abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37336673
quote:
Op woensdag 26 april 2006 19:21 schreef Entonie het volgende:
eigenlijk he..zou ik een hele tirade willen beginnen over hoe fout Kane en met name die droplul van een Dinand wel niet is. maar het heeft geen zin..daarom laat ik het bij dit:

Ach, als je Fok! als startpunt neemt kun je denk ik een heel eind komen . Mijn steun heb je in ieder geval
Tonight, I'm a rock 'n' roll star.
pi_37336969
Naast z'n schoenen lopen is voor hem geen kunst blijkbaar.
pi_37357225
"Als dat de toekomst van Kane is, dan kap ik ermee"

Heel erg graag
pi_37359344
Vroeger was ik fan van Kane, maar ik ben al een tijdje afgehaakt. Toen ik dit interview in de veronica gids las zat ik echt met open mond te lezen. Er waren wel meer uitspraken waarvan ik echt braakneigingen kreeg!

"Vorig jaar hebben we voor 40.000 man gespeeld op het Haagse Beatstad festival, samen met band as de Earring en Di-rect. Daar hebben wij één van de beste shows ever gedaan! We waren echt heel goed. En geloof me, er waren het afgelopen jaar genoeg shows waar ik dat niet over kan zeggen"

Dag Dinand....
pi_37359661
quote:
Op woensdag 26 april 2006 20:36 schreef Zanderrr het volgende:
De volgende Kane-plaat zal dus wel een of ander pretentieus gedrocht worden, een drie-dubbele concept-cd over Willem van Oranje of zo. "Hiermee moet het toch echt gaan lukken in The States, you know..."
Als je er een laagje psychedelica in gooit en Willempie op klompen wietrokend naar de hoeren laat gaan, zou het maar zo eens kunnen verkopen in de States.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  donderdag 27 april 2006 @ 22:11:23 #56
71333 BUG80
Stop making sense
pi_37360001
quote:
Op donderdag 27 april 2006 09:37 schreef Zwansen het volgende:
Over De Dijk heeft ie wel gelijk. Die teren al jarenlang op 1 nummer, zelfs Tarzan en Jane hebben meer hits.
Alsof dat maatgevend is Het is maar net wat je doel is natuurlijk. Dinand wil duidelijk nog steeds de wereld veroveren - en ergens vind ik dat wel wat hebben, in Nederland hebben we dat eigenlijk nooit. Maar als hij dan weer dit soort uitspraken doet...
pi_37364556
Dude, die gast denkt zeker dat ie he-le-maal gemaakt heeft hier in Nederland.

DREAM ON !!

Met alle respect: Kane heeft natuurlijk wel het een en ander bereikt in Nederland, maar vraag bijvoorbeeld eens aan een Duitser of een Brit wat ze van de muziek van Kane vinden...
Zullen ze je raar aan kijken.

Op Paaspop heb ik De Dijk, Intwine, Racoon en nog wat Nederlandse bands live gezien.
Die zie ik 10.000 keer liever dan die arrogante kwal van een Dinand
Don't shoot me, i'm just the guitar player
HOME
OTOO
  vrijdag 28 april 2006 @ 00:35:08 #58
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_37364592
Laat die Woesthof nog maar eens terugkomen als ie heeft leren zingen
In zijn pogingen om Bono te imiteren, verpest ie sowieso z'n stem
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 28 april 2006 @ 01:22:47 #59
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_37365457
omg wat is Dinand toch triest, eerst voelt hij zich te groot voor her clubcircuit hier in Nederland en nu dit
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 28 april 2006 @ 01:29:55 #60
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_37365565
Dinand van Kane is een janksmoel..... ook een juweeltje vool kane gebash, voor de liefhebbers
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Trouwste user 2022 vrijdag 28 april 2006 @ 01:39:49 #61
7889 tong80
Spleenheup
pi_37365726
Legendarisch topic idd

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 28 april 2006 @ 01:41:15 #62
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_37365752
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 01:39 schreef tong80 het volgende:
Legendarisch topic idd

Heb je een nog grotere hekel aan meneer Woesthoff dan aan Blof
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
  Trouwste user 2022 vrijdag 28 april 2006 @ 01:43:58 #63
7889 tong80
Spleenheup
pi_37365787
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 01:41 schreef Wickedangel het volgende:

[..]

Heb je een nog grotere hekel aan meneer Woesthoff dan aan Blof
Nee, er zijn grenzen

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 28 april 2006 @ 12:09:26 #64
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_37372419
Hee, hee... we zijn toch nog niet klaar met Kane bashen? The show must go on!
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
  vrijdag 28 april 2006 @ 12:26:41 #65
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_37372819
quote:
Op donderdag 27 april 2006 09:37 schreef Zwansen het volgende:
Over De Dijk heeft ie wel gelijk. Die teren al jarenlang op 1 nummer, zelfs Tarzan en Jane hebben meer hits.
Toch typisch dan dat De Dijk met niet minder dan tien nummers aan Tournament: Beste Nederpop nummer 2006 heeft bijgedragen. En ik durf te wedden dat je ze allemaal kunt meebrullen.

Ik ben absoluut geen fan van De Dijk, laat dat duidelijk zijn, maar ik respecteer ze wel.
  vrijdag 28 april 2006 @ 12:27:38 #66
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_37372847
Maar goed, ontopic: Kane Dinand Bløf
  vrijdag 28 april 2006 @ 12:42:06 #67
126098 VaderJacob
Ik krijg nog geld van je!!
pi_37373201
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 12:27 schreef Frollo het volgende:
Maar goed, ontopic: Kane Dinand Bløf
Je vergeet Talpa

Maar inderdaad, als je zulk soort uitspraken doet (hoe goed/slecht je zelf ook bent) vind ik dat een beetje jammer.

Nou luister ik ook niet naar blof en acda en de munnik maargoed. dat moet ieder voorzich weten natuurlijk.
Maar jongens ik heb geen geld... tis echt waar!!
  vrijdag 28 april 2006 @ 12:52:52 #68
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_37373503
Ik begrijp ook niet echt waarom hij nou juist allemaal bands noemt die in het Nederlands zingen, terwijl hij met Kane zelf Engelstalig (of.. iets dat er voor moet doorgaan) werk brengt.

En het is nou ook niet echt dat Kane zulke vernieuwende muziek maakt. 't Is gewoon een carbonpapier-band die de grote buitenlandse voorbeelden na-aapt en in die zin vind ik Blof of Acda en de Munnik zelfs origineler.
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
  zaterdag 29 april 2006 @ 16:20:52 #69
13706 Danzig
Dirty Black Summer
pi_37404869
Eerlijk is eerlijk, hij heeft wel gelijk, Acda en de Munnik is voor een liedje ok om naar te luisteren maar een hele cd is een marteling. De Dijk heeft een aantal leuke nummers gemaakt maar dat was in een ver verleden. En last but not least Van Dik Hout, nooit begrepen waarom die band zo populair is, gejatte middle of the road gitaarrifjes met de meest verschrikkelijk teksten uit de Nederlandse pophistorie.
schorriemorie
  zaterdag 29 april 2006 @ 16:27:30 #70
126098 VaderJacob
Ik krijg nog geld van je!!
pi_37405011
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 16:20 schreef Danzig het volgende:
Eerlijk is eerlijk, hij heeft wel gelijk, Acda en de Munnik is voor een liedje ok om naar te luisteren maar een hele cd is een marteling. De Dijk heeft een aantal leuke nummers gemaakt maar dat was in een ver verleden. En last but not least Van Dik Hout, nooit begrepen waarom die band zo populair is, gejatte middle of the road gitaarrifjes met de meest verschrikkelijk teksten uit de Nederlandse pophistorie.
Ja maar hij heeft zelf zo weinig recht van spreken met ze eigen "muziek"!!
Maar jongens ik heb geen geld... tis echt waar!!
  zaterdag 29 april 2006 @ 16:31:29 #71
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_37405094
Kane sucks, en dat komt niet alleen door die Dinand, maar vooral die die bagger die ze produceren.
Dat ze niet 'doorbreken in het buitenland' heeft zo z'n reden: hun muziek deugt voor geen meter. Die buitenlanders boffen dat ze er geen last van hebben. Hier in Nederland zitten we aan die herrie vast. Of we willen of niet.
(Un)masking for the greater good.
pi_37470966
Hier ben ik dan.

Kane is tof maar dat doet er niet toe.

Doet het feit dat Dinand het zegt er iets toe? Maakt dat het arrogant? Of maakt de tekst Dinand arrogant? Dinand weet wat hij wil en zegt wat hij denkt.

En heeft hij hier nu niet gewoon gelijk? Hij is gewoon ambitieus. Hij geeft aan voor zichzelf altijd het idee te willen hebben dat hij beter wordt, dat er ontwikkeling zit in de muziek. Ambitieus. Dat is het. Arrogant, misschien. Het enige wat niet bepaald chique is is dat hij namen van collega's noemt, maar goed.
pi_37471048
quote:
Op maandag 1 mei 2006 22:48 schreef Tobbes het volgende:
Hier ben ik dan.

Doet het feit dat Dinand het zegt er iets toe? Maakt dat het arrogant? Of maakt de tekst Dinand arrogant? Dinand weet wat hij wil en zegt wat hij denkt.

En heeft hij hier nu niet gewoon gelijk? Hij is gewoon ambitieus. Hij geeft aan voor zichzelf altijd het idee te willen hebben dat hij beter wordt, dat er ontwikkeling zit in de muziek. Ambitieus. Dat is het. Arrogant, misschien. Het enige wat niet bepaald chique is is dat hij namen van collega's noemt, maar goed.
hahahaha
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
pi_37471074
quote:
Hier ben ik dan.

pi_37471643
quote:
Het maakt mij niet uit wat hij van andere bands vindt. Smaken verschillen. Maar ik viel echt van mijn stoel toen ik las 'Ik pas voor die herhaling.' en 'Daarom willen we iets anders maken, dat weer een hele stap verder is.' Ik dacht juist van de week toen ik de laatste hit hoorde van Kane 'Tjonge, het is ook altijd dezelfde bak met reverb reverb reverb: je hoort nauwelijks wat er gespeeld wordt'. Melodieus stelt het echt niets voor: het gaat maar een beetje op en neer en zo. Pure herhaling van eerdere zetten. En dan DAT zeggen... Pfffff... Kom dan MINSTENS met het hedendaagse Nederlandse equivalent van Strawberry Fields of zo. Maar zeg dit niet als je laatste single gewoon niets anders is dan 1 2 3 4 en gaan met alle gitaren (voor zover ik ze kan horen door de reverb).
Arrogantie mag, maar dan moet het niet misplaatst zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')