abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 april 2006 @ 16:50:28 #1
127942 Dirktator
Temt het plebs...
pi_37315750
Er gebeurt zoveel op FOK! dat een krant ermee gevuld zou kunnen worden! Post hier je Telegraaf-verhalen over waargebeurde en/of verzonnen gebeurtenissen.

TS trapt af:
quote:
FOK!-held Maikuuul overleden door ongeluk
door onze verslaggever ter plaatse

MAASTRICHT - In de nacht van vrijdag op zaterdag is FOK!-legende Maikuuul om het leven gekomen toen hij met zijn oranje FOX-brommer in een hendig sjieke slip terecht kwam. Totally n00b natuurlijk. Hij boekte dusdanig hard, dat hij tegen de winkelruit van de C1000 aanreed. Een kistje peren sneuvelde daarbij. Een reactie van Priscilla, de moeder van Maikuuul: "Boh gek, zoeen verschrikkelijke gebeurtenis gek! Mijn zoon was de enige die netjes naar roflschool ging, de rest van de familie, waaronder SjengDanny, ging just 't verkeerde pad op, zo gaar." Plupke en MaddoXx, twee vrienden van het slachtoffer, konden hun emoties niet in verbale vorm tot uiting brengen, maar wisten een mooi stukje poezie op te dragen: "de bis gepwnd, de bis gepwnd, de bis gepwnd wie unne n00b". De crematie zal aanstaande woensdag plaatsvinden op Vinkenslag bij Autobandenverbrander Burhenne.
Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg
pi_37315813
is het echt waar?
  woensdag 26 april 2006 @ 16:54:27 #3
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_37315877
quote:
Op woensdag 26 april 2006 16:50 schreef Dirktator het volgende:
Er gebeurt zoveel op FOK! dat een krant ermee gevuld zou kunnen worden! Post hier je Telegraaf-verhalen over waargebeurde en/of verzonnen gebeurtenissen.

TS trapt af:
[..]

Dam'n die is echt te geniaal
pi_37315971
quote:
Mijn zoon was de enige die netjes naar roflschool ging
jammer, het is dus een hoax.
  woensdag 26 april 2006 @ 17:00:13 #5
143364 Dont_Panic
Give me my wings!
pi_37316057
hahaha hij is wel gaaf
*If I could find a cure for your disease, I'd keep it to myself and oversleep.*
pi_37316063
quote:
Onbekende man vernield beeldje

BEVERWIJK - Een onbekende man heeft woensdagmiddag op de Beverwijkse bazaar een beeldje vernield. De verkoper van het beeldje verkocht het aan de vandaal voor vijftig eurocent, waarna de vandaal het beeldje sloopte en snel het hazepad koos. De reactie van de verkoper op dit incident: "Mijn beeldje, wat doe je?". De vandaal is vooralsnog voortvluchtig.
Een leuk (matig) nieuwsbericht.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kroen op 26-04-2006 17:06:26 ]
Spel-, grammatica- en overige fouten in de bovenstaande tekst voorbehouden
pi_37316225
quote:

TS trapt af:
[..]

woensdag 26 april 2006 @ 17:06:13 #8
127942 Dirktator
Temt het plebs...
pi_37316288
quote:
Fons S. randt opnieuw jongen aan
Door onze verslaggever ter plaatse

EINDHOVEN - De oud-directeur van PSV Eindhoven, Fons S., die al eerder veroordeeld was vanwege onzedelijke praktijken met jonge koters in het Anne Frank Plantsoen, heeft opnieuw zijn handjes niet thuis kunnen houden. Ditmaal was een allochtoonse jongen het slachtoffer, die toevallig de park stond te checken. Volgens anonieme bronnen zou het gaan om FOK!-legende Alberto, ook wel bekend als "Dopeboy". Het schijnt steeds vaker voor te komen bij de heaumeau-community dat allochtoonse minderjarigen die de park staan te checken onzedelijke aanbiedingen krijgen, in ruil voor status en respect. Want daar gaat het om in dat wereldje. Later meer!
Sokkel Lolleromfg
  Admin woensdag 26 april 2006 @ 17:07:40 #9
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_37316334
Geweldig
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  woensdag 26 april 2006 @ 17:08:28 #10
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37316361
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 26 april 2006 @ 17:10:52 #11
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_37316475
quote:

TS trapt af:
[..]

And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_37316624
quote:
Op woensdag 26 april 2006 17:00 schreef Kroen het volgende:

[..]

Redactie Games woensdag 26 april 2006 @ 17:22:05 #13
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_37316807
quote:
Mensen verblind door fel licht
door de verslaggever ter plaatse

Urk- In het kleine pittoreske plaatsje Urk is gister een dramatisch ongeval gebeurd, er kwam een flitsend blauw licht voorbij rijden die meerdere mensen heeft verblind.
Even later werdt het voertuig met passagier aangehouden en bleek het hier om een P[eugeot scooter te gaan met meerdere neon buizen die in beslag zijn genomen.
De jongen verklaarde dat hij zat te ''boeken'', wat de plaatselijke bevolking in Urk nog steeds niet begrijpt.
De jongen wordt aangeklaagd voor mishandeling van meerdere personen
Matig
.....Kennedy
  woensdag 26 april 2006 @ 17:25:38 #14
138448 PeZu
Suspended animation
pi_37316900
quote:
Man in eindohoven gooit met pallets
ingezonden door huubke

Eindhoven - Afgelopen vrijdag heeft een plaatselijk bekendheid het hoofdkantoor van de Nuon bekogeld met pallets. De man, genaamd Kees, was het zo zat dat zijn stervende hoeren kanker kachel het weer eens niet wou doen dat hij besloot om een assortiment aan diverse gesortreerde pallets naar het hoofdkantoor van de Nuon te rijden. Daar aangekomen besloot het heerschap, vergezeld dor zijn door de kriebelziekte getroffen broer, de pallet richting de ramen te werpen, eht enige wat hij riep was: AAN!
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
  woensdag 26 april 2006 @ 17:26:20 #15
127942 Dirktator
Temt het plebs...
pi_37316914
quote:
FOK! neemt string-emil.de over
door Helmut Blumkohl, onze Duitse correspondent

BERLIJN - FOK!-baas Danny heeft door middel van het kopen van een meerderheidsbelang de controle genomen over de beruchte Duitse website www.string-emil.de. Het is nog onduidelijk of de strategie van onkuise kledij nog steeds aangehouden gaat worden door deze overname. Danny was zelf niet voor commentaar bereikbaar. String Emil wel. Hij zag dit als een persoonlijke nederlaag: "Scheisse, die Niederlaender sind Arschloeche, ich darf doch mit meinem string durch mein eigener Arsch laufen, was ist das fur ein Zeik? Das ist mein Eigenen Style, du weist?" (daarmee refererend aan de woorden van zijn landgenoot Realgangsta). Verder zei de Duitse celebrity zich niet van de wijs af te laten brengen. Integendeel, hij heeft inmiddels foto's op zijn website gezet waarin hij in schaarse, pikante kledij poseert naast Brechtje en Yvonne, om Danny zo een loer te draaien. De advocaat van Danny liet weten een rechtzaak aan te spannen hiertegen. Meer volgt!
Sokkel Lolleromfg
pi_37316933
quote:
Op woensdag 26 april 2006 17:26 schreef Dirktator het volgende:

[..]
Aan u Medemensch; Onderga het leven niet al te serieus A.U.B.
  woensdag 26 april 2006 @ 17:28:30 #17
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_37316968
quote:
Jonge FOK!ker opgenomen in inrichting
door onze verslaggever Bu P. Atih

WOLFHEZE - Gistermiddag is een 15-jarige FOK!ker, bekend onder de naam Ruk, opgenomen in de psychiatrische inrichting te Wolfheze. Volgens de doktoren werd de jongen gek van omstanders die een rode vrachtwagen zagen, terwijl hij het maar niet kon zien. Ook na meerdere keren 'Hoe bedeol je?' geroepen te hebben, bleven de andere FOK!kers volhouden dat er wel degelijk een rode truck te zien was. De jongen werd hierop naar eigen zeggen 'gek in zijn kop' en besloot zich daarom te melden bij de psychiatrische inrichting. Hoe het nu gesteld is met de jonge FOK!ker is nog niet bekend.
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_37317012
Goed topic
  woensdag 26 april 2006 @ 17:30:07 #19
127942 Dirktator
Temt het plebs...
pi_37317018
quote:
Op woensdag 26 april 2006 17:28 schreef Bupatih het volgende:

[..]
Sokkel Lolleromfg
  † In Memoriam † woensdag 26 april 2006 @ 17:31:54 #20
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_37317077
Hoe verzin je het !
pi_37317106
Dat bericht in de OP is echt meesterlijk
Tralalalala Die Dom Die Dom
  woensdag 26 april 2006 @ 18:00:01 #22
38111 Boomlaars
Schoenlepels eten *HMMMM*
pi_37317793
Ha ha ha ha...
AaaAAAaaaAaaaaarghhhh!!!!!! *BONES SNAPPING*
  woensdag 26 april 2006 @ 19:06:46 #23
137628 Tellorian
Niet zo'n beetje mezelf!
pi_37319562
Omg, het doet gewoon zeer in m'n buik van het lachen...

Vooral die over String-Emil... prachtig
pi_37319623
geniaal er zitten een maar mooie pronkstukjes tussen
pi_37319683
stormloop topic!!!!!
pi_37322648
quote:
Op woensdag 26 april 2006 17:25 schreef PeZu het volgende:

[.Kees verhaal.]
gr gr
pi_37322797
whahahaha geniaal.
  donderdag 27 april 2006 @ 10:46:55 #28
127942 Dirktator
Temt het plebs...
pi_37338036
quote:
Pistool van Gexqon blijkt van Thijs B. te zijn
Door Willem Igger, onze getto-correspondent

GRONINGEN - De politie van Groningen heeft vandaag een opmerkelijke onthulling gedaan over het wapen dat op een foto van FOK!-user Gexqon zou staan op de populaire weblog FOK!. Telegraaf nam deze foto destijds over en zo leek het dus alsof 17-jarige Bobbie (Gexqon) de serie inbraken had gepleegd met zijn 'pipa'. Achteraf blijkt niets minder waar!

Het OM van Groningen heeft onderzoek laten doen naar de vrienden van Gexqon en kwam tot de conclusie dat er een jongeman tussenuit sprong: de nieuwe verdachte Thijs B. Deze jongen had ooit op internet beweerd dat hij een Colt .45 zou kopen om daarmee de buurt te terroriseren teneinde felbegeerde Pokemon-kaarten in handen te kunnen krijgen. Na zijn negroide uitspraken besloot de verdachte zelfs een heuse gedaanteverandering aan te gaan. Daarom was het voor het OM ook erg moeilijk de verdachte te achterhalen. Inmiddels was de verdachte namelijk al bij zijn ouders uit huis gegaan om het harde leven op de getto-straten te gaan leven. Status en respect, daar ging het om, aldus zijn zwartgeblakerde 'tjappies'.

Het OM besloot Thijs B. aan te houden vanwege het illegaal bezit van een Colt .45, hetzelfde wapen dat op de beruchte foto te vinden was. Thijs B. had het wapen aan Gexqon in bruikleen gegeven, omdat zijn oma op bezoek kwam en hem altijd verbiedde om wapens te dragen. Naast een Colt .45 werden er ook een vlindermes, een enorme G-Unit ketting met draaiend embleem en iets wat op een dode otter of een eskimomuts leek gevonden. In afwachting van het voorarrest zit Thijs B. in de penetraire jeugdinrichting in Scheveningen. Gexqon was niet voor commentaar bereikbaar.

Sokkel Lolleromfg
  donderdag 27 april 2006 @ 10:50:57 #29
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_37338120
quote:

TS trapt af:
[..]

Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_37338185

Goed topic! Vooral die eerste!
  donderdag 27 april 2006 @ 10:55:55 #31
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_37338217
dat verhaal over kees ook!!!! !!!
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  donderdag 27 april 2006 @ 11:07:00 #32
60947 DamagedBrain
Ik ben klaar met drama...
pi_37338481
quote:
Vrouw valt flauw door vibrerend slipje.

Een vrouw uit Rotterdam beleefde in een plaatselijke supermarkt een behoorlijk genant moment toen ze volledig in extase raakte door een vibrerende slip die ze droeg. Midden in de winkel viel ze flauw, waarna ze met haar hoofd de rekken raakte.
Een toegesnelde arts ontdekte de nog trillende Passion Pants, en ontdeed de vrouw van het stimulerende ondergoed. Hierna werd ze naar een ziekenhuis vervoerd. Toen ze na controle huiswaarts kon keren kreeg ze het slipje veilig in een plastic tas mee.
Een woordvoerder van de betreffende supermarkt reageerde met een knipoog. "We gaan ervan uit dat winkelen bij ons al opwindend genoeg moet zijn." De vrouw, die op het forum Fok! ook wel bekend staat als SHE, zal zich vermoedelijk nog wel bedenken voordat ze zich opnieuw in dezelfde winkel vertoont.
Zal ik jou doodmaken met een blije mus... }:|
  donderdag 27 april 2006 @ 11:14:58 #33
127942 Dirktator
Temt het plebs...
pi_37338706
quote:
Mieke wint Prostituee Van Het Jaar Verkiezing
ingezonden door Huubke, spelfouten gecorrigeerd door de redactie

EINDHOVEN - De bewoners van de Eindhovense wijk Woensel-West keken gisteravond raar op toen ze de uitslag van de "Prostituee Van Het Jaar Verkiezing" hoorden. Niet de Spaanse, maar de recht-voor-haar-raap-zijnde Mieke nam de prijs glorieus in ontvangst. Haar eerste woorden: "ik weet van mezelf da ik lelijk ben, maar ik heb me toch zelf nie gemaakt? Anders was ik wel Pamela Anderson geweest ofzo". De bezoekers van het lokale cafe reageerden gematigd. Palletsorteerder Kees, een trouwe bezoeker van zowel het cafe als de bordelen, had er geen goede woorden voor over: "Stervende hoeren kanker prostituee". Zijn vriend Huubke was het er klaarblijkelijk mee eens: "Teeeering...". Toen de prijswinnares dit hoorde, "peerde" ze haar buurtgenoten op het gezicht. De broer van Kees, een klare lamlul, zou zijn bank voor een dag moeten afstaan, omdat Kees niet in staat was geweest om te werken door deze klap. Mieke gaat van het prijzengeld de borgtocht afbetalen voor haar zoon, die vanwege een illegale 'pipa' in de jeugddetentie zit. Kees en Huubke hebben besloten de verkiezing volgend jaar te boycotten.
Sokkel Lolleromfg
  donderdag 27 april 2006 @ 11:20:52 #34
142400 RedFever007
pi_37338867
Als Maikuul niet verongelukt was in de OP post konden daar nog wat krantenknipsels over worden gemaakt
  donderdag 27 april 2006 @ 11:22:04 #35
127942 Dirktator
Temt het plebs...
pi_37338913
quote:
Op donderdag 27 april 2006 11:07 schreef DamagedBrain het volgende:

[..]
Sokkel Lolleromfg
  donderdag 27 april 2006 @ 11:38:51 #36
29605 Faceoff
Sapperdedosiejo
pi_37339453
quote:
Jensen betreurt overlijden Maikuuul
In een schriftelijke reactie binnengekomen op de redactie.

Aalsmeer - Robert Jensen heeft laten weten dat hij het het overlijden
maikuuul erg tragisch vind. Hij deelde ons mee dat de plannen om hem
uit te nodigen voor zijn talkshow Jensen! net rond waren en dat de
uitnodiging al onderweg is. Ze zullen nu proberen om een ander
familielid in de studio te krijgen. Zijn moeder liet in een reactie al weten
niet op het aanbod in te gaan. Maikuuul overleed een aantal dagen
geleden nadat hij op de brommer de macht over het stuur kwijtraakte
hoezo niks meer over maikuuul te posten
pi_37339484
quote:
Op donderdag 27 april 2006 11:38 schreef Faceoff het volgende:

[..]

hoezo niks meer over maikuuul te posten
Hier is niets grappigs aan eigenlijk..
  donderdag 27 april 2006 @ 11:40:31 #38
29605 Faceoff
Sapperdedosiejo
pi_37339504
quote:
Op donderdag 27 april 2006 11:40 schreef c0nd0r het volgende:

[..]

Hier is niets grappigs aan eigenlijk..
dr moet toch ook serieus nieuws zijn
pi_37339552
De Fok!skrant krijgt een TTT
ingezonden door NeoPhythe, spelfouten gecorrigeerd door de redactie

FOK.nl - De moderators en admins hebben na hevig overleg besloten dat de topic met de Fok!skrant een TTT verdiende..

(hijs matig ik weet t )
Je zusje neukt lekkerder..
IK Skitzo .. nee hoe kom je ebij ? jezelf quoten is koel
MoeMoe.rar !!!!!
  donderdag 27 april 2006 @ 11:43:15 #40
60947 DamagedBrain
Ik ben klaar met drama...
pi_37339578
quote:
Vrouw bijt 'duivelse' oorlel dochter af.

Een 40-jarige vrouw is aangehouden nadat ze bij haar achtjarige dochter een oorlel heeft afgebeten. De dominante vrouw, woonachtig op het Fok! Forum en bekend als Leffegodsdienstfanaat, kwam tot haar daad nadat ze de duivel in het lichaamsdeel meende te herkennen.
Behalve in haar oorlel werd het meisje ook gebeten in haar hand, haar nek en enkele andere lichaamsdelen. Ze is opgenomen in een ziekenhuis. Verwacht wordt dat ze daar zeker een maand zal moeten blijven.
Bij haar arrestatie hield de vrouw een bijbel in haar hand en riep dat ze haar Brechtje wilde meenemen naar de hemel. Momenteel wordt ze psychiatrisch onderzocht en wordt bekeken of de vrouw wegens mishandeling kan worden aangeklaagd.
Zal ik jou doodmaken met een blije mus... }:|
  donderdag 27 april 2006 @ 12:35:40 #41
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_37341100
Schitterend verhaal RoflTator
quote:
Fok User zwaargewond naar diefstal
Door onze verslaggever ter plaatse

Maastricht - Op de middag van 22 April jl was Fok! user Dirktator naar de C1000 in de Brusselse Poort te Maastricht gekomen met nare bijbedoeningen.
Naar alle waarschijnlijkheid probeerde de verdachte een slaaj te stelen, zijn poging mislukte echter toen hij uitgleed over een bosje veldsla die op de grond lag. De user brak hierbij zijn nek, maar naar alle waarschijnlijkheid gaat het goed met het slachtoffer.
Als toepasselijke straf krijgt hij een werkstraf van 7 uur om op zaterdagmiddag groentens bij te vullen.
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Sokkel Lolleromfg[/b]
  donderdag 27 april 2006 @ 12:38:18 #42
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_37341182
quote:
Op woensdag 26 april 2006 17:00 schreef Kroen het volgende:

[..]

En toch moet ik er nog steeds smakelijk om lachen.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  donderdag 27 april 2006 @ 12:48:58 #43
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_37341525
Die eerste
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_37342006
Geweldig
pi_37344026
quote:
'Fok! user opgepakt wegens verscheidene zedendelicten'
Door Br.Eezer

Helmond- In de nacht van 26 op 27 april werd Fok! user 'Herald' door een speciaal arrestatie-team van de politie wakker geschud, opgepakt en afgevoerd in een politiewagen die hem met loeiende sirenes naar het politiebureau bracht. Fok! user Herald, een welbekend liefhebber van 'minderjarige breezersletjes', wordt ervan verdacht verscheidene minderjarige meisjes onzedelijke voorstellen te hebben gedaan. Zo zou hij beltegoed aan hebben geboden in ruil voor orale sex, aldus een van de slachtoffers. Een ander slachtoffer van deze zedendelinquent verhaalt van het aanbieden van enkele flesjes 'Breezer', dit tevens weer in ruil voor orale sex.

Herald is er echter ook niet vies van zijn slachtoffers in cash te betalen, dit kan slachtoffer Shaneeque uit Amsterdam beamen. 'Op een dag verscheen hij gewoon in onze volksbuurt. Mijn zus vroeg hem of hij wat zocht waarop hij antwoordde dat hij wel wat vertier kon gebruiken. Hij zag er rijk uit dus mijn zus gaf hem de keuze tussen haar beste vriendin, Sherelle, en mij. Waarop hij mij koos, wij gingen tesamen naar de kamer van mijn broer Felix waar ik hem afzoog', aldus het slachtoffer.

Het bewijs lijkt zich allemaal tegen Herald te keren en er hangt hem dan ook een flinke gevangenisstraf boven het hoofd. 'Minderjarige meisjes bewust beltegoed, breezers en geld aanbieden voor orale sex is bij wet strafbaar' aldus de Officier van Justitie.

Herald zelf was nog niet bereikbaar voor commentaar.
pi_37344240
quote:
Op donderdag 27 april 2006 14:08 schreef YellowLedbetter het volgende:

[..]

Whehehe
Mooi geschreven ook
Ja, schrok je toch even he!
pi_37345520
Kan er niet iemand een mooie kranten lay-out bij doen ? Dan wordt het meesterlijk
Hondenpis en kattenstront
Vind men beide op de grond
Vogelschijt dat is berucht
Want dat komt vallend uit de lucht
  donderdag 27 april 2006 @ 15:00:04 #48
142400 RedFever007
pi_37345599
quote:
Op donderdag 27 april 2006 14:08 schreef YellowLedbetter het volgende:

[..]
Een van de betere

Door Br. Eezer
  donderdag 27 april 2006 @ 15:01:53 #49
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_37345654
quote:
Op donderdag 27 april 2006 14:57 schreef Appelperenstroop het volgende:
Kan er niet iemand een mooie kranten lay-out bij doen ? Dan wordt het meesterlijk
Ja das een goed plan !
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  † In Memoriam † donderdag 27 april 2006 @ 15:06:50 #50
25682 2cv
Niet subtiel
pi_37345802
10+ !
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_37346357
quote:
dWc_RuffRyder uitgezet!

Door: Don Vanelli

dWc_RuffRyder, DE excuusneger van Fok! is gesommeerd het land te verlaten. Minister Verdonk kwam tot dit besluit nadat ontdekt was dat hij op een Frans toeristenvisum naar Nederland was gekomen. Ondanks de smeekbede van dWc om zijn HAVO-examen nog te mogen moet hij vrijdag het land verlaten en terugkeren naar zijn land van herkomst. In een korte toelichting zei dWc:
"Je weet toch, ik zou nooit fraud..fraud.. ehh foute dingen doen en ik dan ook helemaal niet snappie doen waarom ik land uit moet gaan"

wij wensen dWc_RuffRyder een prettig leven, waar dat ook moge wezen. En je weet tochh, het weer is daar een stuk beter dan hier. Stuur je wel een kaartje?
pi_37347012
Goed topic.
  donderdag 27 april 2006 @ 15:50:30 #53
128380 PatjeDoN
niet aanspreekbaar
pi_37347166
eerste qualitijtstopique in Tijden
Te lui om zijn avatar te veranderen.
pi_37347551
quote:
TILBURG-NOORD - Op verschillende plekken binnen het Fok! forum brak woensdagavond 26 April onrust uit. Minstens 25 verschillende incidenten werden geregistreerd, voornamelijk zogenaamde 'baggeracties'. Uit onvrede met de situatie binnen een bepaald topic uitten veel gebruikers hun ongenuanceerde mening, vaak vergezeld van 'tubgirls' en 'goatse's'. Ook andere afbeeldingen van vulgaire bezigheden worden gehanteerd. Forum admin Lucille had naar eigen zeggen een 'druk avondje, maar dan anders! Hihi '. 'Dit was eens een avondje waarop ik niet met ballen bezig was!' aldus Lucille. Rond 20:30 was de rust weer wederkeerd, nadat een flink aantal gebruikers door Lucille uit de uiterst intieme gemeenschap verwijderd was, zoals hier te lezen is. Een van de slachtoffers van de ondoordachte daden was Sara Raats. ''Ik heb me nog nooit zo verschrikkelijk vernederd gevoeld' verklaarde ze. De slachtoffers kunnen een hartelijke lach tegemoed zien.
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
pi_37347605
quote:
Roflcopter neergestort
Door P. Illot

Lelystad - Voor de 3de keer in een zeer korte tijd heeft er zich weer een luchtvaart-ongeval voorgedaan nabij de vlieghaven in Lelystad. Waar er eerder al 2 ultra-lights ter aarde stortten was het dit keer de beurt aan een zogenaamde Roflcopter. Het toestel, dat logischerwijs op lachgas loopt, kreeg kort na zijn take-off te maken met een storing in de staartrotor. De piloot in kwestie, een 76-jarige man, stond machteloos toen zijn Roflcopter wild om zijn as begon te spinnen en uiteindelijk ter aarde stortte.

De man heeft het tragische ongeval helaas niet mogen overleven.
quote:
3 uur lang ondersteboven
door een verslaggever ter plaatse

Walibi World - 3 uur hingen ze ondersteboven in de 'Lollercoaster', de passagiers van de nieuwe attractie in Walibi World. Het mankement had een technische oorzaak. De passagiers kwamen gelukkig met de schrik vrij en voor zover bekend heeft geen van hen er iets aan over gehouden.
pi_37348510
quote:
Iran erkent Holocaust

TEHERAN - De Iraanse president Mahmoud Ahmadinejad heeft donderdagmiddag op een persconferentie erkent dat de Holocaust geen Westers verzinsel is. Een diepgaand onderzoek door een raad van wijze mannen naar de Holocaust kwam woensdagavond al met de conclusie dat de Jodenvervolging tijdens de Tweede Wereldoorlog door de nazi's daadwerkelijk heeft plaatsgevonden.

Een woordvoerder van de Iraanse regering heeft wel verklaard dat dit niets zal veranderen aan het standpunt van Iran dat Israël moet worden vernietigd. Om de Iraanse anti-semitistische reputatie hoog te houden zal de regering binnenkort een wet goedkeuren die de naam "Holocaust" zal veranderen in "Lollercaust".
Spel-, grammatica- en overige fouten in de bovenstaande tekst voorbehouden
  donderdag 27 april 2006 @ 16:31:41 #57
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_37348635
sommige zijn echt goed.
Remlof is een Spellings Nsb'er
  donderdag 27 april 2006 @ 16:45:05 #58
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_37349116
quote:
"Je weet toch, ik zou nooit fraud..fraud.. ehh foute dingen doen en ik dan ook helemaal niet snappie doen waarom ik land uit moet gaan"
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_37350742
goed topic! mooi geschreven allemaal!
pi_37351030
ZItten leuke bij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')