too little too late!!!quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:38 schreef Burdie het volgende:
Ik heb me gisteren pas aangemeld, maar ik wist niet dat het zó leuk zou zijn..
Verder heb ik geen intentie om muzieknerd te worden, even voor de goede orde..
Dankquote:Op woensdag 3 mei 2006 19:54 schreef placebeau het volgende:
[..]
Mooi hoor, heel mooi.
(wou deze week naar Bird gaani in Brugge, maar niemand wou mee)
Hier wel. Ik heb een giga-goed station te pakken nu... Ik ontdek elke dag nieuwe muziek, echt leuk ditquote:Op donderdag 4 mei 2006 19:13 schreef bukgeit het volgende:
De player doet het bij mij niet, en bij jullie?
Luister je naar Peaceman-radio?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:10 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hier wel. Ik heb een giga-goed station te pakken nu... Ik ontdek elke dag nieuwe muziek, echt leuk dit.
Had gekundquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:25 schreef Burdie het volgende:
[..]
Neeik luister naar een "similar to" station.
Doe'k ook steeds. Player werkt ook weer.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:25 schreef Burdie het volgende:
[..]
Neeik luister naar een "similar to" station.
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:28 schreef Burdie het volgende:
Waar haalt last.fm eigenlijk die liedjes vandaan? En hoe zit het met auteursrechten?
Platenlabels en artiesten zonder contract kunnen zelf muziek uploaden geloof ik.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:28 schreef Burdie het volgende:
Waar haalt last.fm eigenlijk die liedjes vandaan? En hoe zit het met auteursrechten?
http://www.last.fm/labels/quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:28 schreef Burdie het volgende:
quote:Listeners are not able to download your tracks from Last.fm unless the rightsholder has previously authorised it.
Hoe weet je zeker dat die nummers kwijt zijn?quote:Op maandag 8 mei 2006 11:16 schreef bukgeit het volgende:
De teller heeft een week stilgestaan en zo te zien ben ik alle nummers uit die periode kwijt.
Mooi lijstje placebeau..quote:Op maandag 8 mei 2006 11:27 schreef placebeau het volgende:
Bij mij zijn er ook ooit nummers twee weken later alsnog toegevoegd.
quote:Top Artists – Overall
Generated: Monday May 1
Ze zitten midden in een verhuizing, dus misschien dat het daar aan ligt. Gisteren werkte het iig nog primaquote:
Zeker weten doe ik het niet. De totalen zijn bijgewerkt maar er missen nog honderden nummers, of is dat normaal?quote:Op maandag 8 mei 2006 11:19 schreef Frollo het volgende:
[..]
Hoe weet je zeker dat die nummers kwijt zijn?
Ik ga er eigenlijk van uit dat die heus wel ergens opgeslagen zijn en vroeg of laat wel in de totalen zullen worden verwerkt.
Bij staat de teller ook al een tijd op 8.064 nummers. Daar moeten er zeker nog een stuk of 200 bij.quote:Op maandag 8 mei 2006 13:16 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Zeker weten doe ik het niet. De totalen zijn bijgewerkt maar er missen nog honderden nummers, of is dat normaal?
Tering wat een muzieksmaak.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 08:17 schreef Burdie het volgende:
Ik gebruik 'm nog maar pas.... maar mijn eerste lijstje is er!
[afbeelding]
Big Star!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:30 schreef cafca het volgende:
Die telling moet je niet proberen te snappen...
Weinig geluisterd afgelopen week, veel at random:
[[url=http://imagegen.last.fm/Namostylewoborder/artists/camilero.gif]afbeelding][/url]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |