Die Dean-posters bedoel jequote:Op dinsdag 25 april 2006 21:26 schreef Desensitized het volgende:
En Jägermeisterrrrr!!!!
En mooie vrouwen mét gitaren!
Dire Straits - Brothers in armsquote:Op dinsdag 25 april 2006 20:52 schreef Gitarist het volgende:
Stomme vraag misschien, maar wat kan je nou met zo'n volumepedaal. Ik snap dat je daarvan het volume kan wijzigen, maar is er een goed voorbeeld uit een bestaand nummer wat je ermee kan?
ja anders hoor je er niet bijquote:Op dinsdag 25 april 2006 19:54 schreef sXe het volgende:
we hebben ook ooit de drentse popprijs gewonnen. Dat is natuurlijk wel een vereiste
Dat kan Gary Moore heel goed, maar dan gewoon met het volumeknopje op zn gitaar. Het klinkt dat inderdaad heel vet.quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:31 schreef Even het volgende:
50e
![]()
[..]
Dire Straits - Brothers in arms![]()
De solo in Give it away van Red Hot Chili Peppers![]()
En je kan er een strijk instrument of een orgel mee nadoen![]()
Neequote:Op dinsdag 25 april 2006 21:33 schreef Marcel_V het volgende:
Gaat dus over gitaristen?
Dan is toch Tom Delonge wel het beste![]()
[afbeelding]
![]()
Er moet inderdaad wat gesnoeid wordenquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:44 schreef Even het volgende:
BTW de helft van de mensen in de OP zie je nooit![]()
Ritchie Blackmore's solo in Fools (van Deep Purple) doet het altijd goed als voorbeeld.quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:52 schreef Gitarist het volgende:
Stomme vraag misschien, maar wat kan je nou met zo'n volumepedaal. Ik snap dat je daarvan het volume kan wijzigen, maar is er een goed voorbeeld uit een bestaand nummer wat je ermee kan?
Ik wil er zoiezo opquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:45 schreef Hammet het volgende:
[..]
Er moet inderdaad wat gesnoeid worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |