mja als je faalt in het echte leven ga je ranGen toch Hipkillerquote:Op maandag 1 mei 2006 23:01 schreef Bergie88 het volgende:
pff, twee jaar terug speelde ik dit spel, was er binnen een week al op uit gekeken, beetje saai en jammer dat het nog steeds bestaat
'Jammer dat het nog bestaat'quote:Op maandag 1 mei 2006 23:01 schreef Bergie88 het volgende:
pff, twee jaar terug speelde ik dit spel, was er binnen een week al op uit gekeken, beetje saai en jammer dat het nog steeds bestaat
Haha, iemand snel op z'n teentjes getrapt. Je leeft zeker in je Omerta wereldje.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:55 schreef DaFan het volgende:
[..]
'Jammer dat het nog bestaat'
Waarom reageer je überhaupt, kneus. 18 jaar geleden werd je geboren, jammer dat je nog bestaat.
Ja klopt ik speel al 6 maanden niet meer en blijf nogal lang hangen in dat soort spelletjes.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 07:27 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
Haha, iemand snel op z'n teentjes getrapt. Je leeft zeker in je Omerta wereldje.
Zeikwijf,quote:Op dinsdag 2 mei 2006 07:27 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
Haha, iemand snel op z'n teentjes getrapt. Je leeft zeker in je Omerta wereldje.
ik speel niet zoveel meer als ik deed hoorquote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:57 schreef skive het volgende:
[..]
mja als je faalt in het echte leven ga je ranGen toch Hipkiller![]()
paultjequote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:17 schreef Tomasso het volgende:
Jaaaaaa, ik ben er namelijk weer eens
Met mij erbij is het altijd gezellig![]()
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:09 schreef Gabez het volgende:
DaFan lekker diertje van me
Weet je nog de tijd dat we het samen warm van binnen kregen?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:38 schreef Tomasso het volgende:
Wat een liefde hier
Krijg het helemaal warm van binnen
Weet je nog de tijd dat ik altijd wat warms in jou moest steken van jou om het warm te krijgen?quote:Op woensdag 3 mei 2006 02:02 schreef teh-Rammie het volgende:
[..]
Weet je nog de tijd dat we het samen warm van binnen kregen?![]()
quote:Op woensdag 3 mei 2006 02:02 schreef teh-Rammie het volgende:
[..]
Weet je nog de tijd dat we het samen warm van binnen kregen?![]()
Volgende week denk ikquote:
Been there, done that.quote:Op woensdag 3 mei 2006 13:12 schreef jorryt het volgende:
Nee, ben ik al geweest... Ik ben nu op weg naar Titan, vandaar de lag van 1 uur en 31 minuten
quote:Op maandag 8 mei 2006 17:56 schreef DaFan het volgende:
Moet je s proberen van 12 uur 's middags tot 7 uur 's ochtends te ranken 2 dagen erna.
Ik ging bijna van mn stokje toen ik opstond
En om 2 uur de nacht:quote:Op maandag 8 mei 2006 18:05 schreef Gabez het volgende:
reset's : The Good Old Days
Ga huilen, ofzo?quote:Op maandag 8 mei 2006 19:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Omfg speel je nog .nl ook..
waar gaat het heen met de wereld..
Ja deed het tijdje terug wel, maar vond het toen ineens niet boeiend meer. Ranken gaat gewoon te traag...geen geduld voor.quote:Op maandag 8 mei 2006 20:03 schreef DaFan het volgende:
[..]
Haha
Feli met je wagen he
2.0 speelde jij toch ook SU?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |