Ik denk dat het iig gemaakt is door David Holmes, op verzoek, dus moet je even de soundtrack van oceans 12 downloaden kopenquote:Op donderdag 27 april 2006 15:41 schreef Garin84 het volgende:
Weet iemand hoe het liedje heet wat in Ocean's 12 tijdens de inbraak van "The NightFox" (bij de inbraak in het museum voor het Fabergé Ei dus) wordt gebruikt.
Alanis Morissette - I'm a Bitch, I'm a Loverquote:Op donderdag 27 april 2006 17:43 schreef Remzz het volgende:
Bekend nummer, heet Bitch is en gaat ongeveer :I'm a bitch, i'm a lover i'm a .....
Is ie van Alanis Morissettequote:Op donderdag 27 april 2006 17:52 schreef Molluck het volgende:
[..]
Alanis Morissette - I'm a Bitch, I'm a Lover
Ja, op zich had je dat ook wel zelf kunnen vinden met google, maar ik ben blij dat ik nog iets voor je heb kunnen betekenen nu Trancelocator net dat dancenummertje voor mijn neus wegkaapt...quote:
Nee, die is van Meredith Brooksquote:Op donderdag 27 april 2006 17:52 schreef Molluck het volgende:
[..]
Alanis Morissette - I'm a Bitch, I'm a Lover
En heet gewoon Bitch. Altijd leuk, die creatieve mensen aan de andere kant van P2P-programma'squote:Op donderdag 27 april 2006 18:01 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Nee, die is van Meredith Brooks
Oh, wist je die ook dan.quote:Op donderdag 27 april 2006 18:01 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ja, op zich had je dat ook wel zelf kunnen vinden met google, maar ik ben blij dat ik nog iets voor je heb kunnen betekenen nu Trancelocator net dat dancenummertje voor mijn neus wegkaapt...
Lekker nummer is dat trouwens, maar ik hou meer van de Sharam Jey remix....
Je gaat me niet vertellen dat je hem op die manier niet kan vinden op een p2p programma, het ging er om dat hij de artiest niet wist...quote:Op donderdag 27 april 2006 18:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
En heet gewoon Bitch. Altijd leuk, die creatieve mensen aan de andere kant van P2P-programma's.
Ik vind 'em te moeilijk...quote:Op donderdag 27 april 2006 18:39 schreef Molluck het volgende:
Waar blijft overigens jouw deelname aan dat nieuwe ID-contest?
Serieus? Hij is gemakkelijk te doen man, alles wat ik weet weet jij waarschijnlijk ook wel en dan zit er nog wat trancezooi bij die jij vast ook wel een paar kent...quote:
Die mag onderhand ook wel in de OP...quote:Op donderdag 27 april 2006 18:51 schreef kariem112 het volgende:
Weet iemand hoe dat nummer heet wat je altijd voor een champions league wedstrijd en erna hoort? Dan bedoel ik niet die gare championsleague theme, maar het nummer wat altijd bij de afsluitende samenvatting word gedraaid>?
quote:Op donderdag 27 april 2006 18:53 schreef Molluck het volgende:
[..]
Die mag onderhand ook wel in de OP...
Kaiser Chiefs - I Predict a Riot
Je moest eens weten welke nummers ik al had voordat het in Nederland een hit werdquote:Op donderdag 27 april 2006 19:03 schreef Borkydude het volgende:
Iedereen zoekt die echt, ik had hem al voordat NOS hem gebruikte, nu heeft me hele klas hem.
Ben jij ff stoer.quote:Op donderdag 27 april 2006 19:05 schreef Molluck het volgende:
[..]
Je moest eens weten welke nummers ik al had voordat het in Nederland een hit werd![]()
Jostiband - Booooooooooohquote:Op donderdag 27 april 2006 19:28 schreef _Etter_ het volgende:
Zag vanochtend een clip op mtv, soort ska, jazz, rock, rap fusion band met een orthodoxe jood erin die aan het eind de moslim een hand gaf. Weet iemand wie dat waren?
Smith & Pledger present Aspekt - Hi Jackquote:Op donderdag 27 april 2006 19:27 schreef SuperUli het volgende:
Het nummer wat tiesto net draaide in DWDD...
Iemand een idee?
Manau - La Tribu de Danaquote:Op donderdag 27 april 2006 20:20 schreef martjin het volgende:
Ik zoek...
Een nummer van pak em beet uit 2000. Het was een vrij grote hit van een boyband die buitenlands zong (ik heb echt geen idee welke taal het was, zelfs als ik hem nu zou horen zou ik het nog niet helemaal zeker weten). Er staat me bij dat ze in de clip op een bergtop stonden, beetje te zingen enz. Wie weet het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |