ik kreeg het advies om maar gewoon een nieuwe account te starten.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Omdat die fast ranken dus ook snel hoog en sterk zijn ofzo
Klik na het oppakken nog maar eens op Misdaad/Crime, dan kan je zien hoe lang je in de bak zit. Hoe hoger je rang is hoe langer je moet zitten als je opgepakt bent (maar hoe lager de kans dat je überhaupt wordt opgepakt).quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:12 schreef jorienvdherik het volgende:
Je bent opgepakt door de politie!
Klik hier om jezelf uit te kopen voor $250
na een beroving maar 2 minuten later mag ik het nog is proberen. is toch vreemd
Been there, done thatquote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:43 schreef Gabez het volgende:
Mooie contradictie, je moet snel ranken om een familie in te mogen, maar als je dan doorgaat en binnen 3 weken Brug bent, dan cheat je en krijg je een admin kill...
Dat was een grapje hoop ik?quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:38 schreef DeHovenier het volgende:
De oude mannen kunnen het allemaal niet bijhouden
Pfiewquote:
Maar neeee dat kan niet meer omdat je nu een familiequote:Op donderdag 11 mei 2006 21:40 schreef Gabez het volgende:
misschien wel leuk idd DaFan om gewoon dan de eerste 50 uur keihard te gaan, BF te kopen en dan 1 dag aan een stuk slapen en offline blijven....
doodgaan als #1 ownd welquote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:03 schreef teh-Rammie het volgende:
De tijden dat ik op #1 stond.....
Al was het maar voor een minuutjes ofzo![]()
Ga ergens anders huilenquote:Op maandag 1 mei 2006 17:19 schreef Cart_man het volgende:
Klotefamilie was dat, joh.
Ja dan moet je geen Omerta doenquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:12 schreef jorienvdherik het volgende:
tijd niet meer gespeeld, wil wat meer doen dan saai klikken op hotdog kraam roven of juwelier beroven
www.legendofares.comquote:
Ik heb Morrowind nooit gespeeldquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:03 schreef DeHovenier het volgende:
Ik kan OBL niet eens spelen![]()
Morrowind is ook koel
Geilquote:Op donderdag 18 mei 2006 15:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik dacht dat ik goed opgelet had hoever dat mogelijk is met een halfnaakte Gabez naast je in bed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |