Die Dean-posters bedoel jequote:Op dinsdag 25 april 2006 21:26 schreef Desensitized het volgende:
En Jägermeisterrrrr!!!!
En mooie vrouwen mét gitaren!
Dire Straits - Brothers in armsquote:Op dinsdag 25 april 2006 20:52 schreef Gitarist het volgende:
Stomme vraag misschien, maar wat kan je nou met zo'n volumepedaal. Ik snap dat je daarvan het volume kan wijzigen, maar is er een goed voorbeeld uit een bestaand nummer wat je ermee kan?
ja anders hoor je er niet bijquote:Op dinsdag 25 april 2006 19:54 schreef sXe het volgende:
we hebben ook ooit de drentse popprijs gewonnen. Dat is natuurlijk wel een vereiste
Dat kan Gary Moore heel goed, maar dan gewoon met het volumeknopje op zn gitaar. Het klinkt dat inderdaad heel vet.quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:31 schreef Even het volgende:
50e
![]()
[..]
Dire Straits - Brothers in arms![]()
De solo in Give it away van Red Hot Chili Peppers![]()
En je kan er een strijk instrument of een orgel mee nadoen![]()
Neequote:Op dinsdag 25 april 2006 21:33 schreef Marcel_V het volgende:
Gaat dus over gitaristen?
Dan is toch Tom Delonge wel het beste![]()
[afbeelding]
![]()
Er moet inderdaad wat gesnoeid wordenquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:44 schreef Even het volgende:
BTW de helft van de mensen in de OP zie je nooit![]()
Ritchie Blackmore's solo in Fools (van Deep Purple) doet het altijd goed als voorbeeld.quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:52 schreef Gitarist het volgende:
Stomme vraag misschien, maar wat kan je nou met zo'n volumepedaal. Ik snap dat je daarvan het volume kan wijzigen, maar is er een goed voorbeeld uit een bestaand nummer wat je ermee kan?
Ik wil er zoiezo opquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:45 schreef Hammet het volgende:
[..]
Er moet inderdaad wat gesnoeid worden
Heb je dat verdiend dan ?!quote:
Zo hoort het ookquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:49 schreef Sloavink het volgende:
[..]
![]()
Ik blijf wel trouw aan deze topicreeks hoor.![]()
Dat dacht ik!quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:38 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ja anders hoor je er niet bij
gefeliciteerd allemaal![]()
wie weetquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:53 schreef sXe het volgende:
[..]
Dat dacht ik!
maarja dat was in 1998 geloof ik. Moet je dus wel zorgen dat je bandje zolang blijft bestaan
ik ben altijd druk bezig met avatars te resizen en op mun ftp te zettenquote:
I knowquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:55 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ik ben altijd druk bezig met avatars te resizen en op mun ftp te zetten
verder een hoop onzin posten
é boh gekquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:56 schreef Even het volgende:
[..]
I knowwas ook een grapje man, jeweettog
![]()
Emmer-Compascuumquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:55 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
wie weet
waar kom je vandaan dan ?
quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:58 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
é boh gek
jij bent toch altijd gebanned
pf, jij bent zeker import ofzo? Ja natuurlijk ligt dat in Drenthe. Bij Emmen!quote:
Waarom was je gebanned dan?quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:04 schreef Even het volgende:
[..]
![]()
Van zaterdag 22 april 2006 @ 23:13 Tot dinsdag 25 april 2006 @ 12:58 ofzo...
Met het was pas de eerste keer hooren dan gelijk al langer dan 48 uur
![]()
Maar daar is de geluidsman on stage zeker niet echt blij mee! Kan me voorstellen dat hij de schuif evenredig hard dichtgooit als jij het volumepedaal opent... maar goed da's een andere discussie.quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:12 schreef Hammet het volgende:
[..]
Je kan m ook gebruiken om je solo's wat harder te laten klinken. Live wil het nogal eens voorkomen dat een solo amper of niet door het publiek gehoord wordt, zeker bij de hardere muziek, en minstens 2 gitaristen.
Is Give it away niet achterstevoren op de single afgespeeld...? Dat is wat ik altijd heb vernomen...quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:31 schreef Even het volgende:
50e
![]()
[..]
Dire Straits - Brothers in arms![]()
De solo in Give it away van Red Hot Chili Peppers![]()
En je kan er een strijk instrument of een orgel mee nadoen![]()
Ik ben elk topic presentquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:45 schreef Hammet het volgende:
[..]
Er moet inderdaad wat gesnoeid worden
Kweenie klinkt wel als een volume pedaal...quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:34 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Is Give it away niet achterstevoren op de single afgespeeld...? Dat is wat ik altijd heb vernomen...
quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:29 schreef Even het volgende:
[afbeelding]
Daarom
Maar toen kreeg ik wel een echt naam topic![]()
Feliciteer Even met zijn 48 uurs ban
Oordeel zelf:quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:34 schreef Gitarist het volgende:
Is Give it away niet achterstevoren op de single afgespeeld...? Dat is wat ik altijd heb vernomen...
Ik vind het beide niet klinken dus vraag niks aan mijquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:46 schreef DuranK het volgende:
[..]
Oordeel zelf:
http://media.putfile.com/rhcp---give-it-away-solo-gewoon
Solo gewoon
http://media.putfile.com/rhcp---give-it-away-omgedraaid
Solo omgedraaid
Het was het minste wat ik kon doenquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:29 schreef Even het volgende:
Maar toen kreeg ik wel een echt naam topic![]()
Feliciteer Even met zijn 48 uurs ban
quote:
Oef, ik wil volgens mij niet weten hoe dat eruit ziet...quote:Op woensdag 26 april 2006 07:53 schreef S_T_W het volgende:
gister het halselement van mn epiphone dot studio van humbucker naar single coil getoverd
het klinkt n beetje goedkoop maar dat deed ze al
nu is ze in ieder geval beter geschikt als backup gitaar, als ik nu een snaar van mn strat-kopie breek hoef ik niet meer zo aan mn versterker te rommelen
bovendien is die dot nu een stuk veelzijdiger
hij heeft er dus geen nieuw element ingezet.quote:Op woensdag 26 april 2006 13:20 schreef DoNirvana het volgende:
maar je humbucker is toch wel een stukie breder als je singel coil neem ik ana ??
zijn nieuwste bandje Angels and Airwaves heeft wel paar grappige nummers, zoals The War en It Hurts, maar beste gitaristquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:33 schreef Marcel_V het volgende:
Gaat dus over gitaristen?
Dan is toch Tom Delonge wel het beste![]()
[afbeelding]
![]()
Als je zeker weet dat je lang elektrisch gaat spelen zou ik zelf een nieuwe kopen, maar niet van een bagger merk maar gelijk 1 van de betere.quote:Op woensdag 26 april 2006 16:45 schreef -Dries- het volgende:
Ik speel dus ongeveer 1.5 jaar akoestisch gitaar en af en toe bij een vriend elektrisch. Nu wil natuurlijk zelf een elektrische kopen. Ik vroeg me dus af of ik nou beter een tweede hands gitaar moet kopen of gewoon een nieuwe uit de winkel? Heeft iemand hier ervaring mee?
Ok,quote:Op woensdag 26 april 2006 16:58 schreef Sloavink het volgende:
[..]
Als je zeker weet dat je lang elektrisch gaat spelen zou ik zelf een nieuwe kopen, maar niet van een bagger merk maar gelijk 1 van de betere.Ik vind zelf Fender's echt heerlijk, maarja het is maar wat je zelf leuk vind.
![]()
Ik vind de tweede "echter" klinken... maar goed dat hoeft niks te zeggen want die John Frusciante kan aardig spelen met effectjes...quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:46 schreef DuranK het volgende:
[..]
Oordeel zelf:
http://media.putfile.com/rhcp---give-it-away-solo-gewoon
Solo gewoon
http://media.putfile.com/rhcp---give-it-away-omgedraaid
Solo omgedraaid
Hangt natuurlijk van jouw smaak qua geluid af... maar je zou heel prima voor een Fender Standard Strat of Tele kunnen gaan (maar dan omgekeerde volgorde natuurlijkquote:Op woensdag 26 april 2006 17:02 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ok,
Iemand die me iets kan aanraden trouwens? Budget rond de 500 euro
een tweedehands scheelt natuurlijk een hoop geld, het hoeft ook niet te betekenen dat je dan een slechter exemplaar hebt dan nieuwquote:Ik speel dus ongeveer 1.5 jaar akoestisch gitaar en af en toe bij een vriend elektrisch. Nu wil natuurlijk zelf een elektrische kopen. Ik vroeg me dus af of ik nou beter een tweede hands gitaar moet kopen of gewoon een nieuwe uit de winkel? Heeft iemand hier ervaring mee?
*eMule klikt*quote:Op woensdag 26 april 2006 16:53 schreef Fentoozler het volgende:
[..]
zijn nieuwste bandje Angels and Airwaves heeft wel paar grappige nummers, zoals The War en It Hurts, maar beste gitarist![]()
![]()
Of beter gezegd: helemaal nietquote:Op woensdag 26 april 2006 17:31 schreef Jorikjet het volgende:
dan moet je denk ik gaan voor een epiphone met betere elementen. een gibson vind je niet snel voor 500 euro.
en is het wat? ik heb altijd gemengde gevoels bij zulke pedaaltjesquote:Op woensdag 26 april 2006 18:35 schreef guitarist.nl het volgende:
Mijn nieuwste aanwist, voor een vintage marshall geluid uit een fender deville
[afbeelding]
Goede keus... leuke pickups voor die prijs!quote:Op woensdag 26 april 2006 19:56 schreef Jorikjet het volgende:
ow en ik heb GFS Premium Overwound Alnico Strat Pickups besteld
Zoals Jorikjet al zei is een Gibson over het algemeen duurder dan E 500. Epiphone is een merk van Gibson en maakt allerlei zeer geslaagde imitaties.quote:Op woensdag 26 april 2006 17:29 schreef -Dries- het volgende:
Ik vind een Gibson eigenlijk het mooist kwa uiterlijk.. Iemand die een bepaalde Gibson kan aanraden?
Vet, ik ben wel benieuwd hoe dat nou klinktquote:Op woensdag 26 april 2006 18:35 schreef guitarist.nl het volgende:
[afbeelding]
het klinkt heel vet,quote:Op woensdag 26 april 2006 21:12 schreef Hammet het volgende:
[..]
Vet, ik ben wel benieuwd hoe dat nou klinkt.
edit- en hoeveel heb je er voor betaald? (2e hands, nieuw?)
edit2- JH1, schaamteloos of toeval?
haha gast! ik heb gewoon hetzelfde pedaal over een fender hot rod deville 4*10! kicks arse eh? Nu moet ik zeggen dat de distortion eenvoudigweg behoorlijk zuigt maar de overdrive is eeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrg lekker (zeker als ik mijn clean sanchez eroverhee pleur).quote:Op woensdag 26 april 2006 18:35 schreef guitarist.nl het volgende:
[afbeelding]
tsja, goed argument inderdaadquote:Op donderdag 27 april 2006 01:34 schreef guitarist.nl het volgende:
Jazeker een vet pedaal, ik gebruik alleen mijn big muff in de band eigenlijk..
maarja deze er maar bij gekocht omdat ik mun wah niet meer gebruik
De SG '61 reissuequote:Op woensdag 26 april 2006 17:29 schreef -Dries- het volgende:
Ik vind een Gibson eigenlijk het mooist kwa uiterlijk.. Iemand die een bepaalde Gibson kan aanraden?
¤500,-quote:Op donderdag 27 april 2006 12:24 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
De SG '61 reissue![]()
wat is je budget eigenlijk?
niet doenquote:Op donderdag 27 april 2006 12:15 schreef sXe het volgende:
binnenkort toch maar eens een metalzone kopen als backup.
Backup voor wat? Stofzuigergeluid?quote:Op donderdag 27 april 2006 12:15 schreef sXe het volgende:
ik zou hem nog geen eens als backup van een backup pedaal kunnen gebruikenquote:Op donderdag 27 april 2006 12:15 schreef sXe het volgende:
Ik heb zo een flauw vermoeden dat het pedaal hier niet zeer gewaardeerd wordtquote:Op donderdag 27 april 2006 12:15 schreef sXe het volgende:
Nee het is een kutdingquote:Op donderdag 27 april 2006 18:27 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
HELLO KITTY![]()
speelt 'ie fijn ?
als je zappa vet vindt moet je eens gaan kijken naar de voorstelling van the troupe, idioot goeie muzikanten die joe's garage spelen van zappa! Erg vet, ben er heen geweest!quote:
quote:Why does it hurt when I pee?
Why does it hurt when I pee?
I don't want no doctor
To stick no needle in me
Why does it hurt when I pee?
I got it from the toilet seat
I got it from the toilet seat
It jumped right up
'N' grabbed my meat
Got it from the toilet seat
My balls feel like a pair of maracas
My balls feel like a pair of maracas