SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe is normaal man...
vin het lief dat je aan me denkt... maar ranGen was zooo saaiquote:Op donderdag 27 april 2006 11:09 schreef teh-Rammie het volgende:
Skijf, ik zat onder de douche en opeens dacht ik bij mijzelf: "Waarom zit/zat jij in godsnaam in de crew? En waarom hebben ze jou erin gelaten?"
![]()
![]()
![]()
Ja, want wij hebben een bad-douche-combo. Ik zat dus in bad, ónder de douche. wat een save. Maar... iedereen denkt toch altijd aan skijf?quote:Op donderdag 27 april 2006 11:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Onder de douche "zitten"? niet dat ik dat nooit doe
En dan aan skijf denken![]()
Ah, ja. Ik begrijp het volkomen. Mijn dank.quote:Op donderdag 27 april 2006 14:17 schreef skive het volgende:
[..]
vin het lief dat je aan me denkt... maar ranGen was zooo saai
had het wel gezien dus ik dacht van ik volg advies op van jullie en ga lekker NIET ranGen.
maar ik houd niet van stilzitten dus ging ik wat "nuttigs" doen... nja tis iig leuk
who cares tis koninginnennach, zuipen tot je neer valtquote:Op vrijdag 28 april 2006 19:20 schreef TrustNo het volgende:
Omerta down ? , de NL versie
keek*quote:Op maandag 1 mei 2006 16:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
*verkapte kijk mij is snel ranken post*
Kun je nagaanquote:Op maandag 1 mei 2006 17:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
pff jij bent niet eens een echte vaffan![]()
Dat idee heb ik ookquote:Op maandag 1 mei 2006 22:57 schreef DeHovenier het volgende:
Dit topic vervuilt m'n MyAT
Niks aan te doen
mja als je faalt in het echte leven ga je ranGen toch Hipkillerquote:Op maandag 1 mei 2006 23:01 schreef Bergie88 het volgende:
pff, twee jaar terug speelde ik dit spel, was er binnen een week al op uit gekeken, beetje saai en jammer dat het nog steeds bestaat
'Jammer dat het nog bestaat'quote:Op maandag 1 mei 2006 23:01 schreef Bergie88 het volgende:
pff, twee jaar terug speelde ik dit spel, was er binnen een week al op uit gekeken, beetje saai en jammer dat het nog steeds bestaat
Haha, iemand snel op z'n teentjes getrapt. Je leeft zeker in je Omerta wereldje.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:55 schreef DaFan het volgende:
[..]
'Jammer dat het nog bestaat'
Waarom reageer je überhaupt, kneus. 18 jaar geleden werd je geboren, jammer dat je nog bestaat.
Ja klopt ik speel al 6 maanden niet meer en blijf nogal lang hangen in dat soort spelletjes.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 07:27 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
Haha, iemand snel op z'n teentjes getrapt. Je leeft zeker in je Omerta wereldje.
Zeikwijf,quote:Op dinsdag 2 mei 2006 07:27 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
Haha, iemand snel op z'n teentjes getrapt. Je leeft zeker in je Omerta wereldje.
ik speel niet zoveel meer als ik deed hoorquote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:57 schreef skive het volgende:
[..]
mja als je faalt in het echte leven ga je ranGen toch Hipkiller![]()
paultjequote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:17 schreef Tomasso het volgende:
Jaaaaaa, ik ben er namelijk weer eens
Met mij erbij is het altijd gezellig![]()
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:09 schreef Gabez het volgende:
DaFan lekker diertje van me
Weet je nog de tijd dat we het samen warm van binnen kregen?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:38 schreef Tomasso het volgende:
Wat een liefde hier
Krijg het helemaal warm van binnen
Weet je nog de tijd dat ik altijd wat warms in jou moest steken van jou om het warm te krijgen?quote:Op woensdag 3 mei 2006 02:02 schreef teh-Rammie het volgende:
[..]
Weet je nog de tijd dat we het samen warm van binnen kregen?![]()
quote:Op woensdag 3 mei 2006 02:02 schreef teh-Rammie het volgende:
[..]
Weet je nog de tijd dat we het samen warm van binnen kregen?![]()
Volgende week denk ikquote:
Been there, done that.quote:Op woensdag 3 mei 2006 13:12 schreef jorryt het volgende:
Nee, ben ik al geweest... Ik ben nu op weg naar Titan, vandaar de lag van 1 uur en 31 minuten
quote:Op maandag 8 mei 2006 17:56 schreef DaFan het volgende:
Moet je s proberen van 12 uur 's middags tot 7 uur 's ochtends te ranken 2 dagen erna.
Ik ging bijna van mn stokje toen ik opstond
En om 2 uur de nacht:quote:Op maandag 8 mei 2006 18:05 schreef Gabez het volgende:
reset's : The Good Old Days
Ga huilen, ofzo?quote:Op maandag 8 mei 2006 19:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Omfg speel je nog .nl ook..
waar gaat het heen met de wereld..
Ja deed het tijdje terug wel, maar vond het toen ineens niet boeiend meer. Ranken gaat gewoon te traag...geen geduld voor.quote:Op maandag 8 mei 2006 20:03 schreef DaFan het volgende:
[..]
Haha
Feli met je wagen he
2.0 speelde jij toch ook SU?
ik kreeg het advies om maar gewoon een nieuwe account te starten.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Omdat die fast ranken dus ook snel hoog en sterk zijn ofzo
Klik na het oppakken nog maar eens op Misdaad/Crime, dan kan je zien hoe lang je in de bak zit. Hoe hoger je rang is hoe langer je moet zitten als je opgepakt bent (maar hoe lager de kans dat je überhaupt wordt opgepakt).quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:12 schreef jorienvdherik het volgende:
Je bent opgepakt door de politie!
Klik hier om jezelf uit te kopen voor $250
na een beroving maar 2 minuten later mag ik het nog is proberen. is toch vreemd
Been there, done thatquote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:43 schreef Gabez het volgende:
Mooie contradictie, je moet snel ranken om een familie in te mogen, maar als je dan doorgaat en binnen 3 weken Brug bent, dan cheat je en krijg je een admin kill...
Dat was een grapje hoop ik?quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:38 schreef DeHovenier het volgende:
De oude mannen kunnen het allemaal niet bijhouden
Pfiewquote:
Maar neeee dat kan niet meer omdat je nu een familiequote:Op donderdag 11 mei 2006 21:40 schreef Gabez het volgende:
misschien wel leuk idd DaFan om gewoon dan de eerste 50 uur keihard te gaan, BF te kopen en dan 1 dag aan een stuk slapen en offline blijven....
doodgaan als #1 ownd welquote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:03 schreef teh-Rammie het volgende:
De tijden dat ik op #1 stond.....
Al was het maar voor een minuutjes ofzo![]()
Ga ergens anders huilenquote:Op maandag 1 mei 2006 17:19 schreef Cart_man het volgende:
Klotefamilie was dat, joh.
Ja dan moet je geen Omerta doenquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:12 schreef jorienvdherik het volgende:
tijd niet meer gespeeld, wil wat meer doen dan saai klikken op hotdog kraam roven of juwelier beroven
www.legendofares.comquote:
Ik heb Morrowind nooit gespeeldquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:03 schreef DeHovenier het volgende:
Ik kan OBL niet eens spelen![]()
Morrowind is ook koel
Geilquote:Op donderdag 18 mei 2006 15:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik dacht dat ik goed opgelet had hoever dat mogelijk is met een halfnaakte Gabez naast je in bed
Hij is dus gister verhuisd hequote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:56 schreef Gabez het volgende:
Basjuh _o_ wanneer is er een meet in alkmaar bij jou thuis
Als het niet te ver is (200 meter) dan kom ik welquote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:48 schreef DeHovenier het volgende:
Pics!
Mits wallhackquote:Op maandag 22 mei 2006 12:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
cheat0r
Ga die wereld uitquote:Op woensdag 24 mei 2006 01:11 schreef DarkmanXXX het volgende:
Ga die wereld uit
1 seconde en reis snel door die wereld uit
Waar is dat vanquote:Op woensdag 24 mei 2006 07:45 schreef skive het volgende:
[..]
Ga die wereld uit
Een seconde en kijk goed rond in ons paradijs
En vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt
quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:07 schreef skive het volgende:
[..]
ik ken alleen het zuiderpark![]()
yasha is een helsdinG![]()
zuiderpark is da bombquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:07 schreef skive het volgende:
[..]
ik ken alleen het zuiderpark![]()
yasha is een heldinG![]()
HET IS IEFOWquote:Op donderdag 25 mei 2006 00:39 schreef iefow het volgende:
[..]
zuiderpark is da bomballeen dat rare beeld van die bizon is maar net niks
nee, het stadion ligt nog in het zuiderparkquote:Op donderdag 25 mei 2006 02:01 schreef hipkiller het volgende:
zuiderpark is het voetbal stadion van ADO den haag![]()
Ik dacht dat ie was weggelopenquote:Op donderdag 25 mei 2006 15:10 schreef skive het volgende:
[..]
nee, het stadion ligt nog in het zuiderpark
Zou ik ook doen als ADO in je moet spelenquote:
Weet niks van ADO, maar ik weet wel dat ik ze niet lief vindquote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:03 schreef DeHovenier het volgende:
Een mysterie
Is het voetbalstadion van ADO niet genoeg dan
Sraks wil je het hebben over welk kleur lipstick je staat
Ben jij een forse neger? Ik denk niet dat je anders veel kans maaktquote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:11 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Niet?
Weer een illusie verdwenen
Puur natuur
gast man wat dan?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:52 schreef Wouser het volgende:
Ik heb het een tijdje gespeelt 3 maande ofzo toen was ik gf en met lkkr veel geld en bullets en toen heb ik 1 familie helemaal alleen kapotgeknaldwas dikke pret jong
en een spammail dat ik daarna kreeg op mijn mail stond er echt van te kijken
Ik ga van Don + Successor uit.quote:Op zondag 28 mei 2006 11:54 schreef White__Tiger het volgende:
Ach één familie helemaal kapot knallen is wel knap met steeds een uur tussen de kills :p.
Ps. ik leef nog steeds :d
Start date 02-01-2006 07:52:33
Rank Pickpocket
Was een one man actionquote:Op zondag 28 mei 2006 11:29 schreef DaFan het volgende:
En waarschijnlijk nog GF van een of andere kutalliantie ofzo, anders word je nooit GF maar gewoon ergens ondertussen afgeschoten omdat je je zo misdragen hebt met je familie
en nee ik pats nietquote:Op zondag 28 mei 2006 09:38 schreef White__Tiger het volgende:
Een echt GF komt niet zo patsen in een zeer serieus topic als dit.
WhiteTiger is al dood.quote:Op zondag 28 mei 2006 11:59 schreef Gabez het volgende:
Your detectives are hoe gaat dat zinnetje ook al weer for White Tiger xD
Familie die in een alliantie zit*quote:Op zondag 28 mei 2006 12:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Familie schat familie.. tis omerta niet ogame
kvk tienenquote:Op woensdag 31 mei 2006 01:46 schreef DarkmanXXX het volgende:
Omerta is een verrijking in ieders leven, aangezien je elke dag dat je er mee in contact komt, weer een andere wijze levensles voor de kiezen krijgt.
Zo weet ik nu bijvoorbeeld door Omerta dat Kvk Tienen de grootste en populairste club van België is. Het lijkt een futiliteit, maar denk er maar eens goed over na.
0 dus?quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:13 schreef Gabez het volgende:
kvk tienen staat voor de helft van je score in triviant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |