abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 december 2001 @ 14:55:43 #226
16245 CarOnline
met lange O
pi_2354844
Oh ik heb nog 5 minuten zie ik, snel nog wat verzinnen dan en de fouten eruit zoeken
Screw them.
We're going home.
  zondag 2 december 2001 @ 15:05:27 #227
16245 CarOnline
met lange O
pi_2354915
Standaard Disclaimer

Dr. Greene is helemaal in zn nopjes. Eindelijk ziet hij hoe hij het grootste probleem van zn projekt kan oplossen. Bijna was het geflopt, het had nog maar een jaar gescheeld, of hij kon haar echt wegdoen. Kelly is een product van hem, een zogenaamde transformer is ze. Hij heeft haar jaren geleden gevangen, toen ze nog een klein jongetje was, en hem tot vrouw getransformeerd.
Het was een hele klus, wat jaren in beslag nam. Hormonen laten slikken, zorgen dat hij zich niet lichamelijk ging ontwikkelen, borsten aan meten en natuurlijk de allergrootste operatie, er een vrouw van maken. En natuurlijk tonnen lipgloss, dagcreme en make-up.
Omdat hij haar brein nog mannelijk wilde houden, bij wijze van proef, heeft hij daar nix aan gedaan. Helaas is het geslonken, omdat ze haar hersenen te weinig gebruikte. Nu is ze een vrouw met erg weinig hersens. Dr Greene vind het erg jammer omdat als ze gewoon vrouwenhersens had, ze niet geprepareerd hoefde te worden, want die slinken niet. Zelfs niet als ze weinig gebruikt worden, maar dan kan niet aangetoont worden, omdat dat vrijwel niet gebeurt. (pfoe werd ff lastig, red. ) Maar ja, dan was ze een vrouw met vrouwenhersens en dan had hij haar niet hoeven om te bouwen.
Dr Greene wilde een vrouw met mannenhersens, dat heeft ie, en nou zijn ze geslonken. Ze kan er nix meer mee, het was hem al enige tijd geleden opgevallen. Nadenken kan ze niet meer en ze trekt continue verkeerde conclusies, waarna ze als een viswijf begint te kijven. Haar weggooien kan hij ook niet, ze is erg duur, en het is z'n allereerste projekt! " 't Blijft toch een beetje je kind he" mompelt hij. Maar nu heeft hij ook Jappie in de ambulance liggen, en deze kans grijpt hij met beide handen aan. Dé oplossing voor z'n probleem.
Hij groet de overige mensen en zegt dat hij naar het Ziekenhuis rijdt, om ze daar op te laten lappen.
Hij stapt achter het stuur en rijdt in volle vaart naar z'n Laboratorium.
Daar aangekomen laadt hij de nog altijd bewusteloze Jappie en Kelly uit. Hij loopt naar de kelder trap met Kelly in z'n armen, en Jappie duwt hij met z'n voeten vooruit. Jappie glijd soepel over de plavuizen vloer. Hij loopt voorzichtig met Kelly de trap af en legt haar op een tafel. Dan loopt hij naar boven en haalt Jappie op, die nog voor de trap ligt. Hij gooit het gewonde mannetje over z'n schouder en loopt weer naar beneden. Ook hem legt hij voorzichtig op een tafel, naast Kelly.
Hij streelt Kelly door haar haren en kust haar zachtjes op haar wang. De aanblik van een slapende Kelly vertederd hem nog altijd. Hij is er erg wijs mee, hij vindt haar erg mooi geworden. Het idee kreeg hij na het kijken van de film "Weird Science". Alleen was dat fictie en dit is echt.
Hij kijkt eens met een scheef oog naar Jappie, het kleine ielige mannetje met z'n blauw gestompte ogen en grote spleet tussen zn tanden. "Ideaal slachtoffer!" denkt Dr Greene, "niemand die hem mist." Hij legt Jappie op een onderzoekstafel en begint een paar testjes met hem te doen, bloeddruk te meten, en sluit hem aan aan een aantal machines die zn toestand in de gaten houden.

Huiz kijkt de weghollende FH na. "Jammer, weer nix deze avond" denkt hij. Ook al was ze samen met Jappie, ze is natuurlijk wel een lekker hapje, en hij lust er wel weer een. Maar terug naar de orde van de dag. Hij draait zich weer langzaam en nadenkend om richting Scope en Cynix.

Hoe kan Cynix nou zeggen dat hem Scope een goede aanwinst lijkt voor de organisatie?! Eigenlijk baalt hij al langer van Cynix. Beetje met de dames in Club Danielle flirten, terwijl Huiz ze al eerder had gezien. En een beetje met complimenten strooien, "wat een leuke bezoekers toch" jaja, beetje in mn vaarwater liggen roeren en dat terwijl Huiz al veel langer in Club Danielle komt! Waar bemoeit hij zich mee, laat hem lekker met sloten gooien, het denk werk is voor Huiz!
"Goed" zegt Huiz geergerd "wat is je plan Scope?" Nou kan hij er toch niet onderuit, maar hij kan het proberen. Scope, als altijd goed voorbereid, begint een betoog. "Ik heb gezien dat er in Club Danielle vreemde soort van zakjes worden gemaakt, met gezichtjes erop. Zelfs Ed is aan het borduren, en dat is erg vreemd, aangezien Ed een echt vent is, en die doen dat niet! Ik ben op onderzoek uit geweest en mijn idee is dat daar drugs in word vervoerd. Volgens mij is het plan dat er op 5 December een zak vol kadootjes uit Club Danielle wordt gehaald, en dat daar in die popjes drugs zitten". "Ik heb nog geen bewijzen, maar ik heb wel mn vermoedens" zegt Scope. "Maar aangezien jij ook in drugs handeld, is dit natuurlijk vervelende concurentie, en moet die worden uitgeschakeld!" Scope kijkt trots naar Huiz. Huiz vertrouwd Scope niet en wil niet zeggen dat het zìjn handel is. Huiz vind het knap bedacht van Scope, maar dat kan hij natuurlijk niet toegeven. Het gaat tenslotte om zijn handel! Cynix die ook in het complot zit, roept uit: "Huiz, hoe kan dat nou, ik heb nix gezegd, mijn mond zit op slot, figuurlijk dan!" Huiz, nu roodaanlopend ontploft bijna, en als blikken konden doden viel Cynix nu van z'n kruk. "Nou Scope, dat lijkt me ver gezocht, ik neem niet aan dat in Club Danielle drugs wordt verhandeld!" probeert hij nonchalant...

Screw them.
We're going home.
  zondag 2 december 2001 @ 15:07:50 #228
16245 CarOnline
met lange O
pi_2354935
Scope die het maar een rare wending aan het verhaal vind, denkt even na. Waarom wil Huiz niet geloven dat er in Club Danielle met drugs geknoeid wordt? Waarom geloofd Huiz hem niet? Waarom waarom waarom? Het is toch z'n concurent, Andries, wat natuurlijk erg vervelend is normaal gesproken. Scope probeert het te motiveren tegenover Huiz: "Ik heb Danielle en Andries met een koffer vol geld zien lopen, 3000 piek elk, en ze zijn regelmatig in de weer gezien met die popjes, Diane en Andries zijn er erg bedreven in, volgens mij is er wat aan de hand". Huiz, die Andries in gedachten al een kogel door de kop jaagt, is koortachtig aan het denken hoe hij Scope van dat idee af kan brengen. Die Andries ook, gaat even lopen pochen met al dat geld, Huiz kan er niet bij! Huiz wil Scope niet in de organisatie, af en toe een barbecue is oke, maar niet samen in de misdaad, hij vertrouwd hem niet. Scope is hem te glad, hij heeft natuurlijk in het verleden ook al het een en ander met hem mee gemaakt. Scope werkt volgens Huiz samen met de tuinbroek, of iets in die geest, en dan is Huiz de klos strax!
Scope weet niet goed wat hij met de situatie aan moet, neemt nog maar een slok van z'n biertje, en met een frons in z'n voorhoofd vraagt hij zich af of hij iets verkeerds heeft gezegd...

Dr Greene is even naar boven gelopen, voor een bakje koffie. Het is tenslotte midden in de nacht, en als hij nog wat wil doen, moet hij wakker blijven. Hij neuried het deuntje van Douwe Egberts terwijl hij handmatig de bonen maalt. Sommige dingen moet je met de hand blijven doen is z'n motto.
In de kelders van het laboratorium komt Jappie weer enigszins bij. Hij probeert wat te onderscheiden maar zn ogen willen nog niet echt open. Als hij het een paar minuten probeert, lukt het wat beter. Hij kijkt eens goed, en opgelucht bedenkt hij dat hij in het ziekenhuis ligt, aan de hartbewaking en de bloeddruk meter. Hij heeft nog niet in de gaten dat hij op zn hoofd ook allerlei plakkers heeft, hij is nog te suf. Hij kijkt nog eens goed, en plotseling beseft hij dat hij in het laboratoruim van Dr Greene ligt! Z'n hart staat bijna stil....Hij vond Dr Greene altijd al dubieus, maar sinds die val waar hij in het lab terecht was gekomen, vertrouwd hij het helemaaaal niet! Hij probeert zich los te wrikken, maar de bloeddruk meter en hartbewakingsmachine beginnen als een gek te piepen. Hij gaat snel weer liggen, net op tijd, want daar komt Dr Greene al aangerend. Dr Greene die scherpe oren heeft, hoorde de machine's piepen. Hij laat de koffiebonen voor wat ze zijn, en snelt naar beneden. Daar ligt de nog altijd bewustloze Jappie, en Dr Greene ziet dat Jappie zich iets bewogen heeft. "Oh gelukkig" denkt Dr Greene, "hij is niet ontsnapt". Jappie voelt dat Dr Greene nog wat aan z'n apparatuur plukt, en hem iets rechter legt. Jappie probeert zo bewusteloos mogelijk te acteren, en het lukt hem, want hij hoort hoe Dr Greene naar boven loopt. "Wat nu?" denkt Jappie, "nou lig ik hier, en zodra ik me beweeg komt Dr Greene er aan...Kelly ligt naast me, buiten bewustzijn, en wat is nou het plan?"

Boven aan gekomen houd de hitsige pastoor het bijna niet meer. Zo'n lekker jong ding, vast nog maagd...geweldig!! Sabine16, naief als altijd, hoopt dat de pastoor het eens met haar over de zeden en normen wil hebben, want soms weet ze het gewoon niet meer. 17 en dan al verdorven. Ze weet het. Ze zag het al aankomen, en het is ook niet het leven wat ze wenste. Maar wat moet ze dan? Ze is het vak ingerold, en kan er niet meer uit. Coos dood, en geen toekomstperspectief. Ze gaat op het bed zitten, wat midden in de kamer staat."Meneer Pastoor" begint ze voorzichtig. "Ja meisje, wat is er, en hoe wil je het hebben" hijgt BB King. De trap oplopen is zwaar voor de dikke pastoor, en hij moet z'n krachten sparen voor de daad, waar hij zich al op verheugd. "Gaat u eens lekker zitten" zegt Sabine16. De pastoor duikt er het liefst direkt boven op, maar weet zich in te houden. Hij gaat netjes zitten, en Sabine16 begint haar verhaal. Hoe ze Coos leerde kennen, paaldanseres werd, in monopolygeld werd uitbetaald, en dat ze het niet meer ziet zitten. De pastoor krijgt medelijden met het meisje. "Wat ben ik blij dat je naar me toe bent gekomen" zegt hij, terwijl hij z'n gevoelens moet onderdrukken. Aan de ene kant zit het engeltje op zn schouder dat zegt dat hij haar moet steunen, het arme kind heeft hulp nodig, en aan de andere kant zit het duiveltje met zn 3-tand in z'n schouder te prikken omdat hij aan het treuzelen is, "pak haar pak haar" sist het in z'n oor.
Sabine16 ratelt verder, blij dat ze in de pastoor zo'n goede vriend heeft gevonden. De pastoor luistert dan weer naar z'n geweten, en dan weer naar z'n lusten…hij zegt dat hij iets te drinken haalt beneden, en dat hij zo terug komt. Sabine16 vind het allang best, ze is haar verhaal kwijt en met met grote ogen blijft ze op het bed zitten wachten. Eigenlijk vind ze het best raar, bijna elke man wordt gek als ze haar zien, en deze blijft gewoon koel!! Ze zou het toch het niet kwijt zijn?? Ze gaat er nog eens wat sexy-er bij zitten, en laat haar schouderbandje van haar aquagroene topje zakken. BB King rent op een drafje naar beneden, z'n dikke buik vasthoudend. Hij haalt wat 7-up voor Sabine16 en een whiskey voor hem zelf. Ondertussen nadenkend wat hij zal doen. Hij weet het niet. Hij weet het wel, maar het hóórt niet, verbetert hij zichzelf. Als hij boven komt, stokt hem de adem in de keel. Op het bed zit Sabine16 met haar haar los, een blote schouder en het licht valt als een aura om haar heen. "Prachtig wat een schoonheid!" denkt hij. Sabine16 die de blik in de ogen van de patoor herkent, lacht inwendig opgelucht, ze heeft het nog! Ze gaat wat verleiderlijker zitten, en de pastoor houd het niet meer. Met een sprong beland hij op het bed, bovenop Sabine16 en begint haar wild te kussen. Sabine16 die onder de pastoor ligt, krijgt het er benauwd van! "Die man weegt minstens 150 kilo!" denkt ze, en hij perst alle lucht uit haar longen. Ze kreunt van pijn en ellende, en de pastoor die het anders opvat zit al bijna aan z'n hoogtepunt. Dat was de druppel. De spanning, de trap op en af, Sabine16 die kreunt...z'n hart kan het niet meer aan, en met een laatst rochel blaast de pastoor de laatste adem uit. Sabine16 geplet onder de pastoor kan geen kant op, en heeft geen kracht meer om iemand te roepen....

Hoe loopt dit af? Krijgt Kelly de hersenen van Jappie? Kan Huiz Scope uit z'n zaakjes houden? En wie hoort Sabine16 roepen? Hoort iemand Sabine16 roepen? En is BBKing echt dood?

Screw them.
We're going home.
pi_2355055
Ingewikkeld verhaal, CarOnline, maar wel erg spannend hoor!!!
En vast!
  zondag 2 december 2001 @ 15:27:44 #230
16305 Jappie
parttime reverend
pi_2355073
Hahahaha, heerlijk geschreven Caronline.

Begin het ondertussen wel spaans benauwd te krijgen op de operatietafel van Dr Greens lab.

zondag 2 december 2001 @ 16:06:35 #231
16697 femalehunter
Serve Chilled!
pi_2355429
Dit is nog eens lekker thuis komen... Scope/CarOnline, het is weer geweldig!
  zondag 2 december 2001 @ 16:41:26 #232
15985 huiz
Man in Black
pi_2355665
Pfew! Na een weekendje weg blijkt er in mijn afwezigheid weer van alles te gebeuren...

'k Ben benieuwd of ik nog vriendjes kan blijven met Cynix, straks loopt hij mij ook nog met slotjes achterna

Geweldig CarOnline! 'k Ben benieuwd of BB-King nog eens terug komt om zichzelf te redden en hoe Jappie zich weet te bevrijden...

Scope Pure Colombia BV
pi_2356313
Jappie in het lab van Dr_Greene:

En vast!
  zondag 2 december 2001 @ 17:56:30 #234
15985 huiz
Man in Black
pi_2356399
Hahaha! Geweldig Scope!
Scope Pure Colombia BV
  zondag 2 december 2001 @ 17:59:33 #235
16305 Jappie
parttime reverend
pi_2356433
T is wel mijn maat schoenen ja!!!!
  zondag 2 december 2001 @ 18:07:54 #236
15985 huiz
Man in Black
pi_2356503
Huiz krijgt weer een beetje inspiratie, en gaat dus een stukkie vervolg schrijven. Iedereen is hierbij geclaimd!
Scope Pure Colombia BV
  zondag 2 december 2001 @ 19:53:05 #237
15985 huiz
Man in Black
pi_2357441
(standaard disclaimer)

Deel 1

Het is weer ouderwets gezellig in Club Ibiza. Sandy, Gert-Jan en Leo zitten gezellig in een hoekje warme chocolademelk te drinken en pepernoten te eten. Ze hebben van Hummie van de Hoerenbond elk 5000 gulden gekregen om voor zieke kindertjes in arme landen sinterklaaskadootjes te maken en daar zijn ze druk mee bezig. Huiz staat met Scope aan de bar te discussiëren of er nu wel of geen drugshandel naast Huiz zijn organisatie loopt. Scope is er heilig van overtuigd dat Hummie van de Hoerenbond ook een organisatie heeft in cocaïne, maar Huiz weet wel beter. Hij heeft overal zijn spionnetjes en weet bijna alles wat er gaande is in Brasschaat. Zo weet hij ook allang dat Scope samenwerkt met CarOnline, die een verdienstelijk agente is bij de Engelse geheime dienst. Bovendien is Huiz er een beetje zat van om het vuile werk in zijn organisatie op te knappen. Nu Coos dood is en Cynix nog niet helemaal ingewerkt is binnen de organisatie, moet Huiz zich af en toe wagen aan gevaarlijke deals en zich bezig houden met de aanvoer van voldoende voorraden. Nu Koos Voos en Attelenooie weer terug zijn, is het gemiddelde verbruik met 110% gestegen.

Ethel, CarOnline en Femalehunter zijn intussen teruggekomen van hun geheime bespreking met Gumtree. Gumtree wilde voor zijn vertrek naar Australië gewoon een beetje pret maken en had de feestcommissie CEF uitgenodigd voor een afscheidsfeestje. CarOnline vroeg nog of hij een Koalabeer voor haar wilde meenemen, dat vond ze lieve beestjes.

In Club Daniëlle is de sfeer weer kloten. Andries zit samen met Ed, Daniëlle en Diane rond de stoof, verhalen te vertellen van vroeger. Ook over zijn hoempapa-orkestje dat met kerst weer muziek gaat maken voor het plaatselijk Leger des Heilskantoor van Brasschaat. Hij vraagt aan Diane of ze dan een stukje "Stille Nacht" wil meezingen. Diane is dolenthousiast en vindt het een hele eer. Direct toont ze Andries hoe leuk ze het vindt en opent haar benen wijd. Met een verlegen blosje krijgt ze door dat ze buiten aan de stoof zitten en slaat de knieën over elkaar. Alleen Andries heeft het gezien en een fikse knipoog richting Diane belooft het één en ander, zo rond middernacht hoopt ze. Dan loopt ze naar binnen met Daniëlle. Ed en Andries blijven achter. Andries vraagt met een gluiperig lachje aan Ed of hij Gert-Jan niet eens op zijn bek wil slaan. Ed kijkt nadenkend en vraagt dan vrij slim: "Is dat niet een beetje achterbaks? Waarom doe je het zelf niet, nu lijkt het net of jij iedereen ophitst en zelf buiten schot blijft" en fluimt een fikse groene klodder op Andries zijn schoenen. Andries moet zich inhouden nu Ed door schijnt te hebben wie hij werkelijk is en haalt alles uit de kast. "Maar jij bent zo sterk," slijmt hij bij Ed, zachtjes in de spierballen knijpend. Ed knikt dan tevreden en belooft hem om volgende week donderdag ofzo Gert-Jan op zijn bek te slaan. Andries lacht blij, geeft Ed een vriendelijke omhelzing waarbij hij voorzichtig zijn schoen afveegt aan de schenen van Ed.

Kelly komt intussen bij van haar ziekenhuisbed. Ze heeft zware hoofdpijn en begrijpt niet waar ze is. Ze wil weer terug naar Club Ibiza, lekker champagne drinken. Met een ruk maakt ze zich los van het bed en loopt weg, de deur uit. Op haar roze sportschoenen is ze in no-time terug in Club Ibiza en nadat ze haar nagels en lipstick in orde heeft gebracht loopt ze naar de bar om een fles champagne op te halen. Ze kijkt nog even in de spiegel en gooit het haar achter in de nek. Berney loopt intussen rond pepernoten te verkopen. Met een grote bak voor zich roept ze luid met een zwaar accent: "Pepernuten, pepernuten!" Ze heeft groot succes en iedereen staat te drommen om een zakje aan te schaffen. APK is lekker tegendraads en strooit zijn zakje lekkers in alle hoeken. De sfeer wordt hierdoor alleen maar gezelliger en prompt komt iemand op het idee om oude hollandse spelletjes te gaan doen. Itsme roept iedereen nog eens op om een datum door te geven voor het grote Club Daniëlle meeting, vermoedelijk te houden in december of januari. Scanman01 loopt achter haar aan en houdt op een papiertje de poll bij.

Scope Pure Colombia BV
  zondag 2 december 2001 @ 19:53:26 #238
15985 huiz
Man in Black
pi_2357447
Deel 2

Cynix wordt een beetje driest en stelt voor een slotjeswerpwedstrijd te houden, daar is hij goed in. Aangezien niemand weet wat voor spelletje het is, legt hij het uit. "Er moet een grote kring gevormd worden en ik sta in het midden met een blinddoek voor. Dan moet iemand een stomme opmerking in de groep gooien waarna anderen moeten raden hoeveel tijd ik nodig heb om een slotje op die persoon te gooien." Iedereen begint te juichen en handen te klappen, dit is geweldig! Cynix is op slag vreselijk populair, hoewel er altijd nog wat mensen negatief blijven doen. Yussie is het er niet mee eens, ze vindt het maar belachelijk dat er sloten rondgegooid worden, straks raakt iemand nog gewond. Ook Fokstier is een beetje tegen het idee, omdat ze in het verleden ook al regelmatig bij dit spelletje gewond is geraakt door een niet goed gericht slotje. De rest heeft intussen een grote kring gevormd en Cynix staat in het midden met een kranige houding, te luisteren waar de eerste domme opmerking vandaan komt.

Basze begint: "Ik vind Club Daniëlle maar een trieste boel." Gejuich van alle kanten, het spel is begonnen! APK roept gelijk: "15 seconden!" Ethel overstemt hem en biedt 12 seconden. Ook de rest roept zijn mening. Cynix loopt heen en weer tussen de aanwezigen en luistert goed. Tenslotte moet hij zijn kunsten wel waar maken. En bij precies 16 seconden slingert hij nog steeds geblinddoekt een slotje met een perfecte worp om Basze heen. "OH YESSS!" roept Kelly, die intussen ook aan het bieden geslagen is en 16 seconden had genoemd. Ze krijgt een kilo kaviaar als prijs mee en loopt naar het tafeltje waar Gert-Jan en Sandy nog steeds aan het kadootjes maken zijn.

De volgende driesteling waagt een slag en roept luid: "Wie A zegt moet ook..." en verder komt Micko niet, hij wordt overstemd door de joelende aanwezigen. Dit keer is TheCrook als eerste met een voorspelling. "12 seconden!" En ook Ethel en talloze anderen doen weer een poging. Uiteindelijk wint Leo met 23 seconden, als Cynix na precies 23 seconden met een keurige worp een slotje heeft gegooid. Leo krijgt een pracht van een glimmende Swiffer, die hij ietwat onhandig de lucht ingooit en probeert op te vangen.

Intussen is een derde persoon de kring binnengestapt Erich is het en hij roept luid: "Wie weet de droomwens van Gert-Jan?", waarop het akelig stil blijft. Hier en daar doet nog iemand een poging om een tijdstip te raden, maar de meeste gasten hebben al gezien dat Cynix er mee gestopt is. Hij wil eerst TV kijken, zijn favoriete "Goede sloten, slechte sloten"-serie is nu te zien. In de stilte die volgt is duidelijk te horen dat Kelly plots woest uitvalt naar Gert-Jan. "Jij vuile zak! Waarom drink je van mijn champagne? Dat is van mij, wat denk je wel niet?" Gert-Jan mompelt iets beleefds en zegt niet veel. "Ja, zit niet zo dom te kijken, je zit toch van mijn champagne te drinken of niet soms?" Gert-Jan durft eindelijk zijn mening te geven en zegt tegen Kelly dat zij ook uit zijn glas dronk. Dat hij nu uit haar glas gaat drinken leek hem een eerlijke zaak, niks om je druk over te maken. Helaas begrijpt Kelly er niks van en vindt het de gewoonste zaak van de wereld dat zij wel alles mag en woest begint ze te schelden, geheel onredelijke dingen te schreeuwen. Sandy vindt deze ruzie maar niks en begint te huilen, alle emoties komen los. Zoals Sandy daar zit, met tranen over haar wangen, sexy als ze in elke gewenste en ongewenste houding is, doet vele mannenharten smelten (behalve die van Kelly uiteraard). APK kan het niet langer aanzien en luid roept hij: "Aaah gossie, arme Sandy, kom maar bij APK hoor..." en dan slingert Sandy met woeste uithalen hem om de hals, APK ietwat verbouwereerd op de stoel drukkend.

Huiz heeft intussen bedacht dat hij in de organisatie een groot gevaar loopt, nu er zoveel geheime diensten achter hem aanzitten. Hij neemt Scope apart en vraagt hem of Scope er niks voor voelt om de organisatie op zich te nemen. Scope heeft er wel oren naar maar weet niet zeker of hij zo goed is als Huiz en of hij de organisatie wel zo goed kan leiden. Huiz stelt hem gerust en vertelt nog een paar kleinigheden waar Scope op moet letten. Uiteindelijk gaat Scope akkoord en neemt de drugshandel in Brasschaat en omstreken over van Huiz, op voorwaarde dat hij Huiz een bedrag van één miljoen gulden zal uitkeren op 30 december. Tevreden schudden de twee mannen elkaar de hand. Scope is al druk bezig te bedenken wat hij met zijn nieuwe organisatie Pure Colombia BV gaat doen. Hij ziet zichzelf al in een nieuwe Mercedes rijden, of een nieuwe Porsche...

----------

Hoe loopt dit af? Gaat Ed Gert-Jan slaan op verzoek van Andries? Gaat Andries nog spannende dingen beleven met Diane? Gebeuren er nog spannende dingen tussen APK en Sandy of wordt de romance gestoord als APK een nieuw sms-je krijgt? Hoort iemand nog het hulpgeroep van Sabine16? En... zal Scope zich weten te redden in de organisatie die hij overgenomen heeft van Huiz? Zal Huiz eindelijk rust krijgen en niet meer achtervolgd worden door de geheime diensten van landen uit de verste uithoeken der aarde?

Scope Pure Colombia BV
  zondag 2 december 2001 @ 19:58:05 #239
16697 femalehunter
Serve Chilled!
pi_2357505
Hij gaat weer lekker, Huiz!
pi_2357603
Slotje werpen met Cynix! Hoe kóm je erop! Supergoed !!
En vast!
  zondag 2 december 2001 @ 20:22:42 #241
16305 Jappie
parttime reverend
pi_2357744
quote:
Op zondag 02 december 2001 20:09 schreef Scope het volgende:
Slotje werpen met Cynix! Hoe kóm je erop! Supergoed !!
Kan niets anders er aan toe voegen!! Klasse Huiz!!

Lekker aktueel ook weer.

zondag 2 december 2001 @ 20:27:04 #242
15985 huiz
Man in Black
pi_2357786
*beetje bloost van alle complimenten*

Och, gewoon een paar topics in de gaten houden en er een mix van maken

Scope Pure Colombia BV
  zondag 2 december 2001 @ 20:38:17 #243
16245 CarOnline
met lange O
pi_2357874
Scope! Mooie tekening!! Echt heel erg mooi!! Wat kan je niet zeg, schrijven, fake picturen (ff veranderd voor Huiz ) èn nog es tekenen ook!! Goed man!! Heel mooi gedaan!! (wat veel uitroeptekens!! )

Huizzzzz mooi verhaal! Heel leuk, vooral die slotjes maar dat hadden ze al gezegd. Tenminste weer een beetje BB achtig, en niet zo'n warrig verhaal

Leuk weer allemaal

[Dit bericht is gewijzigd door CarOnline op 02-12-2001 20:45]

Screw them.
We're going home.
pi_2358145
Uhm...ik ga maar weer eens een stukje schrijven en iedereen is bij deze geclaimd!!!
En vast!
  zondag 2 december 2001 @ 21:08:13 #245
16245 CarOnline
met lange O
pi_2358221
Nu al weer?!?
(joepie )
Screw them.
We're going home.
  zondag 2 december 2001 @ 21:15:31 #246
16305 Jappie
parttime reverend
pi_2358320
Men oh men.....dit is echt een verslaving, nog effe en dan kunnen we een deel per dag openen.

Go Scopie , go Scopie!!!!!!

pi_2359519
(standaard disclaimer)

Zachtjes neuriend loopt Dr_Greene met een bekertje koffie door de kelders van het Memorial. Hij doet de deur open, loopt zijn laboratorium binnen en laat van schrik het bekertje uit zijn handen vallen. Hij kijkt in alle hoekjes en gaatjes van het lab, maar zijn proefpersoon is echt weg. Even lijken bij Dr_Greene de stoppen door te gaan slaan, maar hij weet zich te beheersen. "Dan maar over op plan B", mompelt hij, en loopt op Jappie af, die zijn ogen nog steeds angstig dichtgeknepen houdt...

In Club Ibiza heeft GJ er een beetje genoeg van. Hij heeft er nog steeds de smoor in dat zijn optreden als DJ niet echt in de smaak is gevallen. Daarnaast wil het met zijn gedichtjes ook niet lukken, dus roept hij door de zaal dat de Club gesloten is, en dat iedereen nu weg moet wezen. Mopperend verlaten de meeste gasten het pand, behalve Scope en Huiz die nog aan de bar de details van hun deal aan het bespreken zijn. Cynix zit ademloos naar zijn favoriete TV-serie te kijken en heeft GJ helemaal niet gehoord. APK ook niet, want hij heeft nog steeds niet bedacht wat hij met Sandy aanmoet, die nu al bijna een uur om zijn nek hangt.

Ed zit intussen in de tuin van Club Daniëlle een sigaretje te roken. Hij neemt nog een laatste hijs, drukt het peukje uit op de tegels en gaat naar binnen. "Pffff", snuift Ed, "het lijkt wel een kinderspeeltuin hiero, weetje!" Minachtend kijkt hij naar de surprises die Daniëlle en Diane in elkaar aan het knutselen zijn. Andries kijkt hem arrogant aan en vraagt op zijn zeikerige schoolmeestertoontje of Ed misschien even zijn mond kan houden. "Ik ben namelijk de spelfouten uit Daniëlle's gedicht aan het halen!", legt hij uit. "Ja, meester!", zegt Ed al even zeikerig en laat een flinke boer. Maar dan hij pakt wel pen en papier en gaat ijverig aan de slag. "Ik ga een gedicht voor mijn moeder schrijven...", begint hij, maar wordt door Andries onderbroken. "Goh, ik wist niet dat je kon schrijven!", grinnikt hij en samen met Daniëlle en Diane barst hij in lachen uit. Ed gromt. "Ik pak je wel terug, eikel! Ga anders mee naar buiten, dan ros ik je ff in elkaar, weetje!" Hier weet Andries niets op te zeggen, en snel buigt hij zich weer met zijn rode pen over Daniëlle's gedichtje.

Scope en Huiz hebben inmiddels alle punten besproken, en de overname is rond. Het enige waar Scope nog over dubt, is hoe hij het allemaal met CarOnline moet gaan oplossen. Huiz is in elk geval erg opgelucht dat hij van zijn zaakje af is. Nu kan hij met een gerust hart in Brasschaat blijven proberen om Sandy terug te winnen en dan samen met haar naar een Caribbisch eiland verhuizen om van zijn geld te genieten. Ah, de visioenen dansen al voor zijn ogen. Lekker genietend in de zon, op een wit zandstrand, cocktail in de hand... Sandy die de azuurblauwe zee uit komt lopen! In kleine druppeltjes glijdt het water van haar gebruinde huid af... "Huiz!", hoort hij haar fluisteren...

"Tadaaaa!" roept Dr_Greene enthousiast en houdt de inmiddels wakker geworden Jappie een spiegel voor. "Huh?", zegt Jappie verbaasd. "Waarom heb ik een wit gezicht, maar een rode neus en rode lippen? En waarom is mijn haar geel? En mijn kleren, wat is dit?" Hij kijkt naar zijn knalgele broek en zijn bloes met rode, groene en blauwe stippen. "Je bent een CliniClown! En ik ga je verhuren aan ziekenhuizen in heel België en Nederland!" "Flikker op, mafkees!", roept Jappie, terwijl hij van de operatietafel springt en op de deur af rent...maar opeens kan hij zijn benen niet meer bewegen, ze lopen automatisch terug naar Dr_Greene, die grijnzend met een afstandsbediening in zijn handen staat. "Hahaha! Dacht je dat ik gek was?", lacht Dr_Greene , "ik heb een chip in je hoofd geimplanteerd en nu kan ik je radiografisch besturen!" Jappie kijkt hem beteuterd aan...

"Hé Huiz? Ben je er nog?" Huiz knippert verschrikt met zijn ogen en ziet dat Scope hem bezorgd aankijkt. "Kan je me wat van het spul laten zien?", vraagt Scope. Huiz knikt en gebaart Scope mee naar boven te gaan...

"Klaar!", roept Ed blij. "Zal ik mijn gedichtje voorlezen?" Andries gniffelt nog wat met de twee dames. Ed schraapt zijn keel. "Ahem", begint hij, "Sint zat te denken, wat hij mijn moeder moest geven..." "Rijmt niet!", onderbreekt Andries hem ruw. "En het klopt grammaticaal gezien ook niet!" Ed kijkt hem woest aan, maar gaat toch verder. Drie woorden verder barst Andries weer in lachen uit en nu is Ed het zat. Hij heft zijn vuist om Andries vol op zijn gezicht te slaan...

"Dank je wel, APK!", fluistert Sandy APK in zijn oor, en staat dan snel op en loopt naar boven. Ze doet haar kamer open en slaakt een gil van schrik! Scope en Huiz komen direct aangerend en de rest komt ook naar boven gestormd. Snel tillen de mannen het lichaam van BB-King van Sabine16 af. Hoestend en proestend komt het jonge meisje weer een beetje op adem. "Wat is er gebeurd?", vraagt Sandy haar bezorgd en Sabine16 begint te vertellen...

---
Hoe loopt dit allemaal weer af? Wat gebeurt er met BB-King (als hij nog leeft) als Sabine16 haar verhaal heeft verteld? Zal Ed Andries eindelijk in elkaar slaan? Zal Jappie zich toch weten te redden uit de handen van Dr_Greene? En hoe staat het met de dames van CEF, alias Charlie's Angels. Organiseerde Gumtree echt alleen maar een afscheidsfeestje, of moeten de dames nog een klusje opknappen nu hij in Oz zit?

Met dank aan Huiz voor enkele creatieve suggesties!

[Dit bericht is gewijzigd door Scope op 02-12-2001 23:00]

En vast!
  zondag 2 december 2001 @ 22:57:03 #248
16697 femalehunter
Serve Chilled!
pi_2359550
Jappie is een CliniClown! ROFLOL
femalehunter vindt dit uiteraard erg sneu voor jappie
pi_2359604
quote:
Op zondag 02 december 2001 22:57 schreef femalehunter het volgende:
Jappie is een CliniClown! ROFLOL
Met dank aan Huiz, FH! Wanneer ga jij trouwens naar de Caribbean? Kunnen we dat een beetje combineren met Club D!
En vast!
  zondag 2 december 2001 @ 23:04:27 #250
16697 femalehunter
Serve Chilled!
pi_2359637
quote:
Op zondag 02 december 2001 23:02 schreef Scope het volgende:

[..]

Met dank aan Huiz, FH! Wanneer ga jij trouwens naar de Caribbean? Kunnen we dat een beetje combineren met Club D!

femalehunter is nog een weekje in Club D, ik laat wel ff weten wanneer ik uit het verhaal geschreven kan worden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')