Waar is dit topic niet voor bedoeld?quote:Op maandag 2 januari 2006 16:34 schreef BaggerUser het volgende:
ik denk dat dit programma niet zou mistaan in de OP
http://www.wildbits.com/files/TunaticSetup.exe
ik vind het wel grappig je kan een nr laten horen door de mic via de radio of via je geluidskaart en meestal zegt hij na 20 seconde welk liedje het is, ideaal als je het nr hoort en wil weten welk nummer het is
http://www.liveplasma.com/quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:09 schreef JeroenV het volgende:
Mijn laatste bijdrage ook maar nog een keer:
Damn, dit wordt volgens mij de zoveelste keer dat ik dit ga vragen. Nu ga ik hem bookmarken ook.
Ik zoek een site, waarbij je de naam van een artiest of band in moet voeren, en je dan een lijstje te zien krijgt met artiesten die 'ongeveer' hetzelfde maken.
www.pandora.comquote:Op dinsdag 25 april 2006 19:09 schreef JeroenV het volgende:
Damn, dit wordt volgens mij de zoveelste keer dat ik dit ga vragen. Nu ga ik hem bookmarken ook.
Ik zoek een site, waarbij je de naam van een artiest of band in moet voeren, en je dan een lijstje te zien krijgt met artiesten die 'ongeveer' hetzelfde maken.
www.gnoosic.comquote:Op dinsdag 25 april 2006 19:09 schreef JeroenV het volgende:
Veel gewheelied de laatste tijd, toevallig?!quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:30 schreef WheelyBoy het volgende:
vanmiddag een vrij nieuwe dance nummer gehoord.. nummer zal niet oud zijn (niet ouder dan een jaar denk ik, heb hem daarvoor nl. nooit gehoord)
- vrouwenstem
- tekst "I don't wanna hear, I don't wanna know" komt veel voor
iemand een idee?![]()
Madonna - i'm Sorryquote:Op dinsdag 25 april 2006 20:30 schreef WheelyBoy het volgende:
vanmiddag een vrij nieuwe dance nummer gehoord.. nummer zal niet oud zijn (niet ouder dan een jaar denk ik, heb hem daarvoor nl. nooit gehoord)
- vrouwenstem
- tekst "I don't wanna hear, I don't wanna know" komt veel voor
iemand een idee?![]()
Volgens Tunatic is dat:quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:28 schreef luukskywalker het volgende:
ik ben keihard op zoek naar de 1e tune van deze website:
http://www.mafioso.nl/
hij's echt megabekend maar ik kom er niet op weet iemand welke het is?
Tunatic zegt:quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:43 schreef VASND het volgende:
http://www.thatvideosite.com/view/1768.html
Liedje op de achtergrond?
wat het ook is, mijn liedje vind ie niet....quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:37 schreef Borkydude het volgende:
Tunatic?
Bij mij gaf tunatic een ander nummer aan van Chin-Yan nog wat t leek helemaal niet op wat er bij jou uitkwam.quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:19 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Volgens Tunatic is dat:
Hotei Tomoyasu - Kill Bill Theme (DJ Lazarus Extended mix)
"Star 69" van Fatboy Slim.quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:09 schreef PeZu het volgende:
ik zoek al tijden een techno nummertje met de tekst erin:
they don't know what is what so what the fuck, ofzo iets
de techno versie zoek ikquote:
Tomosayu Hotei - Battle Without Honour or Humanityquote:Op dinsdag 25 april 2006 20:43 schreef VASND het volgende:
http://www.thatvideosite.com/view/1768.html
Liedje op de achtergrond?
Thxquote:
Kun je niet een stukje opnemen, je weet immers wanneer het komt...quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:09 schreef Crack_david het volgende:
ik had al eerder gevraagd naar een hiphop nummer dat bij een reclame van the box zit.. weet nu beter voor welk programma.. het is voor het after school blok, met sarbina, clueless, fresh prince,mokka en southpark.. ik vind het een beetje op een DJ Premier beat lijken.. het is een redelijk bekent nummer, maar ik kan er niet op komen
Ja, geil hè?quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:42 schreef Berkery het volgende:
Godverdomme, slaat de romeinse cijfer-fetisj nu ook al toe in deze reeks?![]()
mijn dank is groot!!!quote:
te vroeg gejuigd, dat is eerder een hardcore versie.....quote:
ik weet van welke reclame het is, ik weet niet wanneer die komt.. en weet je hoe erg het is om een dag lang naar de box de kijken om die reclame te zienquote:Op dinsdag 25 april 2006 23:58 schreef donroyco het volgende:
[..]
Kun je niet een stukje opnemen, je weet immers wanneer het komt...![]()
Kaiser Chiefs - I predict a riotquote:Op dinsdag 25 april 2006 23:00 schreef Fillipe het volgende:
Ik zoek het nummer wat te horen is tijdens (volgens mij) alle Champions League samenvattingen van de NOS, van de zojuist gespeelde wedstrijd(en).
"Aaaah aaah ah ahhh" Dat is de enige lyric die ik ontdek tijdens die samenvatting, iemand enig idee. Hij is zojuist dus ook te horen geweest van de samenvatting van Villareal - Arsenal.
De zomerhit van het jaar denk ikquote:Op woensdag 26 april 2006 15:04 schreef Tomhoog het volgende:
ik zoek een nummerdie ik op tmfzag
ja ik had niks te doen![]()
het was een zwart witte clip met hoge stem
witte achtergrond en in het zwart zag je dan bijvoorbeeld een mannenhoofd zingen en dan zag je zijn hoofd rechts en links tegen over elkaar
iets met ever misschien?
op tmf en mtv kan ik de clip niet vinden en dus ook niet het nummer.
de sites zijn waardeloos
quote:Op woensdag 26 april 2006 15:09 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
De zomerhit van het jaar denk ik: Gnarls Barkley - Crazy
Klinkt wel leuk, maar niet bekend. Waar heb je hem gehoord?quote:Op woensdag 26 april 2006 16:08 schreef Kasatka het volgende:
Nogmaals dan maar, deze keer met een heldere versie:
http://md.x10hosting.com/naamloos1.mp3
Iemand enig idee?
quote:Op woensdag 26 april 2006 13:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
Kaiser Chiefs - I predict a riot
MIA - Bucky Done Gun misschien?quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:09 schreef Crack_david het volgende:
ik had al eerder gevraagd naar een hiphop nummer dat bij een reclame van the box zit.. weet nu beter voor welk programma.. het is voor het after school blok, met sarbina, clueless, fresh prince,mokka en southpark.. ik vind het een beetje op een DJ Premier beat lijken.. het is een redelijk bekent nummer, maar ik kan er niet op komen
Het is denk ik Prodigy (van Mobb Deep) met Keep It Thoroquote:Op dinsdag 25 april 2006 23:09 schreef Crack_david het volgende:
Sergio Mendes - Mas Que Nadaquote:Op woensdag 26 april 2006 19:03 schreef Agiath het volgende:
Dat nummer bij die nieuwe joga bonito reclame, met brazlilie... die gaaat iest van ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooh, ajihaaaaaaaaaaaaaaa i oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooh
http://nikefootball.nike.(...)#,en,0;jogatv,,0,0,0 Hier heen en dan op die nieuwe klikken om het te horen
jaaah! eindelijk.. dankje!!quote:Op woensdag 26 april 2006 18:35 schreef El_Rolando het volgende:
[..]
Het is denk ik Prodigy (van Mobb Deep) met Keep It Thoro
Beat is van The Alchemist
Dankjequote:
Nog uit het vorige topic en daarvoor ook al eens gevraagd. Ik kwam het nummer toevallig op een album tegen en het is:quote:Op vrijdag 21 april 2006 17:48 schreef mart89 het volgende:
Weet iemand van wie dit nummer is en die titel ervan? klik hier
Ik wou net dezelfde vraag stellen.quote:Op donderdag 27 april 2006 11:02 schreef Fillipe het volgende:
Hoe heet het nummer die onder deze Beertender reclame zit?
http://media.putfile.com/Beertender
Alvast bedankt
Je kan hier een keuze maken:quote:Op donderdag 27 april 2006 11:02 schreef Fillipe het volgende:
Hoe heet het nummer die onder deze Beertender reclame zit?
http://media.putfile.com/Beertender
Alvast bedankt
Op mijn CD van de Kill Bill soundtrack staat deze plaat onder: Tomayasu Hotei- Battle Without Honorquote:Op dinsdag 25 april 2006 20:28 schreef luukskywalker het volgende:
ik ben keihard op zoek naar de 1e tune van deze website:
http://www.mafioso.nl/
hij's echt megabekend maar ik kom er niet op weet iemand welke het is?
Ik denk dat het iig gemaakt is door David Holmes, op verzoek, dus moet je even de soundtrack van oceans 12 downloaden kopenquote:Op donderdag 27 april 2006 15:41 schreef Garin84 het volgende:
Weet iemand hoe het liedje heet wat in Ocean's 12 tijdens de inbraak van "The NightFox" (bij de inbraak in het museum voor het Fabergé Ei dus) wordt gebruikt.
Alanis Morissette - I'm a Bitch, I'm a Loverquote:Op donderdag 27 april 2006 17:43 schreef Remzz het volgende:
Bekend nummer, heet Bitch is en gaat ongeveer :I'm a bitch, i'm a lover i'm a .....
Is ie van Alanis Morissettequote:Op donderdag 27 april 2006 17:52 schreef Molluck het volgende:
[..]
Alanis Morissette - I'm a Bitch, I'm a Lover
Ja, op zich had je dat ook wel zelf kunnen vinden met google, maar ik ben blij dat ik nog iets voor je heb kunnen betekenen nu Trancelocator net dat dancenummertje voor mijn neus wegkaapt...quote:
Nee, die is van Meredith Brooksquote:Op donderdag 27 april 2006 17:52 schreef Molluck het volgende:
[..]
Alanis Morissette - I'm a Bitch, I'm a Lover
En heet gewoon Bitch. Altijd leuk, die creatieve mensen aan de andere kant van P2P-programma'squote:Op donderdag 27 april 2006 18:01 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Nee, die is van Meredith Brooks
Oh, wist je die ook dan.quote:Op donderdag 27 april 2006 18:01 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ja, op zich had je dat ook wel zelf kunnen vinden met google, maar ik ben blij dat ik nog iets voor je heb kunnen betekenen nu Trancelocator net dat dancenummertje voor mijn neus wegkaapt...
Lekker nummer is dat trouwens, maar ik hou meer van de Sharam Jey remix....
Je gaat me niet vertellen dat je hem op die manier niet kan vinden op een p2p programma, het ging er om dat hij de artiest niet wist...quote:Op donderdag 27 april 2006 18:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
En heet gewoon Bitch. Altijd leuk, die creatieve mensen aan de andere kant van P2P-programma's.
Ik vind 'em te moeilijk...quote:Op donderdag 27 april 2006 18:39 schreef Molluck het volgende:
Waar blijft overigens jouw deelname aan dat nieuwe ID-contest?
Serieus? Hij is gemakkelijk te doen man, alles wat ik weet weet jij waarschijnlijk ook wel en dan zit er nog wat trancezooi bij die jij vast ook wel een paar kent...quote:
Die mag onderhand ook wel in de OP...quote:Op donderdag 27 april 2006 18:51 schreef kariem112 het volgende:
Weet iemand hoe dat nummer heet wat je altijd voor een champions league wedstrijd en erna hoort? Dan bedoel ik niet die gare championsleague theme, maar het nummer wat altijd bij de afsluitende samenvatting word gedraaid>?
quote:Op donderdag 27 april 2006 18:53 schreef Molluck het volgende:
[..]
Die mag onderhand ook wel in de OP...
Kaiser Chiefs - I Predict a Riot
Je moest eens weten welke nummers ik al had voordat het in Nederland een hit werdquote:Op donderdag 27 april 2006 19:03 schreef Borkydude het volgende:
Iedereen zoekt die echt, ik had hem al voordat NOS hem gebruikte, nu heeft me hele klas hem.
Ben jij ff stoer.quote:Op donderdag 27 april 2006 19:05 schreef Molluck het volgende:
[..]
Je moest eens weten welke nummers ik al had voordat het in Nederland een hit werd![]()
Jostiband - Booooooooooohquote:Op donderdag 27 april 2006 19:28 schreef _Etter_ het volgende:
Zag vanochtend een clip op mtv, soort ska, jazz, rock, rap fusion band met een orthodoxe jood erin die aan het eind de moslim een hand gaf. Weet iemand wie dat waren?
Smith & Pledger present Aspekt - Hi Jackquote:Op donderdag 27 april 2006 19:27 schreef SuperUli het volgende:
Het nummer wat tiesto net draaide in DWDD...
Iemand een idee?
Manau - La Tribu de Danaquote:Op donderdag 27 april 2006 20:20 schreef martjin het volgende:
Ik zoek...
Een nummer van pak em beet uit 2000. Het was een vrij grote hit van een boyband die buitenlands zong (ik heb echt geen idee welke taal het was, zelfs als ik hem nu zou horen zou ik het nog niet helemaal zeker weten). Er staat me bij dat ze in de clip op een bergtop stonden, beetje te zingen enz. Wie weet het?
Thx.quote:Op donderdag 27 april 2006 20:00 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Smith & Pledger present Aspekt - Hi Jack
Ik heb de clip hiervan nog niet gezien, maar misschien bedoel je: Gnarls Barkley met Crazy??quote:Op donderdag 27 april 2006 19:28 schreef _Etter_ het volgende:
Zag vanochtend een clip op mtv, soort ska, jazz, rock, rap fusion band met een orthodoxe jood erin die aan het eind de moslim een hand gaf. Weet iemand wie dat waren?
Dit is Evil Activities vs. Chaosphere - State of Emergency.quote:Op donderdag 27 april 2006 21:08 schreef trance40 het volgende:
Ik ben opzoek naar de namen van de 2 onderstaande tracks.
track 1
Alvast bedankt
Matisyahu - King Without a Crownquote:Op donderdag 27 april 2006 19:28 schreef _Etter_ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |