quote:Top Artists – Overall
Generated: Wednesday Apr 19
1
Al Green 936
2
Guus Meeuwis 476
3
Trini Lopez 274
Clip nog niet gezien, maar het nummer zelf is erg goed inderdaad. Is ook al een paar weken de nummer 1 in Engeland, dus dan is de kans groot dat het in Nederland ook wel zal aanslaan. De hitlijsten kunnen die kwaliteitsimpuls wel gebruiken, dunkt me.quote:Op woensdag 26 april 2006 00:14 schreef bigshadow het volgende:
De single van Gnarls Barkley wordt één van de zomerhits van 2006, dat verklaart een hoop. Is ook een goed nummer, prachtige clip ook!
Even in de eigenschappen van je audioscrobbler plugin in Winamp (options -> plugins o.i.d.) kijken.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:35 schreef bigshadow het volgende:
[verkapte n00b vraag]Ik heb weinig problemen lijkt het, waar kan ik die que enzo bekijken? [/verkapte n00b vraag]
Ik mis er ook een heleboel veelquote:Op donderdag 27 april 2006 19:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik ga er van uit dat mijn tracks van vorige week voor eeuwig zijn verloren (m.b.t. de totaallijst).
En ik zat te zoeken op de website, lekker onlogisch ook van mezelfquote:Op vrijdag 28 april 2006 01:17 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Even in de eigenschappen van je audioscrobbler plugin in Winamp (options -> plugins o.i.d.) kijken.
Uit m'n hoofd..
156 al.... ik vind t veel leuker als je spelenderwijs je lijstjes ziet veranderenquote:
Uiteraard!quote:Op zondag 30 april 2006 20:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
156 al.... ik vind t veel leuker als je spelenderwijs je lijstjes ziet veranderen![]()
Ik heb er toch ook al 30 van Jan in m'n lijst staan...quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:25 schreef cafca het volgende:
1 Jan Rot 47
2 Herman Brood & His Wild Romance 15
3 Grandaddy 7
3 Robyn Hitchcock 7
5 Chuck Prophet 4
6 The Flaming Lips 3
6 The Police 3
6 Herman Brood 3
9 Pink Floyd 2
9 Bob Dylan 2
Volgens mij maak ik redelijke kans om nr.1 Fan te worden van een bepaalde zanger....
24 Jan Rot 'fans can't be wrong...
En dit was gepost op 19/4 door een van de hoofdontwikkelaars op de last.fm fora. Dus de verwachting is momenteel zo dat het nieuwe systeem in de loop van deze week in gebruik zal worden genomen.quote:Quoth Russ:
We're working on a completely new method of charts processing which will replace the current one and should be complete within a week or two. We are not working too hard to patch up the current system when we're working on the new one.
Fanlijstje is nog niet aangepast....jij staat nog steeds op 1quote:Op zondag 30 april 2006 22:22 schreef Sammy3000 het volgende:
[..]
Ik heb er toch ook al 30 van Jan in m'n lijst staan...
Ik ga je misschien wel inhalen!
Bij mij wordt er zeer onregelmatig bijgewerkt, en er "verdwijnen" ook regelmatig gesubmitte tracks.quote:Op maandag 1 mei 2006 20:02 schreef Sammy3000 het volgende:
Zijn er meer mensen van wie het totaal aantal afgespeelde tracks niet wordt bijgewerkt?
Wacht maar! Ik heb "Piano & Gitaar" en "Schout Bij Nacht" in mijn playlist gezet. Ik shuffle je dus wel weer voorbij.quote:Op maandag 1 mei 2006 20:09 schreef cafca het volgende:
[..]
btw, ik heb je ingehaald in het Jan Rot-fanlijstje![]()
Volgens mij wordt alles na een tijdje wel weer goed getrokken... maar wie weet...quote:Op maandag 1 mei 2006 20:09 schreef cafca het volgende:
[..]
Bij mij wordt er zeer onregelmatig bijgewerkt, en er "verdwijnen" ook regelmatig gesubmitte tracks.
Zo heb ik artiesten die op 45 in een weeklijstje stonden, en die maar op 30 staan in de overall lijst.
Maar ach....
quote:Give us a chance this week, please
OK, we're going to be very slow to respond this week, because we've just moved into our new offices and we currently have no internet connection (thank you BT!). We're going to have to share a 128kbps connection between 16 people, which will be tricky.
In addition, a lot of us are off on a short holiday on Thursday (inconvenient timing, yes, but we booked it several months ago).
The first thing this will affect is the weekly charts, which are already delayed while we work on the new charts system. They should be done by Thursday.
Hopefully everything should be back into gear next Monday (8th).
Ik ben destijds juist gaan betalen OMDAT het zo matig was. Ik vond het concept gewoon geweldig en door te subscriben hoopte ik de makers te ondersteunen bij het uitwerken van dat concept.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
Pff, voor zo'n matige service blijf ik niet niet betalen.
Maar....je hebt wél een pony!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:36 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik ben destijds juist gaan betalen OMDAT het zo matig was. Ik vond het concept gewoon geweldig en door te subscriben hoopte ik de makers te ondersteunen bij het uitwerken van dat concept.
Maar wat kregen we? Een shoutbox! Artiestenwiki's! Een tageditor! Allemaal énige features hoor, maar zolang weeklijstjes standaard op woensdag verschijnen en mensen met een cache met honderden submissions blijven zitten, lijkt het mij slimmer om aan de basisfunctionaliteit te werken en al die toeters en bellen even uit te stellen.
Volmondig mee eens!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:36 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik ben destijds juist gaan betalen OMDAT het zo matig was. Ik vond het concept gewoon geweldig en door te subscriben hoopte ik de makers te ondersteunen bij het uitwerken van dat concept.
Maar wat kregen we? Een shoutbox! Artiestenwiki's! Een tageditor! Allemaal énige features hoor, maar zolang weeklijstjes standaard op woensdag verschijnen en mensen met een cache met honderden submissions blijven zitten, lijkt het mij slimmer om aan de basisfunctionaliteit te werken en al die toeters en bellen even uit te stellen.
Ach, ik ben allang blij dat ze de boel nog enigszins draaiende weten te houden, zelfs al is het met duct-tape. Het zou niet de eerste keer zijn dat een vergelijkbare dienst kopje onder gaat op het moment dat het halve Internet er bovenop duikt om het te gebruiken (ListenTo met name was erg frustrerend met meerdere serieuze servercrashes waarbij *alle* data van maanden, soms jaren verloren ging), en alhoewel het gebruikersbestand letterlijk exponentieel is geëxplodeerd over de laatste anderhalf jaar houdt de dienst nog steeds stand. En, in alle eerlijkheid, ik vind het ook zeker niet erg dat ze op dit moment meer tijd steken in het ontwikkelen van een nieuw systeem dan in het continu oplappen van een oud systeem dat al langer aangeeft dat het de hoeveelheid submissions gewoon niet aan kan. Met een beetje geluk is alles over een week weer zoals het hoort.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:36 schreef Frollo het volgende:
[..]
too little too late!!!quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:38 schreef Burdie het volgende:
Ik heb me gisteren pas aangemeld, maar ik wist niet dat het zó leuk zou zijn..
Verder heb ik geen intentie om muzieknerd te worden, even voor de goede orde..
Dankquote:Op woensdag 3 mei 2006 19:54 schreef placebeau het volgende:
[..]
Mooi hoor, heel mooi.
(wou deze week naar Bird gaani in Brugge, maar niemand wou mee)
Hier wel. Ik heb een giga-goed station te pakken nu... Ik ontdek elke dag nieuwe muziek, echt leuk ditquote:Op donderdag 4 mei 2006 19:13 schreef bukgeit het volgende:
De player doet het bij mij niet, en bij jullie?
Luister je naar Peaceman-radio?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:10 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hier wel. Ik heb een giga-goed station te pakken nu... Ik ontdek elke dag nieuwe muziek, echt leuk dit.
Had gekundquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:25 schreef Burdie het volgende:
[..]
Neeik luister naar een "similar to" station.
Doe'k ook steeds. Player werkt ook weer.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:25 schreef Burdie het volgende:
[..]
Neeik luister naar een "similar to" station.
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:28 schreef Burdie het volgende:
Waar haalt last.fm eigenlijk die liedjes vandaan? En hoe zit het met auteursrechten?
Platenlabels en artiesten zonder contract kunnen zelf muziek uploaden geloof ik.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:28 schreef Burdie het volgende:
Waar haalt last.fm eigenlijk die liedjes vandaan? En hoe zit het met auteursrechten?
http://www.last.fm/labels/quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:28 schreef Burdie het volgende:
quote:Listeners are not able to download your tracks from Last.fm unless the rightsholder has previously authorised it.
Hoe weet je zeker dat die nummers kwijt zijn?quote:Op maandag 8 mei 2006 11:16 schreef bukgeit het volgende:
De teller heeft een week stilgestaan en zo te zien ben ik alle nummers uit die periode kwijt.
Mooi lijstje placebeau..quote:Op maandag 8 mei 2006 11:27 schreef placebeau het volgende:
Bij mij zijn er ook ooit nummers twee weken later alsnog toegevoegd.
quote:Top Artists – Overall
Generated: Monday May 1
Ze zitten midden in een verhuizing, dus misschien dat het daar aan ligt. Gisteren werkte het iig nog primaquote:
Zeker weten doe ik het niet. De totalen zijn bijgewerkt maar er missen nog honderden nummers, of is dat normaal?quote:Op maandag 8 mei 2006 11:19 schreef Frollo het volgende:
[..]
Hoe weet je zeker dat die nummers kwijt zijn?
Ik ga er eigenlijk van uit dat die heus wel ergens opgeslagen zijn en vroeg of laat wel in de totalen zullen worden verwerkt.
Bij staat de teller ook al een tijd op 8.064 nummers. Daar moeten er zeker nog een stuk of 200 bij.quote:Op maandag 8 mei 2006 13:16 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Zeker weten doe ik het niet. De totalen zijn bijgewerkt maar er missen nog honderden nummers, of is dat normaal?
Tering wat een muzieksmaak.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 08:17 schreef Burdie het volgende:
Ik gebruik 'm nog maar pas.... maar mijn eerste lijstje is er!
[afbeelding]
Big Star!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:30 schreef cafca het volgende:
Die telling moet je niet proberen te snappen...
Weinig geluisterd afgelopen week, veel at random:
[[url=http://imagegen.last.fm/Namostylewoborder/artists/camilero.gif]afbeelding][/url]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |