Ach, als je Fok! als startpunt neemt kun je denk ik een heel eind komenquote:Op woensdag 26 april 2006 19:21 schreef Entonie het volgende:
eigenlijk he..zou ik een hele tirade willen beginnen over hoe fout Kane en met name die droplul van een Dinand wel niet is. maar het heeft geen zin..daarom laat ik het bij dit:
Als je er een laagje psychedelica in gooit en Willempie op klompen wietrokend naar de hoeren laat gaan, zou het maar zo eens kunnen verkopen in de States.quote:Op woensdag 26 april 2006 20:36 schreef Zanderrr het volgende:
De volgende Kane-plaat zal dus wel een of ander pretentieus gedrocht worden, een drie-dubbele concept-cd over Willem van Oranje of zo. "Hiermee moet het toch echt gaan lukken in The States, you know..."
Alsof dat maatgevend isquote:Op donderdag 27 april 2006 09:37 schreef Zwansen het volgende:
Over De Dijk heeft ie wel gelijk. Die teren al jarenlang op 1 nummer, zelfs Tarzan en Jane hebben meer hits.
Heb je een nog grotere hekel aan meneer Woesthoff dan aan Blofquote:
Nee, er zijn grenzenquote:Op vrijdag 28 april 2006 01:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heb je een nog grotere hekel aan meneer Woesthoff dan aan Blof![]()
Toch typisch dan dat De Dijk met niet minder dan tien nummers aan Tournament: Beste Nederpop nummer 2006 heeft bijgedragen. En ik durf te wedden dat je ze allemaal kunt meebrullen.quote:Op donderdag 27 april 2006 09:37 schreef Zwansen het volgende:
Over De Dijk heeft ie wel gelijk. Die teren al jarenlang op 1 nummer, zelfs Tarzan en Jane hebben meer hits.
Je vergeet Talpaquote:
Ja maar hij heeft zelf zo weinig recht van spreken met ze eigen "muziek"!!quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:20 schreef Danzig het volgende:
Eerlijk is eerlijk, hij heeft wel gelijk, Acda en de Munnik is voor een liedje ok om naar te luisteren maar een hele cd is een marteling. De Dijk heeft een aantal leuke nummers gemaakt maar dat was in een ver verleden. En last but not least Van Dik Hout, nooit begrepen waarom die band zo populair is, gejatte middle of the road gitaarrifjes met de meest verschrikkelijk teksten uit de Nederlandse pophistorie.
hahahahaquote:Op maandag 1 mei 2006 22:48 schreef Tobbes het volgende:
Hier ben ik dan.
Kane is tof maar dat doet er niet toe.
Doet het feit dat Dinand het zegt er iets toe? Maakt dat het arrogant? Of maakt de tekst Dinand arrogant? Dinand weet wat hij wil en zegt wat hij denkt.
En heeft hij hier nu niet gewoon gelijk? Hij is gewoon ambitieus. Hij geeft aan voor zichzelf altijd het idee te willen hebben dat hij beter wordt, dat er ontwikkeling zit in de muziek. Ambitieus. Dat is het. Arrogant, misschien. Het enige wat niet bepaald chique is is dat hij namen van collega's noemt, maar goed.
quote:Op maandag 1 mei 2006 22:48 schreef Tobbes het volgende:
Hier ben ik dan.
Kane is tof maar dat doet er niet toe.
Doet het feit dat Dinand het zegt er iets toe? Maakt dat het arrogant? Of maakt de tekst Dinand arrogant? Dinand weet wat hij wil en zegt wat hij denkt.
En heeft hij hier nu niet gewoon gelijk? Hij is gewoon ambitieus. Hij geeft aan voor zichzelf altijd het idee te willen hebben dat hij beter wordt, dat er ontwikkeling zit in de muziek. Ambitieus. Dat is het. Arrogant, misschien. Het enige wat niet bepaald chique is is dat hij namen van collega's noemt, maar goed.
Het maakt mij niet uit wat hij van andere bands vindt. Smaken verschillen. Maar ik viel echt van mijn stoel toen ik las 'Ik pas voor die herhaling.' en 'Daarom willen we iets anders maken, dat weer een hele stap verder is.' Ik dacht juist van de week toen ik de laatste hit hoorde van Kane 'Tjonge, het is ook altijd dezelfde bak met reverb reverb reverb: je hoort nauwelijks wat er gespeeld wordt'. Melodieus stelt het echt niets voor: het gaat maar een beetje op en neer en zo. Pure herhaling van eerdere zetten. En dan DAT zeggen... Pfffff... Kom dan MINSTENS met het hedendaagse Nederlandse equivalent van Strawberry Fields of zo. Maar zeg dit niet als je laatste single gewoon niets anders is dan 1 2 3 4 en gaan met alle gitaren (voor zover ik ze kan horen door de reverb).quote:Op maandag 1 mei 2006 22:48 schreef Tobbes het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |