Die grilsmaak in de saus is idd het ranzigequote:Op woensdag 26 april 2006 17:41 schreef Hugster het volgende:
[..]
De grilsmaak zit in de saus.
Rubber flebbertje bacon erop.
Zeer matige kaas..
Ach hij is voor drenthenaren. Ik heb vandaag zn opvolger er op gezet btwquote:Op woensdag 26 april 2006 17:44 schreef BaraCuda het volgende:
Als je op zo'n trage golf moet wachten als je dood ligt te bloeden weet je zeker dat je de pijp uit gaat
[..]
Die grilsmaak in de saus is idd het ranzige
en een veel te grote plak tomaat waardoor heel je burger koud is![]()
wablief?quote:Op woensdag 26 april 2006 17:45 schreef ijsmeis het volgende:
sie-watte?
met ribbeltjesquote:
Niks mis metquote:Op woensdag 26 april 2006 17:47 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
met ribbeltjes
maar, nee bedankt ... zuipen, drugs, ala ... maar geen frikandel
Wat een lulkoek eh?quote:
Daar zit toch helemaal niemand op te wachtenquote:Op woensdag 26 april 2006 17:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wat een lulkoek eh?
BaraCuda, plaats jij dan eens een foto van je pikEens zien of je preuts bent.
quote:De eerste frikandel werd in 1954 gelanceerd in Dordrecht. Slagersknecht Gerrit de Vries maakte gehaktballen die hij aan de horeca verkocht. Door een wijziging in de Warenwet moest hij zijn product, dat in de smaak viel bij zijn klanten, veranderen. Zijn oplossing was de vorm maar niet het recept te wijzigen: van de bal maakte hij een worst.
Er werd wel eens gesuggereerd dat er van alles en nog wat in een frikandel zou zitten: slachtafval, uiers, koeienogen en vet. Moderne producenten moeten daar echter niets van weten. In de moderne frikandel vind je kippenvlees dat achterbleef op de karkas na het fileren (40 %), een kwart is varkensvlees; sommige producenten voegen paardenvlees toe. De rest is water, paneermeel, bindmiddel, kruiden, uien en smaakversterkers.
Ja hallo, ikkequote:Op woensdag 26 april 2006 17:50 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Daar zit toch helemaal niemand op te wachten
Het is aan Bara gericht poepiequote:Op woensdag 26 april 2006 17:52 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Oja, joh?
Nou, Hug ... go! (ik kijk wel effe niet)
quote:Op woensdag 26 april 2006 17:55 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Jij mag wel even voor me invallen hoor![]()
WAT IS ER GODVERDEGODVER MIS MET DRENTHENAREN??!!??quote:Op woensdag 26 april 2006 17:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ach hij is voor drenthenaren. Ik heb vandaag zn opvolger er op gezet btwop dezelfde locatie
je oude woonplaats staat in het PTA straatnamentopicquote:Op woensdag 26 april 2006 18:07 schreef vlad het volgende:
[..]
WAT IS ER GODVERDEGODVER MIS MET DRENTHENAREN??!!??![]()
friezen
![]()
zo, dat lucht op![]()
![]()
![]()
Zeppelinstraatquote:Op woensdag 26 april 2006 18:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je oude woonplaats staat in het PTA straatnamentopic
Boehoequote:Op woensdag 26 april 2006 18:15 schreef Alexxxxx het volgende:
EN NOU GODVERDOMME LIEF DOEN STELLETJE KUTPAUPERS
dankjequote:Op woensdag 26 april 2006 18:15 schreef hermandeperman het volgende:
En BoJo heeft gelijk
Dat zie ik zo wel als ik de super inloopquote:
je vind het wel leuk om voor je huisgenoot te koken ?quote:Op woensdag 26 april 2006 18:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat zie ik zo wel als ik de super inloopM'n huisgenoot is er niet dus ik moet voor mezelf koken, en als ik errrrrrrrrrgens een hekel aan heb
Nee, voor 2 man lulloquote:Op woensdag 26 april 2006 18:21 schreef BoJo het volgende:
[..]
je vind het wel leuk om voor je huisgenoot te koken ?![]()
rookiequote:
Het is mn boomknuffelbloemetjesstrooi-image he?quote:Op woensdag 26 april 2006 18:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
't droop er alleen vanaf dat je niet serieus was
je discrimineerdquote:
als je niks relevants te melden hebt, wil je me dan niet quoten? Dankje.quote:Op woensdag 26 april 2006 18:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Taalpurisme
Stamppotquote:Op woensdag 26 april 2006 18:22 schreef vlad het volgende:
[..]
rookie![]()
ik leef alweer 4 maanden op stampotvandaag was het spinazie stampot van appie
![]()
Absoluutquote:Op woensdag 26 april 2006 18:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het is mn boomknuffelbloemetjesstrooi-image he?
Ja, voor 1 persoon koken suckt big timequote:Op woensdag 26 april 2006 18:25 schreef BoJo het volgende:
[..]
dus je vind het niet leuk om voor jezelf te koken maar wel voor 2 mannen![]()
quote:Op woensdag 26 april 2006 18:26 schreef BoJo het volgende:
[..]
als je niks relevants te melden hebt, wil je me dan niet quoten? Dankje.
zal ik jullie al voorbereiden op a.s. November? Dan horen jullie dagelijks mijn strubbelingen van het voor het eerst zelfstandig wonenquote:Op woensdag 26 april 2006 18:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja, voor 1 persoon koken suckt big time
En met z'n 2en koken is ook veel gezwelliger
Nee, ik heb gewoon weinig met je.quote:Op woensdag 26 april 2006 18:25 schreef vlad het volgende:
[..]
je discrimineerd![]()
dus als het aan jou ligt ben ik eeuwig n00b?![]()
Je gaat zeker nog vaak bij moeders eten of niet?quote:Op woensdag 26 april 2006 18:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
zal ik jullie al voorbereiden op a.s. November? Dan horen jullie dagelijks mijn strubbelingen van het voor het eerst zelfstandig wonen![]()
Ga jij dan een vriendin zoeken?quote:Op woensdag 26 april 2006 18:26 schreef BoJo het volgende:
[..]
als je niks relevants te melden hebt, wil je me dan niet quoten? Dankje.
Dat zal toch welquote:Op woensdag 26 april 2006 18:30 schreef hermandeperman het volgende:
Ik ga eens checken of ze nog hamburgers en broodjes hebben bij de Edah
vast wel denk ikquote:Op woensdag 26 april 2006 18:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je gaat zeker nog vaak bij moeders eten of niet?![]()
En dan hoef je tenminste de deur van je slaapkamer niet meer op slot te doen![]()
Yeah right. Standaard reactie.quote:Op woensdag 26 april 2006 18:31 schreef BoJo het volgende:
[..]
Beetje jammer die reactie weer![]()
Met elke post bewijs je weer eens hoe oer dom je bent.![]()
Oh ja, mijn mamma, goede DJ is datquote:Op woensdag 26 april 2006 18:32 schreef ook_gek het volgende:
zo ik flikker zo in slaap zo moe ben ik. Moet ik god domme nog uit eten ook zo omdat mijn mama jarig is. PFFFF heb er nu al geen zin in![]()
topic:quote:Op woensdag 26 april 2006 18:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
zal ik jullie al voorbereiden op a.s. November? Dan horen jullie dagelijks mijn strubbelingen van het voor het eerst zelfstandig wonen![]()
nee dat kan ik al, en alleen mijn zwarte kleding want derest weet ik niet of het bijelkaar kan zonder dat het alles gaat verkleurenquote:Op woensdag 26 april 2006 18:39 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
topic:
Hoe zet ik de wasmachine aan???![]()
ja collega was het maandag vergeten (ik zat beetje in tijdnood) dus heb ik hem gisteren zelf pas op de bus kunnen doenquote:
nieuw topic:quote:Op woensdag 26 april 2006 18:43 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee dat kan ik al, en alleen mijn zwarte kleding want derest weet ik niet of het bijelkaar kan zonder dat het alles gaat verkleuren![]()
ik heb nog nooit gestrekenquote:Op woensdag 26 april 2006 18:53 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
nieuw topic:
Welke stand moet mijn strijkijzer![]()
![]()
daar wonen er genoeg van in amsterdamquote:Op woensdag 26 april 2006 18:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik zie je er boor aan een huishoudster te nemen
die keren op vakantie en toen m'n ouders op vakantie waren (altijd in de zomer dus) klopte ik eerst mijn kleding uit wat uit de wasmaschine kwam en dan gelijk goed ophangen om te drogen. Helemaal geen strijkijzer nodigquote:Op woensdag 26 april 2006 18:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik zie je er boor aan een huishoudster te nemen
niet alle buitenlanders zijn vrouwelijkquote:
zou maar beginnen danquote:
Ikea kasten keuken.quote:Op woensdag 26 april 2006 11:12 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja ik had dat 3d home architect.... maar goed gisteren even snel wat inelkaar geflanst, had me alleen aan de maten gehouden om een beeld te krijgen.![]()
Ach geloof het wel... ik zit te dubben over hoe en wat met de keuken. Aangezien het een open keuken is in een redelijke kleine woonkamer moet ik iets vinden wat niet te veel op een keuken lijkt zeg maar
Iets wat bij derest past![]()
Hmm ik moet nog wat zooi hebben.quote:Op woensdag 26 april 2006 13:18 schreef Mukie het volgende:
[..]
Erm ff denken:
Gelicenseerd verkoper voor 3d max en viz, alsook trainingen in gedaan.
Lesgegeven aan architecten in autocad, mechinical desktop etc.
mwah een beetje
Vladquote:
me tooquote:
enigskind en ouders die niet al te vaak weg zijn helpt nietquote:
Top techniek is datquote:Op woensdag 26 april 2006 19:04 schreef BoJo het volgende:
[..]
enigskind en ouders die niet al te vaak weg zijn helpt niet
toen ik in Duitsland woonde werd het was en strijk werk ook voor je gedaan![]()
![]()
maar met mijn techniek hierboven beschreven, hoef je helemaal niet te strijken![]()
Nee LT98 (op de zaak)quote:
Het moet soms echt crisp zijnquote:Op woensdag 26 april 2006 19:04 schreef BoJo het volgende:
[..]
enigskind en ouders die niet al te vaak weg zijn helpt niet
toen ik in Duitsland woonde werd het was en strijk werk ook voor je gedaan![]()
![]()
maar met mijn techniek hierboven beschreven, hoef je helemaal niet te strijken![]()
dan ga je naar de winkel en koop je een nieuw shirtquote:
heldquote:Op woensdag 26 april 2006 19:08 schreef lipje het volgende:
[..]
dan ga je naar de winkel en koop je een nieuw shirt
quote:Op woensdag 26 april 2006 19:08 schreef lipje het volgende:
[..]
dan ga je naar de winkel en koop je een nieuw shirtde rest is voor de stomerij
mjah overhemden zijn wel een probleem... gelukkig draag ik die op vakantie zeldenquote:
Nee op vakantie niet nee, maar hadden we het daarover dan?quote:Op woensdag 26 april 2006 19:09 schreef BoJo het volgende:
[..]
mjah overhemden zijn wel een probleem... gelukkig draag ik die op vakantie zelden![]()
Maar goed straks zal ik er wel aan moeten geloven![]()
quote:Op woensdag 26 april 2006 19:15 schreef hermandeperman het volgende:
Je kunt nog beter je lul een week niet wassen dan een overhemd niet strijken
maar ik wel.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:15 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee op vakantie niet nee, maar hadden we het daarover dan?
ongestreken overhemden kunnen echt niet neequote:Op woensdag 26 april 2006 19:15 schreef hermandeperman het volgende:
Je kunt nog beter je lul een week niet wassen dan een overhemd niet strijken
dit topic bedoel je?quote:Op woensdag 26 april 2006 19:25 schreef Alexxxxx het volgende:
zo, ik heb een paar schitterende klasiekers op de foto gezet en ik zet ze lekker niet in het azijnzijktopic
juist welquote:Op woensdag 26 april 2006 19:25 schreef Alexxxxx het volgende:
zo, ik heb een paar schitterende klasiekers op de foto gezet en ik zet ze lekker niet in het azijnzijktopic
ik ben allergisch voor die dingenquote:Op woensdag 26 april 2006 17:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Mensen, we moeten allemaal een frikandel eten. Frikandellen verbroederen. Neem eesn een voorbeeld aan een firkandel dan: er zitten daar kippen, kalkoenen, paarden, vrakens, koeien in 1 klein staafje, en dat gaat goed. Dus, volg mijn goede voorbeeld, en zet nu ook de frituurpan aan!
nee man het "ik lig de hele dag in de bosjes voor een duur hotel in Delft/Nieuw Zeeland* en daarom mag ik iedereen afzeiekn die een auto op de foto zet die geen italiaanse sportwagen van bbouwjaar 2006 en een topsnelheid van boven de 250 km/h is"-topicquote:
oh dat topic heb ik even gemist denk ikquote:Op woensdag 26 april 2006 19:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee man het "ik lig de hele dag in de bosjes voor een duur hotel in Delft/Nieuw Zeeland* en daarom mag ik iedereen afzeiekn die een auto op de foto zet die geen italiaanse sportwagen van bbouwjaar 2006 en een topsnelheid van boven de 250 km/h is"-topic
*doorhalen wat niet van toepassing is
de comboquote:Op woensdag 26 april 2006 19:29 schreef BoJo het volgende:
[..]
er zit zoveel zooi in die dingen, weet je waar je precies allergisch voor bent dan?![]()
oe die is leukquote:Op woensdag 26 april 2006 19:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]vandaag niet.
Maar julie mogen er wel van genieten
[afbeelding]
gaaf... * BoJo kliktquote:Op woensdag 26 april 2006 19:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
wie de voorkant ook wil zien weet waar ie moet klikken
Lopen op hakken is in mijn ogen al heel knapquote:Op woensdag 26 april 2006 19:36 schreef Mukie het volgende:
oe en mag dit idd niet?
Autorijden met hoge hakken of slippers of blote voeten?
Wist ik nl niet
volgens mij zijn daar geen specifieke wetten voor!quote:Op woensdag 26 april 2006 19:36 schreef Mukie het volgende:
oe en mag dit idd niet?
Autorijden met hoge hakken of slippers of blote voeten?
Wist ik nl niet
quote:
mij is met rijles ooit verteld dat rijden met blote voeten niet mocht.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:48 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
volgens mij zijn daar geen specifieke wetten voor!
maar als ze denken dat je daardoor een gevaar oplevert krijg je een artikel 5 aan de broek![]()
Gelukkig hoeft dat tegenwoordig niet meer met Climat Controlquote:Op woensdag 26 april 2006 19:50 schreef BoJo het volgende:
ik ben een keer op vakantie aangehouden omdat ik zonder shirt reed in de auto (in Servie en Montenegro). Mocht blijkbaar ook niet, of ik liet teveel mensen schrikken denk ik![]()
mag hier ook niet officieel, net als dames officieel niet in bikini mogen autorijdenquote:Op woensdag 26 april 2006 19:50 schreef BoJo het volgende:
ik ben een keer op vakantie aangehouden omdat ik zonder shirt reed in de auto (in Servie en Montenegro). Mocht blijkbaar ook niet, of ik liet teveel mensen schrikken denk ik![]()
heb er tot op heden nog geen wet oid dergelijks over kunnen vinden maar dan denk ik dat ze het op artikel 5 gooien en je alsnog naaien ook al rij je helemaal goedquote:Op woensdag 26 april 2006 19:51 schreef lipje het volgende:
[..]
mij is met rijles ooit verteld dat rijden met blote voeten niet mocht.
ik moet dat ding nog steeds af laten vullenquote:Op woensdag 26 april 2006 19:52 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Gelukkig hoeft dat tegenwoordig niet meer met Climat Control![]()
paar dagen terug die van mij aangehad, mijn god wat kan dat ding het koud makenquote:Op woensdag 26 april 2006 19:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik moet dat ding nog steeds af laten vullen![]()
ik wilde hem er eerst uit laten halen aangezien ik hem toch nooit gebruik, maar nu het wat warmer werd en laatst mijn auto in de zon stond is het toch wel handig om hem eventjes aan te zettenquote:Op woensdag 26 april 2006 19:56 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
paar dagen terug die van mij aangehad, mijn god wat kan dat ding het koud maken![]()
Ben nog blij dat bij aankoop van die volvo climat control kapot wasWeer een reparatie van 1200 euro uitgespaard
![]()
Eruit halen?quote:Op woensdag 26 april 2006 20:02 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik wilde hem er eerst uit laten halen aangezien ik hem toch nooit gebruik, maar nu het wat warmer werd en laatst mijn auto in de zon stond is het toch wel handig om hem eventjes aan te zetten![]()
ik kan niet zo goed tegen airco.quote:Op woensdag 26 april 2006 20:03 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Eruit halen?Als het straks 35 graden buiten is dan snap je waarom je dat niet hebt gedaan
Moet ook zeggen dat Climat control veel fijner is dan aircoquote:
ik was je allang voorquote:Op woensdag 26 april 2006 20:08 schreef Alexxxxx het volgende:Schouderklopjes meldtopic deel 1
TF, pass jij het linkje in het F1 meet topic?
wannabee fiatquote:Op woensdag 26 april 2006 20:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik was nog research aan het plegen naar Bosmal
Jij zette de airco alleen maar aan met de koude/warme lucht regelknop alleen maar op z'n koudst?quote:Op woensdag 26 april 2006 20:08 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Moet ook zeggen dat Climat control veel fijner is dan airco![]()
Airco krijg je zo'n koude wind op je af, bij climat control kun je dat wat fijner afstemmen zodat je eigenlijk nergens last van hebt.
quote:Op woensdag 26 april 2006 20:14 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ah ben dus niet de enige die er een fiat in zag
Goed gezien hoorquote:Bijzonderheden: (ver?)bouwjaar 1995, is in principe een omgebouwde Fiat 126, zie ook http://www.bosmal.com
nog rotter dan wat ze al warenquote:Op woensdag 26 april 2006 20:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Fiat 126 + flex + stukje stof + Poolse fabrieksarbeiders = Bosmal
in joego heten die dingen strijkijzersquote:Op woensdag 26 april 2006 20:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik was nog research aan het plegen naar Bosmal
Nee, dan een Jpanase nep-miniquote:
weet jij toevallig een 126 cabrio te staan voor heel weinig?quote:Op woensdag 26 april 2006 20:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Fiat 126 + flex + stukje stof + Poolse fabrieksarbeiders = Bosmal
weer een italiaans modelquote:Op woensdag 26 april 2006 20:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, dan een Jpanase nep-mini
[afbeelding]
Kwam ik tegen bij rijles, na rijles kilometers terug gefiets om m er op te zettenMaar wel twee mooie foto's gemaakt
Mja, zn vorige auto zal nu wel te koop staan, maar waar weet ik nietquote:Op woensdag 26 april 2006 20:23 schreef vlad het volgende:
[..]
weet jij toevallig een 126 cabrio te staan voor heel weinig?ik wil er een als opknapper nu ik nog de mogelijkheid heb over een spuitcabine en werkplaats
![]()
geen idee, ik onthou liever de leuke dingenquote:Op woensdag 26 april 2006 20:31 schreef PeuRac het volgende:
hey Alexxxx hoevaak overkomt het je nu dat als je teruggaat omdat je iets zag, dat je voor niks fietst?
Kendequote:Op woensdag 26 april 2006 20:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Is dat zoIk vind m wel grappig, kon hem nog niet
zoek maar eens op autobianchi 112quote:Op woensdag 26 april 2006 20:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Is dat zoIk vind m wel grappig, kon hem nog niet
Hm, nu je het zegt ben ik inderdaad teruggegaan omdat ik dacht dat het een Autobianchi A112 wasquote:
Oh, ik zal even aan de RDW doorgeven dat de gegevens verkleerd staan in hun bestand.quote:Op woensdag 26 april 2006 20:41 schreef Googolplexian het volgende:
Of het is een Honda N360 (zeldzame klassieker)
[afbeelding]
quote:Op woensdag 26 april 2006 20:41 schreef Googolplexian het volgende:
Of het is een Honda N360 (zeldzame klassieker)
[afbeelding]
N600 zelfsquote:Op woensdag 26 april 2006 20:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh, ik zal even aan de RDW doorgeven dat de gegevens verkleerd staan in hun bestand.
lees het verhaal nou maarquote:
stond me iets van bij dat het al eens aangevraagd, en is ook aangevraagd maar niet gehonnereerdquote:Op woensdag 26 april 2006 20:55 schreef Googolplexian het volgende:
Honda
TF: Waar kan ik iemand nomineren voor een schouderklopje?
Ik zie beestjuh en Alf er niet tussenstaan
en modje Bluezz natuurlijk ook in Help Alf de zomer door!!!
(en SHE die het hele land door rijdt)
braniac is erop, redelijk vermakelijkquote:
quote:Op woensdag 26 april 2006 21:08 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
stond me iets van bij dat het al eens aangevraagd, en is ook aangevraagd maar niet gehonnereerd![]()
tot zover van achter de schermen![]()
Agressief mannetjequote:Op woensdag 26 april 2006 21:12 schreef Fugie het volgende:
ik ga ff doesjen ja, want ik stink naar zweet omdat ik in de sportschool met al die gewichten heb staan rammen
oja ik heb vandaag een m3 klem geparkeerdDie gast vond het echt niet tof, kwam die helemaal lijp de sportschool in, van wie is die opel #R##$@%. Dus ik zo, ja wat dan
Ja je heb me gvd ingeparkeerd $%#@$^#^. Toen ben ik maar even mijn auto gaan verzetten
156 GTAquote:Op woensdag 26 april 2006 21:18 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Joah, aan het bekijken wat de volgende auto gaat worden
Keuzes, keuzes...
Volkswagen Golf I cabrioquote:Op woensdag 26 april 2006 21:18 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Joah, aan het bekijken wat de volgende auto gaat worden
Keuzes, keuzes...
geen 3000GT?quote:Op woensdag 26 april 2006 21:21 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
tot nu toe staat TF's idee het hoogste de Coupe S2
achja zeeland/m3 dat is altijd een boeresjonniequote:Op woensdag 26 april 2006 21:14 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Agressief mannetje
Komt natuurlijk omdat hij net zijn spieren heeft lopen oppompen
Daarom juistquote:Op woensdag 26 april 2006 21:22 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja leuke auto maar die heb ik al gehad
Wat je zelf al zei, gewicht lijkt me niet echt positief... en al die elektronica die spoilers omhoog en omlaag moet doen en dat soort dingen kunnen volgens mij na 10 jaar niet meer fatsoenlijk werkenquote:
10 tot 12kquote:Op woensdag 26 april 2006 21:28 schreef Googolplexian het volgende:
Wat is je budget?
snel, exclusief enzoquote:Op woensdag 26 april 2006 21:34 schreef Googolplexian het volgende:
En wat zijn de eisen?
RWD of AWD en iets speciaals..quote:Op woensdag 26 april 2006 21:34 schreef Googolplexian het volgende:
En wat zijn de eisen?
quote:Op woensdag 26 april 2006 21:35 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik lees alles en je hebt al zo vaak herhaalt![]()
ja ik bedoelde het niet als irritatie ofzoquote:Op woensdag 26 april 2006 21:36 schreef BaraCuda het volgende:
[..]ja wel leuk dat iedereen het vraagt en hun mening geeft
![]()
Ja die wielspin in 3e versnelling is best kutquote:Op woensdag 26 april 2006 21:38 schreef BoJo het volgende:
[..]
ohja je wil per se rwd of awd
die 166 kunnen dan wel doorstrepen.![]()
1e type vind ik niet mooi eigenlijkquote:Op woensdag 26 april 2006 21:38 schreef Googolplexian het volgende:
weet nog wel ergens een snoei-oude Nissan 300Z te koop staan (Type I geloof ik)
4k eu ofzo
je moet ook vloeiend gas geven en niet gelijk stampenquote:Op woensdag 26 april 2006 21:39 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja die wielspin in 3e versnelling is best kut
Laatst in regen trok hij naar links bijna de vangrail in![]()
Gewoon bij 50 a 60km/h volgas geven en hij spint
ik google image op 300Z en wat vind ikquote:Op woensdag 26 april 2006 21:40 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
1e type vind ik niet mooi eigenlijk![]()
2e type weet ik niet precies wat ik daar van moet denkenals je een perfect exemplaar kan kopen lijkt het me geweldig
![]()
ongestelt.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:41 schreef Alexxxxx het volgende:
Lucille aan het postopkrikken
Banmeldtopic #16, Mailen voor een unban naar forum@fok.nl
quote:Op woensdag 26 april 2006 21:41 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik google image op 300Z en wat vind ik
[afbeelding]
Ja maar dan is het leukquote:Op woensdag 26 april 2006 21:44 schreef BoJo het volgende:
trouwens jij denkt niet dat met nat weer en RWD je achterkant je niet voorbij komt zetten bij volgas en nat ?![]()
m'n beste vriend heeft zo een Mustang uit 1996 om een lantaarnpaal gevouwenquote:Op woensdag 26 april 2006 21:45 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja maar dan is het leuk
m'n vito gooi ik in de regen ook dwars geweldig man
Mja vito valt helemaal dood als je achterwielen gaan spinnenquote:Op woensdag 26 april 2006 21:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
m'n beste vriend heeft zo een Mustang uit 1996 om een lantaarnpaal gevouwen![]()
Ja vanaf 850 zijn alle volvo's fwd op aantal na die zijn AWDquote:Op woensdag 26 april 2006 21:47 schreef Googolplexian het volgende:
is een Volvo V40 nou voorwiel aangedreven?
Heb een mooie zien staan (T5-R geel) voor 9k
die playboy shit, dat was toch wle vet eh boquote:Op woensdag 26 april 2006 21:45 schreef BoJo het volgende:
ik gaf in een Chrysler 300C hemi volgas bij het stoplicht 2 jaar geleden en toen kwam ook de achterkant mee![]()
![]()
dat je het nog weetquote:Op woensdag 26 april 2006 21:50 schreef Fugie het volgende:
[..]
die playboy shit, dat was toch wle vet eh bo
ik onthoud altijd de meest nutteloze dingenquote:Op woensdag 26 april 2006 21:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
dat je het nog weet![]()
ja soms mis ik het chauffeuren wel...![]()
een echte pimpzonnebril is de "Wings by Bausch & Lomb"quote:
ik vind deze anders ook aardig pimpquote:Op woensdag 26 april 2006 21:56 schreef lipje het volgende:
[..]
een echte pimpzonnebril is de "Wings by Bausch & Lomb"
http://autotelegraaf.nl/a(...)itelabel=autobedrijfquote:Op woensdag 26 april 2006 21:38 schreef spectrumanalyser het volgende:
is er hier iemand die een knappe witte 5deurs Sierra mk1 heeft ?![]()
zondag doe ik mee aan 'Valma Poetsdag' en eurhmmm ...
ik heb wel een witte 205 voor jequote:Op woensdag 26 april 2006 21:38 schreef spectrumanalyser het volgende:
is er hier iemand die een knappe witte 5deurs Sierra mk1 heeft ?![]()
zondag doe ik mee aan 'Valma Poetsdag' en eurhmmm ...
Was dat niet ManvanMariadienooitsexheeftgehad?quote:Op woensdag 26 april 2006 21:57 schreef Googolplexian het volgende:
wie was er ook alweer opzoek naar een goedkope Volvo 360 2.0?
Heb één gevonden voor 895 ¤
Youp?
das toch een rwd en zeldzaam? Iets voor Bara dusquote:Op woensdag 26 april 2006 22:14 schreef Googolplexian het volgende:
geen idee
er zijn (bijna) geen witte 5 deurs Sierra mk1's meerquote:Op woensdag 26 april 2006 22:02 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
http://autotelegraaf.nl/a(...)itelabel=autobedrijf
oh nee ... is geen MK1
nee dat niet.quote:Op woensdag 26 april 2006 22:31 schreef lipje het volgende:
niet gaan stappen?
VRIJDAGquote:
quote:Op woensdag 26 april 2006 22:52 schreef ook_gek het volgende:
nee goed slapen zo dat ik het hele weekend los kan![]()
Neequote:
quote:Op woensdag 26 april 2006 23:28 schreef hermandeperman het volgende:
Pulp fiction voor de 10e keer gezien ofzo![]()
![]()
![]()
Ik ookquote:Op woensdag 26 april 2006 23:32 schreef Googolplexian het volgende:
[..]Masterlijke film ... al vond ik Snatch toch ietsje beter
quote:Op woensdag 26 april 2006 23:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ookMaar die heb ik niet op video
Ja die ja, Snatch heb ik op DVD maar er gaat niets boven eenquote:Op woensdag 26 april 2006 23:40 schreef Googolplexian het volgende:
video ??? wasda?
Zo'n grote vierkante zwarte DVD?
quote:Op woensdag 26 april 2006 23:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja die ja, Snatch heb ik op DVD maar er gaat niets boven eenvideo
Nee, wel die van NOFXquote:Op woensdag 26 april 2006 23:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
straks ga je ook nog vertellen dat je casettebandjes van de George Baker Selection spaart
quote:Op woensdag 26 april 2006 23:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
oh is dat geen fabrikant van lelijke T-shirts dan?
Sisi top?quote:Op woensdag 26 april 2006 23:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee een band van oude knarren die geweldige rock maakt
Dat lijkt me een goed plan ja als je subtiele woordgrapjes neit meer begrijptquote:Op woensdag 26 april 2006 23:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Waar heb je het over...?
Ik ben iig tukken
slapen : zzzzzzzzzzzzzz topquote:Op woensdag 26 april 2006 23:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat lijkt me een goed plan ja als je subtiele woordgrapjes neit meer begrijpt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |