Da's inderdaad SCHANDALIG!quote:Op vrijdag 28 april 2006 04:07 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik snap het niet, AZ is heel knap 2e geworden maar door een belachelijke "nieuwe regel" mogen ze nu ineens geen voorrondes in de Champions League spelen![]()
![]()
het draait altijd om geld, AZ heeft gewoon beter gespeeld dan de rest (op PSV na) en op basis daarvan verdienen zij het om die voorrondes te gaan spelen, en die anderhalve leuke wedstrijd die er dan niet is aan het einde, so be it, daar kan ik prima mee levenquote:Op vrijdag 28 april 2006 04:07 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik snap het niet, AZ is heel knap 2e geworden maar door een belachelijke "nieuwe regel" mogen ze nu ineens geen voorrondes in de Champions League spelen![]()
![]()
Ik snap echt helemaal niks van die play-offs, maar het zal wel weer om geld draaien...
![]()
Nu is AZ zielig en vinden ze zichzelf vreselijk tekort gedaan, terwijl ze voorafgaand aan het seizoen ook accoord hebben gegeven voor de POquote:Op vrijdag 28 april 2006 04:07 schreef ilona-scuderia het volgende:
![]()
Ik snap echt helemaal niks van die play-offs, maar het zal wel weer om geld draaien...
![]()
Dat hoort zo omdat .........quote:Op vrijdag 28 april 2006 09:48 schreef the_hunter het volgende:
Tuurlijk neigt het naar het positieve Bjoro, want alleen de nummer 2 zal er nadeel aan vinden, omdat de nummer 3 t/m 5 het alleen maar beter kunnen doen. Maar een competitie hoort na 34 wedstrijden gewoon klaar te zijn. Dan staat iedereen op de plaats waar ze horen te staan.
in al die andere sporten spelen ze om het kampioenschap, bovendien staan er in andere sporten niet zulke Europese belangen op het spel als in het voetbal! Daarbij komt dat ze meestal dan een best of 3,5 of 7 hebben en in een hoop play off sporten heb je sowieso een winnaar van een wedstrijd.quote:Op vrijdag 28 april 2006 09:52 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Dat hoort zo omdat .........
kijk eens naar andere sporten (honkbal/basketbal/volleybal/handbal), daar heb je ook play-offs en daar hoor je verder ook niemand over. Het is gewoon een kwestie van wennen.
Het betekent gewoon datr je na de reguliere competitie nog een keertje extra je best moet doen, het voordeel dat je als nr 2 heb is dat je het thuisvoordeel in beide wedstrijden hebt !
Europeese belangen oke, maar wat dacht je van MLB/NBA/NHL/NFL daar gaat meer geld in om dan in die mickey mouse competitie van ons !quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
in al die andere sporten spelen ze om het kampioenschap, bovendien staan er in andere sporten niet zulke Europese belangen op het spel als in het voetbal! Daarbij komt dat ze meestal dan een best of 3,5 of 7 hebben en in een hoop play off sporten heb je sowieso een winnaar van een wedstrijd.
Ten eerste kennen die Amerikaanse sporten alleen geen bekertoernooi, want dat zijn play offs natuurlijk een beetje.quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:16 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Europeese belangen oke, maar wat dacht je van MLB/NBA/NHL/NFL daar gaat meer geld in om dan in die mickey mouse competitie van ons !
En daarbij spelen ze daar nog eens om de titel, stel dat PSV (met hun 24 punten voorsprong op Ajax) de titel had verspeelt in de play-offs....in andere sporten is dit heel normaal, alleen in voetbal niet en nu gaat iedereen het voetbal als "normaal" zien, terwijl dat juist de sport is die afwijkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |