Hoe laat ga je er heen?quote:
Damn it wat een lekker ding.quote:
had een amerikaanse kunnen zijn natuurlijk, zo lekkerquote:
Van der Sar, Boulahrouz, Kromkamp, Mathijsen, Ooijer, Opdam, Van Bronckhorst, Cocu, Landzaat, Van Bommel, Van der Vaart, Kuijt, Robben, Van Nistelrooy, Van Persie en Vannegoor of Hesselink staan erin.quote:Op woensdag 26 april 2006 15:59 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Zou mij niet verbazen als bv Makaay in dat WK boek staat !
Wel op tijd. 20.00 al denk ik .. Misschien zelfs eerder. SMS wel wanneer ik er ben!quote:
Bel anders ff bij me aanquote:Op woensdag 26 april 2006 16:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wel op tijd. 20.00 al denk ik .. Misschien zelfs eerder. SMS wel wanneer ik er ben!
* BliksemSchigt moet nu even naar de Uni
Meeting voor Parijs
geen Sneijder, geen Huntelaar, geen Davids, geen reserve keeperquote:Op woensdag 26 april 2006 16:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Van der Sar, Boulahrouz, Kromkamp, Mathijsen, Ooijer, Opdam, Van Bronckhorst, Cocu, Landzaat, Van Bommel, Van der Vaart, Kuijt, Robben, Van Nistelrooy, Van Persie en Vennegoor of Hesselink staan erin.
Natuurlijk...? Niks moetquote:Op woensdag 26 april 2006 15:36 schreef methodmich het volgende:
[..]
Okee, anders was het C. Noca - Lauwhee natuurlijk.
Zo eentje kom je niet vaak tegen, gewoon lekker. Mooie kop, lekker haar, goede boezem, niet te slank, zeker wat heupen.quote:Op woensdag 26 april 2006 16:13 schreef Bjoro het volgende:
[..]
had een amerikaanse kunnen zijn natuurlijk, zo lekker
Nee, dit zijn ze. Vind het nog wel vrij logische namen. Alleen Vennegoor is dubieus.quote:Op woensdag 26 april 2006 16:19 schreef Bjoro het volgende:
[..]
geen Sneijder, geen Huntelaar, geen Davids, geen reserve keeper
dat zou voor mij al een reden zijn om het niet te kopen.....denken we mijn leeftijd gewoon ff wegquote:
Nee, nog geen idee. Jij dan?quote:Op woensdag 26 april 2006 16:20 schreef clauwheee het volgende:
Stargazer weet je al waar jij gaat kijken vanavond?
Hopelijk zonder vertragingen, vandaag.quote:
goede insteling Clau !quote:Op woensdag 26 april 2006 16:47 schreef clauwheee het volgende:
Nee hoor niet nerveus. Heb het al vaker gezegd. We hebben niks te verliezen, alleen te winnen. Mochten we vanavond flink op de broek krijgen dan heb ik nog dat azijn niet nodig. Echt niet. Het zijn toch al helden![]()
iig beterschapquote:Op woensdag 26 april 2006 16:54 schreef venomsnake het volgende:
* venomsnake is weer wakker, uurtje geslapen.![]()
ziek zijn suckt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |