Hoi, ik zit nu onder het stof, maar ik wil wat ruimte creëren in mijn boekenkasten.
De volgende boeken gaan naar de kringloopwinkel en ik hoop dat ze daarna nog een fijn leven krijgen omdat ze worden gebruikt waar ze voor bedoeld zijn: lezen.
Maar eerst mogen de fokkers kiezen ![]()
Alles is inmiddels weggegeven of naar de kringloopwinkel gegaan.
Voorwaarden:
- alles gratis bij mij thuis op te halen, behalve als ik je niet ken (om handelaren die a.s. zaterdag ermee op koninginnedag op de rommelmarkt gaan zitten te voorkomen) En eh, kennen = persoonlijk, danwel van fok omdat je veel post en/of je veel in TTK komt of omdat ik besluit dat ik je wel ken/vertrouw
- als ik je niet ken dan is het trouwens prima om een paar boeken op te halen
![]()
- ik verstuur voor verzendkosten + min. 3 euro moeitekosten (ik vind het gewoon niet leuk om naar postkantoor te fietsen etc etc)
- eventuele andere voorwaarden door mij te bepalen
![]()
En 'eng' = engels, niet per definitie een eng boek.
SF & Fantasy
[s]Robin Cook – Outbreak (eng.)Dean Koontz – The Funhouse (eng.)
Dean Koontz – False memory (eng.)Dean Koontz – In de valNeal Barrett Jr. - Dungeons & Dragons the movie (eng.)
Stephen King – RazernijTerry Goodkind – Flood of the Fold (eng.)
Terry Goodkind – Stone of Tears (eng.)
Terry Goodkind – Wizard's first rule (eng.) R.A. MacAvoy – De lens van de WereldR.A. MacAvoy – Koning van de doden
Dan Simmons – Hyperion (eng.)Sheri S. Tepper – De heren van gras
Magic The Gathering – Scourge
Robert Jordan – The eye of the world (eng.) (deel 1 WoT)
Robert Jordan – The Great Hunt (eng.) (deel 2 WoT)
Robert Jordan – The dragon reborn (deel 3 WoT)
Robert Jordan – The fires of heaven (eng.) (deel 5 WoT)
Robert Jordan – Lord of Chaos (eng.) (deel 6 WoT)
Robert Jordan – Winter's Heart (eng.) (deel 9 WoT)Harry Harrisson – Ten westen van Eden (deel 1)
Harry Harrisson – Winter in Eden (deel 2)
Harry Harrisson – Terugker naar Eden (deel 3)John Darnton – NeanderthalerTolkien – The SilmarillionMark Billingham – Sleepy head
SportHenk Davidse – Johan Cruijff is ongeneeslijk beterMart Smeets – KriebelsDe mooiste voetbaljaren van JohanDolf Jansen – Man zkt. SportHard Gras september 2002Wilfried de Jong – De linkerbil van BettiniRomanJanet Fitch – White Oleander (eng.)
Willem Elsschot – Villa des RosesUwe Timm – Mijn broer bijvoorbeeld
Jenny Colgan – Working wonders (eng.) (chicklit)
Jenny Colgan – Talking to Addison (eng.) (chicklit)
Heleen van Royen – De gelukkige huisvrouwIra Levin – Sliver (eng.)
Harry Mulisch – The discovery of heaven (eng.)Jostein Gaarder – Door een spiegel in raadselenSolzjenitsyn – De goelag archipelArnon Grunberg - Fantoompijn
Andy McNab – De Sluipschutter
Umberto Eco – Het eiland van de vorige dagCarl Hiaasen – GeratstHenning Mankell – Het GrafJan Terlouw – Koning van KatorenHerman Brusselmans – Weg met de literatuurNicci French – VerliesAnna Enquist – De ijsdragersRené Appel – Als broer en zus
Robert m. Pirsig – Zen en de kunst van het motoronderhoudJ.D. Salinger – The catcher in the rye (eng.) Johan Fowles – The collector(eng.)
Jane Austen – Pride and prejudice(eng.) Doris Lessing – The grass is singing(eng.)
William Boyd – A good man in Africa(eng.)
Oscar Wilde – The picture of Dorian Gray(eng.) John Steinbeck – Of mice and men(eng.) Graham Greene – The power and the glory(eng.)
Kingsley Amis – Lucky Jim(eng.) Bernard MacLaverty – Cal(eng.)
Ira Levin – A kiss before dying(eng.) William Golding – Lord of the flies(eng.) Bernard Malamud – The Assistant(eng.)
Fay Wedon – The life & loves of a she-devil(eng.) Emily Brontë – Wuthering Heights(eng.) Memo series voor je literatuur lijst, uitgebreide samenvatting etc etcLord of the flies
Terug naar Oegstgeest
Van de koele meren des doods
HersenschimmenNineteen eighty-four
HumorIk ben mij er eentje – verzameling stukjes van cabaretiers
U wordt zo gemolken - verzameling stukjes van cabaretiersSeks – tsja, humoristisch boekje over seks
Handboek van nutteloze kennisYoup van 't Hek – 166x YoupLoesje – Wanneer de liefde niet wil wijkenRonald Giphart – Planeet literatuurDiversenUit het hart gegrepen – boekje over van alles en nog wat met het hart
Bulfinch's mythology (eng.) – boek over mythologieWaken, slapen, dromen – over slaapproblemen
Max Westerman – Max & The CityMidas Dekkers – PoesUw toekomst – diverse Truth-achtige dingen in 1 boekje
Ronald Giphart – Ten liefdeEtiquette, het spel van de omgangBy Heart – boekje vol gedichten (eng.)Reisgids Slovenië/IstriëWat & Hoe Frans33 things every girl should know (eng.)
Natuurlijke schoonheid
De biologica van Drs. Hans SchreuderJan Renkema's Schrijfwijzer
Geschiedenis van het persoonlijk leven
The complete ranger's handbook Advanced Dungeons & Dragons
Advanced Dungeons and Dragons Player's Handbook
Salades & Pasta kookboek[/s]
[ Bericht 0% gewijzigd door Isabeau op 27-05-2006 11:58:07 ]
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."