abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 24 november 2001 @ 12:47:32 #1
16305 Jappie
parttime reverend
pi_2277345
Dit is het vervolg op Club Daniëlle, deel 4.
Nog even een samenvatting van het voorafgaande:
Situatie: Club Daniëlle is een fantasieversie van Big Brother 3 en BBtB3-fokkers door elkaar. Daniëlle is eigenaar van Club Daniëlle en zij moet sappelen voor het bestaan van deze club.

Laatste update:

Andries en Co zitten inmiddels in club Ibiza nadat zij in een onderonsje met Gertjan besloten hebben de belastingdienst op een dwaalspoor te brengen.

Diverse fokkers hebben inmiddels een behoorlijke rol in het verhaal, BBking is de laatste aanwinst, hij is Pastoor in het kerkje van Brasschaat.
Verder worden af en toe de verhalen afgewisseld met screenshots.

Om het verhaal herkenbaar te houden, lopen in het topic "Club Danielle" fictie en werkelijkheid, toekomst en verleden door elkaar. Zo zullen exits, kantwissels, ruzies en andere gebeurtenissen een plaats krijgen in het verhaal. Zie de spelregels indien je plotseling de behoefte voelt om mee te schrijven.

Voor meer info check:
"Club Daniëlle", deel 4
"Club Daniëlle", deel 3
"Club Daniëlle", deel 2
"Club Daniëlle", deel 1

Of, als je alles in één keer wilt zien, inclusief handige lijst van de cast:

Club Daniëlle website

Veel plezier!

[Dit bericht is gewijzigd door Jappie op 24-11-2001 16:14]

zaterdag 24 november 2001 @ 13:14:49 #2
16305 Jappie
parttime reverend
pi_2277499
p.s. Scope is op dit moment al aan het schrijven, dus ieder ander die aspiraties heeft, hou ze nog maar even warm in de magnetron of zo, we wachten vol spannig af!!
  zaterdag 24 november 2001 @ 13:22:47 #3
15985 huiz
Man in Black
pi_2277534
BB-King, de complimenten van Huiz! Het ziet er naar uit dat het spannend wordt met jou erbij. Voor een pastoor van een gereformeerde kerk heb je wel erg gespierde taal moet ik zeggen

ik ben wel erg nieuwsgierig wat voor kisten het zijn, weet je zeker dat het niet de doosjes van Daniëlle zijn?

Scope Pure Colombia BV
pi_2277705
(standaard disclaimer)

Rustig rijden Scope en CarOnline naar Club Daniëlle, ze praten nog even na over het gebeuren bij het Klooster. "Wat ik niet begrijp, Scope", begint CarOnline, "is dat je die bewaker met een bezemsteel bedreigde, terwijl je hele achterbak vol met Uzi's ligt." Scope glimlacht naar haar en biecht op dat hij vergeten was kogels te kopen. "En", zo voegt hij toe, "ik ben nog een beetje roestig, ik ben lang uit het vak geweest." "Ach", zegt CarOnline, "in elk geval hebben we ons weer uit die situatie gered." Scope parkeert de auto voor Club D, en samen lopen ze naar binnen.

Huiz stapt intussen Club Ibiza binnen. Koos Voos, APK en Atje vluchten snel de tuin in, zodra ze Huiz zien binnenkomen. Huiz merkt dit niet eens, gefascineerd kijkt hij toe hoe Jappie en Sabine16 samen op de biljarttafel de Kama Sutra voor Dummies doornemen. Dan komt ook Ed met een rood gezicht zijn broek dichtknopend weer de zaal binnengelopen. "Hé ober!", roept Huiz, "heb je een biertje voor me?" Ed gromt boosaardig, maar loopt toch naar de bar. "Hiero!", gromt Ed, terwijl hij Huiz een groen flesje toeschuift. Huiz neemt een slokje, en roept richting het biljart: "Hé Jappie, ben je al klaar? Schiet eens op man!"

Grinnikend geeft Huiz Ed een knipoog en samen bestuderen ze het zwetende stel, die nu als een soort vogelnestje in elkaar verstrengeld zijn. Huiz heeft vooral oog voor Sabine16, terwijl Ed (sinds zijn escapade met Leo in de badkamer) meer geinteresseerd is in Jappie. Dan komt ook Andries binnengestrompeld, hij loopt naar de telefoon en toetst een nummer in. "Dr_Greene? Kunt u niet ff langskomen, volgens mij heb ik wat hechtingen van achter nodig...wat?...nee, ik kan niet naar u komen, ik kan niet meer zitten...ok, dank u wel." En met een vette grijns kijkt Ed toe hoe Andries, steunend op de leuning, langzaam de trap opstrompelt.

In de politiepost van Brasschaat is het tuinpak intussen met de commando's de inval van het klooster aan het bespreken. De commando's zitten enthousiast te luisteren, blij dat er weer iets serieus gaat gebeuren. Dat knokken met Danny en die voetbalvandalen is wel leuk, maar ze willen nu wel eens echt dodelijk geweld gebruiken! "Heeft iedereen het begrepen?", vraagt het tuinpak. De commando's knikken enthousiast van ja. "Ok, let's go!", commandeert het tuinpak en de commando's rennen naar het nieuw aangeschafte ME-busje. Het tuinpak zelf stapt in de RoboFrenkSmart, die door Dr_Greene vakkundig gerepareerd is, en met zijn allen gaan ze op weg naar het klooster.

Scope en CarOnline zitten intussen aan de bar van Club Daniëlle. Ze zijn verbaasd dat het zo rustig is. Sandy en Kelly weten ook niet hoe het komt. Opeens komt er een onbekend figuur binnengelopen, gekleed in een zwarte toga, een purperen sjaal en een wit boordje. De onbekende gaat naast Scope en Car zitten en bestelt een glas Wodka. "Hallo", zegt de onbekende tegen de twee geheimagenten, "zijt gij nieuwe bewoners in mijn parochie? Ik ben pastoor BB-King!" "Nee, eerwaarde", zegt CarOnline, "wij wonen hier niet, wij zijn...uh...toeristen uit Nederland!" BB-King lacht. "Ach ja, dat prachtige 'Olland! Ik heb er zelf ook meerdere malen vertoefd." Scope kijkt de pastoor eens aan, hij vertrouwt het niet helemaal. "Excuseer mij, eerwaarde", begint hij, "maar ik dacht dat een pastoor geen alcohol mocht drinken?" "Uhm...ja", stamelt BB-King, "ik moest maar weer eens gaan." En hij staat op en verlaat Club Daniëlle, en Scope en CarOnline horen nog net hoe hij zachtjes "stelletje zeiktoeristen...mindfokkers" mompelt.

"Die vent spoort niet!", concludeert Scope als BB-King vertrokken is. "Kun jij hem natrekken?" "Geen zorgen!", lacht CarOnline, "Ik heb al een foto gemaakt met het cameraatje in mijn horloge! Wordt nu gecheckt in Londen. En, ik heb stiekem een zendertje in zijn kleding verborgen, dus we weten precies waar hij heen gaat!" Bewonderend kijkt Scope CarOnline aan. "Ik ben trots op je!", zegt hij zachtjes. Blozend bedankt CarOnline Scope voor het compliment. Dan pakt ze haar een palmcomputertje uit haar handtasje en bestudeert het schermpje. "Hij is op weg naar het Brasschaat Memoriam", zegt ze. "Ok", zegt Scope, "laten we gaan!" Relaxed lopen ze naar de Mustang en rijden rustig naar de begraafplaats.

"Go! Go! Go!" roept het pak en de commando's stormen de hal van het Klooster binnen. Daar treffen ze vier totaal verbijsterde Russische bewakers aan die gezellig een potje aan het pokeren waren. Voordat ze hun AK47's kunnen grijpen, hebben de commando's het vuur al geopend. Na een korte regen van kogels, glasscherven, kaartsnippers en bloedspetters, staan de commando's beteuterd te kijken dat het gevecht alweer voorbij is. Het pak geeft opdracht het Klooster te doorzoeken en even later komen de commando's terug met een paar krijgsgevangen bewakers en een beeldschone jonge vrouw.

Nog zwetend trekt Jappie zijn broek aan en gaat naast Huiz aan de bar zitten. "Lekker gescoord jongen?", grijnst Huiz. Jappie knikt zachtjes. "Mooi!", zegt Huiz, "dan is het nu mijn beurt!" Glimlachend loopt hij op de uitgetelde Sabine16 af, die nog op het biljartlaken ligt bij te komen van alle acrobatische toeren die Jappie met haar uitgehaald heeft. "Hé Jappie!", gromt Ed, "Kom ff mee, ik moet je ff iets late zien, weetje!" Jappie knikt en loopt met Ed mee de keuken achter de bar in. Ongemerkt voor Jappie, draait Ed zijn hoofd nog even naar Huiz en geeft hem een vette knipoog en sluit daarna de deur.

Sabine16's ogen, nog wazig van alle inspanning en passie, zien hoe Huiz grijnzend zijn broek los aan het knopen is. "Oh...Huiz...", hijgt Sabine16, "ik kán niet meer..." Huiz heeft de broek al op zijn knieen, als plotseling zijn GSM piept. "Shit!", zegt Huiz, maar omdat hij heeft een voorgevoel heeft dat het belangrijk is, leest hij het SMSje. "Oh...shit! Shit! Shit! Natasja!!", roept Huiz,hijst zijn broek weer op en rent naar buiten. "W..wie is Natasja?", hijgt Sabine16 nog na, terwijl ze Huiz' BMW hoort wegscheuren. Uitgeput valt ze op de biljarttafel in slaap...

Het tuinpak kijkt de gevangen vrouw aan en vraagt haar hoe ze heet. De vrouw vloekt wat in het Russisch en spuugt het tuinpak in zijn gezicht. Terwijl het tuinpak het speeksel met zijn zakdoek uit zijn ogen veegt, zegt een van de commando's: "Haar naam is Natasja Koernikova, baas, dat staat in haar portemonnee." "Zozo, Natasja", sist het tuinpak, "jij gaat mee naar ons kantoor!" En geboeid wordt Natasja door de commando's in het ME-busje gezet. Het tuinpak stapt in zijn RoboFrenk en met zijn allen scheuren ze op weg naar het politieburo. Terwijl ze net de hoek om zijn, komt Huiz aangereden. Hij parkeert zijn wagen, trekt zijn wapen en loopt behoedzaam naar binnen...

---
Hoe loopt dit allemaal weer af? Hoe zal Huiz reageren als hij merkt dat Natasja niet meer in het Klooster is? Zal het tuinpak met hulp van de commando's Natasja's geheimen weten te ontfutselen? Zullen Scope en CarOnline achter de ware identiteit van BB-King komen? En, wat wil Ed aan Jappie laten zien? Zal Dr_Greene Andries nog komen hechten, of zal hij Sabine16 wederom ontvoeren? We gaan het zien!

En vast!
  zaterdag 24 november 2001 @ 14:08:34 #5
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2277813
Jemig wat gaat het hard als je effe niet kijkt zijn er alweer nieuwe hoofdstukken toegevoegd.
  zaterdag 24 november 2001 @ 14:31:29 #6
15985 huiz
Man in Black
pi_2277945
quote:
Na een korte regen van kogels, glasscherven, kaartsnippers en bloedspetters, staan de commando's beteuterd te kijken dat het gevecht alweer voorbij is.
Hahaha! Het wordt echt bloederig soms, geweldig Scope!
quote:
"Mooi!", zegt Huiz, "dan is het nu mijn beurt!" Glimlachend loopt hij op de uitgetelde Sabine16 af, die nog op het biljartlaken ligt bij te komen van alle acrobatische toeren die Jappie met haar uitgehaald heeft.
Hmm, dit is wat minder, Huiz lust geen afgelikte boterhammen... Maar gelukkig kwam alles nog goed

Scope, complimenten weer!

Scope Pure Colombia BV
pi_2278462
quote:
Op zaterdag 24 november 2001 14:31 schreef huiz het volgende:
Hmm, dit is wat minder, Huiz lust geen afgelikte boterhammen...
Afgelikte boterhammen...hehehe! Sorry Huiz, ik was vergeten te schrijven dat je Sabine16 eerst nog ff grondig zou schoonboenen, teneinde al Jappie's lichaamssappen te verwijderen. Maar zoals je zei, het kwam vanzelf al goed!

Overigens heeft Leo geen bezwaar tegen afgelikte boterhammen...hint hint hint

En vast!
pi_2278596
quote:
Op zaterdag 24 november 2001 14:31 schreef huiz het volgende:

Hmm, dit is wat minder, Huiz lust geen afgelikte boterhammen...

das raar, want huiz is inmiddels in club D zelf wel een afgelikte boterham
  zaterdag 24 november 2001 @ 16:21:34 #9
16305 Jappie
parttime reverend
pi_2278684
Ze zegt niet veel meer die Ethel, maar als ze wat zegt is het wel gelijk bingo!!!

(overigens wil ik ook wel weer effe een stukkie, iedereen geclaimd dus!!! )

zaterdag 24 november 2001 @ 17:05:02 #10
15985 huiz
Man in Black
pi_2279030
quote:
Op zaterdag 24 november 2001 16:21 schreef Jappie o.a. het volgende:
(overigens wil ik ook wel weer effe een stukkie, iedereen geclaimd dus!!! )
Wat wil je? Een stukkie afgelikte boterham?

En Ethel, ik kan je helaas alleen maar gelijk geven. Daar heb je me mee.

... en toch zie ik mezelf anders...

Scope Pure Colombia BV
  zaterdag 24 november 2001 @ 18:35:00 #11
15600 BB-King
Long live the King!
pi_2279596
quote:
Op zaterdag 24 november 2001 13:22 schreef huiz het volgende:
BB-King, de complimenten van Huiz! Het ziet er naar uit dat het spannend wordt met jou erbij. Voor een pastoor van een gereformeerde kerk heb je wel erg gespierde taal moet ik zeggen

ik ben wel erg nieuwsgierig wat voor kisten het zijn, weet je zeker dat het niet de doosjes van Daniëlle zijn?

Thanks voor de complimenten nog!
Ik ben blij dat ik het een beetje naar behoren doe! Blijf me best doen!

goede poging maar helaas zijn het niet de doosjes van Danïelle nee, spannend he!

Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
  zaterdag 24 november 2001 @ 19:04:40 #12
17282 Sabine16
Go with the flow..
pi_2279868
Godver, ben weer even weg is er al een nieuw topic aangemaakt.
Ben ik gepakt door Jappie.
Andries heeft geen oog voor me (komt verandering in let maar op) lol
en word ik bijna gepakt door Huiz en door huiz beledigd!
haha afgelikte boterham tjees.

En BBking great job , en welkom ik had je nog niet ontmoet geloof ik maar hierbij HELLO 0+

Keep up the good work guys ..
And let met strip....

If you cant beat'em join them
  zaterdag 24 november 2001 @ 19:08:47 #13
15985 huiz
Man in Black
pi_2279895
quote:
Op zaterdag 24 november 2001 19:04 schreef Sabine16 o.a. het volgende:
en word ik bijna gepakt door Huiz en door huiz beledigd!
haha afgelikte boterham tjees.
Tja, zo direct na Jappie met jou op het nog nadruipend biljart, dat leek me niet zo fris...

Volgende keer wij weer, in het bubbelbad?

Scope Pure Colombia BV
  zaterdag 24 november 2001 @ 19:16:49 #14
15600 BB-King
Long live the King!
pi_2279956
quote:
Op zaterdag 24 november 2001 19:04 schreef Sabine16 het volgende:

En BBking great job , en welkom ik had je nog niet ontmoet geloof ik maar hierbij HELLO

Keep up the good work guys ..
And let me strip....

HELLO Sabine16, het genoegen is geheel aan mijn kant!
  zaterdag 24 november 2001 @ 19:17:05 #15
17282 Sabine16
Go with the flow..
pi_2279959
quote:
Op zaterdag 24 november 2001 19:08 schreef huiz het volgende:

[..]

Tja, zo direct na Jappie met jou op het nog nadruipend biljart, dat leek me niet zo fris...

Volgende keer wij weer, in het bubbelbad?

Tuurlijk
  zaterdag 24 november 2001 @ 20:01:07 #16
16305 Jappie
parttime reverend
pi_2280274
(standaard disclaimer)

Vrijdagnacht 03.45uur

Marky en Gert waggelen door de straten van het Antwerpse nachtleven. Sinds Marky's schip opgegaan is in vlammen na de zware ontploffing hebben ze hun intrek genomen in een goedkoop pensionnetje. Al Marky's spaarcentjes zaten in het dure schip en de afgelopen dagen hebben ze dus op Gert's zak geteerd echter daar is nu ook de bodem van in zicht gekomen. Zwaar depressief hebben ze Gert's laatste 1000 franc opgesoepeerd in een louche havencafé waar ze op het laatst zijn buitengegooid omdat ze al meer hadden gedronken dan er betaald kon worden. En besluiteloos zwalken ze dan ook straat in straat uit. "Hé wacht es" zegt Gert, plotseling weer geheel ontnuchterd "waarom gaan we niet gewoon werken voor een van de club's?" Marky kijkt Gert aan alsof ie wil zeggen "ben jij nou helemaal van de ratten besnuffeld" en zegt "Werken? , ik heb van mijn leven nog nooit een poot uitgestoken ik zou geeneens weten hoe dat zou moeten?" Vol goede moed brengt Gert Marky op de hoogte van zijn ideeën. "Kijk, ik kan goed koken , dus dan meld ik me wel aan in club Ibiza, en jij kan dan mee als tweede bediening annex afwashulpje." Marky is nog niet helemaal overtuigd van Gert's idee, maar Gert vervolgt: "Ik heb het uitgerekend, als ik nou de komende 15 jaar als kok en jij als afwasser gaat werken dan kunnen we tegen die tijd weer een klein roeibootje kopen. Je moet toch ergens beginnen nietwaar, en als we maar eenmaal in de club zitten dan komen we vanzelf wel aan ons trekken via personeelskorting ik heb gehoord dat Leo niet de lulligste is qua secundaire arbeidsvoorwaarden." Marky is na het horen van deze woorden nog steeds niet overtuigd, maar daar hij niets zinnigers kan verzinnen gaat hij accoord. Zo gezegd , zo gedaan en na het ophalen van hun schamele bezttingen gaan de twee op weg.

Zaterdagavond 20.00uur
Scope en Caronline zijn aangekomen bij het Brasschaat memorial alwaar zij op zoek zijn naar BBking. Een lugubere stilte daalt over hun neer als zij in het donker hun weg proberen te vinden "Stil", fluistert Scope tegen Caronline "ik hoor wat!" en voorzichtig sluipen ze langs de grafstenen en kijken voorzichtig over een heuveltje, wat zij zien doet hun de hare te bergen rijzen. BBking is verlicht door een lantaarn een van de vele graven aan het opdelven. In het licht van de lantaarn lijkt het gezicht van de Pastoor een duivelse uitstraling te krijgen als hij verbeten keer op keer de schop in de aarde steekt. Scope wil er gelijk op af, maar wordt tegen gehouden door Caronline, ze fluistert. "Waarschijnlijk is het coke, maar laat hem maar lekker doorgraven tot aan de kist. Waarom zouden wij al het werk doen?" Bewonderend kijkt Scope nog een keer naar de geheim agente en denkt bij zichzelf "ze is niet alleen lekker ze heeft ook nog kontje,kontje!!" Beiden zetten zichzelf nu comfortabel tegen de achterkant van het heuveltje neer, wachtend op wat komen gaat...

Als Jappie en ed in de keuken zijn aangekomen aarzelt Ed geen seconde en vertelt gelijk alles wat ie over Huiz weet aan Jappie. "Hé, man , ik vertel het je toch , die Huiz is gevaarlijk man. Dat vredesverdrag van hem is allemaal fake man!!!!" Jappie begint te lachen als zijn grote vriend hem probeert te waarschuwen voor iets wat hijzelf allang ingezien had. "Maak je om mij maar geen zorgen Ed!" en hij legt vertrouwelijk een hand op zijn schouder "ik weet mijn weetje wel, waarom denk je dat ik de regel "iemand is pas uit het verhaal als hij vrijwillig doodgaat" geschreven heb." Ed niet in staat om te begrijpen waar Jappie het over heeft lacht verlegen om zijn eigen stommiteit, allang gerustgesteld dat zijn grote voorbeeld zich niet al te druk maakt om Huiz's gemene plannetjes. "Ed?" gaat Jappie verder "we moeten echter nog wel wat doen aan die vergissing van je laatst toen ik uit het raam kukelde. Loop even met me mee naar de doka, dan kijken we even of we nog wat van foto's kunnen herstellen. Ed krimpt in elkaar bij het horen van de serieuse stem van Jappie die hem er aan herinnerde wat voor mongool hijzelf toch af en toe kan zijn.

In het klooster sluipt Huiz bibberend langs de klamme muren onderwijl behoedzaam kijkend waar hij loopt. Muisstil zet hij voetje voor voetje over de oude vermolmde planken als hij plots een spinnerag tegen zijn gezicht voelt en van schrik laat hij zijn op scherp staande walterpk uit zijn handen vallen die bij de eerste aanraking met de grond onmiddelijk afgaat en een kogel vlak langs Huiz gezicht laat vliegen. Huiz niet een van de slimste zoals we allemaal weten duikt direct naar de grond en vermoedt een hinderlaag. Voorzichtig sluipt hij achteruit naar de nis in de muur waar hij eerder langs was gekomen en blijft daar angstig zitten.

In club Ibiza hebben Leo en Diane het weer eens aan de stok. Leo heeft genoeg van dat gelanterfant van Diane en heeft haar verzocht of ze weer wat wilde gaan doen voor de kost. Diane op haar beurt was niet gediend van deze bemoeienissen en heeft hem even op de kleine lettertjes van de regels van de hoerenbond gewezen. Leo is nu ijverig deze reglementen aan het bestuderen.

Op de B27 is een grote verkeerscontrole aan de gang, Het Tuinpak in zijn robofrenksmart is behoorlijk gestressed hij wil erlangs en besluit via de vluchtstrook te rijden, het ME busje met Natasja erin volgt. Zoals gebruikelijk in de grensgebieden werken alle politiecorpsen uit de regio geheel langs elkaar heen en de dienstdoende agent maant hen dan ook tot stoppen. De robofrenksmart die het liefst vol gas over de snelwegen dendert begint te vloeken: "Hé, pleurisbobbie!! Laat me er effe door ja!! Mindfucking controles ook altijd!!" Beledigd stapt de agent op het tuinpak van wie hij vermoedt dat stem afkomstig is af en wil hem in de boeien slaan, waarop de commando's onmiddelijk uit het busje springen om de agent in mekaar te tremmen. Al snel is het een drukte van belang wanneer de collega's van de controlerend ambtenaar te hulp schieten en terwijl de robofrenksmart blijft razen en tieren en de diverse agenten en commando's aan het knokken zijn maakt Natasja van de gelegenheid gebruik om te ontsnappen.

Op het kerkhof heeft BBking de kist inmiddels geheel bloot gelegd en leunt zwaar ademend op zijn schop. Caronline op van de zenuwen inmiddels tikt Scope voorzichtig aan en fluister "Scope mag ik het doen , ja mag ik?" Scope knikt haar grootmoedig toe waarop Caronline zich opricht en met een schril stemmetje (die ongetwijfeld bij de meeste mensen associaties oproept met de film Police academy) "Handen omhoog gemene boef, je bent er bij!!!" BBking weet niet of hij moet lachen of huilen maar besluit bij het zien van Scope eieren voor zijn geld te kiezen en steekt zijn handen daadwerkelijk in de lucht. Caronline verbaasd dat haar optreden klaarblijkelijk zo'n indruk maakt loopt nu vol zelfvertrouwen op hem af en doet BBking de handboeien om. Scope is ook op zijn dooie akkertje met zijn handen in zijn zakken naderbij gekomen; wat hem een norse blik van Caronline oplevert. "Maak je ook eens nuttig Scope, en open die grafkist met coke maar." bijt ze hem toe. Scope bukt zich en op handen en knieen voorovergebogen schuift hij met uiterste krachtsinspanning de zware bovenplaat opzij. Net als hij de kist nog een stukje verder open wil schuiven schiet opeens een magere bijna ontvelde arm uit het graf omhoog Scope bij de keel grijpend. Caronline slaakt van schrik een gilletje en laat haar wapen vallen wat BBking met zijn beide voeten naar zich toehaalt en verstopt. Scope laat geschrokken een windje en probeert achteruit te kruipen wat hem slechts ten dele lukt daar de hand zijn keel stevig blijft omklemmen. En met elke centimeter die Scope achteruit kruipt wordt meer en meer zichtbaar van wat een zombie lijkt te zijn. Als de zombie uiteindelijk in zijn geheel uit het graf is herrezen laat hij de van angst versteende Scope los en schreeuwt met schorre stem "BOOOEEEEH!!" waarop Scope en Caronline het op een lopen zetten. BBking ligt dubbel van het lachen bij het zien van de twee wegvluchtende dienaren der wet en zodra ze uit het zicht zijn verdwenen richt hij zich tot de zombie en zegt: "Pfoe Rok , daar heb je mazzel aan een dag later en je was echt kassiewijle geweest, maak me snel even los wil je, dan neem ik je mee om je wat verzorging te geven , hahaha je ziet er niet uit man!!!"

In club Danielle maakt Pascal zich grote zorgen, eerst is zijn maatje de dood in gedreven en nu wacht hem zometeen ook nog een pijnlijke aftocht. Hij besluit niet bij de pakken neer te gaan zitten en begint de dag met een ongekende energie. In de club is slechts een bezoeker te bekennen (het is witjes) echter de meisjes slapen allemaal nog. Hij vraagt aan Witjes wat zijn voorkeuren zijn en Witjes antwoord: "Tja, ik heb op Fok van diverse mensen een knaak losgepeuterd en wat ik wil is een stukje uuuhh entertainment zeg maar!" Pascal denkt even na en vertelt een mop maar witjes vertrekt geen spier op zijn gezicht, sterker nog hij kijkt verveeld om zich heen. Ook de kabouterplopdans kan Witjes nou niet echt enthousiast maken. Pascal beledigt vanwege deze desinterresse trekt zijn mond wijdt open om de bezoeker de deur te wijzen als deze opeens begint te schuddenbuiken van het lachen. "hahahahaha, ja die is leuk, Bugs Bunny!! Ken je er nog meer?" Pascal weet niet goed hoe hij moet reageren maar wordt geholpen door de gedachte aan de zak met knaken. Laatst had hij ook al zo'n mazzel en vond hij een hele berg in de SMkamer van club Ibiza en nu weer. Het miljoen heeft hij toch al uit zijn hoofd gezet , hij weet dat hij die kan vergeten en besluit de bezoeker zijn zin te geven Uit zijn geheugen doet hij een imitatie van the roadrunner en alle andere loony tunes die hij zich weet te herinneren na......

Jappie doet het licht in de Doka weer aan en roept Ed bij zich, "hé Ed, moet je kijken. Je hebt zo'n platte behaarde kont, het is gewoon sprekend een k*tje, we hoeven helemaal niets te retoucheren!" En voor de tweede keer die avond kan Ed een zucht van verlichting niet verbergen daar zijn vriend helemaal tevreden is en zich ook nergens door uit zijn evenwicht laat brengen.

Na drie uur tegen de klamme muren van de nis gezeten te hebben doet Huiz een voorzichtige poging om overeind te komen. Een uil die het vreemde schouwspel vanuit de toren al een tijdje heeft gadegeslagen slaat geirriteerd zijn vleugels uit , daarbij een strootje uit zijn nest wippend wat toevallig op Huiz zijn hoofd terechtkomt. Verkleumd door het lange zitten valt Huiz bijna plat voorover, maar door de vernieuwde scheut van angst die hem door het lijf giert direct weer opgewarmd weet hij zich nog net staande te houden. Huiz weet het nu zeker, ze hebben het op hem gemunt en stilletjes kruipt hij weer terug in de klamme nis vastbesloten om er nooit meer uit te komen......

Zal Huiz ooit genoeg lef bij elkaar schrapen om weer uit zijn schuilplaats te voorschijn te komen? Wat gaat de herrijzenis van Rok ons nog opleveren? Kunnen Scope en Caronline nog lachen om hun eigen dwaasheden? vele vragen zoals gewoonlijk; en voor de antwoorden geef ik graag weer het stokje door.........

zaterdag 24 november 2001 @ 20:04:36 #17
17282 Sabine16
Go with the flow..
pi_2280302
;-) hehe

Ik kom er een keer niet in voor lekker rustig

zaterdag 24 november 2001 @ 20:10:31 #18
15985 huiz
Man in Black
pi_2280351
Nou ik kom er wel in voor, niet zo rustig ook!

Wat moet je nou weer met RoK? Laat de doden toch es met rust man, Jappie!

Scope Pure Colombia BV
  zaterdag 24 november 2001 @ 20:18:06 #19
16305 Jappie
parttime reverend
pi_2280405
quote:
Op zaterdag 24 november 2001 20:04 schreef Sabine16 het volgende:
;-) hehe

Ik kom er een keer niet in voor lekker rustig

Misschien heeft Rok volgende keer wel trek in je
pi_2280501
quote:
Op zaterdag 24 november 2001 20:01 schreef Jappie het volgende:
Pascal beledigt vanwege deze desinterresse trekt zijn mond wijdt open om de bezoeker de deur te wijzen als deze opeens begint te schuddenbuiken van het lachen. "hahahahaha, ja die is leuk, Bugs Bunny!! Ken je er nog meer?"
LOL

Maar eh... waarom wordt witjes wel weer in het verhaal geschreven en komen de E en de F van CEF er de laatste tijd een beetje bekaaid vanaf? Wij willen graag weer met GJ dansen! (i.i.g. de F van CEF, maar ik neem aan dat de E van CEF ook wel weer een dansje wil wagen).

zaterdag 24 november 2001 @ 20:33:46 #21
16305 Jappie
parttime reverend
pi_2280519
Solly FH, maal ik was helemaal velgeten dat wij ook nog wat te beplaten hebben.
pi_2280533
quote:
Op zaterdag 24 november 2001 20:33 schreef Jappie het volgende:
Solly FH, maal ik was helemaal velgeten dat wij ook nog wat te beplaten hebben.
You holny bastald! Femalehuntel en Jappie samen aan de bal lekkel sancelletje dlinken?
  zaterdag 24 november 2001 @ 20:42:51 #23
16305 Jappie
parttime reverend
pi_2280577
Als ik de volgende londe nog ovelleef, die waalschijnlijk dool een enigzins gegliefde Huiz woldt geschleven, laat ik mij van mijn holniest kant zien!!!
pi_2280625
quote:
Op zaterdag 24 november 2001 20:42 schreef Jappie het volgende:
Als ik de volgende londe nog ovelleef, die waalschijnlijk dool een enigzins gegliefde Huiz woldt geschleven, laat ik mij van mijn holniest kant zien!!!
Huiz, de afgelikte botelham? Huiz, zolg jij elvool dat jappie en femalehuntel samen aan de bal zitten, sancelletje te dlinken? En Gelt-Jan moet el ook bij zijn in zijn lose tluitje en zijn kleine zwalte bloekje!
  zaterdag 24 november 2001 @ 21:37:51 #25
15600 BB-King
Long live the King!
pi_2280961
Kan ik weer wat claimen of is er op het moment iemand druk bezig met een verhaal?
Anders wacht ik natuurlijk keurig op mijn beurt!

PS. Komen er nu ook al zombies in voor?
Geinig idee, daar kan ik wel wat mee!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')