abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37358437
Naar de winkel op de hoek rijden die na achten open is, of naar de benzinepomp natuurlijk. Ik wat voor een gehucht woon jij Isa, dat ze daar na 8en geen lekkere dingen meer verkopen =P
Sanity is (not) statistical
  donderdag 27 april 2006 @ 21:26:35 #152
79550 Ymke
your ghost
pi_37358455
quote:
Op donderdag 27 april 2006 21:23 schreef Isabeau het volgende:
Raar idee misschien. Maar als je nou begint met dat niet in huis halen? Wat doe je dan om een uur of 8?
Dat hou ik een dag vol , en dan ga ik het gewoon halen , bij de snackbar of ergens anders , ik eet dus ook rustig iets uit de diepvries wat ik helemaal niet lekker vind Of wat niet eens helemaal ontdooit is
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
pi_37358484
quote:
Op donderdag 27 april 2006 21:26 schreef Maeghan het volgende:
Naar de winkel op de hoek rijden die na achten open is, of naar de benzinepomp natuurlijk. Ik wat voor een gehucht woon jij Isa, dat ze daar na 8en geen lekkere dingen meer verkopen =P
Hoogeveen Daar kan dat idd niet
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 27 april 2006 @ 21:27:34 #154
79550 Ymke
your ghost
pi_37358499
Ik geef ook absoluut niemand anders de schuld dan mezelf hoor , ik weet waar het aan ligt maar ik kan het (nog) niet stoppen
  donderdag 27 april 2006 @ 21:28:11 #155
79550 Ymke
your ghost
pi_37358524
quote:
Op donderdag 27 april 2006 21:26 schreef Maeghan het volgende:
Ik moet maar gaan verhuizen denk ik
pi_37358585
Weet je wat erg is? Ik werk in een supermarkt. Vier avonden in de week. Fijn hoor, als je op zaterdagavond alle nieuwe aanbiedingen ziet staan. Ik heb van de week dus mooi magnums getracteerd op m'n werk, omdat ze in de aanbieding waren, altijd een goed excuus om er zelf ook een te nemen ;-)
pi_37358608
quote:
Op donderdag 27 april 2006 21:26 schreef Ymke het volgende:

Dat hou ik een dag vol , en dan ga ik het gewoon halen , bij de snackbar of ergens anders , ik eet dus ook rustig iets uit de diepvries wat ik helemaal niet lekker vind Of wat niet eens helemaal ontdooit is
Hmm, moeilijke situatie. Doet me aan mezelf denken in de periode dat ik gewoon boter, bloem en suiker ging mengen om dan maar koekjes te bakken en omdat ik niet op het produkt wilde wachten at ik het deeg maar op

Maar daar ben ik op een gegeven moment 'gewoon' mee opgehouden, geen idee hoe.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 27 april 2006 @ 21:30:45 #158
79550 Ymke
your ghost
pi_37358634
quote:
Op donderdag 27 april 2006 21:29 schreef Maeghan het volgende:
Weet je wat erg is? Ik werk in een supermarkt. Vier avonden in de week. Fijn hoor, als je op zaterdagavond alle nieuwe aanbiedingen ziet staan. Ik heb van de week dus mooi magnums getracteerd op m'n werk, omdat ze in de aanbieding waren, altijd een goed excuus om er zelf ook een te nemen ;-)
Ik werk in een apz , we hebben alleen wat valium in de aanbieding. hebben?
  donderdag 27 april 2006 @ 21:31:58 #159
79550 Ymke
your ghost
pi_37358669
quote:
Op donderdag 27 april 2006 21:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hmm, moeilijke situatie. Doet me aan mezelf denken in de periode dat ik gewoon boter, bloem en suiker ging mengen om dan maar koekjes te bakken en omdat ik niet op het produkt wilde wachten at ik het deeg maar op

Maar daar ben ik op een gegeven moment 'gewoon' mee opgehouden, geen idee hoe.

Ik zeur er verder ook niet over , ik moet het ook zelf eens gaan oplossen
pi_37358680
hm, ik zei net tegen vriendje dat isabeau zoveel beweegt, nu wil hij mij ook af en toe het huis uitschoppen dat ik ook ga wandelen...
ik zei er nl. ook bij dat ik stiekum strontjaloers ben dat jij wel zoveel afvalt en ik niet isabeau...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_37358693
quote:
Op donderdag 27 april 2006 21:30 schreef Ymke het volgende:

[..]

Ik werk in een apz , we hebben alleen wat valium in de aanbieding. hebben?
Nee hoor, ik heb twee chronisch zieke ouders, dus dat heb ik allang in huis mocht ik dat willen. Wil je tramagetic? =P Schijn je alleen wel enorme dorst van te krijgen, maar als je nou genoeg water drinkt ehb je vast geen honger meer. ;-) Heb trouwens ook wat thyrax in de aanbieding, om je verbranding wat op te schroeven
  donderdag 27 april 2006 @ 21:34:59 #162
79550 Ymke
your ghost
pi_37358758
quote:
Op donderdag 27 april 2006 21:32 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Nee hoor, ik heb twee chronisch zieke ouders, dus dat heb ik allang in huis mocht ik dat willen. Wil je tramagetic? =P Schijn je alleen wel enorme dorst van te krijgen, maar als je nou genoeg water drinkt ehb je vast geen honger meer. ;-) Heb trouwens ook wat thyrax in de aanbieding, om je verbranding wat op te schroeven
Van thyrax krijg je hartkloppingen en ik ben al zo hypochrondisch als de.... . dus niet echt een goed idee
pi_37358762
quote:
Op donderdag 27 april 2006 21:32 schreef teigan het volgende:
hm, ik zei net tegen vriendje dat isabeau zoveel beweegt, nu wil hij mij ook af en toe het huis uitschoppen dat ik ook ga wandelen...
ik zei er nl. ook bij dat ik stiekum strontjaloers ben dat jij wel zoveel afvalt en ik niet isabeau...
Ik wandel volgens www.morgenbeginik.nl Succes! Morgen 2,5 uur trouwens....vandaar dat ik nu studeer onder het lopen, het voelt anders als verloren tijd.

En wanneer gaan we een keer skaten
pi_37358828
quote:
Op donderdag 27 april 2006 21:31 schreef Ymke het volgende:
Ik zeur er verder ook niet over , ik moet het ook zelf eens gaan oplossen
Oh, ik zie je reacties niet als zeuren hoor, ik denk niet dat er iemand is in deze topics die zoiets als zeuren ziet. En als je wel ff lekker wil zeuren: we zijn allemaal heel lief *kuch*

En uit ervaring weet ik dat als je echt niet toe bent aan afvallen, dan wil het niet. Hoe stom dat ook klinkt.
  donderdag 27 april 2006 @ 21:40:53 #165
79550 Ymke
your ghost
pi_37358961
quote:
Op donderdag 27 april 2006 21:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh, ik zie je reacties niet als zeuren hoor, ik denk niet dat er iemand is in deze topics die zoiets als zeuren ziet. En als je wel ff lekker wil zeuren: we zijn allemaal heel lief *kuch*

En uit ervaring weet ik dat als je echt niet toe bent aan afvallen, dan wil het niet. Hoe stom dat ook klinkt.
Ik weet het , ik ben ook honderd keer gestopt met roken voordat het ineens zonder problemen ging , dit gaat me ook ooits eens lukken
pi_37358988
quote:
Op donderdag 27 april 2006 21:34 schreef Ymke het volgende:

[..]

Van thyrax krijg je hartkloppingen en ik ben al zo hypochrondisch als de.... . dus niet echt een goed idee
Probeer ik behulpzaam te zijn, is het weer niet goed.

donderdag 27 april 2006 @ 21:44:43 #167
79550 Ymke
your ghost
pi_37359068
quote:
Op donderdag 27 april 2006 21:41 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Probeer ik behulpzaam te zijn, is het weer niet goed.

Ow ja , ondankbaar is ook een van ,m eigenschappen
pi_37359136
Foto's van het afvallen:

90 kilo
89 kilo
ook 89 kilo

82 kilo (en bril!)
82 kilo

Ok, niet zeuren over de laatste foto. Ikkijk niet chago, ik heb gewoon zo'n hoofd. Ik heb geprobeerd te lachen, maar iedere foto waar ik op lachte was wazig Behalve dan die ene waar ik m'n bril op had maar vergeten was dat zo'n ding spiegelt.

Ik zie het verschil niet. Behalve dat ik weet dat ik op de eerste foto's nog maat 46 had en nu dezelfde broek twee maten kleiner. Nou ja, dat zie ik niet, dat weet ik. En dat shirtje paste ik heel lang niet.
pi_37359242
Leuk, zo'n rijtje foto's Ga ik ook ooit doen.
Ik vind je hier: 89 kilo trouwens het slankst lijken
pi_37359256
quote:
Op donderdag 27 april 2006 21:50 schreef Isabeau het volgende:
Leuk, zo'n rijtje foto's Ga ik ook ooit doen.
Ik vind je hier: 89 kilo trouwens het slankst lijken

moet je goed kijken naar die rolle'tjes' boven de broekband
  donderdag 27 april 2006 @ 21:50:57 #171
79550 Ymke
your ghost
pi_37359260
Ook al ben je misschien een maatje meer , je bent een heel mooie vrouw
pi_37359287
quote:
Op donderdag 27 april 2006 21:50 schreef Ymke het volgende:
dat absoluut
pi_37359327

Willen jullie dat ook even mailen aan m'n collega die mij niet wil?
Of zou het gewoon aan m'n karakter liggen?
  donderdag 27 april 2006 @ 21:53:37 #174
79550 Ymke
your ghost
pi_37359343
quote:
Op donderdag 27 april 2006 21:53 schreef Maeghan het volgende:

Willen jullie dat ook even mailen aan m'n collega die mij niet wil?
Of zou het gewoon aan m'n karakter liggen?
nee dat ligt aan ZIJN karakter
pi_37361653
Leuk zo'n rijtje foto's. Ik heb gewoon mijn grootste broek bewaard. Ooit doe ik die wel aan en maar daar een foto van .

Over skaten gesproken: mijn vriendje heeft geloof ik opeens de bewegingkriebels. Normaal moet je die op straat schoppen of meesleuren maar vandaag heeft ie zowaar skates gekocht en is er nog op gaan skaten ook! . Met lessen gaat ook goed: we kunnen pootje over
pi_37362994
Ymke, ik heb hetzelfde probleem als jij. En dat terwijl ik al eens vrij gemakkelijk 15 kilo afgevallen ben. Het lukt op het moment gewoon voor geen meter, ik houd het niet vol.

Ik heb gisteren weer voor het eerst in tijden mee gedaan met de conditietraining in het zwembad van de duikclub. Mijn god zeg...
Het is maar een half uurtje, maar het is echt achter elkaar door in hoog tempo met verschillende slagen baantjes zwemmen en tussendoor krijg je 5 seconden om even uit te hijgen met je rode kop. Daarna mag je fijn direct onder water je adem inhouden in trappen van 20 seconden. Ik heb het geloof ik 10 seconden uitgehouden onder water, mijn hartslag was echt niet bij te houden
  Licht Ontvlambaar donderdag 27 april 2006 @ 23:36:48 #177
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_37363028
Hoi... kan ik ook alvast een tvp plaatsen voor het volgende topic
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 28 april 2006 @ 02:59:40 #178
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_37366580
quote:
pi_37367285
quote:
idd dat wou ik net te zeggen
  vrijdag 28 april 2006 @ 07:44:50 #180
35189 Troel
scherp en bot
pi_37367495
Maeghan wat een haar! Wat mooi

Kom ik met mijn korte kopje aan. Heel stiekem vind ik zulk lang haar gewoon zo mooi, maar bij mij is er dan echt niets mee te doen.

Maar je ziet er goed uit hoor, hoe chagrijnig je ook kijkt
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')