch met je aan de hand?'
En hij hij diende haar een kalmerende injectie toe.
'Draaaaaa!!!!' kreette Mary plotseling, en zowel Dr_Greene als Lab6 schrokken zich helemaal wezenloos. Mary begon te shaken en nog heviger te schuimbekken.
'Ze schuimt nog na duizend vaatwas-beurten!' grapte Lab6 en paf! Hij had alweer een knal te pakken! Zijn gezicht begon al een aardige lappendeken te worden, zijn neus was opgezwollen tot de proporties van een volwassen augurk en nu begon zijn linkeroog meteen paars aan te kleuren.
'Zo!' zei de doctor, 'en waag het niet me nu nog met je onzin te onderbreken! Nog beter, donder helemaal maar op, als je alleen maar flauwe grapjes kan maken!'
Lab6 nam deze raad ter harte, alsof ie op toestemming had gewacht om hem te smeren. Bij de deur botste hij tegen de verharde titanium borstkas aan van JooB, die net op hoge poten het laboratorium betrad. 'Klonk!'klonk het in de halfduistere ruimte. 'Au!'kreet Lab6, op wiens voorhoofd zich meteen een grote buil begon af te tekenen. 'Ik heb het helemaal gehad, weten jullie dat? Ik ga naar huis, m'n bed in en kom er de hele week niet meer uit!' en stampte het lab uit.
'En sluit de deur achter je kont als je weg gaat!' riep een woedende Dr_Greene hem na, 'het lijkt hier wel een belgisch kippenhok de laatste dagen! En wat moet jij nou weer?!'
Dit laatste aan JooB, die driftig op hem af beende.
'Waar ben jij nou mee bezig man! Sta ik op het vliegveld om naar Columbia achter die Huiz aan te gaan, kom ik verdomme niet eens door de detectiepoortjes heen! Mensen in Scuba-gear, bikini's, zeemeermin-pakken en weet ik wat voor rotzooi kunnen aan alle kanten doorlopen en ik kom niet door de metal-detector! Wat voor goedkope low-grade rotzooi heb jij gebruikt?'
'Low Grade?!! Low grade! Wat denk jij wel! Ik heb alleen de allernieuwste hoogwaardige materialen gebruikt! Maar mischien was je wel gewoon vergeten je Berringer af te doen? Hè, mr speurneus! En mag ik me dan nu weer bezighouden met belangrijker zaken, ja?'
'Je onderbreekt me weer, lul ! schei nou es uit me te onderbreken!'
'Wacht even, dus ik moet ophouden jou te onderbreken?'vroeg de Dr.
'Precies!'zei JooB.
'Da's dubbel!' zei de Doctor, plagerig. 'stoppen en onderbreken betekenen in weze het zelfde.'
'Nou doe je het weer!' brulde JooB, stampvoetend. 'ik merk het al weer, ik zal je niet verder storen!' En met een piep van een van zijn vele sensors beende hij naar de deur.
'Ja, en doe ze de groeten op het vliegveld he?&#8217; kon Dr_Greene niet nalaten hem een steek na te geven, 'ik heb nou al weer spijt van onze samenwerking!' Daarna boog hij zich weer over zijn geliefde creatie heen, die nu een stuk rustiger was geworden. Wat heet, een stuk rustiger! Er bewoog helemaal niets aan haar. Sterker nog, nu hij goed keek, zag hij dat de naden van de aaneengenaaide lichaamsdelen weer zichtbaar waren geworden, en de hechtingen weer begonnen los te laten!
'Mary, mary!' smeekte de doctor en hij pakte voorzichtig een hand beet. Plop! Daar liet de schouder los en hij had haar hele arm in zijn hand, de aanhechtingen bungelden erbij.
'Fok!' kreet hij, 'kan ik weer helemaal opnieuw beginnen!'

[Dit bericht is gewijzigd door JooB op 14-12-2001 10:29]

Nou doe je het weer!
pi_2474024
Geweldig verhaal weer, JooB!!!

Al die &#8216; 's had je al gezien, denk ik! Als je in Word typt, moet je in Extra, AutoCorrectie, AutoOpmaak de optie 'rechte aanhalingstekens vervangen door gekrulde aanhalingstekens' niet aanzetten. Dan gaat het goed op Fok!

En vast!
  donderdag 13 december 2001 @ 12:20:42 #128
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_2474063
Thnx for the tip!
Nou doe je het weer!
  donderdag 13 december 2001 @ 12:25:07 #129
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_2474100
sorry, foutje
Nou doe je het weer!
  donderdag 13 december 2001 @ 12:29:34 #130
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_2474126
edit
Nou doe je het weer!
pi_2474312
*mmmmm, volgens mij spreekt Joob in codetaal*
...
pi_2474390
CarOnline en Scope, mijn complimenten, heel mooi verhaal!!! Ik denk dat FH toch stiekem wel een beetje echt ontroerd was!!! Dank trouwens!!!
ik denk dat ik wel tot rust zal komen op de bahama's
pi_2474694
ja hè hè
Ik heb Ethel gevonden...
...
  donderdag 13 december 2001 @ 14:24:47 #134
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_2475084
(standaard disclaimer)

Deel 2.

Liggend in de achterbak probeerde Ethel zich een wat aangenamer houding aan te meten, wat niet meeviel. Met die enorme schatkist en de koffer van Femalehunter bleef er nauwelijks ruimte over. Wat lag dat krap! wat hobbelde die wagen over de weg en wat kreeg ze het warm! Ruimte om iets uit te trekken was er niet en ze begon al naar frisse lucht te happen. Wat een lucht hing er in die wagen...Langzaam maar zeker voelde ze zich misselijk worden. Ze voelde naar het zuurstofmasker. Als ze nog langer zou wachten, zou ze bewusteloos raken. Ze vond het gezichtsmasker en hield het tegen haar neus en mond. Daarna tastte ze met haar andere hand naar het ventiel op de luchtfles....kom op nou, waar is dat pokkeding! ah, gevonden...een zacht gesis vulde de achterbak....
'mmm' dacht Ethel, 'not onplezierig! ruikt wel lekker eigenlijk!' En gulzig nam ze nog een teug.

Voorin de auto babbelden FH en Kelly over van alles en nog wat, zaken die vrouwen oneinig interessant vinden, maar die voor mannen gehuld blijven in mysterie!
'Ooooh! hoorde Ethel Kelly vaag roepen, 'En die kleuren ook van Versaci! Zooo mooi!'
Ethel merkte, dat ze erg vrolijk werd van de zuurstof...sterker nog, ze kreeg een onbedwingbare neiging tot giechelen!
'Niet doen...dacht Ethel in paniek...niet doen, ze ontdekken je! ze huh....huh! huhhh!
'Hoorde jij iets ?' vroeg Femalehunter aan Kelly.
'Ik? nee hoor, mischien de radio? ik was toch zo moe, gisteren...ooooh! ik had wel 2200 kilometer gefietst in 6 minuten!'
'Zo! da's een nieuw wereldrecord' zei FH verbaasd. 'Ik zou toch zweren dat ik iets hoorde...'
'Zooo, jij bent echt aan vakantie toe!' babbelde Kelly verder.
'Hi hi hi!'klonk het ineens keihard door de auto!
'Joh! ja laat me schrikken!' riep FemaleHunter. Kelly keek haar stomverbaasd aan. 'Ik zei helemaal niks!'
'HI HI HI HI!'
Beide vrouwen keken elkaar nu als versteend aan in het licht van het dashboard aan.
'Huuuu! het Sp sp spookt hier!' huilde Kelly verschrikt!
'Dat zal toch verdomme niet! ik laat me m'n vakantie niet ontnemen!' En FemaleHunter trapte nog maar eens goed het gaspedaal in!
'Hi hi....Ha ha ha ha ha ha! hips!' Ethel kon zich nu echt niet meer goed houden en lag onbedaarlijk te lachen in de achterbak van de auto. Ze had ontdekt dat er geen zuurstof on de fles had gezeten, maar lach-gas!

In club Ibiza zitten de overgebleven werknemers en klanten een beetje beduusd voor zich uit te staren. Sabine16 schijnt nog de meeste moeite te hebben met het verdwijnen van FemaleHunter. En waar was Ethel gebleven?
'Kom op, jongens !' riep BB King om de stemming een beejte te breken, 'niet zo sip allemaal, we drinken er nog één en dan betaal ik! Halleluja!'
Dit viel natuurlijk in goede aarde, en er werd flink getapt en gechonken door Daniëlle. Daarna werd er een muziekje opgezet en binnen no time stond iedereen lekker te swingen.
'Yeah!' riep Jappie verlekkerd kijkend naar Sabine16 'that's the way I like it! shake it baby!'
'Heee! Ouwe Pik!' zeurde Attlenooje bij Cynix, 'Gaat ie nog een beetje?'
'Nou...om eerlijk te zijn..ik ben een beetje grieperig...ik...bwaaaaah!' en hij kotste de bouwvakker zo voor ze kanis!
'So, pik, gaan we so beginne?! Dan lust ik er nog wel een paar!' En hij stak zijn vinger al in zijn strot.
'Hee! en nou opgesodemieterd! riep Daniëlle woest,'ik wil dat gezeik niet hebben in m'n club! hup ik schenk er nog één in.'
'Yeah!!! riep iedereen...
'Oh shit, wat nou?' Daan keek fronsend naar haar tap. 'D'r komp niks meer uit! De tap is leeg!'
'De tap is leeg!' riep BB King geschrokken, 'maar dat kan niet hoor! hoe moeten we nou een feessie bouwen?'
'Ja, weet ik veel! iemand heeft vergeten te bestellen!' En met een beschuldigend oog keek ze naar Andries.
'Eh..is er wat?' stamelde de stoere Fries. 'Ik heb het deze week gewoon druk gehad met Diaan!'

Nou doe je het weer!
pi_2475155
JooB, nou doe je het weer!
...
pi_2475227
Ja JooB, nou doe je het wéér!
En vast!
  donderdag 13 december 2001 @ 14:41:56 #137
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_2475279
Ja, Halllooooo!

En nou jullie weer!

Nou doe je het weer!
pi_2475292
Het weer is hier ietwat betrokken en koud...
...
pi_2475540
quote:
Op donderdag 13 december 2001 14:41 schreef JooB het volgende:
Ja, Halllooooo!
En nou jullie weer!
Oh...ik dacht/hoopte dat je nog een deel zou schrijven?
En vast!
  donderdag 13 december 2001 @ 15:07:25 #140
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_2475605
Vind je't nie genoeg?
Nou doe je het weer!
  donderdag 13 december 2001 @ 16:20:09 #141
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_2476438
'Je moet iets Dooooeeeeen!!!' gilde Kelly overstuur.
'Ik begin stemmen te horen, ik wordt gestooooord!'
'Jezus, Kel, rustig aan,' riep Femalehunter, terwijl ze de wagen door de beginnende mistflarden heen probeerde te sturen. 'ik zie geen moer!'
Het giechelen was inmiddels opgehouden. Maar de geluiden hadden hun uitwerking op Kelly duidelijk niet gemist. Kelly begon als een bezetene aan de arm van FH te sjorren. Hierdoor begon de wagen vervaarlijk over de Belgische wegen te slingeren.
'Kel, kijk nou uit wat je doet, het is hier eenbaans! laat los dat stuur!' Ondertussen probeerde ze de graaiende handen van Kelly van zich af te schudden, wat niet echt wilde lukken.
'Huuu! hellep me nouuuuuuu!' Kelly was duidelijk niet meer te houden.
Plotseling doemden er twee koplampen op uit de mist voor hen. Een spookrijder? Of waren ze op de verkeerde weghelft beland? Femalehunter zat als verstijfd achter het stuur. Ze kon alleen maar denken aan de cliche's dat je leven als een flits aan je voorbijtrekt voor je sterft...
De lampen leken een hypnotiserende werking op haar te hebben. Het had ook wel iets romantisch om zo te sterven. 'Neeeeeeeeeeee!!!!!'
Het was het doordringende gegil van een hysterische Kelly die haar terug bij haar positieven bracht. De koplampen waren nog maar een meter of 10 bij hen vandaan. Met alle macht rukte ze aan haar stuur en wist om de toeschieten lichten heen te zwerven. Bijna belanden ze nog in de sloot die langs de autoweg liep, maar door behendig stuurwerk, ooit geleerd van APK, wist ze auto op de weg te houden.
'Pfoe!'Zuchtte FH en keek eens naast zich. Daar zat een doodsbange Kelly die al haar fake-nagels had ogegebeten!
Tijd om na te praten was er niet, want daar was de uitrit naar Braschaat Airport!. Ze parkeerde de wagen vlak voor de ingang en nog na-shakend tilde ze samen met Kelly de schatkist en haar gewone koffer uit de auto en zette ze op de bagage transportband. Na het inchecken nam Kelly, duidelijk nog in shock lichtelijk afwezig afscheid van FemaleHunter en liep toen verdwaasd naar de uitgang. Met een laatste kushand in de richting van de in de verte boardende Femalehunter nam ze voor het laatst afscheid.
Buiten gekomen stond Kelly voor een probleem, want hoe kwam ze terug naar Braschaat? Auto riijden wilde ze, en kon ze trouwens ook helemaal niet!
Daar zag ze een mountainbike tegen een muur staan.
'Kan mij het schelen, ik jat hem gewoon. Ben ik niet Kelly? Ben ik niet een hele gekke vrouw? De fiets stond zowaar niet op slot, en na een paar aarzelende opstap passen, was ze op weg.

Precies 6 minuten later kwam ze Club Ibiza binnen stappen. Daar trof ze een bedompte bende aan, want iedereen zat aan de Spa!
'De tap is leeg!' klaagde Attelenooje bedroefd 'en Kzienix hep ofer me heen gekotst!'
'O,' zei Kelly, 'da's mooi, ik ben net aan de dood ontsnapt nadat het spookte in de auto van FemaleHunter. En daarna ben ik helemaal van het vliegtuig terug gefietst. 220 kilometer in 6 minuten!'
De hele club barste in lachen uit!
'Haha! Ja hoor Kel!' zei Scope, 'Dat verhaal kennen we nou wel van je!'

Waarom gelooft niemand Kelly?
Zien we Ethel en Femalehunter ooit nog terug?
Wanneer komt er een nieuw vat bier?

Wie maakt een vervolg?

Nou doe je het weer!
pi_2476549
En weer buikpijn van het lachen!
Het schijnt toch niet helemaal normaal te zijn als je achter je beeldscherm in lachen uitbarst merk ik nu...
Ik word aangekeken op een manier van 'Tja, sacha is echt rijp voor de sloop'...
...
  donderdag 13 december 2001 @ 16:30:49 #143
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_2476566
Maar dat mutsje staat je fantastisch!
Nou doe je het weer!
pi_2476580
Met mijn eeuwige dank aan Scope!
...
pi_2477054
JooB! Weer een goed verhaal! Ga zo door!

En wat vinden jullie van míjn mutsje?

En vast!
  donderdag 13 december 2001 @ 18:07:09 #146
17282 Sabine16
Go with the flow..
pi_2477537
Hey mooie verhalen allemaal!

En moesta dat vind ik sypmphatiek van je YOU GO GIRL

donderdag 13 december 2001 @ 20:25:35 #147
16305 Jappie
parttime reverend
pi_2478725
quote:
Op donderdag 13 december 2001 16:20 schreef JooB het volgende:

Buiten gekomen stond Kelly voor een probleem, want hoe kwam ze terug naar Braschaat? Auto rijden wilde ze, en kon ze trouwens ook helemaal niet!
Daar zag ze een mountainbike tegen een muur staan.
'Kan mij het schelen, ik jat hem gewoon. Ben ik niet Kelly? Ben ik niet een hele gekke vrouw?

*proest*

Na uren chagerijnig tevergeefs geprobeerd te hebben op internet te komen door een storing van dat klote chello, is in een keer mijn goede humeur weer terug .....thnx JooB

vrijdag 14 december 2001 @ 09:40:11 #148
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_2483435
Graag gedaan Jappie! Ik had alleen al wel een vervolg verwacht...zeker spannend geweest op de TV uitzending gisteren? of lag Fok! weer plat?
Nou doe je het weer!
pi_2483631
Euhm... nee het was erg gezellig in CCD

Kom ook eens langs
Mooie verhalen!! trouwens weer, ik had het nog niet gezegd, maar een complimentje in de morgen is een dag zonder zorgen. En als ik dat gisteravond had gezegd had je dat niet gehad.Dus. Zeg maar....

maar kan je die tekens in je bovenste verhaal nog weghalen? Leest ietsje handiger

Screw them.
We're going home.
  vrijdag 14 december 2001 @ 10:17:03 #150
16305 Jappie
parttime reverend
pi_2483699
quote:
Op vrijdag 14 december 2001 10:07 schreef CarOnline het volgende:
-knip-
maar kan je die tekens in je bovenste verhaal nog weghalen? Leest ietsje handiger
Daar heb je nog zo'n anderhalf uur de tijd voor
  vrijdag 14 december 2001 @ 10:31:33 #151
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_2483806
Zoiets?

Alles voor een mooie vrouw...

Nou doe je het weer!
  vrijdag 14 december 2001 @ 10:36:41 #152
17282 Sabine16
Go with the flow..
pi_2483850
Oh wat is het stil, oh wat is het stil Dat heb ik in jaren niet gehad zo stil zo stil!

[Dit bericht is gewijzigd door Sabine16 op 14-12-2001 12:43]

pi_2483937
quote:
Op vrijdag 14 december 2001 10:31 schreef JooB het volgende:
Zoiets?

Alles voor een mooie vrouw...

Oh JooB gekkie...
Screw them.
We're going home.
  vrijdag 14 december 2001 @ 16:21:43 #154
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_2488230
quote:
Op vrijdag 14 december 2001 10:46 schreef CarOnline het volgende:

[..]

ach..je weet de helft nog niet...

Oh JooB gekkie...

Nou doe je het weer!
  vrijdag 14 december 2001 @ 16:22:56 #155
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_2488246
quote:
Op vrijdag 14 december 2001 16:21 schreef JooB het volgende:

[..]

Dat ging niet helemaal goed, geloof ik!
Nou doe je het weer!
pi_2488915
dan druk je snel op: Wijzig dit bericht, zodat het niemand opvalt

Oh nou je maakt me nieuwsgierig, wat kan ik nog meer verwachten dan?

*--op--drafje--naar--CCD--rent-->*

Screw them.
We're going home.
pi_2488949
*Scope stiekem achter Caronline aanrent naar CCD*
En vast!
  vrijdag 14 december 2001 @ 17:58:58 #158
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_2489254
quote:
Op vrijdag 14 december 2001 17:26 schreef CarOnline het volgende:
dan druk je snel op: Wijzig dit bericht, zodat het niemand opvalt

Oh nou je maakt me nieuwsgierig, wat kan ik nog meer verwachten dan?

*--op--drafje--naar--CCD--rent-->*

sorry, er kwam niet veel meer achteraan...'k stond een beetje met m'n bek vol tanden... sowwie!
Nou doe je het weer!
pi_2489348
quote:
Op vrijdag 14 december 2001 17:58 schreef JooB het volgende:

[..]

sorry, er kwam niet veel meer achteraan...'k stond een beetje met m'n bek vol tanden... sowwie!

*Pssssssssssssssh.......CarOnline die een kouwe douche in dr nek krijgt...*
Screw them.
We're going home.
  vrijdag 14 december 2001 @ 18:57:50 #160
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_2489757
standaard disclaimer

Deel 1.

in Club Daniëlle was de stemming in mineur. Met de drank op, Ethel, Femalehunter, Huiz en Karn die al dan niet voorgoed vertrokken waren, dan wel genoten van een welverdiende vakantie, heerste er inmiddels een aardige grafsfeer in het anders zo vrolijke etablissement.
'ik ben het helemaal zat,' sprak Daniëlle, terwijl het huilen haar nader stond dan het lachen, 'ik denk dat ik de club verkoop!'
'Wat! reageerde Diana geschrokken, ' dat kun je toch niet maken! Wat moeten wij dan allemaal gaan doen? ik heb het al niet zo breed, ik heb geen sinterklaas bonus gekregen, als ik dan ook nog mijn baan kwijt raak dan...dan..NOU DAN WORDT IK HELEMAAL GEK!!!' Brulde ze als een baviaan.
'Rustig nou Diaan!. rustig nou pop!' probeerde Andries nog, maar er was weer geen houden aan!
'En als jullie dat niet zien he, als jullie dat niet zien...DAN ZIJN JULLIE ZO DOM AS HET ACHTEREND VAN EEN VARREKE!!!' Ze stond zo te stampvoeten, dat iedereen vreesde dat ze door de houten vloer zou zakken!
'Rustig nou maar' probeerde BB King het te sussen. 'we verzinnen er wel wat op.'
'IK VIND HET NIET EEEEEERLUUUKKK!' brulde de rode furie woest. ' Hier,' zei Sacha met een bemoedigend klopje op Diane's schouder, 'hier heb je een glaasje water, daar wordt je rustig van.' Gulzig dronk Diana het glas in één teug leeg. 'Ik zeg alleen maarrr dat eh..eeuuuhh?' Diane begont vervaarlijk op haar benen te zwaaien en sloeg vervolgens met een harde plof als een blok beton tegen de grond!
'De Teer!' kreette Attelenooje, 'Dat is een goeie neut! ik dacht dat de drank op was!'
Argwanend keken de medewerkers van de club Sacha aan. Had ze Diana vergiftigd?
'rustig maar, jongens' stelde ze hen gerust, 'er zat alleen maar een slaappilletje in dat water! ik weet wat ik doe.'
Op dat moment vlogen de klapdeuren open en kwamen de medewerkers van Club Ibiza binnen! Daniëlle zette zich al schrap en verwachtte een gevecht, maar dat viel alleszins mee.Na een lichte aarzeling nam Gert Jan het woord.
'Luister, Daan, wij zijn ziek van de ruzie.'
'Ziek van de ruzie,' herhaalde Daan. Dat klonk bekend.
'Ziek van de ruzie,' herhaalde Gert Jan.
'Ja, we willen een fusie!' haakte Leo in. 'Ja, dat wou ik nou net zegge, Leo!' merkte GJ bits op.
'Nou, ik zeg het maar!' antwoorde Leo, 'als we op jou moeten wachten, staan we hier morgen nog!'
'Ja mmmaar...' begon Daan, maar toen viel ineens alles op z'n plaats. Natuurlijk! met een gecombineerde club Daniëlle en Club Ibiza, zouden ze een geweldig imperium kunnen bouwen! Het geld zou binnen stromen!
'Okee,' zei de uitbaatster opgelucht, 'ik was het toch al zat, ik doe het!' En ze stak haar hand uit naar GJ, die hem ferm schudde. Daarmee was de zaak sneller beklonken dan iemand had kunnen denken en iedereen zat een beetje met open mond toe te kijken!
'Wacht es even,' zei Gert Jan, hoofdschuddend, 'dus als ik het goed begrijp, was je de club al zat? Dus als ik nog even had gewacht met dat fusie-plan, had ik hem gewoon van je over kunnen nemen?....shiiiiit! Daar gaan weer zo'n drie ton door m'n klauwen!'
'Lul!' riep Leo nog kwasie-boos tegen Gert, maar de blijdschap overheerste toch.
'Ooooh! riep Kelly verrukt, terwijl ze van blijdschap in haar handen klapte, 'Mag ik dan hier achter de bar komen werken?'
'Tuurlijk! gekkie!' lachte Daan, 'als je wilt, kun je meteen beginnen!'
'Woooohooooo!' riep iedereen in koor. Dat riep om een feestje!
'Je kunt me meteen effe helpen door een nieuw vat aan te sluiten achter de bar.'
'Goed hoor,' zei Kelly gedwee, 'waar staat het?'
'Ja, dan moet je effe een vat uit de berging halen, Kel.'
"oh, da's voor mij geen probleem hoor, ik heb vanmorgen nog 300 kilo gewicht-heft,' kraaide de dolgelukkige diva. En daar kwam ze al aangesjouwd met het vat. enorme spierballen kwamen onder haar strakke truitje vandaan, de enige reminder dat ze ooit wellicht een jongetje was geweest.
Ze sleepte het vat achter de bar en begon met het aansluiten.
Plotseling klonk er een gesis, een doffe plof en wer was nog net tijd om een Kelly een verbaasd 'huuuuh?' te horen slaken, voordat het geluid van een donderende explosie door de club heen galmde! BWWAAAAAMMMMMMM!
Een tiende seconde later zagen de verschrikte aanwezigen het vat met een vaart van 220 kilometer per seconde, met daaraan een spartelende Kelly, omhoog spuiten en vlak daarna dwars door het plaffond heen slaan.
Vaag konden ze nog een stem 'aaaahhhh...pappa!!!' horen roepen en toen werd het erg stil in Club Danieëlle.

Nou doe je het weer!
  vrijdag 14 december 2001 @ 19:03:54 #161
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_2489817
quote:
Op vrijdag 14 december 2001 18:08 schreef CarOnline het volgende:

[..]

*Pssssssssssssssh.......CarOnline die een kouwe douche in dr nek krijgt...*

krijg het gevoel dat ik mezelf in me voet geschoten heb!
Wat had je willen horen dan? lievie?
Nou doe je het weer!
  vrijdag 14 december 2001 @ 19:09:10 #162
16305 Jappie
parttime reverend
pi_2489863
Good Jo(o)B, opgeruimd staat netjes
pi_2490175
*Kelly vloog door de lucht als een echte ster....
recht in de handen van haar pappavader.*
...
  vrijdag 14 december 2001 @ 19:53:09 #164
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_2490227
precies!

Out with a Bang!

Nou doe je het weer!
  vrijdag 14 december 2001 @ 20:30:36 #165
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_2490631
(standaard disclaimer)

Deel 2.

JooB beende door de ontvangsthal van Braschaat Airport. Het inchecken was dit maal geen probleem geweest. De dounaiers hadden hem wel wat vreemd aangekeken, omdat zijn kleding door de schietpartij in Club Ibiza er wat verfromfraaid uitzagen, maar nadat hij zijn Berringer had afgedaan, kwam hij zowaar zonder problemen door d e metaal-detector. Ook het boarden was geen enkel probleem. Stewardessen bogen als knipmessen voor hem en lachten hem vriendelijk toe. Ze wisten niet van het arsenaal aan niet-metalen wapentuig dat hij op verschillende plaatsen op zijn lichaam bij zich droeg. In het vliegtuig kreeg hij een prettige plaats bij het raam en een complementaire consumptie. Hij bestelde Southern Comfort. Toen het glas gebracht werd bedankte hij de stewardess en nipte genietend van de wiskey-likeur. De Doctor had niet gelogen. Hij had inderdaad de beste smaak-sensoren gebruikt! De smaaksensatie was niet van menselijk te onderscheiden. Eindelijk kwam hij dichter bij zijn doel! Eindelijk zou hij Huiz in Columbia in de kraag vatten!
Toen de lampjes met 'fasten your seatbelts' begonnen te branden, maakte hij zijn veiligheidsgordels vast.Voor hem rekte zich een aantrekkelijke vrouw in bikini uit. JooB nam nog een slok van zijn Southern Comfort. Het vliegtuig taxiede over de runbaan, en begon aan zijn aanloop voor take-off. De zwaartekracht duwde hem terug in zijn stoel en het geloei van de motoren werd oorverdovend. De lampjes met 'fasten your seatbelts' floepten uit en JooB ontspande zich. 'Huiz, ik kom er aan!' dacht hij bij zichzelf.
Plotseling sprongen er drie mannen in de voorste stoelen van het toestel overeind en begonnen met iets dat leek op Stanley-messen, te zwaaien. Voorat iemand kon reageren, werd er geschreeuwd.
'Dit vliegtuig is gekaapt!' riep een man met een lange baard, 'Wij draaien om naar Afghanistan!'
'Ja, maar ik moet naar Columbia!' riep JooB, totaal verrast.
'En ik moet naar de Bahama's!' hoorde hij de vrouw in bikini voor hem roepen.
'Dat is dan heel jammer!' zei de man met baard. 'Jullie zijn gegijzeld voor de Jihad!'
'Fokking Hell!' siste JooB.
'Zeg dat wel,' lachte de man met de baard.

Nou doe je het weer!
pi_2493853
Nou Joob toch...
...
pi_2495096
quote:
Op vrijdag 14 december 2001 19:03 schreef JooB het volgende:

[..]

krijg het gevoel dat ik mezelf in me voet geschoten heb!
Wat had je willen horen dan? lievie?

ja dat is leuk, maar je begon zo spannend

Nog bedankt voor het tekenen van mn gastenboek he
Dat maakt mn kouwe douche goed!!

Screw them.
We're going home.
pi_2495111
Mooie verhalen. Ja ik weet dat ik dat vaak zeg maar meen het elke keer hoor. Morgen ben ik er pas weer, (is de bedoeling ) dus wie zich verveeld...
Screw them.
We're going home.
pi_2496231
Oh...spannend JooB, ik zou hier dolgraag op verder willen gaan...maar ik kan nu nog ff niet schrijven...

Maar echt goed weer!

En vast!
  zaterdag 15 december 2001 @ 14:56:20 #170
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_2496681
Ga gerust je gang. Van mij hoeven jullie vandaag niets te verwachten, ben een beetje 'sicky' na al het ierse bier van gisteren.... zwaar hooffft.

Later, (hoop ik)

Nou doe je het weer!
  zaterdag 15 december 2001 @ 17:04:17 #171
15985 huiz
Man in Black
pi_2497925
(standaard disclaimer)

Onrustig heen en weer draaiend ligt Sacha in bed. Half slapend vult ze haar droom met flashbacks uit het verleden. Ze droomt dat ze met Scope en Huiz in een vrachtauto door Moskou rijden, waarbij zij uit het raam hangt om op de maffia te schieten. "Go, go, Huiz," mompelt ze, "gassen met die kar!" Dan wordt er zachtjes op de deur getikt en binnen een seconde zit ze rechtop in bed, een grote Mauser onder het kussen vandaan trekkend. "Wie is daar?" roept ze. "Ontbijtservice," zegt een bekende stem, die ze nog niet direct herkent, ze is nog een tikkeltje slaperig. Dan gaat de deur open en Huiz komt binnen met een schaal vol warme croissantjes en thee. Sacha is blij Huiz weer te zien en vraagt wanneer hij terug is gekomen. "Oh, vannacht, Scope heeft me opgehaald op het vliegveld. En nu moet ik weer in het ritme komen met de Europese tijd." Huiz wenst haar nog eet smakelijk en brengt ook CarOnline en de overige dames een ontbijtje. Sabine16 vindt het ook leuk om Huiz weer te zien en begint enthousiast te roepen wat er allemaal gebeurd is. "Jaah enne Kelly vloog zo door het dak heejn! En JooB z'n vliegtuig is gekaapt en zit nu in de woejstijn, hehe, lachuh!", roept ze enthousiast. Huiz heeft nog niet veel nieuws gehoord en vraagt nieuwsgierig wat er is. Dan legt Sabine16 uit dat JooB een vliegtuig naar Colombia wilde nemen, misschien ook vakantie ofzo. Huiz denkt het zijne ervan maar zegt niets, wel neemt hij zich voor om JooB in de gaten te houden. Dan vertelt Sabine16 dat het vliegtuig gekaapt is. "Jaah dat was op het nieuws, een kaping van Oschaamhaar Bilnaden aanhangers joh, en toen vlogen ze naar de woesjtijn." Huiz moet hier om lachen en grapt: "Nou dan moet je maar samen met Sacha daar gedropped worden om hem te redden." Huiz gaat naar beneden om met Scope nog wat door te spreken. Sabine16 blijft nadenkend achter, diepe frons op het voorhoofd.

Ondertussen zijn de bewoners van Club Ibiza ook wakker geworden en komen langzaam naar beneden. Beetje een kater nog na het feestvieren van de fusie gisteravond. In hun privé eetzaal gaan ze aan tafel. Leo is de laatste en bemerkt opeens dat er een stoel te weinig is. Hij staat verrast voor zich uit te kijken en kan zo in de vroege morgen geen oplossing verzinnen. Dan schuift Andries hem een krukje toe. "Zo, ga jij hier maar op zitten, da's jouw krukkie vanaf nu." Leo heeft geen weerwoord, sputtert wat rond waarop Diane en Daniëlle hun glas afschermen vanwege de druppels, en gaat dan maar op het krukje zitten.

In de grote danszaal beginnen langzamerhand de bezoekers weer bij te komen. Her en der liggen er een paar wrakken op de grond en kruipen langzaam naar de bar op zoek naar aspirines. Het was weer een gezellige nacht geweest, maar 's morgens doet het altijd zeer in het hoofd. Scope en Huiz zitten in een hoekje te fluisteren over wat Huiz allemaal geregeld heeft. Het is niet duidelijk te horen wat de twee bespreken. Huiz vraagt nog of Scope de kleine aanvulling nog gehad heeft die met het vliegtuig vooruit gezonden is. Scope knikt bevestigend maar bekent dat ook deze voorraad al bijna op is. "Gisteren met het feestje waren Koos Voos en Attelenooie er ook, en die hebben weer een grote gat in de voorraad geslagen. Cynix deed ook aardig mee, die is bijna beter van zijn griep en vond dat het nu wel weer moest kunnen," zo vertelt Scope.

Dan komt Sabine16 binnen, compleet in legerbroek, minuscuul zwart topje, grote helm op het hoofd en een make-up koffertje bij zich. Scope en Huiz moeten vreselijk lachen om dit grappige uiterlijk. Maar Sabine16 vraagt een beetje verontwaardigd waarom ze moeten lachen. "Je hebt toch gezegd dat ik met Sacha naar de woesjtijn moesjt om JooB te bevrijduh?" Huiz lacht haar vriendelijk toe en legt uit dat het een grapje was. Sabine16 is eventjes teleurgesteld maar lacht dan weer blij. "Nouja seg, dan gebruik ik dit lekkuhr als strip outfit!", en blij huppelt ze weer naar boven.

Diane en Leo zitten na het ontbijt nog even te kletsen. Leo vraagt of Diane het tafelkleed zo van tafel kan trekken zonder dat er iets afvalt. Diane denkt van wel maar durft het toch niet aan. Leo wel, maar dat wordt hem afgeraden door Gert-Jan. Dan begint Leo weer te sputteren en wordt kwaad. Boos stapt hij op en gaat in een hoekje van de woonkamer een handleiding lezen, zijn boze gezicht verbergend achter het boekje.

De rest gaat verzinnen wat ze gaan doen die dag. Sandy wil wel eens op stelten lopen, dat lijkt haar leuk. Zo hoog boven de grond te zweven en over iedereen heen kijken. Diane is ook enthousiast. Andries wil liever in het bubbelbad met Diane, maar die heeft er even geen zin in. Andries loopt een beetje mokkend weg, komt terug, pakt met een verlegen lachje zijn opblaaskrokodil en vertrekt naar de badkamer.

Huiz en Scope hebben net de laatste bijzonderheden uitgewisseld als CarOnline naar beneden komt. Eerst herkennen ze haar niet, maar dan dringt het tot ze door dat die blonde schone dame CarOnline is! Ze heeft haar vlechten losgegooid en met een gracieuze beweging gooit ze haar lange blonde haren over de schouders. In het vroege morgenlicht danst het in de zon en schittert een gouden gloed. Scope valt van zijn stoel, met de mond open van verrassing blijft hij eventjes zitten. Dan komt CarOnline naar hem toegelopen en helpt Scope overeind. Ze kust hem zachtjes op de lippen, "Hoi schat, herken je me nog?"

----------

Hoe loopt dit af? Zal JooB nog uit de woestijn gered kunnen worden? Zal Scope zijn organisatie staande weten te houden? Zal Sabine16 vanavond in legerkleren een stripact doen? Zal Huiz over zijn jetlag heen komen? We zullen zien, morgen weer een dag.

Scope Pure Colombia BV
  zaterdag 15 december 2001 @ 17:05:17 #172
15985 huiz
Man in Black
pi_2497934
CarOnline heeft zich een nieuwe look aangemeten:

picture by CarOnline

Scope Pure Colombia BV
pi_2498113
Hoi Huiz!

*steekt spandoek om hoog: "welkom thuis Huiz" *

Leuk dat je weer in België bent! En wederom met een leuk verhaal, en nou niet meer weggaan he!

En nou ben ik ook weg want ik zou hier de hele dag niet meer komen...weer niet gelukt!

Screw them.
We're going home.
pi_2498144
Huiz!
Welkom terug! Goed gedaan!
*Hoe heeft de ontbijtservice mij in godesnaam gevonden...
Niemand weet waar ik woon, misschien toch ergens een steekje laten vallen?*
...
  zondag 16 december 2001 @ 13:46:59 #175
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_2506804
Groeten uit Tora Bora!
goed zo Huiz! (zat al te wachten tot Sabine16 me kwam bevrijden) mmmm... zal het zelf wel weer moeten doen.
Mooie nieuwe Look, Caronline!
Nou doe je het weer!
pi_2507686
quote:
Op zondag 16 december 2001 13:46 schreef JooB het volgende:
Groeten uit Tora Bora!
goed zo Huiz! (zat al te wachten tot Sabine16 me kwam bevrijden) mmmm... zal het zelf wel weer moeten doen.
Mooie nieuwe Look, Caronline!
Ja je moet hier ook alles zelf doen he JooB
Zelfs je nieuwe look
Screw them.
We're going home.
  zondag 16 december 2001 @ 16:04:58 #177
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_2508280
(standaard disclaimer)

In een stoffige grot in het Tora Bora gebergte in Zuid-Oost Afghanistan ontwaakt ee stomverbaasde JooB. In het halfduister van de grot duurt het even voordat zijn ogen gewend zijn. Door zijn infra-rood visie in te schakelen, ziet hij dat hij zich niet alleen in de grot bevindt. Schuin tegenover hem ziet hij de rillende gestalte van een jonge vrouw, die hij herkent als de vrouw die in het vliegtuig voor hem zat. Hij ziet dat ze zich in een soort nis bevinden, want via zijn ultrasone gehoor hoort hij dat vlak om een hoek twee mannen op bedempte toon converseren in het Arabisch. Ze werden dus wel bewaakt. Verder zag hij niets in de directe omgeving, dat van nut zou kunnen zijn. Via zijn optische sensor krijgt hij de laatste updates en komt er op die manier achter, dat Huiz inmiddels uit Columbia is terug gekeerd en zich al weer lang en breed in Braschaat bevindt.
'uhhhh...' kreunt de vrouw tegenover hem.
'sssst!' fluistert JooB in een reflex, en razendsnel legt hij zijn hand op de mond van de vrouw. Die kijkt hem in het halfdonker verschrikt aan.
'Het lijkt me niet handig als ze weten, dat we wakker zijn. Ik ben JooB van het Mysterie van Lantbouw, speciaal agent. Ik doe je niks, ok? knik even als je me gelooft.'
De vrouw knikte, na enige aarzeling.
'Ik weet niet hoe het met jou staat, maar ik wil het liefst zo snel mogelijk weg hier.' ging hij verder.
'kan ik m'n hand weghalen?' Opnieuw knikte ze. Goed.
'Hoe heet je?' vroeg hij.
'FemaleHunter...ik was op weg op vakantie naar de Bahama's.'
'Mmm, da's mooi klote,' bromde JooB. 'Ik was op weg naar Columbia om ene Huiz te arresteren...'
'Huiz!' reageerde FH geschrokken, 'hoezo dan? wat heeft ie dan gedaan?'
'Het mysterie heeft gegronde vermoedens dat hij samen met ene Scope en Sacha verwikkeld is in de diefstal van 200 kilo Columbiaanse Cocaïne....'
'Zoooheee! is dat echt waar?' de schellen vielen FH van de ogen! 'Vandaar dat er af en toe hele bergen naar binnen gesnoven werden in de Club! Die Atje en die BB King! hele balen gingen daar binnen....'
Een geluid van om de hoek...voetstappen die dichterbij komen. Even later werd er een felle lamp in hun gezicht geschenen. Een bliksemflits ontplofte in het brein van JooB, hij was net te laat met het omschakelen van infra-rood naar gewoon zicht!
'Argh!' gromde hij, 'Damn!'
'Mond houden, imperialistisch zwijn!' beet een stem hem toe. 'in de benen, en mee komen! Jij ook, vrouw!'
Moeizaam kwamen ze overeind. Hun spieren waren duidelijk nog niet helemaal gewend aan de kou. Een betulbande, bebaarde figuur hield hen onder schut met een AK 47. Ruschische makelij, dacht JooB. 'Da's pas ironie!'
Ze werden geleid door een gangenstelsel waar geen eind aan leek te komen. Eén man voor hen, één er achter. 'Sukkels.' dacht JooB, 'Als ze denken dat ze me daarmee kunnen tegenhouden.' Hij glimlachte wrang. Een snelle inventaris van zijn verborgen arsenaal leerde hem, dat ze hem wel gefouileerd hadden, maar niet bijzonder grondig. Voor hem rilde FemaleHunter van de kou. Het was ook bar koud in het grotten-complex. Even dacht hij er aan om haar zijn leren jas aan te bieden, maar daarin bevondt zich een deel van zijn gif-arsenaal en het was natuurlijk een prettig uitzicht, zo'n goedgevormde vrouw die vlak voor hem liep!
Na wat een eindeloze wandeling van uren leek, kwamen ze in een gang waar het licht van buiten doordrong. Onmiddelijk ging de temperatuur omhoog. Hier bevonden zich meer mannen, die hun naderen belangstellend gade sloegen.
'Ah...de Westerlingen!' riep één van hen. Buiten klonk het gebulder van een bombardement. 'Jallah!' Hij wenkte hen dichterbij. 'En bedek die vrouw! hebben jullie geen manieren?' Eén van de mannen boog zich beschaamd en verwijderde zich op een drafje uit het vertrek. Even later was hij terug met een burka, het traditionele kledingstuk van vrouwn in de regio. 'Excuses, heer!' boog de man en gooide de Burka zonder plichtplegingen over FemaleHunter heen. Deze begon lichtjes te protesteren, maar een blik op het ring-zwaard dat de man om zijn middel droeg, deed haar besluiten dat het wellicht beter was om te zwijgen...
JooB berekende zijn kansen. Hij telde twaalf zwaarbewapende mannen. Niet onmogelijk, maar makkelijk zou het niet worden. Hij had een afleiding nodig. De bebaarde man, die kennelijk nogal wat gezag droeg, kwam voor hen staan.
'U draagt nogal wat wapen, mijnheer!' sprak de man nog steeds glimlachend. 'Ik heb zo'n vermoeden dat u geen groenteman bent in uw land!'
'Een hobby.' loog JooB, lachend. De glimlach verflauwde meteen.'Spreek! weet u wel wie ik ben!'
'Ik heb zo'n vermoeden,' sprak JooB minzaam. 'begint uw naam met een O?'
'Hang deze ongelovige op aan zijn scrotum!' spoog de man woedend, 'Jallah! snel! eens kijken of hij dan nog vol grapjes zit!' Drie mannen kwam op hem af Hij keek snel om zich heen. Niets. Dan moest hij het zelf maar doen en er het beste van hopen. 'hou je gereed!' siste hij tegen FemaleHunter. Vlak buiten de grot ontplofte op dat moment een 20 ponds bom. Het lawaai was oorverdovend en de hele grot trilde. De drie mannen die hem benaderden, wankelden achterover.
'Nu!' schreeuwde JooB, en schoot drie gifpijlen tegelijk uit zijn arsenaal. Allen troffen doel. De mannen waren dood voordat ze de grond raakten. In de pijltjes zat blauwzuurgas, dodelijk binnen drie seconden'
Nog twee mannen sprongen naar voren. Uit een vingertop schoot een paarse lichtstraal, die de man in seconden verkoolde. De andere werd door een welgemikte karate-trap van FH gevloerd. De overige mannen, over de eerste schrik heen, kwamen nu met getrokken zwaarden en AK 47's op hen afgerend. 'Rennen!' gilde JooB naar FH, die dat geen twee keer hoefde te horen. De eerste kogels vlogen hen om de oren. Terwijl FH de grot uitrende, spreidde JooB zijn vingers en vuurde achterelkaar twintig gifpijltjes en laserstralen af. De mannen stortten één voor één ter aarde, de man het dichtst bij hem werd zo zwaar getroffen door de thermische lans dat hij explodeerde. JooB wachtte het niet af en rende de grot uit, achter FemaleHunter aan. Daar werd hij begroet door verbijsterde Amerikaanse commando's, die hen onmiddelijk naar een helicopter leidden.
'Great Job, sir! whoever you are!' riep de sergeant in zijn oor.
'Thanks! the name's JooB! from the mystery of Agriculture in The Netherlands!' De man keek hem verbijsterd aan! Landbouw? Die hollanders zijn helemaal gestoord! dacht hij. 'Deze Helicopter brengt jullie naar het vliegveld van Kandahar!' schreeuwde de commando, 'en vandaaruit vliegen jullie terug naar Holland!'
En voordat ze het wisten waren ze al in de lucht.
JooB stak nog een duim op naar de sergeant, die het gebaar beantwoordde. Daarna keerde hij zich naar FH, die snel de Burka had uitgetrokken. Hun ogen vonden elkaar.
'Bedankt, JooB,' schreeuwde FH boven het geluid van de heli uit. En ze plaatste snel een kus op de mond van de verbaasde JooB. 'Graag gedaan!' antwoorde hij, 'maar we zijn nog lang niet thuis!'

[Dit bericht is gewijzigd door JooB op 16-12-2001 16:11]

Nou doe je het weer!
  zondag 16 december 2001 @ 16:31:41 #178
16305 Jappie
parttime reverend
pi_2508556
Mooi verhaal weer JooB ...zelf ben ik al verschillende malen voor "Blanke agressor" op mijn werk uitgemaakt maar deze vind ik ook altijd heel mooi:
quote:
Even later werd er een felle lamp in hun gezicht geschenen. Een bliksemflits ontplofte in het brein van JooB, hij was net te laat met het omschakelen van infra-rood naar gewoon zicht!
'Argh!' gromde hij, 'Damn!'
'Mond houden, imperialistisch zwijn!' beet een stem hem toe. 'in de benen, en mee komen! Jij ook, vrouw!'

p.s. ook dat denigrerende "Jij ook vrouw!!!" gniffel, gniffel

[Dit bericht is gewijzigd door Jappie op 16-12-2001 16:40]

pi_2508564
Nog laaaaaange niet nog laaaaaaange niet! En jullie zijn nog niet thuis, want dat ligt aan Huiz!

(of Scope of Jappie maar dat rijmt niet)

Spannend!! Maarre... kom maar weer gezellig in Brasschaat hoor, veel gezelliger en FH lekker naar de Bahama's! Heeft ze wel verdiend!

Screw them.
We're going home.
  zondag 16 december 2001 @ 16:33:33 #180
15985 huiz
Man in Black
pi_2508572
quote:
Op zondag 16 december 2001 16:04 schreef JooB het volgende:
... 'maar we zijn nog lang niet thuis!'
Nee, dat kun je wel zeggen

Hahaha! Leuk stukje JooB! Het geweld speelt zich niet meer alleen in Brasschaat af.

p.s. ben jij omkoopbaar?

Scope Pure Colombia BV
pi_2508582
Jappieeeeeeeeeeeeeeee!!
Waar ben jij nou weer onder vandaan gekropen zo snel??
Je ruikt de verhalen echt he...
Screw them.
We're going home.
  zondag 16 december 2001 @ 16:37:17 #182
16305 Jappie
parttime reverend
pi_2508608
Carriiieee!!!, nee hoor, maar ik heb een nieuwe screensaver die na een half uur een lekker liedje afspeelt.....moet je hem hebben
  zondag 16 december 2001 @ 16:41:09 #183
15985 huiz
Man in Black
pi_2508638
Huiz gaat even verder met het verhaal, iedereen is hierbij geclaimd.
Scope Pure Colombia BV
pi_2508654
Nee bedankt. De dag dat ik een screensaver nodig heb is nog niet geweest...en zal ook nog wel niet komen
Ga je ooit nog weer schrijven? Of ben ik nu brutaal?
Screw them.
We're going home.
  zondag 16 december 2001 @ 16:53:40 #185
16305 Jappie
parttime reverend
pi_2508749
quote:
Op zondag 16 december 2001 16:42 schreef CarOnline het volgende:
Nee bedankt. De dag dat ik een screensaver nodig heb is nog niet geweest...en zal ook nog wel niet komen
Ga je ooit nog weer schrijven? Of ben ik nu brutaal?
Die screensaver is anders maar wat handig blijkt nu wel weer

En voor wat betreft het schrijven...Het is thuis een beetje druk bij mij op het moment, moet dus keuzes maken en mijn tijd op de comp beperken...de laatste paar dagen wat meer aan BBtB3 zelf dan aan club D, of dat nog veranderd? We zullen zien

pi_2508817
quote:
Op zondag 16 december 2001 16:53 schreef Jappie het volgende:

[..]

Die screensaver is anders maar wat handig blijkt nu wel weer

En voor wat betreft het schrijven...Het is thuis een beetje druk bij mij op het moment, moet dus keuzes maken en mijn tijd op de comp beperken...de laatste paar dagen wat meer aan BBtB3 zelf dan aan club D, of dat nog veranderd? We zullen zien

Hey! Je laat ons toch niet zitten hè de laatste weken!!
Nah, ga er maar vanuit van niet
Je kan ons toch niet missen?!?! Toch? Hoop ik?

en nou geen jawel zeggen he!

Screw them.
We're going home.
pi_2509057
JooB!
Je bent goed man!
...
  zondag 16 december 2001 @ 19:14:05 #188
17282 Sabine16
Go with the flow..
pi_2510015
Hier ben ik weer beetje laat dan ever maar maakt het uit ik ben er! Huiz Joob weer mooie leuke verhalen keep up the good work!
  zondag 16 december 2001 @ 20:20:39 #189
15985 huiz
Man in Black
pi_2510822
(Standaard disclaimer)

Deel 1

In het prettig schijnende najaarszonnetje glimmen twee blank gelakte stelten die tegen de muur leunen. Gert-Jan en Leo komen aanlopen om er touwen aan te bevestigen, anders durven Sandy en Diane niet stelt te lopen. Als de touwen bevestigd zijn en Sandy op de stelten klimt, trekt iedereen zijn touw aan zodat ze rechtop blijft staan. Ze wiebelt wat heen en weer en iedereen schreeuwt naar Leo dat hij opzij moet rennen. "Opschieten, rennen Leo! Naar links!" Leo moppert wat, hij baalt van zijn gekluns. Langzaam maar zeker doet Sandy dan haar eerste wankelende stapjes op stelten. Ze geniet ervan!

Op het Ministerie van Defensie rinkelen van alle kanten de telefoons. Intussen is tot in de hoge regionen bekend geworden hoe een half-mens als geheim project door het Mysterie van Lantbouw is ingezet. Generaals met dure sterren en strepen zitten rond de tafel zenuwachtig te discussiëren, als het maar niet bekend wordt. Van de Amerikanen hebben ze begrepen dat ze de man JooB uitgeschakeld hebben (na overleg met de Belgische legertop en zenuwachtige ministers) en in verdoofde toestand naar België vliegen. Het meisje dat bij hem was hebben ze een vliegticket naar een ver warm land gegeven. "Die stomme Dr_Greene ook, die verpest ook alles," mompelt een 3-sterren generaal. "Ja dit moet direct opgelost worden, die man JooB moet weer in originele toestand teruggebracht worden. Hebben we nog ergens verse lijken?" Een adjudant bladert even in een map en vertelt dat de Amerikanen nog wel verse Afghanelijken hebben. Maar die hebben kogelgaten. Dan discussiëren de generaals verder terwijl de adjudant op zoek gaat naar een fatsoenlijk lijk waarmee ze JooB weer een normale plaats in de samenleving kunnen geven. Hoewel nog wel gedeeltelijk met kunstmatig geheugen en computeronderdelen in het hoofd, zal het in ieder geval geen Terminatorgedrag meer vertonen.

"Ga je mee naar Antwerpen?", vraagt Huiz nadat hij bij Sacha op de deur geklopt heeft. Ze zit voor de spiegel haar lippen bij te werken, hoewel ze van nature al prachtige volle lippen heeft. Ze knikt direct en vraagt wat ze gaan doen. Huiz haalt zijn schouders op, "Och gewoon, even langs de BMW-dealer om te kijken of mijn auto al gerepareerd is en dan even lekker uit eten, ok?" Sacha knikt blij en zegt dat ze zo klaar is.

Als Sandy uitgewandeld is met de stelten wil Diane ook. Ze klimt ophoog en staat om zich heen te kijken, over iedereen heen. Ze ziet in de verte, de weilanden met koeien erin, in de verte dartelen vogeltjes in de lucht, luid piepend en fluitend. Met verwondering hoog over iedereen uitkijkend, voelt ze zich een reus. De schreeuwende geluiden van haar medebewoners naar Leo hoort ze niet meer, als een vogel vrij in de lucht kijkt ze om haar heen, in trance van het gevoel van vrijheid. Zou ze kunnen vliegen? Zou ze durven, van de stelten te springen en dan met de armen te zwaaien? Zou het? Met een blik van doorgedraaide waanzin laat ze voorzichtig één hand los en beweegt die op en neer. Dan met een schok komt ze weer bij haar positieven als Leo het touw laat vallen waardoor de stelten met een smak tegen de grond slaan. Diane ploft met een harde klap op de tegels. Schreeuwend van de schrik gaat ze rechtop zitten, maar dan komt Andries met haar duimlapje waardoor ze snel weer rustig wordt.

's Avonds in Antwerpen, restaurant De Zoete Inval
Buiten is het donker, maar binnen is het lekker warm. Twee glimlachende personen zitten tegenover elkaar, de ogen glinsteren in het zachte kaarslicht. Romantische klassieke muziek klinkt zwakjes op de achtergrond. Om hen heen klinkt beschaafd getik van bestek, een open haard laat wat geknetter horen als een tak zijn harsvoorraad aan de vlammen prijs moet geven. Ze kijken elkaar in de ogen, zonder iets te zeggen voelen ze elkaar goed aan. Langzaam glijden hun handen naar elkaar toe over de tafel en de vingers strengelen in elkaar. "Dank je wel lieve jongen," fluistert Sacha met een verlegen lachje naar Huiz. "Het is geweldig! Ik vind het ontzettend gezellig om met je te dineren." Ook Huiz voelt zich prettig, op zijn gemak in het bijzijn van deze bijzondere vrouw. Hij kijkt naar haar met een dromerige blik, hij ziet haar haren glanzen in het kaarlicht. Haar lange zwarte jurk benadrukt de prachtige vloeiende lijnen van haar lichaam. Haar gezicht straalt een warme gloed uit die hem doet smelten. In haar ogen dansen sterretjes. Nonchalant gooit ze haar haar naar achteren en glimlacht hem toe. Huiz krijgt plotseling de aandrang om een kus op die prachtige volle lippen te drukken, maar hij blijft zitten. Hij laat alle indrukken langzaam op hem in werken.

Scope Pure Colombia BV
  zondag 16 december 2001 @ 20:21:03 #190
15985 huiz
Man in Black
pi_2510827
Deel 2

In Club Ibiza is het weer feest. Een grote fondue avond is er georganiseerd en daarna zal Sabine16 nog een aantal stripacts uitvoeren. Gert-Jan staat vis te ontleden en broodjes haring te maken. Daniëlle ontruimt de grote koelkast en Diane snijdt het vlees in stukjes. Leo zit op een krukje in een hoek een dik kookboek aan het doorbladeren en tilt gedachteloos zijn bil omhoog voor een ferme scheet. Na wat commentaar van Diane en Daniëlle kruipt hij met rode wangen achter het dikke boek. De gezelligheid is groot in de ruime eetzaal waar alle bezoekers al genieten van de broodjes en salades. De band van Andries speelt muziek terwijl Sabine16 al sexy dansend door de zaal dwarrelt. Veel mannenharten gaan wat sneller kloppen als ze haar zien. CarOnline ziet dat Scope ook af en toe per ongeluk zijn ogen de zaal in werpt en doet nog meer haar best om met haar nieuwe look de aandacht te trekken van Scope. Speciaal voor hem draagt ze een strakke leren broek en strak topje. Als zelfs dat niet helpt stelt ze voor om een eindje te gaan rijden. Scope is gelijk wild enthousiast want een ritje in zijn Mustang laat hij nooit schieten. Maar buiten gekomen begint hij te schelden, de Mustang is weg! "Sh*t! Die Huiz heeft hem zeker gepikt, nu zijn BMW bij de dealer staat!" Woedend stampt hij op de grond waarna CarOnline gelijk van de gelegenheid gebruik maakt om hem stevig tegen haar aan te drukken om hem te troosten. Langzaamaan vergeet Scope alles om zich heen...

Nonchalant sturend beweegt Huiz de zware Mustang door het verkeer in Antwerpen. Op weg naar het hotel praten ze over van alles en nog wat. Sacha wil graag weten wat Huiz nog doet in de cokebusiness. Huiz legt uit dat hij de zaak heeft verkocht maar nog af en toe advieswerk doet. Verder heeft hij er niks meer mee te maken. Sacha is opgelucht, eigenlijk heeft ze een missie hier, maar ook zij is een gevoelige vrouw. Deze avond was tot nu toe perfect, ze wil dat het altijd zo blijft. Na alle geheime missies in koude bergen en hete woestijnen, de duistere klusjes in de achterbuurten van Berlijn en Praag, de gevaarlijke opdrachten in Istandboel, Tanger en andere plaatsen in de wereld, wil ze nu voor één keer een zorgeloze gevoelige vrouw zijn. In het donker grijpt ze de hand van Huiz en met een gemakkelijke stilte rijden ze naar het hotel.

Andries, Leo en Gert-Jan lopen intussen ruzie te maken over wat voor kerstboom ze willen neerzetten in Club Ibiza. Gert-Jan wil een blauwspar, Andries een groene opblaasboom en Leo weet het nog niet. Dan beginnen ook de dames zich er mee te bemoeien, die willen lampjes en rode ballen in de boom, en meer van dat soort dingen. In de danszaal merkt niemand het geruzie op, iedereen kijkt met open mond naar Sabine16 die in de schijnwerpers op de bar staat te strippen. Gejoel en gefluit van alle kanten en hier en daar moet iemand stevig tegengehouden worden om niet ook op de bar te klimmen. Het bandje van Andries speelt vlotte marsjes terwijl Sabine16 het ene kledingstuk na het andere het publiek ingooit.

In een hotelkamer in Antwerpen lijkt het ook een striptease. Op de grond ligt een lange zwarte jurk. Even verder op de helft van een Armanipak, een stropdas en een paar schoenen. Over de leuning van een stoel hangt een zwart stringetje. Zwak licht schijnt uit de slaapkamer. Hier en daar branden wat kaarsen die hun sfeervolle licht in de kamer laten schijnen. Een fles dure champagne steekt zijn hals schuin uit een ijsemmer. Uit de douche stijgen stoomwolken op die de spiegels en de glazen ramen van de badcabine laten beslaan. Zachte kreetjes weerklinken vanuit de stoomwolken. Dan plotseling een hand die met spanning houvast zoekt tegen de beslagen ruit, langzaam naar beneden zakt en een spoor trekt in de waas op het raam.

In Club Ibiza beginnen Rica, Poorman en Gert een serieus gesprek over de labiliteit van Diane. Ze zitten in een hoekje en trekken zich niks aan van de herrie om hen heen. Ook Cynix komt af en toe langs om een grappige opmerking te maken over Diane. Hij is vrolijk van het dansen en de muziek en vindt het maar gek dat anderen dan serieus gaan doen. Dan wordt hij door Sabine16 weer het publiek ingetrokken en onder luid gejoel en gefluit begint hij ook te strippen. Sommige vrouwen vallen flauw als blijkt dat hij in zijn lange rode onderbroek sprekend op David Hasselhof van Baywatch lijkt. Zijn van zweet glimmende spierballen maken flinke indruk en het gegil is niet van de lucht.

De hotelkamer in Antwerpen wordt zwakjes verlicht door de brandende kaarsen. Het grote waterbed schommelt ritmisch heen en weer, het dekbed bedekt teder hoe Sacha en Huiz ineen strengelen. Zachte kreetjes klinken op de maat van de schommelingen van het grote bed. Langzaam branden één voor één de kaarsen op tot het vroege ochtendzonnetje zijn eerste voorzichtige stralen tussen de gordijnen naar binnen schijnt. Dan laat Huiz zich voldaan achterover in de kussens zakken, Sacha in zijn armen stijf tegen zich aangedrukt. Hij neemt nog een slokje van de champagne en drukt dan teder een lange kus op haar warme zoekende lippen...

-----------

Hoe loopt dit af? Blijft Scope boos vanwege zijn Mustang of heeft CarOnline hem alles doen vergeten? Blijft het feest in Club Ibiza of zullen binnenkort de intriges en geweld weer de boventoon voeren? Zal JooB zich weer prettig voelen in een echt lichaam of zal hij weten te ontsnappen? Zullen Sacha en Huiz nog lang kunnen genieten van het eindelijk gevonden geluk? We zullen zien...

Scope Pure Colombia BV
pi_2511367
*Love is in the air everywhere I look around
Love is in the air every sight and every sound
And I don't know if I'm being foolish
Don't know if I'm being wise

But it's something that I must believe in
And it's there when I look in your eyes

Love is in the air in the whisper of the tree
Love is in the air in the thunder of the sea
And I don't know if I'm just dreaming
Don't know if I feel safe

And it's there when you call out my name

Love is in the air, love is in the air, oho, uhu

Love is in the air in the rising of the sun
Love is in the air when the day is nearly done
And I don't know if you are illusion
Don't know if I see truth

But you are something that I must believe in
And you are there when I reach out for you
Love is in the air everywhere I look around

Love is in the air in the whisper of the tree
Love is in the air in the thunder of the sea
And I don't know if I'm just dreaming
Don't know if I feel safe

And it's there when you call out my name

Love is in the air in the rising of the sun
Love is in the air when the day is nearly done

And I don't know if you are illusion
Don't know if I see truth
But you are something that I must believe in
And you are there when I reach out for you

Love is in the air, love is in the air, oho, uhu *

*kreunt zachtjes en wentelt zich in veilig gevoel*

*ga door*

...
  zondag 16 december 2001 @ 21:27:09 #192
15985 huiz
Man in Black
pi_2511586
quote:
Op zondag 16 december 2001 21:09 schreef sacha het volgende:

*kreunt zachtjes en wentelt zich in veilig gevoel*

*ga door*

Hmmmmm, eerst even ontbijten?
Scope Pure Colombia BV
pi_2511960
*hmmmmmmm*
...
pi_2512700
quote:
Op zondag 16 december 2001 20:21 schreef huiz het volgende niet bijzonder complimenteuze stuk over CarOnline:

De band van Andries speelt muziek terwijl Sabine16 al sexy dansend door de zaal dwarrelt. Veel mannenharten gaan wat sneller kloppen als ze haar zien. CarOnline ziet dat Scope ook af en toe per ongeluk zijn ogen de zaal in werpt en doet nog meer haar best om met haar nieuwe look de aandacht te trekken van Scope. Speciaal voor hem draagt ze een strakke leren broek en strak topje. Als zelfs dat niet helpt stelt ze voor om een eindje te gaan rijden.

quote:
Woedend stampt hij op de grond waarna CarOnline gelijk van de gelegenheid gebruik maakt om hem stevig tegen haar aan te drukken om hem te troosten. Langzaamaan vergeet Scope alles om zich heen...
*zich het zoethoudertje voelt...dankzij de taktische opmerking van Huiz*

Je hoeft me niet hoor Scope, als je me niet wil...

*zakdoekje zoekt...snuifff...*

Screw them.
We're going home.
pi_2512721
Ow ja... mooi geschreven... vergeet het haast te zeggen...

*geen zakdoekje kan vinden... snuifff...*

Screw them.
We're going home.
  maandag 17 december 2001 @ 09:19:19 #196
17282 Sabine16
Go with the flow..
pi_2515940
Sabine zit genietend op stoel ;-)
pi_2516430
Scope is back! New and improved!

Sorry JooB en Huiz, maar ik heb 2 dagen niet kunnen internetten, maar jullie verhalen zijn weer TOP!

Ik hoop vanavond weer een stukje te kunnen schrijven...

CarOnline, maak je geen zorgen...En Huiz, ga jij je maar wel vast zorgen maken...mijn Mustang jatte hè! GRMPFFF!

En vast!
  maandag 17 december 2001 @ 10:41:06 #198
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_2516489
[Mary Mode:]
DRAAAAAAAAA!!!!!

Nou doe je het weer!
  maandag 17 december 2001 @ 14:03:10 #199
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_2518734
'anybody home?
Mary?
Even in death you still look sad
don't leave me, don't leave me,
here...
I know what you feel, believe me,
Turn the current on...'

"Electric Requiem" Queensryche '88

'Kill Mary, that's all you have to do'
'Kill Mary?'
'She's a risk...and get the Priest as well'

"Suite Sister Mary" Queensryche, '88

'So you've come to see the Doctor,
He's gonna give you the cure
He's gonna take away all your questions,
Yeah...he's gonna make you sure'

"Operation Mindcrime" Queensryche, '88

'Midnight, she sings praises in the hall
To saintly faces hallowed be their names,
she can't recall
Sister Mary, virgin Mary, silent in her sin
She feels me, I can taste her breath when she speaks:
Mary: "what are you doing out here in the rain?
Come in.."

"Suite Sister Mary" Queensryche, '88

'Haven't I see you before, seems like I've know you forever,
I know I've seen you before, but you say never, no
Oh, stop this light in front of my eyes
I want no more sorrow, no more goodbeyes,
Please show some emotion, At least answer me:
Are you Man Or Machine?'

'Man or Machine?' Joop Boom (c)1987, FireFly Music

'I remember now. I don't remember how it started
I just remember doing what they told me.'

"I remember now" Queensryche, Operation Mindcrime, '88

8-}

Nou doe je het weer!
pi_2518919
JooB! Is je software blijven steken in de '[Karn]' Mode?
...
  maandag 17 december 2001 @ 14:53:49 #201
17282 Sabine16
Go with the flow..
pi_2519466
Say What?
pi_2519626
Owwww dear!
What een lot of engels

Ha, goed Scope ik zit met smart op je verhaal te wachten!
Ik moet weer een beetje fatsoenlijk in 't verhaal hoor
Ach, maak er maar wat van....

Screw them.
We're going home.
  maandag 17 december 2001 @ 15:30:40 #203
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_2519940
(Standaard Disclaimer)

Dit kon niet waar zijn. Nog voor hij zijn ogen opende, wist hij waar hij was. De geur die zijn neusgaten prikkelde, was onmiskenbaar. Een mengeling van Ether, medische alcohol en synthetisch steriel katoen, vermengd met de geur van rottende karkassen. Hij was wéér in het lab van Dr_Greene. Maar, wat voelde hij zich vreemd? Buiten het feit, dat hij dacht dat hij zich nog veilig boven Afghanistan bevond in een Amerikaanse gevechts-helicopter, in het gezelschap van een byzondere aantrekkelijke en schaarsgeklede FemaleHunter. Dat hij daarna dacht even weg te kunnen dutten, en dat hij als hij wakker werd veilig in Kandahar geland zou zijn en het vliegtuig terug te nemen naar Brussel of Braschaat, of Amsterdam voor wat dat betreft, voelde hij zich gewoon heel er vaag.
'Aha, daar bent u weer Mr JooB!'klonk een inmiddels bekende stem. Hij keek in het gezicht van Dr_Greene. Een gezicht dat hij welliswaar ondertussen voldoende kende, maar waar toch iets vreemds mee was.Hij kon het niet goed plaatsen. Het leek wel of zijn brein vanmorgen wel bijzonder traag op gang kwam....hij probeerde zich op zijn ellebogen te steunen.Wat ging dat allemaal moeizaam? Hadden ze hem gedrogeerd?
'Doet u nog maar even rustig.' hoorde hij de stem van de doctor uit de verte. 'Uw nieuwe spieren zijn de beweging nog niet zo gewend.'
Nieuwe spieren? Wat was dat voor onzin. Was hij alweer gemodificeerd? De hoeveelste versie hard- en software was dat dan al niet inmiddels?
'Het begint een beetje een gewoonte te worden om u opnieuw in elkaar te moeten zetten, niet? Of geniet u van deze bezoekjes?' De doctor liet een koude lach horen. JooB kreeg kippenvel. ('kippenvel? ik? dat kan helemaal niet!') ging het door zijn benevelde brein. Hij keek met duidelijke moeite de ruimte rond. Hij zag dat de doctor bezig was met zijn laatste creatie, Mary, die rechtop stond, vastgehouden door metalen banden op een verticale werktafel. Mary's ogen waren open, maar er was geen intelligentie in te bekennen.
Hij zag dat het lichaam van de vrouw weer naadloos in elkaar was gezet, alleen verkleurde de huid van haar gezicht een tikkeltje licht-groen. Moeizaam kwam JooB overeind.
'Voorzichtig, mr. JooB! ik weet niet of uw benen u al kunnen dragen!'
'Man, wat bedoel je toch?' hoorde hij een vreemde stem zeggen, die toch van hem leek te zijn. 'alles werkt prima! ik ...shit!' terwijl hij door zijn benen klapte.
Trillend zat hij op zijn kieën, die niet van hem leken te zijn, kijkend naar zijn handen, die dat zeker niet waren!
'Wat de fok!' bracht hij uit. 'whoa...' zijn hoofd tolde. 'Ik help u even' en Dr_Greene hielp hem aan zijn arm overeind. Allemachtig! Wat was er met hem gebeurd, sinds Afghanistan? Hij merkte inmiddels dat er een vierde persoon in het laboratorium aanwezig was. De man was duidelijk militair, en kijkend naar 's man's insignes zag hij dat het een vier-sterren generaal was!
'Toe maar! hoog bezoek! en aan wat heb ik de eer?' vroeg JooB, die nog steeds misselijk op zijn benen stond te tollen. De generaal schraapte zijn keel eens en zei:
'Inspekteur JooB, alhoewel het Ministerie van Defensie dankbaar is voor de diensten die u hebt vervuld in Afghanistan, zijn wij minder tevreden met de wijze waarop dat gegaan is. Verder zijn wij niet blij met uw verdere neven-activiteiten in- en rondom Braschaat.' JooB begon te glimlachen.
'Goh,' zei hij, 'echt?' Hij richtte zijn volle blik nu op de man. Typisch militair, straffe houding, serieus gezicht.
'Echt.' Antwoordde de Generaal. 'Het ministerie heeft er bij het Mysterie van Lantbouw op aangedrongen dat u van de zaak af gehaald wordt, of anders vervangen.'
'Vervangen?! ik?' kreet JooB. Op de achtergrond hoorde hij opnieuw het akelige lachje van Dr_Greene.
'Inderdaad, de zaak is namelijk nogal delicaat, zoals u wellicht weet en uw methodes zijn nogal eh...omstreden.'
'Zo, vindt u dat? en wie zou mij dan moeten vervangen? U?'
'Natuurlijk niet. Het mysterie had al een agent op de zaak gezet.'
'Pardon? wie was dat dan?' JooB stond met zijn oren te klapperen. Een andere agent? en hij wist dat niet?
'Dat is geheim, mijnheer, dat weet u ook wel.' sprak de Generaal kalm.
'Ik wil NU die naam weten!' gilde JooB plotseling. Een heel irrationele reactie voor zijn doen!
'inspekteur JooB,' glimlachte de Generaal nu, 'dacht u nu werkelijk dat ik u die informatie zomaar zou geven?'
'Ik wil het weten!' hoorde JooB zich tot zijn stomme verbazing schreeuwen, 'GEEF ME DIE NAAM OF IK...OF IK!!!'
'Of u WAT?!' zalfde de stem van Dr_Greene door de ruimte, een stem die niet helemaal stabiel was.
'Ik...!' Met stomme verbazing zag JooB dat hij zijn twee wijsvingers op de Generaal gericht hield! De thermische lans! De gifpijlen! Hij kon zichzelf niet tegenhouden.
'Ik....Dzzzzzzt!' hoorde hij zich zeggen. Dzzzt?
'Dzzzzt Dzzzzzt!!!' Er kwam niets uit zijn vingers. Geen paarse steekvlam, geen blauwzuurpijltjes, niets.
Zowel de Generaal als Dr_Greene rolden nu over de grond van het lachen. Hoe was het mogelijk? Hij keek naar zijn handen...zijn handen? Hij keek naar Dr_Greene. De ogen van de Doctor. Hij zag het nu pas voor het eerst! DR_Greene kakelde zijn lach door het lab! Hij zag duidelijk de waanzin in die ogen...de doctor was krankzinnig geworden!

Plotseling kwam Mary tot leven. Zij sloeg haar prachtige ogen op en keek JooB aan! 'lie...lie...lief!' kraaide het creatuur en ze stamelde op hem af. Het leek wel een scene uit een griezelfilm! Met uitgestrekte armen kwam ze op hem af! En, hij voelde dat zijn vreemde, alien-achtige lichaam reageerde! Hij bewoog zich nu ook naar haar toe! Hij probeerde zich met al zijn macht te verzetten, probeerde zichzelf tegen te houden, maar tevergeefs! Daar stond Mary al voor hem in al haar pracht! Spiernaakt! Haar enorme borsten priemden vooruit. Haar handen grepen zijn armen vast. Ze trok hem naar zich toe! Haar lippen puilden uitpuilend als wachtend op een kus. Hij voelde hoe zijn lippen zich ook vormden, tuitten, en hoe zijn hoofd zich naar haar toe bewoog...'neee!'schreeuwde zijn brein. En toen, als opper horror, zag hij hoe uit haar slaap een wriemelende made kwam gekropen! Ze omhelsde hem met de kracht van een worstelaar. Hij voelde haar torpedoborsten zich pletten tegen zijn borstkas, haar heupen zich gewillig tegen hem aanschurken, terwijl zijn ogen zich niet van de kronkelende made konden afhouden!
'Liefste...' reutelde Mary. Haar lippen vonden de zijne.
Ze voelden koud aan.

[Dit bericht is gewijzigd door JooB op 17-12-2001 15:36]

Nou doe je het weer!
  maandag 17 december 2001 @ 15:35:50 #204
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_2520000
quote:
Op maandag 17 december 2001 14:17 schreef sacha het volgende:
JooB! Is je software blijven steken in de '[Karn]' Mode?
Sorry, mij vielen opeens een paar overeenkomsten op...zal wel niemand anders opvallen, maar toch. nevermind! (oeps!)
Nou doe je het weer!
pi_2520284
Geeft niet!
Ik had er een smiley bij moeten plaatsen...
Komtie alsnog

hard gelachen trouwens om je laatste verhaal!

[Dit bericht is gewijzigd door sacha op 17-12-2001 16:07]

...
  maandag 17 december 2001 @ 17:09:26 #206
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_2521477
quote:
Op maandag 17 december 2001 15:06 schreef CarOnline het volgende:
Owwww dear!
Ja, een "Rain-" deer!

wel een lieve, natuurlijk!

Nou doe je het weer!
pi_2521507
Wow! JooB! Waar haal je je inspiratie vandaan! !!

En heb je geen MP3-tje van je eerdere post

En nu ga ik ff claimen...en ik claim iedereen!

Moet nog ff het eea rechtzetten...

En vast!
  maandag 17 december 2001 @ 17:18:11 #208
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_2521629
quote:
Op maandag 17 december 2001 17:11 schreef Scope het volgende:
Wow! JooB! Waar haal je je inspiratie vandaan! !!
Ach, zo'n 60 jaar griezel- en SF-films en boeken, zo'n 30 jaar (hard-)rock muziek, beetje overijverige verbeelding, beetje lol in schrijven, tja zo blijf je wel bezig!

MP3's heb ik helaas niet. De meeste quote's waren uit Queensryche's 'Operation Mindcrime' uitgebracht in 1988, de 'man or machine quote was uit een lied-tekst van mezelf die ik ooit in mijn onschuld schreef...man of machine, JooB of Astro-JooB?

Nou doe je het weer!
  maandag 17 december 2001 @ 17:36:57 #209
15985 huiz
Man in Black
pi_2521970
Prachtig JooB, en een mooi stukje romantiek...

Maar nu je niet langer meer achter Huiz aanzit , je krijgt toch wel weer een nieuwe assignment in Brasschaat?

Scope Pure Colombia BV
pi_2522573
(standaard disclaimer)

Deel 1

Terwijl de eerste zonnestralen zich door de stoffige ramen van Club Ibiza heen proberen te worstelen, is Diane alweer met de Swiffer in de weer om alle troep op te ruimen van het feest van gisteravond. Met een half oog ziet ze hoe Leo in zijn 'Teenage Mutant Hero Turtles'-pyama de slaapkamer uit komt gelopen. Leo wrijft nog niet helemaal wakker de slaap uit zijn ogen, en zet dan zijn bril op. "Mogguh", mompelt hij, en loopt daarna naar de fitnesszaal om even wat te fietsen. De boosheid stijgt Diane alweer naar het hoofd. Is hij alles van gisteravond nu al weer vergeten? Langzaam sluit Diane haar ogen en denkt terug aan de onverwachte gebeurtenissen de avond ervoor...

"Jij bent gewoon een kutwijf!", schreeuwde Leo, die zijn emoties niet meer kon beheersen. De zaal was leeg, het feest was afgelopen, alleen Andries lag met zijn groene opblaaskrokodil nog op te bank de ruzie tussen Diane en Leo te observeren.
"Wat ben ik?", tierde Diane, ondertussen rood aanlopend.
"Een kutwijf!", riep Leo nog eens, om er zachtjes aan toe te voegen, "van buiten dan."
"Hoezo van buiten? Wat bedoel je?" Ze stampte op de grond.
Leo keek snel naar Andries, zoekend naar steun. "Toe maar!", knikte Andries zachtjes.
"Van binnen ben je een schat...", mompelde Leo, strak naar zijn voeten kijkend.
"Echt waar?"
"Ja..."
"Maar...maar...", stamelde Diane, "wat is er aan de hand? Dries, weet jij hier meer van?"
Andries stond op. "Ik weet hoe Leo over jou denkt, Diane", begon Andries, "en ik weet hoe jij over Leo denkt. Jullie houden van elkaar, maar jullie praten langs elkaar heen!"
Diane keek naar Andries, toen naar Leo, en weer terug naar Andries.
"Maar", begon ze, "jij bent toch van mij, Andries? En ik ben toch van jou?"
Andries schudde zijn hoofd en liep langzaam naar de slaapkamer. "Ik ben van niemand", riep hij hardop, "als je dat maar weet!" Diane zakte in elkaar op de bank, en barstte in snikken uit. Leo zag zijn kans schoon en liep op haar af. "Stil maar", sustte hij. Met zijn hand duwde hij voorzichtig Diane's kin omhoog en drukte zijn lippen op de hare...

"Ooeeeaaaah!" klinkt het van boven, en met een schok keert Diane weer terug in realiteit. "Heeej, goeiemorguh!", klinkt het vrolijk van boven, en daar komt Sabine16, gekleed in T-shirtje naar beneden. "Trek toch iets warmers aan", roept Diane, "dadelijk vat je nog kou!" Sabine16 negeert haar, en is intussen naar de bar gelopen, waar ze een blikje 7-up openmaakt. Dan komt ook Cynix' hoofd uit Sabine16's kamertje tevoorschijn, hij kijkt even stiekem in het rond, en rent dan in zijn rode zwembroek naar beneden! "Heej", roept Sabine16, "alles goed, Mister Beejwatsj?" Cynix knikt, trekt snel zijn kloffie aan en vlucht de deur uit. Even later komen ook Rica en Poorguy Sabine16's kamertje uit. Ze kijken elkaar zo aan van "Hé, jij ook hier?" en rennen dan snel naar buiten. Sabine16 giechelt even, drinkt haar laatste restje 7up op en gaat dan weer naar boven om nog even wat bij te slapen.

Sacha voelt de eerste warme zonnestralen op haar gezicht, en opent haar ogen. Op de rand van het bed zit Huiz haar aan te kijken. Sacha gaat wat rechter zitten en ziet dan het zilveren dienblad dat op het nachtkastje staat, vol met allerlei lekkere croissantjes, een glazen karaf met jus d'orange, een fles champagne, en een rode roos. Op de achtergrond klinkt zachtjes "Love is in the air" op de radio. Huiz schenkt de jus d'orange in een glas en begint daarna een croissantje te smeren.
"Tast toe", zegt Huiz zachtjes. "Croissantje met jam?"
Sacha kreunt zachtjes.
"Is dat een ja?", lacht Huiz.
Sacha knikt. Plotseling buigt ze zich voorover en trekt Huiz naar zich toe.
"Wat krij...." Verrast door Sacha's hartstochtelijke kus kan Huiz zijn zin niet afmaken.
De geluiden van passie en romantiek vullen wederom de kleine hotelkamer.

---
Hoewel het bijna winter is is de romantiek blijkbaar nog in de lucht! Sacha & Huiz, Diane & Leo, Sabine16 & Cynix, Poorguy en Rica. Dit was deel 1, maar of Sacha en Huiz in deel 2 er ook nog zo romantisch bijliggen is nog maar de vraag. En hoe staat eigenlijk met Scope en Caronline, Mary en JooB? Zometeen meer...

Voor de duidelijkheid, iedereen is nog steeds door mij geclaimd!!!!

En vast!
  maandag 17 december 2001 @ 18:45:49 #211
15985 huiz
Man in Black
pi_2522624
quote:
Op maandag 17 december 2001 18:40 schreef Scope het volgende:
... Verrast door Sacha's hartstochtelijke kus kan Huiz zijn zin niet afmaken. De geluiden van passie en romantiek vullen wederom de kleine hotelkamer...
quote:
... maar of Sacha en Huiz in deel 2 er ook nog zo romantisch bijliggen is nog maar de vraag...
Oei!!! Nou, laten we nog maar even van genieten, Sacha! Zolang het nog kan...
Scope Pure Colombia BV
pi_2522636
*oeh!*
...
pi_2524093
Briljant Scope!
Briljant JooB!

je schrijft het anders maar toch rijmt het iets he

Screw them.
We're going home.
pi_2524691
Deel 2

"Ongelovelijk!" Verbaasd staart de generaal in het lab naar JooB, die over de grond ligt te rollen, terwijl hij met zijn handen probeert de lucht weg te drukken. "Mary...Mary...", roept JooB. Zijn hoofd schudt van links naar rechts, alsof hij iets wil ontwijken. "Niet te geloven", mompelt de generaal nogmaals, terwijl JooB nu met zijn tong draaiende bewegingen in de lucht maakt, ondertussen met trillende handen proberend zijn broekriem los te maken...

Sacha rekt zich uit. "Ik ga even een douche nemen, Huiz", zegt ze zachtjes tegen Huiz, die voorzichtig één oog opent, "kom je ook zo?" Dan stapt Sacha uit het bed en loopt langzaam naar de badkamer. Huiz draait zich nog een keertje om, als plotseling zijn mobiele telefoon afgaat. "Ik dacht dat je die uitgezet had?", roept Sacha vanuit de badkamer. "Dacht ik ook", mompelt Huiz, terwijl het telefoontje tegen zijn oor zet. "Met Huiz...oh, hallo Scope...nee, je stoort niet." Huiz stapt uit het bed en loopt de badkamer binnen, waar hij voor de wastafel blijft staan. Zijn oog valt op een klein flesje half gevuld met een groene vloeistof. "Wat? Je Mustang? Ja sorry, had ik ff geleend...ja, hahaha!" Huiz pakt het flesje op. "Dr_G's L" staat er op, de rest van het etiket is eraf gescheurd. "Ja", zegt Huiz in de telefoon, "ik had het moeten zeggen. Je krijgt hem vanmiddag terug..." Ongeïnteresseerd zet hij het flesje weer terug. "Wat zegt ze? Ja, haha...doe maar wat ze zegt! Tot later!" Huiz legt zijn mobieltje op de wastafel. "Die Scope, lucky bastard", denkt hij, terwijl hij de douchecabine binnenstapt.

"Nee sorry, ik moet nu weg", zegt Scope, terwijl hij zijn boxershort aantrekt. "Ja maar...", hoort hij een hese stem zeggen. Scope draait zich om, en kijkt naar het blonde meisje dat op het bed ligt. "Sandy?", roept hij verschrikt uit. Aan het verdriet dat op gezicht van Sandy verschijnt, merkt Scope dat hij een fout heeft gemaakt. "Het spijt me", zegt hij zachtjes, "zal ik het goedmaken?" Hoewel de tranen in Sandy's ogen staan, verschijnt er toch een glimlach op haar gezicht. "Wat ben je van plan dan?", vraagt ze hees. "Wacht maar af!", glimlacht Scope en buigt zich naar haar toe, zich ondertussen afvragend hoe hij in hemelsnaam bij Sandy in bed is beland, en waar CarOnline dan wel niet gebleven is...

"Hoe ben ik in hemelsnaam bij hèm in bed beland?", denkt CarOnline. "En waar is Scope gebleven?" CarOnline kijkt naar de man die naast haar ligt te snurken. Een roze trui en zwarte broek liggen op de stoel naast het bed. "Ow mèn! Wat is hier misgegaan?" CarOnline stapt uit het bed en neemt een snelle douche, waarna ze zich aankleedt. "Hé", mompelt GJ nog wat slaperig, "ga je nu al weg?"
"Er is niets tussen ons gebeurd, ok?", roept CarOnline hem toe.
"Ok, ok, rustig maar, er is niets gebeurd", mompelt GJ, terwijl hij de deur hoort dichtslaan.

"Genoeg", roept Dr_Greene, en geeft JooB een spuitje in zijn nek, waardoor hij acuut in slaap valt. Dan richt de dokter zich tot de generaal.
"En wat vond u van deze demonstratie?"
"Dit is geweldig!", roept de militair. "Het leek wel alsof hij echt..."
"Voor hem was het ook echt", onderbreekt Dr_Greene hem, terwijl hij een glazen flesje met een groene vloeistof van de tafel pakt. "Met dit serum heb ik hem een voorgeprogrammeerde hallucinatie geven."
"Voorgeprogrammeerde hallucinatie?"
"Correct", gaat Dr_Greene verder, "als basis heb ik mijn eigen Dr_G's Love Serum gebruikt, maar ik heb er voor JooB een proteïne aan toegevoegd, waardoor ik hem liet denken dat Mary hem wild van verlangen besprong!"
"Maar, Mary staat daar!" De generaal wijst naar het levenloze lichaam van Mary dat in de hoek van het laboratorium staat.
"Dat klopt", zegt Dr_Greene, "Het basisserum is eigenlijk een gewone 'lovedrug', maar met het toegevoegde proteïne kan ik dus specifieke hallucinaties opwekken."
"Geniaal! Maar, zijn er ook bijwerkingen?"
"Voor zover ik weet niet", antwoordt de dokter, "behalve dat het proteïne af en toe ook de diepste angsten van het...uh...slachtoffer in de hallucinatie verwerkt. Daar moet ik nog meer onderzoek naar doen. Maar het Love Serum zonder proteïne werkt uitstekend! Ik heb al diverse flesjes verkocht!"
Glimlachtend wrijft de generaal zijn handen over elkaar...

Nog boos en verbaasd over het hoe en wat van vannacht loopt CarOnline naar beneden. Ze ziet hoe Daniëlle en Diane een beetje giechelen als ze haar in de gaten krijgen. "Lekker geslapen?", vraagt Daniëlle schijnheilig.
"Fantastisch!", liegt CarOnline. Weten Diane en Daniëlle hier meer van? Dan valt haar oog op een klein flesje dat tussen de glazen achter de bar ligt. CarOnline pakt het op. Er zit nog een klein beetje groene vloeistof in. "Dr_G's Love Serum!" staat er op het etiket. Dan kijkt ze naar de twee dames die zich niet meer kunnen beheersen. Ze barsten in lachen uit!
"Hahaha!", giert Daniëlle, "het werkt goed, hè, dat spul!"
CarOnline steekt het flesje in haar handtasje en glimlacht zachtjes mee.
"Ja!", lacht Diane, "Het is vanavond raak geweest! Jij met GJ, Sabine16 met Cynix, Poorguy én Rica, Sandy met Scope!"
"Wat?", vraagt CarOnline, plotseling bloedserieus, "Sandy en Scope?"
"Hihi!", giechelt Daniëlle, "Die zijn flink tekeer gegaan vannacht! En Diane en Leo trouwens ook!"
Diane lacht even, maar dan valt het kwartje. "Hoe bedoel je, Daan? Wat Leo voor mij voelt is oprecht hoor!", zegt ze serieus.
"Nee hoor", lacht Daniëlle, "dat denk je maar!"
"Jij vuile slet!", gilt Diane, "oohhhhh....trut!" En dan rent ze huilend naar Andries' slaapkamer.

---
Wat heeft Dr_Greene's Love Drug allemaal teweeg gebracht in Club Ibiza (en daarbuiten...)? Zal Diane nog troosten, of heeft hij het te druk met zijn krokodil? Zal Leo oprechte gevoelens hebben voor Diane? En wat is Sacha met Huiz van plan? En wat gaat CarOnline met het flesje doen? Ik ben benieuwd!!!

En vast!
  maandag 17 december 2001 @ 21:44:14 #215
15985 huiz
Man in Black
pi_2524875
Hahaha! Geweldig Scope!

in één klap alle Echte Liefde romances van tafel geveegd...

Scope Pure Colombia BV
pi_2524883
Goedddd verhaal weer Scope!
*klap klap klap*

Nu kan ik lekker gaan slapen, ik hoopte al dat ik het kon lezen voor ik naar bed heen moest van mn moeder.
Oh ze zegt dat ik nu naar bed moet. Want het is al donker buiten.Welterusten allemaal!

*op vervolg gaat broeden maar niet claimt*

Screw them.
We're going home.
pi_2524897
Oooooh, Scope! Wat ontzettend goed zeg....
Met mijn mond open van verbazing gelezen,
echt geeeeeeeeeeniiiiiiiiiiiiiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal!
Driewerf hoera voor Scope!
...
  maandag 17 december 2001 @ 22:15:40 #218
16305 Jappie
parttime reverend
pi_2525329
Hoera!! Hoera!! Hoera!!

CCD <-------

[Dit bericht is gewijzigd door Jappie op 17-12-2001 22:39]

pi_2525504
En nu jij weer Japperdepap!
...
  maandag 17 december 2001 @ 22:39:58 #220
16305 Jappie
parttime reverend
pi_2525641
quote:
Op maandag 17 december 2001 22:29 schreef sacha het volgende:
En nu jij weer Japperdepap!
pi_2529260
SMS van Karn aan Club D.
*PLEASE SEND ME A TOOTHBRUSH!*

SMS van Club D aan Karn
*MESSAGE RECEIVED*

SMS van ANP aan Club D.
*GROOT DEEL THAILAND ZONDER STROOM*

...
  dinsdag 18 december 2001 @ 13:40:09 #222
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_2531030
My compliments!

Phew...(zweet van het voorhoofd wist)

All alone now except for the memories
Of what we had, and what we knew
All alone I lie awake affraid to fall asleep
I always see something that reminds me of you

And I raise my head and stare
into the eyes of a stranger
I only know the mirror never lies
People always turn away from the eyes of a stranger
Affraid to know what lies behind my stare

is this all tha't left of my life before me?
straight jacket-memories
Sedative highs
No happy ending like they always promised
Just wanna know if there's something left for me?'

And I raise my head and stare
into the eyes of a stranger
I only know the mirror never lies
People always turn away from the eyes of a stranger
Affraid to know what lies behind my stare
Lies behind my stare...

Nou doe je het weer!
  dinsdag 18 december 2001 @ 15:21:56 #223
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_2532306
(standaard disclaimer)

In het lab van Dr_Greene komt een totaal van de kaart zijnde JooB bij zijn positieven. De doctor en de Generaal zijn nergens te bekennen, zij zijn een rondleiding aan het maken in het gebouw, waar Dr_Greene trots al zijn experimenten aan de generaal laat zien. JooB knippert eens tegen de hallogeen lampen. Hij heeft een vaag gevoel aan zijn lippen. Dan begint langzaam de herinnering terug. Tegen de wand staat tegen een verticale werktafel gebonden, nog steeds de spiernaakte Mary, een doffe blik in haar ogen. Haar kollosale borsten priemen ferm vooruit in het halfduister.
'Liefste.' fluistert JooB. Hij loopt voorzichtig op haar af. Zijn benen voelen nog steeds niet aan als de zijne. Maar ze wankelen nu in ieder geval niet meer zo. Bij haar stille, maar imponerende gedaante aangekomen, pakt hij liefdevol haar hand. Even knipperen haar oogleden, dan ziet ze hem voor het eerst. 'koek?' vraagt ze met een kinderlijk stemmetje.
'Ja, liefste,' zegt hij, terwijl hij de banden om haar armen en benen begint los te maken. 'we gaan hier weg.'
'Weg!' kraait Mary. En er schijnt voor het eerst sinds dagen weer leven in haar ogen. Ze stralen.
'Weg, ja!, en ik weet ook hoe!' JooB pakt haar hand en loopt met de grote, naakte vrouw naar de gang. Daar ziet hij de lucht-verversingsluis waardoor een paar dagen geleden BB King is ontsnapt. Ze ziet hem kijken en snapt meteen de bedoeling. In haar kinderlijke naïviteit pakt ze JooB met haar sterke handen vast, en tilt hem omhoog het rooster in. Daarna trekt ze zichzelf omhoog en klautert achter hem aan door de schacht, die zich over kilometers door het gebouw uitstrekt. Even kijkt hij achterom, verbaasd over zoveel spierkracht in een vrouw. Achter hem lacht ze . Ja, 't is een hele gekke vrouw, denkt hij. Meter voor meter schuifelen ze zo voort. Plotseling zet hij zijn handen voor hem neer in het luchtledige en stort met een verraste kreet voorover! Achter hem hoort hij nog net een verbaasd 'koek?!' en daarna ook een verschrikte kreet van Mary! Het vallen schijnt eindeloos te duren. Dan ploft hij in wat lijkt een muffig, stoffig dekbed. Het is bedompt en vochtig in de ruimte, en er schijnt een enkel 60 watts peertje. Dan landt met een ffffploef! Mary naast hem in het..ja, wat is het? Om hem heen ziet hij bergen en nog eens bergen wasgoed. Lakens, dokterskleding, andere vage stoffen. Ze zijn in de stortkoker van de vuile was beland!
'Koekeledoosie!' giechelt Mary naast hem, een piamabroek bungelend over haar hoofd.
JooB schiet in de lach. Mary giechelt mee. 'Gekke Kloon-doos,' zegt JooB, terwijl hij voorzichtig probeert op te staan. 'Doos!' roept Mary.
'Zo, jochie, ben je in de was gevallen?' Verschrikt kijken ze beide om. Een wat kalende, oudere was-kloon staat hen op z'n gemakkie te bekijken. Op zijn arm staat een blauwe BB tattoo. In z'n mondhoek hangt een peuk. Hij loopt onbevangen op het duo af.
'Jullie zijn de tweede al van de week! So! die andere, ddie was een stuk dikker en die had iets meer pech ook! landde precies tussen de vuiile luiers! Sohee! die was me toch een partij sacherijnug! o, bai ze wee, ik ben Frank '01, zeg maar Frenkie!' Hij stak zijn hand uit. 'mooie doos hebbie bai je, teeering hee!' JooB stelt zich voor. 'En die kloon daar is Mary, Dr_Greene's laatste creatie.'
'Sooo' zegt Frankie 'dus daarom ben ik hiero gedumpt! da's niet tof. Da's helemaal niet tof. Klote Greene. Maare, steet of die art hoor...so! mooie hardwhere..hee! Maare, waar gaan jullie eigenlijk heen?' JooB kijkt het immense vertrrek eens rond. De ruimte is honderden meters lang! Overal waar ze kijken is wasgoed.
'is hier wel een uitgang?' vraagt hij Frankie.
'Jaaah! tuurlijk joh! daaro! ik weet waar die is, kijk, ze pleuren hier door de week een paar klonen in, die dan het wasgoed per seksie in de was pleuren, weetjewel? nou, van de week was het dus main beurt, lekker goekoope werkkrachteh, dus hoeve ze dur ook geen suupevisie op te zette! snappie?' JooB knikte. Het leek of de was hier een halve eeuw niet was gedaan.
'Kaik, daar, bai dat bordje, is de uitgang. Die komp uit op ut souterain. En Alsie daaro dan de trap naar boove neem...'
'Kommie uit op de parkeejplaatz!' riep JooB lachend.
'Heeee een Rotterdammer! soooodeteeeer'
'Kom op!' zei JooB.
'Wat, ik ook?' zei Frankie fronsend.
'Ja, of wil ie nie naar Braschaat? ik weet daar een hele leuke club. Beetje zuipe, beetje dansen, beetje waive kaike...' 'Joh! waivuh ook? ja, joh?' riep Frankie, nu door het dolle heen.
'Doos?' kirde Mary verwonderd.
'Pruhsies!'riep Frenkie, 'Gaan met die banaan!'
Op de donkere parkeerplaats aangekomen, sprintten ze in gebukte draf naar de Astra van JooB. Met een schuin oog keek JooB nog even naar de verlengde Mercedes van de Generaal. Hij had dan wel geen arsenaal meer, maar een beetje Semtex had hij nog mee kunnen grissen van één
van de werkbanken in het lab. Je weet nooit wanneer dat van pas komt, niet waar? Voorzichtig propte hij snel een stukje van het explosief in de uitlaat van de Mercedes. Grinnikend stapte hij in zijn Astra, met Mary naast hem en Frenkie op de achterbank. 'Sooohee! wat een lekkere bak! teeering!'kreette de kloon, terwijl JooB het gaspedaal in trapte en de Astra richting Club Daniëlle liet spuiten.

Nou doe je het weer!
pi_2533825
Hahahaha! JooB! Toch fijn dat Dr_Greene zo slim was geweest nog een Frenk kloon te bouwen!
En vast!
  dinsdag 18 december 2001 @ 17:23:40 #225
15985 huiz
Man in Black
pi_2533845
Ojee! JooB is weer ontsnapt en heeft dit keer Semtex bij zich...

Rij jij maar Opel Astra, jongen? Tsk, tsk

Scope Pure Colombia BV
  dinsdag 18 december 2001 @ 19:14:02 #226
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_2535026
quote:
Op dinsdag 18 december 2001 17:23 schreef huiz het volgende:
Ojee! JooB is weer ontsnapt en heeft dit keer Semtex bij zich...

Rij jij maar Opel Astra, jongen? Tsk, tsk

Ja, Standard Issue, he...wél modified natuurlijk!
Nou doe je het weer!
pi_2535238
Trekt waarschijnlijk jouw 735i eruit, Huiz!!!
En vast!
  dinsdag 18 december 2001 @ 19:34:36 #228
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_2535254
Nu zeker!
Nou doe je het weer!
  dinsdag 18 december 2001 @ 20:02:55 #229
15985 huiz
Man in Black
pi_2535611
Nou dan wordt het tijd dat Huiz zijn BMW 735i maar weer eens inruilt voor een couranter model...

Iedereen is bij deze geclaimd tot nader order!

Scope Pure Colombia BV
  dinsdag 18 december 2001 @ 20:13:54 #230
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_2535746
heh heh...(hi-fives Scope) Mission Accomplished!
eh...sorry, missie voltooid.
Nou doe je het weer!
  dinsdag 18 december 2001 @ 20:26:19 #231
15985 huiz
Man in Black
pi_2535895
Missie voltooid JooB? Je mag het verhaal weer uitgeschreven worden dus?
Scope Pure Colombia BV
  dinsdag 18 december 2001 @ 21:11:34 #232
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_2536489
uh.... it's been tried before...
Nou doe je het weer!
pi_2536520
Waarheen leidt de weg die wij moeten gaan?
Snelweg?
Waar is mijn auto?
...
pi_2536595
quote:
Op dinsdag 18 december 2001 21:13 schreef sacha het volgende:
Waarheen leidt de weg die wij moeten gaan?
Snelweg?
Waar is mijn auto?
Jouw auto? Jullie zijn met mijn Mustang op stap!
En vast!
pi_2537047
Mooi verhaal weer JooB

Hey Huiz niet zo neerbuigend over de Astra he!

wij hebben er ook 1...en een goed excuus

Screw them.
We're going home.
  dinsdag 18 december 2001 @ 22:02:43 #236
15985 huiz
Man in Black
pi_2537080
Ja ik wist ook niet dat het om een gemodificeerde ging, tja, een doodgewone Astra is natuurlijk maar gewoontjes hè?
Scope Pure Colombia BV
  dinsdag 18 december 2001 @ 22:05:40 #237
15985 huiz
Man in Black
pi_2537121
(standaard disclaimer)

Deel 1

In Club Ibiza zit iedereen een beetje beschaamd voor zich uit te kijken. Sommige personen hebben een Dr_Greene flesje in de hand. Bij iedereen is de love drug wel uitgewerkt, behalve bij Leo schijnbaar. Iedereen voelt zich een beetje opgelaten dat ze zich zo hebben laten gaan. Diane kan niet zo goed met haar emoties overweg en als Andries haar ook nog kwalijk gaat nemen dat ze gisteravond niet bij hem in bed gedoken is, dan slaan de knoppen door. "Hou jij op, vuile zak! Je haalt altijd alles aan uit het verleden en dat betrek je op nu, dat slaat nergens op!" Leo zit op de bank een beetje voor zich uit te grinniken, en herhaalt te pas en te onpas de woorden van Diane. "Dat slaat nergens op," zegt hij zachtjes voor zich uit. Diane loopt op Andries af en begint weer te schreeuwen. "Schijt op vent!" De papagaai op de bank herhaalt: "Schijt op!", en zit grinnikend om zich heen te kijken.

In de hotelkamer in Antwerpen krijgt Huiz plotseling argwaan. Dat flesje, dat zit hem toch een beetje dwars. Snel loopt hij weer naar de slaapkamer en pakt het flesje. Halfvol. Dr_Greene staat erop. Die naam, die kent hij. En wat is het voor goedje? Wat heeft Sacha bij hem gedaan? Dan loopt hij naar de badkamer waar Sacha het bad vol laat lopen. Ze draait zich om als ze Huiz hoort. Ze kijkt hem aan en ziet hem wantrouwend in de deuropening staan. Een beetje onzeker loopt ze op hem af, wat is er mis? Ze vraagt hem wat er is, een beetje angstig dat er iets niet goed zou zijn. Dan houdt Huiz het flesje omhoog. "Wat is dit?", vraagt hij op ernstige toon...

In Club Ibiza zit Leo nu met een geile blik naar Diane te kijken. "Jij bent een kutwijf en dat vind ik lekker," zegt hij giechelend. Diane draait zich met een ruk om. Kwaad begint ze op Leo te wijzen maar beseft dan plotseling dat dit voor haar een ongekend complimentje is. Met de mond half open staat ze zwijgend naar Leo te wijzen. Dan doet Gert-Jan ook een duit in het zakje, en zegt stoer: "Ja, met een vingertje wijzen hè? Altijd weer dat vingertje!", en probeert zich een houding te geven nu hij gisteren onder invloed van de love drug zich aan CarOnline vergrepen had. Leo kijkt hem vanuit de hoogte aan en dient Gert-Jan van repliek: "Dikke vinger, fuck you!"

Sacha staat nu vlak voor hem en bedeesd kijkt ze omhoog. Met grote vochtige ogen kijkt ze Huiz aan. "Een love drug," fluistert ze. Huiz kan het bijna niet verstaan, maar de tedere blik in zijn ogen geeft aan hoezeer hij onder de indruk is van deze prachtige vrouw. "Maar waarom had je dat nodig dan? Was je bang dat ik..." zegt hij nog een beetje streng. De zin maakt hij niet af nu Sacha haar ogen neerslaat als een bekentenis. "Ja, het spijt me," fluistert ze, "hoe had ik je anders kunnen betoveren?" Ze slaakt een diepe zucht. Huiz krimpt ineen alsof deze zucht een striemende zweepslag was, hoe had hij ooit durven denken dat ze iets oneerlijks van plan was? Teder pakt hij haar gezichtje beet en tilt haar hoofd op. Voorzichtig vraagt Huiz nog of het middel nog werkt, of hij nog onder invloed is. Sacha denkt van niet, het werkt maar een paar uurtjes. Hij kijkt haar diep in haar prachtige donkerblauwe ogen en drukt voorzichtig een kus op haar volle rode lippen. Sacha voelt plotseling haar hartslag omhoog schieten, de warmte slaat haar op de wangen als ze hem in de bijna zwarte ogen kijkt, die donkere ogen, die zo teder kunnen kijken... Die kus, zo zacht, zo puur, zo... verrukkelijk! En met een licht opgewonden ademhaling laat ze langzaam haar badjas van haar schouders glijden...

Scope Pure Colombia BV
  dinsdag 18 december 2001 @ 22:05:59 #238
15985 huiz
Man in Black
pi_2537127
Deel 2

JooB rijdt intussen als een dolle in zijn gemodificeerde Astra naar Brasschaat. De kloon Frank 01 op de achterbank is schreeuwend jaloers op deze fijne auto. De originele Frenk was omgebouwd tot RoboSmartFrenk, dat was al geweldig, maar deze auto... hij heeft er geen woorden voor. Dan smeekt hij uit het diepst van zijn ziel: "Och, mag ik eventjes rijden?" JooB voelt hoezeer deze kloon zijn auto bewondert en geeft toe. Ook al zo'n ziekelijk zwak menselijk trekje van hemzelf, het valt hem eigenlijk tegen dat hij nu weer gewoon mens is. Bij lange na niet volmaakt. Maar goed, beloofd is beloofd. "Ok, rij maar even naar Antwerpen dan, kunnen we ook wat mooie kleren kopen voor Mary," en wijst op haar puntig naar voren priemende blote borsten. Frank 01 is door het dolle en zachtjes streelt hij het glimmende dashboard. Voorzichtig trekt hij op en met een blik van waanzinnige voldoening stuurt hij het ronkende monster richting Antwerpen.

Huiz en Sacha zijn intussen op weg naar de BMW dealer om de auto op te halen. Met moeite hebben ze na een uurtje of drie het bubbelbad kunnen verlaten. Helaas kan hier geen gedetailleerd verslag van worden weergegeven, we moeten tenslotte ook om de minderjarige lezertjes denken. De BMW is weer picobello in orde en Sacha vraagt of zij de BMW naar Brasschaat zal rijden. Huiz vindt het prima, dan stuurt hij de Mustang wel terug. En zo gaan ze samen op weg, niet wetende van het onheil dat hen tegemoet komt.

Diane is intussen boos naar boven gelopen, na de complimentjes van Leo die ze welwillend accepteerde, heeft ze gemerkt dat Andries niet eens jaloers werd. Huilend loopt ze op haar kamer naar haar duimdoekje te zoeken. Dan komt Andries binnen en houdt een gerafeld lapje ophoog. "Zoek je deze?", vraagt hij grinnikend. Met een schreeuw springt Diane op hem af en wil het doekje van hem afnemen maar hij verstopt het in zijn broekzak. "Zo, zoek hem maar op, dan is ie van jou," zegt hij. Diane begint wild aan zijn rits te trekken en tot haar verbazing ziet ze plots iets anders verschijnen. Nog half in tranen kan ze niks anders bedenken dan het rustgevende duimzuigen en begint dus te zuigen... en voelt zich na een paar minuten weer helemaal rustig. Na een tijdje zachtjes kreunen wordt ook Andries dan weer rustig...

Joob en Frenkie zijn druk ik gesprek over de Astra en wat er allemaal aan veranderd is. Vol enthousiasme vertelt Joob wat er aan gedaan is om deze beestachtige wagen nog sneller te maken. Vol bravoure scheurt Frenkie door het rode licht een bocht om en... KLABENG! Met rinkelende geluiden rijdt Frenk pardoes op een tegemoetkomende Mustang. Nog een paar minuten lang rinkelen de spatborden en wieldoppen van beide auto's na. JooB springt onmiddellijk uit de auto en begint met een angstig hart de schade op te nemen. Dan valt zijn blik op de pikzwarte Mustang en zijn hart begint direct sneller te kloppen. Wauw!, denkt hij, zo'n auto had hij nog liever gehad. Huiz stapt uit en achteloos schopt hij een spatbord opzij.

"Zo ventje, da's niet zo mooi. Wat ga je eraan doen?", vraagt hij aan JooB. JooB vindt het natuurlijk machtig vervelend en biedt zijn verontschuldigingen aan en vertelt daarna dat die Mustang wel een geweldig mooie auto is. Huiz heeft dat intussen ook wel bedacht, en heeft in een paar seconden wel meer bedacht. Onder andere dat deze Mustang gestolen is, dat hij niet door de Belgische politie aangesproken wil worden onder zulke omstandigheden, en dat hij dus niet alleen JooB, maar ook de auto kwijt moet. "Wil je hem hebben?", vraagt hij aan JooB. "Er zit toch een deuk in dus ik hoef 'm niet meer." JooB kan zijn ogen niet geloven en met een verwonderde blik kijkt hij naar het bosje sleutels dat hem in de hand gedrukt wordt. Met een glinsterende blik loopt hij daarna bewonderend om de Mustang heen, de wegrijdende BMW achter hem hoort hij niet meer, ook de aanzwellende politiesirenes vallen hem nog niet op. Als hij na luide geluiden uit een megafoon opkijkt, ziet hij tot zijn schrik minstens 30 politieagenten met getrokken pistolen op hem gericht. Dan kijkt hij om en ziet in de verte nog net de oplichtende remlichtjes van zijn gemodificeerde Astra de hoek omslaan. Moederziel alleen staat hij daar, eenzaam, gespannen de naderende agenten bekijkend...

----------

Hoe loopt dit af? Zal Scope over het verlies van zijn Mustang komen? Zal JooB zich uit handen van de politie weten te redden met een gestolen Mustang in zijn bezit? En zal hij ooit zijn gemodificeerde Astra en zijn Mary terugzien? We zullen zien...

Scope Pure Colombia BV
pi_2537210
Gelezen en wederom goed gekeurd
Tot morgen, ik ga lekker
Screw them.
We're going home.
pi_2537343
Is weer erg leuk, Huiz ! Ben benieuwd hoe JooB zich zonder gadgets uit deze situatie redt!
En vast!
pi_2537515
Huiz! My man!
*bloost*

maar waar is nou toch mìjn auto?

...
pi_2537657
Scope heeft zin en claimt stiekem iedereen, behalve JooB...
En vast!
  dinsdag 18 december 2001 @ 22:44:00 #243
15985 huiz
Man in Black
pi_2537683
quote:
Op dinsdag 18 december 2001 22:41 schreef Scope o.a. het volgende:
Scope heeft zin en claimt stiekem iedereen...
Is jouw love drug nog niet uitgewerkt?
Scope Pure Colombia BV
pi_2537721
quote:
Op dinsdag 18 december 2001 22:44 schreef huiz het volgende:

[..]

Is jouw love drug nog niet uitgewerkt?

Moet jij niet schoonmaken?
Screw them.
We're going home.
  dinsdag 18 december 2001 @ 22:49:57 #245
15985 huiz
Man in Black
pi_2537767

*verder gaat met poetsen en boenen*

Scope Pure Colombia BV
pi_2537812
*toch echt haar bed gaat zoeken...waar heb ik die vanmorgen voor het laatst gezien?*

Jappie ik was echt onderweg naar bed hoor, maar ik moest ff kijken in CD...
dat je niet denkt dat ik niet met je wil praten en daarom ICQ uit had gezet

Screw them.
We're going home.
pi_2537816
quote:
Op dinsdag 18 december 2001 22:46 schreef CarOnline het volgende:
Moet jij niet schoonmaken?
Thx...CarOnline!
En vast!
  dinsdag 18 december 2001 @ 22:57:57 #248
16305 Jappie
parttime reverend
pi_2537855
quote:
Op dinsdag 18 december 2001 22:54 schreef CarOnline het volgende:
*toch echt haar bed gaat zoeken...waar heb ik die vanmorgen voor het laatst gezien?*

Jappie ik was echt onderweg naar bed hoor, maar ik moest ff kijken in CD...
dat je niet denkt dat ik niet met je wil praten en daarom ICQ uit had gezet

* Jappie loopt ook altijd nog even langs Club D voordat ie gaat slapen..... aan Caronline voor het slapen gaan geeft
pi_2537872
quote:
Op dinsdag 18 december 2001 22:54 schreef Scope het volgende:

[..]

Thx...CarOnline!

Scope
Screw them.
We're going home.
  dinsdag 18 december 2001 @ 23:01:52 #250
15985 huiz
Man in Black
pi_2537905
Maakt iemand zo deel 9 even aan? Nog 7 berichten...

Graag even vermelden in de samenvatting dat er op de website Club Daniëlle website een poll gehouden wordt om te kijken hoeveel personen belangstelling hebben voor een gedrukte uitgave van Club D.

Scope Pure Colombia BV
pi_2537906
quote:
Op dinsdag 18 december 2001 22:57 schreef Jappie het volgende:

[..]

* Jappie loopt ook altijd nog even langs Club D voordat ie gaat slapen..... aan Caronline voor het slapen gaan geeft

* CarOnline bedankt Jappie vriendelijk voor de en gaat NU echt weg...
Screw them.
We're going home.
pi_2539030
(standaard disclaimer)

Met een noodgang scheurt Frenkie de Astra door de Antwerpse straten. Plotseling drukt ie keihard op de rem en schiet een steegje in. Frenkie draait zich om naar zijn medepassagier. "Kanonne", roept Frenkie, terwijl hij een begerige blik op Mary's weelderige boezem werpt, "wat hebbie trouwens een ongelovelijke bos hout voor de deur!" Mary kijkt Frenkie niet begrijpend aan. "Deur?", giechelt ze. Frenkie kijkt haar doordringend aan. "We gaan mai toch nie lopen te mindfokken, hè?", zegt hij verontwaardigd. "Mindfokken?", giechelt Mary, "Koekeliedoosie!"

Frenk zucht eens diep, en concentreert zich maar weer op het interieur van de gemodificeerde Opel Astra. "Wat een knoppies zitte hier trouwens allemaal in die waguh", mompelt hij, "waar zou dit knoppie voor wezuh?" Nieuwsgierig drukt Frenkie op het rode knopje. Er gebeurt niets. "Mindfokking games", gromt Frenk, en drukt nog een paar keer op het knopje. Plotseling beginnen de alarmbellen te rinkelen. "Self destruct sequence started...self destruct in 60 seconds....59....58....57...", klinkt er door de wagen. Frenk's mond valt open van verbazing...

"Kom op, jongens, nu willen wij in bad!", roept GJ en bonkt op de badkamerdeur. Leo staat ernaast met zijn badmuts op en bad eend in zijn handen. Dan gaat de deur open, en Scope en Sandy komen de badkamer uit. Snel gaan ze op weg naar de slaapkamer, terwijl GJ in de badkamer het bad laat vollopen. "Voel jij eens even of het heet genoeg is, Leo", zegt GJ, en Leo steekt gehoorzaam zijn vinger in het bad. "Auuuuuuuww!", schreeuwt hij, terwijl hij zijn vinger in zijn mond steekt. "Hahaha! Blijkbaar nog iets te heet!", lacht GJ.

CarOnline zit intussen aan een tafeltje in de grote zaal van Club Ibiza. Dan komt ook Scope naar beneden, gekleed in een antraciet zwart Hugo Boss pak met zijden stropdas. "Hoi Car", zegt hij vrolijk. CarOnline zegt niets terug maar knikt wel even. Scope doet net alsof hij deze reactie niet heeft gezien en vraagt of CarOnline weet waar hij zijn portemonnee heeft gelaten. "Geen idee", zegt CarOnline bits, "moet je je troep maar beter opbergen." Scope kijkt haar verontwaardigd aan. "Heb je al in je zakken gekeken?", vraagt ze. Scope schudt zijn hoofd en legt de inhoud van zijn zakken op de tafel. Een paar euromuntjes, aansteker, klein flesje, een sleutel. "Hé!", roept CarOnline, terwijl ze het flesje oppakt, "hoe kom je hieraan?"

Scope schudt zijn hoofd. "Weet niet", zegt hij bedeesd. CarOnline kijkt hem venijnig aan. "Niet liegen, Scope!", zegt ze. "Uhm...", begint Scope, "ik heb het van Daniëlle gekregen..." CarOnline blijft hem venijnig aankijken. "Luister", zegt ze, "ik ben even naar het toilet, als ik terugben, wil ik eerlijk antwoord, ok?" Dan staat ze op en gaat weg.
Scope kijkt even rond en glimlacht zachtjes. Dan giet hij de resterende inhoud van het flesje in CarOnline's koffie.

"Mogen Krokie en ik ook in bad?", vraagt Andries, die met zijn opblaaskrokodil naast het bad staat. GJ knikt. Van hem mag het wel. Andries gooit Krokie in het bad en springt er daarna zelf ook in. "Hoera!", roept hij, terwijl hij een flinke plons maakt. Door de schokgolf ontstaat er een kleine vloedgolf, waardoor Leo met badmuts en al het bad uitgegooid wordt. Met een plof belandt hij met zijn kin op de tegels, en druipt daarna snel af om troost te zoeken bij Diane. "Zullen we tonijntje spelen?", vraagt GJ met een guitige blik aan Andries. Andries heeft geen idee wat tonijntje spelen is, maar het lijkt hem wel leuk. Daarop begint GJ als een gek rondjes te draaien, zodat er een soort wervelwind in het bad ontstaat. De beide heren gillen van de pret, terwijl ze door het water in de rondte gesleurd worden.

Huiz en Sacha rijden intussen met de nieuwe BMW terug naar Brasschaat. Plotseling slaat Sacha links af. "Wat is er?", vraagt Huiz bezorgd. "Kijk!", roept Sacha, en wijst naar buiten. Ze staan op het terrein van de Porsche-dealer van Antwerpen, en Sacha's oog is gevallen op een mooie zwarte 911 Turbo. "Die wil ik!", zegt ze. Huiz sputtert nog wat tegen, maar Sacha is de auto al uit en staat de 911 te inspecteren. Daar komt de autoverkoper al op haar afgelopen. "Prachtig exemplaar, mevrouw", begint hij zijn verkooppraatje, "gloednieuw, net uit de fabriek! Heeft de allernieuwste gadgets, GPS routeplanner, ingebouwde servicetelefoon, 12 airbags, ABS, APK, NOB, ingebouwde Revo, alles zit er op en er dan!" "Verkocht!", roept Sacha enthousiast, "u hoeft hem niet in te pakken, ik neem hem zo wel mee!" Dan kijkt ze sneaky naar Huiz, die er inmiddels bij is komen staan. "En hij zal het wel afrekenen!", zegt Sacha, terwijl ze een arm om Huiz heen slaat. "Prima", zegt de autoverkoper, "als u even mee naar binnen loopt!"

"40....39....38....37" Wanhopig morrelt Frenkie aan de deurhandel, maar de portieren van de gemodificeerde Astra blijven gesloten. "Sesam open u! Fokkerdefok!", roept Frenkie, maar de Astra heeft geen gehoor. Dan bedenkt Frenk dat Mary nog naast hem zit. "Hellup mai, hellup mai!", smeekt hij haar, terwijl hij haar bij de schouders pakt. "Koekeliedoosie!", roept Mary en geeft Frenk een kus op zijn mond. "Nee!", roept Frenk, "je mot mai hellupe!" "Koekeliedoosie!", roept Mary nogmaals en drukt Frenks gezicht tegen haar boezem. "Nee is nee, zei ik toch!", wil Frenkie roepen, maar het zachte vlees van Mary's dubbel D smoort zijn kreet. "29....28....27....26", gaat de auto onverstoorbaar verder.

"Hoeveel?" Huiz kijkt de verkoper ongelovig aan. "Dit is een koopje hoor", sust de autoverkoper. Sacha kijkt Huiz liefjes aan. "Zoveel geld heb ik niet op zak!", denkt Huiz bij zichzelf, en om zijn bezwete handen af te drogen wrijft hij over zijn broek. Dan schiet het hem te binnen dat hij Scope's portemonnee ook nog even 'geleend' had. Snel opent hij de zwartleren geldbuidel en trekt er Scope's GoldCard uit. "Astublieft!", zegt Huiz, terwijl hij de creditcard met een stralende glimlach aan de verkoper overhandigt.

Even later staat Sacha bij de 911 Turbo, die nu bijna haar eigendom is. "Dank je wel, Huizzie!", zegt ze tegen Huiz, die haar de sleuteltjes geeft. "Asjeblieft!". Snel stapt Sacha in de wagen en start de motor. Ze laat het zijraampje elektrisch naar beneden rollen. "Wie het eerst in Brasschaat is?", vraagt ze Huiz onschuldig en drukt vrijwel direct het gaspedaal tegen de vloer. Met een gigantisch lawaai scheurt ze weg, en als de stofwolken gezakt zijn, ziet Huiz de achterlichten aan de horizon verdwijnen. "Vrouwen", mompelt hij zachtjes, en rent dan naar zijn BMW om de achtervolging in te zetten...

"Weet je al van wie je het flesje hebt?" vraagt CarOnline aan Scope terwijl ze weer aan tafel schuift. "Nee! Grappig hè!", lacht Scope. "Hihihi!", zegt CarOnline met een strak gezicht. Ze pakt haar koffie kopje en neemt een slok. Scope kijkt haar ademloos aan. Hoe lang zou het duren voordat Dr_G's Love Serum gaat werken...

"11....10....9....8" "Fok!", schreeuwt Frenk, die zich inmiddels uit Mary's greep heeft weten te bevrijden, "wie redt mai? Wie redt mai?"

--
Zal Huiz Sacha nog kunnen inhalen? Zal Dr_G's Love Serum nog effect hebben op CarOnline en zal Scope daarvan profiteren, of had hij een ander slachtoffer voor CarOnline in gedachte? Zullen Andries, Krokie en GJ nog lang tonijntje spelen in het bubbelbad? Zal Leo troost vinden bij Diane. Veel vragen weer, maar ik ben er nog één vergeten: Wie zal Frenkie (en Mary) redden? Lees het snel weer, in Club D!

En vast!
  woensdag 19 december 2001 @ 01:40:33 #253
15985 huiz
Man in Black
pi_2539389
Wauw! Klasse Scope! 't Begint zeer spannend te worden de laatste paar dagen van Club D!!!
Scope Pure Colombia BV
pi_2539997
*miep miep*
...
pi_2540348
Hahaha Scope... het lijkt wel of je me echt kent met dat gemopper
Mooi verhaal! Erg leuk!
Screw them.
We're going home.
  woensdag 19 december 2001 @ 09:41:38 #256
6901 JooB
Out of the frying pan