Ik ga het er in ieder geval niet op wagen.quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:07 schreef Thrilled het volgende:
is dat echt zo? gewoon doorgaan zoals je moet en het ongeluk laten gebeuren
kwam het wel op neerquote:Op vrijdag 28 april 2006 13:07 schreef Thrilled het volgende:
is dat echt zo? gewoon doorgaan zoals je moet en het ongeluk laten gebeuren
Iemand heeft de op van dit topic uit het vorige topic gehaalt (quote) ipv uit de wiki waar nieuwe data etc instaan, dat is het probleem..quote:
was tijdens mijn laatste les ook, 30km zone en 2 kinderen fietsen naast elkaar, moest ruim 2 meter afstand houden, ze slingerde erg en ze waren elkaar aan het duwen.. hield mn hart vast, maar als ze tegen de auto aanvielen was het waarschijnlijk mijn schuld...quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:23 schreef Robin__ het volgende:
Net als kinderen.. die 'kunnen' ook weinig fout doen..
Maar automobilisten is ander verhaal, als jij hun geen voorrang geeft remmen ze ook niet, worden ze boos en rammen ze op hun toeter
Je hebt ook een claxon hequote:Op vrijdag 28 april 2006 14:23 schreef Thrilled het volgende:
[..]
was tijdens mijn laatste les ook, 30km zone en 2 kinderen fietsen naast elkaar, moest ruim 2 meter afstand houden, ze slingerde erg en ze waren elkaar aan het duwen.. hield mn hart vast, maar als ze tegen de auto aanvielen was het waarschijnlijk mijn schuld...
hij zei dat ik erachter moest blijven rijden, wachten tot ze me doorhadden, en dan zo ruim mogelijk passeren..quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:34 schreef jorienvdherik het volgende:
wat zei je instructeur toen
Die van mij zei dan altijd "Koppeling intrappen en gas geven"quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:43 schreef Thrilled het volgende:
[..]
hij zei dat ik erachter moest blijven rijden, wachten tot ze me doorhadden, en dan zo ruim mogelijk passeren..
dat heb ik mezelf wel aangeleerdquote:Op vrijdag 28 april 2006 16:25 schreef Ra-z het volgende:
[..]
Die van mij zei dan altijd "Koppeling intrappen en gas geven"
Gaan ze wel aan de kant
hahahahah daar ga jij vast en zeker van genieten!!!quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:55 schreef its_me_ het volgende:
MIjn nieuwe examen is ook weer gepland. Ik heb ook nog twee lessen van 2 uur, en 1 uur voor het examen. Mocht ik heel slecht rijden, dan kan de instructeur nog een aantal lessen erbij plannen maar hij denkt dat dat niet nodig is. Ik hou jullie op de hoogte!
Nu eerst koninginnenach
veel succesquote:Op maandag 1 mei 2006 19:24 schreef alwaysthebest het volgende:
Pff, ik ben nu alweer zenuwachtig voor morgen.. Zo bang dat ik als een sukkel het wéér niet haal...
.
Gelukkig gaat die zenuwachtigheid vlak voor het examen weg..
Succes alvast! Je moet gewoon positief blijven denken.quote:Op maandag 1 mei 2006 19:24 schreef alwaysthebest het volgende:
Pff, ik ben nu alweer zenuwachtig voor morgen.. Zo bang dat ik als een sukkel het wéér niet haal...
.
quote:Op maandag 1 mei 2006 19:24 schreef alwaysthebest het volgende:
.
quote:Op maandag 1 mei 2006 20:08 schreef Robin__ het volgende:
Mijn les was bagger, vond ik tenminste.. instructeur vond het meevallennouja prima, wat hij wil.. ik was er compleet niet bij met mn hoofd, was vrij rustig op de weg dus kon lekker doorrijden overal.. bijzondere verrichtingen is een ander verhaal.. het wil echt gewoon voor geen meter met sommige dingen, en dan vooral straatje keren..
![]()
quote:Op maandag 1 mei 2006 20:30 schreef alwaysthebest het volgende:
Straatjekeren..
Echt een ramp als er een hele rij staat te wachten en je staat daar maar te klungelen terwijl de rest er niet langs kan..
Succes hè!quote:Op maandag 1 mei 2006 19:24 schreef alwaysthebest het volgende:
.
Probeer voor jezelf in te zien wat je fout doet en denk daar volgende keer aan. En laks worden en zakken, die les is nu net een paar uur geleden, wedden dat je binnen een paar dagen weer wat positiever bent?quote:Op maandag 1 mei 2006 20:08 schreef Robin__ het volgende:
Mijn les was bagger, vond ik tenminste.. instructeur vond het meevallennouja prima, wat hij wil.. ik was er compleet niet bij met mn hoofd, was vrij rustig op de weg dus kon lekker doorrijden overal.. bijzondere verrichtingen is een ander verhaal.. het wil echt gewoon voor geen meter met sommige dingen, en dan vooral straatje keren..
![]()
Ik krijg echt de indruk af en toe dat mn instructeur willekeurig wat roept en vertelt ookal schrijft ie alles op wat ie zegt aan het eind van de les, op de terugweg maakte een andere jongen een fout (2 stoplichten voor links, 2 banen die verderop 1 baan worden.. hij kiest de meest linkse baan (al was rechts leeg) en wil in de bocht terug gaan naar de rechterbaan (instructeur zat al klaar, hand boven de pook.. en die greep dus ook in) en toen ging ie m uitleggen wat ie verkeerd deed, en dat legde ie gewoon krom uit, dat heb ik aan het begin ook wel eens gehad met zn uitleg (die jongen had heel niet gezien dat dat andere stoplicht ook voor linksaf was.. met de uitleg die ie kreeg zal ie volgende keer wel precies het tegenovergestelde doen..)
Heb over 2 weken af gesproken (vond ie niet zo tof.. maarja ik zeg een week tot anderhalf, hij maakt er gewoon 2 van en daarna moppert ie er over..) neem ik daarna wel na een week weer les (of niet als het heel goed gaat, zie ik dan wel.. pff ik wil niet laks worden en straks zakken maar ik heb er echt weinig zin in![]()
Op zich was het een vrolijke vent, maar ik had niet echt het idee dat hij me graag had laten slagen. Hij zei ook dat 'ie heel erg zat te twijfelen achteraf.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:05 schreef izzypizzy het volgende:
zo dat vind ik echt LULLIG gewoon!! wat voor examinator had je?! was het een chagrijnige vent???? Ik vind het echt heel erg nep voor je...begrijp wel dat je even een traantje moest laten, dat zou ik ook doen...als je van jezelf weet dat je gewoon goed kan rijden is het nog erger om te zakken dan als je allemaal dingen echt fout gedaan hebt....![]()
Ik hoop het ook.quote:De 4e keer ga je het gewoon halen!!!![]()
best wel lullig als ie toch twijfelde kon ie je net zo goed laten slagen...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:07 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Op zich was het een vrolijke vent, maar ik had niet echt het idee dat hij me graag had laten slagen. Hij zei ook dat 'ie heel erg zat te twijfelen achteraf..
[..]
Ik hoop het ook.. Dank je.
.
Balen! Gelukkig weet je dat je goed kan rijden. Als je volgende keer de goede wegen aanhoudt slaag jequote:Op dinsdag 2 mei 2006 14:52 schreef alwaysthebest het volgende:
Gezakt met een ongelooflijke KUTreden..
.
.
.
.
Ik reed helemaal perfect, kwam in hele lastige situaties die ik perfect oploste. Het enige probleem: ik was een paar keer de verkeerde weg ingeslagen. In plaats van de eerste weg sloeg ik de tweede weg in, in plaats van bij de rotonde links af te slaan reed ik rechtdoor.. Hij vond me te ontspannen, maar vond wel dat ik te perfect reed.
Hallo, ik heb nog nooit zo goed gereden, zak ik op zo'n kutsmoes.
Ik was er achteraf toen ik met mijn vader in de auto zat even niet goed van, even een traantje gelaten.
Nou kan ik voor de 4e keer op..
Nou, laat het een extra motivatie zijn om goed je best te doen!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:13 schreef rena het volgende:
Ik moet even klagen hoor. Weet je wat ik heb? Ongeduldige ouders (duh, zij betalen
) omdat ik na 9 maanden nog steeds geen examen ga doen, wel TTT 16 mei maar zij vinden dat eigenlijk onzin
. Volgens mij denken ze dat ik er expres zo lang over doe (hoe ze daar nou op komen?) en lopen ze me te pushen, wat niet helpt want ik ga alleen maar extra stressen en dan verknal ik het weer. Hoewel het vandaag heerlijk ging en ik hoop dat het zo blijft gaan, ik ga er in ieder geval mijn best voor doen
![]()
Welkom en hou ons op de hoogte!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:23 schreef sonnie740 het volgende:
hoihoi ik heb afgelopen maandag mijn eerste les gehad en vind het echt super!!! Wil weer haha!! Ben erg benieuwd hoe ik het allemaal op ga pakken en hoe snel ik mijn rijbewijsje heb, succes allemaal!!
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:46 schreef TNA het volgende:
[..]
Nou, laat het een extra motivatie zijn om goed je best te doen!
Waarop?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:12 schreef NiteSpeed het volgende:
Hallo, ik ben ook gezakt!
Ik reed niet snel genoeg bij uitvoegen. Wat een kankerreden, nietwaar?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |