Oh ik weer hoor. Wat een muts ben ik.quote:Op donderdag 27 april 2006 17:22 schreef pluisje het volgende:
Ik denk dat ze hier komt op te proberen af te vallen ymme, anders zou ze ook niet in het lijstje in de OP staan he
*gniffel dat zeiden we het vorige topic ook al weet je nog gniffel*quote:Op donderdag 27 april 2006 17:25 schreef ymme het volgende:
[..]
Oh ik weer hoor. Wat een muts ben ik.
Dan is ze maar heel weinig hier te vinden.
tik op hoofd, voortaan eerst kijken en dan typen.
Het zal wel door de gebeurtenissen komen.quote:Op donderdag 27 april 2006 17:30 schreef Troel het volgende:
[..]
*gniffel dat zeiden we het vorige topic ook al weet je nog gniffel*
*AUWquote:Op donderdag 27 april 2006 17:16 schreef ymme het volgende:
[..]
![]()
Verder niets te melden.
Wat je hier bijvoorbeeld komt doen![]()
Ja, mijn streefgewicht is 72 kilo. Of ik het ga halen weet ik niet, maar het is ongeveer mijn ideale gewicht. Omdat ik natuurlijk met die operatie zit kan ik niet echt een datum vaststellen, maar in principe is het zo dat na verloop van tijd het afvallen steeds minder snel gaat en je vanzelf stabiel wordt. Ik hoop dat dat dus pas over een tijdje isquote:Op donderdag 27 april 2006 18:21 schreef Ymke het volgende:
Troel , heb je ook een streefgewicht en een datum waarop je dat wilt behalen?
Jawel hoor. Ik moet gewoon beter op letten.quote:Op donderdag 27 april 2006 18:19 schreef AnnekeM het volgende:
[..]
*AUW
![]()
* AnnekeM wil ook afvallen
het gaat ook zo snel in deze topics dat mijn berichtjes niet eens opvallen
Ow, het kwam niet bot over hoorquote:Op donderdag 27 april 2006 18:25 schreef Ymke het volgende:
Ehm sorry troel , ik stel mn vraag misschien wat bot
Maar ik wil je graag een voorstel doen mbt fotografie
Hoi Hoi , ik wil je graag een voorstel doen , ik wil graag oefenen met portretfotografie( je mag aan rewimo vragen wie ik ben) Is het een idee , dat als je je streefgewicht bereikt dat ik een mooie reportage van je maak?quote:Op donderdag 27 april 2006 18:25 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, mijn streefgewicht is 72 kilo. Of ik het ga halen weet ik niet, maar het is ongeveer mijn ideale gewicht. Omdat ik natuurlijk met die operatie zit kan ik niet echt een datum vaststellen, maar in principe is het zo dat na verloop van tijd het afvallen steeds minder snel gaat en je vanzelf stabiel wordt. Ik hoop dat dat dus pas over een tijdje is
Uhm, nouja, dan it je dus inderdaad met het probleem dat ik niet weet of ik dat ooit ga bereiken enzo. In principe is elke kilo voo rmij een nieuw streefgewicht. Maar als het gewoon met mijn kleren aan is ben ik er zeker voor in hoor!quote:Op donderdag 27 april 2006 18:28 schreef Ymke het volgende:
[..]
Hoi Hoi , ik wil je graag een voorstel doen , ik wil graag oefenen met portretfotografie( je mag aan rewimo vragen wie ik ben) Is het een idee , dat als je je streefgewicht bereikt dat ik een mooie reportage van je maak?
Jij mooie fotos en ik een nieuw model?
Wie doet er nou boeken wegquote:Op donderdag 27 april 2006 18:21 schreef Isabeau het volgende:
HoiAls je naar een dieetclubmeeting gaat kan ik ze zo voor je meenemen: Isa ruimt haar boeken op
(spam)
Je hoeft voor mij je streefgewicht niet perse te halen hoor , zo bedoel ik het niet , maar ik dacht dat het misschien een leuk idee was.quote:Op donderdag 27 april 2006 18:29 schreef Troel het volgende:
[..]
Uhm, nouja, dan it je dus inderdaad met het probleem dat ik niet weet of ik dat ooit ga bereiken enzo. In principe is elke kilo voo rmij een nieuw streefgewicht. Maar als het gewoon met mijn kleren aan is ben ik er zeker voor in hoor!
Wheheh, nouja, er was ook zo'n project met zonder klerenquote:Op donderdag 27 april 2006 18:32 schreef Ymke het volgende:
En natuurlijk met je kleding aan , het leek me gewoon een leuk idee![]()
Lijkt me een heel leuk plan ,spreken we een keer af , ik neem wel kontakt met je opquote:Op donderdag 27 april 2006 18:34 schreef Troel het volgende:
[..]
Wheheh, nouja, er was ook zo'n project met zonder kleren
Utrecht is prima voor mijCombineren is voor mij ook geen probleem. De komende twee weken ben ik alleen erg druk op mijn werk, maar als je wilt kunnen we daarna wel een keer wat afspreken, en dan na een tijdje weer wat, kan je nog vaker oefenen
Stom boekquote:Op donderdag 27 april 2006 18:30 schreef miss_dynastie het volgende:
Wie doet er nou boeken weg
En dan helemaal Jostein Gaarder – Door een spiegel in raadselen
quote:Op donderdag 27 april 2006 18:28 schreef Ymke het volgende:
Hoi Hoi , ik wil je graag een voorstel doen , ik wil graag oefenen met portretfotografie( je mag aan rewimo vragen wie ik ben) Is het een idee , dat als je je streefgewicht bereikt dat ik een mooie reportage van je maak?
Jij mooie fotos en ik een nieuw model?
Ik lees al jaren stiekem mee , ben ook niet een van de slankstequote:Op donderdag 27 april 2006 20:02 schreef Rewimo het volgende:
[..]Ymke
Hoe kom jij hier zo ineens verzeild?
Troel: Als je een regeltje wilt, moet je maar even mailenquote:Op donderdag 27 april 2006 20:06 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik lees al jaren stiekem mee , ben ook niet een van de slankste![]()
Kom dan gewoon gezellig meepostenquote:Op donderdag 27 april 2006 20:06 schreef Ymke het volgende:
Ik lees al jaren stiekem mee , ben ook niet een van de slankste![]()
Oh maar dat wil ik ook wel , het lukt me alleen nietquote:Op donderdag 27 april 2006 20:12 schreef Isabeau het volgende:
Ja, je hoeft niet af te vallen hoor als je te zwaar bentJe moet alleen de intentie hebben dat ooit te willen gaan doen
Dan zit je hier helemaal goedquote:Op donderdag 27 april 2006 20:47 schreef Ymke het volgende:
Oh maar dat wil ik ook wel , het lukt me alleen niet![]()
Ik wil zo'n 20 kilo kwijt , ik was ooit een dwangmatige rookster en ben nu een dwangmatige eetster. zo erg dat iedereen me tegenwoordig vraagt of ik weer zwanger benquote:
Nee , ik mag niet meer zwanger worden , heb nog maar een eierstok en geen baarmoedermond meer.quote:Op donderdag 27 april 2006 20:53 schreef Isabeau het volgende:
Oh jee, dat is ernstigen dan bedoel ik niet die 20 kilo, die moet ik ook nog ergens verliezen, maar het vragen of je zwanger bent
(Ben je zwanger?
)
Schuldgevoelens zijn okquote:Op donderdag 27 april 2006 21:06 schreef Isabeau het volgende:je geeft mensen dus gewoon een schuldgevoel!
Net goed trouwens, moeten ze maar niet zo tactloos zijn.
Schijnzwanger dan????quote:Op donderdag 27 april 2006 21:08 schreef Pandorah het volgende:
Riann: sterkte met die onduidelijkheid zeg
Ymke: ook dikke knuf, lijkt mij dan extra vervelend als ze dat vragen
![]()
Ach, ik ben bijna op mijn streefgewicht en mij vragen ze soms nog steeds of ik zwanger ben (en dan heb je gewoon een wat dikkere buik omdat je ongesteld bent). Een dode blik doet ook wonderen. En voor de duidelijkheid Nee! Ik! ben! niet! zwanger!
Heerlijk die zelfspotquote:Op donderdag 27 april 2006 21:11 schreef Maeghan het volgende:
Aan mij vragen mensen nooit of ik zwanger ben. Maar ik denk dat dat komt omdat zwangere buiken meestal niet uit drie rolletjes bestaan.
Kijk , ik eet best gezond , ben zelf al tig jaar werkzaam in de gezondheidszorg , en ik weet het allemaal wel , ik kook altijd gezond , maar ik eet teveel , nog steeds na 3 jaar stopt met roken te zijn eet ik nu ipv van dat ik een sigaret opsteek. Ik eet alles wat los en vast zit , terwijl ik het niet eens lekker vind. Er moet iets "gevuld "wordenquote:Op donderdag 27 april 2006 21:13 schreef Isabeau het volgende:
Het heeft minder met wilskracht te maken dan mensen je doen geloven. Het heeft meer te maken met je hele levensstijl omgooien en dat tot gewoonte creëren. Op wilskracht alleen kom je er namelijk ook niet.
Mijn grootste aantal calorien verobber ik sávonds , na een uur of 8 wil ik eten , en nee het lukt me niet met komkommertjes , enz . Ik wil noten en worst en kaas ..... Daar zit het hem bij mij in.quote:Op donderdag 27 april 2006 21:19 schreef Isabeau het volgende:
Alweer iemand uit de gezondheidszorgStraks wordt dit nog de Zorg-Dieetclub.
Heb je al proberen te analyseren wanneer het erger is, zit er een patroon in? Eet je om emoties weg te eten of stress of eet je omdat je een groot aantal uren sinds je laatste maaltijd laat voorbij gaan (druk druk druk)?
Etc.
Dat hou ik een dag vol , en dan ga ik het gewoon halen , bij de snackbar of ergens anders , ik eet dus ook rustig iets uit de diepvries wat ik helemaal niet lekker vindquote:Op donderdag 27 april 2006 21:23 schreef Isabeau het volgende:
Raar idee misschien. Maar als je nou begint met dat niet in huis halen? Wat doe je dan om een uur of 8?
Hoogeveenquote:Op donderdag 27 april 2006 21:26 schreef Maeghan het volgende:
Naar de winkel op de hoek rijden die na achten open is, of naar de benzinepomp natuurlijk. Ik wat voor een gehucht woon jij Isa, dat ze daar na 8en geen lekkere dingen meer verkopen =P
Ik moet maar gaan verhuizen denk ikquote:Op donderdag 27 april 2006 21:26 schreef Maeghan het volgende:
Naar de winkel op de hoek rijden die na achten open is, of naar de benzinepomp natuurlijk. Ik wat voor een gehucht woon jij Isa, dat ze daar na 8en geen lekkere dingen meer verkopen =P
Hmm, moeilijke situatie. Doet me aan mezelf denken in de periode dat ik gewoon boter, bloem en suiker ging mengen om dan maar koekjes te bakken en omdat ik niet op het produkt wilde wachten at ik het deeg maar opquote:Op donderdag 27 april 2006 21:26 schreef Ymke het volgende:
Dat hou ik een dag vol , en dan ga ik het gewoon halen , bij de snackbar of ergens anders , ik eet dus ook rustig iets uit de diepvries wat ik helemaal niet lekker vindOf wat niet eens helemaal ontdooit is
![]()
Ik werk in een apz , we hebben alleen wat valium in de aanbieding. hebben?quote:Op donderdag 27 april 2006 21:29 schreef Maeghan het volgende:
Weet je wat erg is? Ik werk in een supermarkt. Vier avonden in de week. Fijn hoor, als je op zaterdagavond alle nieuwe aanbiedingen ziet staan. Ik heb van de week dus mooi magnums getracteerd op m'n werk, omdat ze in de aanbieding waren, altijd een goed excuus om er zelf ook een te nemen ;-)
quote:Op donderdag 27 april 2006 21:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hmm, moeilijke situatie. Doet me aan mezelf denken in de periode dat ik gewoon boter, bloem en suiker ging mengen om dan maar koekjes te bakken en omdat ik niet op het produkt wilde wachten at ik het deeg maar op![]()
Maar daar ben ik op een gegeven moment 'gewoon' mee opgehouden, geen idee hoe.
Nee hoor, ik heb twee chronisch zieke ouders, dus dat heb ik allang in huis mocht ik dat willen. Wil je tramagetic? =P Schijn je alleen wel enorme dorst van te krijgen, maar als je nou genoeg water drinkt ehb je vast geen honger meer. ;-) Heb trouwens ook wat thyrax in de aanbieding, om je verbranding wat op te schroevenquote:Op donderdag 27 april 2006 21:30 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik werk in een apz , we hebben alleen wat valium in de aanbieding. hebben?
Van thyrax krijg je hartkloppingen en ik ben al zo hypochrondisch als de.... . dus niet echt een goed ideequote:Op donderdag 27 april 2006 21:32 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb twee chronisch zieke ouders, dus dat heb ik allang in huis mocht ik dat willen. Wil je tramagetic? =P Schijn je alleen wel enorme dorst van te krijgen, maar als je nou genoeg water drinkt ehb je vast geen honger meer. ;-) Heb trouwens ook wat thyrax in de aanbieding, om je verbranding wat op te schroeven![]()
![]()
Ik wandel volgens www.morgenbeginik.nlquote:Op donderdag 27 april 2006 21:32 schreef teigan het volgende:
hm, ik zei net tegen vriendje dat isabeau zoveel beweegt, nu wil hij mij ook af en toe het huis uitschoppen dat ik ook ga wandelen...
ik zei er nl. ook bij dat ik stiekum strontjaloers ben dat jij wel zoveel afvalt en ik niet isabeau...
Oh, ik zie je reacties niet als zeuren hoor, ik denk niet dat er iemand is in deze topics die zoiets als zeuren ziet. En als je wel ff lekker wil zeuren: we zijn allemaal heel liefquote:Op donderdag 27 april 2006 21:31 schreef Ymke het volgende:
Ik zeur er verder ook niet over , ik moet het ook zelf eens gaan oplossen
Ik weet het , ik ben ook honderd keer gestopt met roken voordat het ineens zonder problemen ging , dit gaat me ook ooits eens lukkenquote:Op donderdag 27 april 2006 21:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, ik zie je reacties niet als zeuren hoor, ik denk niet dat er iemand is in deze topics die zoiets als zeuren ziet. En als je wel ff lekker wil zeuren: we zijn allemaal heel lief*kuch*
En uit ervaring weet ik dat als je echt niet toe bent aan afvallen, dan wil het niet. Hoe stom dat ook klinkt.
Probeer ik behulpzaam te zijn, is het weer niet goed.quote:Op donderdag 27 april 2006 21:34 schreef Ymke het volgende:
[..]
Van thyrax krijg je hartkloppingen en ik ben al zo hypochrondisch als de.... . dus niet echt een goed idee![]()
Ow ja , ondankbaar is ook een van ,m eigenschappenquote:Op donderdag 27 april 2006 21:41 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Probeer ik behulpzaam te zijn, is het weer niet goed.![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 april 2006 21:50 schreef Isabeau het volgende:
Leuk, zo'n rijtje foto'sGa ik ook ooit doen.
Ik vind je hier: 89 kilo trouwens het slankst lijken
quote:Op donderdag 27 april 2006 21:50 schreef Ymke het volgende:
Ook al ben je misschien een maatje meer , je bent een heel mooie vrouw![]()
nee dat ligt aan ZIJN karakterquote:Op donderdag 27 april 2006 21:53 schreef Maeghan het volgende:
![]()
Willen jullie dat ook even mailen aan m'n collega die mij niet wil?![]()
Of zou het gewoon aan m'n karakter liggen?![]()
quote:Op donderdag 27 april 2006 21:50 schreef Ymke het volgende:
idd dat wou ik net te zeggenquote:Op donderdag 27 april 2006 21:50 schreef Ymke het volgende:
Oh, dan kom ik daar wel een dagje skatenquote:Op vrijdag 28 april 2006 09:20 schreef teigan het volgende:
Isabeau, zijn er leuke routes in de omgeving van Hoogeveen? Of wilde je in Groningen komen skaten? Je laat het maar weten hoor.. Lijkt me gezellig
Volgens hun BMI calculator zou mijn ideal gewicht 70kg zijn, hilarisch vind ik het gewoonquote:Op donderdag 27 april 2006 21:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wandel volgens www.morgenbeginik.nlSucces! Morgen 2,5 uur trouwens....vandaar dat ik nu studeer onder het lopen, het voelt anders als verloren tijd.
En wanneer gaan we een keer skaten
Dat van mij 63,3 kilo... dat woog ik toen ik 15 was ofzoquote:Op vrijdag 28 april 2006 10:11 schreef Emu het volgende:
[..]
Volgens hun BMI calculator zou mijn ideal gewicht 70kg zijn, hilarisch vind ik het gewoondan is er van mij niets meer over.
Nog heel even doorzetten danquote:
En ik dacht dat ik nog maar 16 kilo hoefde...valt dat even tegenquote:
64.8 hier. Dat ligt nog lager dan dat wat Lemmens zeiquote:Op vrijdag 28 april 2006 10:11 schreef Emu het volgende:
[..]
Volgens hun BMI calculator zou mijn ideal gewicht 70kg zijn, hilarisch vind ik het gewoondan is er van mij niets meer over.
Ga zo door.quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:01 schreef charmed_angel het volgende:
Gaat goed met mij..... vamnochtend 80,8!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |