Die Dean-posters bedoel jequote:Op dinsdag 25 april 2006 21:26 schreef Desensitized het volgende:
En Jägermeisterrrrr!!!!
En mooie vrouwen mét gitaren!
Dire Straits - Brothers in armsquote:Op dinsdag 25 april 2006 20:52 schreef Gitarist het volgende:
Stomme vraag misschien, maar wat kan je nou met zo'n volumepedaal. Ik snap dat je daarvan het volume kan wijzigen, maar is er een goed voorbeeld uit een bestaand nummer wat je ermee kan?
ja anders hoor je er niet bijquote:Op dinsdag 25 april 2006 19:54 schreef sXe het volgende:
we hebben ook ooit de drentse popprijs gewonnen. Dat is natuurlijk wel een vereiste
Dat kan Gary Moore heel goed, maar dan gewoon met het volumeknopje op zn gitaar. Het klinkt dat inderdaad heel vet.quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:31 schreef Even het volgende:
50e
![]()
[..]
Dire Straits - Brothers in arms![]()
De solo in Give it away van Red Hot Chili Peppers![]()
En je kan er een strijk instrument of een orgel mee nadoen![]()
Neequote:Op dinsdag 25 april 2006 21:33 schreef Marcel_V het volgende:
Gaat dus over gitaristen?
Dan is toch Tom Delonge wel het beste![]()
[afbeelding]
![]()
Er moet inderdaad wat gesnoeid wordenquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:44 schreef Even het volgende:
BTW de helft van de mensen in de OP zie je nooit![]()
Ritchie Blackmore's solo in Fools (van Deep Purple) doet het altijd goed als voorbeeld.quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:52 schreef Gitarist het volgende:
Stomme vraag misschien, maar wat kan je nou met zo'n volumepedaal. Ik snap dat je daarvan het volume kan wijzigen, maar is er een goed voorbeeld uit een bestaand nummer wat je ermee kan?
Ik wil er zoiezo opquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:45 schreef Hammet het volgende:
[..]
Er moet inderdaad wat gesnoeid worden
Heb je dat verdiend dan ?!quote:
Zo hoort het ookquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:49 schreef Sloavink het volgende:
[..]
![]()
Ik blijf wel trouw aan deze topicreeks hoor.![]()
Dat dacht ik!quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:38 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ja anders hoor je er niet bij
gefeliciteerd allemaal![]()
wie weetquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:53 schreef sXe het volgende:
[..]
Dat dacht ik!
maarja dat was in 1998 geloof ik. Moet je dus wel zorgen dat je bandje zolang blijft bestaan
ik ben altijd druk bezig met avatars te resizen en op mun ftp te zettenquote:
I knowquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:55 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ik ben altijd druk bezig met avatars te resizen en op mun ftp te zetten
verder een hoop onzin posten
é boh gekquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:56 schreef Even het volgende:
[..]
I knowwas ook een grapje man, jeweettog
![]()
Emmer-Compascuumquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:55 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
wie weet
waar kom je vandaan dan ?
quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:58 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
é boh gek
jij bent toch altijd gebanned
pf, jij bent zeker import ofzo? Ja natuurlijk ligt dat in Drenthe. Bij Emmen!quote:
Waarom was je gebanned dan?quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:04 schreef Even het volgende:
[..]
![]()
Van zaterdag 22 april 2006 @ 23:13 Tot dinsdag 25 april 2006 @ 12:58 ofzo...
Met het was pas de eerste keer hooren dan gelijk al langer dan 48 uur
![]()
Maar daar is de geluidsman on stage zeker niet echt blij mee! Kan me voorstellen dat hij de schuif evenredig hard dichtgooit als jij het volumepedaal opent... maar goed da's een andere discussie.quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:12 schreef Hammet het volgende:
[..]
Je kan m ook gebruiken om je solo's wat harder te laten klinken. Live wil het nogal eens voorkomen dat een solo amper of niet door het publiek gehoord wordt, zeker bij de hardere muziek, en minstens 2 gitaristen.
Is Give it away niet achterstevoren op de single afgespeeld...? Dat is wat ik altijd heb vernomen...quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:31 schreef Even het volgende:
50e
![]()
[..]
Dire Straits - Brothers in arms![]()
De solo in Give it away van Red Hot Chili Peppers![]()
En je kan er een strijk instrument of een orgel mee nadoen![]()
Ik ben elk topic presentquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:45 schreef Hammet het volgende:
[..]
Er moet inderdaad wat gesnoeid worden
Kweenie klinkt wel als een volume pedaal...quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:34 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Is Give it away niet achterstevoren op de single afgespeeld...? Dat is wat ik altijd heb vernomen...
quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:29 schreef Even het volgende:
[afbeelding]
Daarom
Maar toen kreeg ik wel een echt naam topic![]()
Feliciteer Even met zijn 48 uurs ban
Oordeel zelf:quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:34 schreef Gitarist het volgende:
Is Give it away niet achterstevoren op de single afgespeeld...? Dat is wat ik altijd heb vernomen...
Ik vind het beide niet klinken dus vraag niks aan mijquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:46 schreef DuranK het volgende:
[..]
Oordeel zelf:
http://media.putfile.com/rhcp---give-it-away-solo-gewoon
Solo gewoon
http://media.putfile.com/rhcp---give-it-away-omgedraaid
Solo omgedraaid
Het was het minste wat ik kon doenquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:29 schreef Even het volgende:
Maar toen kreeg ik wel een echt naam topic![]()
Feliciteer Even met zijn 48 uurs ban
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |