zaterdag de 13e in de autoquote:Op woensdag 26 april 2006 11:59 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Je hebt de PI al aangepast
Ik dacht al dat ik nog een praatsessie met je moest inlassen
Het valt me op dat steeds meer mensen het verschil tussen 'Naar' en 'Na' niet meer weten!!quote:Op woensdag 26 april 2006 11:57 schreef rubbereend het volgende:oi
maargoed dat ik vandaag vrij ben want ik ben een beetje brak naar het kampioensfeestje van gisteravond
hij voelt zich "naar" van de drank bedoelt hij tochquote:Op woensdag 26 april 2006 12:06 schreef Suijk het volgende:
[..]
Het valt me op dat steeds meer mensen het verschil tussen 'Naar' en 'Na' niet meer weten!!![]()
gevolg van het brak zijnquote:Op woensdag 26 april 2006 12:06 schreef Suijk het volgende:
[..]
Het valt me op dat steeds meer mensen het verschil tussen 'Naar' en 'Na' niet meer weten!!![]()
quote:Op woensdag 26 april 2006 12:03 schreef Bjoro het volgende:
[..]
je moet het met een knipoog lezen natuurlijk....en de bewondering voor de prestatie van jullie in eigen huis natuurlijk !
Ook het verschil tussen 'eens' en 'is' is voor sommigen lastig.quote:Op woensdag 26 april 2006 12:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Gelukkig valt mij dat nog niet op, irritant is het wel.
Goeiemiddag!
een gesprek kan soms raar lopenquote:
had nooit gehoord van die miep, maar ziet er lekker uit iddquote:Op woensdag 26 april 2006 12:12 schreef rubbereend het volgende:
omg Heintingadie heeft een lekkere dame aan de haak geslagen
dan kan je over 2,5 uur dus weer lekker verder slapenquote:Op woensdag 26 april 2006 12:18 schreef DarkShine het volgende:
Net wakker, over 2½ uur naar Heerenveen vertrekken...
*proest*quote:Op woensdag 26 april 2006 11:01 schreef Bjoro het volgende:
Voor bluezzie een schoteltje melk en voor diekie diek een zwartje![]()
Wie?quote:Op woensdag 26 april 2006 12:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
had nooit gehoord van die miep, maar ziet er lekker uit idd
hoorde het vanochtend...iemand pics ?quote:Op woensdag 26 april 2006 12:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
had nooit gehoord van die miep, maar ziet er lekker uit idd
En als Roda zo speelt als Arsenal gisteren ook tijdens de match.quote:Op woensdag 26 april 2006 12:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
dan kan je over 2,5 uur dus weer lekker verder slapen
Zuipen!quote:Op woensdag 26 april 2006 12:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
dan kan je over 2,5 uur dus weer lekker verder slapen
kijk eens in het Ajax topicquote:Op woensdag 26 april 2006 12:21 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hoorde het vanochtend...iemand pics ?
Nee voor de foutloze taalvirtuozen moet je echt op Fok! zijn...quote:Op woensdag 26 april 2006 12:06 schreef Suijk het volgende:
[..]
En andersom heeft zij een halve mongool aan haar haakquote:Op woensdag 26 april 2006 12:12 schreef rubbereend het volgende:
omg Heintingadie heeft een lekkere dame aan de haak geslagen
tis inderdaad jammer dat Cor Lems, Joop Korevaar en Bram Rontberg niet bij Adidas onder contract staanquote:Op woensdag 26 april 2006 12:24 schreef DIGGER het volgende:
Vliegveld van Frankfurt is niet echt opgeknapt
[afbeelding]
Aan de andere kant, de vogels hebben er zo wel weer iets leuks te doen bijquote:Op woensdag 26 april 2006 12:28 schreef Bjoro het volgende:
[..]
tis inderdaad jammer dat Cor Lems, Joop Korevaar en Bram Rontberg niet bij Adidas onder contract staan
quote:Op woensdag 26 april 2006 12:21 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hoorde het vanochtend...iemand pics ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |