Laatste update:
Diverse fokkers hebben inmiddels een behoorlijke rol in het verhaal, BBking is de laatste aanwinst, hij is Pastoor in het kerkje van Brasschaat. Helaas staat hij op het punt dood te gaan, zeker weten we het nog niet. Coos is intussen een gruwelijke dood gestorven en ook Pascal is niet meer onder ons. Huiz heeft zijn cocaïneleveranties aan Scope overgedaan en Jappie is momenteel door Dr_Greene verbouwd tot CliniClown.
Verder worden af en toe de verhalen afgewisseld met screenshots.
Om het verhaal herkenbaar te houden, lopen in het topic "Club Danielle" fictie en werkelijkheid, toekomst en verleden door elkaar. Zo zullen exits, kantwissels, ruzies en andere gebeurtenissen een plaats krijgen in het verhaal. Zie de spelregels indien je plotseling de behoefte voelt om mee te schrijven.
Voor meer info check:
"Club Daniëlle", deel 5
"Club Daniëlle", deel 4
"Club Daniëlle", deel 3
"Club Daniëlle", deel 2
"Club Daniëlle", deel 1
Of, als je alles in één keer wilt zien, inclusief handige lijst van de cast:
Veel plezier!
[Dit bericht is gewijzigd door huiz op 02-12-2001 23:23]
quote:Leuk zeg! Ik vind m echt steengoed!
Op zondag 02 december 2001 23:53 schreef Scope het volgende:
Beetje off-topic, maar voor de gein eens een kijkje achter de schermen bij het maken van de streamshots:
quote:
Op maandag 03 december 2001 00:15 schreef huiz het volgende:
Hahaha! Steengoed Scope! Schitterend!
quote:Dat samen met de screenshots en het (overigens geweldige
Op maandag 03 december 2001 schreef Caronline het volgende:*Proest*
![]()
![]()
Gelukkig zijn er nog beelschone beschaafde vrouwen zoals Femalehunter
die van Jappie blijven houden.
Mooi, nu iedereen uiteindelijk zijn/haar masker van oneerlijkheid heeft afgelegd kunnen we weer gewoon op de oude barbaarse voet verder, u is allen gewaarschuwd!!!
--------------------------------------------------------------------------------
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op zondag 02 december 2001 23:15 schreef huiz het volgende:
Ik begrijp het al, ik zoek mijn toevlucht wel weer bij de gewillige dames
Sabine16 schijnt zeer gewillig te zijn.
In de boerderij zit Tante Bep gezellig met een glaasje Beerenburg bij te komen voor de open haard. Zeman is net de deur uit, op de weg terug naar zijn schip. Zo één keer in de vier maanden wipt hij eens langs bij Tante Bep, en dan komt hij even zijn frustraties uiten. Tante Bep droomt nog een beetje na. Dan gaat plotseling de telefoon, Tante Bep schrikt op, zou het Cynix zijn? "Hallo", zegt ze in de hoorn. "Tante Bep?", klinkt het aan de andere kant, "Tante Bep, it's me, ik ben het, Karn, how gaat het met you?" "Ha! Wat leuk, Karn, nichtje van me!", roept Tante Bep enthousiast, "hoe gaat het met je?" "Goed hoor!", antwoordt Karn, "maar I was van plan to come over naar jou! Morgen pak ik the airplane." "Wat enig!", zegt Tante Bep. "Tot morgen dan, Cynix komt je wel ophalen van het vliegveld!" En na de laatste begroetingen hangt Tante Bep met een grote glimlach de telefoon op! Wat verschrikkelijk leuk dat Karn even langskomt, CarOnline zal het ook leuk vinden haar stiefzusje weer eens te zien. Snel gaat Tante Bep naar de keuken om een taart te bakken voor morgen.
Huiz is intussen in Club Ibiza weer naar beneden gelopen, er waren genoeg mensen boven bij Sabine16. Hij pakt een biertje en gaat naast Cynix en APK op de bank zitten. Met zijn drieën kijken ze naar het programma "Het zwakste slot". Presentatrice Chazia vraagt welke taal het meest gesproken wordt op deze wereld. Dan legt ze uit dat iedereen nu kan bellen om één miljoen gulden én een optreden in de dagboekkamer te winnen. "Ah! Dat is snel!", roept Chazia, "we hebben een beller, zeg het maar Mr_Airwolf." De beller denkt dat Engels de wereldtaal is. Huiz schudt zijn hoofd, volgens hem is het Spaans. Chazia zegt ook dat Engels het foute antwoord is. Snel grijpt APK zijn telefoon, belt het nummer op het scherm tot zijn verbazing komt hij in de uitzending. "Zeg het maar, APK!", vraagt Chazia. "Het is Spaans", mompelt APK, een beetje nerveus nu hij live op de TV te horen is. "Sorry APK, het is fout", antwoordt Chazia, "jij bent het zwakste slot, je gaat naar huis met niets, tot ziens!" "Bitch", roept APK pissig, maar Chazia hoort het niet meer, ze heeft al een nieuwe beller. "Ik weet het", zegt Sooty op TV, "Het is namelijk Chinees!" APK springt op en roept woest in de telefoon: "Nee, Het is Spaaaa-haaaans!" "Zegguh APK", zegt Sooty, die hem gehoord heeft, "we gaan toch niet opnieuw ruzie maken???" Chazia gaat onverstoorbaar verder en roept dat Sooty 100% scoort omdat Chinees het goede antwoord was!
Woest draait APK zich om naar Huiz. "Het is fout!", sist hij. "Kan ik het helpen?", zegt Huiz onschuldig, terwijl hij een denkbeeldig vuiltje van zijn schouder afveegt, "Maakt mij ook niet uit. Ik spreek toch 7 talen vloeiend!" "Patser!", gromt APK en loopt dreigend op Huiz af. Voordat hij kan uithalen, heeft Cynix een slotje om hem heen geworpen. "Aaaaah!", roept hij, "Ik ga maar weer eens naar mijn Tante Beppie toe! Nog een fijne avond!" En snel verlaat Cynix de zaal, Huiz lachend en APK beteuterd achterlatend...
---
Dit was ff een klein intermezzo, maar ik ben wel benieuwd wat Karn voor rol gaat spelen in Club D!
[Dit bericht is gewijzigd door Scope op 03-12-2001 14:20]
Enne, wat Karn voor rol gaat spelen in Club D? Well, maybe she heeft zin in a slice of postzegelbrood
quote:Stampbread toch?
Op maandag 03 december 2001 14:15 schreef huiz het volgende:
Prachtig Scope! Lekker actueel! En herkenbaarEnne, wat Karn voor rol gaat spelen in Club D? Well, maybe she heeft zin in a slice of postzegelbrood
![]()
quote:Dank je Scope, misschien wil Jappie dat wel. Ik ben echt toe aan een Cliniclown eigenlijk
Op maandag 03 december 2001 14:21 schreef Scope het volgende:
Graag gedaan, CarOnline, en natuurlijk van harte beterschap!
Misschien wil Jappie je wel even opvrolijken als CliniClown!!!![]()
quote:Proef ik hier uit dat het Huiz blijkbaar niet uit maakt, welke vrouw hem wil, als het maar een vrouw is? (dat van een gat wilde ik niet zeggen).
Op maandag 03 december 2001 14:15 schreef huiz het volgende:Enne, wat Karn voor rol gaat spelen in Club D? Well, maybe she heeft zin in a slice of postzegelbrood
![]()
quote:Volgens mij zie jij Huiz zelf wel zitten, FemaleHunter!
Op maandag 03 december 2001 14:35 schreef femalehunter het volgende:
Proef ik hier uit dat het Huiz blijkbaar niet uit maakt, welke vrouw hem wil, als het maar een vrouw is? (dat van een gat wilde ik niet zeggen).
quote:Think again. Ik heb hem weken geleden al gedumpt in de Club. No offence, ofcourse
Op maandag 03 december 2001 14:38 schreef Scope het volgende:[..]
Volgens mij zie jij Huiz zelf wel zitten, FemaleHunter!
quote:Och, ik heb natuurlijk zo mijn voorkeuren, maar als tussendoorneukertje weekend date bedoel ik, ben ik errug gemakkelijk
Op maandag 03 december 2001 14:35 schreef femalehunter het volgende:Proef ik hier uit dat het Huiz blijkbaar niet uit maakt, welke vrouw hem wil, als het maar een vrouw is?
...je weet toch ook wel dat Club D slechts bestaat uit fantasieën en wensen?
quote:Think again. Wie weet wordt je de volgende keer weer in een spannende erotische thrillerverhaal geschreven, samen met Huiz
Op maandag 03 december 2001 14:43 schreef femalehunter het volgende:Think again. Ik heb hem weken geleden al gedumpt in de Club. No offence, ofcourse
We zullen zien... morgen weer een dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |