Dat hou ik een dag vol , en dan ga ik het gewoon halen , bij de snackbar of ergens anders , ik eet dus ook rustig iets uit de diepvries wat ik helemaal niet lekker vindquote:Op donderdag 27 april 2006 21:23 schreef Isabeau het volgende:
Raar idee misschien. Maar als je nou begint met dat niet in huis halen? Wat doe je dan om een uur of 8?
Hoogeveenquote:Op donderdag 27 april 2006 21:26 schreef Maeghan het volgende:
Naar de winkel op de hoek rijden die na achten open is, of naar de benzinepomp natuurlijk. Ik wat voor een gehucht woon jij Isa, dat ze daar na 8en geen lekkere dingen meer verkopen =P
Ik moet maar gaan verhuizen denk ikquote:Op donderdag 27 april 2006 21:26 schreef Maeghan het volgende:
Naar de winkel op de hoek rijden die na achten open is, of naar de benzinepomp natuurlijk. Ik wat voor een gehucht woon jij Isa, dat ze daar na 8en geen lekkere dingen meer verkopen =P
Hmm, moeilijke situatie. Doet me aan mezelf denken in de periode dat ik gewoon boter, bloem en suiker ging mengen om dan maar koekjes te bakken en omdat ik niet op het produkt wilde wachten at ik het deeg maar opquote:Op donderdag 27 april 2006 21:26 schreef Ymke het volgende:
Dat hou ik een dag vol , en dan ga ik het gewoon halen , bij de snackbar of ergens anders , ik eet dus ook rustig iets uit de diepvries wat ik helemaal niet lekker vindOf wat niet eens helemaal ontdooit is
![]()
Ik werk in een apz , we hebben alleen wat valium in de aanbieding. hebben?quote:Op donderdag 27 april 2006 21:29 schreef Maeghan het volgende:
Weet je wat erg is? Ik werk in een supermarkt. Vier avonden in de week. Fijn hoor, als je op zaterdagavond alle nieuwe aanbiedingen ziet staan. Ik heb van de week dus mooi magnums getracteerd op m'n werk, omdat ze in de aanbieding waren, altijd een goed excuus om er zelf ook een te nemen ;-)
quote:Op donderdag 27 april 2006 21:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hmm, moeilijke situatie. Doet me aan mezelf denken in de periode dat ik gewoon boter, bloem en suiker ging mengen om dan maar koekjes te bakken en omdat ik niet op het produkt wilde wachten at ik het deeg maar op![]()
Maar daar ben ik op een gegeven moment 'gewoon' mee opgehouden, geen idee hoe.
Nee hoor, ik heb twee chronisch zieke ouders, dus dat heb ik allang in huis mocht ik dat willen. Wil je tramagetic? =P Schijn je alleen wel enorme dorst van te krijgen, maar als je nou genoeg water drinkt ehb je vast geen honger meer. ;-) Heb trouwens ook wat thyrax in de aanbieding, om je verbranding wat op te schroevenquote:Op donderdag 27 april 2006 21:30 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik werk in een apz , we hebben alleen wat valium in de aanbieding. hebben?
Van thyrax krijg je hartkloppingen en ik ben al zo hypochrondisch als de.... . dus niet echt een goed ideequote:Op donderdag 27 april 2006 21:32 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb twee chronisch zieke ouders, dus dat heb ik allang in huis mocht ik dat willen. Wil je tramagetic? =P Schijn je alleen wel enorme dorst van te krijgen, maar als je nou genoeg water drinkt ehb je vast geen honger meer. ;-) Heb trouwens ook wat thyrax in de aanbieding, om je verbranding wat op te schroeven![]()
![]()
Ik wandel volgens www.morgenbeginik.nlquote:Op donderdag 27 april 2006 21:32 schreef teigan het volgende:
hm, ik zei net tegen vriendje dat isabeau zoveel beweegt, nu wil hij mij ook af en toe het huis uitschoppen dat ik ook ga wandelen...
ik zei er nl. ook bij dat ik stiekum strontjaloers ben dat jij wel zoveel afvalt en ik niet isabeau...
Oh, ik zie je reacties niet als zeuren hoor, ik denk niet dat er iemand is in deze topics die zoiets als zeuren ziet. En als je wel ff lekker wil zeuren: we zijn allemaal heel liefquote:Op donderdag 27 april 2006 21:31 schreef Ymke het volgende:
Ik zeur er verder ook niet over , ik moet het ook zelf eens gaan oplossen
Ik weet het , ik ben ook honderd keer gestopt met roken voordat het ineens zonder problemen ging , dit gaat me ook ooits eens lukkenquote:Op donderdag 27 april 2006 21:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, ik zie je reacties niet als zeuren hoor, ik denk niet dat er iemand is in deze topics die zoiets als zeuren ziet. En als je wel ff lekker wil zeuren: we zijn allemaal heel lief*kuch*
En uit ervaring weet ik dat als je echt niet toe bent aan afvallen, dan wil het niet. Hoe stom dat ook klinkt.
Probeer ik behulpzaam te zijn, is het weer niet goed.quote:Op donderdag 27 april 2006 21:34 schreef Ymke het volgende:
[..]
Van thyrax krijg je hartkloppingen en ik ben al zo hypochrondisch als de.... . dus niet echt een goed idee![]()
Ow ja , ondankbaar is ook een van ,m eigenschappenquote:Op donderdag 27 april 2006 21:41 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Probeer ik behulpzaam te zijn, is het weer niet goed.![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 april 2006 21:50 schreef Isabeau het volgende:
Leuk, zo'n rijtje foto'sGa ik ook ooit doen.
Ik vind je hier: 89 kilo trouwens het slankst lijken
quote:Op donderdag 27 april 2006 21:50 schreef Ymke het volgende:
Ook al ben je misschien een maatje meer , je bent een heel mooie vrouw![]()
nee dat ligt aan ZIJN karakterquote:Op donderdag 27 april 2006 21:53 schreef Maeghan het volgende:
![]()
Willen jullie dat ook even mailen aan m'n collega die mij niet wil?![]()
Of zou het gewoon aan m'n karakter liggen?![]()
quote:Op donderdag 27 april 2006 21:50 schreef Ymke het volgende:
idd dat wou ik net te zeggenquote:Op donderdag 27 april 2006 21:50 schreef Ymke het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |