Je bent nu al bij de arenaquote:
quote:
Ik kan vandaag niet naar de Arenaquote:
doe eens klikken, Bluezzquote:Op woensdag 26 april 2006 09:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 april 2006 09:34 schreef Bjoro het volgende:
doe eens klikken, Bluezz
[Centraal-Postings] Stand & Jaar, Maand- en Dagcijfers #117.
zag hem staanquote:
voor mij zwartquote:
niet aangenomen, te weinig ervaring ( Ik ben 21 en kom net van school !?!?! )quote:Op woensdag 26 april 2006 11:17 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Hoi Tolk![]()
Hoe is het laatst met je sollicitatie afgelopen eigenlijk???
Oh god, weer zo'n bedrijf gehad dat iemand met universitaire iopleiding wenst met 6 jaar werk ervaring en rijbewijs en dan het liefst een part-time baan voor 80 uur en niet ouder dan 16 jaar !quote:Op woensdag 26 april 2006 11:26 schreef DeTolk het volgende:
niet aangenomen, te weinig ervaring ( Ik ben 21 en kom net van school !?!?! )
Dusss... Maar ik werk momenteel op brood/vleeswaren bij m'n huidige werkgever. 24 uur per week ipv de 10 uur die ik eerst werkte. Heb ik goed de tijd om een baan te zoeken, en m'n chef om iemand voor vast op die afdelingen
mijn stukje in het play-off topic gezien ?quote:Op woensdag 26 april 2006 11:40 schreef clauwheee het volgende:
Ajax-forum lezen is goed voor m'n uitlach spieren
Sjeeeeeeezus.
Je hebt de PI al aangepastquote:Op woensdag 26 april 2006 11:48 schreef clauwheee het volgende:
Jup. Je vergeet dat er vanavond een wedstrijd is. Alleen eerste helft in de Euroborg vol aan de bak lijkt me wat mager.
je moet het met een knipoog lezen natuurlijk....en de bewondering voor de prestatie van jullie in eigen huis natuurlijk !quote:Op woensdag 26 april 2006 11:48 schreef clauwheee het volgende:
Jup. Je vergeet dat er vanavond een wedstrijd is. Alleen eerste helft in de Euroborg vol aan de bak lijkt me wat mager.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |