Je begint gewoon een nummer te spelen, en die tekst ga je regelrecht vertalen, zodat het soms nergens op slaat, zie mijn voorbeeldquote:Op zondag 23 april 2006 18:42 schreef DuranK het volgende:
[..]
Ik snap niet echt wat je bedoeltBedoel je nou dat je engelstalige nummers gaat vertalen zodat je ze eigenlijk in het Nederlands zingt? Of hoe
?
Angus Youngquote:Op zondag 23 april 2006 18:43 schreef Jorikjet het volgende:
ha nog cooler, een solo afmaken terwijl je valt en op je rug ligt
Nigel Tufnelquote:Op zondag 23 april 2006 18:43 schreef Jorikjet het volgende:
Dankje. Hij is zeker okayquote:Op zondag 23 april 2006 14:08 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de aankoop! Die Japanse Fenders zijn zeer okay volgens mij.
'k Heb het wel eens gehad, niet on stage gelukkig.quote:Op zondag 23 april 2006 18:43 schreef Jorikjet het volgende:
ja het ligt allemaal aan jou ga je handen maar snel wassenquote:Op dinsdag 25 april 2006 01:13 schreef guitarist.nl het volgende:
damn wat dood hier, ik kom een paar dagen niet en gelijk is iedereen weg
quote:Op dinsdag 25 april 2006 01:14 schreef PeuLManS het volgende:
[..]
ja het ligt allemaal aan jou ga je handen maar snel wassen
Die Boss van Neidropje uit V&A?quote:Op dinsdag 25 april 2006 09:03 schreef Jorikjet het volgende:
ik ben opzoek naar een goedkope maar wel goede volume pedaal, maar alle pedalen die ik vind op marktplaats zijn van plastic, of te duur (ernie ball dingen van 100 euro...), of ze geven kleuring aan je geluid etc...
weet iemand een goed volume pedaal? en wil erg echt niet meer dan 70 euro voor uitgeven...
Ik heb geen idee... Harmony Central weet wellicht meer?quote:Op dinsdag 25 april 2006 09:05 schreef Jorikjet het volgende:
oja, vergeten![]()
maar is dat wel een goede? (kan neidropje misschien zelf hier op reageren?)
Proel rocks!quote:Op dinsdag 25 april 2006 10:36 schreef guitarist.nl het volgende:
dat is er dus 1 van plastic
ik heb er eentje gehad van ehm spoel?/proel? koste toen een eurotje of 20 (2ehands)
maarja dat was ook gelijk het aantal dagen dat hij mee ging
ik vind hem wel lekker. Hij is inderdaad van kunststof maar wel erg stevig. Die van ernie ball is weer zoveel duurder. De mijne heeft 2 in en 2 uitgangen, stereo. Daarnaast een 5e uitgang voor stemapparaat zodat je stil kan stemmen. Het pedaal beschikt over een potmetertje die de beginvolume kan regelen.quote:Op dinsdag 25 april 2006 09:05 schreef Jorikjet het volgende:
oja, vergeten![]()
maar is dat wel een goede? (kan neidropje misschien zelf hier op reageren?)
Net weer ff dvdtje gekeken maar die Boss lijkt er ook wel heel veel op..quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:01 schreef guitarist.nl het volgende:
ja dacht ik ook al, maar wist het niet zeker
maar volgens mij heeft hij een expressie ding
Wow, dat is der bom! Anathema is cool.quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:41 schreef sXe het volgende:
yup, volgende week donderdag dus voorprogramma van Anathema!
zeker weten. Wordt de tweede keer dat we samen spelenquote:Op dinsdag 25 april 2006 18:02 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
Wow, dat is der bom! Anathema is cool.
Hmm ken de band niet. Een beetje groot? En in welke band zit jij? We willen samples horenquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:41 schreef sXe het volgende:
yup, volgende week donderdag dus voorprogramma van Anathema!
Tsja, gedoemd om te mislukken dan!quote:
Aha, maar dan moet zo'n pedaal dus "stroef" zijn en op z'n plek blijven staan als je hem loslaat in het midden bijvoorbeeld...?quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:57 schreef Jorikjet het volgende:
wij willen met onze band zoiets doen dat de distortion zacht opkomt op sommige stukken, of dat de slag gitaar soms even iets zachter gaat. hiermee kan dat dus
Je kan m ook gebruiken om je solo's wat harder te laten klinken. Live wil het nogal eens voorkomen dat een solo amper of niet door het publiek gehoord wordt, zeker bij de hardere muziek, en minstens 2 gitaristen.quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:01 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Aha, maar dan moet zo'n pedaal dus "stroef" zijn en op z'n plek blijven staan als je hem loslaat in het midden bijvoorbeeld...?
Die zat daar toch een maand ofzo?quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:03 schreef Desensitized het volgende:
Ben er ook weer!! Onze Amerika-ganger al terug?
Topic is al bijna vol, maar goed...quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:03 schreef Desensitized het volgende:
Ben er ook weer!! Onze Amerika-ganger al terug?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |