Dan ben je (buiten het shirt alleen al) erg ver gezonkenquote:Op woensdag 26 april 2006 01:30 schreef MrSASO het volgende:
Het zal je vriendin maar wezen.![]()
[afbeelding]
Ah, die heb ik ooit op het forum geïntroduceerd jaquote:Op woensdag 26 april 2006 01:45 schreef Alexxxxx het volgende:
Nog een klassiekertje
[afbeelding]
Een oud collega van me. De dag dat ze naast me ging zitten in de kantine was de dag dat ik mn overall inleverde![]()
![]()
Heb je wel gezien hoe oud de gemiddelde veehandelaar is?quote:Op woensdag 26 april 2006 02:07 schreef cultheld het volgende:
Die kan idd beter met die uiers op de veemarkt gaan staan: Dat brengt nog wat op.
jakquote:Op woensdag 26 april 2006 01:30 schreef MrSASO het volgende:
Het zal je vriendin maar wezen.![]()
[afbeelding]
Ook mensen horen tegenwoordig bij 't vee.quote:Op woensdag 26 april 2006 02:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Heb je wel gezien hoe oud de gemiddelde veehandelaar is?Hun hart, wat doe je
Die rotkop zocht ik al een tijdjequote:Op woensdag 26 april 2006 01:45 schreef Alexxxxx het volgende:
Nog een klassiekertje
[afbeelding]
Een oud collega van me. De dag dat ze naast me ging zitten in de kantine was de dag dat ik mn overall inleverde![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 april 2006 03:20 schreef Slappertje het volgende:
Matig, een goede vriend van me heeft net met een braazah staan bekken met een hoofd als in de OP. Zou ik hem morgen maar meteen uit z'n lijden verlossen of denken jullie dat het er uit te slaan valt?![]()
Die bek!quote:Op woensdag 26 april 2006 08:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[afbeelding]
Inkijk voor op de vroege morgen
[afbeelding]
Deze vond ik gewoon grappig
Hij lijkt trouwens op een nog compactere versie van Baas B.quote:
quote:Op woensdag 26 april 2006 11:55 schreef Relneger18 het volgende:
'Juge'![]()
[afbeelding]
En het ergste is...
Hij doet er een christelijk gebedshouding bij![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |