Thxquote:
Kun je niet een stukje opnemen, je weet immers wanneer het komt...quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:09 schreef Crack_david het volgende:
ik had al eerder gevraagd naar een hiphop nummer dat bij een reclame van the box zit.. weet nu beter voor welk programma.. het is voor het after school blok, met sarbina, clueless, fresh prince,mokka en southpark.. ik vind het een beetje op een DJ Premier beat lijken.. het is een redelijk bekent nummer, maar ik kan er niet op komen
Ja, geil hè?quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:42 schreef Berkery het volgende:
Godverdomme, slaat de romeinse cijfer-fetisj nu ook al toe in deze reeks?![]()
mijn dank is groot!!!quote:
te vroeg gejuigd, dat is eerder een hardcore versie.....quote:
ik weet van welke reclame het is, ik weet niet wanneer die komt.. en weet je hoe erg het is om een dag lang naar de box de kijken om die reclame te zienquote:Op dinsdag 25 april 2006 23:58 schreef donroyco het volgende:
[..]
Kun je niet een stukje opnemen, je weet immers wanneer het komt...![]()
Kaiser Chiefs - I predict a riotquote:Op dinsdag 25 april 2006 23:00 schreef Fillipe het volgende:
Ik zoek het nummer wat te horen is tijdens (volgens mij) alle Champions League samenvattingen van de NOS, van de zojuist gespeelde wedstrijd(en).
"Aaaah aaah ah ahhh" Dat is de enige lyric die ik ontdek tijdens die samenvatting, iemand enig idee. Hij is zojuist dus ook te horen geweest van de samenvatting van Villareal - Arsenal.
De zomerhit van het jaar denk ikquote:Op woensdag 26 april 2006 15:04 schreef Tomhoog het volgende:
ik zoek een nummerdie ik op tmfzag
ja ik had niks te doen![]()
het was een zwart witte clip met hoge stem
witte achtergrond en in het zwart zag je dan bijvoorbeeld een mannenhoofd zingen en dan zag je zijn hoofd rechts en links tegen over elkaar
iets met ever misschien?
op tmf en mtv kan ik de clip niet vinden en dus ook niet het nummer.
de sites zijn waardeloos
quote:Op woensdag 26 april 2006 15:09 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
De zomerhit van het jaar denk ik: Gnarls Barkley - Crazy
Klinkt wel leuk, maar niet bekend. Waar heb je hem gehoord?quote:Op woensdag 26 april 2006 16:08 schreef Kasatka het volgende:
Nogmaals dan maar, deze keer met een heldere versie:
http://md.x10hosting.com/naamloos1.mp3
Iemand enig idee?
quote:Op woensdag 26 april 2006 13:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
Kaiser Chiefs - I predict a riot
MIA - Bucky Done Gun misschien?quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:09 schreef Crack_david het volgende:
ik had al eerder gevraagd naar een hiphop nummer dat bij een reclame van the box zit.. weet nu beter voor welk programma.. het is voor het after school blok, met sarbina, clueless, fresh prince,mokka en southpark.. ik vind het een beetje op een DJ Premier beat lijken.. het is een redelijk bekent nummer, maar ik kan er niet op komen
Het is denk ik Prodigy (van Mobb Deep) met Keep It Thoroquote:Op dinsdag 25 april 2006 23:09 schreef Crack_david het volgende:
Sergio Mendes - Mas Que Nadaquote:Op woensdag 26 april 2006 19:03 schreef Agiath het volgende:
Dat nummer bij die nieuwe joga bonito reclame, met brazlilie... die gaaat iest van ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooh, ajihaaaaaaaaaaaaaaa i oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooh
http://nikefootball.nike.(...)#,en,0;jogatv,,0,0,0 Hier heen en dan op die nieuwe klikken om het te horen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |