oeps geen erg in gehad, naja heb et gedaanquote:Op dinsdag 25 april 2006 23:59 schreef Martijn_fijn het volgende:
De koe graag vervangen door de officiële OP.. http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Breezah
Ze wijkt teveel van het Breezer-gehalte af.quote:Op woensdag 26 april 2006 00:02 schreef Agiath het volgende:
Die jan-klaar huntelaar look-a-like moet echt in de OP
Linkjequote:Op woensdag 26 april 2006 00:01 schreef Geqxon het volgende:
Dik, lelijk, kort haar.
Waarom zou je in godsnaam dan in zo'n gewaagde pose staan
Omg die derde!quote:Op woensdag 26 april 2006 00:03 schreef MrSASO het volgende:
Mijn bijdrage niet echt breezah maar toch
Plaatjesss
Ik kwam niet meer bij toen ik die voor het eerst zag....quote:Op woensdag 26 april 2006 00:02 schreef Agiath het volgende:
Die jan-klaar huntelaar look-a-like moet echt in de OP
De tering, dat die neger niet eens wat beters kan regelen dan zo'n met poep ondergesprayed meisjequote:Op woensdag 26 april 2006 00:03 schreef MrSASO het volgende:
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:58 schreef Martijn_fijn het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Beste breezerkoe..![]()
Raffaëla?quote:Op woensdag 26 april 2006 00:03 schreef MrSASO het volgende:
Ik zie net hierquote:
Zij - is - fokking - triestquote:Op woensdag 26 april 2006 00:16 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Altijd die lippen
![]()
http://www.sugababes.nl/!!!*RoXy/pics![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
geweldig..quote:Op woensdag 26 april 2006 00:27 schreef Relneger18 het volgende:
http://www.superdudes.nl/bodymen
[..]
say what?![]()
![]()
![]()
Heel treffend!quote:
Mwah deze wil ik nog wel wat geven als ik d'r opstap tegen komquote:
Die jongenquote:
}quote:Op woensdag 26 april 2006 00:15 schreef Stikstof-tri-iodide het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.sweetbabes.nl/~lientjuh~/fotos
Ik verkreeg het niet over mijn toetsenbord die spelfout te herhalenquote:
Dan ben je (buiten het shirt alleen al) erg ver gezonkenquote:Op woensdag 26 april 2006 01:30 schreef MrSASO het volgende:
Het zal je vriendin maar wezen.![]()
[afbeelding]
Ah, die heb ik ooit op het forum geïntroduceerd jaquote:Op woensdag 26 april 2006 01:45 schreef Alexxxxx het volgende:
Nog een klassiekertje
[afbeelding]
Een oud collega van me. De dag dat ze naast me ging zitten in de kantine was de dag dat ik mn overall inleverde![]()
![]()
Heb je wel gezien hoe oud de gemiddelde veehandelaar is?quote:Op woensdag 26 april 2006 02:07 schreef cultheld het volgende:
Die kan idd beter met die uiers op de veemarkt gaan staan: Dat brengt nog wat op.
jakquote:Op woensdag 26 april 2006 01:30 schreef MrSASO het volgende:
Het zal je vriendin maar wezen.![]()
[afbeelding]
Ook mensen horen tegenwoordig bij 't vee.quote:Op woensdag 26 april 2006 02:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Heb je wel gezien hoe oud de gemiddelde veehandelaar is?Hun hart, wat doe je
Die rotkop zocht ik al een tijdjequote:Op woensdag 26 april 2006 01:45 schreef Alexxxxx het volgende:
Nog een klassiekertje
[afbeelding]
Een oud collega van me. De dag dat ze naast me ging zitten in de kantine was de dag dat ik mn overall inleverde![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 april 2006 03:20 schreef Slappertje het volgende:
Matig, een goede vriend van me heeft net met een braazah staan bekken met een hoofd als in de OP. Zou ik hem morgen maar meteen uit z'n lijden verlossen of denken jullie dat het er uit te slaan valt?![]()
Die bek!quote:Op woensdag 26 april 2006 08:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[afbeelding]
Inkijk voor op de vroege morgen
[afbeelding]
Deze vond ik gewoon grappig
Hij lijkt trouwens op een nog compactere versie van Baas B.quote:
quote:Op woensdag 26 april 2006 11:55 schreef Relneger18 het volgende:
'Juge'![]()
[afbeelding]
En het ergste is...
Hij doet er een christelijk gebedshouding bij![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn ogen WAT DOE JE , MIJN OGEN AAAAAAAAAAAARGRGHHHquote:
ej, die ken ik!!quote:Op woensdag 26 april 2006 00:16 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Altijd die lippen
![]()
http://www.sugababes.nl/!!!*RoXy/pics![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zit eigenlijk met veel meer interesse naar die middelste te kijken, met dat sjaaltje omquote:Op woensdag 26 april 2006 15:37 schreef Martijn_fijn het volgende:
[afbeelding]
Dat xtc-gezicht van die linker.![]()
niks mis mee tochquote:Op woensdag 26 april 2006 15:51 schreef Martijn_fijn het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat is geen breezah, maar wel een heel mooi meisjequote:Op woensdag 26 april 2006 16:05 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik zit eigenlijk met veel meer interesse naar die middelste te kijken, met dat sjaaltje om
Het zijn zeker hamsterweken bij Albert Heijn geweest.quote:Op woensdag 26 april 2006 08:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[afbeelding]
Inkijk voor op de vroege morgen
[afbeelding]
Deze vond ik gewoon grappig
lijkt net een ventquote:Op woensdag 26 april 2006 02:04 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Whahaha teeering, hoe bedoel je ik ben lelijk.![]()
Is dat nog steeds in?quote:
Loesza!quote:Op woensdag 26 april 2006 16:38 schreef Geqxon het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die heeft dus echt wel haar op haar bovenlip
quote:
Duh.. Harsen of epileren natuurlijkquote:Op woensdag 26 april 2006 17:17 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
[afbeelding]
meer meisjes hebben dat hoor, dat daar af en toe wat donshaartjes zitten.. zo lang ze ze wegscheren is er niks aan de hand toch?net als met haar op andere plekken dus
Tja, liever harsen dan stoppels... Het is maar even rood, dat trekt vanzelf bij. Ikzelf heb het gelukkig niet nodig, maar twee vriendinnetjes van mij wel...quote:Op woensdag 26 april 2006 17:24 schreef LoggedIn het volgende:
harsen? op je gezicht?Lijkt mij niet echt leuk, dan nog liever epileren
Zo ken ik ook 2 meisjes die het hard nodig hebben, maar het niet doen!quote:Op woensdag 26 april 2006 17:25 schreef Miesjemies het volgende:
[..]
Tja, liever harsen dan stoppels... Het is maar even rood, dat trekt vanzelf bij. Ikzelf heb het gelukkig niet nodig, maar twee vriendinnetjes van mij wel...
Dan heb je tenminste nog wat te lachenquote:Op woensdag 26 april 2006 17:33 schreef Geqxon het volgende:
Leuk als je dr zoent, dat kriebelt zo fijn.
My eye'squote:Op woensdag 26 april 2006 02:04 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Whahaha teeering, hoe bedoel je ik ben lelijk.![]()
Your English grammarquote:
Sorry MBOquote:
En ik lach je hier uit.quote:Op woensdag 26 april 2006 17:59 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Sorry MBO![]()
Wat trouwens wel betekendt dat ik veel van die breezers in levende lijven kan uitlachen![]()
Die onderste, die tweeling, die twee waren een tijdje terug in het nieuws. Ze zingen Hitler ook toe, zijn pas 14 of ietsquote:Op woensdag 26 april 2006 18:00 schreef Miesjemies het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Móói![]()
[afbeelding]
"Onze droomauto"![]()
[afbeelding]
Die shirtjes![]()
![]()
Olsen Twins from hellquote:Op woensdag 26 april 2006 18:03 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Die onderste, die tweeling, die twee waren een tijdje terug in het nieuws. Ze zingen Hitler ook toe, zijn pas 14 of iets.
Dat zijn dan ook geen 'breezers', dat is de zingende Hitlerjugend (Neonazi-kindjes uit Amerika)quote:
Stond op de site van een of andere Xseno member...quote:Op woensdag 26 april 2006 18:04 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook geen 'breezers', dat is de zingende Hitlerjugend (Neonazi-kindjes uit Amerika)
Ach, je hoeft er niet naar te kijken en alhoewel het niet mijn 'levensstijl' moeten die anderen dat helemaal zelf weten. Ik moet eerder janken van die dames van Prussian Blue...quote:Op woensdag 26 april 2006 18:06 schreef Ayaxola het volgende:
Moet echt weer janken van sommige foto's![]()
Omg, die ene laatste lijkt mijn zusje welquote:Op woensdag 26 april 2006 15:51 schreef Martijn_fijn het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee man.... totaal andere gezichtsvorm.quote:Op woensdag 26 april 2006 18:11 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Omg, die ene laatste lijkt mijn zusje welHeeft precies dezelfde kleren en oorbellen. ff nazoeken zometeen
![]()
Kijk eens goed.quote:Op woensdag 26 april 2006 18:10 schreef Geqxon het volgende:
[afbeelding]
Wat jong, maar midden en rechts zijn wel "do-able"
Kijkt...quote:
dude.. bij ons is het gezegd.. als er riet rond de vijver staat, kan er paling in..quote:Op woensdag 26 april 2006 18:10 schreef Geqxon het volgende:
[afbeelding]
Wat jong, maar midden en rechts zijn wel "do-able"
geiiile weefe sjonniequote:Op woensdag 26 april 2006 15:37 schreef Martijn_fijn het volgende:
[afbeelding]
Dat xtc-gezicht van die linker.![]()
toch zijn ze wel lekker voor hun leeftijdquote:Op woensdag 26 april 2006 18:04 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook geen 'breezers', dat is de zingende Hitlerjugend (Neonazi-kindjes uit Amerika)
http://abcnews.go.com/Primetime/story?id=1231684&page=1
ik kan je geen ongelijk gevenquote:Op woensdag 26 april 2006 18:30 schreef Mojave het volgende:
[..]
toch zijn ze wel lekker voor hun leeftijd![]()
Yeah, weer eentje in het rijtje rekt het niet dan scheurt het wel! Ik zoek van die prachtige uitdrukkingenquote:Op woensdag 26 april 2006 18:17 schreef avotar het volgende:
[..]
dude.. bij ons is het gezegd.. als er riet rond de vijver staat, kan er paling in..
hier staat geen riet...
en wat jong.. denk dat ze nog niet eens op de middelbare school zitten.
Die lippen zijn anders, maar ze doen allemaal zo gaat met hun lippenquote:Op woensdag 26 april 2006 18:12 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Nee man.... totaal andere gezichtsvorm.
http://www.prussianblue.net/quote:Op woensdag 26 april 2006 18:30 schreef Mojave het volgende:
[..]
toch zijn ze wel lekker voor hun leeftijd![]()
Dan ga ik je geruststellen, want dat mens op de foto is 41 jaar oudquote:Op woensdag 26 april 2006 18:57 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Die lippen zijn anders, maar ze doen allemaal zo gaat met hun lippen
Hoop maar gewoon dat ze het niet is![]()
OMFG< die komt uit mijn woonplaatsquote:Op woensdag 26 april 2006 19:41 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dan ga ik je geruststellen, want dat mens op de foto is 41 jaar oud
meisjesquote:Op woensdag 26 april 2006 19:41 schreef Gebleekte het volgende:
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |