Okee, anders was het C. Noca - Lauwhee natuurlijk.quote:
Zo'n naaktkalender?quote:Op woensdag 26 april 2006 15:36 schreef methodmich het volgende:
Nu ja, ik ga eens een kalender maken voor school voor de directrice, die is niet handig met Word.
quote:Op woensdag 26 april 2006 15:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het mocht niet zo zijn, heb trouwens een WK Paniniboek meegenomen. Kon ik niet laten liggen.
Ja, zoals deze: http://www.demeridiaan.nl/cgi-bin/calendar/calendar.pl maar dan in papieren versie.quote:Op woensdag 26 april 2006 15:37 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zo'n naaktkalender?
en een kalender maken met word?
en bij jou op het schoolplein komt hij zijn dubbele ruilen !quote:
Jij ziet ze liever in de kroeg toch?quote:Op woensdag 26 april 2006 15:42 schreef VoreG het volgende:
Ik zou raar opkijken als er ineens een blauw konijn op het schoolplein stond..
die tegen kleine kinderen zegt "plaatsje ruilenquote:Op woensdag 26 april 2006 15:42 schreef VoreG het volgende:
Oh jee, dat wordt weer prOn kijken voor mijquote:Op woensdag 26 april 2006 15:16 schreef golfer het volgende:
Goede middag!
Het belooft een mooi voetbal-avondje te worden.
Daarom vind ik het ook zo raar als ik ze op het schoolplein zie.quote:Op woensdag 26 april 2006 15:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Jij ziet ze liever in de kroeg toch?
en dan die kids....Meester Mich, wie is dat ?quote:Op woensdag 26 april 2006 15:42 schreef VoreG het volgende:
Paniniquote:
hoeveel zakgeld moeten die kids daar wel niet tegenaan smijten ?quote:Op woensdag 26 april 2006 15:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Haha, sparen ga ik ze niet. Die boeken worden steeds dikker, maarliefst 596 plaatjes dit jaar.
Hoeveel kost dat boek en wat zijn de kosten van een zakje met plaatjes?quote:Op woensdag 26 april 2006 15:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Haha, sparen ga ik ze niet. Die boeken worden steeds dikker, maarliefst 596 plaatjes dit jaar.
ik ook, waar ik alleen een hekel aan heb bij bv WK/EK edities dat er altijd spelers in staan die niet aanwezig zijn bij dat toernooi.quote:Op woensdag 26 april 2006 15:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik was vroeger ook een echte verzamelaar. Boek was meen ik 2,80 euro (kreeg er zo'n kinderachtig voetbalblad bij) en zakjes kosten 60 cent.
Ga je Ajax kijken in de pub?quote:Op woensdag 26 april 2006 15:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Jij ziet ze liever in de kroeg toch?
Hoe laat ga je er heen?quote:
Damn it wat een lekker ding.quote:
had een amerikaanse kunnen zijn natuurlijk, zo lekkerquote:
Van der Sar, Boulahrouz, Kromkamp, Mathijsen, Ooijer, Opdam, Van Bronckhorst, Cocu, Landzaat, Van Bommel, Van der Vaart, Kuijt, Robben, Van Nistelrooy, Van Persie en Vannegoor of Hesselink staan erin.quote:Op woensdag 26 april 2006 15:59 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Zou mij niet verbazen als bv Makaay in dat WK boek staat !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |