Op zich was het een vrolijke vent, maar ik had niet echt het idee dat hij me graag had laten slagen. Hij zei ook dat 'ie heel erg zat te twijfelen achteraf.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:05 schreef izzypizzy het volgende:
zo dat vind ik echt LULLIG gewoon!! wat voor examinator had je?! was het een chagrijnige vent???? Ik vind het echt heel erg nep voor je...begrijp wel dat je even een traantje moest laten, dat zou ik ook doen...als je van jezelf weet dat je gewoon goed kan rijden is het nog erger om te zakken dan als je allemaal dingen echt fout gedaan hebt....![]()
Ik hoop het ook.quote:De 4e keer ga je het gewoon halen!!!![]()
best wel lullig als ie toch twijfelde kon ie je net zo goed laten slagen...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:07 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Op zich was het een vrolijke vent, maar ik had niet echt het idee dat hij me graag had laten slagen. Hij zei ook dat 'ie heel erg zat te twijfelen achteraf..
[..]
Ik hoop het ook.. Dank je.
.
Balen! Gelukkig weet je dat je goed kan rijden. Als je volgende keer de goede wegen aanhoudt slaag jequote:Op dinsdag 2 mei 2006 14:52 schreef alwaysthebest het volgende:
Gezakt met een ongelooflijke KUTreden..
.
.
.
.
Ik reed helemaal perfect, kwam in hele lastige situaties die ik perfect oploste. Het enige probleem: ik was een paar keer de verkeerde weg ingeslagen. In plaats van de eerste weg sloeg ik de tweede weg in, in plaats van bij de rotonde links af te slaan reed ik rechtdoor.. Hij vond me te ontspannen, maar vond wel dat ik te perfect reed.
Hallo, ik heb nog nooit zo goed gereden, zak ik op zo'n kutsmoes.
Ik was er achteraf toen ik met mijn vader in de auto zat even niet goed van, even een traantje gelaten.
Nou kan ik voor de 4e keer op..
Nou, laat het een extra motivatie zijn om goed je best te doen!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:13 schreef rena het volgende:
Ik moet even klagen hoor. Weet je wat ik heb? Ongeduldige ouders (duh, zij betalen
) omdat ik na 9 maanden nog steeds geen examen ga doen, wel TTT 16 mei maar zij vinden dat eigenlijk onzin
. Volgens mij denken ze dat ik er expres zo lang over doe (hoe ze daar nou op komen?) en lopen ze me te pushen, wat niet helpt want ik ga alleen maar extra stressen en dan verknal ik het weer. Hoewel het vandaag heerlijk ging en ik hoop dat het zo blijft gaan, ik ga er in ieder geval mijn best voor doen
![]()
Welkom en hou ons op de hoogte!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:23 schreef sonnie740 het volgende:
hoihoi ik heb afgelopen maandag mijn eerste les gehad en vind het echt super!!! Wil weer haha!! Ben erg benieuwd hoe ik het allemaal op ga pakken en hoe snel ik mijn rijbewijsje heb, succes allemaal!!
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:46 schreef TNA het volgende:
[..]
Nou, laat het een extra motivatie zijn om goed je best te doen!
Waarop?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:12 schreef NiteSpeed het volgende:
Hallo, ik ben ook gezakt!
Ik reed niet snel genoeg bij uitvoegen. Wat een kankerreden, nietwaar?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |