oeps geen erg in gehad, naja heb et gedaanquote:Op dinsdag 25 april 2006 23:59 schreef Martijn_fijn het volgende:
De koe graag vervangen door de officiële OP.. http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Breezah
Ze wijkt teveel van het Breezer-gehalte af.quote:Op woensdag 26 april 2006 00:02 schreef Agiath het volgende:
Die jan-klaar huntelaar look-a-like moet echt in de OP
Linkjequote:Op woensdag 26 april 2006 00:01 schreef Geqxon het volgende:
Dik, lelijk, kort haar.
Waarom zou je in godsnaam dan in zo'n gewaagde pose staan
Omg die derde!quote:Op woensdag 26 april 2006 00:03 schreef MrSASO het volgende:
Mijn bijdrage niet echt breezah maar toch
Plaatjesss
Ik kwam niet meer bij toen ik die voor het eerst zag....quote:Op woensdag 26 april 2006 00:02 schreef Agiath het volgende:
Die jan-klaar huntelaar look-a-like moet echt in de OP
De tering, dat die neger niet eens wat beters kan regelen dan zo'n met poep ondergesprayed meisjequote:Op woensdag 26 april 2006 00:03 schreef MrSASO het volgende:
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:58 schreef Martijn_fijn het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Beste breezerkoe..![]()
Raffaëla?quote:Op woensdag 26 april 2006 00:03 schreef MrSASO het volgende:
Ik zie net hierquote:
Zij - is - fokking - triestquote:Op woensdag 26 april 2006 00:16 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Altijd die lippen
![]()
http://www.sugababes.nl/!!!*RoXy/pics![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
geweldig..quote:Op woensdag 26 april 2006 00:27 schreef Relneger18 het volgende:
http://www.superdudes.nl/bodymen
[..]
say what?![]()
![]()
![]()
Heel treffend!quote:
Mwah deze wil ik nog wel wat geven als ik d'r opstap tegen komquote:
Die jongenquote:
}quote:Op woensdag 26 april 2006 00:15 schreef Stikstof-tri-iodide het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.sweetbabes.nl/~lientjuh~/fotos
Ik verkreeg het niet over mijn toetsenbord die spelfout te herhalenquote:
Dan ben je (buiten het shirt alleen al) erg ver gezonkenquote:Op woensdag 26 april 2006 01:30 schreef MrSASO het volgende:
Het zal je vriendin maar wezen.![]()
[afbeelding]
Ah, die heb ik ooit op het forum geïntroduceerd jaquote:Op woensdag 26 april 2006 01:45 schreef Alexxxxx het volgende:
Nog een klassiekertje
[afbeelding]
Een oud collega van me. De dag dat ze naast me ging zitten in de kantine was de dag dat ik mn overall inleverde![]()
![]()
Heb je wel gezien hoe oud de gemiddelde veehandelaar is?quote:Op woensdag 26 april 2006 02:07 schreef cultheld het volgende:
Die kan idd beter met die uiers op de veemarkt gaan staan: Dat brengt nog wat op.
jakquote:Op woensdag 26 april 2006 01:30 schreef MrSASO het volgende:
Het zal je vriendin maar wezen.![]()
[afbeelding]
Ook mensen horen tegenwoordig bij 't vee.quote:Op woensdag 26 april 2006 02:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Heb je wel gezien hoe oud de gemiddelde veehandelaar is?Hun hart, wat doe je
Die rotkop zocht ik al een tijdjequote:Op woensdag 26 april 2006 01:45 schreef Alexxxxx het volgende:
Nog een klassiekertje
[afbeelding]
Een oud collega van me. De dag dat ze naast me ging zitten in de kantine was de dag dat ik mn overall inleverde![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 april 2006 03:20 schreef Slappertje het volgende:
Matig, een goede vriend van me heeft net met een braazah staan bekken met een hoofd als in de OP. Zou ik hem morgen maar meteen uit z'n lijden verlossen of denken jullie dat het er uit te slaan valt?![]()
Die bek!quote:Op woensdag 26 april 2006 08:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[afbeelding]
Inkijk voor op de vroege morgen
[afbeelding]
Deze vond ik gewoon grappig
Hij lijkt trouwens op een nog compactere versie van Baas B.quote:
quote:Op woensdag 26 april 2006 11:55 schreef Relneger18 het volgende:
'Juge'![]()
[afbeelding]
En het ergste is...
Hij doet er een christelijk gebedshouding bij![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn ogen WAT DOE JE , MIJN OGEN AAAAAAAAAAAARGRGHHHquote:
ej, die ken ik!!quote:Op woensdag 26 april 2006 00:16 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Altijd die lippen
![]()
http://www.sugababes.nl/!!!*RoXy/pics![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zit eigenlijk met veel meer interesse naar die middelste te kijken, met dat sjaaltje omquote:Op woensdag 26 april 2006 15:37 schreef Martijn_fijn het volgende:
[afbeelding]
Dat xtc-gezicht van die linker.![]()
niks mis mee tochquote:Op woensdag 26 april 2006 15:51 schreef Martijn_fijn het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat is geen breezah, maar wel een heel mooi meisjequote:Op woensdag 26 april 2006 16:05 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik zit eigenlijk met veel meer interesse naar die middelste te kijken, met dat sjaaltje om
Het zijn zeker hamsterweken bij Albert Heijn geweest.quote:Op woensdag 26 april 2006 08:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[afbeelding]
Inkijk voor op de vroege morgen
[afbeelding]
Deze vond ik gewoon grappig
lijkt net een ventquote:Op woensdag 26 april 2006 02:04 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Whahaha teeering, hoe bedoel je ik ben lelijk.![]()
Is dat nog steeds in?quote:
Loesza!quote:Op woensdag 26 april 2006 16:38 schreef Geqxon het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die heeft dus echt wel haar op haar bovenlip
quote:
Duh.. Harsen of epileren natuurlijkquote:Op woensdag 26 april 2006 17:17 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
[afbeelding]
meer meisjes hebben dat hoor, dat daar af en toe wat donshaartjes zitten.. zo lang ze ze wegscheren is er niks aan de hand toch?net als met haar op andere plekken dus
Tja, liever harsen dan stoppels... Het is maar even rood, dat trekt vanzelf bij. Ikzelf heb het gelukkig niet nodig, maar twee vriendinnetjes van mij wel...quote:Op woensdag 26 april 2006 17:24 schreef LoggedIn het volgende:
harsen? op je gezicht?Lijkt mij niet echt leuk, dan nog liever epileren
Zo ken ik ook 2 meisjes die het hard nodig hebben, maar het niet doen!quote:Op woensdag 26 april 2006 17:25 schreef Miesjemies het volgende:
[..]
Tja, liever harsen dan stoppels... Het is maar even rood, dat trekt vanzelf bij. Ikzelf heb het gelukkig niet nodig, maar twee vriendinnetjes van mij wel...
Dan heb je tenminste nog wat te lachenquote:Op woensdag 26 april 2006 17:33 schreef Geqxon het volgende:
Leuk als je dr zoent, dat kriebelt zo fijn.
My eye'squote:Op woensdag 26 april 2006 02:04 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Whahaha teeering, hoe bedoel je ik ben lelijk.![]()
Your English grammarquote:
Sorry MBOquote:
En ik lach je hier uit.quote:Op woensdag 26 april 2006 17:59 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Sorry MBO![]()
Wat trouwens wel betekendt dat ik veel van die breezers in levende lijven kan uitlachen![]()
Die onderste, die tweeling, die twee waren een tijdje terug in het nieuws. Ze zingen Hitler ook toe, zijn pas 14 of ietsquote:Op woensdag 26 april 2006 18:00 schreef Miesjemies het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Móói![]()
[afbeelding]
"Onze droomauto"![]()
[afbeelding]
Die shirtjes![]()
![]()
Olsen Twins from hellquote:Op woensdag 26 april 2006 18:03 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Die onderste, die tweeling, die twee waren een tijdje terug in het nieuws. Ze zingen Hitler ook toe, zijn pas 14 of iets.
Dat zijn dan ook geen 'breezers', dat is de zingende Hitlerjugend (Neonazi-kindjes uit Amerika)quote:
Stond op de site van een of andere Xseno member...quote:Op woensdag 26 april 2006 18:04 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook geen 'breezers', dat is de zingende Hitlerjugend (Neonazi-kindjes uit Amerika)
Ach, je hoeft er niet naar te kijken en alhoewel het niet mijn 'levensstijl' moeten die anderen dat helemaal zelf weten. Ik moet eerder janken van die dames van Prussian Blue...quote:Op woensdag 26 april 2006 18:06 schreef Ayaxola het volgende:
Moet echt weer janken van sommige foto's![]()
Omg, die ene laatste lijkt mijn zusje welquote:Op woensdag 26 april 2006 15:51 schreef Martijn_fijn het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee man.... totaal andere gezichtsvorm.quote:Op woensdag 26 april 2006 18:11 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Omg, die ene laatste lijkt mijn zusje welHeeft precies dezelfde kleren en oorbellen. ff nazoeken zometeen
![]()
Kijk eens goed.quote:Op woensdag 26 april 2006 18:10 schreef Geqxon het volgende:
[afbeelding]
Wat jong, maar midden en rechts zijn wel "do-able"
Kijkt...quote:
dude.. bij ons is het gezegd.. als er riet rond de vijver staat, kan er paling in..quote:Op woensdag 26 april 2006 18:10 schreef Geqxon het volgende:
[afbeelding]
Wat jong, maar midden en rechts zijn wel "do-able"
geiiile weefe sjonniequote:Op woensdag 26 april 2006 15:37 schreef Martijn_fijn het volgende:
[afbeelding]
Dat xtc-gezicht van die linker.![]()
toch zijn ze wel lekker voor hun leeftijdquote:Op woensdag 26 april 2006 18:04 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook geen 'breezers', dat is de zingende Hitlerjugend (Neonazi-kindjes uit Amerika)
http://abcnews.go.com/Primetime/story?id=1231684&page=1
ik kan je geen ongelijk gevenquote:Op woensdag 26 april 2006 18:30 schreef Mojave het volgende:
[..]
toch zijn ze wel lekker voor hun leeftijd![]()
Yeah, weer eentje in het rijtje rekt het niet dan scheurt het wel! Ik zoek van die prachtige uitdrukkingenquote:Op woensdag 26 april 2006 18:17 schreef avotar het volgende:
[..]
dude.. bij ons is het gezegd.. als er riet rond de vijver staat, kan er paling in..
hier staat geen riet...
en wat jong.. denk dat ze nog niet eens op de middelbare school zitten.
Die lippen zijn anders, maar ze doen allemaal zo gaat met hun lippenquote:Op woensdag 26 april 2006 18:12 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Nee man.... totaal andere gezichtsvorm.
http://www.prussianblue.net/quote:Op woensdag 26 april 2006 18:30 schreef Mojave het volgende:
[..]
toch zijn ze wel lekker voor hun leeftijd![]()
Dan ga ik je geruststellen, want dat mens op de foto is 41 jaar oudquote:Op woensdag 26 april 2006 18:57 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Die lippen zijn anders, maar ze doen allemaal zo gaat met hun lippen
Hoop maar gewoon dat ze het niet is![]()
OMFG< die komt uit mijn woonplaatsquote:Op woensdag 26 april 2006 19:41 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dan ga ik je geruststellen, want dat mens op de foto is 41 jaar oud
meisjesquote:Op woensdag 26 april 2006 19:41 schreef Gebleekte het volgende:
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Daar zou ik hem zo inschuivenquote:Op woensdag 26 april 2006 19:52 schreef the_legend_killer het volgende:
[afbeelding]
Ze steekt haar tong al uit.
Dat zal wel 15 zijn ofzoquote:Op woensdag 26 april 2006 19:56 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Daar zou ik hem zo inschuiven
Jammer dat ze al 51 jaar is.
Dit vind ik eerlijk gezegd toch minder, zulke meisjes kan ik zo krijgen is niet moeilijk.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:56 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Daar zou ik hem zo inschuiven
Jammer dat ze al 51 jaar is.
5 euro als je dr morgen geplayed krijgt.quote:Op woensdag 26 april 2006 20:02 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Dit vind ik eerlijk gezegd toch minder, zulke meisjes kan ik zo krijgen is niet moeilijk.
Zoiets als breezersletjes die gemeen doen tegen andere breezers. Dat noemen ze haten. Dus stel er is een breezer die iets gemeens zegt of schrijft over een andere breezer, dan ben je aan het haten.quote:Op woensdag 26 april 2006 20:06 schreef ChRoNiC het volgende:
Ik ben niet zo thuis in het breezer wereldje dus wat bedoelen ze nou allemaal precies met hAtErZZzz ofzo??
Ik vind dit zo`n standaard meisje als je zo`n meisje niet kan versieren is er echt iets mis met je.quote:Op woensdag 26 april 2006 20:04 schreef Geqxon het volgende:
[..]
5 euro als je dr morgen geplayed krijgt.
Meen je dat?quote:
Ik vind hem wel wat van Ross (van Friends) weg hebbenquote:
nou ross vin ik toch iets lekkerder sorryquote:Op woensdag 26 april 2006 22:51 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Meen je dat?
[..]
Ik vind hem wel wat van Ross (van Friends) weg hebben
Heb jij ook een sugahbabes account?quote:Op woensdag 26 april 2006 22:53 schreef SuuSwzjAh het volgende:
[..]
nou ross vin ik toch iets lekkerder sorry![]()
en die middelste ja lekker joh![]()
kom maar op![]()
haha jep zit er alleen amper nog opquote:Op woensdag 26 april 2006 22:55 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Heb jij ook een sugahbabes account?
dat is wel een enorme belediging voor Ross hoorquote:Op woensdag 26 april 2006 22:51 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Meen je dat?
[..]
Ik vind hem wel wat van Ross (van Friends) weg hebben
Stoer zeg, wat is de linkquote:Op woensdag 26 april 2006 22:56 schreef SuuSwzjAh het volgende:
[..]
haha jep zit er alleen amper nog op
zit meer op xseno![]()
Tessie ziet er leuk uit iddquote:Op woensdag 26 april 2006 23:03 schreef SuuSwzjAh het volgende:
[afbeelding]
Super lieve meid!!!
[afbeelding]
mede dorpsbewoonster!!
[afbeelding]
Leuk profiel hoor (bodylanguage ->quote:
slaapzequote:Op woensdag 26 april 2006 23:15 schreef SuuSwzjAh het volgende:
ja ach ik geef mensen wat ze willen zien whahahahah
nouja laat ik dat maar niet doen trouwens
i like my body more than my face denk ik??![]()
mrja ik is slapen![]()
doeiii
en niet haten he hahahah![]()
Mwa, toen ik er overheen scrolde dacht ik dat ie het wasquote:Op woensdag 26 april 2006 23:00 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
dat is wel een enorme belediging voor Ross hoor
Die linker lijkt btw wel op Paulo Costanzo (Michael in de 'vervolg' serie Joey)
Ging jij niet slapen?quote:Op woensdag 26 april 2006 23:22 schreef SuuSwzjAh het volgende:
heee dat zie ik jaaa
ach like it or not boeit mij niet haha
of wel :$
Zie het als een compliment.quote:Op woensdag 26 april 2006 23:22 schreef SuuSwzjAh het volgende:
heee dat zie ik jaaa
ach like it or not boeit mij niet haha
of wel![]()
ach ik hou tenminste nog meeste van mijn kleding aan haha![]()
Slaap lekker-KuDdOwquote:Op woensdag 26 april 2006 23:24 schreef SuuSwzjAh het volgende:
[..]
nouja ben wel blij da ik tot nu toe nog niet wordt afgezeken haha![]()
We wachten tot je gaat slapen.quote:Op woensdag 26 april 2006 23:24 schreef SuuSwzjAh het volgende:
[..]
nouja ben wel blij da ik tot nu toe nog niet wordt afgezeken haha![]()
Je wordt niet afgekraakt omdat je het lef hebt hier tenminste te reagerenquote:Op woensdag 26 april 2006 23:28 schreef SuuSwzjAh het volgende:
[..]
*wou dat ze dr site niet had gegeven![]()
Durf je nu niet meer te gaan slapen?quote:Op woensdag 26 april 2006 23:28 schreef SuuSwzjAh het volgende:
[..]
Het is maar Fok! joh. De meeste jongens hier weten niet eens hoe ze een dame moeten plezieren.quote:Op woensdag 26 april 2006 23:28 schreef SuuSwzjAh het volgende:
[..]
aaagquote:Op woensdag 26 april 2006 23:31 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Je wordt niet afgekraakt omdat je het lef hebt hier tenminste te reageren![]()
Kijk anders ook eens naar de icoontjes naast mijn postsquote:Op woensdag 26 april 2006 23:33 schreef SuuSwzjAh het volgende:
[..]
aaag![]()
ga nog wel slapen hoor
nu ofzo
ongeveer
ken niet slapen![]()
mammaaaaaaaaaaaaa![]()
ok doeii
afzeik ze
of niet![]()
hihiquote:Op woensdag 26 april 2006 23:36 schreef Martijn_fijn het volgende:
Is er al een SuuSwzjAh adoratie-topic?![]()
Ga naar wow en start er zelf een.quote:Op woensdag 26 april 2006 23:36 schreef Martijn_fijn het volgende:
Is er al een SuuSwzjAh adoratie-topic?
Slaapzequote:Op woensdag 26 april 2006 23:33 schreef SuuSwzjAh het volgende:
[..]
aaag![]()
ga nog wel slapen hoor
nu ofzo
ongeveer
ken niet slapen![]()
mammaaaaaaaaaaaaa![]()
ok doeii
afzeik ze
of niet![]()
Kloontjahquote:Op woensdag 26 april 2006 23:37 schreef SuuSwzjAh het volgende:
[..]
hihi
ophouden nu
anders ga ik helemaal niet meer slapen![]()
![]()
Beloofd?quote:Op woensdag 26 april 2006 23:37 schreef SuuSwzjAh het volgende:
[..]
hihi
ophouden nu
anders ga ik helemaal niet meer slapen![]()
![]()
Oh ik ben superaardigquote:Op woensdag 26 april 2006 23:41 schreef SuuSwzjAh het volgende:
[..]
neej haha
hypocrite mongolen?
aardig weer![]()
bodylanguagequote:Op woensdag 26 april 2006 23:44 schreef SuuSwzjAh het volgende:
ik lees genoeg dankje
quote:Op woensdag 26 april 2006 23:44 schreef SuuSwzjAh het volgende:
ik lees genoeg dankje
quote:Op woensdag 26 april 2006 23:46 schreef SuuSwzjAh het volgende:
[..]
ja wat is ermee![]()
ok sleeping time now
you boy's be nice![]()
![]()
sinds wanner zeur ik danquote:Op woensdag 26 april 2006 23:45 schreef Maisnon het volgende:
[..]dan moet je ook niet zeuren over wat ik schrijf
Das al de derde keer. Valse hoop...quote:Op woensdag 26 april 2006 23:46 schreef SuuSwzjAh het volgende:
[..]
ja wat is ermee![]()
ok sleeping time now
you boy'd be nice![]()
![]()
ssst niet verder vertellenquote:Op woensdag 26 april 2006 23:46 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Das al de derde keer. Valse hoop...
Krijg zin in ijsjes.quote:Op woensdag 26 april 2006 23:46 schreef SuuSwzjAh het volgende:
[..]
ja wat is ermee![]()
ok sleeping time now
you boy'd be nice![]()
![]()
Zo hou ik je toch nog wakkerquote:Op woensdag 26 april 2006 23:46 schreef SuuSwzjAh het volgende:
[..]
sinds wanner zeur ik dan
![]()
jij maakt er een probleem van niet ik![]()
Dat is meestal zo, maargoed, het is al laat en mijn ogen laten mij wel eens in de steek.quote:
Sarcasme is soms moeilijk te onderscheiden voor bepaalde mensenquote:Op woensdag 26 april 2006 23:49 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Zo hou ik je toch nog wakker
Maar het was heel aardig bedoeld van dat mongolen hoor![]()
Voor jou ook want ik bedoelde het serieus, maar wat maakt het ook uitquote:Op woensdag 26 april 2006 23:51 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Sarcasme is soms moeilijk te onderscheiden voor bepaalde mensen
Anders ga je er even serieus op in.quote:Op woensdag 26 april 2006 23:52 schreef Mojave het volgende:
[..]
!!! inderdaad, WTF![]()
Haar adoreren doe je maar op sugababes of ander dergelijk gaar forum![]()
![]()
Liever 1 lekker wijf in mijn bed, dan 10 bovengenoemde breezahtrutjes.quote:Op donderdag 27 april 2006 00:01 schreef Martijn_fijn het volgende:
Liever 10 Suusjes in mijn bed, dan 1 Greetjuh.![]()
greetjuh heeft ook wel watquote:Op donderdag 27 april 2006 00:01 schreef Martijn_fijn het volgende:
Liever 10 Suusjes in mijn bed, dan 1 Greetjuh.![]()
quote:Op donderdag 27 april 2006 00:02 schreef Maisnon het volgende:
Daar stem ik mee in
Of Huntelaar look a likes
quote:Op donderdag 27 april 2006 00:11 schreef UFOtje het volgende:
[afbeelding]
"Ma?? Is het beeld nu beter?"
Linkse = Kimquote:Op donderdag 27 april 2006 00:11 schreef UFOtje het volgende:
[afbeelding]
"Ma?? Is het beeld nu beter?"
quote:Op donderdag 27 april 2006 00:00 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Anders ga je er even serieus op in.![]()
Het was ook verder niemand opgevallen dat ik even stierlijk genoeg had van het programmeren en even lekker zinloos wilde doen, toch? Mooi.quote:Op donderdag 27 april 2006 00:17 schreef Mojave het volgende:
[..]
zie het nu pas
![]()
was ook grapje hoor, aantal posts hingen van sarcasme aan elkaar![]()
met die antenne?quote:Op donderdag 27 april 2006 00:18 schreef McReal het volgende:
[..]
Ex collega als ze het is maar ik twijfel
Hoe kun je nou twijfelen? Was dr antenne toen nog niet zo groot? :quote:Op donderdag 27 april 2006 00:18 schreef McReal het volgende:
[..]
Ex collega als ze het is maar ik twijfel
Duhh.. toen had ze gewoon lang haar .. hier zit 1 pot wax inquote:Op donderdag 27 april 2006 00:23 schreef Daklem het volgende:
[..]
Hoe kun je nou twijfelen? Was dr antenne toen nog niet zo groot? :![]()
toch een ex=collega ze is verhuist naar lelystad .. als ze het is dan hequote:
quote:Op donderdag 27 april 2006 00:24 schreef Fatality het volgende:
[..]
Lengte: 160 CM
Gewicht: 55 KGvolgens mij haalt ze ponden en kilo's doormekaar
Ja want ze weegt 27,5 kilo? Whehequote:Op donderdag 27 april 2006 00:24 schreef Fatality het volgende:
[..]
Voor zo'n types hebben ze de betuwelijn naar duitsland aangelegd.quote:Op donderdag 27 april 2006 00:23 schreef McReal het volgende:
[..]
Duhh.. toen had ze gewoon lang haar .. hier zit 1 pot wax in
Ik denk eerder dat ze de waarden van lengte en gewicht verwisseld heeftquote:Op donderdag 27 april 2006 00:24 schreef Fatality het volgende:
[..]
160 kg kan nog kloppen, maar 55 cm, dat is even groot als mijn lul! dat geloof je toch nietquote:Op donderdag 27 april 2006 00:29 schreef Mojave het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze de waarden van lengte en gewicht verwisseld heeft![]()
Dat geloof ik inderdaad niet.quote:Op donderdag 27 april 2006 00:30 schreef Daklem het volgende:
[..]
160 kg kan nog kloppen, maar 55 cm, dat is even groot als mijn lul! dat geloof je toch niet![]()
MIsschien heb jij cm en mm omgewisseld?quote:Op donderdag 27 april 2006 00:32 schreef Daklem het volgende:
[..]
Dat bedoel ik maar! ik dacht dat het aan mij lag.![]()
nou ik denk toch dat alle eer aan ons Agnetha toekomt.quote:Op donderdag 27 april 2006 00:26 schreef Daklem het volgende:
[..]godver, jij laat mij hardop schateren van het lachen! iedereen ligt te slapen. Je wordt bedankt!
![]()
Nog 2 jaar wachten en dan goed nemenquote:
Je leest verkeerd: hatertgirl. Uit Hatert (deel van Nijmegen) dusquote:Op donderdag 27 april 2006 05:27 schreef Relneger18 het volgende:
naam: Hater girl
kan begrijpen waarom![]()
http://www.sugababes.nl/hatertgirl/pics
Het is dat je het erbij zegt, anders had ik het niet gezienquote:
Dat rechter wijf lijkt een beetje op Rob van de Smaakpolitiequote:
Mooi buikje hoorquote:Op donderdag 27 april 2006 09:14 schreef SuuSwzjAh het volgende:
[..]
haha hij komt van mij site toch![]()
alle foto's zijn onderhand al geplaatst van mij![]()
dankjequote:Op donderdag 27 april 2006 09:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Mooi buikje hoor
[afbeelding]
!cK dUw d!3 muUr w3g !!
JeWeEttToGGgChhhquote:Op donderdag 27 april 2006 09:28 schreef Geqxon het volgende:
Hey Suus,
Wil jij misschien een keer ehm...
daten?![]()
![]()
haha waar woon je danquote:Op donderdag 27 april 2006 09:28 schreef Geqxon het volgende:
Hey Suus,
Wil jij misschien een keer ehm...
daten?![]()
![]()
Haha zo kansloos totally noob als je met gexqon gaat daten, vraag maar aan pussydeluxequote:Op donderdag 27 april 2006 09:33 schreef SuuSwzjAh het volgende:
[..]
haha waar woon je dan
in groningen zeker![]()
jij moet je harses houdenquote:
quote:Op donderdag 27 april 2006 09:38 schreef SuuSwzjAh het volgende:
[..]
jij moet je harses houden
en nee niet amsterdams spaar me![]()
als er iets is wat ik dan wel haat is het amsterdam met zijn ajax![]()
*is beetje te jong om te trouwen?quote:Op donderdag 27 april 2006 09:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]Wil je met mij trouwen
Ajax
Niet speculeren maar meespelen.quote:Op donderdag 27 april 2006 09:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
JohSinds gisteren geregged, en nu al lekker aan het "daten"
![]()
Ik gok op BrauN/SiemeN
hoe vertel 18 is toch genoegquote:Op donderdag 27 april 2006 09:39 schreef SuuSwzjAh het volgende:
[..]
*is beetje te jong om te trouwen?![]()
quote:Op donderdag 27 april 2006 09:38 schreef SuuSwzjAh het volgende:
[..]
jij moet je harses houden
en nee niet amsterdams spaar me![]()
als er iets is wat ik dan wel haat is het amsterdam met zijn ajax![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |