http://buzzybee.kratjebierhosting.nl/viewtopic.php?t=5477 < daar ookquote:Op donderdag 27 april 2006 00:34 schreef Googolplexian het volgende:
http://home.hetnet.nl/~h-a-68/ < kun je een paar prachtige oude Honda's bekijken
quote:Op donderdag 27 april 2006 00:51 schreef Alexxxxx het volgende:
ah, je hebt al een paar rolletjes duct tape en een spuitbus met pur besteld dus?
sla jezelf met een rubber moker op je kop, dat helptquote:
welles, en daarom ga ik nu op bedquote:Op donderdag 27 april 2006 01:40 schreef ook_gek het volgende:
nee jo
quote:Op donderdag 27 april 2006 08:35 schreef vlad het volgende:
gratis starlet af te halen![]()
![]()
ding liet me weer staan vanmorgen![]()
van zo'n opa heb ik hem gekregen iddquote:Op donderdag 27 april 2006 08:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
't is ook meer een auto voor oude opa'tjes die geen haast hebben
Lekker is datquote:Op donderdag 27 april 2006 08:44 schreef vlad het volgende:
[..]
van zo'n opa heb ik hem gekregen idden haast heeft ie idd nooit
![]()
maar nu is de accu aan stront en moet nog maar zien waar ik er hier een wegtover vandaag![]()
en dan vraag je heel netjes aan iemand om je te helpen overstarten, en dan krijg je me toch een dodelijke blik toegeworpenalsof ik het voor m'n lol vraag
maar goed, diegene heeft me wel geholpen
zonder ook maar 1 keer iets tegen me gezegd te hebben
![]()
Ik begin net manquote:Op donderdag 27 april 2006 08:48 schreef vlad het volgende:
ben je eigenlijk al bijna klaar met je project?![]()
Dat is best kut jaquote:Op donderdag 27 april 2006 08:58 schreef hermandeperman het volgende:
Lekker is dat
Ik heb een keer met de kadett samen met m'n huisgenoot er een half uur over gedaan voor iemand ons wilde helpen met starten![]()
![]()
zoals het hoortquote:
INDERDAADquote:Op donderdag 27 april 2006 09:48 schreef vlad het volgende:
[..]
zoals het hoortje moet zeker volgende maand klaar zijn?
![]()
WTFquote:Op woensdag 26 april 2006 19:52 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
mag hier ook niet officieel, net als dames officieel niet in bikini mogen autorijden![]()
art 5?quote:Op woensdag 26 april 2006 19:53 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
heb er tot op heden nog geen wet oid dergelijks over kunnen vinden maar dan denk ik dat ze het op artikel 5 gooien en je alsnog naaien ook al rij je helemaal goed![]()
Artikel 5 = gevaar op de wegquote:Op donderdag 27 april 2006 10:15 schreef Mukie het volgende:
[..]
WTF
Dat doe ik altijd of iig vaak in de zomer
[..]
art 5?
We hadden de tijdquote:Op donderdag 27 april 2006 09:46 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat is best kut ja
Ik heb zelf afgelopen winter gehad dat een mevrouw met een wit antiek golfje me kwam vragen of ik ook startkabels had. Ik vervolgens met mijn half-wakkere kop "nee, sorry, die heb ik niet... mijn auto start altijd". Als blikken konden doden
Als ik overigens wel startkabels had gehad, had ik d'r wel even geholpen
op de sloop nog 70 euri voor te krijgenquote:Op donderdag 27 april 2006 08:35 schreef vlad het volgende:
gratis starlet af te halen![]()
![]()
ding liet me weer staan vanmorgen![]()
Ja, dat zijn van die opmerkingen waarbij je je net na het plaatsen bedenkt dat ze niet zo taktisch warenquote:
Dan mogen er helemaal geen vrouwen meer rondlopen op straat met een kort rokje of uitgesneden top.quote:Op donderdag 27 april 2006 10:18 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Artikel 5 = gevaar op de weg
Als voorbijrijdende mannen naar jou kijken ipv de lantaarnpaal voor hun neus...
Ik heb altijd startkabels bij me. Weet hoe het is om stil te staan met mn oude slopel kaddedilacquote:Op donderdag 27 april 2006 08:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Lekker is dat
Ik heb een keer met de kadett samen met m'n huisgenoot er een half uur over gedaan voor iemand ons wilde helpen met starten![]()
![]()
Dat die troela vertrekt, genoeg gezeik drover geweest.quote:Op donderdag 27 april 2006 10:22 schreef Paladijn het volgende:
Taïda: Ik ben niet welkom in Bosnië Houdt die soap nou nog niet op?
quote:Op donderdag 27 april 2006 10:19 schreef Mukie het volgende:
[..]
op de sloop nog 70 euri voor te krijgen
Zo gedaan?quote:Op donderdag 27 april 2006 10:22 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik heb altijd startkabels bij me. Weet hoe het is om stil te staan met mn oude slopel kaddedilac
En overstarten is zo gedaan.
quote:Op donderdag 27 april 2006 10:25 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Zo gedaan?
Ik had laatst een collega van de BU Utrecht op bezoek en die had dus vrolijk zijn lampen aan laten staan ("ja, die pieptoon gaat ook wel eens af als ze al uit staan, dus ik houd er geen rekening mee"), maar dat heeft ons ook zo'n 45 minuten gekost om zijn auto startklaar te maken.
Uberhaupt, mensen die zeiken over een boetequote:Op donderdag 27 april 2006 10:24 schreef ijsmeis het volgende:
Ik haat mensen die zeiken over een boete van 1-3 kilometer te hard
Als je het vaak genoeg hebt gedaan, krijg je er een handigheid inquote:Op donderdag 27 april 2006 10:25 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Zo gedaan?
Ik had laatst een collega van de BU Utrecht op bezoek en die had dus vrolijk zijn lampen aan laten staan ("ja, die pieptoon gaat ook wel eens af als ze al uit staan, dus ik houd er geen rekening mee"), maar dat heeft ons ook zo'n 45 minuten gekost om zijn auto startklaar te maken.
de anwb zit bij mij gewoon 2km verderop en dan nog duurt het minimaal 3 kwartierquote:Op donderdag 27 april 2006 10:27 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
paar weken terug is mij hetzelfde gebeurten ook toen iemand gevonden die mij wou helpen overstarten, maar de accu was zo leeg, dat het niet lukte
heb gewoon een dikke 1,5 uur op de wegenwacht moeten wachten
![]()
Kun je niet gewoon een nieuwe accu halen?quote:Op donderdag 27 april 2006 10:27 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
paar weken terug is mij hetzelfde gebeurten ook toen iemand gevonden die mij wou helpen overstarten, maar de accu was zo leeg, dat het niet lukte
heb gewoon een dikke 1,5 uur op de wegenwacht moeten wachten
![]()
dat ga ik ook doen binnenkortquote:Op donderdag 27 april 2006 10:32 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon een nieuwe accu halen?
Vriend van me had een soortgelijk probleem met zijn antieke Swiftje, maar die reed weer als een zonnetje na het vervangen van de accu.
Ik ga je iig bellenquote:Op donderdag 27 april 2006 11:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Op de Neude?
Ik blijf niet lang iig, zaterdag VROEG naar A'dam
Mag ik er ook een dan?quote:Op donderdag 27 april 2006 11:27 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja, samen met bier!
Kan je zo een paar dagen er tegenaan [afbeelding] Wat zullen ze er toch instoppen
Eikelquote:Op donderdag 27 april 2006 11:28 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee dat is niks voor kleine meisjes
quote:Op donderdag 27 april 2006 11:21 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik ga je iig bellen
Ik denk dat ik op snoepjes doordraai een nacht en een dag
Ja we gaan even datenquote:Op donderdag 27 april 2006 11:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Telefoonsex
![]()
Ik denk dat ik de laatste bus terug neem
En ga jij dat net zoals vorig jaar doen, oftewel, op koninginnedag toch maar de hele dag in je nest meuren?Toen belde ik je ook nog toch of niet?
Dat kan er altijd vanafquote:Op donderdag 27 april 2006 11:36 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja we gaan even daten
Kan nog wel een blowjob in een steeg vanaf zou ik zeggen
Ja maar toen ik belde lag je nog in bed, dat weet ik zekerquote:Nee manIk herinner me net weer wat ik vorig jaar heb gedaan overdag, toen was ik hier in dorp met een grote groep
![]()
of een dynamo die kaputto is?quote:Op donderdag 27 april 2006 10:32 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon een nieuwe accu halen?
Vriend van me had een soortgelijk probleem met zijn antieke Swiftje, maar die reed weer als een zonnetje na het vervangen van de accu.
quote:Op donderdag 27 april 2006 11:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat kan er altijd vanaf
[..]
Ja maar toen ik belde lag je nog in bed, dat weet ik zeker
10 mins daarna ging het licht bij me uit
mijn dynamo is oke nu nogquote:
Dat neem ik ook aan jaquote:Op donderdag 27 april 2006 11:45 schreef Hugster het volgende:
[..]!!
Maar dat je me belde was voor het middaguur neem ik aan?
mwah met horten en stoten kan ookquote:Op donderdag 27 april 2006 11:47 schreef vlad het volgende:
[..]
mijn dynamo is oke nu noganders was ik niet aangekomen op m'n werk
![]()
Ik doe niet aan profielchecken, want daar kun je wel meer inzetten.quote:Op donderdag 27 april 2006 11:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
pssst, uit z'n profiel
[..]
Ik ook niet, maar Vladje komt nier wel vakerquote:Op donderdag 27 april 2006 11:50 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik doe niet aan profielchecken, want daar kun je wel meer inzetten.
als ik wou opscheppen had ik daar wel ingezet dat ik rentenierende blone god van 22 benquote:Op donderdag 27 april 2006 11:50 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik doe niet aan profielchecken, want daar kun je wel meer inzetten.
ik sta alleen droog vrees ik straksquote:
ik zou het direct gelovenquote:Op donderdag 27 april 2006 11:52 schreef vlad het volgende:
[..]
als ik wou opscheppen had ik daar wel ingezet dat ik rentenierende blone god van 22 ben![]()
bekendquote:Op donderdag 27 april 2006 11:54 schreef vlad het volgende:
[..]
ik sta alleen droog vrees ik strakswant ik moest vanmorgen tanken, maar durfde de auto niet uit te zetten
dus ben maar doorgereden naar m'n werk, maar daar kan ik alleen autogas of aardgas tanken
![]()
Shit en ik maar denken dat het een jonge blonde rentenierende god van 22 was.quote:Op donderdag 27 april 2006 11:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar Vladje komt nier wel vaker
helaas, ben al 25quote:Op donderdag 27 april 2006 11:57 schreef Mukie het volgende:
[..]
Shit en ik maar denken dat het een jonge blonde rentenierende god van 22 was.![]()
euj kleintje, ff dimmen hequote:
Ik ben niet kleinquote:Op donderdag 27 april 2006 12:11 schreef Mukie het volgende:
[..]
euj kleintje, ff dimmen he![]()
die jeugd van tegenwoordig
en nat achter de orenquote:
Waar ze de brutaliteit vandaan halen ehquote:Op donderdag 27 april 2006 12:11 schreef Mukie het volgende:
[..]
euj kleintje, ff dimmen he![]()
die jeugd van tegenwoordig
effe flink met de lat eroverheen.quote:Op donderdag 27 april 2006 12:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Waar ze de brutaliteit vandaan halen eh
Die ene dwerg.quote:Op donderdag 27 april 2006 12:18 schreef Googolplexian het volgende:
[..]Als jij niet klein bent wie dan wel
ik ben al een hele 29 jaren oud heurquote:
bill van tele2quote:
wat gekquote:Op donderdag 27 april 2006 12:51 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik ben al een hele 29 jaren oud heur![]()
bijdehandjequote:Op donderdag 27 april 2006 12:53 schreef vlad het volgende:
[..]
wat gekmijn zus is 29 jaren jong
verschil moet er wezen
![]()
Ga in een dorp wonen, geheid dat je bij een werkloze autoknutselaar in de buurt woontquote:Op donderdag 27 april 2006 08:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Lekker is dat
![]()
Ik ook, ik heb er echt zin in. Het eerste foto-evenement van dit jaarquote:Op donderdag 27 april 2006 13:45 schreef Hugster het volgende:
Heel goed [afbeelding]
Hoop zo erg dat het lekker weer wordt morgen avond, nacht en die dag daarna![]()
Wat ga je fotograferen op koninginnenacht dan?quote:Op donderdag 27 april 2006 13:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ook, ik heb er echt zin in. Het eerste foto-evenement van dit jaar
Misschien naaktfoto's va nSandraquote:Op donderdag 27 april 2006 13:50 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wat ga je fotograferen op koninginnenacht dan?
ver onder NAPquote:Op donderdag 27 april 2006 13:49 schreef Hugster het volgende:
hoe ver moet je hiervoor gezonken zijn?
[afbeelding]
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel verquote:
Ik ken de dorpse perikelenquote:Op donderdag 27 april 2006 13:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ga in een dorp wonen, geheid dat je bij een werkloze autoknutselaar in de buurt woontGoeiemoarn
![]()
Mja, en zelfs ik ken de autoknutselfamilie van Benschopquote:Op donderdag 27 april 2006 14:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ken de dorpse perikelen
't gaat idd goed spul wordenquote:Op donderdag 27 april 2006 14:38 schreef Hugster het volgende:
JBL SCS 178 + een 5 x 100w receiver en je bent blij
Ze hebben genoeg te doen iddquote:Op donderdag 27 april 2006 15:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja, en zelfs ik ken de autoknutselfamilie van BenschopAlleen zijn die niet echt heel erg werkeloos
Mja, wij hebben geen overburen, dat scheelt.. buren aan de zijkant, OK, maar overburen, en mensen die ana je achtertuin grenzen heb ik tcoh wel zo'n schrufthekel aan.... de hele dag naar binnen te gluren omdat ze niks beters te doien hebbenquote:Op donderdag 27 april 2006 15:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ze hebben genoeg te doen idd
En opzich wel chill hoor, dat iedereen je helpt enzo, maar als je overburen eerder weten dat je moeder een nieuwe auto heeft dan jezelf wordt het wel een beetje zielig
Je zou hem toch ter plekke afschieten ehquote:Op donderdag 27 april 2006 15:06 schreef Hugster het volgende:
Welke auto staat er bij jou voor de deur?
Welke auto staat er bij jou voor de deur?
2 mooitjes van Peu die ik jullie niet wilde onthoudenover z'n eigen Vito
![]()
Mja, buren aan de achterkant hebben we niet, ja, na een kilometer of 10/15 denk ikquote:Op donderdag 27 april 2006 15:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja, wij hebben geen overburen, dat scheelt.. buren aan de zijkant, OK, maar overburen, en mensen die ana je achtertuin grenzen heb ik tcoh wel zo'n schrufthekel aan.... de hele dag naar binnen te gluren omdat ze niks beters te doien hebbenmaar daar hebben we nu geen last meer van
ik dacht al, de Vinkje hebben toch een vergelijkbare liggingquote:Op donderdag 27 april 2006 15:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, buren aan de achterkant hebben we niet, ja, na een kilometer of 10/15 denk ikEn aan de voorkant zit er nog zeker 500 meter tussen, maar toch eh
quote:Op donderdag 27 april 2006 15:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik dacht al, de Vinkje hebben toch een vergelijkbare liggingzelfde soort straatje, alleen zijn in Benschop de huizen wat duurder
jaquote:Op donderdag 27 april 2006 15:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je zou hem toch ter plekke afschieten eh![]()
Ja weet ik, ik heb het gezien schatquote:Op donderdag 27 april 2006 15:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
De andere buren liggen ook een roteind lopen weg
Aan de ene kant een heel weiland man
Ojaaaa, en dan niet eens wat komen drinkenquote:Op donderdag 27 april 2006 15:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja weet ik, ik heb het gezien schat
Lekkerquote:Op donderdag 27 april 2006 15:17 schreef Hugster het volgende:
Ik kom er net achter dat school nu al elke maand ¤375 euro schoolgeld bij me afschrijft ipv ¤149
Leuke cashback actie dus binnenkort![]()
quote:Op donderdag 27 april 2006 15:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Lekker
Dat wordt een MacBookPro![]()
Zo herkenbaarquote:Op donderdag 27 april 2006 15:18 schreef Hugster het volgende:
en wat een top boekhouder ben ik toch weer dat ik daar na 7 maanden al achter kom!
quote:Op donderdag 27 april 2006 15:20 schreef Hugster het volgende:
[..]zou lekker zijn eh
Ik ga misch in me eentje in dat huisje hier, dus dan kan ik het ook wel gebruiken
Ook mooie fratsenquote:Op donderdag 27 april 2006 15:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zo herkenbaar
Die levensverzekering betaalde 150E p/m te weinig uit, al sinds januari...
Gelukkig trok m'n moeder vorige week per abuis mijn afschrift open, anders had ik het nog steeds niet gezien
goeiequote:Op donderdag 27 april 2006 15:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
Je kunt ook gaan samenwonen met IJsmeis![]()
![]()
Maar je broertje wil niet?
ik had (en heb) je nummer niet, plus mn reisgenoot had haastquote:Op donderdag 27 april 2006 15:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ojaaaa, en dan niet eens wat komen drinken
06-55302163quote:Op donderdag 27 april 2006 15:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik had (en heb) je nummer niet, plus mn reisgenoot had haast
DIE DIE, BURN IN HELL MOTHERFOCKER DIE ?quote:Op donderdag 27 april 2006 15:23 schreef Hugster het volgende:
[..]
goeie!
En nee, ik wil niet meer met m'n broertje. Ik ben er weer achter waarom ik zo blij was dat hij weg was nu hij hier weer een weekje loopt te rotten
Ah, oke, logischquote:Op donderdag 27 april 2006 15:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik had (en heb) je nummer niet, plus mn reisgenoot had haast
Nee het is een fucking lapzwans waarbij het probleem of de fout nooit bij hem ligt, altijd bij een anderquote:Op donderdag 27 april 2006 15:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
DIE DIE, BURN IN HELL MOTHERFOCKER DIE ?
Sorryquote:Op donderdag 27 april 2006 15:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nu heeft iedereen m'n nummer
Ohw men, irritantquote:Op donderdag 27 april 2006 15:29 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee het is een fucking lapzwans waarbij het probleem of de fout nooit bij hem ligt, altijd bij een ander
Zeer vermoeiend ventje.
quote:Op donderdag 27 april 2006 15:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja hoi ik krijg net een mail van Peu of je zn nummer niet wilt posten
Ja aan de ene kant welquote:Op donderdag 27 april 2006 15:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ohw men, irritant
Een soort Peu dus?
Like do'hquote:Op donderdag 27 april 2006 15:31 schreef hermandeperman het volgende:
Kent iemand "Jiskefet De Lullo's - Dispuutsfeest" ?
Misschien krijg je er wel lekkere sms contacten doorquote:
quote:Op donderdag 27 april 2006 15:31 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee dat is, moet hij beter opletten
quote:You have succesfully submitted the number "" to Sms-bomber!
The cellphone will be out of order soon.
Niemand pimpt ook zo als Peuquote:Op donderdag 27 april 2006 15:32 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja aan de ene kant welMaar een zeer grote plu, hij pimpt nooit, nergens mee
Heb vanavond een feest van m'n broertjes dispuutquote:Op donderdag 27 april 2006 15:33 schreef Hugster het volgende:
[..]
Like do'h
"Dit is zo'n lulhoofd van zo'n lul van de heren 8"
Ik heb allang 17 sms-contacten via SBS gescoordquote:Op donderdag 27 april 2006 15:34 schreef Hugster het volgende:
[..]
Misschien krijg je er wel lekkere sms contacten door
Ik zag vannacht op de buis dat er meiden zijn die je alles willen vertellen hoor via sms
Neequote:Op donderdag 27 april 2006 15:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Niemand pimpt ook zo als Peu
Incl. rokkostuum?quote:Op donderdag 27 april 2006 15:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb vanavond een feest van m'n broertjes dispuut![]()
En de enige manier om die eruit te krijgen is met een hamerquote:Op donderdag 27 april 2006 15:36 schreef Hugster het volgende:
[..]
NeeDat is echt werkelijk een kronkel in je kop gewoon
Mag ik het doen?quote:Op donderdag 27 april 2006 15:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En de enige manier om die eruit te krijgen is met een hamer
Hmmm.... Vooruit.... Maar alleen als ik mag toekijken.quote:
Nou ik zal m'n best doenquote:Op donderdag 27 april 2006 15:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hmmm.... Vooruit.... Maar alleen als ik mag toekijken.
En je moet Sjoewe eerst ook nog zien over te halen, die wil het ook "vrij" graag
We kunnen ook een gezamelijke FBG-hamer halenquote:Op donderdag 27 april 2006 15:40 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nou ik zal m'n best doenMaar dat wordt nog een hele strijd
Okayquote:Op donderdag 27 april 2006 15:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ah, meneer bedoelt een rokkentikker
Neh, gewoon casual
Oehquote:Op donderdag 27 april 2006 15:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
We kunnen ook een gezamelijke FBG-hamer halen![]()
Uh-uh, waarom denk je dat ik morgen vrij heb genomen?quote:Op donderdag 27 april 2006 15:41 schreef Hugster het volgende:
[..]
Okay
Wordt weer een mooie boel gok ik
Ik moest lachenquote:Op donderdag 27 april 2006 15:43 schreef Hugster het volgende:
[..]
Oeh![]()
De kop van Peu!
[afbeelding]
*ping* *ping* *ping* *ping* *ping*![]()
WHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 27 april 2006 15:45 schreef Hugster het volgende:
de wegwerkers die dit op hun geweten hebben moet ook gewoon bruisen van motivatie, kan niet anders
[afbeelding]
Zo'n vermoeden had ik al jaquote:Op donderdag 27 april 2006 15:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Uh-uh, waarom denk je dat ik morgen vrij heb genomen?
quote:Op donderdag 27 april 2006 15:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Hey dat nummer is heul niet van herman
sms?quote:Op donderdag 27 april 2006 15:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik: "iick ben geïl x x x bLoemPjUh93"
hij "who is this"
Whahahahaquote:Op donderdag 27 april 2006 15:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Noehahahah
ik word net gebeld door een Engelse mevrouw dat ze ene heel rude smsje had gekregen
"what is your name?"
"bloempje"
"what is your REAL name"
"bloempje"
"oh ok"
woehahahahaquote:Op donderdag 27 april 2006 15:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Noehahahah
ik word net gebeld door een Engelse mevrouw dat ze ene heel rude smsje had gekregen
"what is your name?"
"bloempje"
"what is your REAL name"
"bloempje"
"oh ok"
gecondoleerdquote:Op donderdag 27 april 2006 16:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Sandra's opa is overleden.
quote:Op donderdag 27 april 2006 16:36 schreef Hugster het volgende:
en dan nu...je grootste blunder ooit....
gecondoleerdquote:Op donderdag 27 april 2006 16:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Sandra's opa is overleden.
Voor mij hoeft het niet, maar nu weten julie ten minste waarom ik er wat minder ben volgende weekquote:Op donderdag 27 april 2006 17:01 schreef Hugster het volgende:
Nu wil ik geen lompe boer zijn maar Alexxx, haal je nou serieus steun uit reacties van mensen die je condoleren op een internet forum?
Mja als iemand mij condoleerd als hij recht tegenover me staat heb ik daar ook weinig aan toch?quote:Op donderdag 27 april 2006 17:01 schreef Hugster het volgende:
Nu wil ik geen lompe boer zijn maar Alexxx, haal je nou serieus steun uit reacties van mensen die je condoleren op een internet forum?
als ik die bliunder van hugo zo lees kan je heel veel zeggenquote:Op donderdag 27 april 2006 17:05 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mja als iemand mij condoleerd als hij recht tegenover me staat heb ik daar ook weinig aan toch?
Het is gewoon iets uit fatsoen ofzo? Als iemand overlijd kun je niet veel meer zeggen meestal![]()
Mensen in het echt condoleren je toch niet alleen maar hoop ik?quote:Op donderdag 27 april 2006 17:05 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mja als iemand mij condoleerd als hij recht tegenover me staat heb ik daar ook weinig aan toch?
Het is gewoon iets uit fatsoen ofzo? Als iemand overlijd kun je niet veel meer zeggen meestal![]()
Ik zou zo iets dus niet eens postenquote:Op donderdag 27 april 2006 17:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Voor mij hoeft het niet, maar nu weten julie ten minste waarom ik er wat minder ben volgende week
quote:Op donderdag 27 april 2006 17:06 schreef Fugie het volgende:
[..]
als ik die bliunder van hugo zo lees kan je heel veel zeggen
Nee, en ik zou het dan weer noiot posten dat ik aan de xtc zit, bij wijze van spreken. Zo kiest iedereen weer andere dingen om wel of niet te zeggenquote:Op donderdag 27 april 2006 17:10 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik zou zo iets dus niet eens posten
Niemand kan er echt iets mee.
dat zit ik ook nietquote:Op donderdag 27 april 2006 17:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, en ik zou het dan weer noiot posten dat ik aan de xtc zit, bij wijze van spreken. Zo kiest iedereen weer andere dingen om wel of niet te zeggen
Het grote "Er is iets down" topic #26quote:Op donderdag 27 april 2006 17:11 schreef Hugster het volgende:
msn is weer lekker gaar aan het doen hier
dankquote:Op donderdag 27 april 2006 17:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het grote "Er is iets down" topic #26
He wat? ik volg je nietquote:Op donderdag 27 april 2006 17:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mensen in het echt condoleren je toch niet alleen maar hoop ik?
Of mensen die je in het echt condoleren je ook alleen maar condoleren, of er even over verder praten met jequote:
gelukkig niet nee!quote:Op donderdag 27 april 2006 17:18 schreef Fugie het volgende:
zeg, drugs zijn normaal in nl, net als de dood. Geen taboes!
Heb het gelukkig pas 1x meegemaakt met m'n opa, en daar komen natuurlijk mensen die je nog nooit hebt gezienquote:Op donderdag 27 april 2006 17:20 schreef Hugster het volgende:
[..]
Of mensen die je in het echt condoleren je ook alleen maar condoleren, of er even over verder praten met je
Mijn lerares was pas liefquote:Op donderdag 27 april 2006 17:23 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Heb het gelukkig pas 1x meegemaakt met m'n opa, en daar komen natuurlijk mensen die je nog nooit hebt gezienVan mij mogen ze meteen doorlopen want alleen gecondoleerd heb je geen zak aan idd
Maar met bekende gaat dat natuurlijk anders ja
Wat een schatquote:Op donderdag 27 april 2006 17:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mijn lerares was pas lief
Die zei dat ik niet zo moest janken.
quote:Op donderdag 27 april 2006 17:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mijn lerares was pas lief
Die zei dat ik niet zo moest janken.
zelfspotquote:Op donderdag 27 april 2006 18:04 schreef Googolplexian het volgende:
http://www.thatvideosite.com/view/2224.html
de instructeur of je huisgenoot?quote:Op donderdag 27 april 2006 18:40 schreef hermandeperman het volgende:
M'n huisgenoot zou om 18h00 rijles hebben, en die dude is er nog steeds niet
quote:Op donderdag 27 april 2006 18:43 schreef BaraCuda het volgende:
Bij m'n pa is net voor z'n neus iemand de snelweg afgespinned door een klapband waarschijnlijkVerder helemaal geen schade aan die auto
![]()
ook nog een mitsu die ouwe van je?quote:Op donderdag 27 april 2006 18:53 schreef BaraCuda het volgende:
Zo de mishibischi van me pa wegbrengen
dat hok start bijna niet meerNedcar prul
Typisch Nederlands. In plaats van trots te zijn op de eigen auto industrie, vind je alles maar kut, zodat je landgenoten zonder werk zitten.quote:Op donderdag 27 april 2006 18:53 schreef BaraCuda het volgende:
Zo de mishibischi van me pa wegbrengen
dat hok start bijna niet meerNedcar prul
willekeurige autotest van een carisma:quote:Op donderdag 27 april 2006 18:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Typisch Nederlands. In plaats van trots te zijn op de eigen auto industrie, vind je alles maar kut, zodat je landgenoten zonder werk zitten.
quote:minpunten:
- Zeldzaam saai
waarom te koop?quote:Op donderdag 27 april 2006 19:03 schreef Googolplexian het volgende:
Alex5: Die Volvo 780 Bertone waar ik het over had
geloof me je kan niet zonder zequote:Op donderdag 27 april 2006 19:41 schreef vlad het volgende:
vrouwen![]()
heb het even helemaal gehad met ze![]()
![]()
We allemaal zo nu en danquote:Op donderdag 27 april 2006 19:41 schreef vlad het volgende:
vrouwen![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 april 2006 19:17 schreef M5 het volgende:
De perfecte auto voor vlad
260 pk 2.0l Turbo op LPG in een 3-deurs hatchback
nogal een riskante beweringquote:De techniek is geoptimaliseerd zodat de auto ook zonder problemen op LPG kan lopen.
klopt, m'n huis moet natuurlijk wel schoon blijvenquote:
maar het verschil is: jij woont met zo'n ding onder 1 dakquote:
What's new?quote:Op donderdag 27 april 2006 19:41 schreef vlad het volgende:
vrouwen![]()
![]()
we zijn nu samen brood en koekjes aan het bakkenquote:Op donderdag 27 april 2006 19:48 schreef vlad het volgende:
[..]
maar het verschil is: jij woont met zo'n ding onder 1 dakik kan gewoon ophangen
(de telefoon welteverstaan
)
waarom niet? is wel mogelijkquote:Op donderdag 27 april 2006 19:46 schreef M5 het volgende:
[..]
ik ben dan wel benieuwd of ie nog steeds 260 pk haalt, zodra je dat LPG gaat gebruiken![]()
Komt er nu bud?quote:
en niet ontbijten in bed hequote:Op donderdag 27 april 2006 19:46 schreef vlad het volgende:
[..]
klopt, m'n huis moet natuurlijk wel schoon blijven![]()
inderdaad, dan krijg je strandperikelen dat er kruimels op/in verkeerde plekken zittenquote:
of hageslag overalquote:Op donderdag 27 april 2006 19:52 schreef Paladijn het volgende:
[..]
inderdaad, dan krijg je strandperikelen dat er kruimels op/in verkeerde plekken zitten
dat wil ik wel gelovenquote:Op donderdag 27 april 2006 20:03 schreef OG-Loco het volgende:
Vandaag bij Hessing geweestEn de Bugatti kwam net terug van een proefrit, dat doet ie dus blijkbaar de hele dag door.
Geluid.
die staan toch al in het gespot topic?quote:Op donderdag 27 april 2006 20:07 schreef Alexxxxx het volgende:
Heb je foto's gemaakt OG-Loco?
Echt heel gaaf hoe dat pand in de geluidswall is weggewerktquote:Op donderdag 27 april 2006 20:04 schreef vlad het volgende:
[..]
dat wil ik wel gelovenis dat nieuwe pand wat trouwens? heb het nog niet in het echt gezien
![]()
quote:Op donderdag 27 april 2006 20:39 schreef lipje het volgende:
Bijlezen
T niveau tempo ligt bijna weer op het oude peil
Dan moet je ook geen mensen voor kutdwerg uitschelden als je in een discotheek in Enschede bentquote:
alsof die bij me neus kanquote:Op donderdag 27 april 2006 21:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan moet je ook geen mensen voor kutdwerg uitschelden als je in een discotheek in Enschede bent
http://frontpage.fok.nl/crew/64670quote:Op donderdag 27 april 2006 22:27 schreef Fugie het volgende:
wie is die dagonet kneus eigelijk die zo liep te ouwehoeren over onze sc![]()
die gozer moet eens een goeie stoot op zijn neus krijgen
ha klootezak hijquote:Op donderdag 27 april 2006 22:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
http://frontpage.fok.nl/crew/64670
ies wat sei almaal zeg, hij klootezakquote:Op donderdag 27 april 2006 22:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee hoor hij is best tof als je m wat beter leert kennen
Sorry ik spreek geen zeeuws. En ook geen gangstajhsquote:Op donderdag 27 april 2006 22:33 schreef Fugie het volgende:
[..]
ies wat sei almaal zeg, hij klootezak
wa sei jiequote:Op donderdag 27 april 2006 22:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Sorry ik spreek geen zeeuws. En ook geen gangstajhs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |