eventjes de kale url met het 'voeg een afbeelding toe knopje' invoeren.quote:Op woensdag 26 april 2006 23:15 schreef Pandorah het volgende:
Zo! Deel 100 komt echt snel! Kom maar op met die chocola!![]()
Wil een van de modjes die afbeelding werkend krijgen? Ik weet namelijk niet hoe ik dat zo snel moet doen. Dank
.
Ja, maar als ik dat doe weet ik toch dat dat puur van de zwangerschap was en niet m'n eigen overgewicht dat ik kwijt ben. Dan ben ik ook niet trots als ik eronder zit. En vlak voor ik zwanger werd was ik alweer een paar kilo kwijt en woog ik 88, dus dit is gewoon m'n gewicht van vorige zomer en een mooi startpunt. Het moet toch wel te halen zijn om weer op die 91 te zitten binnen afzienbare tijd na de bevalling, zeker met al het vocht dat ik vasthoud.quote:Op donderdag 27 april 2006 08:11 schreef Isabeau het volgende:
Jojogirl, dit motiveert wel heel slechtMaak van je startgewicht gewoon het hoogste gewicht en probeer straks dan vanaf daar af te vallen.
Wat goed joh, ik bedoel dat je niet in paniek raakt op zo'n moment (moet je toch altijd maar afwachten als het echt is...) en een geluk voor die man dat jij er wasquote:Op donderdag 27 april 2006 08:13 schreef Isabeau het volgende:
Oh ja, en ik heb gisteren op straat iemand gereanimeerdGewoon. Zomaar. Hij lag daar toch.
Twee uur erna zat ik nog steeds te shaken van de adrenalinerush![]()
Ik was maar 6 kilo aangekomen tot week 36 of zo. En toen nog 7 kilo vocht erbij in de laatste wekenquote:Op donderdag 27 april 2006 08:31 schreef Jojogirl het volgende:
Ja, maar als ik dat doe weet ik toch dat dat puur van de zwangerschap was en niet m'n eigen overgewicht dat ik kwijt ben. Dan ben ik ook niet trots als ik eronder zit. En vlak voor ik zwanger werd was ik alweer een paar kilo kwijt en woog ik 88, dus dit is gewoon m'n gewicht van vorige zomer en een mooi startpunt. Het moet toch wel te halen zijn om weer op die 91 te zitten binnen afzienbare tijd na de bevalling, zeker met al het vocht dat ik vasthoud.voor alle vakantiegangers, veel plezier
Ok. Ik snap dat je zat te shaken.quote:Op donderdag 27 april 2006 08:13 schreef Isabeau het volgende:
Oh ja, en ik heb gisteren op straat iemand gereanimeerdGewoon. Zomaar. Hij lag daar toch.
Ja, dat dacht je maar. In mijn hoofd was ik echt helemaal in paniek. Niemand die me kon helpen, niemand die wist wat te doen (112 was al wel gebeld) en toen ik naast die man zat en constateerde dat ik gewoon geen halsslagader kon voelen/vinden (nou ja, er klopte iets nietquote:Op donderdag 27 april 2006 09:06 schreef Rewimo het volgende:
Wat goed joh, ik bedoel dat je niet in paniek raakt op zo'n moment (moet je toch altijd maar afwachten als het echt is...) en een geluk voor die man dat jij er was![]()
Heb je gehoord hoe het met hem is inmiddels?
Veel mensen zullen zeggen, misschien kan je die dingen niet verdragen, maar ik zou eerder denken aan een voedselvergiftiging. Geloof me ik heb bij verschillende restaurants gewerkt en ook bij een bakker. Bij de meeste zaken is de hygiëne echt om van te huilen. Daarom ga ik ook zelden tot nooit uit etenquote:Op donderdag 27 april 2006 08:11 schreef Isabeau het volgende:
Jojogirl, dit motiveert wel heel slechtMaak van je startgewicht gewoon het hoogste gewicht en probeer straks dan vanaf daar af te vallen.
En ik heb precies hetzelfde, poohy!Al die destructieve dieetverknallende negatieve gedachten als 'ik heb nu 1 bonbon gehad en dùs is mijn hele dieet mislukt' die bestaan niet meer
En daar ben ik héél erg blij mee, dat was een enorme stap in de goede richting voor mijn gevoel.
Rewimo veel plezier en ik wens je vele gezonde uurtjes toe
Het uit eten gisteren was erg lekker (dat viel me mee) en ik heb mijn bord maar 3/4e leeggegeten, maar 's avonds had ik enorme buikpijn en echt heel erg vies stinkende diarreeEn nu ben ik nog steeds beroerd. Lekker....uit eten
Ik kijk ook de Smaakpolitiequote:Op donderdag 27 april 2006 09:54 schreef Emu het volgende:
Veel mensen zullen zeggen, misschien kan je die dingen niet verdragen, maar ik zou eerder denken aan een voedselvergiftiging. Geloof me ik heb bij verschillende restaurants gewerkt en ook bij een bakker. Bij de meeste zaken is de hygiëne echt om van te huilen. Daarom ga ik ook zelden tot nooit uit eten![]()
Ik doe wel om de paar jaar elke keer een uitgebreide EHBO cursus.quote:Op donderdag 27 april 2006 09:59 schreef Isabeau het volgende:
Misschien, ymme, geen idee. Ik had overigens wel vaker gereanimeerd in het ziekenhuis, maar nooit zonder arts oid. (en al 'mijn' reanimaties in het verleden hebben het niet gehaald) en dan los je elkaar heel snel af. Maar nu kon niemand reanimeren. Kunnen jullie reanimeren?
Het is volgens mij ook heel wat anders of je aan het werk bent en dan plotseling moet reanimeren of dat je zomaar op straat iemand tegenkomt.quote:Op donderdag 27 april 2006 09:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat dacht je maar. In mijn hoofd was ik echt helemaal in paniek. Niemand die me kon helpen, niemand die wist wat te doen (112 was al wel gebeld) en toen ik naast die man zat en constateerde dat ik gewoon geen halsslagader kon voelen/vinden (nou ja, er klopte iets niet) en hij ook echt niet leek te ademen was ik echt wel in paniek. Heb ook nog naar iemand gesnauwd die zei dat ik hem in de stabiele zijligging moest leggen
Maar ja er zat niets anders op dan te gaan reanimeren en heb dus snel z'n jas open geritst en ben maar begonnen. En na 10 keer drukken bedacht ik me dat ik nog in zijn mond had moeten kijken of er niets vastzat en en...nou ja, er schiet van alles door je heen en ik was eigenlijk best in paniek. Maar dat zag niemand denk ik
Maar goed, de man is afgevoerd en verder weet ik niets. En ik heb cappucinno gekregen van een koffiezaakje dat uitkijkt op de plek waar die man lag
![]()
Is ook niet dat je zegt het meest zinnige uit de EHBOquote:Op donderdag 27 april 2006 10:14 schreef glimworm het volgende:
Ik heb ooit op de lagere school een EHBO cursus gehad.. Maar meer dan de stabiele zijligging is me daar niet van bijgebleven![]()
quote:Op donderdag 27 april 2006 10:24 schreef Kroeltroel het volgende:
en hoop ik dat we met z'n allen weer boven de 400 kg komen,
quote:Op donderdag 27 april 2006 09:59 schreef Isabeau het volgende:
Kunnen jullie reanimeren?
quote:Op donderdag 27 april 2006 08:13 schreef Isabeau het volgende:
Dan heb je het in elk geval goed gedaanquote:Op donderdag 27 april 2006 11:11 schreef Anansi het volgende:
Hij "deed het weer" toen de ambulance wegreed. Verder geen idee.
Ben eigenlijk wel nieuwgierig, maar goed dat zullen we wel nooit te weten komen.
Hier sluit ik mij volledig bij aan...quote:Op donderdag 27 april 2006 12:37 schreef Rewimo het volgende:
Die twee mensen hebben in elk geval een extra kans gekregen doordat jullie er waren, meidenCompliment!
Waarop step jij? En hoelang hou je het vol, Ik heb thuis ook een stepapparaat maar langer dan 5 min hou ik het niet vo9l, en dan heb ik nog maar 55 kal verbrand...quote:Op donderdag 27 april 2006 12:45 schreef ymme het volgende:
Ik heb net even 200Kcal verbrand.
Ik hoop dat de gebakken bananen nu iets minder schadelijk zijn gemaakt
Ik heb op valtaf en overgewicht.nl gekeken hoeveel Kcal er in een portie zitten (6 stuks) maar ik kan het dus echt nergens vinden. Net zoals softijs. Ik ben een slechte speurder op het internet
quote:Op donderdag 27 april 2006 10:48 schreef Anansi het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Was het gisteren nationale hartstilstand dag ofzo???
Krijg weer helemaal kippenvel en flashbacks naar gisteren nu ik jou verhaal lees.
Ik fiets naar de stad gisterochtend, valt degene voor me zomaar van zijn fiets.
Geen pols, geen halsslagader geen ademhaling...Ben toen in een reflex ook begonnen
met reanimeren. Heb nog mijn mobieltje naar een omstander gegooid van bel NU 112.
Leuk al tientallen mensen om je heen als je geen idee hebt of je het nu eigenlijk goed aan het doen bent.
Heb de hele avond hyper op mijn werk gelopen, en ben pas super laat in slaapgevallen.
Jeetje Isa wat eng... allebei op dezelfde dag..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |